Многи су плакали на улицама Београда и целе Југославије тог дана.
А неки и нису.
Напротив.
Препоруке:
37
9
2
недеља, 04 мај 2014 09:00
Питање
Давно је било време да се енигма Bроз разјасни народу. Тако бисмо многе догађаје из судбине Срба могли боље разумели.
Препоруке:
35
8
3
недеља, 04 мај 2014 09:22
Форевер Јанг
А када ће се уклонити оно масонско чудо са Дедиња?
Препоруке:
62
26
4
недеља, 04 мај 2014 10:21
Драган
Главни гробар спрког народа и државе.
Препоруке:
61
31
5
недеља, 04 мај 2014 10:25
мирослав
Док је био Тито живело се као у рају.
Док је био Слоба колко толко.
Сада живимо у паклу.
За време Тита 1ДМ=13динара
За време Слобе 1ДМ=58динара
Сада 1евро=116динара
Треба да будемо задовољни са оним што имамо а ми смо хтели чак још и демократију.Ко је шта тражио то је и добио.Пљували смо по Комунизам и Српског хероја Слободана Милошевића.Лепо је Слободан говорио да је демократија лаж.
Препоруке:
51
47
6
недеља, 04 мај 2014 10:25
Косово и Метохија су Србија
Уз Павелића, највећи крвник српског народа (можда и већи од Павелића, јер је поред физичке, радио и на духовној ликвидацији Срба). А велики део овог несрећног народа се овог човека сећа као неког ко је био добар за Србе. Истовремено однос Срба према комунизму и према оваквом зликовцу и масону, је један од главних показатеља, када ће Србија изаћи из ове таме и безнађа.
Препоруке:
56
31
7
недеља, 04 мај 2014 10:26
MJ
Да, био је Тито зликовац и тиранин и моји родитељи и сви њихови пријатељи су били срећни кад је умро.
Сви моји другови су били срећни кад је Слоба смакнут, ухапшен, а понеки су се радовали и кад је убијен.
И тако даље, порадовали смо се кад су уместо "жутих" дошли "ови".
А изгледа да ни физичка, ни политичка смрт наших вође не решава наше проблеме.
Изгледа да је проблем у нама.
Препоруке:
35
24
8
недеља, 04 мај 2014 10:36
Tito
Koje li ironije kad srbin kaže da je Tito hteo razbit Jugoslaviju.
Препоруке:
22
44
9
недеља, 04 мај 2014 11:00
Србин обични
Покој му души. Био је три копља изнад свих ових данашњих пљувача. Касно смо то схватили.
Нисам га можда волио након 1968, али данас схватам да је навећи дио своје владавине посветио обичном човјеку и Југославији. Ко друкчије каже клевеће и лаже.
Почео је као комунистички(стаљинистички) илегалац, па затим се показао као вјешт вођа партизанских јединица, које су везале око 28 окупаторских јединица на Балкану, да би после рата једно вријеме био револуционар а затим просвећени апсолутиста. Пуно је тога позитивног оставио и остварио. Хвала му.
Право је наравно и грешке, поготову непосредно после рата, али неке од тих грешака биле су и неизбјежне. Златно доба његове владавине су касне шездесете и ране седамдесте.
Остарио је а није се повукао са положаја Предсједника (грешка) јер је ваљда свима био јоиш потребан. На Устав из 1974 навукао га је његов пријатељ Едвард Кардељ. Показаће се касније да је то била смртоносна пилула.
На крају ХАВАЛА му за све лијепе дане наше младости.
Препоруке:
27
35
10
недеља, 04 мај 2014 11:02
arizan
Sva tragedija ovog naroda se vidi u tome da je na mesto blagorodnih drzavnika i vitezova - Od Sv. Nemanjica, preko Sv. Despota Stefana do Karadjordja i mnogih drugih znanih i neznanih - koji su se zrtvovali za narod, srpstvo i Pravoslavlje, dosla jedna ovakva opskurna i mracna licnost, mrzitelj ljudi i zivota uopste. Ovaplocenje najgore negativne selekcije. Zlo u jednom od svojih najboljih izdanja. Dokle god se bude pominjao-dotle ce da zivi. Ako ga pominju nasi nesretni sugradjani koji pate za njegovim besplatnim kolacima, da li moramo da ga pominjemo i mi ostali?
Препоруке:
31
21
11
недеља, 04 мај 2014 11:03
Всеволод
Никако да се ослободимо мантри попут "вољом Стаљина", "против Стаљина", "историјско не"... итд. Нигде се не помиње улога Запада, чији је агент био од самог почетка.Тито је био троцкиста, од самог почетка је вођен Енглезима. И зашто му се придаје толико значаја? Тако интелигентан није био, по склопу његове реченице чак подпросечан. Био је само међу првим петоколонашима, тј протопип агента. Пошто се историјско време убрзало те су се појавили слични играчи: Валеса, Хавел, Ђинђић, Коштуница, Тадић, Вучић, Јацењук, Кличко..., сада можемо детаљније сагледати и улогу и карактер Тита.
Препоруке:
45
19
12
недеља, 04 мај 2014 11:06
Вечито закерало
Броз који је владао од 1937.није енигма.Живео је у хотелу Лукс који се налази на почетку улице Максим Горки у Москви.Сви европски комунисти који су, такође, живели у том хотелеу, или су се самоубили у хотелу, или су их побили у Љубљанки.Буквално, једини преживели становник хотела Лукс је Броз.Ликвидирани су сви познати српски комунисти, под будним оком Броза и Димитрова (у време перестројке, дозвољен је увид у документа из којих се сазнало где су сахрањени браћа Вујовић).Уствари, шеф Коминитерне, Бугарин Димитров, поставио је Броза са шефа КПЈ.Од тог момента (1937) Броз је апслолутно владао.Мало ко зна да је Хрватима и Словенцима дозволио (односно он је то креирао) да створе националне комунистичке партије,Србима то није дозволио.Сарађивао је са Павелићем и усташама.Сматрао их је равноправним борцима против српског хегемониза.Та крилатаица "српски хегемонизам" остаће до данашњих дана на грбачи српског народа.У току целог рата није дозволио да се изврши напад на злогласни лог
Препоруке:
49
15
13
недеља, 04 мај 2014 11:06
хазар из Украјине
тако барем (су) говоре подаци совјетских обавештајних служби.
чак је о томе издата и књига у СФРЈ, али је повућена из продаје.
Тиме су Руси одговорили на титоистичке лажи,пропаганду,...о масовним силовањима војника Црвене Армије (вероватно је и било неких случајева, али од Бугара, као уосталом од Пољака у Немачкој), да би се припсало касније Русима !
пс. Занимљиво да му је датум (званичне) смрти на дан (годишњицу) пробоја логораша из Јасеновца !!
Да би се обележавањем његове смрти СКРЕНУЛА ПАЖЊА са поменутог монструзног геноцида ???!
Препоруке:
31
20
14
недеља, 04 мај 2014 11:16
Reddy
@МЈBRAVO ZA HRABAR ZAKLJUČAK!
Препоруке:
13
7
15
недеља, 04 мај 2014 11:23
сељак беземљаш
"..Титоизам није прогрес од стаљинистичког тоталитаризма ка демократији, него дегенерација од стаљинизма ка католичким тоталитарним диктатурама Средње Европе између два светска рата."
Милоад Екмечић ИСТОРИЈА СРБА У НОВОМ ВЕКУ 1492-1992
За вод за уџбенике Београд 2008 страна 532
Исто и у збирци есеја ДИЈАЛОГ ПРОШЛОСТИ И САДАШЊОСТИ.
Да знамо чему смо се дивили.
И како нам је и зашто процветала демократија деведесетих.
Узгред. Самоуправљање се преписивало мало од Мусолинија а остало од словеначких хришћанских социјалиста.А набедили Светозара Марковића.
"..недостак учености и темељитије идеолошке подлоге"
"неуспела декорација на површини"
констатује господин Екмечић.
Препоруке:
32
8
16
недеља, 04 мај 2014 11:33
Станић Милан
Без обзира на различите погледе и идеолошке ставове,мора се констатовати да је Ј. Б.Тито био крупна историјска личност 20-тог века који је обележио једну епоху.Као такав,водио је маестрално вањску политику пловећи с "југослевенским бродом" између Сциле и Харибде у немирном мору хладног рата.Оно,што је мени увек сметало код њега, стоји у чињеници,да није био комуниста иако су му уста била пуна комунизма,није дозволио да се 2. св. рат доврши цивилизацијски на овим просторима,био је ВЕЛИКИ ХРВАТ који је једну нацију затровану са клеронационализмом и усташтвом ставио на пиједестал победе,иако су главни фактор НОБ-е били Срби Крајишници.Хрватима је дао скоро комплетну јадранску обалу - пуно више него што су то сањали клеронационалисти и хрватски шовинисти кроз историју.Сагледавајући све аспекте његове личности,мора се констатовати да је његов однос према српском народу био непријатељски пун перфидије,а Срби ко Срби - лакоћемо.
Препоруке:
34
11
17
недеља, 04 мај 2014 11:46
Ристо
Одбио је Стаљинов притисак 1948, након чега је деценијама добијао значајну финансијску и војну помоћ (војну већином до половине педесетих) од САД.
Ми као Запад Истока и Исток Запада овог пута би требали одбити притисак ЕУ, а деценијама добијати помоћ финансијску и гасну од Русије.
Препоруке:
20
1
18
недеља, 04 мај 2014 11:53
Вечито закерало
Постаће шпијун об. службе Енглеске,која га је спашавала од атентата,односно омогућила му је да апсолутно влада.Касније ће му спона са том службом бити Ђилас (за наивне Брозов непријатељ).Уствари, све оно што се на крају и након рата догађало са краљем, четницима, којих се једино бојао, Голим отоком, ликвидацијама, уклањање противника је договор, и то прецизан договор, са Черчилом и Енглезима.Врхунски план је био разбијање Југе (Устав 1974, републике и покрајине постале су држве).У години пре смрти 1979.(саопштено му је да нема лека)посетио је енглеску краљицу у пролеће,а у октобру те године један дан у вили Галеб (Херцег Нови),боравио је принц Чарлс.Гледано са становишта теорије Политичких игара (чиста математика), био је велики играч.Сви су око њега били мала деца.Било који покушај супростављања Срба у корену је санкционисао.Српско комунистичко руководство, осим часних изнимки, било је најполтронскије.Хрвати,Словнци, да имају иоле памети, требало би да му свакодневно подижу споменике.
Препоруке:
29
8
19
недеља, 04 мај 2014 12:00
Вечито закерал
на злогласни логор Јасеновац
Препоруке:
13
2
20
недеља, 04 мај 2014 12:03
Peter RV
Zar nije momenat da se njegov les spakuje, sa cvijecem i Jovankom -za Kumrovac ?
Препоруке:
36
13
21
недеља, 04 мај 2014 12:20
Рђосав
- друг Маршал је био фаца. Ови данас су љиге.
Препоруке:
29
25
22
недеља, 04 мај 2014 12:26
objektvino
Sedi za istom stolom gde su Pavelic, Hitler, Bandera i kompanija.
Nemilosredno je na kicmu Srpskog naroda:
- vodio "antifasisticku borbu" i
- vladao i upravljao Jugoslavijom
Gori od njega ce uvek biti svi oni Srbi koji su ga podrzavali.
Препоруке:
23
14
23
недеља, 04 мај 2014 12:27
Žalosna sova
Taj "legendarni vođa partizana" je 1915 ranjen u LEĐA kozačkim kopljem kada je bežao. Tako ranjen je zarobljen i stalno je vikao "Ja Avstrijec" da ga Kozaci ne dotuku kao Nemca jer su Austrijance zarobljavali. Onda je proživeo lepo kod jednog Kirgiza kojem je održavo mašinu u mlinu, pa kada su crveni pobedili priključio se pobednicima.Posle je preuzeo KPJ a cela borba sa Nemcima je bila stalna bežanija sve od Užičke republike kada je izginuo ceo radnički bataljon da bi "vojni genije" stigao da pobegne. Da ga je kojim slučaju našao Sava Kovačević u onom paklenom metežu u koji je "genije" uvukao partizane na Sutjesci, tu bi mu bio kraj.Ali, pogibe Savo, a Tito se izvuče samo sa ranom na ruci. I to tako da je njegov pas Reks skočio na njega kada je bomba padala iz aviona i spasao mu život. Nešto kao u stripu Mirko i Slavko ono - Mirko pazi metak, -hvala Slavko spasao si mi život. Srpsku Baranju je dao Hrvatima,a otišao bi i Srem da nije skočio general Marko Peričin -Kamenjar i rekao NE.
Препоруке:
26
15
24
недеља, 04 мај 2014 12:35
thinking maize@ TANJUG javlja iz Pakla
Majku ti Božiju imperijalistićku, vidi Boga ti kolko imam svjesnih pionira i omlatinaca i trideset i četiri godine poslije moje smrti! Eto ga taj Drug "Reddy", PRAVI je VRAG! Eh, ŠTA TI JE DOBRO URAĐEN POSAO! Čak i ona moja ljubomorna Jovanka nije to mogla spriječiti! Lako sam to srijedio sa Stanetom Dolancom, taj se ne razume samo u gljive, već kao sljedbenik Hitlerjugend-a, sve SVINJARIJE je znao! Nego, ne znam čime da je zabavim ovdje u Paklu, sumnja u sve naše koji su sad ovdje, SAMO MENI I DALJE VJERUJE! Bokca ti kaj ti je ženska ćud! Nego, dam joj prodam da je za Kominternu radio Stjepan Bandera, onaj ukrajinski nacionalista!? Ehhh, ŠTO JE TAJ BIO VRIJEDAN! Trijebio je Ruse ko moj pajtos Ante Srbe! Vidim da su se i ovi iz "Desnog sektora", njegovi nasljednici, tak udačno razljeteli po kozačkim teritorijima, ko nekad Njofrini po onoj srpskoj Krajini!? Dobro su to URADILI oni Njofrini vragovi, PONOSAN sam na njih! Nego, onaj me Putin isuviše podsjeća na Staljina! Uopće nije dobro!
Препоруке:
16
9
25
недеља, 04 мај 2014 12:39
Самуило простачина Мирославу
Памтим кад се пре рата живело.Неки одлично, многи добро,неки слојеви састављали крај с крајем.Дошли Немци и све се срушило.Село је некако могло градови гладовали.После рата,ослобођење.Гершла на радним ацијама, у студнетским мензама.Они , неки који су били Скојевци , напуштали комунисте јер су ћерке генерала долазиле пред факултете мерцедесима и још имале вештачке младеже , који су се у свету тек појавили.Једни су јели на карте , главари у дипломатским магацинима Шесдесетих смо могли, како ко, да купимо радио Космај, отплаћивали смо га три године.После тога прве веш машине, такође три године, онда телевизор,пет година.После тога је било нешто боље.Могли смо и на море.Постојале су плаже Бакарића,Кардеља по Хрватској,Тамонисмо смели ни да опепелимо.Онда се нешто поправило,Па смо наравно, кад реформе нису успеле,дошли до Марије Крстинић и куповали бензин на канте.Међународни дугови су расли.Истина радници су имали некакву заштиту,сви смо могли бесплатно да се лечимо
Препоруке:
18
5
26
недеља, 04 мај 2014 12:48
ZOKI
PODELJEN NAROD!!!!! samo ne zaboravite vi koji tvrdite da se bolje zivelo za vreme tita.da istina je ali ne zbog njega,nego zato sto su tad bila mnogo mnogo bolja vremena u svetu.sad se gore zivi skoro svuda!!!!!
Препоруке:
12
6
27
недеља, 04 мај 2014 12:57
Самуило простачина наставак
Могли смо бесплатно да се лечимо онда кад код лекара нисмо моралли ни да идемо.Било је време кад си могао да добијеш кредите и зидаш кућу, или купиш стан (станове смо добијали и као запослени, па смо их посл еза времм Милошевића јефтино откупљивали).Инфлација је бивала све већа па смо те кредите отплаћивали у вредности паклице цигарета.
А онда је полако маца стизала на вратанца.Додуше за време Никезића Србија је цветала,Наше фирме свуда,на мору наши хотели, По Србији фабрике аутомомобила , телевизора.Тито игра дупле игре.Док траје нек лаје.Онда се он стушти на Никезића, начини устав по коме Србију контролишу покрајине.Ломови на факултетимаШипрари дижу устанке.Траже републику.Нико о томе не сме да зуцне.Косово се спрема за одвајање,у Хрвасткој и Словенији све ври ,Смоасталност или смрт.Сад играмо Титове потезе.Играћемо их још сто година.Дај боже да схватимо да између Јасеновца и Сремског фронта постоји нека сличност итд.Није све било идиличнчно.А против Србије све.
Препоруке:
21
6
28
недеља, 04 мај 2014 13:07
Радгост
Подпросечна људска особа.Нешто по својој природи и више по "надградњи" Запада,Бритонса-да одради Србе.У корист Запада.Као прво,никакав вешт војсковођа,ма никакав,није био.Једноставно,бритонски Хитлер је морао да пази-да не настрада.
Друго,као "надграђен" бравар научен и да "одчука" нешто по клавиру,стекао је мноштво присталица од становника у држави СХС-делови Аустроугарске.Свирач клавирструга је опсенио њихову простоту-намах у себи постали разни von Agram,von Laibach и чак von Creina!
(Србијанцима су мили хармоникаши и трубачи)
И треће,клавирстругар је увео бесплатно школство и здравство-на први поглед здраво корисно за Србе.После 15 година младим школованим мозговима, омогућен је излаз на Запад.Да попуњавају стални недостатак људске памети на Западу.Уместо да остају дома-прави поглед.
Укратко,вишемилионска српска јаничарска дијаспора,здушно помаже помаже својим робовласницима да поробе и опљачкају Србе и српске земље!Управо у току.
Препоруке:
11
9
29
недеља, 04 мај 2014 13:07
Misa
Slava mu!
Препоруке:
25
22
30
недеља, 04 мај 2014 13:14
Reddy
@Станић Милан
Znate, vi ste sledili kao član Saveza komunista Jugoslavije njegovu politiku pa mu imate pravo i suditi. Samo, mislim, bilo bi bolje a i vi bi/ste bili bolji komunista da ste shodno ideologiji pa i pravu i obavezi po samom statutu partije kojoj ste pripadali sve to NA VREME saopštili samoj partiji kojoj ste pripadali. Ovako, sve to deluje tužno i jadno, da ne kažem kukavički ili bar nekomunistički. Ako je Jospi broz, kako rekoste, bio VELIKI HRVAT zanima me, onda, šta ste to Vi, tada bili kada ste znali kakve poteze povlači a ćutali iz razloga koji mi nisu poznati. Slično važi i za onog knjiškog moljca /trogium pulsatorium/ koji je kao intelektualac ušao u SKJ koju danas proziva zbog svega i svačega. Nije mi jasno da li on to pljuje na svoju prošlost, savest ili intlektualizam jednog srbijanca mada ovim poslednjima to i nije toliko strano.
Препоруке:
16
11
31
недеља, 04 мај 2014 13:25
зоран
Опет, промена свести.
Стварају нам услове, да живимо све лошије и теже.
Последица је тога, да се убедимо, је у његово време, било боље и лакше.
Па, он није стигао потпуно, до краја, да упропасти племенитији и лакши живот, пре њега.
Препоруке:
8
12
32
недеља, 04 мај 2014 13:55
ДРАГАН
титов синдром и комунистичка идеологија никако да оду са наших простора .. то се види по минусима (-) који се деле свима који покушају да вређају "доживотног вођу", када су у питању Срби и српски интереси Тито и југокомунисти су ипак урадили добар посао ..расрбљавања
Препоруке:
19
12
33
недеља, 04 мај 2014 14:08
последице
Tито - доживотни, поживотни и скоро доданашњи владар Србије преко наследника његових функционера, генерала, "интелектуалаца" ... Све је исто, само Њега нема.
Његова главне предности биле су његове зреле године и искуство из Совјетског Савеза, које је сјајно искористио. У свему другоме је био просечан. За запад би био и остао тиранин да није играо и на њихову карту.
Његова двадесетогодишња девојка Даворјанка, кад је он имао 50 година, рекла је да је за њега морала све време да има спреман "писаћи и полни строј", чак и док је напољу пуцало.
Препоруке:
13
10
34
недеља, 04 мај 2014 15:19
Панта
Zar nije momenat da se njegov les spakuje, sa cvijecem i Jovankom -za Kumrovac ?
Шта да се "спакује"? Већ сам досадио с писањем да Њега тамо нема. Нису сви луди као што су то Срби, па да верују у свакакве "истине" и смицалице.
Лепо је рекао Он пред смрт Американцима:
- Толико сам уништио Србе да се неће опоравити 80 године после моје смрти!
Америчком амасадору је реферисао да ће се СФРЈ после његове смрти распасти. А онда се нађу неки "срби", па тврде како је Слоба "разбио Југославију".
И, зар не видите и по данашњим коментарима какво је духовно стање Срба?
О другим вестима, да их и не помињемо. ППВ прави "омладинске волонтерско-ударничке бригаде" на путу "одумирања државе", као главног идеолошког става комуниста према држави. Међутим, тај се став "примио" само код Срба. Њима је свеједно где су им границе државе. А војску, као имају, али тврде да је никад више неће користити. Треба ли већи доказ за дијагостификовање стања лудила код Срба?
Препоруке:
10
10
35
недеља, 04 мај 2014 15:21
Бранимир-Тори
Хладнокрвни предводник ликвидатора у Шпанском грађанском рату, са лажним канадским држављанством и лажним именом Спиридон Мекас.
Сарадник од 1935. НКВД-а и денунцијант свих српских кадрова, које је послао на губилиште Лубјанке од др. Симе Марковића до Петка Милетића.
Развратник и гиздавац.
Опскурни разметљивац, који је пустио Павелића да оде у емиграцију, Степинца да мирно живи у тзв. кућном притвору, а Драгановића је довео у Сарајево и дао му катедру.
Генрала Михаиловића је убио у монтираном судском процесу по угледу на оне московске из 30-их.
Владику Николаја (Жичког и Охридског) је прогнао и осудио као ратног злочинца и издајника народа.
СПЦ је растурио у земљи и у иностранству.
1958. дао је аутокефалност Македонској цркви, а 1963. озваничио раскол у СПЦ.
Његова Удба организовала је ликвидације стотина српских политичких емиграната, а на чело тог ескадрона смрти поставио је бившег хитлерјугендовца Станета Доланца.
Препоруке:
19
10
36
недеља, 04 мај 2014 15:22
Stanić Milan
Stanić M. - gosp. Reddy
Pažljivo sam pročitao Vaš prilog u kome ima istine.Međutim, da ste pažljivije čitali moj prilog uočili bi da po pitanju Tita imam ambivalentan stav.U vremenu dok sam bio aktivni čaln SKJ ko je mogao pretpostaviti da će se njegov"životni projekat"(u koji ni sam nije verovao)srušiti kao kula od karata.Moj tip komuniste nije kao Vaš.Šta bi bilo da ste u njegovo vreme pokušali ono,što mi sugerirate.Isto kao onom što je pokušao glavom kroz zid.Rezultat: krvav zid i razbijena glava.Komunista nije ono što Vi smatrate da jeste -Staljinov koncept:"Ljudi posebnog soja,sagrađeni od naročitog materijala."Komunista je racionalan,moralno - politički tip čoveka koji ne menja svoj svetonazor,boreći se za svoju ideju naracionalan način.Na kraju ja nisam napustio partiju- partija je napustila mene.Ako Vas mogu zamoliti da me u buduće ne poredite sa gosp. s kojim ja nemam nikakvih ideološki tačaka,što ne znači da ih ne poštujem kao ličnosti.
Препоруке:
6
8
37
недеља, 04 мај 2014 15:40
Бранимир-Тори
Да би колико-толико утолили његову аберантну телесну похотљивост привели су му и оженили га необразованом личком сељанчицом, с којом није имао порода.До тада је, распусник, имао више бракова, а први је био са четрнаестогодишњом руском сељанчицом Пелагијом Белоусовом.са њом се овај богохулник венчао у Православној цркви и по православном обреду, што значи да је по потреби могао да се декларише било како.Пре рата женио се и Немицом Луцијом Бауер.Пре развода обе је, и Пелагију и Луцију, окарактерисао најцрњим бојама код НКВД-а.Луција је погубљена, а Пелагија допала дугогодишње робије.Његова трећа супруга била је Херта Хас, са којом је имао сина Мишу. Пре његовог рођења овај пустахија напушта Херту и из Загреба долази у Земун, где га сачекује студенткиња, љубавница и каснија ратна секретарица Даворјанка Пауновић.Њу и свог пса 1945. сахранио је у дворишту Белог двора.Уставом уз 1974. дефинитивно је разбио Србију, а најгори у њој и изван ње клањају му се и данас.
Препоруке:
18
10
38
недеља, 04 мај 2014 15:55
Бранимир-Тори
Одлазе до тзв. Куће цвећа, у ствари до једне неукусне масонске некрополе подигнуте на узурпираном земљишту да му се поклоне.
У некрофилној екстази не пада им на памет да његови посмртни остаци не почивају ту где му се они клањају, већ у Ватикану.
Не вреде ни сведочења његових генерала по којима су га два пута сахрањивали.
Оба пута лажно.
Не вреди, дакле, ништа.
Генерација острвљених идеолошких мртвозорника остаје му захвална зато што је њима, који су били нико и ништа, омогућио да поверују како су постали нешто.
Абаџије, авантуристи, пробисвети и ниткови, хуље и лупежи, несвршени студенти, злочинци и родоскрвници попута Петра Стамболића...све је то уз њега добило прилику да се докаже, влада и покаже.
Да с њим у црно завије Србију, да је понизи и наруга јој се и да на власт инсталира и своје дегенерисане потомке.
Том идеолошком вампиру се, ето, данас клањају његови следбеници.
Нека им је са срећом!
Препоруке:
18
10
39
недеља, 04 мај 2014 15:59
Anka Krajina
@ Reddy-Stanić
Tu diskusiju ostavite za sastanak "zatvorenog tipa".
Istrgnuti istorijsku ulogu Josipa Broza iz konteksta vremena u kojem je živeo i delovao, i analizirati je danas, ne poznavajući principe delovanja Kominterne i celokupnog komunističkog pokreta onog vremena, mogu samo laici, zlonamerni pročetnički gubitnici i petokolonaši.
Ne spadate u taj soj. Zato, smirite strasti!
Istorija će dati svoj sud. I o uspesima i o zabludama i o greškama.
Pred ovima danas nemamo se čega stideti. Stvarali smo pravedan svet. Da u tome nismo uspeli nije samo naša krivica.
Препоруке:
13
13
40
недеља, 04 мај 2014 16:45
Фантом Слободе
Треба ископати злочинца и вратити га у Хрватску. Све успешне земље су својевремено забраниле комунизам и уништиле комунисте. Данас су све уређене и богате земље, са равијеном економијом и демократијом.
И Србија је кренула тим путем почетком прошлог века, да би је после Другог светског рата окупирали комунисти. Недавно је на сахрани Јованке Броз последњу почаст одао премијер Србије Ивица Дачић. То значи да се званична Србија још увек није обрачунала са комунизмом.
Србији ће бити боље тек кад у њој не буде више ниједног комунисте и титоисте. На власти посебно.
Препоруке:
13
11
41
недеља, 04 мај 2014 16:46
zlatan
Čitam koliko mržnje prema ovom već 34 godine mrtvom Titu. Ono šta me najviše fascinira jest to, da je mentalni sklop svih nacionalista i ekstremista isti. Samo sa drugim predznakom.
Kao što mu nacionalisti u Srbiji zamjeraju da je bio najveći "grobar" srpskog naroda, tako mu jednako zamjeraju i hrvatski nacionalisti. Da je najveći ubojica Hrvata. Ako jedni i drugi i poneki treći tako misle, valjda je sasvim druga istina u pitanju. Pa ne mogu svi ekstremisti jednako misliti, ili možda mogu?
Ja svima odgovaram. Ima na youtubeu snimaka Titovog sprovoda. Ako je bio toliki diktator, kako to da je to bio najveći sprovod nekog državnika ikada? Ako je toliko "ubijao" kako uopće postoje kojekakvi ekstremisti na svim stranama nekadašnje SFRJ?
A partiznanski pokret je bio najjači među okupiranim zemljama. Toliko jak da je na kraju rata držao dio savezničkog fronta prema Njem. Ni Francuzi to nisu bili sposobni. Gdje su bili građanski političari u cijeloj Jug? Svi umukli, jedino on poveo borbu!
Препоруке:
14
15
42
недеља, 04 мај 2014 16:51
Анти-ЕУ
Пре 34 године отишао је у пакао одакле је и дошао, демон Броз.
Ратни злочинац и директно одговоран за 200.000 убијених Срба од стране његових партизана 1941-1946.
Аустроугарски поднаредник, кољач српске деце у Првом светском рату, егзекутор у шпанском грађанском рату.
Убица многих народа на подручју Балкана.
Вишеструки обавештајац, масон и олош.
Велики диктатор који је држао под својом чизмом простор од Триглава до Ђевђелије.
Зликовац. Убица. Самозванац. Лопов. Велики Србождер ТИТО.
Злочинац ратни, злочинац предратни и послератни.
Смрад који и дан данас смрди над окупираним српским земљама.
Творац авнојевских граница и нових нација због кога се водио рат 1991-1999.
Без обзира на све и даље лежи са свим почастима у сред Београда, а његов опскурни лик и даље је мио и драг многим српским одродима и издајницима.
Препоруке:
19
17
43
недеља, 04 мај 2014 17:05
@Žalosna sova
мала исправка - Ћилас је дао Барању Хрватима!
Препоруке:
12
0
44
недеља, 04 мај 2014 17:16
Reddy
@Анти-ЕУ
Jel' može malo glasnije, ne čujem dobro.
Препоруке:
7
14
45
недеља, 04 мај 2014 17:29
Drago
Zalosna sova@Naravno, imas dokaze za to...zar ne?Samo nemoj reci da je sa nekog do vasih neo-nacistickih sajtova.
@ zlatan
Ni danas, 34 godina nakon njegove smrti, ne mogu se pomiriti sa činjenicom da su oni, za razliku od Tita, bili na pogrešnoj strani i da su izgubili rat!
Danas imaju i društveni sistem i vlade i "moralne" vrednosti dijametralno suprotne od onog šta je Tito stvarao i opet su nezadovoljni, opet im je kriv Maršal?!
Sad bi ga i mrtvog deportovali u nedođiju. Ali kako će deportovati sve one silne pokojne partizane, Titove sledbenike?
Zato je suludo na njih trošiti reči.
Šta umeju i šta znaju, to su stvorili! Bolje i ne zaslužuju!
Препоруке:
16
15
48
недеља, 04 мај 2014 19:52
Reddy
@Боб
A i ti bi da što kažeš? Ajde, i tebe da pripustimo.
Препоруке:
8
10
49
недеља, 04 мај 2014 20:09
Бели Орао
""Рђосав. Плус, да не мислиш да те мрзим.
Чеда је стварно био фаца. Имао је само један недостатак. Није био Србин. Једина фаца која му је слична, а наша је, је био Милош Обреновић, питање је да ли је био полуписнеми сељак.
За остале...Кад су питали Лепу Лукић да ли спрема нови пројекат, она се насмејала и онако шеретски сељачки рекла да је пројекат кад се зида кућа, а она снима плочу.
Е, Тито је стварно био пројекат кога је Чеда без грешке као врхунски архитекта уз помоћ дунђера Срба одрадио врхунски. Ако би неки дунђер успео да заврши грађевину углавном га је слао на летовање или у пензију или у сударање са јасеновима. Дакле пројекат Тито је на чврстим темељима, толико чврстим да стварно треба променити свест Србима, а свест се мења само дебелим радом, знојем, сузама и надам се само без крви.
Неко рече 1ДМ=13дин. Синовац била је и 7дин, али `90-е. `91-е у априлу је била 13 дин. То о чему ти причаш је 1$=1250дин,1ДМ=250дин и нико је није зарезивао. О ФФ,ШФ и шилингу смех.
Препоруке:
2
5
50
недеља, 04 мај 2014 21:29
Урок
Мислим да би оно проклетство требало склонити из Београда, док је ту Србимс ће све ићи наопако, још хиљаде година. Како то да га не својтају његови, задужио их је више него Туђман и сви остали заједно.
Препоруке:
4
8
51
недеља, 04 мај 2014 21:56
thinking maize@ онако, успут, о којечему, претежно о ничему, сад о..., ВАЛУТНИМ КУРСЕВИМА и ЗАДУЖЕНОСТИ ЗЕМЉЕ!?
Неки УМЕРЕНИ "Титољуб" (ЕКСТРЕМНИ "Титољуби" као "Reddy" и ини, нек се препознају у "ТАНЈУГ-овом извештају из Пакла"!?) исписа следеће ВАЛУТНЕ КУРСЕВЕ, са неком "Титољубном" пјесмицом:
Док је био Тито живело се као у рају.
Док је био Слоба колко толко.
Сада живимо у паклу.
За време Тита 1ДМ=13динара
За време Слобе 1ДМ=58динара
Сада 1евро=116динара
У том смислу волео бих да га УПИТАМ колико је наша тадања земља била ЗАДУЖЕНА, како АПСОЛУТНО, тако и по "глави становника" за време Друга Тите, за време Слободана Милошевића и сада!? Даље, КАД овај ДИЛБЕР и сви "Титољуби" НАВОДЕ ОВЕ и СЛИЧНЕ ПРИМЕРЕ за време Титина вакта, ред би био и да се ПОМЕНЕ КУРС ДИНАРА и СПОЉАШЊА ЗАДУЖЕНОСТ наше тадање земље за ВРЕМЕ МИНИСТРОВАЊА и ВЛАДЕ Милана Стојадиновића!? Тек да виде Срби КАКО смо то "пропадали" у време "монархофашистичке диктатуре"!?
Препоруке:
10
9
52
недеља, 04 мај 2014 22:15
DŠ
“Druže Kočo, kad govorimo o našem zlatnom dobu spoljne politike, to ste Vi smišljali i vodili?”
Koča odbrusi:
“Ne pričajte gluposti! Sa Titom sam bio kod 290 šefova država, vlada ili suverena, 289 su vodili beleške, šta Tito govori. Jedino Čerčil nije držao olovku u rukama.”
Mi zinemo.
“Druže Kočo, pa Tito je teško govorio i srpskohrvatski, kako je komunicirao sa strancima?”
Koča se nasmeje:
“Titu je kod nas bilo dosadno. Nije imao sagovornika. A znao je više stranih jezika nego ja. Ne gramatički briljantno, ali da razgovara je mogao. Ruski, nemački, engleski, češki, francuski… A o obrazovanju, i tu grešite. Čitao je mnogo i sve je čitao. Modernu umetnost – slikarstvo, muziku, dramu, nije cenio. Smatrao je da ima mnogo mistifikatora koji proizvode smeće. Tako je otprilike mislio i Krleža. Nisam siguran da su grešili.”
Препоруке:
10
6
53
недеља, 04 мај 2014 22:57
Reddy
Tako vam je to kad' se u zemlji Srbiji neko bavi onim što ne razume i o čemu baš pojma nema. Naravno, ko bi to drugi mogao biti nego knjiški moljac, trogium pulsatorium. Hvali moljac M. S. i njegovu monetarnu i finansijsku politiku dok je istorijski relevantna činjenica da je baš u vreme tog lopova i hohštaplera Jugoslavija otklizala u politički tabor i ideološki zagrljaj jednog Musolinija a potom i Hitlera. A šta je tome bio razlog? Upliv nemačkog /naci/ kapitala u srpsko meso i obezbeđenje poljoprivrednog izvoza na tržište Nemačke. Istih onih koji samo malo pre toga središe kralja Jugoslavije, Aleksandra karađorđevića!!! E, tako je vrli Milan Stojadinović, umazan krvlju sopstvenog kralja i besprimernom ideološkom i političkom izdajom stabilizovao i učvršćivao taj "jugoslovenko-nacistički krvavi dinar". A njegova vrednost je odmah potom i "overena" okupacijom i podvrgavanjem naci-fašističkom režimu kome se Milan Stojadinović toliko dodvoravao i koga je uostalom i sam promovisao.
Препоруке:
9
8
54
недеља, 04 мај 2014 23:24
Татијана
Милан Горкић је убијен, његово место је без избора и на силу заузео Тито - Јоспип Броз алијас Јосип Амброз. Петко Милетић, Живојин Павловић, Мустафа Голубић и цело интелектуално комунистичко језго- намамљено је најподмуклим преварама и лажно оптужено за издају Стаљина и коминтерне. Обично их је, овде у Београду, хапсио Гестапо преко директних дојава. Мустафу Голубића је издао Стево Крајичић. Други талас је "страдао" у самим борбама, а сваког преосталог горкићевца, са Голок отока враћали су кад би постао физички и ментално уништени човек. Ако би преживео муке.
У Ослобођени Београд су ушли "комунисти"- џелати правих предратних комуниста, као и невин и наиван свет неуплетен и неупућен у мрачњаштво брозовских предстојећих планова против српке левице и самих Срба.
Пточитајте "Биланс совјетског тормидора", од Живојина Павловића, и не зовите "комунистима" убице правих комуниста. Они су се само лажно представљали именом својих жртава.
Препоруке:
4
2
55
недеља, 04 мај 2014 23:48
Reddy
@Станић Милан
Ви веома одмерено реагујете на вама упућене примедбе што говори да вам је стало до нормалног дијалога. Али, ако је тако, а тако је, онда приговрајући мени у једнакој сте обавези да пажљиво читате и мје прилоге. Видите, написах да сте и по статуту партије у оквиру права и обавезе да реагујете на политичке и идеолошке неправилности морали да реагујете а тако нисте урадили. Ваш аргумент је да сте рационално реаговали што је било опортуно у датом тренутку, али опортуно по шта? Ви сте у том тренутку штитили вероватно свој партијски и професионални статус али се поставља питање шта сте тиме угрозили и повредили. По мени повредили те обавезу да иступите против неправилности што је и Тито тражио при званичним иступањима од партијаца. Био је то, опростите, класичан опортунизам, знате из којих разлога. Неки партијци су због различитог поступања у сличним поводима губили и више од онога што ст ви у датом трену сачували. Пример једног Жанка је илустративан, Вицка Крстуловића етц
Препоруке:
4
2
56
недеља, 04 мај 2014 23:52
Anka Krajina
@ Reddy
Reddy, zaboga, pa nećete valjda sad optuživati Stojadinovića i za konkordat?
On je samo potpisao. Inače je to Titovo maslo, kao i ostala zla ovoga svijeta!
Ali ono šta mi znamo Skojevac ili ne zna ili prećutkuje.
A mogao bi da nam ispriča kako je tekla afera “sa ratnom štetom” i radi je čega je 1926. god. ministar finansija Stojadinović morao da kupi prnje i podnese ostavku.
Čovek šekulisao sa ratnom štetom pa mu nije bilo dosta što je opljačkao narod nego i kralja Aleksandra!
A onda mu kralj naredio da njegov novac, 15 miliona dinara, preda odmah ministru prosvete radi podizanja studentskog doma u Beogradu.
Tako je Beograd dobio studenstki dom, a Stojadinović nogu!
Tako pričaju oni koji pamte a nemam razloga da sumnjam u njihovo pamaćenje, tim manje jer su to negde i zabeležili, pa čak i objavili.
Niste ni vi zaboravili, je l' tako?
Препоруке:
4
4
57
понедељак, 05 мај 2014 00:04
Теофил Од Византије
Биланчић, историчар загребачки читао је записнике политбироа,десет дана по уласку у Београд где Тито каже:”У Србији ћемо се понашати као окупатори! У сећању Мештровићевог сина(Загребачка књига), каже масон Тито, Ивану Мештровићу:” Што се ви не вратите у Југославију? Мештровић:“Бојим се Срба“ Тито:”Не требате их се плашити, ја сам их уништио заувјек! Тито, другом приликом: ”Ја сам тако уништио Србе, да за 50 година неће знати ко су, а за 100 година неће постојати!“ Када су Титоисти доведени од црвене армије у Београд, јер сами никада не би освојили Србију, направише стравичан гениоцид над србском грађанском класом! У Београду убише између 25 до 30.000 србске грађанске елите!А у Србији око 110.000!!”У партизанима су ми били деде по оцу и по мајци, одгајан сам у комунистичко породици.Но хвала Богу, даде ми Господ, те прогледах и крстих се, спознах горку истину: комунисти су за 50 година, упропастили Србију више но Турци за 400! Када ћете бре, комуњаре (Reddy&Рђосав)да се опаметите?
Препоруке:
4
4
58
понедељак, 05 мај 2014 00:24
Realist
Jugoslavija nije bila idealna ali ovi koji ga vređaju neka odgovore na jednostavno pitanje: kada se u Srbiji živelo bolje. Jel u vreme kvislinga Nedića ili Aleksandra koji je pobego u London a narod ostavio na cedilu. Ili Obrenovića i sotale koji su jedan drugom poskidali glave. Ili onomad kada su Srbi zaglavili na Krfu. Ili konačno danas kada Srbi izdaše sve srpsko šta se moglo.
Ajde da vas čujem, kada je to u Srbiji bilo bolje nego za vreme Tita
Препоруке:
6
4
59
понедељак, 05 мај 2014 01:58
Tурас
Како је наивно веровање да је у доба Броза било мед и млеко , тако и данас у Вучково доба ЕУ ће нам донети благостање .Броз је распарчао Србију на аутономије ,док рватима који су геноцидна држава, поклања (на миг Черчила)Истру Далмацију Лику Славонију барању и зап.Срем .Да су рвати поштен народ , они би све, инклузивно Јасеновац и остала стратишта ,признали и забележили у својој "повјести" за поколења .Међутим они крију ,да би кроз олују и некаве злочиначке бљескове поновили своје злочине .То чине и данас из благослов тог истог запада коме хрле ове наше продане душе . Ето то вам је југословени донео Броз .Накарадну идеологију у коју глупачки и данас масе верују да је била добра .Оно што је у почетку лоше ,на крају је катастрофално .То нам се управо догађа .
Препоруке:
1
3
60
понедељак, 05 мај 2014 02:51
Zvonimir Bgd
1825 - Rođen je engleski biolog i filozof Tomas Henri Haksli, vatreni pobornik teorije Čarlsa Darvina.
1827 - Rođen je engleski istraživač DŽon Haning Spik, prvi Evropljanin koji je u avgustu 1858. video afričko jezero Viktorija... Spik je kao predvodnik nove ekspedicije u julu 1862. uspeo da stigne do mesta na kojem Nil ističe iz jezera Viktorija.
1869 - Umro je srpski pisac i političar Jovan Hadžić, poznat i kao Miloš Svetić, prvi predsednik Matice srpske.
1891 - U Beogradu je osnovana Železnička zadruga radi kreditiranja osoblja Srpskih državnih železnica...
Ovo su primeri kako se gradila ljudska civilizacija. Danas se civilizacija kompromituje.
"Evropljanin prica o napretku zato sto je uz pomoc nekoliko naucnih otkrica uspostavio drustvo koje je UDOBNOST pobrkalo sa CIVILIZACIJOM."
rekao je dekan Oksfordskog univerziteta dr Inge u spomen-predavanju "ideja napretka". Iz odlicne knjige - Dz.Vitrou,"Vreme kroz istoriju", Bgd, SKZ 1993.
Препоруке:
2
0
61
понедељак, 05 мај 2014 03:10
Zvonimir Bgd
E, da! Posto su svi komentari posveceni prvoj informaciji iz hronike, koja je ukrasena cak i jednom namrgodjenom fotografijom, moram malo i ja. Sta cu! Kakav bi ja to Srbin bio, a da ne zapljunem malo nekadasnjeg predsednika i vrhovnog komandanta! Bio je on to i Srbima, izmedju ostalih naroda i narodnosti. A Srbi su jedan od najdemokratskijih naroda (bez ironije), kriticka svest uvek budna! Pomalo smeta sto eksplodira tek nakon prirodne smrti vladajuceg (koju, ponekad, i sami Srbi ubrzaju, hehe...), pa sve po onom nasem narodskom - za zivota ga kujemo u zvezde, a posthumno ga bacamo u smece! Crno-belo! Nema kod nas sredine, jok!
Gde mi da besedimo mirno i stalozeno, odmeravajuci sve, pa ni po babu, ni po stricevima, kako to istorijska nauka nalaze!
E, sad i ja da ga nazovem "bravar" i "lopov":
Druze Tito, skrenuli smo s puta
Sad nas i Kurta i Murta!
Druze Bravar, ti si krao al' i nama dao,
Ovi kradu i nista nam ne dadu!
Ne zamerite mnogo. Vise kao razonoda...
Препоруке:
4
1
62
понедељак, 05 мај 2014 06:54
thinking maize@ Reddy
Написа гореиментовани: "Tako vam je to kad' se u zemlji Srbiji neko bavi onim što ne razume i o čemu baš pojma nema. Naravno, ko bi to drugi mogao biti nego knjiški moljac, trogium pulsatorium. Hvali moljac M. S. i njegovu monetarnu i finansijsku politiku dok je istorijski relevantna činjenica da je baš u vreme tog lopova i hohštaplera Jugoslavija otklizala u politički tabor i ideološki zagrljaj jednog Musolinija a potom i Hitlera. A šta je tome bio razlog? Upliv nemačkog /naci/ kapitala u srpsko meso i obezbeđenje poljoprivrednog izvoza na tržište Nemačke.", а да је САМО МАЛО ПРОГУГЛАО нашао би да је ЈУГОСЛОВЕНСКИ ДИНАР ИМАО ЗЛАТНУ ПОДЛОГУ (изузетно достигнуће, много веће од било које конвертибилности валуте!?) за време министровања Стојадиновићевог ПРЕ светске економске кризе 1929!? Такође Reddy-du-du-du не пише да је Југославија под Стојадиновићевим министровањем ОТПЛАТИЛА све РАТНЕ КРЕДИТЕ Србије и успут извршила и РИСКАНТНУ КОНВЕРЗИЈУ БЕЗВРЕДНОГ K und K новца за динаре!?
Препоруке:
5
5
63
понедељак, 05 мај 2014 07:01
thinking maize@ Reddy, наставак
И LAST BUT NOT LEAST "Reddy" САМ СЕБИ ПОСТАВИ ЗАМКУ пишући да је "Стојадиновићева влада постигла позитиван трговински салдо извозећи месо и стоку у Немачку и то после убиства краља", при чему "СМЕТНУ са УМА" да је то за "златних 1970-тих" радио И Друг Тита, ИЗВОЗЕЋИ за ТУ ИСТУ Швабију BABY BEEF, тј. НАЈФИНИЈУ и НАЈБОЉУ ТЕЛЕТИНУ (узгред, углавном телетину из Србије!?), као и "ЖИВО" ГАСТАРБАЈТЕРСКО "МЕСО"!? Ето, ТАКО је Друг Тита "поправљао" СПОЉНО-ТРГОВИНСКИ ДЕФИЦИТ Југославије све свирајући на клавиру и парлајући са белосветским монарсима, како га ИСХВАЛИ DOMOLJUB "DŠ"!? Е, просто сте БЉУТАВИ са ТИМ ВАШИМ Другом Титом!?
Препоруке:
6
4
64
понедељак, 05 мај 2014 09:12
Reddy
@теофил од Византије
Прво да се разумемо! Погрешно сте обавештени а вероватно и склони томе да читате и разумете много шта наопако. Где и када сте прочитали да сам био одушевљен Титовом самовољом и његовим системом??? То сте примили од онога ко подмеће па ме прометну у некаквог титоисту што никада нисам био ни у формалном ни у идеолошком смислу. То како ви хоћете да разумете ствар ваљда је ствар самог Господа и дотичног. Напротив, он, набеђујући друге и њему непријатне истине/да је био члан СКЈ и одани следбеник Тита/ креира амбијент у коме спроводи операцију идеолошког аутозаборава и покушаја да са себе спере кривицу за оно што је приредила организација којој је добровољно приступио. То ради непрестано не би ли ојачао климаву статику лажи на којој заснива своје још климавије тезе. А ви се на такве глупости, како видим, свесрдно хватате.
Препоруке:
2
6
65
понедељак, 05 мај 2014 09:20
Vukan
Mediji nam stalno urezuju u pamćenje katoličkog krvoloka Tita. Josip Broz je pobio 3 miliona Srba. Sa Titom je upravljala jedinstvena centralna katolička komanda isto kao i sa:1.) Antom Pavelićem-Jasenovac 2.) Horti Miklošom-Racijom u Vojvodini 3.) Dražom Mihajlovićem i 4.)Handžar divizijom. Cilj je bio zversko ubijanje 3 milona Srba i povlačenje AVNOJ granica.
Препоруке:
2
6
66
понедељак, 05 мај 2014 12:59
Reddy
Dosadno je, priznajem, baviti se knjiškom vaškom ali ona je još dosadnija od mojih napora da je se rešim!!! Elem, o kakvoj ti to zlatnoj podlozi dinara brboćeš a da ni ne pomenu Lazu Pačua sa dva doktorata i pride, prvim prevodiocem Marksovog Kapitala. Valjda je taj Laza i imao iz čega i od koga da nešto nauči kada je osovio srpski dinar tako da je ovaj preležao i ceo prvi svetski rat. Moljcu nisu poznate ovakve činjenice pa mu se i može pomalo oprostiti prirodna sklonost da bezazleno gricka i ujeda. Ako i dalje budeš dosadan tresnuću te tako da ću te razmrviti na molekule. Opet se služiš lažima. majke ti, gde to pronađe da sam napisao da je uspostavljen pozitivan trgovinski bilans u trgovini sa Nemcima. ne samo da grickaš i ujedaš već i tako lažljivo pištiš kao da su ti u rodu pacovski rođaci. Ništarijo, GET AWAY WITH YOU!
Препоруке:
3
4
67
понедељак, 05 мај 2014 13:24
zlatan
Kaže gosp.VUKAN da je titoistički režim pobio 3,000.000 Srba. Kakva je to mašinerija bila! Ovdje u Hrvatskoj ima ekstremista koji tvrde da je Tito pobio 2,000.000 Hrvata. Neki bošnjačko-muslimanski ekstremisti tvrde slično. Još pred 10-15 godina negdje sam pročitao razmišljanje jednog pametnog čovjeka. Dakle taj pametan čovjek je izračunao i pobrojio sve te ekstremističke brojke o došao do začuđujućeg rezultata.
Naime, ustanovio je ako bismo vjerovali ekstremistima, da je Tito u cijeloj SFRJ pobio više ljudi nego što je ista imala stanovnika. A svi znamo koliko je porasla SFRJ od 1945 pa nadalje.
Novinarka Dara Janeković je krajem osamdesetih objavila kada bi se zadovoljile sve teritorijalne pretenzije svih nacionalista u SFRJ, da bi im trebalo sedam puta više teritorije nego je SFRJ imala tih 255.804 km.kv. Znači trebalo im je ukupno 1,800.000 km kv.
Gospodo matematika je jedina egzaktna znanost/nauka, brojke nikada ne lažu. Laže samo ljudska interpretacija tih podataka!
Препоруке:
5
1
68
понедељак, 05 мај 2014 20:41
Самуило простачина поводом Владимира Торија
Ту је негде прави разговор о љубавном животу овог човека.Међутим, само о његовим карактеристикама писаним Стаљину о нашим, пре свега српским револуционарима, који су сви захваљујући тим писанијама били погубљени, може се и мора једног дана написати цела књига.Његов систем лажи које је правдао идеолошким циљевима је посебна прича.То је човек који је лагао и који је свесно избрисао границу између лажи и истине.Та особина је приметна код готово свих Хрвата а ево и код Јосисповића.Сви су установили да је у Јасеновцу страдало преко 700 хиљада Срба, Јевреја и Рома а он мртав хладан вели 82 хиљаде.Пре неки дан славио Олују у којој су на исти начин и из истих разлога истерали из Хрватске 250 хиљада Срба и то назива лажно "отаџбински рат"(какав отаџбински рат кад своје држављане Србе истерујеш са њихових вековних огњишта).Лаже ко пас, Или лаже ко Тито.Све што је радио Тито је покривао лажима.Лаж је била муниција његових успона.Свих.Погледајте мало боље.Лаж до лажи.Свуда и свакад.
Препоруке:
2
3
69
понедељак, 05 мај 2014 21:03
Петер РВ
Кад се говори о дјелу овога пустолова, на данашњи дан 5ог Маја 1944 године, по његовим захтјевом, Подгорица је била уништена бомбардовањем у коме су нестале читаве честите фамилије. Нека му други опраштају, ја -никад.
Са дозволом НСПМ-а
IN MEMORIAM
Фамилија Мила Беговића
Фамилија Радоја Божовића
Љубица (Баша) Брацановић (nee Вучинић)
Почивајте у миру.
А неки и нису.
Напротив.
Док је био Слоба колко толко.
Сада живимо у паклу.
За време Тита 1ДМ=13динара
За време Слобе 1ДМ=58динара
Сада 1евро=116динара
Треба да будемо задовољни са оним што имамо а ми смо хтели чак још и демократију.Ко је шта тражио то је и добио.Пљували смо по Комунизам и Српског хероја Слободана Милошевића.Лепо је Слободан говорио да је демократија лаж.
Сви моји другови су били срећни кад је Слоба смакнут, ухапшен, а понеки су се радовали и кад је убијен.
И тако даље, порадовали смо се кад су уместо "жутих" дошли "ови".
А изгледа да ни физичка, ни политичка смрт наших вође не решава наше проблеме.
Изгледа да је проблем у нама.
Нисам га можда волио након 1968, али данас схватам да је навећи дио своје владавине посветио обичном човјеку и Југославији. Ко друкчије каже клевеће и лаже.
Почео је као комунистички(стаљинистички) илегалац, па затим се показао као вјешт вођа партизанских јединица, које су везале око 28 окупаторских јединица на Балкану, да би после рата једно вријеме био револуционар а затим просвећени апсолутиста. Пуно је тога позитивног оставио и остварио. Хвала му.
Право је наравно и грешке, поготову непосредно после рата, али неке од тих грешака биле су и неизбјежне. Златно доба његове владавине су касне шездесете и ране седамдесте.
Остарио је а није се повукао са положаја Предсједника (грешка) јер је ваљда свима био јоиш потребан. На Устав из 1974 навукао га је његов пријатељ Едвард Кардељ. Показаће се касније да је то била смртоносна пилула.
На крају ХАВАЛА му за све лијепе дане наше младости.
чак је о томе издата и књига у СФРЈ, али је повућена из продаје.
Тиме су Руси одговорили на титоистичке лажи,пропаганду,...о масовним силовањима војника Црвене Армије (вероватно је и било неких случајева, али од Бугара, као уосталом од Пољака у Немачкој), да би се припсало касније Русима !
пс. Занимљиво да му је датум (званичне) смрти на дан (годишњицу) пробоја логораша из Јасеновца !!
Да би се обележавањем његове смрти СКРЕНУЛА ПАЖЊА са поменутог монструзног геноцида ???!
Милоад Екмечић ИСТОРИЈА СРБА У НОВОМ ВЕКУ 1492-1992
За вод за уџбенике Београд 2008 страна 532
Исто и у збирци есеја ДИЈАЛОГ ПРОШЛОСТИ И САДАШЊОСТИ.
Да знамо чему смо се дивили.
И како нам је и зашто процветала демократија деведесетих.
Узгред. Самоуправљање се преписивало мало од Мусолинија а остало од словеначких хришћанских социјалиста.А набедили Светозара Марковића.
"..недостак учености и темељитије идеолошке подлоге"
"неуспела декорација на површини"
констатује господин Екмечић.
Ми као Запад Истока и Исток Запада овог пута би требали одбити притисак ЕУ, а деценијама добијати помоћ финансијску и гасну од Русије.
Nemilosredno je na kicmu Srpskog naroda:
- vodio "antifasisticku borbu" i
- vladao i upravljao Jugoslavijom
Gori od njega ce uvek biti svi oni Srbi koji su ga podrzavali.
А онда је полако маца стизала на вратанца.Додуше за време Никезића Србија је цветала,Наше фирме свуда,на мору наши хотели, По Србији фабрике аутомомобила , телевизора.Тито игра дупле игре.Док траје нек лаје.Онда се он стушти на Никезића, начини устав по коме Србију контролишу покрајине.Ломови на факултетимаШипрари дижу устанке.Траже републику.Нико о томе не сме да зуцне.Косово се спрема за одвајање,у Хрвасткој и Словенији све ври ,Смоасталност или смрт.Сад играмо Титове потезе.Играћемо их још сто година.Дај боже да схватимо да између Јасеновца и Сремског фронта постоји нека сличност итд.Није све било идиличнчно.А против Србије све.
Друго,као "надграђен" бравар научен и да "одчука" нешто по клавиру,стекао је мноштво присталица од становника у држави СХС-делови Аустроугарске.Свирач клавирструга је опсенио њихову простоту-намах у себи постали разни von Agram,von Laibach и чак von Creina!
(Србијанцима су мили хармоникаши и трубачи)
И треће,клавирстругар је увео бесплатно школство и здравство-на први поглед здраво корисно за Србе.После 15 година младим школованим мозговима, омогућен је излаз на Запад.Да попуњавају стални недостатак људске памети на Западу.Уместо да остају дома-прави поглед.
Укратко,вишемилионска српска јаничарска дијаспора,здушно помаже помаже својим робовласницима да поробе и опљачкају Србе и српске земље!Управо у току.
Znate, vi ste sledili kao član Saveza komunista Jugoslavije njegovu politiku pa mu imate pravo i suditi. Samo, mislim, bilo bi bolje a i vi bi/ste bili bolji komunista da ste shodno ideologiji pa i pravu i obavezi po samom statutu partije kojoj ste pripadali sve to NA VREME saopštili samoj partiji kojoj ste pripadali. Ovako, sve to deluje tužno i jadno, da ne kažem kukavički ili bar nekomunistički. Ako je Jospi broz, kako rekoste, bio VELIKI HRVAT zanima me, onda, šta ste to Vi, tada bili kada ste znali kakve poteze povlači a ćutali iz razloga koji mi nisu poznati. Slično važi i za onog knjiškog moljca /trogium pulsatorium/ koji je kao intelektualac ušao u SKJ koju danas proziva zbog svega i svačega. Nije mi jasno da li on to pljuje na svoju prošlost, savest ili intlektualizam jednog srbijanca mada ovim poslednjima to i nije toliko strano.
Стварају нам услове, да живимо све лошије и теже.
Последица је тога, да се убедимо, је у његово време, било боље и лакше.
Па, он није стигао потпуно, до краја, да упропасти племенитији и лакши живот, пре њега.
Његова главне предности биле су његове зреле године и искуство из Совјетског Савеза, које је сјајно искористио. У свему другоме је био просечан. За запад би био и остао тиранин да није играо и на њихову карту.
Његова двадесетогодишња девојка Даворјанка, кад је он имао 50 година, рекла је да је за њега морала све време да има спреман "писаћи и полни строј", чак и док је напољу пуцало.
Шта да се "спакује"? Већ сам досадио с писањем да Њега тамо нема. Нису сви луди као што су то Срби, па да верују у свакакве "истине" и смицалице.
Лепо је рекао Он пред смрт Американцима:
- Толико сам уништио Србе да се неће опоравити 80 године после моје смрти!
Америчком амасадору је реферисао да ће се СФРЈ после његове смрти распасти. А онда се нађу неки "срби", па тврде како је Слоба "разбио Југославију".
И, зар не видите и по данашњим коментарима какво је духовно стање Срба?
О другим вестима, да их и не помињемо. ППВ прави "омладинске волонтерско-ударничке бригаде" на путу "одумирања државе", као главног идеолошког става комуниста према држави. Међутим, тај се став "примио" само код Срба. Њима је свеједно где су им границе државе. А војску, као имају, али тврде да је никад више неће користити. Треба ли већи доказ за дијагостификовање стања лудила код Срба?
Сарадник од 1935. НКВД-а и денунцијант свих српских кадрова, које је послао на губилиште Лубјанке од др. Симе Марковића до Петка Милетића.
Развратник и гиздавац.
Опскурни разметљивац, који је пустио Павелића да оде у емиграцију, Степинца да мирно живи у тзв. кућном притвору, а Драгановића је довео у Сарајево и дао му катедру.
Генрала Михаиловића је убио у монтираном судском процесу по угледу на оне московске из 30-их.
Владику Николаја (Жичког и Охридског) је прогнао и осудио као ратног злочинца и издајника народа.
СПЦ је растурио у земљи и у иностранству.
1958. дао је аутокефалност Македонској цркви, а 1963. озваничио раскол у СПЦ.
Његова Удба организовала је ликвидације стотина српских политичких емиграната, а на чело тог ескадрона смрти поставио је бившег хитлерјугендовца Станета Доланца.
Pažljivo sam pročitao Vaš prilog u kome ima istine.Međutim, da ste pažljivije čitali moj prilog uočili bi da po pitanju Tita imam ambivalentan stav.U vremenu dok sam bio aktivni čaln SKJ ko je mogao pretpostaviti da će se njegov"životni projekat"(u koji ni sam nije verovao)srušiti kao kula od karata.Moj tip komuniste nije kao Vaš.Šta bi bilo da ste u njegovo vreme pokušali ono,što mi sugerirate.Isto kao onom što je pokušao glavom kroz zid.Rezultat: krvav zid i razbijena glava.Komunista nije ono što Vi smatrate da jeste -Staljinov koncept:"Ljudi posebnog soja,sagrađeni od naročitog materijala."Komunista je racionalan,moralno - politički tip čoveka koji ne menja svoj svetonazor,boreći se za svoju ideju naracionalan način.Na kraju ja nisam napustio partiju- partija je napustila mene.Ako Vas mogu zamoliti da me u buduće ne poredite sa gosp. s kojim ja nemam nikakvih ideološki tačaka,što ne znači da ih ne poštujem kao ličnosti.
У некрофилној екстази не пада им на памет да његови посмртни остаци не почивају ту где му се они клањају, већ у Ватикану.
Не вреде ни сведочења његових генерала по којима су га два пута сахрањивали.
Оба пута лажно.
Не вреди, дакле, ништа.
Генерација острвљених идеолошких мртвозорника остаје му захвална зато што је њима, који су били нико и ништа, омогућио да поверују како су постали нешто.
Абаџије, авантуристи, пробисвети и ниткови, хуље и лупежи, несвршени студенти, злочинци и родоскрвници попута Петра Стамболића...све је то уз њега добило прилику да се докаже, влада и покаже.
Да с њим у црно завије Србију, да је понизи и наруга јој се и да на власт инсталира и своје дегенерисане потомке.
Том идеолошком вампиру се, ето, данас клањају његови следбеници.
Нека им је са срећом!
Tu diskusiju ostavite za sastanak "zatvorenog tipa".
Istrgnuti istorijsku ulogu Josipa Broza iz konteksta vremena u kojem je živeo i delovao, i analizirati je danas, ne poznavajući principe delovanja Kominterne i celokupnog komunističkog pokreta onog vremena, mogu samo laici, zlonamerni pročetnički gubitnici i petokolonaši.
Ne spadate u taj soj. Zato, smirite strasti!
Istorija će dati svoj sud. I o uspesima i o zabludama i o greškama.
Pred ovima danas nemamo se čega stideti. Stvarali smo pravedan svet. Da u tome nismo uspeli nije samo naša krivica.
И Србија је кренула тим путем почетком прошлог века, да би је после Другог светског рата окупирали комунисти. Недавно је на сахрани Јованке Броз последњу почаст одао премијер Србије Ивица Дачић. То значи да се званична Србија још увек није обрачунала са комунизмом.
Србији ће бити боље тек кад у њој не буде више ниједног комунисте и титоисте. На власти посебно.
Kao što mu nacionalisti u Srbiji zamjeraju da je bio najveći "grobar" srpskog naroda, tako mu jednako zamjeraju i hrvatski nacionalisti. Da je najveći ubojica Hrvata. Ako jedni i drugi i poneki treći tako misle, valjda je sasvim druga istina u pitanju. Pa ne mogu svi ekstremisti jednako misliti, ili možda mogu?
Ja svima odgovaram. Ima na youtubeu snimaka Titovog sprovoda. Ako je bio toliki diktator, kako to da je to bio najveći sprovod nekog državnika ikada? Ako je toliko "ubijao" kako uopće postoje kojekakvi ekstremisti na svim stranama nekadašnje SFRJ?
A partiznanski pokret je bio najjači među okupiranim zemljama. Toliko jak da je na kraju rata držao dio savezničkog fronta prema Njem. Ni Francuzi to nisu bili sposobni. Gdje su bili građanski političari u cijeloj Jug? Svi umukli, jedino on poveo borbu!
Ратни злочинац и директно одговоран за 200.000 убијених Срба од стране његових партизана 1941-1946.
Аустроугарски поднаредник, кољач српске деце у Првом светском рату, егзекутор у шпанском грађанском рату.
Убица многих народа на подручју Балкана.
Вишеструки обавештајац, масон и олош.
Велики диктатор који је држао под својом чизмом простор од Триглава до Ђевђелије.
Зликовац. Убица. Самозванац. Лопов. Велики Србождер ТИТО.
Злочинац ратни, злочинац предратни и послератни.
Смрад који и дан данас смрди над окупираним српским земљама.
Творац авнојевских граница и нових нација због кога се водио рат 1991-1999.
Без обзира на све и даље лежи са свим почастима у сред Београда, а његов опскурни лик и даље је мио и драг многим српским одродима и издајницима.
Jel' može malo glasnije, ne čujem dobro.
Ni danas, 34 godina nakon njegove smrti, ne mogu se pomiriti sa činjenicom da su oni, za razliku od Tita, bili na pogrešnoj strani i da su izgubili rat!
Danas imaju i društveni sistem i vlade i "moralne" vrednosti dijametralno suprotne od onog šta je Tito stvarao i opet su nezadovoljni, opet im je kriv Maršal?!
Sad bi ga i mrtvog deportovali u nedođiju. Ali kako će deportovati sve one silne pokojne partizane, Titove sledbenike?
Zato je suludo na njih trošiti reči.
Šta umeju i šta znaju, to su stvorili! Bolje i ne zaslužuju!
A i ti bi da što kažeš? Ajde, i tebe da pripustimo.
Чеда је стварно био фаца. Имао је само један недостатак. Није био Србин. Једина фаца која му је слична, а наша је, је био Милош Обреновић, питање је да ли је био полуписнеми сељак.
За остале...Кад су питали Лепу Лукић да ли спрема нови пројекат, она се насмејала и онако шеретски сељачки рекла да је пројекат кад се зида кућа, а она снима плочу.
Е, Тито је стварно био пројекат кога је Чеда без грешке као врхунски архитекта уз помоћ дунђера Срба одрадио врхунски. Ако би неки дунђер успео да заврши грађевину углавном га је слао на летовање или у пензију или у сударање са јасеновима. Дакле пројекат Тито је на чврстим темељима, толико чврстим да стварно треба променити свест Србима, а свест се мења само дебелим радом, знојем, сузама и надам се само без крви.
Неко рече 1ДМ=13дин. Синовац била је и 7дин, али `90-е. `91-е у априлу је била 13 дин. То о чему ти причаш је 1$=1250дин,1ДМ=250дин и нико је није зарезивао. О ФФ,ШФ и шилингу смех.
Док је био Тито живело се као у рају.
Док је био Слоба колко толко.
Сада живимо у паклу.
За време Тита 1ДМ=13динара
За време Слобе 1ДМ=58динара
Сада 1евро=116динара
У том смислу волео бих да га УПИТАМ колико је наша тадања земља била ЗАДУЖЕНА, како АПСОЛУТНО, тако и по "глави становника" за време Друга Тите, за време Слободана Милошевића и сада!? Даље, КАД овај ДИЛБЕР и сви "Титољуби" НАВОДЕ ОВЕ и СЛИЧНЕ ПРИМЕРЕ за време Титина вакта, ред би био и да се ПОМЕНЕ КУРС ДИНАРА и СПОЉАШЊА ЗАДУЖЕНОСТ наше тадање земље за ВРЕМЕ МИНИСТРОВАЊА и ВЛАДЕ Милана Стојадиновића!? Тек да виде Срби КАКО смо то "пропадали" у време "монархофашистичке диктатуре"!?
Koča odbrusi:
“Ne pričajte gluposti! Sa Titom sam bio kod 290 šefova država, vlada ili suverena, 289 su vodili beleške, šta Tito govori. Jedino Čerčil nije držao olovku u rukama.”
Mi zinemo.
“Druže Kočo, pa Tito je teško govorio i srpskohrvatski, kako je komunicirao sa strancima?”
Koča se nasmeje:
“Titu je kod nas bilo dosadno. Nije imao sagovornika. A znao je više stranih jezika nego ja. Ne gramatički briljantno, ali da razgovara je mogao. Ruski, nemački, engleski, češki, francuski… A o obrazovanju, i tu grešite. Čitao je mnogo i sve je čitao. Modernu umetnost – slikarstvo, muziku, dramu, nije cenio. Smatrao je da ima mnogo mistifikatora koji proizvode smeće. Tako je otprilike mislio i Krleža. Nisam siguran da su grešili.”
У Ослобођени Београд су ушли "комунисти"- џелати правих предратних комуниста, као и невин и наиван свет неуплетен и неупућен у мрачњаштво брозовских предстојећих планова против српке левице и самих Срба.
Пточитајте "Биланс совјетског тормидора", од Живојина Павловића, и не зовите "комунистима" убице правих комуниста. Они су се само лажно представљали именом својих жртава.
Ви веома одмерено реагујете на вама упућене примедбе што говори да вам је стало до нормалног дијалога. Али, ако је тако, а тако је, онда приговрајући мени у једнакој сте обавези да пажљиво читате и мје прилоге. Видите, написах да сте и по статуту партије у оквиру права и обавезе да реагујете на политичке и идеолошке неправилности морали да реагујете а тако нисте урадили. Ваш аргумент је да сте рационално реаговали што је било опортуно у датом тренутку, али опортуно по шта? Ви сте у том тренутку штитили вероватно свој партијски и професионални статус али се поставља питање шта сте тиме угрозили и повредили. По мени повредили те обавезу да иступите против неправилности што је и Тито тражио при званичним иступањима од партијаца. Био је то, опростите, класичан опортунизам, знате из којих разлога. Неки партијци су због различитог поступања у сличним поводима губили и више од онога што ст ви у датом трену сачували. Пример једног Жанка је илустративан, Вицка Крстуловића етц
Reddy, zaboga, pa nećete valjda sad optuživati Stojadinovića i za konkordat?
On je samo potpisao. Inače je to Titovo maslo, kao i ostala zla ovoga svijeta!
Ali ono šta mi znamo Skojevac ili ne zna ili prećutkuje.
A mogao bi da nam ispriča kako je tekla afera “sa ratnom štetom” i radi je čega je 1926. god. ministar finansija Stojadinović morao da kupi prnje i podnese ostavku.
Čovek šekulisao sa ratnom štetom pa mu nije bilo dosta što je opljačkao narod nego i kralja Aleksandra!
A onda mu kralj naredio da njegov novac, 15 miliona dinara, preda odmah ministru prosvete radi podizanja studentskog doma u Beogradu.
Tako je Beograd dobio studenstki dom, a Stojadinović nogu!
Tako pričaju oni koji pamte a nemam razloga da sumnjam u njihovo pamaćenje, tim manje jer su to negde i zabeležili, pa čak i objavili.
Niste ni vi zaboravili, je l' tako?
Ajde da vas čujem, kada je to u Srbiji bilo bolje nego za vreme Tita
1827 - Rođen je engleski istraživač DŽon Haning Spik, prvi Evropljanin koji je u avgustu 1858. video afričko jezero Viktorija... Spik je kao predvodnik nove ekspedicije u julu 1862. uspeo da stigne do mesta na kojem Nil ističe iz jezera Viktorija.
1869 - Umro je srpski pisac i političar Jovan Hadžić, poznat i kao Miloš Svetić, prvi predsednik Matice srpske.
1891 - U Beogradu je osnovana Železnička zadruga radi kreditiranja osoblja Srpskih državnih železnica...
Ovo su primeri kako se gradila ljudska civilizacija. Danas se civilizacija kompromituje.
"Evropljanin prica o napretku zato sto je uz pomoc nekoliko naucnih otkrica uspostavio drustvo koje je UDOBNOST pobrkalo sa CIVILIZACIJOM."
rekao je dekan Oksfordskog univerziteta dr Inge u spomen-predavanju "ideja napretka". Iz odlicne knjige - Dz.Vitrou,"Vreme kroz istoriju", Bgd, SKZ 1993.
Gde mi da besedimo mirno i stalozeno, odmeravajuci sve, pa ni po babu, ni po stricevima, kako to istorijska nauka nalaze!
E, sad i ja da ga nazovem "bravar" i "lopov":
Druze Tito, skrenuli smo s puta
Sad nas i Kurta i Murta!
Druze Bravar, ti si krao al' i nama dao,
Ovi kradu i nista nam ne dadu!
Ne zamerite mnogo. Vise kao razonoda...
Прво да се разумемо! Погрешно сте обавештени а вероватно и склони томе да читате и разумете много шта наопако. Где и када сте прочитали да сам био одушевљен Титовом самовољом и његовим системом??? То сте примили од онога ко подмеће па ме прометну у некаквог титоисту што никада нисам био ни у формалном ни у идеолошком смислу. То како ви хоћете да разумете ствар ваљда је ствар самог Господа и дотичног. Напротив, он, набеђујући друге и њему непријатне истине/да је био члан СКЈ и одани следбеник Тита/ креира амбијент у коме спроводи операцију идеолошког аутозаборава и покушаја да са себе спере кривицу за оно што је приредила организација којој је добровољно приступио. То ради непрестано не би ли ојачао климаву статику лажи на којој заснива своје још климавије тезе. А ви се на такве глупости, како видим, свесрдно хватате.
Naime, ustanovio je ako bismo vjerovali ekstremistima, da je Tito u cijeloj SFRJ pobio više ljudi nego što je ista imala stanovnika. A svi znamo koliko je porasla SFRJ od 1945 pa nadalje.
Novinarka Dara Janeković je krajem osamdesetih objavila kada bi se zadovoljile sve teritorijalne pretenzije svih nacionalista u SFRJ, da bi im trebalo sedam puta više teritorije nego je SFRJ imala tih 255.804 km.kv. Znači trebalo im je ukupno 1,800.000 km kv.
Gospodo matematika je jedina egzaktna znanost/nauka, brojke nikada ne lažu. Laže samo ljudska interpretacija tih podataka!
Са дозволом НСПМ-а
IN MEMORIAM
Фамилија Мила Беговића
Фамилија Радоја Божовића
Љубица (Баша) Брацановић (nee Вучинић)
Почивајте у миру.