четвртак, 28. март 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > "Доста је било": Истраживања јавног мњења која пласирају таблоиди су алатке пропаганде
Хроника

"Доста је било": Истраживања јавног мњења која пласирају таблоиди су алатке пропаганде

PDF Штампа Ел. пошта
недеља, 26. март 2017.

 Београд -- Истраживања јавног мњења која таблоиди пласирају на насловним странама служе да креирају јавно мњење а не да га заиста истраже, оцењује "Доста је било".

"Она су пропагандна алатка који треба да убеди грађане у оно што креатори желе да људи мисле и садржај у који треба да поверују. Наручиоци и аутори тих 'истраживања' тачно знају шта раде. Задатак им је да међу грађанима поправе рејтинг свог кандидата, промовишу прихватљиве а смање рејтинг потенцијално опасним противницима и нанесу им штету", наведено је у саопштењу.

Додаје се да је циљ и да деморалишу бираче који желе промене и одврате их од изласка на изборе "податком" да неће бити другог круга.

Та истраживања користе и телевизије, које - следећи "рејтинге" - одлучују ком кандидату ће дати више простора.

Доста је било поднео је приговор РЕМ-у због, како се наводи "дискриминације и неравномерног представљања председничких кандидата у магазину Око".

"Уредништво РТС-а је на основу истраживања (!) поделило кандидате на главне и остале, па је тако шефа најјаче опозиционе организције у Србији сврстало у ове друге без права на једнако представљање са 'главнима'. Доста је било разматра и подношење тужбе", наведено је у саопштењу.

(Бета)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер