петак, 29. март 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Штутгартер цајтунг: Произвођач чоколаде Ритер Спорт произвео специјалну чоколадицу дизајнирану као жути вакцинациони картон са уписане „две дозе вакцине“
Хроника

Штутгартер цајтунг: Произвођач чоколаде Ритер Спорт произвео специјалну чоколадицу дизајнирану као жути вакцинациони картон са уписане „две дозе вакцине“

PDF Штампа Ел. пошта
петак, 10. децембар 2021.

Валденбух - Кампања вакцинације коју је спроводила влада Немачке до сада није била довољно успешна како би пандемију ставила под контролу. Сада је више од 150 компанија наоштрило пера и покренуло акцију промене мишљења невакцинисаних грађана Немачке. Под слоганом #Заједно против короне, компаније учествују у рекламирању вакцинације са нешто модификованим слоганом компаније.

То је резултирало са веома смешним рекламним слоганима као што су „Вреди се вакцинисати“ (Lidl), „Поштуј онога ко се вакцинише“ (Toom), „Дођи да се вакцинишеш и сазнај“ (Douglas), „Дај вакцинишите се!“ (Netto), „Радост у вакцинацији“ (БМВ), „Вакцинација: Знаш шта имаш“ (Персил), „Вакцинација је сјајан спорт“ (Ски), „Можеш да градиш на темељима ове вакцинацији“ (Bausparkasse Schvabisch Hall) или „Вакцинирај, волим то" (McDonald's).

Произвођач чоколаде Ритер Спорт из Валденбуха такође учествује у кампањи. Произвели су специјалну чоколадицу, чија је амбалажа дизајнирана као жути вакцинациони картон на коме су уписане „две дозе вакцине против коронавируса“. А на табли је написано „Вакцина – прво боцни, па загризи“ - са слоганом „Квадрат. Практично. Вакцинисан."

Ритер спорт се нада да ће чоколадица мотивисати више људи да се вакцинишу

Одељење за штампу компаније Ритер спортовако описује мотив учешћа у кампањи: „Надамо се да ће кампања помоћи да се повећа укупан одзив на вакцинацију, како бисмо успели да боље преживели зиму, како у болницама, тако и у друштвеном и економском животу. Вакцинација се види као ефикасно средство против тешких токова болести. То волимо да поделимо са јавношћу.

Позиви за бојкот вакцинације се у компанији из Валденбуха прихватају мирно: „Поштујте одлуку о вакцинацији сваког појединца и надајте се да ће одлука о куповини наше чоколаде бити заснована на њеном квалитету и нашој посвећености одрживости“. На питање корисника Твитера да ли ће производити и продавати ову чоколадицу, компанија је демантовала: „Користимо је да покажемо свој став на начин типичан за Ритер Спорт, то је све".

(НСПМ, stuttgarter-zeitung.de)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер