недеља, 15. септембар 2019.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Русија уједињује своју аутоиндустрију
Хроника

Русија уједињује своју аутоиндустрију

PDF Штампа Ел. пошта
среда, 26. август 2009.

Због кризе аутомобилске индустрије, Русија намерава да оснује нову холдинг компанију под називом "Росавто", која ће окупити три велика домаћа произвођача аутомобила, рекао заменик директора државног предузећа "Рашан технолоџиз" Игор Завјалов.

Заменик директора државног конгломерата „Рашан технолоџиз" Игор Завјалов изјавио је телевизији "Вести 24" да Русија намерава да оснује нову холдинг компанију под називом "Росавто", која ће окупити три велика домаћа произвођача аутомобила, суочена са дубоком кризом аутомобилског сектора у земљи.

Нова холдинг корпорација окупиће три аутокомпаније у делимично државном власништву - великог произвођача аутомобила "Автоваз", "Камаз" који израђује камионе и произвођача мотора "Автодизел", рекао је Завјалов.

Конгломерат "Рашан технолоџиз", који послује у већем броју сектора, а чија је управа блиска влади у Москви, поседује 37,8 одсто компаније "Камаз", 25 одсто "Автоваза" и 30 одсто "Автодизела", пренеле су агенције.

Од иностраних компанија, француски "Рено" држи 25 одсто "Автоваза", а немачки "Дајмлер" 10 одсто "Камаза".

Руски медији последних дана јављају да "Рашан технолоџиз" разматра такво удруживање како би се помогло произвођачима аутомобила да преживе кризу унапређивањем њихове ефикасности и како би се омогућило добијање кредита по повољнијим условима.

Аналитичар инвестиционе "Алфа банке" са седиштем у Москви Георгиј Ивањин критиковао је идеју о повезивању "Автоваза" и "Камаза".

„Тешко је очекивати поправљање пословања уједињавањем једног произвођача путничких аутомобила и компаније која се бави израдом камиона", рекао је Ивањин, који сматра да ће се тиме само успорити процес доношења одлука и још више компликовати структура управљања гигантском компанијом.

Руска аутоиндустрија, у коју домаће и иностране компаније последних година улажу огромна средства и која има једну од најбржих стопа раста ауто-тржишта у Европи, тешко је погођена незапамћеном кризом и драстичним смањивањем потражње за новим возилима.

Компаније "Автоваз" и "Камаз" обуставиле су производњу у августу, као одговор на пад продаје, а "Автоваз", са 110.000 запослених, по непотврђеним извештајима, припрема масовно отпуштање радника.

(РТС)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, до краја 2019. бити постигнут споразум Београда и Приштине?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер