Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Na današnji dan: Umro doživotni predsednik SFRJ Josip Broz Tito

Komentari (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 04 maj 2014 08:19
Nekima je laknulo
Mnogi su plakali na ulicama Beograda i cele Jugoslavije tog dana.
A neki i nisu.
Naprotiv.
Preporuke:
37
9
2 nedelja, 04 maj 2014 09:00
Pitanje
Davno je bilo vreme da se enigma Broz razjasni narodu. Tako bismo mnoge događaje iz sudbine Srba mogli bolje razumeli.
Preporuke:
35
8
3 nedelja, 04 maj 2014 09:22
Forever Jang
A kada će se ukloniti ono masonsko čudo sa Dedinja?
Preporuke:
62
26
4 nedelja, 04 maj 2014 10:21
Dragan
Glavni grobar sprkog naroda i države.
Preporuke:
61
31
5 nedelja, 04 maj 2014 10:25
miroslav
Dok je bio Tito živelo se kao u raju.
Dok je bio Sloba kolko tolko.
Sada živimo u paklu.
Za vreme Tita 1DM=13dinara
Za vreme Slobe 1DM=58dinara
Sada 1evro=116dinara

Treba da budemo zadovoljni sa onim što imamo a mi smo hteli čak još i demokratiju.Ko je šta tražio to je i dobio.Pljuvali smo po Komunizam i Srpskog heroja Slobodana Miloševića.Lepo je Slobodan govorio da je demokratija laž.
Preporuke:
51
47
6 nedelja, 04 maj 2014 10:25
Kosovo i Metohija su Srbija
Uz Pavelića, najveći krvnik srpskog naroda (možda i veći od Pavelića, jer je pored fizičke, radio i na duhovnoj likvidaciji Srba). A veliki deo ovog nesrećnog naroda se ovog čoveka seća kao nekog ko je bio dobar za Srbe. Istovremeno odnos Srba prema komunizmu i prema ovakvom zlikovcu i masonu, je jedan od glavnih pokazatelja, kada će Srbija izaći iz ove tame i beznađa.
Preporuke:
56
31
7 nedelja, 04 maj 2014 10:26
MJ
Da, bio je Tito zlikovac i tiranin i moji roditelji i svi njihovi prijatelji su bili srećni kad je umro.
Svi moji drugovi su bili srećni kad je Sloba smaknut, uhapšen, a poneki su se radovali i kad je ubijen.
I tako dalje, poradovali smo se kad su umesto "žutih" došli "ovi".
A izgleda da ni fizička, ni politička smrt naših vođe ne rešava naše probleme.
Izgleda da je problem u nama.
Preporuke:
35
24
8 nedelja, 04 maj 2014 10:36
Tito
Koje li ironije kad srbin kaže da je Tito hteo razbit Jugoslaviju.
Preporuke:
22
44
9 nedelja, 04 maj 2014 11:00
Srbin obični
Pokoj mu duši. Bio je tri koplja iznad svih ovih današnjih pljuvača. Kasno smo to shvatili.

Nisam ga možda volio nakon 1968, ali danas shvatam da je naveći dio svoje vladavine posvetio običnom čovjeku i Jugoslaviji. Ko drukčije kaže kleveće i laže.

Počeo je kao komunistički(staljinistički) ilegalac, pa zatim se pokazao kao vješt vođa partizanskih jedinica, koje su vezale oko 28 okupatorskih jedinica na Balkanu, da bi posle rata jedno vrijeme bio revolucionar a zatim prosvećeni apsolutista. Puno je toga pozitivnog ostavio i ostvario. Hvala mu.

Pravo je naravno i greške, pogotovu neposredno posle rata, ali neke od tih grešaka bile su i neizbježne. Zlatno doba njegove vladavine su kasne šezdesete i rane sedamdeste.

Ostario je a nije se povukao sa položaja Predsjednika (greška) jer je valjda svima bio joiš potreban. Na Ustav iz 1974 navukao ga je njegov prijatelj Edvard Kardelj. Pokazaće se kasnije da je to bila smrtonosna pilula.

Na kraju HAVALA mu za sve lijepe dane naše mladosti.
Preporuke:
27
35
10 nedelja, 04 maj 2014 11:02
arizan
Sva tragedija ovog naroda se vidi u tome da je na mesto blagorodnih drzavnika i vitezova - Od Sv. Nemanjica, preko Sv. Despota Stefana do Karadjordja i mnogih drugih znanih i neznanih - koji su se zrtvovali za narod, srpstvo i Pravoslavlje, dosla jedna ovakva opskurna i mracna licnost, mrzitelj ljudi i zivota uopste. Ovaplocenje najgore negativne selekcije. Zlo u jednom od svojih najboljih izdanja. Dokle god se bude pominjao-dotle ce da zivi. Ako ga pominju nasi nesretni sugradjani koji pate za njegovim besplatnim kolacima, da li moramo da ga pominjemo i mi ostali?
Preporuke:
31
21
11 nedelja, 04 maj 2014 11:03
Vsevolod
Nikako da se oslobodimo mantri poput "voljom Staljina", "protiv Staljina", "istorijsko ne"... itd. Nigde se ne pominje uloga Zapada, čiji je agent bio od samog početka.Tito je bio trockista, od samog početka je vođen Englezima. I zašto mu se pridaje toliko značaja? Tako inteligentan nije bio, po sklopu njegove rečenice čak podprosečan. Bio je samo među prvim petokolonašima, tj protopip agenta. Pošto se istorijsko vreme ubrzalo te su se pojavili slični igrači: Valesa, Havel, Đinđić, Koštunica, Tadić, Vučić, Jacenjuk, Kličko..., sada možemo detaljnije sagledati i ulogu i karakter Tita.
Preporuke:
45
19
12 nedelja, 04 maj 2014 11:06
Večito zakeralo
Broz koji je vladao od 1937.nije enigma.Živeo je u hotelu Luks koji se nalazi na početku ulice Maksim Gorki u Moskvi.Svi evropski komunisti koji su, takođe, živeli u tom hoteleu, ili su se samoubili u hotelu, ili su ih pobili u Ljubljanki.Bukvalno, jedini preživeli stanovnik hotela Luks je Broz.Likvidirani su svi poznati srpski komunisti, pod budnim okom Broza i Dimitrova (u vreme perestrojke, dozvoljen je uvid u dokumenta iz kojih se saznalo gde su sahranjeni braća Vujović).Ustvari, šef Kominiterne, Bugarin Dimitrov, postavio je Broza sa šefa KPJ.Od tog momenta (1937) Broz je apslolutno vladao.Malo ko zna da je Hrvatima i Slovencima dozvolio (odnosno on je to kreirao) da stvore nacionalne komunističke partije,Srbima to nije dozvolio.Sarađivao je sa Pavelićem i ustašama.Smatrao ih je ravnopravnim borcima protiv srpskog hegemoniza.Ta krilataica "srpski hegemonizam" ostaće do današnjih dana na grbači srpskog naroda.U toku celog rata nije dozvolio da se izvrši napad na zloglasni log
Preporuke:
49
15
13 nedelja, 04 maj 2014 11:06
hazar iz Ukrajine
tako barem (su) govore podaci sovjetskih obaveštajnih službi.

čak je o tome izdata i knjiga u SFRJ, ali je povućena iz prodaje.

Time su Rusi odgovorili na titoističke laži,propagandu,...o masovnim silovanjima vojnika Crvene Armije (verovatno je i bilo nekih slučajeva, ali od Bugara, kao uostalom od Poljaka u Nemačkoj), da bi se pripsalo kasnije Rusima !

ps. Zanimljivo da mu je datum (zvanične) smrti na dan (godišnjicu) proboja logoraša iz Jasenovca !!

Da bi se obeležavanjem njegove smrti SKRENULA PAŽNjA sa pomenutog monstruznog genocida ???!
Preporuke:
31
20
14 nedelja, 04 maj 2014 11:16
Reddy
@MJBRAVO ZA HRABAR ZAKLJUČAK!
Preporuke:
13
7
15 nedelja, 04 maj 2014 11:23
seljak bezemljaš
"..Titoizam nije progres od staljinističkog totalitarizma ka demokratiji, nego degeneracija od staljinizma ka katoličkim totalitarnim diktaturama Srednje Evrope između dva svetska rata."
Miload Ekmečić ISTORIJA SRBA U NOVOM VEKU 1492-1992
Za vod za udžbenike Beograd 2008 strana 532
Isto i u zbirci eseja DIJALOG PROŠLOSTI I SADAŠNjOSTI.

Da znamo čemu smo se divili.
I kako nam je i zašto procvetala demokratija devedesetih.

Uzgred. Samoupravljanje se prepisivalo malo od Musolinija a ostalo od slovenačkih hrišćanskih socijalista.A nabedili Svetozara Markovića.

"..nedostak učenosti i temeljitije ideološke podloge"
"neuspela dekoracija na površini"
konstatuje gospodin Ekmečić.
Preporuke:
32
8
16 nedelja, 04 maj 2014 11:33
Stanić Milan
Bez obzira na različite poglede i ideološke stavove,mora se konstatovati da je J. B.Tito bio krupna istorijska ličnost 20-tog veka koji je obeležio jednu epohu.Kao takav,vodio je maestralno vanjsku politiku ploveći s "jugoslevenskim brodom" između Scile i Haribde u nemirnom moru hladnog rata.Ono,što je meni uvek smetalo kod njega, stoji u činjenici,da nije bio komunista iako su mu usta bila puna komunizma,nije dozvolio da se 2. sv. rat dovrši civilizacijski na ovim prostorima,bio je VELIKI HRVAT koji je jednu naciju zatrovanu sa kleronacionalizmom i ustaštvom stavio na pijedestal pobede,iako su glavni faktor NOB-e bili Srbi Krajišnici.Hrvatima je dao skoro kompletnu jadransku obalu - puno više nego što su to sanjali kleronacionalisti i hrvatski šovinisti kroz istoriju.Sagledavajući sve aspekte njegove ličnosti,mora se konstatovati da je njegov odnos prema srpskom narodu bio neprijateljski pun perfidije,a Srbi ko Srbi - lakoćemo.
Preporuke:
34
11
17 nedelja, 04 maj 2014 11:46
Risto
Odbio je Staljinov pritisak 1948, nakon čega je decenijama dobijao značajnu finansijsku i vojnu pomoć (vojnu većinom do polovine pedesetih) od SAD.
Mi kao Zapad Istoka i Istok Zapada ovog puta bi trebali odbiti pritisak EU, a decenijama dobijati pomoć finansijsku i gasnu od Rusije.
Preporuke:
20
1
18 nedelja, 04 maj 2014 11:53
Večito zakeralo
Postaće špijun ob. službe Engleske,koja ga je spašavala od atentata,odnosno omogućila mu je da apsolutno vlada.Kasnije će mu spona sa tom službom biti Đilas (za naivne Brozov neprijatelj).Ustvari, sve ono što se na kraju i nakon rata događalo sa kraljem, četnicima, kojih se jedino bojao, Golim otokom, likvidacijama, uklanjanje protivnika je dogovor, i to precizan dogovor, sa Čerčilom i Englezima.Vrhunski plan je bio razbijanje Juge (Ustav 1974, republike i pokrajine postale su držve).U godini pre smrti 1979.(saopšteno mu je da nema leka)posetio je englesku kraljicu u proleće,a u oktobru te godine jedan dan u vili Galeb (Herceg Novi),boravio je princ Čarls.Gledano sa stanovišta teorije Političkih igara (čista matematika), bio je veliki igrač.Svi su oko njega bili mala deca.Bilo koji pokušaj suprostavljanja Srba u korenu je sankcionisao.Srpsko komunističko rukovodstvo, osim časnih iznimki, bilo je najpoltronskije.Hrvati,Slovnci, da imaju iole pameti, trebalo bi da mu svakodnevno podižu spomenike.
Preporuke:
29
8
19 nedelja, 04 maj 2014 12:00
Večito zakeral
na zloglasni logor Jasenovac
Preporuke:
13
2
20 nedelja, 04 maj 2014 12:03
Peter RV
Zar nije momenat da se njegov les spakuje, sa cvijecem i Jovankom -za Kumrovac ?
Preporuke:
36
13
21 nedelja, 04 maj 2014 12:20
Rđosav
- drug Maršal je bio faca. Ovi danas su ljige.
Preporuke:
29
25
22 nedelja, 04 maj 2014 12:26
objektvino
Sedi za istom stolom gde su Pavelic, Hitler, Bandera i kompanija.

Nemilosredno je na kicmu Srpskog naroda:

- vodio "antifasisticku borbu" i
- vladao i upravljao Jugoslavijom

Gori od njega ce uvek biti svi oni Srbi koji su ga podrzavali.
Preporuke:
23
14
23 nedelja, 04 maj 2014 12:27
Žalosna sova
Taj "legendarni vođa partizana" je 1915 ranjen u LEĐA kozačkim kopljem kada je bežao. Tako ranjen je zarobljen i stalno je vikao "Ja Avstrijec" da ga Kozaci ne dotuku kao Nemca jer su Austrijance zarobljavali. Onda je proživeo lepo kod jednog Kirgiza kojem je održavo mašinu u mlinu, pa kada su crveni pobedili priključio se pobednicima.Posle je preuzeo KPJ a cela borba sa Nemcima je bila stalna bežanija sve od Užičke republike kada je izginuo ceo radnički bataljon da bi "vojni genije" stigao da pobegne. Da ga je kojim slučaju našao Sava Kovačević u onom paklenom metežu u koji je "genije" uvukao partizane na Sutjesci, tu bi mu bio kraj.Ali, pogibe Savo, a Tito se izvuče samo sa ranom na ruci. I to tako da je njegov pas Reks skočio na njega kada je bomba padala iz aviona i spasao mu život. Nešto kao u stripu Mirko i Slavko ono - Mirko pazi metak, -hvala Slavko spasao si mi život. Srpsku Baranju je dao Hrvatima,a otišao bi i Srem da nije skočio general Marko Peričin -Kamenjar i rekao NE.
Preporuke:
26
15
24 nedelja, 04 maj 2014 12:35
thinking maize@ TANJUG javlja iz Pakla
Majku ti Božiju imperijalistićku, vidi Boga ti kolko imam svjesnih pionira i omlatinaca i trideset i četiri godine poslije moje smrti! Eto ga taj Drug "Reddy", PRAVI je VRAG! Eh, ŠTA TI JE DOBRO URAĐEN POSAO! Čak i ona moja ljubomorna Jovanka nije to mogla spriječiti! Lako sam to srijedio sa Stanetom Dolancom, taj se ne razume samo u gljive, već kao sljedbenik Hitlerjugend-a, sve SVINJARIJE je znao! Nego, ne znam čime da je zabavim ovdje u Paklu, sumnja u sve naše koji su sad ovdje, SAMO MENI I DALJE VJERUJE! Bokca ti kaj ti je ženska ćud! Nego, dam joj prodam da je za Kominternu radio Stjepan Bandera, onaj ukrajinski nacionalista!? Ehhh, ŠTO JE TAJ BIO VRIJEDAN! Trijebio je Ruse ko moj pajtos Ante Srbe! Vidim da su se i ovi iz "Desnog sektora", njegovi nasljednici, tak udačno razljeteli po kozačkim teritorijima, ko nekad Njofrini po onoj srpskoj Krajini!? Dobro su to URADILI oni Njofrini vragovi, PONOSAN sam na njih! Nego, onaj me Putin isuviše podsjeća na Staljina! Uopće nije dobro!
Preporuke:
16
9
25 nedelja, 04 maj 2014 12:39
Samuilo prostačina Miroslavu
Pamtim kad se pre rata živelo.Neki odlično, mnogi dobro,neki slojevi sastavljali kraj s krajem.Došli Nemci i sve se srušilo.Selo je nekako moglo gradovi gladovali.Posle rata,oslobođenje.Geršla na radnim acijama, u studnetskim menzama.Oni , neki koji su bili Skojevci , napuštali komuniste jer su ćerke generala dolazile pred fakultete mercedesima i još imale veštačke mladeže , koji su se u svetu tek pojavili.Jedni su jeli na karte , glavari u diplomatskim magacinima Šesdesetih smo mogli, kako ko, da kupimo radio Kosmaj, otplaćivali smo ga tri godine.Posle toga prve veš mašine, takođe tri godine, onda televizor,pet godina.Posle toga je bilo nešto bolje.Mogli smo i na more.Postojale su plaže Bakarića,Kardelja po Hrvatskoj,Tamonismo smeli ni da opepelimo.Onda se nešto popravilo,Pa smo naravno, kad reforme nisu uspele,došli do Marije Krstinić i kupovali benzin na kante.Međunarodni dugovi su rasli.Istina radnici su imali nekakvu zaštitu,svi smo mogli besplatno da se lečimo
Preporuke:
18
5
26 nedelja, 04 maj 2014 12:48
ZOKI
PODELJEN NAROD!!!!! samo ne zaboravite vi koji tvrdite da se bolje zivelo za vreme tita.da istina je ali ne zbog njega,nego zato sto su tad bila mnogo mnogo bolja vremena u svetu.sad se gore zivi skoro svuda!!!!!
Preporuke:
12
6
27 nedelja, 04 maj 2014 12:57
Samuilo prostačina nastavak
Mogli smo besplatno da se lečimo onda kad kod lekara nismo moralli ni da idemo.Bilo je vreme kad si mogao da dobiješ kredite i zidaš kuću, ili kupiš stan (stanove smo dobijali i kao zaposleni, pa smo ih posl eza vremm Miloševića jeftino otkupljivali).Inflacija je bivala sve veća pa smo te kredite otplaćivali u vrednosti paklice cigareta.
A onda je polako maca stizala na vratanca.Doduše za vreme Nikezića Srbija je cvetala,Naše firme svuda,na moru naši hoteli, Po Srbiji fabrike automomobila , televizora.Tito igra duple igre.Dok traje nek laje.Onda se on stušti na Nikezića, načini ustav po kome Srbiju kontrolišu pokrajine.Lomovi na fakultetimaŠiprari dižu ustanke.Traže republiku.Niko o tome ne sme da zucne.Kosovo se sprema za odvajanje,u Hrvastkoj i Sloveniji sve vri ,Smoastalnost ili smrt.Sad igramo Titove poteze.Igraćemo ih još sto godina.Daj bože da shvatimo da između Jasenovca i Sremskog fronta postoji neka sličnost itd.Nije sve bilo idiličnčno.A protiv Srbije sve.
Preporuke:
21
6
28 nedelja, 04 maj 2014 13:07
Radgost
Podprosečna ljudska osoba.Nešto po svojoj prirodi i više po "nadgradnji" Zapada,Britonsa-da odradi Srbe.U korist Zapada.Kao prvo,nikakav vešt vojskovođa,ma nikakav,nije bio.Jednostavno,britonski Hitler je morao da pazi-da ne nastrada.
Drugo,kao "nadgrađen" bravar naučen i da "odčuka" nešto po klaviru,stekao je mnoštvo pristalica od stanovnika u državi SHS-delovi Austrougarske.Svirač klavirstruga je opsenio njihovu prostotu-namah u sebi postali razni von Agram,von Laibach i čak von Creina!
(Srbijancima su mili harmonikaši i trubači)
I treće,klavirstrugar je uveo besplatno školstvo i zdravstvo-na prvi pogled zdravo korisno za Srbe.Posle 15 godina mladim školovanim mozgovima, omogućen je izlaz na Zapad.Da popunjavaju stalni nedostatak ljudske pameti na Zapadu.Umesto da ostaju doma-pravi pogled.
Ukratko,višemilionska srpska janičarska dijaspora,zdušno pomaže pomaže svojim robovlasnicima da porobe i opljačkaju Srbe i srpske zemlje!Upravo u toku.
Preporuke:
11
9
29 nedelja, 04 maj 2014 13:07
Misa
Slava mu!
Preporuke:
25
22
30 nedelja, 04 maj 2014 13:14
Reddy
@Stanić Milan

Znate, vi ste sledili kao član Saveza komunista Jugoslavije njegovu politiku pa mu imate pravo i suditi. Samo, mislim, bilo bi bolje a i vi bi/ste bili bolji komunista da ste shodno ideologiji pa i pravu i obavezi po samom statutu partije kojoj ste pripadali sve to NA VREME saopštili samoj partiji kojoj ste pripadali. Ovako, sve to deluje tužno i jadno, da ne kažem kukavički ili bar nekomunistički. Ako je Jospi broz, kako rekoste, bio VELIKI HRVAT zanima me, onda, šta ste to Vi, tada bili kada ste znali kakve poteze povlači a ćutali iz razloga koji mi nisu poznati. Slično važi i za onog knjiškog moljca /trogium pulsatorium/ koji je kao intelektualac ušao u SKJ koju danas proziva zbog svega i svačega. Nije mi jasno da li on to pljuje na svoju prošlost, savest ili intlektualizam jednog srbijanca mada ovim poslednjima to i nije toliko strano.
Preporuke:
16
11
31 nedelja, 04 maj 2014 13:25
zoran
Opet, promena svesti.

Stvaraju nam uslove, da živimo sve lošije i teže.
Posledica je toga, da se ubedimo, je u njegovo vreme, bilo bolje i lakše.

Pa, on nije stigao potpuno, do kraja, da upropasti plemenitiji i lakši život, pre njega.
Preporuke:
8
12
32 nedelja, 04 maj 2014 13:55
DRAGAN
titov sindrom i komunistička ideologija nikako da odu sa naših prostora .. to se vidi po minusima (-) koji se dele svima koji pokušaju da vređaju "doživotnog vođu", kada su u pitanju Srbi i srpski interesi Tito i jugokomunisti su ipak uradili dobar posao ..rasrbljavanja
Preporuke:
19
12
33 nedelja, 04 maj 2014 14:08
posledice
Tito - doživotni, poživotni i skoro dodanašnji vladar Srbije preko naslednika njegovih funkcionera, generala, "intelektualaca" ... Sve je isto, samo Njega nema.

Njegova glavne prednosti bile su njegove zrele godine i iskustvo iz Sovjetskog Saveza, koje je sjajno iskoristio. U svemu drugome je bio prosečan. Za zapad bi bio i ostao tiranin da nije igrao i na njihovu kartu.

Njegova dvadesetogodišnja devojka Davorjanka, kad je on imao 50 godina, rekla je da je za njega morala sve vreme da ima spreman "pisaći i polni stroj", čak i dok je napolju pucalo.
Preporuke:
13
10
34 nedelja, 04 maj 2014 15:19
Panta
Zar nije momenat da se njegov les spakuje, sa cvijecem i Jovankom -za Kumrovac ?


Šta da se "spakuje"? Već sam dosadio s pisanjem da Njega tamo nema. Nisu svi ludi kao što su to Srbi, pa da veruju u svakakve "istine" i smicalice.

Lepo je rekao On pred smrt Amerikancima:
- Toliko sam uništio Srbe da se neće oporaviti 80 godine posle moje smrti!

Američkom amasadoru je referisao da će se SFRJ posle njegove smrti raspasti. A onda se nađu neki "srbi", pa tvrde kako je Sloba "razbio Jugoslaviju".

I, zar ne vidite i po današnjim komentarima kakvo je duhovno stanje Srba?

O drugim vestima, da ih i ne pominjemo. PPV pravi "omladinske volontersko-udarničke brigade" na putu "odumiranja države", kao glavnog ideološkog stava komunista prema državi. Međutim, taj se stav "primio" samo kod Srba. Njima je svejedno gde su im granice države. A vojsku, kao imaju, ali tvrde da je nikad više neće koristiti. Treba li veći dokaz za dijagostifikovanje stanja ludila kod Srba?
Preporuke:
10
10
35 nedelja, 04 maj 2014 15:21
Branimir-Tori
Hladnokrvni predvodnik likvidatora u Španskom građanskom ratu, sa lažnim kanadskim državljanstvom i lažnim imenom Spiridon Mekas.
Saradnik od 1935. NKVD-a i denuncijant svih srpskih kadrova, koje je poslao na gubilište Lubjanke od dr. Sime Markovića do Petka Miletića.
Razvratnik i gizdavac.
Opskurni razmetljivac, koji je pustio Pavelića da ode u emigraciju, Stepinca da mirno živi u tzv. kućnom pritvoru, a Draganovića je doveo u Sarajevo i dao mu katedru.
Genrala Mihailovića je ubio u montiranom sudskom procesu po ugledu na one moskovske iz 30-ih.
Vladiku Nikolaja (Žičkog i Ohridskog) je prognao i osudio kao ratnog zločinca i izdajnika naroda.
SPC je rasturio u zemlji i u inostranstvu.
1958. dao je autokefalnost Makedonskoj crkvi, a 1963. ozvaničio raskol u SPC.
Njegova Udba organizovala je likvidacije stotina srpskih političkih emigranata, a na čelo tog eskadrona smrti postavio je bivšeg hitlerjugendovca Staneta Dolanca.
Preporuke:
19
10
36 nedelja, 04 maj 2014 15:22
Stanić Milan
Stanić M. - gosp. Reddy
Pažljivo sam pročitao Vaš prilog u kome ima istine.Međutim, da ste pažljivije čitali moj prilog uočili bi da po pitanju Tita imam ambivalentan stav.U vremenu dok sam bio aktivni čaln SKJ ko je mogao pretpostaviti da će se njegov"životni projekat"(u koji ni sam nije verovao)srušiti kao kula od karata.Moj tip komuniste nije kao Vaš.Šta bi bilo da ste u njegovo vreme pokušali ono,što mi sugerirate.Isto kao onom što je pokušao glavom kroz zid.Rezultat: krvav zid i razbijena glava.Komunista nije ono što Vi smatrate da jeste -Staljinov koncept:"Ljudi posebnog soja,sagrađeni od naročitog materijala."Komunista je racionalan,moralno - politički tip čoveka koji ne menja svoj svetonazor,boreći se za svoju ideju naracionalan način.Na kraju ja nisam napustio partiju- partija je napustila mene.Ako Vas mogu zamoliti da me u buduće ne poredite sa gosp. s kojim ja nemam nikakvih ideološki tačaka,što ne znači da ih ne poštujem kao ličnosti.
Preporuke:
6
8
37 nedelja, 04 maj 2014 15:40
Branimir-Tori
Da bi koliko-toliko utolili njegovu aberantnu telesnu pohotljivost priveli su mu i oženili ga neobrazovanom ličkom seljančicom, s kojom nije imao poroda.Do tada je, raspusnik, imao više brakova, a prvi je bio sa četrnaestogodišnjom ruskom seljančicom Pelagijom Belousovom.sa njom se ovaj bogohulnik venčao u Pravoslavnoj crkvi i po pravoslavnom obredu, što znači da je po potrebi mogao da se deklariše bilo kako.Pre rata ženio se i Nemicom Lucijom Bauer.Pre razvoda obe je, i Pelagiju i Luciju, okarakterisao najcrnjim bojama kod NKVD-a.Lucija je pogubljena, a Pelagija dopala dugogodišnje robije.Njegova treća supruga bila je Herta Has, sa kojom je imao sina Mišu. Pre njegovog rođenja ovaj pustahija napušta Hertu i iz Zagreba dolazi u Zemun, gde ga sačekuje studentkinja, ljubavnica i kasnija ratna sekretarica Davorjanka Paunović.Nju i svog psa 1945. sahranio je u dvorištu Belog dvora.Ustavom uz 1974. definitivno je razbio Srbiju, a najgori u njoj i izvan nje klanjaju mu se i danas.
Preporuke:
18
10
38 nedelja, 04 maj 2014 15:55
Branimir-Tori
Odlaze do tzv. Kuće cveća, u stvari do jedne neukusne masonske nekropole podignute na uzurpiranom zemljištu da mu se poklone.
U nekrofilnoj ekstazi ne pada im na pamet da njegovi posmrtni ostaci ne počivaju tu gde mu se oni klanjaju, već u Vatikanu.
Ne vrede ni svedočenja njegovih generala po kojima su ga dva puta sahranjivali.
Oba puta lažno.
Ne vredi, dakle, ništa.
Generacija ostrvljenih ideoloških mrtvozornika ostaje mu zahvalna zato što je njima, koji su bili niko i ništa, omogućio da poveruju kako su postali nešto.
Abadžije, avanturisti, probisveti i nitkovi, hulje i lupeži, nesvršeni studenti, zločinci i rodoskrvnici poputa Petra Stambolića...sve je to uz njega dobilo priliku da se dokaže, vlada i pokaže.
Da s njim u crno zavije Srbiju, da je ponizi i naruga joj se i da na vlast instalira i svoje degenerisane potomke.
Tom ideološkom vampiru se, eto, danas klanjaju njegovi sledbenici.
Neka im je sa srećom!
Preporuke:
18
10
39 nedelja, 04 maj 2014 15:59
Anka Krajina
@ Reddy-Stanić

Tu diskusiju ostavite za sastanak "zatvorenog tipa".
Istrgnuti istorijsku ulogu Josipa Broza iz konteksta vremena u kojem je živeo i delovao, i analizirati je danas, ne poznavajući principe delovanja Kominterne i celokupnog komunističkog pokreta onog vremena, mogu samo laici, zlonamerni pročetnički gubitnici i petokolonaši.

Ne spadate u taj soj. Zato, smirite strasti!
Istorija će dati svoj sud. I o uspesima i o zabludama i o greškama.
Pred ovima danas nemamo se čega stideti. Stvarali smo pravedan svet. Da u tome nismo uspeli nije samo naša krivica.
Preporuke:
13
13
40 nedelja, 04 maj 2014 16:45
Fantom Slobode
Treba iskopati zločinca i vratiti ga u Hrvatsku. Sve uspešne zemlje su svojevremeno zabranile komunizam i uništile komuniste. Danas su sve uređene i bogate zemlje, sa ravijenom ekonomijom i demokratijom.
I Srbija je krenula tim putem početkom prošlog veka, da bi je posle Drugog svetskog rata okupirali komunisti. Nedavno je na sahrani Jovanke Broz poslednju počast odao premijer Srbije Ivica Dačić. To znači da se zvanična Srbija još uvek nije obračunala sa komunizmom.
Srbiji će biti bolje tek kad u njoj ne bude više nijednog komuniste i titoiste. Na vlasti posebno.
Preporuke:
13
11
41 nedelja, 04 maj 2014 16:46
zlatan
Čitam koliko mržnje prema ovom već 34 godine mrtvom Titu. Ono šta me najviše fascinira jest to, da je mentalni sklop svih nacionalista i ekstremista isti. Samo sa drugim predznakom.
Kao što mu nacionalisti u Srbiji zamjeraju da je bio najveći "grobar" srpskog naroda, tako mu jednako zamjeraju i hrvatski nacionalisti. Da je najveći ubojica Hrvata. Ako jedni i drugi i poneki treći tako misle, valjda je sasvim druga istina u pitanju. Pa ne mogu svi ekstremisti jednako misliti, ili možda mogu?
Ja svima odgovaram. Ima na youtubeu snimaka Titovog sprovoda. Ako je bio toliki diktator, kako to da je to bio najveći sprovod nekog državnika ikada? Ako je toliko "ubijao" kako uopće postoje kojekakvi ekstremisti na svim stranama nekadašnje SFRJ?
A partiznanski pokret je bio najjači među okupiranim zemljama. Toliko jak da je na kraju rata držao dio savezničkog fronta prema Njem. Ni Francuzi to nisu bili sposobni. Gdje su bili građanski političari u cijeloj Jug? Svi umukli, jedino on poveo borbu!
Preporuke:
14
15
42 nedelja, 04 maj 2014 16:51
Anti-EU
Pre 34 godine otišao je u pakao odakle je i došao, demon Broz.
Ratni zločinac i direktno odgovoran za 200.000 ubijenih Srba od strane njegovih partizana 1941-1946.
Austrougarski podnarednik, koljač srpske dece u Prvom svetskom ratu, egzekutor u španskom građanskom ratu.
Ubica mnogih naroda na području Balkana.
Višestruki obaveštajac, mason i ološ.
Veliki diktator koji je držao pod svojom čizmom prostor od Triglava do Đevđelije.
Zlikovac. Ubica. Samozvanac. Lopov. Veliki Srbožder TITO.
Zločinac ratni, zločinac predratni i posleratni.
Smrad koji i dan danas smrdi nad okupiranim srpskim zemljama.
Tvorac avnojevskih granica i novih nacija zbog koga se vodio rat 1991-1999.
Bez obzira na sve i dalje leži sa svim počastima u sred Beograda, a njegov opskurni lik i dalje je mio i drag mnogim srpskim odrodima i izdajnicima.
Preporuke:
19
17
43 nedelja, 04 maj 2014 17:05
@Žalosna sova
mala ispravka - Ćilas je dao Baranju Hrvatima!
Preporuke:
12
0
44 nedelja, 04 maj 2014 17:16
Reddy
@Anti-EU

Jel' može malo glasnije, ne čujem dobro.
Preporuke:
7
14
45 nedelja, 04 maj 2014 17:29
Drago
Zalosna sova@Naravno, imas dokaze za to...zar ne?Samo nemoj reci da je sa nekog do vasih neo-nacistickih sajtova.
Preporuke:
5
4
46 nedelja, 04 maj 2014 17:36
Bob
Drugovima Rđi i Redduju čestitam obljetnicu! Druže Tito ljubičice bijela, tebe voli omladina cijela!
Preporuke:
8
7
47 nedelja, 04 maj 2014 18:02
Anka Krajina
@ zlatan
Ni danas, 34 godina nakon njegove smrti, ne mogu se pomiriti sa činjenicom da su oni, za razliku od Tita, bili na pogrešnoj strani i da su izgubili rat!
Danas imaju i društveni sistem i vlade i "moralne" vrednosti dijametralno suprotne od onog šta je Tito stvarao i opet su nezadovoljni, opet im je kriv Maršal?!
Sad bi ga i mrtvog deportovali u nedođiju. Ali kako će deportovati sve one silne pokojne partizane, Titove sledbenike?
Zato je suludo na njih trošiti reči.
Šta umeju i šta znaju, to su stvorili! Bolje i ne zaslužuju!
Preporuke:
16
15
48 nedelja, 04 maj 2014 19:52
Reddy
@Bob

A i ti bi da što kažeš? Ajde, i tebe da pripustimo.
Preporuke:
8
10
49 nedelja, 04 maj 2014 20:09
Beli Orao
""Rđosav. Plus, da ne misliš da te mrzim.
Čeda je stvarno bio faca. Imao je samo jedan nedostatak. Nije bio Srbin. Jedina faca koja mu je slična, a naša je, je bio Miloš Obrenović, pitanje je da li je bio polupisnemi seljak.
Za ostale...Kad su pitali Lepu Lukić da li sprema novi projekat, ona se nasmejala i onako šeretski seljački rekla da je projekat kad se zida kuća, a ona snima ploču.
E, Tito je stvarno bio projekat koga je Čeda bez greške kao vrhunski arhitekta uz pomoć dunđera Srba odradio vrhunski. Ako bi neki dunđer uspeo da završi građevinu uglavnom ga je slao na letovanje ili u penziju ili u sudaranje sa jasenovima. Dakle projekat Tito je na čvrstim temeljima, toliko čvrstim da stvarno treba promeniti svest Srbima, a svest se menja samo debelim radom, znojem, suzama i nadam se samo bez krvi.
Neko reče 1DM=13din. Sinovac bila je i 7din, ali `90-e. `91-e u aprilu je bila 13 din. To o čemu ti pričaš je 1$=1250din,1DM=250din i niko je nije zarezivao. O FF,ŠF i šilingu smeh.
Preporuke:
2
5
50 nedelja, 04 maj 2014 21:29
Urok
Mislim da bi ono prokletstvo trebalo skloniti iz Beograda, dok je tu Srbims će sve ići naopako, još hiljade godina. Kako to da ga ne svojtaju njegovi, zadužio ih je više nego Tuđman i svi ostali zajedno.
Preporuke:
4
8
51 nedelja, 04 maj 2014 21:56
thinking maize@ onako, usput, o koječemu, pretežno o ničemu, sad o..., VALUTNIM KURSEVIMA i ZADUŽENOSTI ZEMLjE!?
Neki UMERENI "Titoljub" (EKSTREMNI "Titoljubi" kao "Reddy" i ini, nek se prepoznaju u "TANJUG-ovom izveštaju iz Pakla"!?) ispisa sledeće VALUTNE KURSEVE, sa nekom "Titoljubnom" pjesmicom:

Dok je bio Tito živelo se kao u raju.
Dok je bio Sloba kolko tolko.
Sada živimo u paklu.
Za vreme Tita 1DM=13dinara
Za vreme Slobe 1DM=58dinara
Sada 1evro=116dinara

U tom smislu voleo bih da ga UPITAM koliko je naša tadanja zemlja bila ZADUŽENA, kako APSOLUTNO, tako i po "glavi stanovnika" za vreme Druga Tite, za vreme Slobodana Miloševića i sada!? Dalje, KAD ovaj DILBER i svi "Titoljubi" NAVODE OVE i SLIČNE PRIMERE za vreme Titina vakta, red bi bio i da se POMENE KURS DINARA i SPOLjAŠNjA ZADUŽENOST naše tadanje zemlje za VREME MINISTROVANjA i VLADE Milana Stojadinovića!? Tek da vide Srbi KAKO smo to "propadali" u vreme "monarhofašističke diktature"!?
Preporuke:
10
9
52 nedelja, 04 maj 2014 22:15
“Druže Kočo, kad govorimo o našem zlatnom dobu spoljne politike, to ste Vi smišljali i vodili?”
Koča odbrusi:
“Ne pričajte gluposti! Sa Titom sam bio kod 290 šefova država, vlada ili suverena, 289 su vodili beleške, šta Tito govori. Jedino Čerčil nije držao olovku u rukama.”
Mi zinemo.
“Druže Kočo, pa Tito je teško govorio i srpskohrvatski, kako je komunicirao sa strancima?”
Koča se nasmeje:
“Titu je kod nas bilo dosadno. Nije imao sagovornika. A znao je više stranih jezika nego ja. Ne gramatički briljantno, ali da razgovara je mogao. Ruski, nemački, engleski, češki, francuski… A o obrazovanju, i tu grešite. Čitao je mnogo i sve je čitao. Modernu umetnost – slikarstvo, muziku, dramu, nije cenio. Smatrao je da ima mnogo mistifikatora koji proizvode smeće. Tako je otprilike mislio i Krleža. Nisam siguran da su grešili.”
Preporuke:
10
6
53 nedelja, 04 maj 2014 22:57
Reddy
Tako vam je to kad' se u zemlji Srbiji neko bavi onim što ne razume i o čemu baš pojma nema. Naravno, ko bi to drugi mogao biti nego knjiški moljac, trogium pulsatorium. Hvali moljac M. S. i njegovu monetarnu i finansijsku politiku dok je istorijski relevantna činjenica da je baš u vreme tog lopova i hohštaplera Jugoslavija otklizala u politički tabor i ideološki zagrljaj jednog Musolinija a potom i Hitlera. A šta je tome bio razlog? Upliv nemačkog /naci/ kapitala u srpsko meso i obezbeđenje poljoprivrednog izvoza na tržište Nemačke. Istih onih koji samo malo pre toga središe kralja Jugoslavije, Aleksandra karađorđevića!!! E, tako je vrli Milan Stojadinović, umazan krvlju sopstvenog kralja i besprimernom ideološkom i političkom izdajom stabilizovao i učvršćivao taj "jugoslovenko-nacistički krvavi dinar". A njegova vrednost je odmah potom i "overena" okupacijom i podvrgavanjem naci-fašističkom režimu kome se Milan Stojadinović toliko dodvoravao i koga je uostalom i sam promovisao.
Preporuke:
9
8
54 nedelja, 04 maj 2014 23:24
Tatijana
Milan Gorkić je ubijen, njegovo mesto je bez izbora i na silu zauzeo Tito - Jospip Broz alijas Josip Ambroz. Petko Miletić, Živojin Pavlović, Mustafa Golubić i celo intelektualno komunističko jezgo- namamljeno je najpodmuklim prevarama i lažno optuženo za izdaju Staljina i kominterne. Obično ih je, ovde u Beogradu, hapsio Gestapo preko direktnih dojava. Mustafu Golubića je izdao Stevo Krajičić. Drugi talas je "stradao" u samim borbama, a svakog preostalog gorkićevca, sa Golok otoka vraćali su kad bi postao fizički i mentalno uništeni čovek. Ako bi preživeo muke.
U Oslobođeni Beograd su ušli "komunisti"- dželati pravih predratnih komunista, kao i nevin i naivan svet neupleten i neupućen u mračnjaštvo brozovskih predstojećih planova protiv srpke levice i samih Srba.
Ptočitajte "Bilans sovjetskog tormidora", od Živojina Pavlovića, i ne zovite "komunistima" ubice pravih komunista. Oni su se samo lažno predstavljali imenom svojih žrtava.
Preporuke:
4
2
55 nedelja, 04 maj 2014 23:48
Reddy
@Stanić Milan

Vi veoma odmereno reagujete na vama upućene primedbe što govori da vam je stalo do normalnog dijaloga. Ali, ako je tako, a tako je, onda prigovrajući meni u jednakoj ste obavezi da pažljivo čitate i mje priloge. Vidite, napisah da ste i po statutu partije u okviru prava i obaveze da reagujete na političke i ideološke nepravilnosti morali da reagujete a tako niste uradili. Vaš argument je da ste racionalno reagovali što je bilo oportuno u datom trenutku, ali oportuno po šta? Vi ste u tom trenutku štitili verovatno svoj partijski i profesionalni status ali se postavlja pitanje šta ste time ugrozili i povredili. Po meni povredili te obavezu da istupite protiv nepravilnosti što je i Tito tražio pri zvaničnim istupanjima od partijaca. Bio je to, oprostite, klasičan oportunizam, znate iz kojih razloga. Neki partijci su zbog različitog postupanja u sličnim povodima gubili i više od onoga što st vi u datom trenu sačuvali. Primer jednog Žanka je ilustrativan, Vicka Krstulovića etc
Preporuke:
4
2
56 nedelja, 04 maj 2014 23:52
Anka Krajina
@ Reddy
Reddy, zaboga, pa nećete valjda sad optuživati Stojadinovića i za konkordat?
On je samo potpisao. Inače je to Titovo maslo, kao i ostala zla ovoga svijeta!
Ali ono šta mi znamo Skojevac ili ne zna ili prećutkuje.
A mogao bi da nam ispriča kako je tekla afera “sa ratnom štetom” i radi je čega je 1926. god. ministar finansija Stojadinović morao da kupi prnje i podnese ostavku.
Čovek šekulisao sa ratnom štetom pa mu nije bilo dosta što je opljačkao narod nego i kralja Aleksandra!
A onda mu kralj naredio da njegov novac, 15 miliona dinara, preda odmah ministru prosvete radi podizanja studentskog doma u Beogradu.
Tako je Beograd dobio studenstki dom, a Stojadinović nogu!
Tako pričaju oni koji pamte a nemam razloga da sumnjam u njihovo pamaćenje, tim manje jer su to negde i zabeležili, pa čak i objavili.
Niste ni vi zaboravili, je l' tako?
Preporuke:
4
4
57 ponedeljak, 05 maj 2014 00:04
Teofil Od Vizantije
Bilančić, istoričar zagrebački čitao je zapisnike politbiroa,deset dana po ulasku u Beograd gde Tito kaže:”U Srbiji ćemo se ponašati kao okupatori! U sećanju Meštrovićevog sina(Zagrebačka knjiga), kaže mason Tito, Ivanu Meštroviću:” Što se vi ne vratite u Jugoslaviju? Meštrović:“Bojim se Srba“ Tito:”Ne trebate ih se plašiti, ja sam ih uništio zauvjek! Tito, drugom prilikom: ”Ja sam tako uništio Srbe, da za 50 godina neće znati ko su, a za 100 godina neće postojati!“ Kada su Titoisti dovedeni od crvene armije u Beograd, jer sami nikada ne bi osvojili Srbiju, napraviše stravičan geniocid nad srbskom građanskom klasom! U Beogradu ubiše između 25 do 30.000 srbske građanske elite!A u Srbiji oko 110.000!!”U partizanima su mi bili dede po ocu i po majci, odgajan sam u komunističko porodici.No hvala Bogu, dade mi Gospod, te progledah i krstih se, spoznah gorku istinu: komunisti su za 50 godina, upropastili Srbiju više no Turci za 400! Kada ćete bre, komunjare (Reddy&Rđosav)da se opametite?
Preporuke:
4
4
58 ponedeljak, 05 maj 2014 00:24
Realist
Jugoslavija nije bila idealna ali ovi koji ga vređaju neka odgovore na jednostavno pitanje: kada se u Srbiji živelo bolje. Jel u vreme kvislinga Nedića ili Aleksandra koji je pobego u London a narod ostavio na cedilu. Ili Obrenovića i sotale koji su jedan drugom poskidali glave. Ili onomad kada su Srbi zaglavili na Krfu. Ili konačno danas kada Srbi izdaše sve srpsko šta se moglo.

Ajde da vas čujem, kada je to u Srbiji bilo bolje nego za vreme Tita
Preporuke:
6
4
59 ponedeljak, 05 maj 2014 01:58
Turas
Kako je naivno verovanje da je u doba Broza bilo med i mleko , tako i danas u Vučkovo doba EU će nam doneti blagostanje .Broz je rasparčao Srbiju na autonomije ,dok rvatima koji su genocidna država, poklanja (na mig Čerčila)Istru Dalmaciju Liku Slavoniju baranju i zap.Srem .Da su rvati pošten narod , oni bi sve, inkluzivno Jasenovac i ostala stratišta ,priznali i zabeležili u svojoj "povjesti" za pokolenja .Međutim oni kriju ,da bi kroz oluju i nekave zločinačke bljeskove ponovili svoje zločine .To čine i danas iz blagoslov tog istog zapada kome hrle ove naše prodane duše . Eto to vam je jugosloveni doneo Broz .Nakaradnu ideologiju u koju glupački i danas mase veruju da je bila dobra .Ono što je u početku loše ,na kraju je katastrofalno .To nam se upravo događa .
Preporuke:
1
3
60 ponedeljak, 05 maj 2014 02:51
Zvonimir Bgd
1825 - Rođen je engleski biolog i filozof Tomas Henri Haksli, vatreni pobornik teorije Čarlsa Darvina.
1827 - Rođen je engleski istraživač DŽon Haning Spik, prvi Evropljanin koji je u avgustu 1858. video afričko jezero Viktorija... Spik je kao predvodnik nove ekspedicije u julu 1862. uspeo da stigne do mesta na kojem Nil ističe iz jezera Viktorija.
1869 - Umro je srpski pisac i političar Jovan Hadžić, poznat i kao Miloš Svetić, prvi predsednik Matice srpske.
1891 - U Beogradu je osnovana Železnička zadruga radi kreditiranja osoblja Srpskih državnih železnica...


Ovo su primeri kako se gradila ljudska civilizacija. Danas se civilizacija kompromituje.
"Evropljanin prica o napretku zato sto je uz pomoc nekoliko naucnih otkrica uspostavio drustvo koje je UDOBNOST pobrkalo sa CIVILIZACIJOM."
rekao je dekan Oksfordskog univerziteta dr Inge u spomen-predavanju "ideja napretka". Iz odlicne knjige - Dz.Vitrou,"Vreme kroz istoriju", Bgd, SKZ 1993.
Preporuke:
2
0
61 ponedeljak, 05 maj 2014 03:10
Zvonimir Bgd
E, da! Posto su svi komentari posveceni prvoj informaciji iz hronike, koja je ukrasena cak i jednom namrgodjenom fotografijom, moram malo i ja. Sta cu! Kakav bi ja to Srbin bio, a da ne zapljunem malo nekadasnjeg predsednika i vrhovnog komandanta! Bio je on to i Srbima, izmedju ostalih naroda i narodnosti. A Srbi su jedan od najdemokratskijih naroda (bez ironije), kriticka svest uvek budna! Pomalo smeta sto eksplodira tek nakon prirodne smrti vladajuceg (koju, ponekad, i sami Srbi ubrzaju, hehe...), pa sve po onom nasem narodskom - za zivota ga kujemo u zvezde, a posthumno ga bacamo u smece! Crno-belo! Nema kod nas sredine, jok!
Gde mi da besedimo mirno i stalozeno, odmeravajuci sve, pa ni po babu, ni po stricevima, kako to istorijska nauka nalaze!

E, sad i ja da ga nazovem "bravar" i "lopov":
Druze Tito, skrenuli smo s puta
Sad nas i Kurta i Murta!
Druze Bravar, ti si krao al' i nama dao,
Ovi kradu i nista nam ne dadu!

Ne zamerite mnogo. Vise kao razonoda...
Preporuke:
4
1
62 ponedeljak, 05 maj 2014 06:54
thinking maize@ Reddy
Napisa goreimentovani: "Tako vam je to kad' se u zemlji Srbiji neko bavi onim što ne razume i o čemu baš pojma nema. Naravno, ko bi to drugi mogao biti nego knjiški moljac, trogium pulsatorium. Hvali moljac M. S. i njegovu monetarnu i finansijsku politiku dok je istorijski relevantna činjenica da je baš u vreme tog lopova i hohštaplera Jugoslavija otklizala u politički tabor i ideološki zagrljaj jednog Musolinija a potom i Hitlera. A šta je tome bio razlog? Upliv nemačkog /naci/ kapitala u srpsko meso i obezbeđenje poljoprivrednog izvoza na tržište Nemačke.", a da je SAMO MALO PROGUGLAO našao bi da je JUGOSLOVENSKI DINAR IMAO ZLATNU PODLOGU (izuzetno dostignuće, mnogo veće od bilo koje konvertibilnosti valute!?) za vreme ministrovanja Stojadinovićevog PRE svetske ekonomske krize 1929!? Takođe Reddy-du-du-du ne piše da je Jugoslavija pod Stojadinovićevim ministrovanjem OTPLATILA sve RATNE KREDITE Srbije i usput izvršila i RISKANTNU KONVERZIJU BEZVREDNOG K und K novca za dinare!?
Preporuke:
5
5
63 ponedeljak, 05 maj 2014 07:01
thinking maize@ Reddy, nastavak
I LAST BUT NOT LEAST "Reddy" SAM SEBI POSTAVI ZAMKU pišući da je "Stojadinovićeva vlada postigla pozitivan trgovinski saldo izvozeći meso i stoku u Nemačku i to posle ubistva kralja", pri čemu "SMETNU sa UMA" da je to za "zlatnih 1970-tih" radio I Drug Tita, IZVOZEĆI za TU ISTU Švabiju BABY BEEF, tj. NAJFINIJU i NAJBOLjU TELETINU (uzgred, uglavnom teletinu iz Srbije!?), kao i "ŽIVO" GASTARBAJTERSKO "MESO"!? Eto, TAKO je Drug Tita "popravljao" SPOLjNO-TRGOVINSKI DEFICIT Jugoslavije sve svirajući na klaviru i parlajući sa belosvetskim monarsima, kako ga ISHVALI DOMOLJUB "DŠ"!? E, prosto ste BLjUTAVI sa TIM VAŠIM Drugom Titom!?
Preporuke:
6
4
64 ponedeljak, 05 maj 2014 09:12
Reddy
@teofil od Vizantije

Prvo da se razumemo! Pogrešno ste obavešteni a verovatno i skloni tome da čitate i razumete mnogo šta naopako. Gde i kada ste pročitali da sam bio oduševljen Titovom samovoljom i njegovim sistemom??? To ste primili od onoga ko podmeće pa me prometnu u nekakvog titoistu što nikada nisam bio ni u formalnom ni u ideološkom smislu. To kako vi hoćete da razumete stvar valjda je stvar samog Gospoda i dotičnog. Naprotiv, on, nabeđujući druge i njemu neprijatne istine/da je bio član SKJ i odani sledbenik Tita/ kreira ambijent u kome sprovodi operaciju ideološkog autozaborava i pokušaja da sa sebe spere krivicu za ono što je priredila organizacija kojoj je dobrovoljno pristupio. To radi neprestano ne bi li ojačao klimavu statiku laži na kojoj zasniva svoje još klimavije teze. A vi se na takve gluposti, kako vidim, svesrdno hvatate.
Preporuke:
2
6
65 ponedeljak, 05 maj 2014 09:20
Vukan
Mediji nam stalno urezuju u pamćenje katoličkog krvoloka Tita. Josip Broz je pobio 3 miliona Srba. Sa Titom je upravljala jedinstvena centralna katolička komanda isto kao i sa:1.) Antom Pavelićem-Jasenovac 2.) Horti Miklošom-Racijom u Vojvodini 3.) Dražom Mihajlovićem i 4.)Handžar divizijom. Cilj je bio zversko ubijanje 3 milona Srba i povlačenje AVNOJ granica.
Preporuke:
2
6
66 ponedeljak, 05 maj 2014 12:59
Reddy
Dosadno je, priznajem, baviti se knjiškom vaškom ali ona je još dosadnija od mojih napora da je se rešim!!! Elem, o kakvoj ti to zlatnoj podlozi dinara brboćeš a da ni ne pomenu Lazu Pačua sa dva doktorata i pride, prvim prevodiocem Marksovog Kapitala. Valjda je taj Laza i imao iz čega i od koga da nešto nauči kada je osovio srpski dinar tako da je ovaj preležao i ceo prvi svetski rat. Moljcu nisu poznate ovakve činjenice pa mu se i može pomalo oprostiti prirodna sklonost da bezazleno gricka i ujeda. Ako i dalje budeš dosadan tresnuću te tako da ću te razmrviti na molekule. Opet se služiš lažima. majke ti, gde to pronađe da sam napisao da je uspostavljen pozitivan trgovinski bilans u trgovini sa Nemcima. ne samo da grickaš i ujedaš već i tako lažljivo pištiš kao da su ti u rodu pacovski rođaci. Ništarijo, GET AWAY WITH YOU!
Preporuke:
3
4
67 ponedeljak, 05 maj 2014 13:24
zlatan
Kaže gosp.VUKAN da je titoistički režim pobio 3,000.000 Srba. Kakva je to mašinerija bila! Ovdje u Hrvatskoj ima ekstremista koji tvrde da je Tito pobio 2,000.000 Hrvata. Neki bošnjačko-muslimanski ekstremisti tvrde slično. Još pred 10-15 godina negdje sam pročitao razmišljanje jednog pametnog čovjeka. Dakle taj pametan čovjek je izračunao i pobrojio sve te ekstremističke brojke o došao do začuđujućeg rezultata.
Naime, ustanovio je ako bismo vjerovali ekstremistima, da je Tito u cijeloj SFRJ pobio više ljudi nego što je ista imala stanovnika. A svi znamo koliko je porasla SFRJ od 1945 pa nadalje.
Novinarka Dara Janeković je krajem osamdesetih objavila kada bi se zadovoljile sve teritorijalne pretenzije svih nacionalista u SFRJ, da bi im trebalo sedam puta više teritorije nego je SFRJ imala tih 255.804 km.kv. Znači trebalo im je ukupno 1,800.000 km kv.
Gospodo matematika je jedina egzaktna znanost/nauka, brojke nikada ne lažu. Laže samo ljudska interpretacija tih podataka!
Preporuke:
5
1
68 ponedeljak, 05 maj 2014 20:41
Samuilo prostačina povodom Vladimira Torija
Tu je negde pravi razgovor o ljubavnom životu ovog čoveka.Međutim, samo o njegovim karakteristikama pisanim Staljinu o našim, pre svega srpskim revolucionarima, koji su svi zahvaljujući tim pisanijama bili pogubljeni, može se i mora jednog dana napisati cela knjiga.Njegov sistem laži koje je pravdao ideološkim ciljevima je posebna priča.To je čovek koji je lagao i koji je svesno izbrisao granicu između laži i istine.Ta osobina je primetna kod gotovo svih Hrvata a evo i kod Josispovića.Svi su ustanovili da je u Jasenovcu stradalo preko 700 hiljada Srba, Jevreja i Roma a on mrtav hladan veli 82 hiljade.Pre neki dan slavio Oluju u kojoj su na isti način i iz istih razloga isterali iz Hrvatske 250 hiljada Srba i to naziva lažno "otadžbinski rat"(kakav otadžbinski rat kad svoje državljane Srbe isteruješ sa njihovih vekovnih ognjišta).Laže ko pas, Ili laže ko Tito.Sve što je radio Tito je pokrivao lažima.Laž je bila municija njegovih uspona.Svih.Pogledajte malo bolje.Laž do laži.Svuda i svakad.
Preporuke:
2
3
69 ponedeljak, 05 maj 2014 21:03
Peter RV
Kad se govori o djelu ovoga pustolova, na današnji dan 5og Maja 1944 godine, po njegovim zahtjevom, Podgorica je bila uništena bombardovanjem u kome su nestale čitave čestite familije. Neka mu drugi opraštaju, ja -nikad.
Sa dozvolom NSPM-a
IN MEMORIAM
Familija Mila Begovića
Familija Radoja Božovića
Ljubica (Baša) Bracanović (nee Vučinić)
Počivajte u miru.
Preporuke:
2
3

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner