уторак, 28. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Санда Рашковић-Ивић: Уколико добијем подршку чланства, кандидоваћу се за председника ДСС

Kоментари (84) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 08 септембар 2014 11:10
Sinisa Bogdanovic
Ipak je dss "najvernija opozicija"... Nema nama spasa dok se ne pojave novi ljudi (mislio sam da su to DVERI ali su i oni "otisli na kanabet" vodji)
Препоруке:
76
47
2 понедељак, 08 септембар 2014 11:23
Роксанда
Одлична вест!
Препоруке:
116
21
3 понедељак, 08 септембар 2014 12:17
ЗР
Пуна подршка госпођи Санди, па да након победе крене у формирање патриотског блока, односно праве опозиције.
Препоруке:
125
22
4 понедељак, 08 септембар 2014 13:03
Београђанин - из Сандиног интервјуа Шибенским новинама
Ali, je li po vama to područje trebalo doći pod jurisdikciju Republike Hrvatske?

Po onome što je Badinter rekao, ja teška srce moram reći da je. Badinter je rekao svoje. Moje mišljenje je, kao i što je bilo mišljenje mog oca, da se opredjeljuju samo narodi, a ne republike. Badinter je rekao drugačije. To je muđunarodna komisija i to se, molim lijepo, mora slušati
Препоруке:
23
52
5 понедељак, 08 септембар 2014 13:57
SPIRA
ovo je malo razuma i morala srbiji na dnu .
imacete moju podrsku!!!
Препоруке:
85
22
6 понедељак, 08 септембар 2014 14:25
podrška
Ovo je pametna žena i dobro bi bilo da dođe na čelo DSS.
Da jednom pametni uzmu rukovodeću palicu u ruke, a ne da njom mlataraju budaline kojima je jedina preporuka to što im je deda bio partizan ili član titove partije.
Препоруке:
68
28
7 понедељак, 08 септембар 2014 14:32
Само Коштуница, немојмо се лагати
Све су то лилипутанци за Коштуницу, то и јесте западни план разбијања ДССа.

Ја нисам за ДСС гласао све ове године да бих гласао за њих, по принципу да они следе његову политику.

Да је о томе реч он би још био у странци.

Гласао сам због Коштунице ДСС и тако ће и бити, ако не буде, свакако нећу ни за кога другог нити било коју групу.

Спаси Србију Коштунице и врати се Коштунице!
Препоруке:
59
54
8 понедељак, 08 септембар 2014 14:41
sima
iskreno mislim da od dss nema nista.Ali sandra raskovic ivic i neki ljudi bliski njoj,koji su uklonjeni iz dss zadnjih godinu i po dana mislim da bi mogli da od dss naprave stub patriotskih stranaka i organizacija.Ono sto je bitno a ovde je pogresno napisano sandra raskovic ivic nije vise ni potpresednik strnke,nije ni clan presednistva a ni clan glvnog odobra.Znaci ona se ne nalazi ni u jendom bitnom organu stranke.Totalno je marginalizovana,i ako ona uspe da se kandiduje to znaci da je nepravedno onako ispod zita stavljena sa strane.
Препоруке:
66
10
9 понедељак, 08 септембар 2014 14:48
@ podrska
Ваљало би мало пре коментара и знати и сазнати, ДСС има најмање таквих.

Реч је о јединој државотворној партији и Коштуници који се борио од 1974 г против титовог Устава којим је Србија (једина) расцепкана од свих република. Коштуница је тада остао без посла на Правном факултету Београдског Универзитета и тако већ на самом почетку своје кариере поднео личне жртве када је КиМ у питању, тако је и због КиМ и отишао са власти када су га жути и Г17 прегласали на влади да се да КиМ, он обратио радикалима Вучићу и Николићу да направе владу и да подрже његов концепт НЕ ЕУ ДА КиМ а радикали га одбили. Ово све је утрло пут Тадићу и екипи да формирају нову владу и питање КиМ из СБ УН (захваљујући Коштуници и његовом писму Путин је уложио вето у СБ УН и тако је спречен Ахтисари) пребаце на ЕУ.
Долазе бивши радикали и потписују Бриселски Споразум
Чињенице браћо само чињенице!
Препоруке:
94
10
10 понедељак, 08 септембар 2014 15:17
Anta
Ал би им кренуло са Сандом...
Препоруке:
13
56
11 понедељак, 08 септембар 2014 15:23
Србин обични


Војислав Коштуница треба да сједне на оптуженичку клупу пред српским народом јер је:

1. Заједно са Зораном Ђинђићем колаборирао са америчким обавјештајним службама и насиљем, поткупљивање и оружаном побуном свргнуо легалну власт у СР Југославији;

2. Супротно уставу СР Југославије испоручио је непријатељу цјелокупни политички, војни и полицијске врх СР Југославије;

3. Нелегалним преузимањем власти и каснијим антиуставним дјеловањем допринио је даљој дисолуцију СР Југославије, омогућио проглашење "неовисног Косова" и проузроковао непоправљиву економску пропаст Србије.

Потпуно је небитно да ли ће он бити искључен из ДСС-а или не. ВК треба да искуси заслужену казну затвора.
Препоруке:
57
86
12 понедељак, 08 септембар 2014 15:35
@ ...сједни
један!
Понављај, читај, информиши се о чињеницама о којима пишеш.
На ВК покушали су ти за чијег колаборанта га сматраш атентат, шифра операције Бандит!
Ако већ знаш то морао би знати и за ову операцију у Сарајеву.
Исти актери су били иза атентата као и они што су Слобу испоручили - Монктон и Блек дакле амерички и енглески оперативци.
Читати Викиликс, Београдске депеше Николе Врзића где амерички оперативци у Београду кажу - лако ћемо са радикалима али са Коштуницом никако он мора нестати...
тако и би
Е сад волели би и они као и ти да га сместе на оптуженичку клупу, а такви као ти испраних мозгова, олакшавају им посао.
У памет се!
Оцена: 1
Препоруке:
77
15
13 понедељак, 08 септембар 2014 15:44
Deprimirani srpski rodoljub
E pa sada ako Sanda dodje na celo DSS-a onda DSS ne mora da zatvara stranacke prostorije ali ako ne dodje onda se slobodno lagano pakujte.
Препоруке:
46
9
14 понедељак, 08 септембар 2014 15:45
Ко се то плаши Коштунице?
они са вођиног канабета или СНС ботови, који год да су или радикали, на истом су америчком АНТИродољубивом задатку
Препоруке:
49
8
15 понедељак, 08 септембар 2014 15:56
Дринко Кончаревић
Из "Шибенског интервјуа" намеће се закључак да се МОРА слушати глас "међународне комисије". Коштуница, којег доводе у везу са паљењем амбасада, очигледно није слушао "међународне комисије" и зато је морао да оде. Шта ће ДСС добити ако буду слушали "међународне комисије"? Један дан живота, више? "Међународне комисије" су изузетно важан фактор. Не знамо за кога раде, ко их формира, изненада се појаве и делују. Ген. Јован Миланковић (у пензији) каже у једном јавном разговору: ми се спремили да похапсимо сва руководства југославенских република (дакле, оно што је народ очекивао 1991г.) кад оно "међународна комисија" каже не може. И шта им је преостало него да то јутро, уместо на хапшење, оду на врућ бурек. На ово ће сигурно ићи и ДСС, ако се појави "међународна комисиија".
Препоруке:
26
10
16 понедељак, 08 септембар 2014 16:09
Суваја
То би било први пут да навијам за ДСС! Као учена, честита и одмерена особа, буди наду...
Препоруке:
43
13
17 понедељак, 08 септембар 2014 16:17
Karl Marx
http://www.politika.rs/rubrike/Politika/U-DSS-u-nece-biti-rotirajuceg-predsednika.sr.html

Politika Online: U petak, predsednistvo DSS-a je po drugi put odbilo ideju Aleksandra Popovica o kolektivnom organu rukovodjenja.

Prvi put u Junu, predlozeno je da se ovlascenja podele izmedju predsednika Glavnog odbora (funkcija koju tek treba ustanoviti) i troclanog rotirajuceg predsednistva, i da je Predsednistvo glasalo 13:5 protiv takvog predloga.

Ovog petka aktivirana je slicna ideja, ali da buduce predsednistvo ima 30 clanova. Posle zucne rasprave, predlog je povucen. Za ovakva resenja su bili Popovic, Mladenovic, Marsicanin i Bakarec, dok su za zadrzavanje postojece organizacije bili Aligrudic, Samardzic, Jocic (izjasnio se pismeno), Mihajlov, Jankovic, Milosevic i Tomasevic. 4 prema 7.

Kako neko dobronameran moze da predlozi da stranku vodi kolektivno predsednistvo? U politici je cesto neophodno donositi brze odluke a to svakako ne bi mogao debatni klub od 30 clanova.
Препоруке:
20
10
18 понедељак, 08 септембар 2014 16:21
sima-srbin obicni
1.ne znam dal da se smejem il da placem na ovu vasu cinjenicu da je neko srusio legitimnu vlsat.Kostunica je pobedio i to cak ni sps vise ne spori.To ni voja seselj nije sporio.Voja seselj je goorio da je ta pobeda obezbedjena americkim novcima i da su oni njihovi,ali nikad nije dovodio u pitanje milionsku podrsku naroda voji kostunici.Sto se tice izvrsne vlasti,onog trenutka kad je tomic raspustio skpustinu a on je sps-ovac bio ona je presteala da postoji i raspisanni su novi izbori.i da nije bilo tog zlog lose kostunice drugosrbijacni predvodjeni cankom,cedomm i ostalima bi obesili slobiste na sred terazija.

2.Nikog vlada vojislava kostunice nije isporucila hagu sa lisicima na rukama.Apsolutno nikog.Svi su iz njegovog kabineta,vladinim avionom odleteli za hag.Dobrovoljno.Sto se tice slobodana milosevica on je uhvacen bez odborenjena voje kostunice.On i svilanovic su na sednici dosa glasali protiv toga jer nije bilo pravnog osnova.Sto se tice izrucenja svi osim obrena joskomovica
Препоруке:
43
19
19 понедељак, 08 септембар 2014 16:21
sima-srbin obicni
inace clana dss glasali za izrucenje slobodana milosevica.To su cinjenice,ovo vase je baljezganje.To isto sam slusao 10 godina od tome diplome i ace informacije i gle cuda to vise od njih ne slusam.

3.jedino nelegitimon sto je bilo jeste po stoti put kradja izbora od strane rezima slobodan milosevica.Zato se canak i kostunica uzdruzili zato su dve razlicite struje tog petog oktobra bile u beogradu.Jer je dosta bilo kradje.Ali je danas bolje,ne nije .Mozda je i gore.Ali dokle ste mislili da glasove onih koji su protiv slobe palite i da vas briga za njih.E ne moze,bilo je dosta zato se i desio peti okobar.Inace raspitajte se za stavove vukadinovica i antonica o tom periodu.Vidim dolazite na ovaj sajt,znaci da ih postujete.
Sto se tice jugolsavije,vidi se da ste slobini komunisti.Ovo je srbija i kome to nije jasno nek ljubi tita i slobu.Zivela srbija!
Препоруке:
35
21
20 понедељак, 08 септембар 2014 16:25
Ристо
Сандра, имаш ти харизму, смиреност, смислени ток излагања, али немој то прихватити ако не мислиш бити ''мушко''. Коштуница је за то имао прилику али није показао да јесте. И још нешто, веома важно, да ли си стварно патриотских осећања према Србији или не. Србија се погурила до црне земље под квазипатриотама, који су обмањивали и обмањују српски народ, а чим су се домогли врха власти своју душу продали су ђаволу. Зато, ако ниси истински патриота према Србији, а доспеш на њено чело, починићеш неопростив грех. Србија српској деци. Српски динар у српској банци. Српски производ приоритет над другим производима. Српска црква православцима. Српска историја не фалсификована. Имаш подршку.
Препоруке:
42
11
21 понедељак, 08 септембар 2014 16:52
Б.С.
Подршка часној поштеној особи као пто је госпођа Рашковић-Ивић. Ако јој се придружи и Александар Поповић, то ће зауставити пропадање странке.
А затим, стрпљивим радом, јасном политиком и уз подршку Русије поново до одлучујућег утицаја на власт.
Препоруке:
34
11
22 понедељак, 08 септембар 2014 17:10
Jasna
Kad u danasnjem patriotskom bloku izgleda nema pravih muskaraca (poslednji patriota je bio Slobodan Milosevic,ali on je bio ozbiljan igrac,inace napadan od DSSpatriotskog sminkeraja)izgleda da ce zene da ga spasavaju!
Taman ako je izaberu, moze sa Jadrankom Seselj na kaficu.Ako njih dve ne spasu Srbiju niko nece.
Препоруке:
12
58
23 понедељак, 08 септембар 2014 17:13
Радојко
Помозите ми, да ли се неко сећа зашто је дотична госпођа била приморана да поднесе оставку на високо место у државном апарату на коме се налазила? Да нису неке паре биле у питању?
Намештаљка? Може бити. Али то дивно изгледа у ланцу трафика, коферче и ... Стварно има добре предиспозиције у овом српском блату!
Препоруке:
9
24
24 понедељак, 08 септембар 2014 17:23
Брундало
Иако сам одавно говорио и писао да су Срби једнини народ на свету који је ушао у нови миленијум са најкраћим памћењем, ипак не могу да верујем да су се тако брзо заборавиле неопростиве грешке које је починио Коштуница и његова ДСС.Све те грешке су ко зна колико пута набрајане и на овом уваженом порталу. Он је за све нас, који смо годинама мислили да ће се појавити партија, странка, која ће бити спас за Србију, једно велико разаочарање.Бирачи су донели одлуку и посали га у историју,а он је и сам то схватио,поднео је оставку, махнуо руком и ушао у црну лимузину. И гле чуда, сада се јавља нова снага у облику госпође Санде Рашковић.Не могу да верујем. Ако буде успешна на председничком месту, као што је била успешна као амбасадор у Италији, странка ће потпуно нестати.Није ни чудо што је успешни привредник Ненад Поповић напустио ДСС и што најављује оснивање нове партије.Уместо као лекар да лечи људе, уплиће се у политику, која је највеће човеково отуђење. Политика је сурова за једну даму.
Препоруке:
18
47
25 понедељак, 08 септембар 2014 18:02
Peter RV
Ako Sandra ne uspije, onda je red na neku Kostunicinu macku (koje, zivjeci sa njim, mora da su postale 'drzavotvorne')
Препоруке:
17
46
26 понедељак, 08 септембар 2014 18:03
...
Milosevic je falsifikovanim glasovima sa KiM krao izbore!

To je bilo opstepoznato u Srbiji!

Milosevic je mogao svojinski spasiti KiM da je hteo restituciju i vracanje crkvenih poseda.

Kod SM je komunista pobedio Srbina iliti Crnogorca kako mu se rodjeni brat izjasnjavao!
Препоруке:
41
9
27 понедељак, 08 септембар 2014 18:22
etalon za glupost
Uporedi Jadranku Seselj zenu bez skole sa dr Sandom koja je iz grofovske italijanske porodice sa majcine strane?!
Препоруке:
45
12
28 понедељак, 08 септембар 2014 18:27
radikali
Su na istu foru kao i Slloba dobili ove izbore tj kradjom glasova tj kutija sa KIM! Secaju se oni kako se to radi jos od devedesetih su u tome ucestvovali.
Препоруке:
18
3
29 понедељак, 08 септембар 2014 18:36
Анонимус
Једини начин да се поправи Србија је да се се сви досадашњи политичари "сперу", па да кренемо од нуле са новим људима.
Препоруке:
16
3
30 понедељак, 08 септембар 2014 18:36
titoistima
Procitajte danasnje novosti pisu da je Koca Popovic trazio od saveznika da bombarduju Leskovac cak se zalio da to dovoljno jako nisu uradili kao Zizek kad nas je NATO bombardovao a sada prodaje knjige u Srbiji i siri komunizam?!
Zato Kostunica komunistima po volji nikada nije bio, drzao je predavanje Busu o demokratiji, Nemce nije zarezivao...integritet i ne slugeranjstvo su najveci neprijatelji komunista jer ih trajno podsecaju kakvi ljudi oni nisu...a brundalo u smipu najbolje zna koje je smip leglo antisrba i komunista i dece titovih udbasa ubica srba po inostranstvu i zemlji...
Препоруке:
39
11
31 понедељак, 08 септембар 2014 19:17
Dušanka
Hvala bogu da se neka žena kandiduje za vođu u DSS. Moj glas ima 100% samo mislim da će imati mnogo opstrukcija od Palalića&co koji su uzurpirali stranku odavno i zato se i urušila.
Препоруке:
20
5
32 понедељак, 08 септембар 2014 19:26
"Пантер"
Бадентерова комисија представља грубо кршење правила међународног права.

1. Право на самоопредељење имају народи а не територије;

2. Међународним актима се гарантује непроменљивост спољних (државних) а не унутрашњих (административних) граница;

3. Термин "граница" је у међународном праву резервисан само за државе у смислу МЕЂУНАРОДНОГ ПРАВА. ТО ЈЕ ПОЕНТА.

Ово правило међународног права Бадентерова комисија је намерно игнорисала и донела закључке као да су Хрватска и БиХ биле међународно признате државе па су онда и њихове границе непроменљиве.
Препоруке:
27
1
33 понедељак, 08 септембар 2014 20:33
Мићко
Бољи, најбољи би био Милош Јовановић. А ако он неће или не може, шта ли је већ по среди, није лоша ни она. Бар се може пробати са њом. Алигрудић, Маршићанин, Самарџић - то би били промашаји. Иначе су у реду, али нису за председника какав је сад потребан.
Препоруке:
15
7
34 понедељак, 08 септембар 2014 20:34
...---...
To sto je neko nov nije garancija sposobnosti ni integriteta. Dveri su najbolji primer. Da vecina polit scene ne valja tacno je ali je najmanje opravdano to traziti kada je rec o Kostunici.
Препоруке:
18
3
35 понедељак, 08 септембар 2014 20:39
@еталон за супер глупост
Упореди књаза Милоша, неписменог сељака из сељачке породице, са Сандом Рашковић Ивић, грофици по мајчиној страни.
Ја сам упоредио. А ви?
Препоруке:
10
14
36 понедељак, 08 септембар 2014 20:47
Пеко Живковић
@Србин обични
Све голе неистине о Воји Коштуници. Наздравље титићу!
Ти си титин Србин (не)обични.
Препоруке:
23
13
37 понедељак, 08 септембар 2014 20:51
Бојан, Приштина
Ова жена ми је увек била најнесимпатичнија у ДСС, једна од ретких из ДСС који ми се никада нису нимало свиђали.
Препоруке:
14
26
38 понедељак, 08 септембар 2014 20:52
синиша
Санда Рашковић је једна дивна дама и жена са пуним професионалним и личним дигнитетом. Осим тога има и политичко и дипломатско искуство. Она у сваком случају заслужује и место посланика у Скупштини ( да је више таквих ) и место у дипломатији ( да је више таквих амбасадора ).

Међутим страначки лидер се не бира тако како се то код нас ради. Почевши од ДС-а, преко СПС-а, до СНС-а. У свету се тако не ради. Страначки лидер предводи странку кад добије изборе све док их не изгуби. А кад изгуби онда савет странке бира неку личост која у претходном руководству није учествовала уопшште. То може да буде неки професор, или истакута јавна личост, чак и неко из неке друге странке. На пример канадски премијер Стивен Херперн је изабран за лидера Контзервативне странке иако је до кандидаатуре био члан Реформистичке. Или Милибранд. Изабран је иако није у руководству био уошште.

Дакле, неки професор од 35 до 40 година који има план у оквиру програма ДСС-а. Пожељно да није члан уопште.
Препоруке:
7
6
39 понедељак, 08 септембар 2014 21:45
sima-sinisa
kao sto ste i sami rekli to se bira u svetu,to kod nije tako.Kako ocekujete da clanstvo kaniduje nekog ko je totalno nebitan ,i relalno pola srbije ne zna za njega.Ko je najcesce dobijo izbore u pethodnim strankama.Uvek poznate face.Pogledajte izbore za presednika sps posle smrti milosevica.Dobio je dacic koji je bio presednik izvrsnog odbora,znacio onaj koji je ustalnoj vezi sa svim okruznim i opstinskim odborima u srbiji.Ko je danas najaci u sps posle dacica,pa upravo sadasnji presednik izvrsnog odbora branko ruzic.Ako pogledate izbore u ds posle smrti djndjica jedan potpresednik se takmicio sa drugim potpresednikom.I pobedio je tadic.Tako i ovde ,ovde ce biti trka izmedja dva visoko pozicionirana clana dss.S tim da je jedan stalno u vrhu,mislim na aligrudica. A gospodja raskovic je bila pa je onda uklonjena,a razog je isistiranje na agresivnijoj kampanji.Sto se tice milosa jovanovica.Bilo je price da ga neki odbori predloze,ali njegov radiklaizam prosto nije za ovu stranku.
Препоруке:
3
6
40 понедељак, 08 септембар 2014 22:03
Питање за кадровике коментаторе
Имате ли ви негде да кадрујете другде?
очигледно нисте ни гласачи ни чланови ДССа
па ми није јасно одакле та идеја да ви кадрујете у партији за коју нисте гласали?
кадрујте у Дверима или радикалима или назадњацима или ЛДПу или најбоље у америчкој амбасади
стварно више

пс. без Коштунице не ваља ни Србији ни ДССу, сви имају своје место и Санда и Милош али без Коштунице немају шансе ни као партија а ни ми као земља да повратимо своју државотворност (ја сам дугогодишњи и једино сам за Коштуницу гласао у свом подужем животу, немам намеру да по том питању ишта мењам, јер они који нису гласали за њега, нека сада погледају себе у огледало пошто су претходно погледали добро и дубоко трагичну ситуацију у Србији, уз напомену да Коштуница 6 година није власт у Србији, зато је ту где је, али тако су одлучили и коментатори овде и ОЕБС и немци наредили Вучићу да Коштуница напусти политику (читајте интервју у Политици са Александром Поповићем)
Препоруке:
22
12
41 понедељак, 08 септембар 2014 22:07
@еталон за супер глупост
Па не кандидује се Санда ни не претендује да буде Књаз,
друго упоређена је са Јадранком Шешељ
и отуда моја реакција
?!
у Србији је 40% људи са незавршеном средњом школом у двадесет и првом веку, мени је то забрињавајуће, некима очигледно није, а то су окупатори, они воле што необразованије и што неначитаније - лаки су за манипулацију
Препоруке:
21
9
42 понедељак, 08 септембар 2014 22:16
sima-panter
ta komisija je digla veliku prasinu i imala velikog uticaja to nije sporno.Ali ona nije dovela do toga da hrvatska bude medj.priznata zemlja.Ona je to postala kad je postala clanica UN.22 maja je hrvatska primeljna u UN.Da li se iko bunio?apsolutno nije.mozemo mi da se durimo koliko ocemo ali ceo sveet je tako odluci,cak i rusi.Nisu rusi suze ronili kad su 17 februara 1992 prizanalu hrvatsku.Ne da se nisu bunili kad je ona postala UN,nego su tri meseca pre prizanali hrvatsku.A sto i nebi kad je i slobo milosevi i srbija prizanli hrvatsku.Prvljenjem drzave srj nastale od srbije i crne gore izgubili se bilo kakav kontinuitet sa onom veliom jugom i prizno se njen raspad.Tek da meseca posle rusa hrvatsku su prizanli ameri.I sta i sad ocete,kriv vam kostunica sto je ceo svet prizno hvratsku i sto je jugoslavija 10 godina bila pod sankcijama i sto je niko nije prizno.I sad eto kostunica kriv to se mi nismo imali kontitunite sa raspalom titovom jugom.
Препоруке:
7
10
43 понедељак, 08 септембар 2014 22:30
Ристо
@питање за кадровике коментаторе
Неким случем сам био члан ДСС, па чак и високо место у ООДСС у који Коштуница никада није свратио иако је на пар стотина метара долазио. То је велики минус! Како сам у комерцијалним пословима дуго, није ми јасно како се може заобићи своје представништво. Превише је допустио да му Црногорски лоби кроји политику и то га је коштало статуса који тренутно ужива, Окренули су му леђа чим нису више могли да га користе за своје личне интересе, јер је ''склизнуо'' са, за њих важне позиције. Није био способан да процени да његов успон није био због његовог квалитета већ су га бирачи подржали из ината, јер га је Ђинђић искористио и гурнуо у аут, а све преузео сам да ради. Зато није адекватно реаговао да би амортизовао свој суноврат. Не оспоравајући његове моралне квалитете, он се није снашао да би остао вођа Србије. Превише је мекан и тром за данашње политичке услове и зато не може ваљано водити ни ДСС.
Препоруке:
14
11
44 понедељак, 08 септембар 2014 22:35
Napred Sandra Rašković - za predvodnika patriotskog bloka
Napred Sandra Rašković, sa oduševljenjem prihvatamo vest, ja i moji prijatelji, da prihvatiš funkciju predvodnika DSS stranke?. Živela Sandra, patriotski blok i ostali rodoljubiv narod!
Препоруке:
15
11
45 понедељак, 08 септембар 2014 22:59
Брундало
Најприје, хвала свима за 23 црвена картона.Да је супротно, морао бих се забринути.Драги господине дугогодишњи (нисте завршили мисао шта сте дугогодишњи),господине, под именом Питање за кадровике коментаторе.За овакав псеудоним никада нисам чуо.Но,шала на страну,са Вама се човек не сме шалити, јер Ви немате осјећај за комуникацију са људима.Ваш речник је недопустив, само што нас неистомиушљенике нисте негде послали иза онога "стварно више".Поздраваљам уредника овог портала што је пустио ваш осврт.Добро је да Србија види на кога може рачунати.Када сам пре пар година био гост на ТВ Мост,на крају емисије (питања гледалаца)једна дама ме је упитала, шта мислом о Коштуници.Рекао сам дословно (може се и сада та емисија одгледати):"Господин Коштуница је угледни професор, научни радник,као човек је скроман,не финансирају га из иностранства,али бих му декретом забранио да се бави политиком".На несрећу и ја сам два пута гласао за ДСС.То самтрам својом великом грешком.Оставка је била за њега спас.
Препоруке:
8
18
46 понедељак, 08 септембар 2014 23:04
Дуле
У ДСС ваља бити изабран онај који буде обећао уједињење антиунијатске опозиције. Када су могли да воде ДОС могу и антиунијатску коалицију сада, зар не? Разумем да су паре које странке добијају од државе за изборе значајне али зарад вишег циља се треба ујединити, па макар симболично. Људи, уједините се па се кољите после избора, јесте смешно али боље тако него као досад.
Препоруке:
12
2
47 понедељак, 08 септембар 2014 23:06
Еталон за супер глупост
1.
Спремношћу да се кандидује за вођу једне политичке партије, Санда Рашковић претендује (што је сасвим легитимно) да евентуално једног дана буде на челу државе као председник. То што особе на челу Србије више не носе титулу Књаза већ назив председника Републике ништа не мења на ствари.

Али, суштина је у следећем. Да ли је за великог државника потребна школска диплома, аристократско порекло, углађено понашање... или је потребно нешто сасвим друго. Историја нам говори да се велики државници не стварају на познатим универзитетима и не рађају у угледним породицама. Политички оперативци – да. Државници – не.
Препоруке:
11
15
48 понедељак, 08 септембар 2014 23:09
Еталон за супер глупост
2.
Студија ОЕЦД-а из 1995, „Littéracie, économie et société“ спроведена у више развијених земаља Запада, износи податке о броју функционално неписмених особа старих између 16 и 65 година у тим земљама.
На првом месту је Француска са 40,1% функционално неписмених грађана, затим следе Пољска са 39,8% функционално неписмених, САД 20,7%, Канада 16,6%, Немачка 10,5%, Холандија и Шведска 7,5%.
Иначе, функционална неписменост се дефинише као делимично познавање знакова и слова али неспособност да се писана информација схвати и користи.
Поред функционалне неписмености могуће је разликовати и аналфабетизам – потпуно непознавање знакова и слова. Број тоталних аналфабета у земљама Запада креће се – према горњој студији – између 10 и 15%.
Препоруке:
7
1
49 понедељак, 08 септембар 2014 23:45
Саша
Ево баш на овом сајту се у тексту "Независност Шкотске - пет разлога зашто ''да'' побеђује" може прочитати како један широк покрет иза кога стоји једна једина али велика заједничка идеја може да успешно парира добро подмазаној страначко-медијској машинерији. Ако ново руководство ДСС буду чинили људи који имају способност да смисле нешто слично, онда та странка има будућност. Ако буду људи који се руководе девизом боље поп у селу него владика у граду и уз то им је главни приоритет како да себе убаце у неку фотељу, што је данас за њих могуће само на локалу и само у коалицији са СНС, пиши пропало.
Препоруке:
10
4
50 уторак, 09 септембар 2014 00:38
Турас
Више пута сам слушао госпођу и по томе је ценим .Ако је ова кандидатура циљно стварање патриотског блока онда ,(што верујем) опстаће без обзира на "политичку поштапалицу са Коштунцем" .Супротно , било би њено политичко самоубиство .
Препоруке:
7
2
51 уторак, 09 септембар 2014 03:08
Ујка Васа
„Међународна комисија се, молим лијепо, мора слушати“.
Ако је С.Р-И. заиста дала такву изјаву у вези Бадентерове комисије онда је то застрашујуће. И међународна комисија на челу са Колином Пауелом је рекла да Ирак поседује средства за масовно уништење. У то име Ирак је уништен да би Колин Пауел данас јавно рекао да је комисија свесно сачинила лажан извештај. А уништен Ирак, десетине хиљада убијених и расељених Ирачана? Шта о томе мисли Санда Рашковић?
Препоруке:
6
2
52 уторак, 09 септембар 2014 03:21
@Мићко
Да, Милош Јовановић је један частан млад човек далеко изнад осталих евентуалних кандидата по својим моралним и интелектуалним способностима. Само што нико из те партије, па ни он, није дорастао драматичној ситуацији у којој се Србија налази.
Препоруке:
7
5
53 уторак, 09 септембар 2014 08:29
Ova žena ima sve
I pamet, i iskustvo, smirenost, boravak u inostranstvu, patriota,... E sad mi smo patrijarhalni i u pozitivnom i u negativnom smislu. Npr. naše žene glasaju prema emocijama i marketingu, kao i lepim željama i ambicijama. Da ne govorim koliko lako nasedaju na obećanja jer vole optimiste,da ne kažem lažove. Evo npr. mit o evropskom standardu i vrednostima. Kod nas je i feminizam u stanju "prvobitnog isterivanja hirova". Žene bi na nju bile ljubomorne. Muškarci su još gori. Oni su svojim ženama obećali "evropu", i to će ispuniti ne imali leba da jedu! Ili kako kaže Bora-Čorba "tucali kamen", ali jaki smo samo na jeziku. Svi bi da budemi maheri a malo ko hoće da radi. Pogledajte samo profile, biografije, pa i izgled "nafrakanih tipova" iz SNS i DS. O akcentu , boji glasa i frazama koje izgovaraju ne vredi trošiti 1000 karaktera. Ja podržavam ovu ženu. To je uz Nenada Popovića i nekolicine najbolji kadar DSS. Pa neka naš narod menja svest, ali pravilno i iskreno!!!
Препоруке:
7
6
54 уторак, 09 септембар 2014 08:44
pseudonim
Iskrreno citajuci ovu vest i vase komentare cini mi se da svako treba da ima na umu sta je on licno uradio za ovu zemlju.
Na zalost ja sem glasanja za Kostunicu koji je za mene MNOGO uradio za nasu zemlju i zato je valjda on spokojan a mi nemirni,u samopropitivanju kako smo mi svojim losim izborima doprineli realizaciji americkih planova da ga eliminisu.

Cini mi se da je to sustinsko pitanje a partijska pa i dss sekundarna,formalna pitanja, jer on jeste veliki drzavnik, posten,dosledan,KiM su prozimajuca nit njegove karijere od univerziteta do predsednikovanja.
njegova zrtva je sveta jer je polozena u ime otpora dosledno otimanju srpske kolevke KiM.
Nisam clan dss a RIsta je sigurno u pravu ali dss se najzad i ocistio u ovih 6 godina van vlasti od takvih.
Ostaje nada da ce proceniti da je Srbiji potrebniji uprkos naredjenju i nemaca i amerikanaca da mora da nestane jer JEDINO sa njim ne mogu.
Upravo zbog takvog stava potvrdjenog u wikileaks depesama iz Beograda on je PRAVI
Препоруке:
17
6
55 уторак, 09 септембар 2014 09:13
@ ова жена има све
... осим ДРЖАВНЧКОГ ФОРМАТА.
Препоруке:
6
5
56 уторак, 09 септембар 2014 09:13
еталон за супер супер глупост
Не знам ко су вама велики државници, мени је рецимо Де Гол у тој категорији а он је био изузетно образован, ово је ипак двадесет и први век, др наука је ипак добра препорука, не наравно и једина, родољубље, познавање историје је такође од помоћи. Свакако доза онога што називамо лукавошћу помаже, но свакако не може у данашњем свету бити довољна. Вучић је управо пример тога.У том смислу др Војислав Коштуница је на понос србског народа у сваком погледу.Понекад непријатељи више говоре него пријатељи на политичкој сцени Србије о квалитету политичара. Знате оно чувеко коалициони капацитет? или други назив за политичку к...ву.
Он и његови то нису и бојим се једини.
Сетите се њиховог искуства са ДОСом, не видим да би ишли опет у ту причу па да их данас сутра неко прозива за акције људи (попут Двери) у будућности.
Евидентна је острашћеност бивших чланова ДССа и такви су углавном најгласнији.Илузија је других родољубивих опција или оних које се тако представљају да ће добити његове гласове
Препоруке:
10
7
57 уторак, 09 септембар 2014 10:23
@ eталон за супер, супер...
У свакој људској активности, почев од политике, преко привреде до уметности, постоје појединци који се издвајају својим вансеријским способностима. За њих се каже да имају "оно нешто" јер је способности које их чине изузетним немогуће дефинисати.
Понекад су ти људи школовани за посао којим се баве али често, чак најчешће, немају формалне квалификације које се траже од једног политичара, привредника, уметника.

Што се тиче де Гола слажем се са вама. Али у ту категорију спадају и Милош и Карађорђе, вансеријске личности без образовања.
Међу привредницима да поменем Луку Ћеловића-Требињца скоро неписменог пословног генија, или, у новије време - Оназиса, Форда, Гејтса.Двојица последњих су имали просечно образовање али у сваком случају нису похађали извикане бизнис школе.
Укратко, државник је особа која има „оно нешто“. Политичар је особа која има образовање, стил, и слично. И коначно, постоје и политиканти, особе који немају баш ништа осим похлепе и жудње за влашћу.
Препоруке:
3
2
58 уторак, 09 септембар 2014 11:02
@ еталон за супер супер
Ово је ипак двадесет и први век, елементарна ствар је да човек буде високо квалификован за посао који претендује да обавља, све остало је испод оптималног решења.
Србија је у таквим проблемима да јој требају суперквалификовани људи на кључним местима а не аматери који за себе мисле да имају "оно нешто"
Препоруке:
3
3
59 уторак, 09 септембар 2014 11:18
@Karl Marx Београђанин
Са друге стране, већина наших партија су бастиони једног јединог човека, и као такве не само недемократичне него се и гасе када тај човек нестане (СПС, РС, ДСС...). Наше партије су легла недемократичности. Погледајте само садашњи СНС.

Нама су потребније демократичне одлуке, од оних хитних.
Препоруке:
5
3
60 уторак, 09 септембар 2014 11:22
ivan
ona ima ambiciju ali nikakvu pravo politicko znanje. Lukavost ne moze da nadoknadi istinsko poznavaje situacije koje ona nema, ustalom zato je i mogla da da takav politicki korektan intervju o kome govorite.
Najzad, o kakvom ujedinjenju opozicije prucamo? Pa g.sanda RI je od petooktobarskih promena deo tog establismenta koji je srbiju i doveo tu gde je ona sada?
Препоруке:
6
5
61 уторак, 09 септембар 2014 12:11
не видим ништа спорно
у предлогу Александра Поповића када је реч о колективном одлучивању, мислим да је то и одраз демократичноссти и одраз промишљености која је неопходна у овој ситуацији у Србији и ДССу.
Препоруке:
3
5
62 уторак, 09 септембар 2014 12:18
Karl Marx
Normalno je da uspesni politicari budu dominantni u svojim strankama. Ali je vazno da postoje institucionalni nacini da budu smenjeni kada izgube svoju popularnost u birackom telu.

To je jedan od razloga zbog cega je nacin organizacije Dveri neprihvatljiv i jedan od razloga zbog cega DSS nije zeleo koaliciju sa njima.
Препоруке:
6
2
63 уторак, 09 септембар 2014 12:24
@еталон за супер супер
У 21. веку постоји маса суперквалификованих политичара али не постоји ниједан државник - осим можда Путина. То је уосталом опште прихваћен став и међу стручњцима и међу обичним светом.
Препоруке:
3
3
64 уторак, 09 септембар 2014 13:44
super truper
Naveli ste odlican primer Putin. Kvalifikovan izmedju ostalog zato sto je diplomac St Petersburskog Univerziteta Pravnog fakulteta.
Препоруке:
2
1
65 уторак, 09 септембар 2014 14:34
@karl marx
apsolutno ste tacni za dveri.u dverima postoji staresinstvo koje niko nije biro,i koje donosi odluke o svemu.Ne postoji aposolutno nikakva mogucnost da prodje bilo koja ideja ukoliko ona nije od ljudi iz staresinstva.Oni i naredjuju svima i donose sve odluke.Uz duzno postovanje da su ti ljudi osnovali dveri kao pokret,a pre tog radili i na casopisu srpske dveri ipak moraju da odluce sta oce da budu.Jel i dalje casopsi,nevladina organizacija ili partija koje pretenduje na vlast.Ako to oce,moraju da menjaju nacin organizacije.I da se zna ko kako dolazi na neku odgovronu funkciju u straci,a kako sa nje i u kojim uslovim odlazi.Dveri vise izgledaju na privatno preduzece.
Препоруке:
5
0
66 уторак, 09 септембар 2014 14:35
нада
шта рећи .осим,да је Србији неопходно што више честитих ,вредних и паметних људи,који се не стиде свог порекла и воле своју земљу.да ли смо заборавили шта значи бити родољуб;поштен,одговоран,образован,или се цени само "сналажљивост",опортунизам и лицемерје?признали или не,ДСС има квалитетне политичаре,поштене(већина) и паметне људе.Нека победи најбољи!
Препоруке:
4
4
67 уторак, 09 септембар 2014 15:53
Стефан
Александар Поповић се вероватно неће кандидовати за председника ДСС-а, тако да остају у игри Санда и Милош. Ценим оба кандидата али руку дижем за Милоша. Санда нема харизму, није речита, не би се снашла у овој нашој политичкој џунгли. Алигрудић има пуно искуства у политичкој борби. Речено спортским речником-добро му је познат терен на којем игра. Био је шеф посланичке групе дуго времена и што се мене тиче може да преузме вођење странке. Ко год да дође после Коштунице биће му тешко али сам убеђен да ће уз подршку свих нас вратити странку у Парламент. Драго ми је што су наши кандидати пре свега сјајни, поштени људи, па онда све остало. Вратићемо се, макар и за десет, двадесет, педесет година јер нама политика није мода(данас је модерно и јако пожељно бити члан СНС-а, јуче ДС-а а прекјуче СПС-а) већ животни образац, животно опредељење.
Препоруке:
4
2
68 уторак, 09 септембар 2014 15:54
Peter RV
Poruka svim DSS-ovcima!Kako neko moze bit okvalifikovan kao 'drzavnik' kad je mirno posmatrao raspad drzave, na celu koje je on bio sef?Ako ce neko ne sjeca, drzava se zvala Srbija i Crna Gora.Vasa apsurdna opravdavanja Kostunice su odvratna!Osvijestite se ljudi!
Препоруке:
7
8
69 уторак, 09 септембар 2014 16:05
Slavomir Srpski
Mislim da bi bilo dobro da G.ja Dr.Sanda Raskovic postane predsednik DSS, i time da pokaze da i u Srbiji zene umeju da se bore u politici, kao i posvuda u svetu danas. Ako Angela Merkel vodi nemacku i ministri IP u EU su zene, zasto bi mi Srbi bili bez zena u vrhu politickih stranaka. Pogledajte danas koji su muškarci u najvecim strankama u Srbiji pa ce vam se smuciti. Bravo DSS da prva pokazes kako je demokratija vazna za sve, bez obzira na pol, i da znajne i umenje treba da bude na vrhu tamo gde se ocekuje odgovornost i doslednost prema narodu.
Препоруке:
5
5
70 уторак, 09 септембар 2014 16:28
sima@petar rv
sr jugoslavija je nastala kao poludemokratska tvorevina.Demokratska jer je narod crne gole skoro ceo glaso za sjedinjenje sa srbijom.A polu,jer narod srbije nije niko ni pitao da li mi zelimo sa njima?taj savez je od starta bio osudjen na propast.Jer po povrsini,bogastvu ,broju stanovnika nekako je logicno da srbija bude glavna a crna gora sa strane.Ali sa druge stranke kakav je to savez gde jedna njena clanica se nista ne pita.A opet ako pogledamo kakva je to zajednica ako pravo glasa imaju i oni koji imaju 500 000 stanovnika i oni koji imaju 7000 000.I to isto pravo glasa.Ali nije se juga zbog toga raspala.Juga se raspala jer je 5 godna slobodan milosevic i srbija na crnu goru gledali kao na nesto sto je udaljeno 50000000 km od beograda.Ekonomska blokada,kolonijalni odnos.Apsolutna ne briga sto ti ljudi ne izlaze na zajednicke izbore.I na kraju milo djukanoic.Njega je stvorio slobodan milosevic.Od srpskog nacionaliste,do sledbenika sekule drljevica.Milo djukanovi je slobin izum
Препоруке:
0
5
71 уторак, 09 септембар 2014 16:29
sima@petar rv
I ko je sad kriv za pokvaren auto?majstor koji ga je stalno odrzavo ili majstor koji ga je samo jendom pogledo?e taj majstor koji ga je samo jednom pogledo ,a drugi unistavali to je vojisla kostunica.Kad se u tom periodu napravi crnogorska nacija i crnogorski jezik i sve se to dozvoli sta je srbija mogla?
ako smo hvatima i slovenicima dozvolili ne zavnisnost,zasto nebi i crnoj gori?ajde zasto?ako oni to oce,nek izvole.

Najzanimljivije od vas sloboista su dve stvari.Prva ono sto zamerate kostunici manje vise je uzrok upravo slobodan milosevica.I druga najbitnija stvar kad cete shvatiit da smo mi srpski nacioalnisti a vi slobisti jugolovenski.

Da to sto je srbija konacno srbija,sto vise nije u propalim savezima nama je to san.Vama je to agurment da je kostunica los.
Zasto zalite toliko za jugoslavijom,zasto zalite sto nismo naslednici te juge u UN kad ste upravo vi i vas slobo doveli do toga da i nebudemo tamo.

Sve sto vise zalite,mi slavimo.Zivala SRBIJA.
Препоруке:
1
4
72 уторак, 09 септембар 2014 16:34
sima@petar rv
da rezimiramo.Dve zamerke kostunici su
1.rapsad zajedice.Ona se raspala jer je milo djukanovic tako zeleo.I sto je na tome radio godinama.A milo djukanovic je slobin izum.On ga je stvorio,kad se poceo opirati trebo ga je skloniti.

2.Sto srj nije naslenik sfrj.Zasto zal za tim,apsolutno nema razloga.A druga stvar i najbitnija.Kako mi mozemo biti krvii za to?kad se ide nekome u goste,ne odredjete vi pravila.UN nas nije hteo kao naslednicu i tacka.Ako smatrate da je bito da budemo clanica un,a ja smatram da jeste bitno jer ste nas vi slobisti vezali za njih.Dejton,rezolucija 1244 to je sve proizvod UN.Znaci moramo postovati njihova pravila.Nije kostunica insisitiro da nece da bude naslednik srfj,nego su oni rekli da nas nece tako nego kao novu clnicu.Pa cak je i ujedinjena nemacka postala nova clanica,iako se istocna ujedinila sa zapadnom.Ceska i slovacka takodje,A kako nas je slobo lepo predstalja u medj.zajedici dobro je da su nas primili i tako. I da su ns primili sa kosovom.
Препоруке:
3
5
73 уторак, 09 септембар 2014 17:09
Slavomir Srpski, @Sima
Da vam dam preciznije informacije: SFRJ je bila jedina clanica u OUN, i sve dok je postojao i jedan deo njene teritorije SFRJ po medj.zakonima bi srecila uclanjivanje novih, jer OUN ne priznaje sekcesije nasiljem. Tako je i bilo sve do famoznog 27.4.92, kada Slobo slaboumno odluci da oduzme toj SFRJ i preostali deo koji je JNA kontrolisala, da izbaci i Krajine i BIH iz svoje nove Zabljacke SFRJ praveci SRJ i Cosica na celu nje. Kada je time SFRJ ostala i bez teritorije, ona je izbrisana kao clanica OUN, pa vise nije postojao pravni problem ulaska novih clanica nastalih na teritoriji te vec umrle bivse SFRJ. tacno 20 dana kasnije OUN moze i prihvata pravo HR, SLO i BIH kao nove clanice (jer su to trazile vec vise od godinu dana ranije ali nije moglo biti prihvaceno pravno jer je SFRJ jos postojala iako sa manjom kontrolisanom teritorijom). Slobo da narod ne bi video prevaru nije trazio da i nova SRJ bude nova clanica u OUN (jer je bez referenduma srozao Srbe na Sr-CG).
Препоруке:
2
2
74 уторак, 09 септембар 2014 17:26
@super truper
Путин је квалификован пре свега због својих психолошких особина и високе интелигенције. Или, како је то написао С. Рељић, Американнци га мрзе и потајно му се диве јер је оличење њихових колективних маштарија - хладнокрвни противник који потеже у правом тренутку. А осећај за прави тренутак, способност предвиђања противникових намера, спремност на ризик, хладнокрвност ... све се то не учи на факултетима. То се нигде не учи. Једноставно, неко се роди са тим особинама, неко не.

Видим да већина коментатора високо вреднује образовање и факултетске дипломе. То је у реду. Али нажалост, бити високи интелектуалац није никаква гаранција да ће та особа бити добар политичар. Очигледан пример за то је Слободан Јовановић, један од најсјајних умова које је Србија икада имала, а који је нажалост био очајан политичар. Када је 1941. и нашим сељацима било јасно шта се спрема, Слободан Јовановић је имао потпуно погрешну процену ситуације, и домаће и међународне.
Препоруке:
6
0
75 уторак, 09 септембар 2014 17:38
Karl Marx
Slazem se. Dveri jesu privatno preduzece koje ima 8 vlasnika (clanovi staresinstva) i veliki broj stazista (svi ostali). Shodno tome da ozbiljni ljudi ne zele da rade kao stazisti, Dveri imaju veliki problem sa nedostatkom kadrova koji se lose odrazava na izborne rezultate.

Za razliku od DSS-a koji je stranka izuzetno demokratske orijentacije, Dveri su pokret izuzetno nedemokratske, cak antidemokratske orijentacije. Dok u DSS-u svi clanovi imaju pravo da biraju i budu birani, u Dverima samo 8 clanova Staresinstva ima prava da bira i bude birano. Dveri nemaju clanstvo samo zato da bi se sprecila promena liderske, odnosno vlasnicke strukture pokreta.
Препоруке:
5
4
76 уторак, 09 септембар 2014 19:33
Peter RV
@sima@petar rv
Dakle, zajednica S&CG, se raspala jer je Milo tako 'zeleo', a gdje je bio drzavnik Kostunica da to sprijeci?
Poznato je da ima vise Crnogoraca u Srbiji, nego u samoj CG- Kostunica nije nista uradio da se ovima omoguci glasanje u referendumu za otcepljenje. (Milo je 'pobijedio' za 0,5%!)
Milo je ovdje bio potpuno sporedni faktor!
Daleko je vjerovatnije da je Solana obecao 'drzavniku' 'neutralni' pasaluk pa se ovaj zadovoljio sa tim.
Sad vi slavite ovo razbijanje Srba kao 'drzavnistvo'- sto ga 'mi' zalimo, to 'vi' srecniji!
Ne moze bit jasnije.
Mozda je bozanska volja da se Putin pojavio u Rusiji- da ne poklanjamo dalje paznju Srbijancima.
Препоруке:
3
1
77 уторак, 09 септембар 2014 21:04
sima@petar rv
zajednica srbije i crne gore se raspala jer je narod crne gore tako odlucio.A zasto su najveci srbi nekad preko noci odlucili da budu crnogorci ,da imaju lazni jezik i pismo i na kraju da glasaju za otcepljnje.E tu stupa glavni faktor.A to je milo djukanovic.Posle ove vase izjave da je milo djukanovic nebitan faktor razmisljo sam dal da vam odgovorim.Ali ipak sam odlucio da vam odgovorim.To sto je crna gora danas antisrpska kri je rezim mila djukanovica,a ko mu je to dozolio i gledo sa strane.Ko ga je u stvari opste tu i postavio?da se razumemo u zemlji od pola milona stanovnika ne moze biti demokratije znaci ta prica da eto narod preko noci ne voli srbe pada u vodu.Rezim mile djukanovic vec 24 godina crta svaki korak u crnoj gori.I nezavisnost je njihov najvazniji i najveci korak.Crna gora je otisla put samlostalnosti jer joj je ustavna povelja clan 60 to dozvolio.Da posle 3 godine od nastanka ustavne povelje jedna zemljca clanica moze zatraziti izlazak.Milo je to zatrazio,narod
Препоруке:
0
3
78 уторак, 09 септембар 2014 21:06
sima@petar rv
izmanipulisan,pod pritiscima,pa i za pare bilo je i tih primerak ali sve to u reziji DPS glasa da izadje.Vldaa vojislava kostunice je uspela da izdejstvuje kod medj.zajednice tih 55 posto inace bi bilo 51 kako je iskreno i logicno.E sad da vidimo ko je usvojio ustavnu povelju i dozvolio da se to desi da crna gora ima pravo da izadje.Iako napominjem ne vidim ni jedan jedini problem da neko ko je usao negde ,da izadje kad mu se cefne .Pa mislim ovo malo izlgeda i smesno.Vi cete nekom da zabranite da izadje iz zajednice.Da sa vratim na usvajanje povelje iz 2003 godine.Ta nova zajednic je nastala na osnovu dva akta jedan je bio ustavna povelja a drugi je zakon o njegovom sprovodjenju.DSS kao tad opozicija u skupstini je glaso za ustavnu povelju,a protiv zakono o sprovodjenju iste.I bio su protiv toga,ali djindjic je imoa vecinu i tacka.Ovo je vise bilo igre radi,jer su bili nemocni.A vidim da ste vi tad ocekivali da kostnica kao drzavnik nesto uradi.A ja vam savetujem da procitate
Препоруке:
0
2
79 уторак, 09 септембар 2014 21:07
sima@petar rv
srj i da vidite sta su to nadleznosti presdnika srj.Ja znam da je vama malo tesko dokuciti jer vas presednik milosevic je mislio da ima pravo da odredi svakome sta ce danas da jede.Ali postoje neke nadleznosti i vojislav kostnica apsolutno nije mogao nista da uradi.A mozda sam i pogresio jer nekome ko ,,sprijeci,, sloboan milosevic nije mogao da bude presendik.Kaze se spreci,od glagola spreciti.Bez j gospodine.I ne kaze se srbijanci nego srbi.Prvo poradite na jeziku,a onda na pravu da diskutujete ste je za nas srbe bolje a sta ne.

sto se tice solane,ajde da gldamo samo iz licnog interesa voje kostunice.Pa on je tom ustavnom poveljom izgubio polazaj i postao aposolutno niko .Narodski receno izgubio je posao.
Препоруке:
0
3
80 уторак, 09 септембар 2014 23:15
Дринко Кончаревић
Људи, да ли ви запажате шта читате? Г-ђа Санда каже: "уколико добијем ....кандидоваћусе ..." Дакле, ако не добије, ништа. Неки су на основу ове вести је прогласили је за Председника странке у пропадању. Заборавили сте да су Коштуницу оптуживали за паљење амбасада. Споразум испод жита, Коштуници пензија а странка да се препусти лаганом одумирању... Један број наших вајних политичара ишао је на "студијска путовања" тј. субверзивну политичку обуку. Сада раде у 16 а ми то гутамо тешећи се њиховим лепим лицем. Једина истина коју нас је подсетила јесте да политичари морају да раде како кажу "комисије", амбасадори и остала булумента. Свесни овог, неки су напустили ДСС верујући да ће оснивањем нове партије, растерећени, моћи да остварују Програм ДСС-а.
Препоруке:
0
0
81 уторак, 09 септембар 2014 23:45
Peter RV
@sima@petar rv
Pitam vas da mi dokazete 'drzavotvornost' Kostunice a vi mi odgovarate vasim partijskim, peto-oktobarskim- budalastinama.
Na kraju zavrsavate dajuci mi lekciju 'e-kavskog'.
("Kaze se spreci,od glagola spreciti.Bez j gospodine"- ovo valjda dokazuje drzavnistvo Kostunice?)
Imam jedno iznenadjenje za vas Simo-u Crnoj Gori i Hercegovini (pa i u Bosni) govori se j-ekavski i cak i-jekavski, koliko god da vas to nerviralo-i nema nikakve nade da ce se to promijenit. Ovamo se kaze 'sprijecit' ne samo sa 'j' nego i sa 'i' ispred.
"I ne kaze se srbijanci nego srbi".
Za nas ste- Srbijanci. Srbi smo mi ostali, izvan Srbije.
Tako je bilo i tako ce i ostat.
Препоруке:
3
0
82 среда, 10 септембар 2014 00:14
sima-petar rv
niste vi mene pitali da dokazem drzatvornost,nego optuzili kostunicu da nije drzavnik zato sto je gledo raspad necega sto se odavno raspalo.2006 je bilo samo formalno.A da dokazujem drzatvornost voje kostunice niit mogu niti ocu.Licno smatram ga najvecim politicarem u 24 godine visestrancja.Principijaln,dosledan uvek u srpskom interesu.I sam vikiliks je to rekao.

Sto se tice jekavice,ja vrlo dobro znam gde se ona govori jer ja sam Srbin iz hrvatske.Ali ja koliko znam ni meni ni vama,ni srbinu iz bosne nika slobodan milosevic nije bio presednik.Ali,ne zato sto mi to nismo hteli ,nego zato sto nije hteo i nije nista ucinio.Poreba slbodan milosevic -vojislav kostunica je verovatno stvar ukusa.ALi cinjenica je da je voja kostunica uvek bio srpski patriota,a sloba mirin ili ciji vec.Srbin koji danas zivi u vojvodini siguran nisam srbijanac.
svako dobro
Препоруке:
0
1
83 среда, 10 септембар 2014 13:47
Peter RV
@ sima-petar rv
Sad postadoste 'Srbin iz Hrvatske' kojega nerviraju oni koji govore jekavicom?
Eto sto se desava sa onima koji se zaljube u Kostunicu.

P.S. Prijateljski savjet- procitajte ponovo vase poruke, pisete kao da prevodite sa stranog jezika. 'Dvojka' iz Srpskog.
Препоруке:
3
0
84 среда, 10 септембар 2014 19:49
sima@petar rv
imam jedno ime ,prezime i jedno mesto rodjenje i to nemogu i necu da promenim.Tako da nisam odjednom postao srbin,neko po rodjenju.Tako nisam sa neba pao u hrvatsku,nego su moji vekovima tamo bili.

Sto se tice vaseg izgovora,mene to opste ne intresuje.Moje je bilo samo da vas pitam kako neko ko nije iz srbije,barem ne po rodjenju mozete da velicate slobodana milosevica.Odnosno da pravdate njegove greske tako sto ce kostunicu optuziti za njih.To je bila moja namera,to je bilo vise iznenadjujuce.Slobodan milosevic da je bilo srce i pameti,bio bi i vas i moj i onog srbina iz krajugevca presednik.Pa makar to trajalo i malo.

Sto se tice mog srpskog jezika,naviko sam da u nedostatku agrumenata ovde mi se zameraju progutana slova ,gramaticke greske itd.
Препоруке:
0
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер