среда, 11. децембар 2019.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Роберт Немечек тужи телевизију Авала због повреде части
Хроника

Роберт Немечек тужи телевизију Авала због повреде части

PDF Штампа Ел. пошта
среда, 06. јул 2011.

БЕОГРАД - Бивши главни и одговорни уредник телевизије Авала Роберт Немечек поднео је Првом основном суду у Београду тужбу против своје бивше куће "због повреда угледа, части и права личности", саопштио је данас његов заступник, адвокатска канцеларија Дејана М. Ненадића.

У саопштењу се наводи да је Немечек тужбу поднео пошто је "без претходног обавештења разрешен дужности, због наводног лошег пословања и "непоштовања" непостојећег договора о шест месеци као року у коме је Авала требало да достигне три најгледаније телевизије у Србији".

"Својевремено у саопштењу Авале поводом смењивања није наведен ниједан конкретан параметар који би оправдао квалификацију лошег пословања, без обзира што је за нешто више од шест месеци, колико је Немечек био главни уредник, удео у гледаности Авале била удвостручена, а приходи на месечном нивоу повећани више од четири пута", пише у саопштењу.

Како се истиче, "пола године после смене Немечека, Авала се налази на дну лествице гледаности телевизија са националном фреквенцијом, а запослени потражују неколико заосталих месечних зарада".

У Авали је данас речено агенцији Бета да им још није стигла тужба, и да ће се о њој одредити када је добију.

(Бета)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли подржавате формирање „малог Шенгена“ између Србије, Македоније и Албаније?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер