недеља, 15. децембар 2019.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Милутин Мркоњић: Северни крак Коридора 10 биће пуштен у саобраћај 1. септембра 2011.
Хроника

Милутин Мркоњић: Северни крак Коридора 10 биће пуштен у саобраћај 1. септембра 2011.

PDF Штампа Ел. пошта
недеља, 10. јул 2011.

Министар инфраструктуре и енергетике Милутин Мркоњић, гостујући у емисији "Црно-бели свет" РТВ Војводине, рекао је да ће мост код Бешке бити пуштен у саобраћај 1. септембра ове године, а да ће северни крак Коридора 10 бити готов и пре тог рока: "Већ од идућег понедељка пуштаћемо једну по једну деоницу Коридора 10, како се која заврши. Прво ћемо пустити деоницу са севера, од нултог километра код Хоргоша. Првог септембра пуштамо мост Бешка и другог септембра ће моћи да се стигне аутопутем од Београда до Хоргоша, за рекордних сат а можда и мање."

Тако ће првог септембра бити завршено 120 километара аутопута Бешка-Хоргош, па ће за октобар 2011. остати само крак према Келебији. Након тога, од 330 километара аутопута и полу-аутопута који је требало изградити у мандату ове Владе, биће урађено 180 километара, а преосталих 150 километара, за које су расписани тендери и урађена документација, биће завршени до априла 2013. године".

Осврћући се на примедбе да стално поставља неке рокове, које, наводно, не испуњава, Мркоњић је рекао да он на тај начин покушава да мотивише и мобилише и себе и све друге учеснике у процесу изградње и нагласио да су многи други политичари давали много неозбиљније и неодговорније изјаве, на пример у вези са евроинтеграцијама, уласком у ЕУ, подизањем стандарда и другим темама. Говорећи као потпредседник СПС-а, Милутин Мркоњић је изјавио да га другови у партији већ критикују што не прави путиће у селима, где се скупљају гласови, али је додао да је приоритет Коридор 10. Рангирајући приоритете, Мркоњић је навео да је други Коридор 11, трећи је аутопут између Појата, Чачка и ка Републици Српској, а железница је четврти приоритет: "Наши политичари, који су често незналице, везују велике пројекте као политичке пројекте. И у овој Влади је било покушаја да се исто уради."

У делу емисије посвећеном политичким питањима, Милутин Мркоњић је одговорио зашто је СПС формирао коалицију са ДС-ом а не са СРС-ом и ДСС-ом: "Имали смо већ тада информације да има проблема у Радикалној странци и да се спрема расцеп. Где бисмо били данас да смо направили савез са радикалима и Коштуницом и шта би било са том владом?! Словим као тврда струја, слобиста, ближи сам био Коштуници и Шешељу – питам вас где бисмо били данас? Да смо то урадили не би ни било СПС-а данас." Потпредседник СПС-а рекао је да не искључује могућност да се и с тим партијама направи нека будућа коалиција.

Одговарајући на питање да ли остаје при ставу из кампање за председничке изборе 2008. године да га "Европа не занима и да неће нигде да иде", Мркоњић је рекао да није променио мишљење и да "морамо овде створити услове европског живљења наших грађана, поштујући нормативе које ЕУ поставља".

(НСПМ)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли подржавате формирање „малог Шенгена“ између Србије, Македоније и Албаније?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер