субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Избори, Устав, "различак" и језичак

Kоментари (108) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 03 фебруар 2014 14:12
Марко Миљанов
Нажалост, др Ђикић је поново у праву ...за В.Ш. има оправдања , а за В. К. нема ...тешко Србији
Препоруке:
127
21
2 понедељак, 03 фебруар 2014 14:12
Србин
Браво. То је то. Болна и чиста истина.
Препоруке:
114
21
3 понедељак, 03 фебруар 2014 14:23
gile
Sve tacno!! 20 godina sm glasao za DSS, sada ne!!!
Препоруке:
121
36
4 понедељак, 03 фебруар 2014 14:25
Горан Јевтовић
Ако буде овако, а сва је прилика да хоће, Коштуница ће испустити прилику да полаже поправни из предмета који се зове 5. октобар.

На овом "предмету" не постоји поправни. Постоји само признање за свесно учешће у државном удару, изношење истине на видело дана и јавно покајање.

И што би бојкот морао да буде врхунски организован?
Због чега је проблем у масовном игнорисању које народ већ годинама примењује и то неорганизовано?

Треба их пустити да се улупају до краја и тачно онако како не очекују и на шта немају прави одговор.
Учешћем на "изборима" у окупираној земљи у условима истинске медијске тортуре, према њиховим правилима, са лажним бирачким списковима и припремљеном крађом, даје се легитимитет квинслинзима и противуставним чињењима.

Ајмо сад минусе.
Препоруке:
90
39
5 понедељак, 03 фебруар 2014 14:33
...
Уби га Саша као зеца. А и заслужио је, вала.
Препоруке:
78
26
6 понедељак, 03 фебруар 2014 14:52
Петар Пантелић
Мислите ли да би се они узнемирили ако би 30% грађана бојкотовало изборе? Излазност од 40%, а притом они добили све гласове, била би за њих дар са неба. Једино што би ми могли овде да оспоравамо резултате избора до миле воље, али шта се њих тиче шта ми овде пишемо?

Више би их заболело да изађе 70% и да од тога странке које су против евроатланских интеграција добију 30%.

Ја, овај пут, излазим и гласам за Двери.
Препоруке:
105
17
7 понедељак, 03 фебруар 2014 14:59
Дринко Кончаревић
Избори су формалност али формалност која је неопходна. Бирања на овим изборима и нема. Бирање је сведено на гласање. Проблем је ових 87% гласача који су површни у вредновању политичких партија и односа у Србији. Велики број њих има потребу за "политичким татом" и и ничим више и зато ће гласати за вожда. У тренутку гласања они ће изразити лојалност вожду препуштајућчи му, да их дотуче на фињака. Главно је да он, мисли за њих. То што је предао Косово и Метохију, што банке износе капитал из Србије, што су замолили Уставни суд да не реагује док не промене Устав, што нико није осуђен за "успешно проведену неуспешну приватизацију" и још много тога слуђеном народу није важно. Па кад није важно, гласањем широм отворите врата за пропаст. Једини који имају проблем око овог јесте да нас око 13% ће живети још лошије до смрти.
Препоруке:
68
1
8 понедељак, 03 фебруар 2014 15:01
лавина
Анализа је логички беспрекорна, иронијски богато зачињена, стилски на узорној висини, друштвено - најувиђавнији апел на одбрану од "последњих дана" срб(ијан)ског достојанства и самосвојности. Ако то неким чудом увиде и тврдокорни заступници салонског конформизма и неутралности и промене своју свест, тада ће и ППВ морати да мења своју а не (њему већ поодавно туђу) нашу националну свест. Ако се то пак не деси, Коштуница ће остати вечно завејано недоношче у Вучићевим рукама спаса, које ће се узалудно смрзавати због тога што се препустило елементарној непогоди.
Препоруке:
57
15
9 понедељак, 03 фебруар 2014 15:04
Gordana
Slaze se sa svakom napisanom recju ovod teksta.Svaka cas autoru.
Inace sam bila veliki pristalica DSSa. Sada nemam nimalo razumevanja za ovu odluku u ovakvom trenutku.Autisticno pracenje ideje o neutralnosti koju nam nukom slucaju svet nece dopustiti, a istovremeno,omoguciti promenu Ustava - jedinog branitelja Kosova i Metohije, je jednostavno NEDOPUSTIVA!Sto ne upitase Marka Jaksica sta misli o takvoj odluci!?
Препоруке:
71
21
10 понедељак, 03 фебруар 2014 15:08
Мићко
Скроз је бесмислено и писати и читати овакве текстове. Лепо је написано, али је само расипање талента и знања.
"Војислав Коштуница и патриотски савез", прича у наставцима за 1001 ноћ".
Дајте неку шта - да се- ради анализу. Нешто као Драган Петровић. Не кажем да је фантастично, али бар има каквог - таквог оптимизма. Све друго већ дозлабога смара.
Што се странака тиче - гласајте или не гласајте, учлањујте се или ишчлањујте, широко вам поље. Лаку ноћ.
Препоруке:
20
42
11 понедељак, 03 фебруар 2014 15:11
софи
Слажем се са Господином Јевтовићем. Њих не треба освешћивати у смислу аргументованог супростављања и добрим саветима. Супротно томе, треба их пустити да се сами, у својој самодовољности, разлупају к'о канте.
Препоруке:
33
16
12 понедељак, 03 фебруар 2014 15:15
@Петар Пантелић
Али постоји реалан ризик да патриотске странке, у овом случају Двери, не пређу цензус и онда ти гласови иду напредњацима. Можда је ипак боље изаћи и поништити листић.
Препоруке:
14
41
13 понедељак, 03 фебруар 2014 15:16
Bojkot
Mislim da je jedini odgovor patriotske Srbije ili bojkot ili da svi sa tog politickog spektra pozovu da se glasa za jednu stranku, u ovom trenutku najjacu, DSS. Ne bih da obrazlazem jer je to sve lepo ucinio autor u svom tekstu, samo sto iznenada izvodi nakaradan zakljucak da je u ovoj situaciji/kad je biti ili ne biti za Srbiju/, normalno da svaka stranka zeli u Skupstinu!? A onda, u nekakvoj vezi, valjda s tim, da ce. u suprotnom, za izborni krah opozicije biti kriv Kostunica!? Apelujem da se ne stvara haos veci nego sto jeste. Za sve je, znate, kriva prosta matematika. Prvi put se dogadja da smo pred izborom dva razlicita pola, dva suprotna fronta: beskompromisno za Srbiju i beskompromisno za EU. Radi se o tome koliko ce nas se kojemu carstvu prikloniti.S tim sto ovaj drugi front moze da izlazi razvijen u strelce da bi se postizborno kombinovala ekipa da vlada. Nas front /na zalost, jer je to Srbima i najteze/ da bi dobio mora biti jedinstven. Za bojkot. Ili za DSS.
Препоруке:
37
33
14 понедељак, 03 фебруар 2014 15:17
Little Big Serb
Ako se resenja traze u odnosima partizana i cetnika onda je prethodna autorova analiza iako dobra potpuno bez svrhe. Podela Tito ili Draza i to sa obrnutim pogledima je besmislica ali opasna besmislica. Daleko smo od biranja izmedju kralja i komunizma. Zamakli smo u mutne vode "demokratije" .Bojkot bi bio resenje ali ga je nemoguce izvesti jer neki to smatraju kukaviclukom, drugi jesu kukavice i ne smeju da ne izadju na glasanje, treci se spremaju za bele listice i idu da crtaju cica Glise na listicima a ne znaju da ce taj listic biti vazeci i da ce racunati Vucicu, odnosno partiji sa najvecim brojem glasova. Podela na rodoljube i na evropejce je takodje lisena smisla koliko je i opasna. Izbori su izgubljeni, pripremajmo se za sledecu bitku, ovu smo izgubili, ne moramo rat. Referandum mora biti nas, pripremajmo referandum.
Препоруке:
20
7
15 понедељак, 03 фебруар 2014 15:18
Јован Анастасијевић
“Чиме је Коштуница заиста био мотивисан на овакву одлуку, или ко га је на њу мотивисао, најбоље зна он сам“. То "чиме" још боље зна “онај“ ко га је мотивисао. Али, како то да га његови не отерају ("у пензију") је једна од боље чуваних мистерија. Да, очекивати заједнички наступ опозиције је данас заиста исто толико реално као и очекивати да се сутра у подне на плавом, ведром небу, без иједног облачка сумње појави јато летећих шарених слонова. Наступајући посебно – једино ДСС има шансе за освајање чак можда и 7-8% гласова. СРС и Двери немају шансу за прескакање цензуса, па ће гласови дати њима, као и гласови свих апстинената, а очекује се да ће апстинената бити и 40% од целокупног бирачког тела, ефективно отићи победницима: СНС-у. И – тако ће ДСС наставити да у новом сазиву Скупштине игра своју досадашњу (вероватно чак и уговорену) улогу: нека врсте (по британском узору) опозиције „Његовог Величанства“ - ..... име попунити по вољи (али, не и: Његовом Величанству).
Препоруке:
42
18
16 понедељак, 03 фебруар 2014 15:25
Ako niste bot.@Gordana
Kako da razumem da vi, koji ste inace za DSS, odustajete od njihove politike neutralnosti jer nam to nece biti dopusteno? A smatrate da ce ti isti nedopustaci dopustiti Dversku politiku vezivanja za Rusiju? Ja bih odmah da glasam za Dveri, ali mi nekako logika ne dopusta da u to poverujem.
Препоруке:
37
16
17 понедељак, 03 фебруар 2014 15:26
Јањат Ђорђевић
Никад у историји ништа није зависило од једног човека па тако ни о судбини ових избора и судбини Устава Србије неће одлучити политичке одлуке и поступци господина Војислава Коштунице већ воља српског народа и његова спремност да је на изборима испољи. Они који подрже Српску напредну странку њој тиме дају глас, а ако она промeни Устав Србије и одрекне се Космета онда су и сви који су ту странку подржали саучесници у тој издаји.
Већина коментатора само пише жалопојке јер знају да Двери неће прећи цензус, и у суштини, за то оптужују господина Војислава Коштуницу. Знају да би Двери само са њим у Скупштину могле ући.И ништа више. Коментатори нису искрени у својим приговорима.
Препоруке:
50
21
18 понедељак, 03 фебруар 2014 15:28
Little Big Serb
@BojkotU pravu ste! Bojkot ( vrlo tesko ostvarljiv ) ili glasati DSS ( tesko jer ''sta je uradio dok je bio na vlsti" ili "e pa sad necu za njega kad nece on ovo ili ono" ).A ipak samo je to odgovor uzurpatoru Vucicu ! Snezni covek !
Препоруке:
24
9
19 понедељак, 03 фебруар 2014 15:33
Форевер Јанг
Е ово је генијално!
Овиме би се постигла уштеда од 0,24 евра по глави Србина годишње, али бисмо истовремено потезом оловке отписали Косово. Сад барем знамо на колико је процењена најскупља српска реч. На 24 цента годишње, илити 240 евра за 1000 година, илити за онога ко воли бартер аранжмане – за две свињске полутке!

Браво мајсторе!
Препоруке:
47
3
20 понедељак, 03 фебруар 2014 15:39
Мирослав Анђелковић
Потрудих се да у тексту пронађем чаробну реч ''различак'', али без успеха!?
Очито да је она убачена у наслов само због риме!
На прошлим изборима ''различак'' је помогао јадничку да једва прескочи ''целзијус''!
Коју ли ће чаробну реч јадничак сада одабрати?
С обзиром да су ови избори у марту, за очекивати је да му слоган буде ''висибаба''!
Она је ''неутралне'' беле боје, као и његова политика!
Са висибабом ће ''државотворни'' Висивоје и овога пута засигурно ''рипити'' преко ''целзијуса''!
Но, висибаба ил' различак,
јадничак је јадничак!
Препоруке:
42
33
21 понедељак, 03 фебруар 2014 15:43
Форевер Јанг
@Јањат Ђорђевић
Нисам сигуран да сам Вас схватио. Да ли се Ви залажете да Двери остану ван скупштине а да уђе 10 ДСС посланика, или да уђу у скупштину и да буде 8ДСС и 7 ДВЕРИ? Не разумем Ако је ДСС патриотска странка, шта јој смета да уз себе има још патриота?
Препоруке:
45
14
22 понедељак, 03 фебруар 2014 15:46
Ja Bot
Daj Boze da nisam u pravu, ali mi se nekako cini da je ovo mozda i poslednja prilika a jeftino, samo jednim kruzicem na papiru, ili mozda cak i ne izlazenjem iz kuce uopste tog sudnjeg dana, resimo nekako svoju sudbinu. Inace, morace za to kasnije da se prospu i znoj i krv i suze. Da li onda treba mnogo pameti da pametni Srbi pozovu na jedinstvo. Da se glasa za jednog ili za nijednog. Da se udruzimo u bojkot ili da se jos jednom kockamo i sve sto nam je jos preotalo stavimo na jednu kartu. Mene uopste vise ne zanimaju njihova prepucavanja i politicke zadjevice. Licno moja dilema je: da ne izlazim na izbore ili da razmislim o pozivu za "slobodnu Srbiju". Hocemo li bar ovde da vodimo konstruktivnu diskusiju sta nam je ciniti. Da se ne nastavi ova tendenvcija prepucavanja po patriotskoj sceni.
Препоруке:
30
1
23 понедељак, 03 фебруар 2014 15:58
Бојкоту и свим бојкоташима
Рачунати на слогу Срба у бојкоту је као рачунати на слогу рогова у врећи. Маните се ћорава посла, док је време (ако га уопште има). Увек ће се наћи барем трећина која ће изаћи. Заговорници бојкота такође ојачавају Курсаџијину власт!
Препоруке:
49
5
24 понедељак, 03 фебруар 2014 16:04
Мирослав Анђелковић
Бранко Драгаш:
STRAH - Režim konvertita vlada obmanama i strahom. Nekadašnji šovinisti ne podnose nikakvu kritiku. Pogazili su sve u šta su nekada verovali i mrze sve nas koji znamo kakvi su primitivci bili. Europski maniri i briselske floskule ne mogu da prikriju njihov prostakluk i nesposobnost. Nekadašnji cenzori slobodnih medija postali su danas njihovi gospodari. Autocenzura je strašna. Nije zabeleženo takvo podaništvo medija prema jednom političaru. Da li možete da zamislite scenu da se Sloba tajno oženio i da niko iz medija nije objavio nijedno slovo o tome?

U vreme okrutnog slobizma to nije bilo moguće. Mladoženju bi opozicioni i nezavisni mediji raščerečili u javnosti. Muk u medijama je dokaz straha onih koji treba da šire slobodu.

http://www.dragas.biz/index.php?option=com_content&view=article&id=10040:buenje&catid=104:komentari&Itemid=69

Забијање главе у песак води у самообману!
Зато, сви на изборе!
И, свако свога убијмо субашу!
Оловком, наравно!
Препоруке:
58
1
25 понедељак, 03 фебруар 2014 16:08
Marija@Petar Pantelic
U potpunosti se slazem s vama, trebalo bi svi da glasamo za Dveri jer su jedini pokazali zelju da ujedine patriotsku opoziciju!
Препоруке:
39
14
26 понедељак, 03 фебруар 2014 16:25
Мирослав Анђелковић
Бранко Драгаш:
Srpska nesposobna stranka nema ni rešenja ni kadrove.Najgori politički ološ je preleteo u tu stranku i tako doveo do njenog kraha. Naredni izbori će to pokazati. Stranka se svakoga dana urušava. Prvi je opijen svojim likom i ogleda se u očima svojih japijevaca i objektivima televizijskih kamera. Mediji pothranjuju njegovo ludilo. Građani moraju da kazne izdajničku politiku.Naduvani balon laži, obmana i ucena mora da pukne do kraja godine.Ništa nisu uradili od kako su na vlasti. Ništa neće ni da urade. Građani nemaju izbora. Moraju da se pobune. Pobuna počinje buđenjem.
Препоруке:
47
0
27 понедељак, 03 фебруар 2014 16:28
Мирослав Анђелковић
Бранко Драгаш:
Ne mogu da nam promene svest šovinisti i primitivci. Lažovi i paraziti. Ne treba da nam govore o protestantskom moralu oni koji nemaju nikakav moral. Oni koji su izdali svoga kuma. Oni koji priznaju da rade za strane obaveštajne službe. Uprkos svemu, optimista sam. Teška ekonomska situacija je dovela do naglog otrežnjenja građana. Sada građani treba da se udružuju i da organizovano izađu na izbore. Građani protiv političkog ološa. Sva politička pitanja su istrošena. Ostaje nam samo - ekonomija! Ekonomija treba da nas udruži. Ekonomijom treba da se izbavimo iz sadašnjeg stanja. Ekonomija mora da pobedi politiku. Ekonomija mora da zauzda politiku i da je stavi pod svoju kontrolu. Politika bez političara. Ekonomija bez tajkuna. Narodni kapitalizam. Građani kojima niko neće menjati svest. Svest se ne menja, nego se podiže. To mogu da urade samo novi ljudi. Glasajte za nove ljude. Glasajte za sebe. Srbija je na istorijskoj prekretnici.

Сви на изборе!
Препоруке:
44
2
28 понедељак, 03 фебруар 2014 16:28
LI CAN CE
Postoji jos jedna velika i bolna mogucnost manipulacije pre izbora a to je da se sprece Srbi sa KiM da glasaju i to iz sledecih razloga:
1.Da AV ne dozivi poraz svoje politike posto mislim da na KiM ne bi dobio ni 1% glasova
2.Da glasove ne dobiju patriotske snage o kojima se govori u tekstu
3.Da AV pokaze svojim mentorima da je vec otpoceo sledecu fazu predaje KiM Taciju i Haradinaju
Borbu za glasanje Srba sa KiM treba odmah otpoceti jer ce sigurno AV uz pomoc vec pomenute dvojice separatista, kriminalaca i zlocinaca i uz angazovanje Vulina sigurno stvoriti situaciju da se Srbima sa KiM ne dozvoli glasanje.
Vec sada treba jasno istaci a to je zadatak bas rodoljubivih stranaka i pokreta da ako se Srbima na KiM ne omoguci glasanje da se rezultati izbora nece priznati i da ce se pokrenuti svenarodni pokret za njihovo ponistenje. Nemojmo cekati da se to objavi oko 10.marta pa da onda reagujemo.
Препоруке:
34
0
29 понедељак, 03 фебруар 2014 16:37
Петар Пантелић
Поништен листић, у складу са процентом освојених важећих гласова, такође иде у њихову корпу. Уколико се определите за некога, тај глас могу да узму само крађом.
Препоруке:
44
1
30 понедељак, 03 фебруар 2014 16:51
Трећепозивац
@Горан Јевтовић
И што би бојкот морао да буде врхунски организован?
Из простог разлога што је 80% становништва незаинтересовано за политичку ситуацију у земљи и не размишља ни милимитар даље од онога што чује и види на РТС-1, Пинк, Првој, Хепи, Б-92 ... који громогласно и једногласно сви дувају у исту тикву. И зато што је највећи део народа убеђен да ће се вратити жута куга ако не гласају за СНС!
Што и јесте тачно са оваквом, тобожњом, килавом - и гором од килаве - опозицијом. Њих уопште не примећује 80% становништва нити знају да постоје! Јаче се, некад, чула Титова опозиција!
И ако било коме од тих 80% незаинтересованих, апатичних, слуђених, летаргичних ... покушате бар нешто да објасните или разјасните, увек ћете добити један те исти одговор: "Па, шта ћемо ... не вреди ... не можемо ...".
Ако се ова успавана маса сад не разбуди, у наредних 500. година буђење јој неће требати.
Препоруке:
35
2
31 понедељак, 03 фебруар 2014 16:52
Bojkot@ Бојкоту и свим бојкоташима
Manucu se corava posla ako kazete i sta predlazete. Mozda. Izacice 30 posto? Pa sta? Zamislite da donosite istorijske odluke a imate podrusku samo 30 posto. Mislite da se i to moze? Neka probaju. Oni i sada imaju vecinu u skupstini, a svi znamo da se to ne podudara sa stanjem u narodu i birackom telu. To vam je demokratija. Samo kad se zastrani, pa makar i demokratski, istorija je pokazala kako se to razresava. Da bismo takav scenario izbegli, treba pozivati na jedinstvo opozicionog bloka. Ako ono sto nam se nudi nije dovoljno dobro da nas objedini, sta je bolje od bojkota? Izvolite. Inace, odmah da kazem, moje je misljenje da je najgore da se ljudi pozivaju da glasaju pa bilo za koga. I onaj ko je posvadjan sa matematikom, mora jasno da vidi da takav poziv nije dobronameran.
Препоруке:
12
17
32 понедељак, 03 фебруар 2014 17:05
Влада, Србија
Кратко и јасно: има сасвим довољно индиција да је ДСС Дверјанима потребан само да би ушли у Скупштину, а после ...
Паметном доста!
Препоруке:
30
26
33 понедељак, 03 фебруар 2014 17:06
Јањат Ђорђевић
@Форевер Јанг
Да разјасним. Ако ће Српска напредна странка освојити између 30% и 40% а можда и више гласова ето простора за Двери (и НСПМ и све остале који желе удружење у некакав Патриотски блок)да све те гласаче убеде у свој патриотизам и у издају Српске напредне странке. 30-40 од укупног броја посланика у Скупштини Србије није мала ствар. За почетак формирања Патриотског блока нека се Двери договоре са Трећом Србијом о предводништву тог Патриотског блока - лично се познају већ деценију. И нека се изјасне да ли то Двери спречавају избор г. Војислава Коштунице за будућег премијера Србије или имају неке друге амбиције.
Препоруке:
17
12
34 понедељак, 03 фебруар 2014 17:31
Sima
Ova hajka na kostunicu i dss je postala smesna.Pokusava da se opravda citav sistem ,milion i po srba koji glasa za evrogantizam kostunicinom navodnom nefleksibilnoscu.Gadjate u pogresnu metu draga braco.Pogledajmo samo ovaj tekst.Kaze ,ajd seselju da oprostimo zbog bolesti.Pa cekaj malo ,radikali posto nisu presli cenzus oni treba da grizu i mole sa nekim da idu da bi prosli?sto bi kostuncia to radio,on ce proci?sta ce mu znaciti tih 100 000 glasova od dveri.Dosta mi je vise kombi stranaka koji nemogu da prodju cenzus pa se kace na autobuse.Korac,Canak,vuk sve je to isto.
Препоруке:
36
37
35 понедељак, 03 фебруар 2014 18:01
Форевер Јанг
@Sima
Поздравите Курсаџију, и све колеге Курсаџијине ботове!
Препоруке:
26
3
36 понедељак, 03 фебруар 2014 18:35
Рајко
После ирационалног или плаћеничког одбијања осталих да се удруже, остаје само једна патриотска, конструктивна странка: Двери. Гласаћу (први пут) за њих и толерисаћу им религиозне елементе програма као споредне.
Препоруке:
17
18
37 понедељак, 03 фебруар 2014 18:37
Биљана Николић
И опет иста песма као пред прошле изборе! Међусобно оптуживање и отимање око гласова између некаквог "патриотског" блока и клање ко ће понети кривицу што ће СНС и европска политика опет победити.

Од избора 2012 прошла је година и 9 месеци - постављена је граница са Косовом и Метохијом, потписан је Бриселски споразум, за 2014 планиран је највећи дефицит у региону од 7,1%. И поред свих ових "успеха" владајуће коалиције, од свих партија противника ове власти, само ЈЕДНА партија има обезбеђен ЦЕНЗУС и само та партија је оптужена као кривац за будући дебакл опозиције?!

Нема партије која ДСС није забола нож у леђа чим је уз ДСС постигла оно што је хтела. Нема коалиције ДСС која није наишла на подсмех и изругивање. Сада је проблем што ДСС на изборе излази сам и за тај потез га критикују Двери чији чланови немају лепу реч за ДСС. И нико да се запита зашто је И ДАЉЕ испод цензуса, али свако је у самоодбрани еуфорично уперио прст кривице у ДСС.
Препоруке:
39
19
38 понедељак, 03 фебруар 2014 18:50
Леонидас
ДСС је поднео изборну листу за парламентарне изборе у СР Југославији.
Препоруке:
9
6
39 понедељак, 03 фебруар 2014 18:53
З. Ђ.
Овај Устав имамо захваљујући Коштуници. Стало вам је до Устава? Гласајте за Коштуницу. Стало вам је до јединства? Гласајте за Коштуницу, јер једини има шансу да пређе 5%. Не ваља вам Коштуница? Поштујем ваш став, али га онда и не позивајте у коалицију. Имате ли бар 5% истомишљеника? Мислите ли да ће опасност за Устав да прође за један дан, колико сте спремни да трпите Коштуницу? За мене је избор једноставан. Вама желим срећу, најискреније.
Препоруке:
49
23
40 понедељак, 03 фебруар 2014 18:56
Сердар
има сасвим довољно индиција да је ДСС Дверјанима потребан само да би ушли у Скупштину, а после ...
Паметном доста!

А јел то ДСС-у више прија у скупштини ЛДП него Двери, па неће у коалицију? Наравно да Дверима треба ДСС и двери то и не крију, и не само ДСС него и СРС и сви родољуби. Двери то не крију, већ предлажу као платформу спаса за све, па и за Војислава Коштуницу. Не заборавите да ЕУ притиска на расветљавање политичке позадине убиства Зорана Ђинђића. Погодите на кога мисле?
Препоруке:
27
20
41 понедељак, 03 фебруар 2014 19:03
Милисав Бачинац
Чему сада оволики очај Двери и наклоњених му новинара и симпатизера? Зар не беше Коштуница до јуче "тројански коњ" опозиције? Не беше ли он крив за изручење Слобе у Хаг? Па приватизације, па Колубара, па мачке ,па необавештен, па...ко зна шта још?
Када Вам се захвалио, Ви кукате што издаде "патриотски блок"!? А лепо је било да отровне стрелице усмерите на њега у задње време, уместо на Вучића и Дачића, и полако му штрпкате гласаче!? Е сад ће он Вама да узме оно што сте му својевремено, у договору са Тадићем, преотели.
И поред просветитељског чинодејствовања аутора ове анализе, ипак Вас је Коштуница на крају најбоље научио закону акције и реакције.
Препоруке:
44
18
42 понедељак, 03 фебруар 2014 19:12
Peter RV
Kad bih htjeo da glasam za nekoga, u danasnjem stanju Srbije- glasao bih za Seselja! Pojma nemam sto je njegov politicki program, ali znam da je to jedini srpski politicar koji se nije- ni predao, ni prodao- okupatoru.
Zbog toga ga i muce u Haskoj inkviziciji.
Cisto u znak mojeg postovanja prema njegovom stradanju.
Препоруке:
27
6
43 понедељак, 03 фебруар 2014 19:13
Deda Djole
Jedna od kljucnih osobina zrelog coveka je da ume da razlikuje "stvarnost" od "iluzije"
Kolikogod mi zeleli da KiM bude u Srbiji, to je ocigledno samo pusta "iluzija".
Ustav treba uskladiti sa "stvarnoscu".
Препоруке:
2
50
44 понедељак, 03 фебруар 2014 19:17
Гага
@Биљана Николић
Ствар је потпуно супротна од онога како сте је Ви схватили. Двери дају Коштуници да води Коалицију, дају ДСС-у примат, дакле ДСС нема шта да изгуби, само да сви сложно ударе на велеиздајнике. То је и аутор овог сјајног текста такође подвукао. Проблем је што ће се Коштуница задовољити са 6% уместо да иде на 30% од чега би 15% било његових, а осталих 15% би поделили Двери и остали.
Ствари су потпуно јасне. Лопта је у Коштуничином дворишту. Он, као најјача патриотска снага има и највећу одговорност како за успех, тако и за неуспех.
Препоруке:
25
26
45 понедељак, 03 фебруар 2014 19:21
Mali Rus od Srbije
VK udara prvi ekser u kovceg Srbije, 2014 ce udariti zadnji.
Ostaje veran i poslusan Madlenki do kraja.
Препоруке:
21
26
46 понедељак, 03 фебруар 2014 19:29
Гага
@З.Ђ.& МИлисав Бачинац
Да ли сте Ви намерно злонамерни или не разумете ствар? Па Двери су пружиле руку која је одбијена (за сада) и од радикала и од Коштунице.Ваљда би они требали да се љуте. З.Ђ каже да ДСС има шансу да освоји 5% гласова, али тих 5% ће бити глас вапијућег у пустињи. А 30% ће бити снага и за парламентарну, и за ванпарламентарну борбу. Са 5%, Коштуница ће бити неми посматрач рушења Устава за који је заиста најзаслужнији. А верујем да господин Бачинац ни сам не зна шта је хтео да каже овиме:
Е сад ће он Вама да узме оно што сте му својевремено, у договору са Тадићем, преотели.
Препоруке:
16
13
47 понедељак, 03 фебруар 2014 19:39
Биљана Николић@Гага
Поштовани, не гоји се прасе уочи Божића, тј. џаба кукњава пред изборе.
Сваки протест Двери сам испоштовала,провела сам целу ноћ на Тргу пред оне неуспешне преговоре у Бриселу, по оснивању Двери пожелела сам им успеха и критиковала Бакареца овде на сајту НСПМ кад је изразио своје негодовање због уситњавања патриотских гласова настанком Двери.
Е сад Вама из Двери кажем исто што и Бакарецу - свака партија је сама одговорна за своје гласачко тело!
Прво, Двери нису у позицији да било шта понуде ДСС, а поготову оно најважније - цензус. Према томе, не ради се о никакавој великодушности Двери према ДСС (још само да Двери иступе са тим да више брину за ДСС него о свом цензусу), већ о покушају Двери да сакрију своју неспособност да самостално пређу цензус - А ТО ЈЕ КРАЈЊЕ НЕИСКРЕНА ОСНОВА за заједничку борбу.
Препоруке:
37
15
48 понедељак, 03 фебруар 2014 19:51
Радомир Максимовић
Видим да су у ову дискусију дошли и они који вештачки желе да праве сукоб и где га нема. Није уопште важно да ли ће ДСС освојити 5 или 6% гласова. Важно је спречити промену Устава! Са 5% се то не може. ДСС је поднео пре 9 месеци жалбу Уставном суду, и? МОра се направити национални фронт, иначе нас одуваше. А да ли ће неко имати 2 или 3 посланика више кад се земља распадне, кога за то брига?
Препоруке:
22
5
49 понедељак, 03 фебруар 2014 19:55
Н.В.Ж.
г.Ђикићу, није проблем само у томе што нас власт подучава и преваспитава, већ нас посредно и непосредно навикава да не будемо народ.
Поготову да не будемо Српски народ на КиМ.
Препоруке:
18
0
50 понедељак, 03 фебруар 2014 19:55
Гага
За Биљану Николић
Дакле по Вама је битније да ДСС буде једина српска странка у парламенту, него то што ће нам разбуцати Устав?
Ево управо на РТС-у гледам емисију ОКО. Ни речју не поменуше ни Двери ни ДСС. За паметног доста!
Препоруке:
23
12
51 понедељак, 03 фебруар 2014 19:58
Slavomir Srpski, o 5 oktobru naknadne pameti
Danas, kada je Seselj odlucio da SRS ide samostalno, a DSS odlucila isto tako jer sa Dverima nije napravljen zajedinicki program za koaliciju, vec samo zelja da Dveri dobiju koju stolicu u Skupstini, to mislim da eticki nije dobra stvar. A DSS se oduvek borila posteno i sa etikom.Citiram: "Ако буде овако, а сва је прилика да хоће, Коштуница ће испустити прилику да полаже поправни из предмета који се зове 5. октобар" Ko vam je rekao da DSS zeli popravni ispit za rusenje Slobe. Pa mi smo to svakako zeleli i ostvarili, i to je nas veliki uspeh.
Препоруке:
22
14
52 понедељак, 03 фебруар 2014 20:06
Анонимус
Мени је мука више од Коштунице и квази-интелектуалаца који га подржавају. Није Србија за њих.
Препоруке:
16
28
53 понедељак, 03 фебруар 2014 20:18
Биљана Николић@Гага
Ево овако стоје ствари, у ДСС су убеђени да сам ја члан Двери, овде на сајту су убеђени да сам ја за ДСС.
Ова нова оптужба да ми је важнији цензус ДСС од чувања Устава и мудро избегавање одговора зашто Двери воде борбу око цензуса и зашто им цензус зависи од ДСС говори довољно само за себе.
Неможете ме убедити да је Дверима (или било коме другом) више стало до Устава од Коштунице а још су Вам мање шансе да ме убедите како чувате Устав пљувањем ДСС и Коштунице.
Препоруке:
29
14
54 понедељак, 03 фебруар 2014 20:21
Slavomir Srpski, Ako ne mozemo zajedno zasto da se onda napadamo?
Da li je to strah Dveri da opet ne predju cenzus od 5%? Pa zar bi onda spasili Srbiju ako bi na 8% DSS dodali 3%?? Sta se ovde uopste raspravlja ako ljudi misle da opozicija u Skupstini moze da spreci ustavne promene imajuci manje od 15%.

Gospodo,ne bi to mogli ni da imaju 30%. Stoga, ohladite malo,udahnite vazduh u pluca pa da mirno analiziramo sta i kako. Biljana lepo rece da se prase ne goji 10 dana pre izbora,pa da su Dveri prihvatile zajednicki program sa DSS a to je najmanji zajednicki imenitelj = "politicka neutralnost", kojim se zaustavlja EU-integracija i time i pogubna implementacija Briselskih sporazuma, onda bi mogli da sa tom zajednickom platformom nastupaju pred narod.

Sta vi mislite kako bi takva koalicija BEZ zajednickog programa istupala u javnosti? Jedni u serpu drugi u lonac,sa kontradiktornim porukama pred istim biracima? Pa takvo neslaganje bi produbilo raspravu i pre izbora i razbilo i jednu i drugu stranku! Stoga je najbolje da se medjusobno ne napadamo.
Препоруке:
22
10
55 понедељак, 03 фебруар 2014 20:33
Гага
За Биљану Николић
Где Ви нађосте да ја пљујем ДСС, аман! Дај Боже да освоји 50%, али пратите мало медије; не помињу ни Двери ни СРС а богами ни ДСС. Све врви од СНС, Тадића, Чанка, ЛДП... За паметног доста!
Препоруке:
19
3
56 понедељак, 03 фебруар 2014 20:43
Форевер Јанг
Ko vam je rekao da DSS zeli popravni ispit za rusenje Slobe. Pa mi smo to svakako zeleli i ostvarili, i to je nas veliki uspeh.

Да сам на Коштуницином месту замолио бих Вас да ме не браните. Дакле по Вама Коштуници није сметало да се стави на чело ДОС-а, али му смета да барани Устав. Таквог апологету Воја није заслужио.
Препоруке:
10
16
57 понедељак, 03 фебруар 2014 20:57
Милисав Бачинац@Гага
Добро ја знам шта сам хтео да кажем! Од оснивања Двери постоји сумња кога они заиста представљају. Иза преписаних ДСС-овох начела, радикалске реторике и наступа, и левичарске оријентације, стоји један сасвим необичан политички покрет, без јасних страначких органа (немају председника, председништво, главни одбор и чланство, већ неко старешинство и неке анонимне старешине). Упадљив је верски фундаментализам, недемократска структура и врло надмен став "старешина" те организације. Све то доста личи на бројне креације политичког инжињеринга од 90-е на овамо, попут Г17+, ПУПС, СНС и сл. А такве креације су увек правиле странке на власти, у сарадњи са страним обавештајним службама, у циљу расипања гласова опозиције и то "ад хок" пред неке изборе. И по правилу такве "партије" најжешће насрћу на циљану странку (наизглед сродну) са намером да исисају што је могуће више гласова из ње.
Зар заиста верујете да је Коштуница баш толико наиван ???
Препоруке:
22
11
58 понедељак, 03 фебруар 2014 20:58
Биљана Николић@Гага
Извињавам се што сам се обратила Вама лично,али већина коментара оних који се представљају као симпатизери Двери (и на овом тексту)имају оптужујући и омаловажавају тон (најблаже речено)према ДСС.

Ипак остаје питање за Вас, како сте из свега написаног у мом коментару извели онакав закључак (о мојој бризи за цензус ДСС)а прескочили део одговорности Двери за слаб напредак од прошлих избора.

Моји коментари јесу оштри, али добронамерни.
Препоруке:
19
5
59 понедељак, 03 фебруар 2014 21:14
Гага
За Биљану Николић
Са Вама вреди дискутовати а са Бачинцем не. Још мора да учи.
У праву сте када кажете да су Двери имале слабији резултат на прошлим изборима од очекиваног, али било им је први пут. Били су и покрадени, за шта постоје докази, али то је било. Сада су зрелији за једно искуство, и мислим да би ДСС-у били од велике помоћи. Знатно већи проблем са Дверима ја видим у непотребном разбацивању енергије на којекакве локалне изборе у којекаквим Врбасима, Оџацима и којекуда. Али, млади су и способни су да признају грешку. И поред тих грешака сматрам да у Двери природни партнер ДСС-у, и требало би да заједно наступе. Опет кажем, ДСС нема ту шта да изгуби. Може само да добије.
Неко је приметио да би могло доћи до дисонантних тонова унутар такве коалиције. То је тачно, али до таквих тонова долази и унутар само странке. Ево у ДСС-у пример Милоша Јовановића, Бакареца, па и Марка Јакшића у извесној мери.
Препоруке:
13
11
60 понедељак, 03 фебруар 2014 21:26
boban
Cak I da DSS dobije 30% glasova ,nista se ne menja, ako SNS dobije samo 25%,DS 8%,LDP 6%,SPS 10%+ Madzari +Ljajic.

Raspravljate o necemu sto je ekvivalent rasprave
o tome koji tim 3. lige ima najboljeg levog beka.

Srbiji trenutno nema spasa.Vecina naroda je sludjena,zaludjena,potkupljena radnim mestima i penzijama.Jedino ce potpuni krah ekonomije (koji je 100% izvestan ,zato sto Srbija zivi samo od kredita) dovesti do mogucnosti da se uvede vlada nacionalnog spasa, sastavljena od postenih I uspesnih Srba, koji se nikada nisu bavili politikom.Da upravljaju Srbijom na 100% domacinski I posten nacin.Da se obavezno uvede smrtna kazna za izdaju,kradju,korupciju .Bez sluzbenih automobile I luksuza bilo koje vrste.
Srbija bez partija je jedino resenje za opstanak.Sve drugo vodi u sigurni raspad Srbije na mnogo delova.
Препоруке:
19
3
61 понедељак, 03 фебруар 2014 21:48
covek iz loznice
g.Janjatu DJordjevicu,a i ostalima,posto sam sto puta na ovom sajtu rekao da sam bio clan dss,od 2001-2004,i da je clanstvo,pa i 80 posto rukovodstva ,,ZUTO,sad mi se to potvrdjuje!ne ulaskom u savez s Dverima,V.Kostunica igra ulogu,,trojanskog konja,,gospodara Vucica,a evo i kako.Dveri,nemaju ljude u Republickoj izbornoj komisiji,DSS ih ima i sva mudrost je u tome!Dss ovi direktori Kolubare/setite se naslova prosle,predprosle godine po novinama/SU DUBOKO OGREZLI U KRIMINAL I PLJACKU RUDNIKA,KOPOVA KOLUBARE,STA MISLITE GDE JE TAJ PUT VODIO I DOM KOGA?DO PREDSEDNIKA VLADE SRBIJE,AJTE,NEMOJTE MISLITI DA,,ON,,NIJE NISTA ZNAO!NENADA POPOVICA - A KAD JE TAJ PODPREDSEDNIK DSS-a,POSTA VLASNIK,,MINELA,,STA MISLITE ZA KOJE VLASTI SRBIJE,ZA VREME-ZUTIH!ALI,NE ODGOVARA IM/......./DA NEKO UDJE U PARLAMENT,DA...NEKO PROGOVORI...,i jedna stvar za kraj,jedan clan DSS,mi je 2004,rekao,da se KOSOVO OTCEPI!
Препоруке:
12
14
62 понедељак, 03 фебруар 2014 21:49
фристајло
Да ли се икако овај исход може осујетити?

Може.
Само бојкотом поништеним листићима.
Како?
Математика и психологија.
Прво- ни уједињени, ни појединачно- ДСС, СРС и Двери не могу да дохвате проценат у Парламенту којим би омели план Вучића и пријатеља да мењају Устав. Са по десетак- 15 посланика, изгубиће ту борбу, и својим присуством дати легитимитет (питајте Коштуницу шта је то)тој промени, и- ствар је законита.
Бојкотом- они остају сами- и изгласавају тај "Устав" са далеко већим процентом, можда и једногласно- (са пар уздржаних), али- без икаквог легитимитета- јер нема опозиције, која је прегласана.
Но- до тога неће доћи, јер:
1. То значи да нема посланичких плата и осталих бенефиција
2. Народ није способан да схвати ту политичку технологију, ако му се не објасни шта се тиме добија, а шта губи
3. Фрагментација српског националног корпуса је невероватно детаљна, као у "Житију Брајановом", а не постоји стожер за окупљање око идеје.
Препоруке:
10
13
63 понедељак, 03 фебруар 2014 21:50
Звечанац
@Boban
И аутор текста каже да ће се тешко избећи такав сценарио, али шта се може. Западне силе неће дозволити крах економије пре него се донесе нови Устав, па ће нас тек онда пустити низ воду. Да ли ће нам тада бити лакше? Не верујем. Дакле свим силама спречити промену Устава! А ЗА пропаст увек има времена.
Препоруке:
13
0
64 понедељак, 03 фебруар 2014 21:57
Ima nas dovoljno da spasimo Srbiju!
Zanimljiv je fenomen da sada kada je i sam narod pozvao na jedinstvo patriotskog svenarodnog fronta i slozno nastupanje na izborima pojacavaju se komentari sa pozivom na bojkot!?
Kao da neko zeli da do toga ne dodje ili da ubace beznadeznost i bezvoljnost medju rodoljubivo opredeljene glasace.
Ovakvi "dobronamerni" pozivi se ne cuju i ne vidjaju medju evrofanaticnim glasacima.
Zato, svi zajedno i slozno: SRS, DSS, Dveri, NSPM, Srbi sa Kosova i Metohije, rodoljubiva udruzenja i pokreti, nacionalno opredeljeni intelektualci, srpska omladina, ratni veterani, prognana i raseljena lica... SVI POD JEDAN BARJAK, SVI U JEDAN FRONT ZA SPAS SRBIJE!!!
Препоруке:
18
2
65 понедељак, 03 фебруар 2014 22:11
Владимир Ђилас
У наредних 40-так дана уверићете се у снагу покрета ДВЕРИ и у то да ће сигурно прећи цензус.
Препоруке:
15
7
66 понедељак, 03 фебруар 2014 22:38
Ица
У сучељавањима пред изборе треба инсистирати да се СНС и њихови сателити изјасне да ли ће мењати Устав или не. Наравно, ни то није нека гаранција, јер су се већ показали као доказани лажови. Велики број гласача СНС и ДС би био против промене највишег правног акта, иако ће по инерцији гласати за те странке. Ја лично, свој глас и предност дајем Коштуници, странка дуго постоји, има квалитетно изграђену инфраструктуру, јаке везе са Црквом и са Русијом, доста интелектуалаца је подржава, што јавно, што тајно, води предану институционалну борбу амандманима, притужбама уставном суду... Више пута су алармирали јавност око ГМО, продаје Телекома, експлоатације никла. Ту је наравно и искуство у вођењу Владе и државе, контакти са светским државницима. И не сумњајте у приближавање Русији, неутралност ће нас управо тамо одвести, јер је то српски интерес.
Препоруке:
18
3
67 понедељак, 03 фебруар 2014 22:40
Saša
Zanimljivo je kako ovede ima nekoliko ljudi koji bez ikakve odgovornosti ne mogu da se dogovore. U najobičnijim komentarima na (odličan) tekst.

Pa onda neko piše kako VK zakiva eksere.. blablabla

Napadanje među ljudima za koje verujem da im je stalo do Srbije.

Kako onda očekujete da se lideri slože, kad ni mi ovde ne možemo u jednom glasu govoriti...

PRESTANITE DA NAPADATE DSS, SRS ILI DVERI!

SAD SVI IMAJU ISTI CILJ, BEZ OBZIRA IMA LI KOALICIJE ILI NE.
Препоруке:
19
3
68 понедељак, 03 фебруар 2014 22:49
Милисав Бачинац@Гага
Није ми била намера да полемишем са Вама, још мање да Вас дисквалификујем, али начин на који ме прозивате просто захтева одговор:
-У склопу учења које ми препоручујете, научите ме, молим Вас, каквом то алхемијом мислите да ДСС-ових 6%, са Дверима и СРС претворите у 30%? (Двери 4%+СРС 3%=7% > 30%-7%-6%=17%, одакле тих 17% ???)
-Каквом сте се то логиком руководили па сте написали да су Двери имале слабији резултат на прошлим изборима од очекиваног, када им је то био први пут? Логика каже да за први пут нема очекиваног резултата!Ето, ја бих рекао да су одлично прошли као дебитанти и дилетанти.
-Лично сам причао са Милошем Јовановићем и најблаже речено он има врло подозрив став према Дверима.
-Александар Поповић је већ месецима био задужен за сарадњу са Дверима. Личи ли Вам он на човека који лако и без разлога раскида пријатељства и савезништва?
А сад ме извин`те, идем да још мало учим.
Препоруке:
16
7
69 понедељак, 03 фебруар 2014 23:12
учити, учити и само учити
Милош Јовановић? Јел` то беше онај дечко што је имао подозрив став према ДСС-у па је напустио посланички клуб?
Поуздан лик, нема шта!
Препоруке:
10
14
70 понедељак, 03 фебруар 2014 23:15
Љаксе Бре
Више Ђикића - мање фотељаша!
Препоруке:
11
4
71 понедељак, 03 фебруар 2014 23:18
zarko
Sta je ovo ljudi. Ako ste patriote prestanite da ogovarate DSS, SRS i Dveri jer to su jedine stranke od kojih mozemo ocekivati neku promenu. Izbori su raspisani i prestanite pricati o bojkotu jer vas odmah, mozda i s pravom, svrstavaju u Vuciceve i Daciceve pristalice. I to je OK ako je postojeca vlast za vas resenje, ali nemojmo se kriti iza patriota a 90% komentara protiv DSS. Na B92 je situacija potpuno obrnuta. Ljudi se javljaju imenom i prezimenom i objasnjavaju zasto su za DSS dok SNN i SPS botovi kao i ovde koriste ofucane fraze Voja neobavesteni, inertran probudio se i sl. sto stvarno vise ne pali ni kod najnaivnijih. Bojkot izbora bi znacio odustajanje i od borbe za Beograd, Kosovo i za Srbiju sto ovi na vlasti i zele. SNS i SPS su pokazali za sta znaju. Nije narod blesav, a ni mi tzv. patrioti ne smijemo podcenjivati narod vec pomozimo ovim strankama ako mozemo da sprece izbornu prevaru i ostvare dobar rezultat.
Препоруке:
22
6
72 понедељак, 03 фебруар 2014 23:23
Радомир Максимовић
Неприхватањем предизборне коалиције са Двери, Коштуница их је онемогућио да имају свог члана РИК. На тај начин ће Двери опет бити покрадене, можда и за рачун ДСС. Код нас ионако није битно како се гласа, него ко броји гласове.
Можда неки од нас овде нападамо КОштуницу, али он ћути и врло конкретно ради.
Препоруке:
12
17
73 уторак, 04 фебруар 2014 00:01
копоран
КО ЈЕ СРБИН И СРПСКОГА РОДА
А НЕ ДОШО НА БОЈ НА КОСОВО
НЕ ИМАО ОД СРЦА ПОРОДА
НИ МУШКОГА НИ ДЕВОЈАЧКОГА
ОД РУКЕ МУ НИШТА НЕ РОДИЛО
РУЈНО ВИНО НИ ПШЕНИЦА БЕЛА
РЂОМ КАПО ДОК МУ ЈЕ КОЛЕНА

Браћо ДОКЛЕ ће мо пртити ову клетву на већ сломљена леђа.
Препоруке:
16
0
74 уторак, 04 фебруар 2014 00:07
Биљана Николић
Надала сам се коалицији (још од прошлих избора), али изостанак коалиције никако НЕ СМЕ да прерасте у међустраначки обрачун. То је тек неозбиљно, недопустиво и погубно.
Размислите СВИ шта је боље, да се свађамо док други (СПС СНС ДС) сложно заговарају бојкот избора, или да позовемо гласаче да изађу и гласају против европске политике?
Препоруке:
21
1
75 уторак, 04 фебруар 2014 00:11
сељак беземљаш
Како год да окренете, нема се куд већ за ДСС.
Препоруке:
23
11
76 уторак, 04 фебруар 2014 00:15
@Мирослав Анђелковић
Где нађосте да рекламирате Драгаша, једног од првобораца 5. октобра?
Препоруке:
10
8
77 уторак, 04 фебруар 2014 00:23
Saša
Ne vredi Žarko, vidiš da ne slušaju.

Botovi, ili ne, samo furaju da se zakuva između DSS i Dveri.

Ovi iz Dveri više pljuju po DSS nego obrnuto. Sad ćeš po ovim minusima videti koliko ih ima :)

I tako redom...
Препоруке:
14
6
78 уторак, 04 фебруар 2014 00:25
Saša
Najgore je što će neki "neodlučni" da sluša jedan dan kao DSS nevalja, i kako je DSS trojanski konj, pa će onda jedan dan da sluša kao Dveri ne valjaju, i onda će i on da kaže:"Ma neću ni da glasam sve su to g..."
Препоруке:
22
4
79 уторак, 04 фебруар 2014 00:26
Младен Шипка
Самостални излазак ДСС и Војислава Коштунице на изборе не штети ни једној странци, ни једном појединцу који је против еу режима СНС-СПС потпомогнутог са ДС и ЛДП, нво,медијима,страним амбасадорима...Сваки појединац који гласа против режима дао је свој глас за Србију.Зло које је режим од 2008. до данас нанео Србији је толико велико, да није потребно тражити длаку у јајету ДСС,Дверима или СРС,лидеру или било ком појединцу који је јасно именом и презименом против режима .Када смо свесни зла режима, лакше ћемо сву своју енергију употребити за његово рушење.Патриотским странкама и појединцима истински непријатељи су режим и они који га подржавају. ДСС и Коштуница су јасно и гласно за очување Устава Србије,против еу интеграција и против режима. Довољно.
Препоруке:
12
5
80 уторак, 04 фебруар 2014 01:07
Jovan Masic
Gospodine Djikicu,clanak Vam je odlican.Jedna surova analiza,skoro prirodno matematicka,nase sive i nesretne stvarnosti.Urednistvo bi trebalo da ostavi ovaj clanak na sajtu NSPM i stalno ponavlja citaocima u godinama koje dolaze,teskim po nasu drzavnost i naciju.
Препоруке:
6
5
81 уторак, 04 фебруар 2014 01:26
igor
Moze li neko iz da objasni autoru texta da u sadashnjem sastavu parlamenta za promenu Ustava postoji 226 poslanika.Svi osim poslanika DSS i dvojce,trojce nezavisnih.Kakvi su to istorijski izbori?Chemu uopshte ovakav text?Za napad na politiku DSS-a?Nekom ovde smeta Ustav,DSS,Koshtunica koji je jedini krivac za donoshenje istog.Da li DSS treba da u parlament uvede josh nekog Chachanina,malo je Velja.Ja znam kome verujem i kome cu dati svoj glas.Da li stvarno verujete u opciju koja ima jedno ime pre,a drugo ili trece posle izbora.Pre izbora nikad u vlast sa DS,SNS,SPS,a posle u koaliciju sa njima.Mislite da ste veci patrioti od ratnih veterana koji podrzavaju listu DSS-Vojislav Koshtunica.
Препоруке:
12
5
82 уторак, 04 фебруар 2014 01:57
Меда
Баш зато што Двери једине не бије их глас да су инертни диносаурус (ДСС) нити да су затворски слуђени и нерационални (СРС), Двери имају велике шансе да буду једина парламентарна опозициона странка.

Далеко сам од тога да се сложим са 90% политике Двери, оно шта ме гура ка њима су осталих 10% стварног, живог патриотизма као и то да су једини понудили уједињење опозиције у пресудном моменту.
Препоруке:
5
6
83 уторак, 04 фебруар 2014 02:08
Срна
Лане Гутовић је на радију 2010.те године описао наше политичаре. Снимак се може наћи на YouTube-у под називом "Lane Gutovic: Žene su moja slabost". Оно битно почиње од 4.-тог минута до краја.
Препоруке:
3
0
84 уторак, 04 фебруар 2014 02:49
АНА
СВИ КОМПЛИМЕНТИ АУТОРУ ТЕКСТА!
ГЛАСАМ ЗА ДВЕРИ И СВЕ КОЈИ СЕ ОКУПЕ ОКО ДВЕРИ.
ДСС подсећа на громби капут, који у тамном шифоњеру још лепо изгледа, а не виде се ни рупе од ''интелектулане'' и идеолошке гриње која га полако, али сигурно тамани.
Кад се громби капут изнесе на светло дана, на изборе, онда ће се тек видети колико је старомодан, изношен и офуцан и сваки онај који га обуче личиће на оне рокере који, иако им је и седамдесетак година, вежу косу која се састоји од ''шес' реда и пет длака''у репић, носе кожне панталоне и слично, одајући слику људи заглављених у времену.
Захваљујући ригидном политичару Војиславу Коштуници, ДСС је странка која је изгубила политички и часовник,и компас и заглављена је у времену и простору.
Свака част појединцима из те партије, али и ЊИМА СЛЕДУЈЕ и свака критика и осуда. Зар је важније бити војник послушник партије или разложан и рационалан патриота?
Препоруке:
8
16
85 уторак, 04 фебруар 2014 03:00
Uros
Dakle opet je kriv DSS, smesno.DSS nam je jedina nada, to je cinjenica koja se i u tesktu navodi, dakle umesto da se to forsira, ako je briga za ustav zaista razlog, u sta sad vec sumnjam, ovime se jedina stranka koja po prelazi cenzus gura ispod njega.
Препоруке:
14
4
86 уторак, 04 фебруар 2014 05:47
zarko
Ja nisam siguran kakva su pravila izbornog predstavljanja ali mi se cini da bi moglo biti i dobro ako tzv. patriotske stranke idu odvojeno jer ce svaka od njih morati dobiti kakav takav pristup medijima da obrazloze svoje stavove i poglede. U tom slucaju Dveri ce moci konkretnije i slobodnije da nastupe, a ukoliko su zajedno uvek ce imati prednost govor Kostunice a neko iz Dveri biti u sjeni iza njega.
Naravno, problm je ako "Dveri" u nekom trenutku procenjuju da ne mogu sami da osvoje cenzus. U tom slucaju odluka je na njima da odluce kako da se postave. Uvek mogu pozvati da se glasa za DSS uz neku kompenzaciju, sto nista ne bi umanjilo njihov patriotski rejting i potencijal ali nije korektno optuzivati Kostunicu ako naprave losu procenu. Ako se radi o udruzivanju meni se cini da su Dveri blize SRS nego DSS. Sto se tice SRS njima je jedina sansa da povrate dio svojih izvornih glasaca koji su posli za SNS pa se razocarali. Ne bi me iznenadilo da svi dobro prodju.
Препоруке:
8
0
87 уторак, 04 фебруар 2014 07:34
Karan T.
Ajmo malo logike.Dveri hoce da se udruzi kompletan patriotski front I napadaju DSS(iSRS)da isti razbijaju(iako znaju da je politika DSS-a da ulaze u koalicije tek poslije izbora)-kao oni su ubaceni trojanski konj,a ovamo isti(Dveri)odbijaju da se udruze sa drugim patriotskim strankama kao sto su:Slobodna Srbija Mirka Jovica,Pokret za srbiju,Veterani Srbije,Udruzenje Kraisnika,stranka Borislava Pelevica,Nasi,Obraz...Ili je nesto drugo po srijedi-optuziti DSS za razbijanje patriotskog bloka,a I oduzeti mu sto vise glasova da ne udje u Skupstinu.Mislim da je to jedan od glavnih razloga za raspisivanje ovih izbora,izbaciti DSS iz Skupstine I onda jednoglasno srusiti Ustav,veifikovati Briselski Sporazum,uci u Evro-atlansku uniju.
P.S.Umjesto da G-din Djikic(a I mnogobrojni komentatori)trose energiju da odvrate sto vise zabludnjeli glasaca da ne glasaju za SNS,DS,SPS i osatale kvislinge ako misle dobri sebi,svojoj djeci i Srbiji,vi se takmicite ko ce vise da ocrni Kostunicu i DSS!!!
Препоруке:
14
4
88 уторак, 04 фебруар 2014 07:48
Тројански коњ и тројански коњићи
Дверци позивају, тројанског коња, необавештеног, килавог, само зато да би га још једном окривили, да би након неуспеха на изборима имали дежурног кривца . Да се њихови симпатизери позабаве Коштуницом, а да не разматрају стварне разлоге неуспеха. Колико видим на сајту, бар половина њихових симпатизера не би гласала за такву коалицију. Толико су им огадили "необавештеног салонског и килавог". То значи да би њихов допринос коалицији био нешто око половине гласова које би самостално добили. Ако се узме у обзир да и на другој страни има оних који не желе да гласају за такву коалицију, испада да би таква коалиција добила исто гласова као и самостални ДСС. Значи, нема коалиционе синергије, па ова прича има за циљ да се још неки разочарани патриота отме од "себичног Коштунице".
Препоруке:
17
4
89 уторак, 04 фебруар 2014 09:00
Milica
Trebalo bi svima koji su protiv udruženog izlaska patriotskih snaga na izbore preporučiti da ponovo pročitaju priču o nesložnoj braći koja nisu mogla da slome snop pruća a svaki pojedinačno lako su slomili. Našoj braći veliko iskustvo u politici i veliki gubici koje su pretrpeli ništa ne vredi govoriti niti im ukazivati na proste logične stvari. Previše su se uljljkali u svoje salonske diskusije i pametovanje. Ni ja više neću glasati za dss iako sam to godinama radila.
Препоруке:
5
2
90 уторак, 04 фебруар 2014 09:32
Никола 025
Не знам шта је смешније: Текст или коментари...

Суштина анализе: Неко је Коштуници сугерисао да не изађе са Дверима како би омогућио промену Устава који је у правом политичком рату Коштуница донео...

И који га једини већ 7 година брани и политички и правно (да подсетим да је ДСС упутио жалбе Уставном суду око неуставности Статута и Бриселског споразума)

А само да је ушао у Коалицију са Дверима све би било у реду... Са Дверима које су пре две године тврдиле да је исти као и остали... Осим кад им треба да уђу у Скупштину...

И шта би да су направили такву коалицију? Да ли би имали потребних 84 посланика - НЕ БИ!!!

И зашто би онда Коштуница то радио... Ваљда да га заволите ви који га одавно не волите и којима је за све крив...
Препоруке:
19
8
91 уторак, 04 фебруар 2014 09:42
Ескомко
Предлажем аутору да до следећег текста научи да црта. И поред сјајне анализе и објективне прогнозе, оволиким људима није јасно очему се ради, па се препуцавају овде к`о неке бабе. Можда кад би им нацртао, не би било оволико необавештених.
Препоруке:
5
8
92 уторак, 04 фебруар 2014 09:47
Гага
За Николу 025
Ваше троловање је је неумесно а и закаснело. Али кад баш хоћете:
Неко је Коштуници сугерисао да не изађе са Дверима како би омогућио промену Устава који је у правом политичком рату Коштуница донео...

До пре неки дан из Брисела је стзао ултиматум да се открије "политичка позадина убиства премијера". На кога ли је то Брисел мислио? На Двери? Не верујем!
Препоруке:
5
9
93 уторак, 04 фебруар 2014 09:56
Мишко Јововић
(да подсетим да је ДСС упутио жалбе Уставном суду око неуставности Статута и Бриселског споразума)


И?
Препоруке:
7
10
94 уторак, 04 фебруар 2014 10:43
Мирослав Анђелковић
@@Мирослав Анђелковић
Где нађосте да рекламирате Драгаша, једног од првобораца 5. октобра?

А који оно ''државотворац'' бејаше вођа те банде?
Препоруке:
10
6
95 уторак, 04 фебруар 2014 11:29
Рђосав
Од свих будала најгоре су религиозне будале.
Препоруке:
8
15
96 уторак, 04 фебруар 2014 11:34
Тореадор
Коштуница је стварно ограничен. А и Шешељ, колико год био бриљантан у Хагу, има неку самоубилачку нит проистеклу из његове огромне сујете. Допада ми се што су Двери показале свјесност о потреби заједничке коалиције расцјепкане деснице. Са оваквом опозицијом и десницом, позиција је благословена. Ако је СРС-у циљ да се самоуништи, онда нека настави путем којим иде. Ако је Коштуници циљ да упропасти све чега се дотакао у Србији (од рушења Милошевића преко инфантилности око отцјепљивања Црне Горе), онда нека настави овако. Гади ми се колико су ограничени! Гади!!!
Препоруке:
9
18
97 уторак, 04 фебруар 2014 12:29
Биљана Николић@ Тореадор
Гурните себи два прста уста и ослободите се тог осећаја гађења.
Мени се ни једна партија која пружа отпор растакању Србије не гади. Наравно да не могу подједнако разумети сваку од њих, али могу да их БАР не упућујем једну против друге.
Супротни (европски) табор се отима између себе, али СВИ ЗАЈЕДНО слабе своју опозицију (позивом на бојкот и клиновима како се не зна у опозиционом блоку ко је гори од кога).
Шта ми радимо- отимамо се око гласова и придружујемо се доказивању ко је од опозиције најгори.
Препоруке:
15
5
98 уторак, 04 фебруар 2014 13:29
@Тореадор
Znači SPS i dalje obožavate, tu se ništa nije promenilo? NE GADI VAM SE GUBITAK KOSMETA POD DAČIĆEVOM PALICOM?
Препоруке:
12
7
99 уторак, 04 фебруар 2014 14:26
Снежана
Пратим рад Дверјана годинама уназад: читала сам њихове ангажоване чланке које објављују на свом сајту, пратила њихова гостовања у тв емисијама, учестовала на породичним шетњама... Верујем да су чланови старешинства Двери часни људи и искрене патриоте. Они јесу верујући, као што сам и ја верујућа, али за мене је то само плус више. У више наврата су рекли и показали да то што су хришћани и православци, не стављају у први план у контакту са људима. То је њихова, моја и лична ствар сваког од нас. Оно што је битно је то да су нормални, обични људи, који се својим досадашњим радом нису компромитовали. Верујем да они, такви какви су, могу донети бољитак овој земљи, пре свега у моралном и друштвеном смислу, а то се мора одразити и на економском пољу, иако сви морамо бити свесни тога да ће тај процес потрајати.
Мени лично се не свиђа идеја о коалицији са радикалима. Никада нисам волела тај простаклук који су промовисали кроз иступе својих истакнутих чланова и свог председника...
Препоруке:
11
1
100 уторак, 04 фебруар 2014 14:38
Снежана
...ДСС као патриотска снага увек је имала моје симпатије. За Војислава Коштуницу верујем да је добар и поштен човек, али и сујетан. Оно што је чињеница да су дозволили да им се приближе и на високе позиције дођу људи који су се поприлично искомпромитовали. Немам ништа против коалиције са њима, али више волим да Дверјани изађу сами, па колико освоје, освоје.
Мислим да је најбоље да се међусобно не оптужују и да умире своје гласаче да се не препуцавају преко коментара, већ да све три странке и остале опозиционе снаге и покрети раде на позивању људи да гласају за све оне који су се јасно изјаснили против ЕУ и који неће дозволити промену Устава. Ако је судити по досадашњим локалним изборима, неутралних и незаинтересованих има највише. За њих се треба борити. Треба их позивати да се упознају са радом и деловањем и Двери и ДСС-а и СРС-а. Нека људи сами одлуче коме ће дати свој глас. Битно је да иде једној од ове три партије које неће дозволити отцепљење Косова и Метохије.
Препоруке:
18
2
101 уторак, 04 фебруар 2014 15:37
Мишко Јововић
За Војислава Коштуницу верујем да је добар и поштен човек, али и сујетан.

За почетак почистио је из ИО све оне који су били за патриотски блок: Марка Јакшића, Санду РАшковић, МИлоша Јовановића... Почео је после неколико година да сарађује са Б-92, и то без одлуке ГО...
Препоруке:
9
15
102 уторак, 04 фебруар 2014 23:40
nije vazno ime
ХАЈДЕ ДА НЕ КУКАМО, ПОСТОЈИ РЕШЕЊЕ. ГЛАСАЈТЕ ЗА ДСС ПА НЕЋЕ ГЛАСОВИ БИТИ РАСУТИ. БУДИТЕ У ИНАТ ПАМЕТНИЈИ ОД ПЛАНА КОЈИ ВАМ СЕ НУДИ. И ПРОМЕНА УСТАВА НЕЋЕ ПРОЋИ
Препоруке:
10
5
103 среда, 05 фебруар 2014 01:05
Слободан
Не треба заборавити да је Коштуњави 5. октобра својим ангажманом "отворио врата" непријатељу. Сада то поново чини минирањем стварања Патриотског блока. САМО ДВЕРИ!
Препоруке:
6
10
104 среда, 05 фебруар 2014 02:20
Kosturica P
Srbijom su jedino uspevali da vladaju
Vozd i Knjaz.
Dakle, da bi mlitavi Kosturica vladao
Srbijom treba mu Vozd/Knjaz kakvoga
ovde ne ima. Dakle, uvoz!
Kad je slinavi umeo da uveze buljuk
tupavih savetnika onda je Kosturici
dovoljan jedan, ali stvarno vredan.
Primi od G. Miskovica lovetu pa
unajmi Lukasenka Batka.
I bog te video, kakav Seselj,
kakvi bakraci: Srbija namah staje na noge!
Alternativa: mazi svoju macu.
Препоруке:
1
1
105 среда, 05 фебруар 2014 02:41
@Слободан
Не треба заборавити да су се Двери испилиле управо из крила ДСС. Зашто сте прихватали помоћ "Коштуњавог" и зашто кукате за коалицијом са ДСС.

Неко вам пружи прст, ви из Двери би одмах руку до рамена.

Смирите се ако сте паметни, колико год да је ДСС слаб, од Двери је још увек много јачи.
Препоруке:
6
4
106 среда, 05 фебруар 2014 11:02
катана
Не разумем логику аутора који тврди да ће радикали и други "патриоти" гласати за СНС, или неће гласати зато што им се Воја није удостојио коалиције! А да јесте, онда би ти сви "патриоти" гласали проитв СНС-а?!? Српска посла.

Или су дотићни и самозвани "патироти" против СНС-а или нису. Ако им је стало да не победе они који ће мењати Устав онда треба да гласају за онога који је најближи њиховим погледима, па макар се и нису сложили око коалиције. Овако ће протестним гласом или бојкотом само помоћи да казне ДСС, а не СНС, јер их ДСС није хтео! Инфантилно. Понапшају се као нека умишљена лепотица коју Воја није позвао на жур.
Препоруке:
6
3
107 среда, 05 фебруар 2014 14:05
мр Бранислав О. Поповић
Резултат тзв. Блока не би биопрост збир резултата из 2012. Баш напротив. Аи тај збир није 20% него око 16%.
један део Радикала никада не би гласао за Коштуницу. Сигурно бар пола ДСС-ових гласача никада не би гласала за коалицију са Дверима. Ја први.
Нечу да гласам за оне који су на прошлим изборима играли улогу Ђиласове пете колоне. И тачка.
Двери никада нису биле, нити су данас део патриотске приче. Двери су прича за зарађивање пара. То најбоље показује њихово отцепљено братство у Новом Саду.
Ко разуме, разуме. Ко не разуме, жалим случај.
Препоруке:
7
3
108 среда, 05 фебруар 2014 20:31
Боб
Оде мас' у пропас'.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер