петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Блиц: ЈКП “Инфостан” разматра да се преко њиховог система врши наплата услуга градског превоза, паркинга и погребних услуга
Хроника

Блиц: ЈКП “Инфостан” разматра да се преко њиховог система врши наплата услуга градског превоза, паркинга и погребних услуга

PDF Штампа Ел. пошта
понедељак, 17. децембар 2018.

„Инфостан“ је, како стоји у плану пословања предузећа за 2018. годину, испитивао могућност да се преко њиховог система врши и наплата услуга предузећа попут „Погребних услуга“, „Паркинг сервиса“, ГСП „Београд“, „Ветерине Београд“…

- Трудећи се да изађемо у сусрет потребама и захтевима корисника, предузеће разматра увођење и других услуга, које би ефикасно могле да се наплаћују путем рачуна обједињене наплате уз сагласност корисника - наводе за „Блиц“ у „Инфостану“.

Поступак принудне наплате дуговања за око 15.000 преминулих корисника

ЈКП „Инфостан“ због неизмирених рачуна спровело је поступак наплате дуговања за око 15.000 преминулих корисника.

Ове активности довеле су до покретања више од 1.200 случајева принудне наплате дуга који су морали да измире законски наследници преминулих дужника.

Како дуг не би застарео, ово предузеће интензивно покушава да пронађе модел сарадње са органима Града Београда и Републике Србије не би ли идентификовали наследнике преминулих особа које су били корисници и дужници комуналних услуга. Овој акцији је, како тврде, помогло доношење Закона о поступку уписа у катастар непокретности и водова који се примењује од 1. јула ове године, а којим је прописана обавеза Службе за катастар непокретности за достављање свих аката који се тичу промета непокретности како би нови корисници комуналних услуга били идентификовани.

- Позивамо све наследнике преминулих корисника комуналних услуга да нам доставе документе за промену носиоца на рачуну обједињене наплате и измире своје потрошене обавезе да не би увећали своје трошкове због предстојећих поступака које ће наше предузеће покренути – наводе за „Блиц“ у „Инфостану“.

Овакав вид наплаћивања дугова је потпуно нова пракса у раду тог предузећа, али и у раду судова.

Поред тога што захтева да се дугови преминулих надоместе на овакав начин, „Инфостан“ током године чак четири пута подноси предлоге за извршење и наплату дугова за физичка лица, а једном годишње за правна лица. У току 2016. године ово предузеће поднело је чак 44.701 предлог за извршење, а 2017. године 43.004 предлога.

- Закључно са данашњим даном, у 2018. години поднет је 30.901 предлог за извршење. У овај број нису обухваћени предлози за извршење који ће бити поднети крајем децембра, те је очекивано да ће број укупно поднетих предлога за извршење бити сличан у односу на претходне две године – наводе у „Инфостану“.

Подсећамо да је до краја новембра за око 35.000 Београђана стигла опомена пред утужење због дуговања за комуналије у периоду од новембра прошле до октобра ове. Ако дугове не измире у року од осам дана, биће покренут поступак принудне наплате пред јавним извршитељем, наводи се у опомени.

(Блиц)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер