Početna strana > Hronika > "Dosta je bilo": Istraživanja javnog mnjenja koja plasiraju tabloidi su alatke propagande
Hronika

"Dosta je bilo": Istraživanja javnog mnjenja koja plasiraju tabloidi su alatke propagande

PDF Štampa El. pošta
nedelja, 26. mart 2017.

 Beograd -- Istraživanja javnog mnjenja koja tabloidi plasiraju na naslovnim stranama služe da kreiraju javno mnjenje a ne da ga zaista istraže, ocenjuje "Dosta je bilo".

"Ona su propagandna alatka koji treba da ubedi građane u ono što kreatori žele da ljudi misle i sadržaj u koji treba da poveruju. Naručioci i autori tih 'istraživanja' tačno znaju šta rade. Zadatak im je da među građanima poprave rejting svog kandidata, promovišu prihvatljive a smanje rejting potencijalno opasnim protivnicima i nanesu im štetu", navedeno je u saopštenju.

Dodaje se da je cilj i da demorališu birače koji žele promene i odvrate ih od izlaska na izbore "podatkom" da neće biti drugog kruga.

Ta istraživanja koriste i televizije, koje - sledeći "rejtinge" - odlučuju kom kandidatu će dati više prostora.

Dosta je bilo podneo je prigovor REM-u zbog, kako se navodi "diskriminacije i neravnomernog predstavljanja predsedničkih kandidata u magazinu Oko".

"Uredništvo RTS-a je na osnovu istraživanja (!) podelilo kandidate na glavne i ostale, pa je tako šefa najjače opozicione organizcije u Srbiji svrstalo u ove druge bez prava na jednako predstavljanje sa 'glavnima'. Dosta je bilo razmatra i podnošenje tužbe", navedeno je u saopštenju.

(Beta)

 

Ostali članci u rubrici

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner