петак, 17. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Београд: Градња нове аутобуске станице као „Скадар на Бојани“
Хроника

Београд: Градња нове аутобуске станице као „Скадар на Бојани“

PDF Штампа Ел. пошта
четвртак, 02. мај 2024.

Омиљеном инвеститору власти, Београду на води и трећи пут је одбијен захтев за градњу на простору БАС-ове аутобуске станице. Звучи чудно јер Београд на води добија све што пожели, али и није тако чудно ако знате у каквом је стању локација у новобеоградском Блоку 42, на коју би станица требало да се пресели.

Није Скадар на Бојани. Али, као да јесте. Градња ушла у осму годину. Од нове аутобуске станице тек рад на завршавању перона. А када ће аутобуси „продефиловати“ новим перонима?

„Последња информација од нашег менаџмента је да би требало да пређемо у октобру“, каже Слободан Коврлија, председник Независног синдиката БАС.

„У октобру биће у новембру, у новембру биће у децембру…“

Да ли би ова песма могла да одговара и новој аутобуској станици, јер сви рокови који су званичници обећали – увелико су премашени.

„Ево, ја очекујем да ћемо овде у јануару месецу бити када ћемо пустити прве аутобусе“, обећавао је градоначелник Александар Шапић.

„Аутобуска станица ће такође бити завршена у првом кварталу наредне године, негде у априлу месецу очекујем 2024. године“, рекао је министар финансија Синиша Мали.

И док се пресељење станице чека, на парцелу актуелне БАС-ове станице чека Београд на води. Из Секретаријата за урбанизам га враћају на поправни, јер, наводно, доноси непотпуну документацију.

„Прича постаје занимљива, јер из три покушаја не добити локацијске услове – више прелази у домен неког забавног садржаја, оно где су на почетку правили грешке су биле и баналне ствари да не доставе документацију у правом формату и слично, да секретаријат то не може ни да отвори да погледа, е сад су већ те грешке и у оном грађевинском домену“, каже Иван Радак, уредник Форбс Србија.

За то време расту и трошкови градње нове аутобуске. Они су са 25 скочили на 50 милиона евра.

„Невероватно је да код нас ти инфраструктурни пројекти коштају много више него упоредиви примери у иностранству, то буди сумњу на неке можда и нечасне радње“, каже Радак.

(Н1)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер