Početna strana > Hronika > Štutgarter cajtung: Proizvođač čokolade Riter Sport proizveo specijalnu čokoladicu dizajniranu kao žuti vakcinacioni karton sa upisane „dve doze vakcine“
Hronika

Štutgarter cajtung: Proizvođač čokolade Riter Sport proizveo specijalnu čokoladicu dizajniranu kao žuti vakcinacioni karton sa upisane „dve doze vakcine“

PDF Štampa El. pošta
petak, 10. decembar 2021.

Valdenbuh - Kampanja vakcinacije koju je sprovodila vlada Nemačke do sada nije bila dovoljno uspešna kako bi pandemiju stavila pod kontrolu. Sada je više od 150 kompanija naoštrilo pera i pokrenulo akciju promene mišljenja nevakcinisanih građana Nemačke. Pod sloganom #Zajedno protiv korone, kompanije učestvuju u reklamiranju vakcinacije sa nešto modifikovanim sloganom kompanije.

To je rezultiralo sa veoma smešnim reklamnim sloganima kao što su „Vredi se vakcinisati“ (Lidl), „Poštuj onoga ko se vakciniše“ (Toom), „Dođi da se vakcinišeš i saznaj“ (Douglas), „Daj vakcinišite se!“ (Netto), „Radost u vakcinaciji“ (BMV), „Vakcinacija: Znaš šta imaš“ (Persil), „Vakcinacija je sjajan sport“ (Ski), „Možeš da gradiš na temeljima ove vakcinaciji“ (Bausparkasse Schvabisch Hall) ili „Vakciniraj, volim to" (McDonald's).

Proizvođač čokolade Riter Sport iz Valdenbuha takođe učestvuje u kampanji. Proizveli su specijalnu čokoladicu, čija je ambalaža dizajnirana kao žuti vakcinacioni karton na kome su upisane „dve doze vakcine protiv koronavirusa“. A na tabli je napisano „Vakcina – prvo bocni, pa zagrizi“ - sa sloganom „Kvadrat. Praktično. Vakcinisan."

Riter sport se nada da će čokoladica motivisati više ljudi da se vakcinišu

Odeljenje za štampu kompanije Riter sportovako opisuje motiv učešća u kampanji: „Nadamo se da će kampanja pomoći da se poveća ukupan odziv na vakcinaciju, kako bismo uspeli da bolje preživeli zimu, kako u bolnicama, tako i u društvenom i ekonomskom životu. Vakcinacija se vidi kao efikasno sredstvo protiv teških tokova bolesti. To volimo da podelimo sa javnošću.

Pozivi za bojkot vakcinacije se u kompaniji iz Valdenbuha prihvataju mirno: „Poštujte odluku o vakcinaciji svakog pojedinca i nadajte se da će odluka o kupovini naše čokolade biti zasnovana na njenom kvalitetu i našoj posvećenosti održivosti“. Na pitanje korisnika Tvitera da li će proizvoditi i prodavati ovu čokoladicu, kompanija je demantovala: „Koristimo je da pokažemo svoj stav na način tipičan za Riter Sport, to je sve".

(NSPM, stuttgarter-zeitung.de)

 

Ostali članci u rubrici

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner