Početna strana > Hronika > "Njujork tajms" prijavio pad prihoda od oglašavanja kako u štampanom, tako i u digitalnom izdanju
Hronika

"Njujork tajms" prijavio pad prihoda od oglašavanja kako u štampanom, tako i u digitalnom izdanju

PDF Štampa El. pošta
utorak, 03. maj 2016.

Američki dnevni list Njujork tajms prijavio je danas pad prihoda od oglašavanja kako u štampanom, tako i u digitalnom izdanju, zbog čega je u prvom tromesečju ušao u minus.

Zgrada Njujork tajmsa

Prestižni njujorški list je u prvom tromesečju uknjižio gubitak od 8,3 miliona dolara, što je, doduše, manje u odnosu na deficit od 14,3 miliona dolara iz istog perioda prošle godine. Ukupni prihode grupacije su "skliznuli" za 1,2 odsto, na 380 miliona dolara.

Glavni razlog ovakvih rezultata su, kako je saopšteno, izazovni uslovi na tržištu štampanog i digitalnog oglašavanja. Prihodi od reklama u štampanom izdanju su pali za devet odsto, dok su prihodi od digitalnog oglašavanja pali za 1,3 odsto.

Zarada od prodaje tiraža je veća za 2,4 odsto nego prošle godine, jer je broj digitalnih pretplatnika lista porastao za 67.000.

"Imali smo izazovniji kvartal kako u štampanom, tako i u digitalnom oglašavanju, zbog uslova koji su uticali na celokupno tržište oglašavanja. Ostajemo uvereni u sposobnost rasta naših prihoda od digitalnog oglašavanja", izjavio je predsednik i generalni direktor Njjujork tajmsa, Mark Tomson.

(Blic)

 

Ostali članci u rubrici

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner