Хроника

"Њујорк тајмс" пријавио пад прихода од оглашавања како у штампаном, тако и у дигиталном издању

Штампа
уторак, 03. мај 2016.

Амерички дневни лист Њујорк тајмс пријавио је данас пад прихода од оглашавања како у штампаном, тако и у дигиталном издању, због чега је у првом тромесечју ушао у минус.

Zgrada Njujork tajmsa

Престижни њујоршки лист је у првом тромесечју укњижио губитак од 8,3 милиона долара, што је, додуше, мање у односу на дефицит од 14,3 милиона долара из истог периода прошле године. Укупни приходе групације су "склизнули" за 1,2 одсто, на 380 милиона долара.

Главни разлог оваквих резултата су, како је саопштено, изазовни услови на тржишту штампаног и дигиталног оглашавања. Приходи од реклама у штампаном издању су пали за девет одсто, док су приходи од дигиталног оглашавања пали за 1,3 одсто.

Зарада од продаје тиража је већа за 2,4 одсто него прошле године, јер је број дигиталних претплатника листа порастао за 67.000.

"Имали смо изазовнији квартал како у штампаном, тако и у дигиталном оглашавању, због услова који су утицали на целокупно тржиште оглашавања. Остајемо уверени у способност раста наших прихода од дигиталног оглашавања", изјавио је председник и генерални директор Њјујорк тајмса, Марк Томсон.

(Блиц)

 
Донирајте НСПМ
[ Почетна страна ]