понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Хашки трибунал: Шаиновићу 18, Лазаревићу 14, Павковићу 22, Лукићу 20 година

Kоментари (107) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 23 јануар 2014 12:08
Žalosna sova
Jedini greh im je što su branili Srbiju od NATO agresora koji je delovao po nalogu albanskih lobista u američkom Senatu i Kongresu.
Ministar informisanja sa medijima koji su pozivali na linč neistomišljenika i jedan potpredsednik "zločinačke vlade" su pošteđeni. Vojvoda Šešelj je jasno i glasno pitao sudije u Hagu zašto nisu sa njim i njegova dva prva saradnika u zajedničkom zločinačkom poduhvatu po optužnici. Neke stvari polako postaju jasne, ne pomaže ni crkva Pokajnica.
Препоруке:
258
32
2 четвртак, 23 јануар 2014 12:13
Горан Јевтовић
Шаиновићу је казна са 22 године затвора умањена на 18 година, Лазаревићу је казна са 22 године умањена на 14 година, док је Павковићу потврђена првостепена пресуда од 22 године затвора.
Taко изгледа када агресор суди. Нема милости.
Осудили су хероје који су бранили земљу, осудили су и све нас. И то ће остати у историји.
Терористичка нарко држава је морала да се оправда.

Лазаревићу је казна смањена не са 22 већ са 15 на 14, а Лукићу са 22 на 21 годину.
Препоруке:
256
46
3 четвртак, 23 јануар 2014 12:17
Србин обични
И сви су ови људи били присиљени да оду Инквизицији на ноге, у Хаг, за вриме владе легалисте Војислава Коштунице - Гаравог. Наравно уз циничан коментар "Докажите на суду да нисте криви..."
Препоруке:
143
26
4 четвртак, 23 јануар 2014 12:18
снс
Дајте Вучићу 45 минута да их ослободи.
Препоруке:
112
9
5 четвртак, 23 јануар 2014 12:22
s.p.Lajković
I treba da ih osude i na duplo više malo je to.Jednostavno zato što nisu bili dovoljno profesionalni uradili svoj posao do kraja kao što dolikuje vojnicima nego su hteli da glume politiku ,smernost I UČTIVOST sa krvavim neprijateljem . Tako, umesto da nas reše bede , sad će džabe da robijaju. Neka to bude nauk svim budućim vojnicima i komandirima : ILI STE HEROJI ILI STE POKOJNICI ALI KAD STE KUKAVICE OBIČNI STE ROBIJAŠI-ZATVORENICI !
Препоруке:
62
44
6 четвртак, 23 јануар 2014 12:24
kotrćajuće kamenje
Kakav smo mi narod kada naše ljude koji su se našli na određenim funkcijama u vremenu kada su strane sile krenule na nas sa zadatkom koji sada dovršavaju,olako prepuštamo sudu u Hagu čiji kredibilitet ničim nije dokazan.Ima li ovaj narod pameti i moći da krene u odbranu naših ljudi,jer to se može desiti i našim sinovima braći
Препоруке:
86
10
7 четвртак, 23 јануар 2014 12:25
Биљана Николић
Видим, од свог формирања средином 2012, влада СНС и СПС је учинила историјски напор да помогне генералима, Премијер Дачић, Први Подпредседник Вучић и Председник Николић су употребили сав свој утицај и кредибилитет код западних пријатеља да се оборе политичке пресуде Хашког трибунала.
Препоруке:
90
11
8 четвртак, 23 јануар 2014 12:28
Горан Јевтовић
Они су проглашени кривим по свих пет тачака оптужнице - за присилно премештање, депортације, убиства и прогон албанског становништва са Косова.

Стотине и стотине наредби и упозорења су ови мученици написали '98. и '99. о обавези пажљивог односа и заштите шиптарског становништва.
Дан ноћ су нас прогањали баш у вези са тим.
Ко зна колико пута смо обустављали дејства због цивила међу којима су се скривали бандити и кољачи.
Хиљаду пута су нас терористи баш тако насамарили и сачували живе главе.

Када су кренули организовани збегови по налогу НАТО-а, убеђивали смо их да остану, хранили, појили, помагали деци....

Сада ми је жао, господо команданти, што смо све те наредбе извршили.
Препоруке:
164
9
9 четвртак, 23 јануар 2014 12:29
мозаик
кад се посматра шире, Срби су осуђени заједно на више година од нациста у Нирнбергу.

све у складу са изјавом неког, ваљда америчког амбасадора у Хр. - да су Срби највећи кривци.

У том духу су изрицане ресуде.
Препоруке:
98
6
10 четвртак, 23 јануар 2014 12:41
old fashion Србин
Ако је за неку утеху слободољубивом делу људског рода, никада више фашисти са запада неће моћи да спроводе своју лажну судску тиранију против народа који се бране од насртаја западних лешианра. Ми Срби смо једини испали грбави али је наш пример освестио већи део света и зато оваквих налаза као што је хашка инквизиција више неће бити. А пошто свет клизи у расуло, следећа суђења ће бити вероватно преки судови за америчке агенте откривене у позадини...
Препоруке:
73
7
11 четвртак, 23 јануар 2014 12:42
pita s mesom
Posle svega, da li se više isplati braniti zemlju i narod od agresije ili biti izdajnik - pitajmo "eksperte": Nikolića, Vučiča i Dačića!
Препоруке:
61
20
12 четвртак, 23 јануар 2014 12:45
Gangula
Nemojte ljudi ocajavati,istina, svetlost i pravda uvek nakraju pobedjuju, tamu i mrak. To nam je nas Bog Isus Hrist obecao,ja u njega verujem. Nismo prvi put na rubu propasti u nasoj dugoj istoriji. Moramo da istrajemo u ovom iskusenju i pobedicemo kao i uvek na kraju sto pobedjuje onaj sto veruje u pravdu i Boga. Onaj koj ima Isusa Hrista za saveznika, nikada nemoze da bude pobedjen, zapamtite to, jer to nasi bezbozni dusmani i te kako dobro znaju i znaju da im je vreme jako ograniceno!

Ziveli braco i sestre Srbi!
Препоруке:
79
7
13 четвртак, 23 јануар 2014 12:49
мали брат
Док се Блер, Клинтон, В. Кларк, Олбрајтова, као и шипартски злочинци и др. шетају на слободи - обмана и бешчашће - опстаје, као и срамота "међународног" трибунала ! А прогон српских официра се наставља.... Јадан нато, `сам` против Срба, па му треба још и `трибунал` спонзорисан од лихвара... ?! Заиста је `низоземски` Хаг ниско пао, и све више - пропада....
Препоруке:
65
6
14 четвртак, 23 јануар 2014 12:53
Anta
После ових пресуда , сасвим је логично да се пронађу и кривци злочина у кафеу Панда у Пећи..лако је закључити ко би једино могао да буде... и не дешава ли се све то у неком већ припремљеном, што би енглези рекли, тајмингу.
Препоруке:
45
2
15 четвртак, 23 јануар 2014 12:57
SPS
Dačić i Vučić da ih odbrane ili da se izvinu građanima za zablude koje su dovele ceo narod u nesreću rata i pogibelji, kao i pomenute naše generale i Šainovića.Kako objasniti da nikada američka politika i njeni akter nije naišla na osudu ,čak ni na ozbiljnu kritiku,sem kroz kinematografiju hrabrih režisera !
Препоруке:
39
4
16 четвртак, 23 јануар 2014 12:58
Драган
Ето Павковићу, па ти немој интервенисати и други пут (кога за тебе очито више неће бити).
Препоруке:
34
6
17 четвртак, 23 јануар 2014 13:01
Ivan
Ne piše ništa o tome da li će biti pušteni posle 2/3 izdržane kazne, da li neko zna?
Препоруке:
25
3
18 четвртак, 23 јануар 2014 13:05
mrks
poruka je jasna -
- u buducem ratu nemojte slucsjno da se branite da ne bi i mi imali po koju zrtvu!
Ima li reakcije Trijumvirata. Tesko da ce biti, ej, promena sveswti je u pitanju.
Препоруке:
53
3
19 четвртак, 23 јануар 2014 13:08
Molder
Ne mogu da zaborave kako su se skoro netaknute kolone naše vojske povlačile sa Kosova. Kako je Pavković čuvao naše snage, i kako im je Lazarević pred nosem prebacio tenkove iz Niša na Kosovo a da pojma nisu imali. Kako je pedesetak mladića zaustavilo kopnenu invaziju iz Albanije. Malena Jugoslavija sačuvala svoju vojsku u sukobu sa najvećom vojnom sliom u istoriji. Koje je poniženje to za njih. I sada imaju priliku da se osvete. Niko ne prkosi Imperiji. A skoro je bilo koliko je koja država uložila u odbranu svojih ljudi u Hagu. Srbija je dala oko 1,3 miliona, Bosna oko 700.000, a Hrvatska 23 miliona. Brojke sve govore. Albanci ne moraju ništa da daju, za njih je gratis. Svako čuva svoje, samo mi naivni i glupi težimo priznavanju krivice, obostranom pomirenju i čemu već.
Препоруке:
71
6
20 четвртак, 23 јануар 2014 13:09
M.
Хвала Вољеном Вођи Воји Коштуници
што их је послао у Хаг!
И што нас је усрећио 5. октобром!
И што нам је утерао демонкратију!
Препоруке:
92
14
21 четвртак, 23 јануар 2014 13:12
Бојан, Приштина
Таква нам је судбина, најбоље људе смо предали агресорима да им суде и то у земљи из које је такође вршена агресија на нас, од које су нас бранили.
Најбоље изручили а најгоре оставили овде да пљачкају и растурају земљу.
То смо демократски одлучили и после кажу демо(н)кратија најбоља врста друштвеног уређења-далеко било. Да је демократија добра неби је запад силом другима наметао.

П.с. Свих ми је жао, али генерала лазаревића највише, то је најбољи и најчаснији официр у плејади фантастичних официра које смо на Косову и Метохији, Трећој армији и Приштинском корпусу имали. Надам се да ће после ове пресуде изаћи на слободу у вратити се у ово нашу неслободну отаџбину.

Живели наши хероји.
Слава србији-смрт западу !
Препоруке:
94
6
22 четвртак, 23 јануар 2014 13:15
Драган
Они су проглашени кривим по свих пет тачака оптужнице - за присилно премештање, депортације, убиства и прогон албанског становништва са Косова.


Наравно окупатори и сепаратисти (који су и сами учествовали над оваквим злочинима над Србима - "за присилно премештање, депортације, убиства и прогон српског становништва из целе бивше Југославије и са Косова") - и то у далеко већој мери нису кажњени нити неко од окупатора, потомака фашиста, намерава да их казни.
Препоруке:
61
5
23 четвртак, 23 јануар 2014 13:17
Бигус Д.
То је та Немачка која управља Европом и европским правосуђем. Жао им је што нисмо наставили са ратом, како би лакше могли да нас дотуку.
Данас Немачка оптужује Србију за Први светски рат, а сваке године фабрикује игране филмове у којима релативијује немачке злочине, приписујући их појединцима. Срби су више година затворских казни добили него сви нацисти заједно после Другог светског рата.
Немачка је болесна од фашизма, треба јој помоћи или је затући. Или ће она нас.
Препоруке:
58
6
24 четвртак, 23 јануар 2014 13:30
Мара
Јевроатлантидо проклетнице, и теби ће доћи крај на живе наше очи! ”Граде велики Вавилоне,граде моћни, од чијих мађија и похлепе залудјеше сви народи земаљски, како у једном часу дође суд твој! оји град би као овај ... а у једном часу запустје... кад се зацари Господ Сведржитељ!” А дотле, каже Писмо: ”Ко чини неправду, ако одбија да се покаје, нека још чини неправду. И нечисти нека се још прља! А ко је праведан нека и даље чини правду, и ко је свет нека се и даље освећује... (Откривење 19 и 22). Некада су синови пакла на колац натицали појединце, сада нас као читав народ на колац набијају душом и телом, само да се светиња Христових одрекнемо и сиђемо са свога Крста и поклонимо идолу нововавилонском! Не знају они свету песму авакумовску којом живимо докле нас има Христових и док дишемо Христом под овим небом - Срб је Христов, радује се смрти, нема љепше вјере од хришћанске!” Бог Вас крепио и наградио, заточници светиња Божијих и народних, заточеници хашки!
Препоруке:
68
4
25 четвртак, 23 јануар 2014 13:31
Рђосав
Равнодушност Србије - и официјелне и `народне` - јесте много већи пораз од ових пресуда. А Павковић нек` се жали Коштуници - у њега је имао пуно поверење. И ваљда се `добровољно` предао, као и ови остали, а све по рецепту В.К.?
Препоруке:
53
11
26 четвртак, 23 јануар 2014 13:40
Brisel
Trebalo je to društvo osuditi više;pa da sledećima nepadne napamet ni da sa puškom kroče na tuđu teritoriju.
Препоруке:
7
81
27 четвртак, 23 јануар 2014 13:52
@Brisel
I dalje nisi naučio da se ''ne'' piše odvojeno od glagola, sramoto.Bitno je da si veliki evropejac.
Препоруке:
52
3
28 четвртак, 23 јануар 2014 13:54
Београђанин
Чисто политичка одлука, један стаљинистички монстр-процес, нема никакве везе ни са правом ни са правдом.

Ово што су Срби доследно и свуда осуђени, а други доследно и свуда пуштени, има и једну добру страну: свима је очигледно да је у питању лажирање, као што је свима било јасно да је било лажирање када у Албанији 99.99% гласа за Енвера Хоџу. Живи били па дочекали рушење те куле од карата лажи.
Препоруке:
43
3
29 четвртак, 23 јануар 2014 13:54
Бојан
Никога није брига, мало ко им је био на располагању за помоћ.
Плодове свог незнања пожњеће народ.
Препоруке:
32
2
30 четвртак, 23 јануар 2014 13:55
Србин
Прочитао сам Наслов, а остало је давно прочитано, па је сва прича сувишна, осим:

ХАШКИ "ТРИБУНАЛ" ЈЕ АГЕНЦИЈА ИМПЕРИЈАЛНОГ УСА ЕУ НАТО АНТИСРПСКОГ ФАШИЗМА, ДА СУДИ СРБИМА КОЈИ СУ БРАНИЛИ СРБИЈУ ОД ЗЛОЧИНАЧКЕ БОМБАРДЕРСКЕ АГРЕСИЈЕ ТОГ ФАШИЗМА.

СМРТ УСА ЕУ ФАШИЗМУ - СЛОБОДА СРБИМА И СРБИЈИ!
Препоруке:
49
5
31 четвртак, 23 јануар 2014 13:56
чињенице за историју
За трајан прогон Срба из своје државе Српске Крајине, уз бројне почињене злочине над цивилима, нико од Хрвата и Американаца није осуђен.
За краткорочно избеглиштво Шиптара с Космета, иницирано највише страном и њиховом сопственом пропагандом, драконске казне часним и способним српским официрима који су понизили НАТО ...
Препоруке:
56
3
32 четвртак, 23 јануар 2014 13:58
Stanić Milan
Šta reći "post festum"?A,čovek mora nešto reći,jer posle svega što nam se desilo čovek se mora zapitati: Zašto?Koliko gorke istine ima u prilogu kolege Jevtovića.U oktobru - novembru mesecu 1995. hrvatske snage predvođene A.Gotovinom u zoni odgovornosti moje 30.-te peš. divizije VRS(širi r.M. Grada,Jajca i D. Vakufa) pravili su nečuvene zločine.U dva dana ubijeno je 189 civila različite dobi,većinom na najsuroviji način(puacno u ekstremitete,a zatim maljem ubijani).Stoti put se ponavljam,a gosp. prof. Stanković o tome uporno ćuti.To uradiše isti oni neljudi koje prebegoše na našu stranu 1993.kada smo spasavali njih i njihove porodice od muslimanskog pogroma.U presudi je jasan politički cilj:
1.Ponovo osigurati temelje narko države Kosovo i
2.Opravdati agresiju na Srbiju 1999.pred istorijom od NATO alijanse.
Ne znam znači li g.Vučiću nešto prig.srpsko naselje Čipulić odakle potiču njegovi,koje je pred naletom muslimansko - hrvatske soldateske je jednostavno zbrisano.Evropa zdaj!
Препоруке:
51
7
33 четвртак, 23 јануар 2014 13:58
бојана
Е сад хајка на Србе под окриљем закона може да се настави, јер је назови суд још једном потврдио да су Срби сами себе бомбардовали на сопственој територији!
Препоруке:
39
3
34 четвртак, 23 јануар 2014 13:59
@s.p.Lajković Београђанин
Немојте тако, ови официру су часно и успешно бранили и одбранили земљу. На Ксомету су поразили терористе, спречили су више пут апокушани упад комбинованих Нато, албанских и терористичких снага из Албаније, издржали бомбардовање. Кумановси споразум је означио НЕРЕШЕН резултат рата а то је, када је у питању давид протв Голијата, увек равно ПОБЕДИ.

Ми смо слободу изгубили у преврату 5. октобра 2000. године, нисмо војно изгубили рат.
Препоруке:
57
8
35 четвртак, 23 јануар 2014 14:05
Горан Јевтовић
Рђосаве

Коштуница није могао да га смисли. Прогањао га је и противуставно сменио са дужности начелника ГШ. Уставни суд тадашње државе је у вези са тим и донео пресуду.

Упорно га је од марта 2001. све до 24.јуна 2002.године, смењивао.
Најмање 7 седница ВСО је било посвећено томе. На крају, када је узео правду у своје руке, изјавио је пред Ђукановићем, Милутиновићем, Радојевићем (тада министар одбране) и Павковићем, да га "смењује због тога што то траже Американци".

А зашто је администрација САД тактизирала са сменом и на крају пресудила?
Два пута је долазио лични Бушов изасланик за годину дана, Пјер Проспер (пролеће 2001. први пут, пролеће 2002. други пута) који је нудио Павковићу "напредовање у каријери" за само једну услугу:
"генерале, предај нам Ратка Младића и Америка ће стајати иза вас!"
Бар 15 пута је износио ту нечасну понуду пред присутним Вилијамом Монтгомеријем.
Лично сам био сам присутан оба пута.

Херој није издао Младића...
Препоруке:
82
10
36 четвртак, 23 јануар 2014 14:13
Poruka je jasna
Ovako cete prolaziti svaki put kad se usudite da branite svoju zemlju i svoj narod.Ali ovo vazi samo za Srbe.Siptarski zlocini vadjenja organa zivim Srbima,bacanja Srba u bunar pun zmija i drugi monstruozniji zlocini gori od Mengeleovih
pocinjeni nad Srbima ce ostati nekaznjeni i pravda
se tu zaista kompromitovala i obrukala.Ko jos od Srba veruje u nepristrasnost i pravednost Haskog suda je zreo za posmatranje.Rad tog suda moze se
opisati jednom recenicom:"Svaki optuzeni je nevin pod uslovom da nije Srbin!".Ovaj "nepristrasni"
sud ce ostati velika mrlja na savesti medjunarodne zajednice pod uslovom da ona i postoji.Istina kao i voda uvek nadje svoj put da izadje na videlo i ne
mozete je vecito gurati pod tepih.Mozda ce za nas biti kasno da se trgnemo iz letargije i shvatimo da nas ova nasa snishodljivost i sva ponizenja koja nam nasi "prijatelji" iz EU i USA svakodnevno serviraju mogu kostati skupo - nestanka i Srba i Srbije u bliskoj buducnosti.U pamet se Srbi
dok je vreme.
Препоруке:
39
4
37 четвртак, 23 јануар 2014 14:14
Агент
Жао ми је ових људи ал'ако их је ико поштено заврнуо то је онда њихов а и наш покојни врховни комадант. Друг врховни није покушао да укине покрајину, нит је хтео да покуша да подели покрајину. Да им да дреницу који ће нам. Друг врховни овде у Београду није имао петљу да издржи дуже од 78 дана као што су они имали петљу да издрже у неупоредиво горим условима. Врховни је кренуо са Шешељем у одбрану па онда окренуо ћурак и са јадним вуком направио предају пардон победу а за ваше херојство пуј пике не важи. Друг врховни није ни покушао да тражи да војска остане на делу КиМ који је већински српски. Није могао да стисне петљу и да издржи дуже од 78 дана и да се избори неки српско-руски сектор. Друг врховни није имао петљу да ухапси и прогласи за стране агенте оне који су се шетали по свету и сликали се са онима који нас бомбардују, примали лову од њих него им је пустио да слободно раде. На крају се друг врховни смучио и већини обичног поштеног света па смо од злог добили горе.
Препоруке:
36
20
38 четвртак, 23 јануар 2014 14:23
dragan
Osuđeni jer su branili svoju zemlju. I to je rezultat naopake srpske politike. Srpski politicari su NAJGORI dio Srba. U zanjih sto godina uveli su nas u Jugoslaviju ("dragi" naši Karađorđevici)uvalili su nas na silu u komunizam, pa u socijalizam sa "ljudskim likom", pa u evrofanatizam...Bez ikakve strategije, bez ikakvog osecaja za istoriju..Na kraju su uspeli da i odbranu zemlje dovedu u pitanje i pretvore u agresiju na napadace?! Ako u novom evropskom poretku ili kako se to vec zove ima ikakvog osecaja za pravdu - neka ukinu pravo Srbima da imaju politicare. Sta ce nam? Da je Lazarevic, recimo, Hrvat - o njemu bi pravili specijalne emisije, masno placali advokata, a pola zemlje bi danas na trgovima cekalo presudu. Ovako, svi ti Pasici, Karađorđevici, Rankovici,Dapcevici, Stambolici, Milosevici, Draskovicevci, Đinđicevci, Vucicevci....Nosite se dođavala! Svi ste vi ili megalomani koji zele apsolutnu moc ili sponzoruse za tuđe interse. Najgori deo nas. Šljam.
Препоруке:
45
10
39 четвртак, 23 јануар 2014 14:27
Горан Јевтовић
Рђосав

Што се тиче Коштуничине "идеје" о тзв. добровољној предаји, Рђосаве мој добри, не наседај.
Каква црна добровољна предаја, какви бакрачи. Била је то велика прљава игранка, уосталом као и све преваре од петог октобра, где нико од оптужених није имао било какве шансе да се више скрива.
Наравно, медијски је све то лепо фингирано и опрано.

Били су лоцирани од стране специјалних "домаћих" тимова издајника и улизица које су предводили "пријатељи" из "Интелиџенс сервиса", ЦИА и БНД-а, са свом могућом техником и логистиком, у заједничком подухвату.

И питамо се зашто нам Бог не помаже у овако тешким, пресудним тренуцима.
Неће нам помоћи. Не постоји већи грех него се одрећи браће своје и препустити их сотонским силама.
А шта ми имамо последњих 15 година у Србији...
Препоруке:
60
11
40 четвртак, 23 јануар 2014 14:29
Deda Djole
Sloba je poveo Srbe u jednu unapred izgubljenu bitku
Kao i Dusan Simovic i pucisti aprila 1941

Kad je mis glup i neobazriv on izleti pred macku

A pametni misevi znaju da istoriju pisu macke.
Препоруке:
6
44
41 четвртак, 23 јануар 2014 14:36
Рђосав
Београђанин:
Чисто политичка одлука, један стаљинистички монстр-процес,...

- Стаљина да ми не дираш. Ено ти Сако и Ванцети, ако ти је до примера монстр-процеса, па илуструј до миле воље.

Предлог за размишљање: колико је успешна та америчка промиџба, чудо једно. Све негативне парадигме налазе у Русији. Чак су и Орвела `преправили` - односно реинтерпретирали, да испадне да је писао о стаљинизму?! Ма није! - писао је о Западу, о Океанији. Радња се догађа у Лондону. Велики Брат је оданде, а не са Истока...
Препоруке:
34
8
42 четвртак, 23 јануар 2014 14:37
Veritas Triumphus
Ma za ovo nisu krive zle komsije i zao nato, mi smo krivi za sve....zato i oslobadjaju gotovinu i marcaka bez obzira na 200000 ociscenih srba....pa i PPV tvrdi da smo mi pobili onu decu u kaficu, da smo neradnici i da smo krivi za sve, sta ocekujete od haskog tribunala?
Препоруке:
31
2
43 четвртак, 23 јануар 2014 14:38
Горан Јевтовић
Агент

После оваквог коментара, а неутемељен је до краја и нељудски, ајд' да га откопамо испод оног дрвета у Пожаревцу, да му још једном пресудимо и да на крају ритуално спалимо леш.
Шта мислите?

Овако писати о човеку који је могао да, уз гаранције Русије које су му даване после петог октобра, побегне из Србије и да дан данас тамо безбрижно живи са породицом, а одабрао је мучеништво и губитак живота, већи је грех него онај који су починили они који су му дошли главе.

Изненадили сте ме Агент. Ајмо мало шире сагледавање свега онога што се дешавало 90-тих, а посебно 99-те.
Поготову када оцењујете нечију храброст или кукавичлук.
Жалосно.
Препоруке:
48
15
44 четвртак, 23 јануар 2014 14:40
Pera Detlić
Živeli nam, svi!
Ipak kada se vratite, a uskoro će to biti, nemojte ćutati kao strine. Tek tada bi vas trebalo na robiju.
Tada vaši životi ne bi imali smisla. Ne budite Milutinović!
Vi ste na robiji gde imate i iće i piće.
I mi smo na robiji. Srbija je veliki zatvor.
Mnogo znate i dužni ste da ovu našu žabokrečinu pročistite a žabe konzervirate. Naravno da svako od vas nosi po malo svoje odgovornosti. I o tome da čujemo, jer sve su maske pale. Nemate čega da se stidite. Vas od nas neće čuvati kao ove koji postaju seljaci po periferiji na hacijendama sa pedesetak kamera i isto toliko čuvara ili odlaze da su savetnici stranim državama ( bože, mudraca! )
"Budite ljudi" kao što nekad reče Šaja blentavim Paljanima. Svaki vaš memoar, na šta imate pravo, čitaću.
Šajo, čekamo te! Ovde, u tvom gradu, sada vedri i oblači pomahnitala SNSova budala. U tvoje vreme bilo je zapošljeno 25 000 u rudniku i pratećim delatnostima a sada 10 puta manje kada je cena bakru 10 puta veća.
?
Sa vama!
Препоруке:
31
2
45 четвртак, 23 јануар 2014 14:42
Pera Detlić
Živeli nam, svi!
Ipak kada se vratite, a uskoro će to biti, nemojte ćutati kao strine. Tek tada bi vas trebalo na robiju.
Tada vaši životi ne bi imali smisla. Ne budite Milutinović!
Vi ste na robiji gde imate i iće i piće.
I mi smo na robiji. Srbija je veliki zatvor.
Mnogo znate i dužni ste da ovu našu žabokrečinu pročistite a žabe konzervirate. Naravno da svako od vas nosi po malo svoje odgovornosti. I o tome da čujemo, jer sve su maske pale. Nemate čega da se stidite. Vas od nas neće čuvati kao ove koji postaju seljaci po periferiji na hacijendama sa pedesetak kamera i isto toliko čuvara ili odlaze da su savetnici stranim državama ( bože, mudraca! )
"Budite ljudi" kao što nekad reče Šaja blentavim Paljanima. Svaki vaš memoar, na šta imate pravo, čitaću.
Šajo, čekamo te! Ovde, u tvom gradu, sada vedri i oblači pomahnitala SNSova budala. U tvoje vreme bilo je zapošljeno 25 000 u rudniku i pratećim delatnostima a sada 10 puta manje kada je cena bakru 10 puta veća.
?
Sa vama!
Препоруке:
15
2
46 четвртак, 23 јануар 2014 14:43
Г.С.
@mrks
Проширење свести,не значи да нећемо ратовати.и сада ратујемо,зар нисте приметили?Суштина је у томе да мењамо начин ратовања,покушавамо мудрије да ратујемо,али ратујемо!Рат наставити зналачки,уз поштовање закона,пашће Хаг,ја у то више не сумњам.
Препоруке:
18
3
47 четвртак, 23 јануар 2014 14:59
Sinisa Bogdanovic
Агент - sustinu ste napoisali. Ali iz toga sam jos davno izvukao zakljucak da je "drug vrhovni" bio samo americki pion koji je drzao (ne sve, ali vecinu) konaca u rukama, dovoljno da zapocne rat a onda kada nacisticki agresori posustaju, se preda. Iskreno mi je zao nase vojske, pogotovo Generala Lazarevica, ali ako su vec izdajnici na vlasti, 'ajde da bar mi "obicni" ucinimo nesto za te ljude, da skupimo neki prilog i pomognemo njihove porodice. I da svojoj deci prenosimo ideju junacke, prkosne i nepobedjene Srbije! General Lazarevic je za mene 5-to Vojvoda!
Препоруке:
23
10
48 четвртак, 23 јануар 2014 15:03
Зоран Ш.
Одувек ме је фасцирнирала теза: "Срби чинили злочине а простори етнички очишћени од Срба..."
Препоруке:
37
5
49 четвртак, 23 јануар 2014 15:05
Агент@Горан Јевтовић
Некако сам очекивао да ћете да се јавите. Ваш некритички однос према Слободану Милошевићу је невероватан. Већ сам вас једном питао да ли мислите да је негде направио грешку и од вас сам добио одговор округло па на ћоше. Ако се добро сећем нешто у стилу његове грешке нису биле његове већ индуковане споља. Трт милојка, па наравно да ће споља да вам бацају клипове у точкове. Више пута сам питао вас и друге коментаторе да критички погледамо наше државнике укњучујући и покојног Милошевића не да би мртвом вуку реп чупали него да би извукли поуку за будућност али не, за вас је он изгледа идол. Даћу Вам један пример могао бих много али да негњавим овде људе. Ви и многи други радо узвикујете браво Асаде. А дал' је Асад подвио реп и прогласио победу после 78 дана? Није. Држи се свог принципа већ две године у неупоредиво тежим условима а Сиријски народ горе страда ал не престаје да се бори. Ђавола би Руси могли Асаду да помогну да је он после 78 дана рекао добро прихватамо услове.
Препоруке:
29
18
50 четвртак, 23 јануар 2014 15:29
издаја звезде петокраке
Неће нам помоћи. Не постоји већи грех него се одрећи браће своје и препустити их сотонским силама.


Коме је препуштена војска Краљевине Југославије, ко јој је судио и како јој је судио, ко ти је направио државу и ко ти је завео комунистичку власт? Официр са петокраком прича о издаји државе и сотонским силама. Све знаш осим осим истине.
Препоруке:
10
10
51 четвртак, 23 јануар 2014 15:34
Горан Јевтовић
Агент
А дал' је Асад подвио реп и прогласио победу после 78 дана?
Алал вам наива.
Ма нема се шта додати, Асад је са својим генералима и храбрији и стручнији и паметнији.
Ми смо били кукавице. Јасно је све и тако ће историја записати.
Јесте ли задовољни?

Вама је 78 дана и ноћи до тада невиђене агресије од стране 19 најмоћнијих и удружених земаља, онако, дечја игра?
Па где сте били те 99-те да нас посаветујете?
Поготову доле на КосМету, где се на фронту од 100 километара одвијала копнена агресија од првог дана.

Вама је однос укупних потенцијала 1 : 600, а анагажованих војних снага и технике на војишту, више од 1 : 64, небитан?
Вама је отворена претња Ахтисарија о наставку рушења свега по Србији и изазивању хуманитарне катастрофе милиона, у присуству Черномирдина, а то значи уз благослов тадашње званичне и поданичке Русије, такође небитно?
Препоруке:
36
14
52 четвртак, 23 јануар 2014 15:49
Горан Јевтовић
Агент

Заборавих кључну ствар, односно упоређење.
Оно што је до сада радио Асад са својом војном силом и нескривеном заштитом Русије, равно је ономе што смо ми имали 90-тих, а посебно целокупне 98. и прва три месеца 99-те на КосМету и то без ичије помоћи!
Дакле, Асада још увек није напала, отвореном оружаном агресијом, коалиција најмоћнијих НАТО земаља.
То значи да рачунање оних "78 дана" није коректно и поштено.

Иза Асада од почетка отворено стоје Русија, Кина и више од половине земаља света, од којих су неке веома моћне.
А ми 99-те?
Били смо као сирочићи, остављени на милост и немилост од свих.
И шта се ту могло више?

Бранили смо се колико смо могли.
То је то. Остаћемо записани као кукавице.
И, шта даље?
Да ли требам да овде свакодневно узвикујем да је Милошевић био издајник и кукавица а са њим и сви ми по дубини?
У реду, ако ће то донети истину, правду, слободу...

И нека нам живи пети октобар и српски визионари који су нас ослободили од диктатора.
Препоруке:
35
13
53 четвртак, 23 јануар 2014 15:55
Агент@Горан Јевтовић
Добро ја сам наиван, ви сте паметни а Слободан Милошевић је генијалан и ништа никада није погрешио. Идемо да му носимо штафету и немој ико икад да покуша да критикује, анализира или помисли да каже да је можда могло нешто другачије да се уради. Јесте ли ви сад задовољни?
Препоруке:
17
30
54 четвртак, 23 јануар 2014 16:02
Агент@Горан Јевтовић
И најлепше бих вас замолио да ме правилно цитирате кад ме критикујете. Никада ни за једног СрБског војника и полицајца нисам рекао да је кукавица.
Препоруке:
21
10
55 четвртак, 23 јануар 2014 16:06
Љуба
Кад се ови српски Хероји и Мученици буду вратили у своју Домовину (или бар у оно што је остало од ње - привремено) дочекаћемо их како треба. Знам, слаба је то утеха за њих. Бар ћемо показати да има неко у Србији ко поштује то што су урадили. Ако постоји нека утеха за њих, и Степа Степановић је са свим својим Славним Војводама прошао чистиличте у нас Срба.

За Ивана: Поштовани Иване, ако се ова наша ЦРНА ТРОЈКА буде питала, сви ће ови Хероји морати да у Србији одслуже и ону 1/3 коју ће им опростити Хаг.

За Горана Јевтовића: Поштовани господине Горане након Ваших коментара у којима објашњавате владање г. Коштунице, питам се да ли на садашњој политичкој сцени наше Отаџбине има икога коме треба веровати?
Препоруке:
15
11
56 четвртак, 23 јануар 2014 16:06
Гоца
Знете ли кога бих волела да чујем да нам све ово објасни? Оног помахниталог проданог новинарчића Дрецуна,какву ли би сада песму отпевао?
Препоруке:
18
3
57 четвртак, 23 јануар 2014 16:15
Горан Јевтовић
@ издаја звезде петокраке

Када се будеш потписао пуним именом и презименом и када ме будеш уверио шта си радио 90-тих, радо ћу одговорити на несувислу и малигну провокацију.
Бог је тај који ће нам судити о греховима и петокракама, ти свакако не.
Препоруке:
25
11
58 четвртак, 23 јануар 2014 16:23
М. за Горана Јевтовића и заинтересоване
Коста Чавошки: Трећи пут Војислава Коштунице
Из текста:

"По нашем суду, ова непрозирна неодређеност Војислава Коштунице у погледу природе и обима понуђене аутономије Космета није нимало случајна. Скоро је извесно да су моћни страни чиниоци већ одавно ставили до знања покојном Зорану Ђинђићу, Војиславу Коштуници, Борису Тадићу, Вуку Драшковићу и другим нашим угледницима, да ће Космет на овај или онај начин ускоро бити независна држава. За сада, међутим, ни један од њих није имао петљу да то саопшти српском народу. Још је вероватније да су високи званичници Европске уније недвосмислено поручили да ће Србија и Црна Гора бити примљене у Европску унију само уколико се Србија претходно добровољно одрекне Космета, а да наши челници немају храбрости да нам то кажу..."

http://www.pogledi.rs/diskusije/viewtopic.php?p=26428&sid=e4a043bce4fcf264fa84d9734ee579aa
Препоруке:
26
3
59 четвртак, 23 јануар 2014 16:38
Рђосав
Агент:
...Друг врховни није ни покушао да тражи да војска остане на делу КиМ који је већински српски. ...Друг врховни није имао петљу да ухапси и прогласи за стране агенте оне који су се шетали по свету и сликали се са онима који нас бомбардују, примали лову од њих него им је пустио да слободно раде...

- Ма откуд ти знаш шта је друг Врховни тражио а шта није тражио? Ја знам да је НАТО тражио нашу безусловну капитулацију. А да Кумановски споразум није безусловна капитулација - ваљда то можеш да признаш? А да би добио све што си тражио - мораш да будеш апсолутни победник. Дакле: да ли је Врховни могао да победи НАТО? Или да извуче часно примирје? Ово друго је могао. И тачно то је и урадио.

А за стране агенте? Па ДБ је Вука пратила до Будве, Ћурувију до пред кућу... - и видиш да Цели Свет тражи да се Србија покаје што је `безбедносно обрађивала` њихове агенте?

Уосталом - поклони се и почни: који потез Врховног сматраш погрешним? И како би гласила алтернатива?
Препоруке:
22
13
60 четвртак, 23 јануар 2014 16:39
@Љуба
Tako je druze Ljubo, po misljenje kod viseg po činu! Onaj drugi pukovnik piše kako su Hrvati klali baš u njegovoj zoni bezbednosti! Sad kad krckaju penzije, sad se raspričali, pukovnici posle izgubljenih bitaka i njihovi slušaoci otvorenih usta.
I pazi ovamo, samo one koji ih kritikuju drugovi pukovnici pitaju gde su bili 1999, svoje obožavaoce ne pitaju za vojni raspored i ratno iskustvo. Samo se zahvale i salutiraju!
Iz penzije uz kaficu i tastaturu branite generale i žalite što ste ih slušali a ovamo ih cenite?!
Šta ste drugovi oficiri radili dok ste bili aktivni i generali bili u Srbiji? Što ih niste sačuvali?
Sad da vam verujem, VAMA gubitnicima po svim osnovama koji objavljuju javno trebovanje novca iz inostranstva i jedne televizije pa da dignu revoluciju u Srbiji?
Koristite tuđu muku za ličnu promociju!
Препоруке:
17
12
61 четвртак, 23 јануар 2014 16:54
Gradjanin Srbije
Od inkvizicije se to moglo ocekivati, ali me boli indolentan odnos prethodnih I sadasnjih vlasti u Bgd prema sudbini ovih lica.Svi su se pravili "englezi", osim kada su amnestirali siptarske teroriste.Mislim da ni onaj norveski Kvisling nije bio toliko ponizan prema Hitleru kao ovi "nasi" prema zapadnim mentorima.Jos nas guraju u drustvo nasih osvedocenih neprijatelja I time se hvale. Beda, bruka I sramota. Gde vam je pamet gospodo vladari, ako je uopste imate? Kostunici bi bilo bolje da cuti I da ne izigrava patriotu. Slazem se sa stavovima da su ove presude poruka svim iskrenim srpskim patriotama sta ih ceka ako se usude da brane svoju otadzbinu ako to bude potrebno.Probudi se Srbijo dok ne bude kasno. Okrenimo se prijateljskim zemljama I sa njima gradimo buducnost. Dosta je bilo ponizenja. Dodje mi da opsujem onako po srpski, ali mi onda necete objaviti ovaj komentar. ZIVELA SRBIJA.
Препоруке:
11
4
62 четвртак, 23 јануар 2014 16:59
Горан Јевтовић
@ @Љуба
Iz penzije uz kaficu i tastaturu branite generale i žalite što ste ih slušali a ovamo ih cenite?!
Šta ste drugovi oficiri radili dok ste bili aktivni i generali bili u Srbiji? Što ih niste sačuvali?
Sad da vam verujem, VAMA gubitnicima po svim osnovama koji objavljuju javno trebovanje novca iz inostranstva i jedne televizije pa da dignu revoluciju u Srbiji?

И, сада, ти БЕЗИМЕНИ, ти који НЕСМЕШ ни НАДИМКОМ да се представиш, ти нам овде држиш вакелу о храбрости, поштењу, части, знању, држиш нам говор шта смо то ми радили док су још увек били на слободи?!
Одакле си нас посматрао, одакле ти таква "памет", ајд' гукни, ал' конкретно?
У противном макни се одавде и не брукај се.
Препоруке:
24
18
63 четвртак, 23 јануар 2014 17:34
Љуба
@@Љуба

Пре свега није ми јасно зашто толико љутње у Вашем коментару? Војске свих земаља овога Света су конципиране на вертиклној субординацији. Док сте активни војник, подофицир или официр имате хиљаду примедби на наређења "одозго", али их извршавате. Дргачије, систем неће функционисати. Да ли мислите да је у Америци другачије? Наравно да није. Изврши, па се жали. Амери су убили у Ираку МИЛИОН ЦИВИЛА! Шта мислите да су Хрвати бољи од њих? Исто тако, наравно да нису. Господину Горану Јевтовићу апсолутно верујем у све што напише! Ви? Не! И шта сад? Питао сам га за мишљење и Вама то смета!? Да Вас питам? Што би? Ви сте већ све рекли шта мислите и без питања!
Препоруке:
17
13
64 четвртак, 23 јануар 2014 17:56
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Hasim Z Taci, 0!!
Препоруке:
2
0
65 четвртак, 23 јануар 2014 18:04
Пошовалац НСПМ
Ове пресуде су срамота за наш народ коју ћемо носити кроз историју као најтежи крст не због чињенице да су нас сотоне осудиле већ да смо испоручили нај боње међу нама, а ако је неко и био крив крив је само нама. Живела Србија.
Препоруке:
11
2
66 четвртак, 23 јануар 2014 18:17
Петер РВ
@Агент@Горан Јевтовић
"Добро ја сам наиван, ви сте паметни а Слободан Милошевић је генијалан и ништа никада није погрешио. Идемо да му носимо штафету и немој ико икад да .."

'Агент' је очигледно агент ДСС-а, кад ни у овом моменту не одољава страсти да блати палог Милошевића. Никаквог поштовања за оне који су бранили Србију- само 'грешке' и 'глупости' ( које 'они' не би направили). Што би онда рекао за Кнеза Лазара који није издржао ни један дан, а камоли 78, под околностима далеко повољнијим од Милошевићевих?
Не, овдје се не ради о некој 'критици' Милошевића него о лешинарству које има за циљ промоцију ,на коленима ,пред доказаним непријатељима Српства- са њиховом без срамном егзибицијом идеолошке сервилности да би се некако 'ставили у ред за неку коалицију'. Кад то , наравно, амбасаде нађу за сходно.
Препоруке:
15
20
67 четвртак, 23 јануар 2014 18:19
Srbija nije bila u ratu; ako neumemo da radimo umemo da se bijemo
Sad je jasno zašto su oslobođeni general Parišić, Jovica Stanišić i Franko Simatović, Miloševićevi šefovi udbe.Zato i nema nevino osuđenih u Hagu.Šta se i moglo očekivati od nekih oficira JNA.A učili su svi ratno pravo i znali šta je komandna odgovornost.I položili ispite i dobili činove.Što ne želiš sebi,nemoj ni drugima.
Препоруке:
15
5
68 четвртак, 23 јануар 2014 18:46
Jasna*
Cim krenu da nabrajaju politicare kao krivce za srpsku situaciju,sa akcentom na Milosevica,(ili Vucica ,Dacica i NIkolica,zavisno po potrebi) ,kao sto je "spisak" ovog "Agenta" ,na kojem upadljivo nedostaje Kostunica,odmah je jasno iz cije je kuhinje.
Препоруке:
13
16
69 четвртак, 23 јануар 2014 19:03
djoka
Sve "cestitke" crnoj trojci-domaci kvinslinzi na poslusnost prema EU ,a sta njih zanima ko je koliko godina osudjen.Ti prevaranti su se kobajagi "bunili" kada ih je izrucivao DOS,a kasnije i najveci broj njih Kostunica(uz obavezan ispracaj do aerodroma direktnim prenosom TV RTS),a zavrsio bos tadic. Njima je interesantan jedino Seselj,posebno tomi i njegovom politickom sinu ppv,da se nikada ne vrati nazad i saopsti istinu o njima. Mada istinu o njima i vrapci na grani znaju,nije potrebno da je Seselj saopsti,uostalom i Seselj je zasluzan sto ih je stvorio.
Препоруке:
4
0
70 четвртак, 23 јануар 2014 19:06
Jasna*
Pardon moj komentar se odnosio na spisak nekog "Dragana",ovog sto je krenuo od Pasica,Karadjordjevica ,preko Milosevica,Draskovica,zutih, do Vucica,samo na tom spisku mu na volseban nacin izostao Kostunica.Mada i ovaj "Agent" je iz iste DSS kuhinje.Samo oni imaju tako selektivno pamcenje.
Препоруке:
8
8
71 четвртак, 23 јануар 2014 19:11
тарас буљба
сачувај ме Боже.само могу да кажем да ме је срамота што сам Србин.
Препоруке:
5
2
72 четвртак, 23 јануар 2014 19:17
slucaj general Ojdanic
Svojim priznanjem generala Ojdanic da je kriv za ubijanje siptarskih terorista,ovaj (ne)covek je doprineo da se generali Pavkovic i Lazarevic osude na toliko godina robijanja. E pa sad bi bio red da se ova (ne)covek u cinu generala armije,najveceg cina (izmislio ga sam i dobio od Milosevica)obrati javnosti i prizna svoju najvecu vojnicku sramotu jednog srbina prema svojim podredjenim saborcima. Da jos jednom saopsti kako je "pobedio" amerckog generala vesni klark,koji sada vadi rudno bogastvo na Kosmetu i zaradjuje na milijarde dolara.A general ojdanic mora da se stidi,jer je svojim priznanjem pokazao kakav je to (ne)covek.Bice to sigurno zapisano u istoriji srpskog naroda.
Препоруке:
12
0
73 четвртак, 23 јануар 2014 19:17
Gojko
Pavković je baš malo dobio za zločin koji je učinio.
Vojsku od 150.000 boraca pod punom ratnom opremom predati neprijatelju je ipak nezabeleženo u istoriji ratovanja, Ali ne sudimo mu mi.
Препоруке:
1
11
74 четвртак, 23 јануар 2014 19:39
Slavomir Srpski, srpski (neo)gjenerali i kaplari
Posle ovakvih nesasluzenih kazni oni ce ostati heroji zrtve u istoriji, pa je cena koju sada placaju mala za ono sto ce ostati u istoriji Srbije.

Oni nisu znali da ce im se kreni-stani njihovog glavnokomadujeceg Slobe, obiti ovako o glavu, iako su najprofesionalnije obavili posao. Greske su u politici Slobe, koji nije umeo da saceka jos mesec dana, kada vec NATO nije znao sta i kako, posle rusenja ciljeva. Kumanovski nesporazum je bilo kukavicje jaje kako se sada vrlo jasno vidi, dok je Slobo to slavio kao "najvecu pobedu" sampanjcom u Beogradu, i hvalio se Miri da ce jos ostati na sedlu SRJ. U rdu, moze se slaviti i to sto je vestim maskiranjem i laznim ciljevima ostvaren mali gubitak tehnike, ali svakoa da ovi generali nisu oni koji su neprijatelja pobedjivali na Ceru i Koliubari, ili Solunskom frontu. Osime maljeg sukoba na Kosrama, nisu ti generali izveli ni jednu bitku, niti recimo prodor na Skadar kao odmazdu za bombardovanja. Nije tu bilo nikakve vojnicke pobede. Nazalost!
Препоруке:
6
8
75 четвртак, 23 јануар 2014 19:42
@Љуба
Da ste ti i on u kafani poštovao bih privatnost i ne bih se mešao u vaš razgovor. Pošto ste na sajtu trpećete mene kao što trpim ja vas. Ako vam se ne sviđa, vodi pukovnika u kafanu nek ti prepričava kako je Valter branio Kosovo.
Ja nažalost ne mogu da pomognem generalima u Hagu ali neću da ćutim kad ih neko koristi za ličnu promociju. Onaj kome veruješ baš to radi i ništa više od toga.
Mene nemoj da pitaš šta da misliš jer ću ti reći da sam doneseš svoj sud.
Препоруке:
9
5
76 четвртак, 23 јануар 2014 19:46
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Сада ми је жао, господо команданти, што смо све те наредбе извршили.


Kasno je za kajanje pukovnice, izradili su vas oni koji su onda bili na vlasti. Vi ste bili obicni pijuni, kreni-stani, cekaj,. oni koji su glumili da nas Albanija eto ne napada pa ne treba objaviti rat Albaniji, niti uzvratiti im udarom do Tirane! Oni koji su trazili referendum da se ne dozvoli stranim silama da se mesaju, a onda im daju nebo nad KIM, daju da Volker dodje i da pravi "Racak", dozvole da nepobedjena armija potpise predaju teritorije KIM u Kumanovu!

Da je tako radila vojska srpska i I.SV ratu, vi biste bili danas u Solunu, a Srbija bi bila Austrougarski protektorat!
Препоруке:
12
6
77 четвртак, 23 јануар 2014 19:55
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Да преведемо на српски - да је ово веће судило Перишићу био би осуђен, а да је оно веће судило овим оптуженим сви би били ослобођени и код куће


Gospodin Fila je zaista elokventan covek, mora se priznati.

Lakrdija - je ustvari prava rec koju je trazio, a opisuje sve sto se tamo dogadja.
Препоруке:
7
0
78 четвртак, 23 јануар 2014 20:50
Зоран Ђорђевић
Ово је, поред осталог, и јасна порука српским официрима шта их чека ако буду вршили своју дужност.
Препоруке:
8
0
79 четвртак, 23 јануар 2014 20:55
Bojan Todorović
Mračna i ružna epizoda u srpskoj istoriji koju ćemo sve više želeti da zaboravimo i istisnemo iz sećanja, kako ličnog, tako i kolektivnog.
Na žalost, to ne ide ni lako ni brzo, pa će generacije i generacije još nerođenih Srba posrtati pod teretom hipoteke koju im natovari bezumni vođa podržan bezumnim sledbenicima.
Ovi ljudi su uglavnom bili marionete.
Nikako kreatori i inicijatori sumanutog zločina.
Ali to je tako.
Svi su bili svesni, punoletni, pri zdravoj pameti i trebalo je da odreaguju kada su stvari otišle van okvira ljudskosti, Božjih i zemaljskih zakona i običaja rata.
Nisu i - to je cena.
Visoka ili ne ?
Zavisi sa koje strane se gleda. Za njih svakako da, za žrtve – verovatno ne.
Naravno, evidentna neprincipijelnost i politička obojenost suda začinjava ovu ionako zamršenu i mučnu priču, ali istorija nas je naučila da je pišu pobednici, a u toj igri za pobedu je trebalo daleko više od rigidne, zatucane, alave, drčne, kratkovide vlasti u čiju službu se ovi staviše.
Препоруке:
2
14
80 четвртак, 23 јануар 2014 21:21
Горан Јевтовић
И док се Србија и Срби осуђују и понижавају у Хагу, за то време квинслишка тројка ћути као сиње кукавице и бави се јурењем "вештица" по МУП-у.
Јуре криминалце и доушнике.
И исто време имовина њих њихове деце је порасла једно 2.000 % за последњих пар година.

Логично, гажење Устава и предаја територије и људи шиптарској балистичкој банди, на "тржишту" запада вреди и цени се.
А тек даља пљачка и цепање Србије. И то ћемо гледати.
"Честитам" вам вероломници, преваранти, лажови и издајници.
Једном ће се ипак све поравнати.
Препоруке:
15
2
81 четвртак, 23 јануар 2014 21:27
Bojan Todorović
Na koga mislite Jevtoviću kad kažete „sve nas“?
Ja se ne osećam osuđenim. Za Vas ne znam. Kao što je bilo časnih ljudi u Hitlerovoj Nemačkoj tako nas je bilo i ovde. I to ne malo.
Nemojte nas, molim Vas, trpati u isti koš sa Vama.
Mnogo nas je bilo i te kako protiv Miloševićeve ratne politike. Bunili smo se protestovali i ukazivali u svakoj prilici.
Jasno je da se stvari generalizuju ( „mrzi ga k'o Nemca“ ) i da će nas još dugo stranci gledati iskosa i sa prezirom ( imao sam prilike da u Hrvatskoj doživim izliv iracionalne mržnje ) ali moja savest je čista. Moj obraz je čist . Moje ruke su čiste.
Nikako nismo svi u istoj situaciji i ja nemam nikakav problem sa tim.
Zločin je počinjen – mora se ispaštati . Ko na to nije spreman nije trebalo da učestvuje.
A da je bilo prilike da se makar malo operemo od zla – bilo je. Da je vlast posle rušenja Miloševića rasturila i osudila bandu – mogli bismo sve da pogledamo u oči, ovako....
Препоруке:
3
21
82 четвртак, 23 јануар 2014 21:35
фристајло
Овим људима треба доделити националне пензије, и бар их делимично обештетити за робијање "на правди Бога".
Пресуде су у функцији препокривања НАТО-агресије "кривицом" Србије, то је потпуно јасно.
Безо обзира на "лајање" којекаквих.
Препоруке:
17
0
83 четвртак, 23 јануар 2014 22:38
Горан Јевтовић
Slavomir Srpski
Kasno je za kajanje pukovnice, izradili su vas oni koji su onda bili na vlasti. Vi ste bili obicni pijuni, kreni-stani, cekaj,. oni koji su glumili da nas Albanija eto ne napada pa ne treba objaviti rat Albaniji, niti uzvratiti im udarom do Tirane!

Шта ти знаш о српским генералима и војводама?
Када чујеш ова имена треба да устанеш са столице и поклониш се.
А пре тога би требао да савладаш историју за осми разред, па онда да се упушташ у било какве дискусије.

Србију је у првом светском рату напала само Аустроугарска, а 99-те на нас је ударило 19 земаља НАТО савеза.
Зашто нису кренули у копнену агресију на целокупном фронту већ само на 100 км, мораћеш њих да питаш.
Ја ти више не дајем бесплатне савете.

А што се тиче напада на Албанију, "знали смо" да смо Милошевићеви "пиони" и зато смо сачекали да Коштуница преузме државу и да као врховни командант донесе директиву не само да освојимо Скадар, већ да повратимо и Крајину.
Препоруке:
12
5
84 четвртак, 23 јануар 2014 22:47
Jasna*
Uh sto je zanimljivo citati ove neverovatno talentovane vojne stratege,kad krenu da objasnjavaju iz udobnog salona neutralne stranke,kako je Sloba trebao ,a nije.Prava je steta sto oni tada,umesto Slobe, nisu bili na vlasti,sa glavnokomandujucim neustrasivim i u miru,a kamoli u ratu.
Препоруке:
6
5
85 четвртак, 23 јануар 2014 23:07
Горан Јевтовић
Bojan Todorović

Ставити у исту раван балистичку, крволочну, терористичку, дрогирану дружину која је себе називала УЋК уз подршку безумника из НАТО савеза који су немилосрдно убијали људе и рушили земљу, и регуларну војску независне државе која је бранила земљу, може да уради само неко ко је опхрван тешком мржњом или одрађује посао за некога.

О којим ви то злочинима говорите?
О стратешкој субверзивној операцији НАТО-а којом је обезбеђено да пар стотина хиљада Шиптара, на конкретан сигнал, организовано и једнообразно, највећи део њих на силу, крене пут Албаније и Македоније, тачно тамо где су били припремљени центри за фингирање хуманитарне катастрофе.
И стотине камера светских злотвора
.
Што нису кренули '98. у том поретку и том броју?
Зашто баш када се агресија захуктавала?

Da je vlast posle rušenja Miloševića rasturila i osudila bandu – mogli bismo sve da pogledamo u oči, ovako..
Па што нису нас "бандите" осудили? Ко им је то бранио?
Препоруке:
9
4
86 четвртак, 23 јануар 2014 23:33
Љуба
@@Љуба

Откуд Вам идеја да ја Вас трпим. Стварно не. Свако има право да напише оно што мисли. Има право и да пита. Има право и да верује неком. То не значи да пита за своје мишљење или да поверење увек доноси униформност. Примера ради, у моја два најбоља пријатеља (са којима сам растао) имам безгранично поверење, често их питам шта мисле о овом или оном, али, да ли ћу то усвојити као аксиом? Сигурно не. Опет, мени је јако занимљиво како је г Јевтовић окарактерисао Коштуницу. Признајем да сам веома изненађен. Па има ли једног политичара у земљи Србији који је независан и чист? Како неко рече: Нема глупих питања, постоје само глупи одговори.
Ви господине @Љуба да сте ми здрави, да Вас прати лична срећа, а црна тројка ће да се потруди да сви имамо и пара.
Препоруке:
2
3
87 петак, 24 јануар 2014 00:28
Обсервантес
Цинизам од стране садисте.
Српски бранитељи су хероји али и таоци окупатора. Ово иживљавање није без поруке и чиста је егзибиција силоватеља Србије. Да је Метохија и Косово и даље део Србије, да није отето окупацијом они би сви добили доживотне робије. Посао је завршен, заточени јунаци су остарили, оболели и прича има „срећни антисрпски крај“. Цинизам је у тзв. смањењу казне? Просто су великодушни. Кипте од човекољубља и емпатије па чак и кад су „ратни злочинци“, па још Срби у питању. Што би борци за заштиту животиња били авангарднији? Кер данас има заштиту а српски генерал да не буде бар ни близу ...
Препоруке:
8
0
88 петак, 24 јануар 2014 00:30
Обсервантес
... Из овог данас чита се систематичност силоватеља српског народа до у танчина. Који је смисао ове приче? Да никоме од Срба непадне напамет да буде родољуб док Србији отимају Метохију и Косово и остале српске земље! Неисплати се! И „судски“ доказано! Напаковаће злочин стручном, посвећеном и херојском родољубљу на све могуће начине: лажним сведоцима, пропагандом и порукама које подразумевају аболицију оних који су предводили прогон и геноцид над српским народом. После ослобађана шиптарских зликоваца и хрватских „генерала“ немогуће би било ослободити и српске генерале јер би то значило да рата али и криваца за рат није ни било. Ово мрцварење има само тај смисао: директно осуђујући за Србе и српски народ. Силом, то је лажна институционална легализација анисрпског пројекта!
Препоруке:
10
0
89 петак, 24 јануар 2014 00:54
Бели Орао
Ево вам један виц за лаку ноћ.

Прегазио Мују воз "ћира", једва преживео. После пар месеци дошао он код Хасе на каХву, а фата ставила пасуљ у Претис лонац(експрес). После неког времена вода проври, а лонац почне да пишти. Мујо дохвати чекић и почне да удара по лонцу.
Шта ти је бола` рече Хасо.
Е, мој брате треба их тући док су мали...

Ко разуме схватиће.
Препоруке:
3
1
90 петак, 24 јануар 2014 02:37
Горан Јевтовић
@ @Љуба
Ako vam se ne sviđa, vodi pukovnika u kafanu nek ti prepričava kako je Valter branio Kosovo.
Ја имам више хиљада сведока који ме одлично познају (само први борбени ешелон Пр. корпуса је бројао преко 30.000 бораца) и још боље знају како сам бранио Косово.
Но, нечусмо кога си, шта си, када си, ти бранио?
И од кога?
Било би фер да то изнесеш, управо зато што тврдиш да ово није кафана.

ali neću da ćutim kad ih neko koristi za ličnu promociju. Onaj kome veruješ baš to radi i ništa više od toga.
На основу чега тврдиш да је ово моја лична промоција? И због чега? Јели то ја можда лажем?
Ово што радим више личи на самоубиство.

Зашто би била промоција ако износим истину и побијам огавне лажи и то као сведок из прве руке тих истих генерала?
И то као двоструки сведок. Из рата, са КосМета, и из доба мира када сам на овом истом процесу био сведок њихове одбране!?

Са њима сам ја "појео џак соли", незнанче...
Препоруке:
6
4
91 петак, 24 јануар 2014 09:23
ALKAR@BILI ORA
POUKA JE POUČNA.tribalo je i vas srbe ,dok ste bili mali,tamo negdi u ranom vijeku naučit pameti-motkom.imali bi mir na balkanu i mi od vas i vi od samih sebe.sad se čudite i mudrosijate drugima....malo su ti vasi heroji dobili-alavo ste zagucali od alpa do grčke pa van stalo u grlo.i vi se nasli druge učit.sve ste tili prigrabit sebi,cilu jugu pritvorit u veliku srbiju-je,je,da je ludi oko vas ali bogami neda se niko sedlat.a nije ni svit lud-dobili ste SANKCIJE,BOMBE,ZATVORE.SAD SE VI ČUDITE,JADNI MOJI PRAVEDNI SRBI.još vi niste skuzili sta ste napravili u svojoj samoobmanjivačkoj mitomaniji.dobvro ste vi prošli samo vi to nevidite,tribalo van je bit ki njemačkoj 45-podilit vas u zone dok vas se ne izliči od velikosrbijanizma-motkom.
Препоруке:
0
8
92 петак, 24 јануар 2014 10:15
апропо Милошевића - Београђанин
Није ствар у томе је ли Слоба лично био храбар или кукавица, он је процењивао да Србија више не може да трпи бомбардовање, да су материјалне штете већ превелика а да је Запад кренуо у нову, још скупљу фазу бомбардовања. То сведочи онај Слобин разговор са, ваљда, Лазаревићем. И када се учинило да неки излаз постоји, он га је прихватио. Слоби се нема много тога замерити за вођење овог рата. Лично мислим да је грешио у питању ратова 91-5 (сувише мешао политику), али не и косовског. Чињеница стоји да нас је Москва, у том тренутку, бездушно продала (вероватно ни она није могла боље, треба и ту бити реалан).

Велика слобиона политичка грешка је и што је расписао опште изборе одједном и пре времена, па је омогућио онај петооктобарски нокаут. Да је ишао постепено, била би шанса за кохабитацију, и остао би политички простор да сачува онај СПС, све генерале, и војску као такву.
Препоруке:
8
1
93 петак, 24 јануар 2014 10:22
@ALKAR Београђанин
Шта се ви мешате у јуначке послове?

Пивајте ви Данке Дојчланд и љубите их до миле воље право у д..., а нас пустите на миру.
Препоруке:
5
1
94 петак, 24 јануар 2014 12:55
alkar@beograđanin
junački poslovi su bile bitke sa turcima za slobodu,tu van skidan kapu ali od bALKANSKIH RATOVA NAOVAMO VI NE GOVORITE O JUNASTVU-TAJ VAS PATRIOTIZAM I JUNASTVO SE ZOVE FASIZAM,SATRALI STE ALBANCE,uzeli kosovo,vojvodinu,makedoniju,u prvom ratu ste kukavno utekli na krf i zamalo vas je nestalo i ka drzave i ka vojske,prikrpili ste se francuzima i sa ostatkom ostataka "slavodobitno oslobodili "balkan i pošli dilit tuđe po sramnon londonskom ugovoru,u drugom ratu i ljotić i mihailović su kusali sa njemačko-talijanskog kazana hametice čisteći i bosnu i kninsku krajinu od muslimana i hrvata,čast antifastima-tu ste se iskazali,kapa do poda,ali sve ste zasr...i 90-tih kad ste opet povampirili i naje...i radi vaseg velikosrbijanizma i dobili lekciju ,OLUJNU,kakvu dugo niste i nećete dobit.O KAKVIM VI JUNAČKIM POSLIMA GOVORITE?kurva o poštenju srbi o junaštvu.begali ste i opet ćete pane li van na pamet "NA OVE STRANE".a sve navodi da će van otupit rogovi i u NATO I U eu ćete.il to il motka.
Препоруке:
0
9
95 петак, 24 јануар 2014 13:56
Костадин
Алкару!Могу ли стари папистички,потурички и комунистички,и ови сувремени јевроунијатски ментални робокл(ау)нови имати и о чему имати исправно и, уопште,неко собствено мишљење, мимо нововавилонског лажљивог "мејнстрима"?!Не,него само оно наопако,које извире из људске огрјеховљености и потпирује се и распростире, са пригодним локалистичким колоритом, нпр. паклено антисрпским балканским, у атмосфери масовне хистерије,преко хушкачке медијске машинерије јевроатлантидске. Теби и таквима као што си ти који од нас отпадосте током повијести,тако је најлакше да забораве и своје одступништво од "старе вире" - Православља својих старијих предака, и каиновске злочине својих дједова и очева над србском браћом рођеном чије гене и чију крв на рукама носите сви ви од Првог и Другог вељег рата!Али, Бог се не да ни преварити, ни заварати. Залуду ти је, алкару разбрате!Ко у обмани и лажи и крви невиној грезне,непокајан,остаје код очију слијеп и код ушију глух,да не види и не разумије,спреман на нову крв.
Препоруке:
7
0
96 петак, 24 јануар 2014 14:31
@Горан Јевтовић
Od toliko hiljada svedoka i saboraca samo jedan na NSPM i niko od toliko hiljada saboraca da ga BAR pozdravi ovde da mu pruži podršku da mu kaže uz tebe smo kao onda kad smo branili Kosovo.
Javlja ti se samo publika koja nema veze sa ratom (počevši od znatiželjnih žena pa redom) ali interesantno, svoju publiku ne pitaš zašto nemaju ratno iskustvo. Napiši knjigu sa svojim saznanjima iz prve ruke, ne znam šta čekaš, dokumentovano objaviti istinu to bi bio pravi potez, sve drugo je jeftina kafanska promocuja. Poistovetio si se sa svakim srpskim herojem samo si ti još malo bolji, ko u tebe posumlja taj nije ni srbin ni srpskoga roda.
Препоруке:
5
9
97 петак, 24 јануар 2014 14:51
Горан Јевтовић
@Горан Јевтовић

Шта је твој проблем пријатељу?
Било би лепо знати јер тек тада бих могао ваљано да одговорим.
Овако, удараш ниско, не демантујеш оно што наводим, бавиш се периферним стварима, покушаваш да вређаш, што је све у глобалу јефтини популизам.

Говориш о мом хвалисању и саморомоцији а очигледно је да ти није познато да сам од петооктобарске братије тешко страдао, да су ме у 44-тој години живота збрисали са сцене и отерали у пензију, о тешким материјалним и осталим губицима да и не говорим (отет стан у Приштини од Шиптара између осталог), затим, страдао сам на сто и један начин од хашког тужилаштва и суда, наравно, баш зато што сам сведочио у овом процесу а пре тога био сам на списку сведока и Милошевићу (због убиства нисам дошао на ред)... и сви заједно су ме урнисали за век векова.
И све то на бази лажи и блаћења борбе коју смо водили.

Ти мислиш да о том рату доле не треба баш ништа да кажем у прилог истини?
ОК, гурај даље.
Препоруке:
8
4
98 петак, 24 јануар 2014 15:10
Купујмо домаће 2
Е моја браћо Срби, није ово још ништа шта нас чека у сутрашњим временима, и све до дана када ће се родити патриотка свијест код половине Срба, који ће окренути леђа вјековним непријатељина, европејцима и ватиканцима што своју мржњу не крију, а Срби никако да прогледају.
Оваквом савјешћу и Бог нам помоћи неможе.
Препоруке:
9
0
99 петак, 24 јануар 2014 17:01
Slavomir Srpski, Kakve pouke?
Da sumiram neke cinjenice posle smirivanja strasti nekih uzbudjenih komentatora:

1. Dobro je da su tim slobinim generalima odlepili ogromnu (nezasluzenu) samarcinu, jer to pokazuje neobjektivnost i mrznju Haga prema Srbima, sto im vekovima ncemo zaboraviti. Odrzavaju nas njihovom mrznjom da budemo jos zivlji i zesci.

2. Dobro je da su nezampamceno platili sto su umesto odanosti Slobi zaboravili da brane Srbiju, i predali nepobedjenu armiju da napusti deo Srbije! Nije to cast za generale da bez poraza napustaju deo svoje drzave! Sto ne izvrsise puc i sklonise Slobu, umesto da ga kasnije kao uplasenog misa izvlace iz bunkera!

3. Dobro je da nove gneracije vide da se ne isplati ne braniti drzavu dok se moze i dok ima vojske. Da se ne isplati biti porazen bez ispaljenog metka. Da se ne isplati biti general glumac na ratnom polju, vec treba istrajno braniti teritoriju drzave dok se ima vojne snage.
Препоруке:
3
8
100 петак, 24 јануар 2014 17:32
Горан Јевтовић
Slavomir Srpski, Kakve pouke?

Шта мислиш да ли би ваљало да, ради "освешћивања" свих нас и ради јачања борбеног духа, и ти "мало", једно 20 година, одлежиш робију у Шевенингену?
Јеси ли размишљао о томе?
Или неко твој близак?

Како те бре није више срамота да овде млатиш и примитивно вређаш оне којима ниси ни до чланака.
Притом, појма немаш о ничему, а најмање о политици, ратовању, историји.
Ти, који си рат провео у неком подруму и питање да ли си у животу испалио нешто јаче од дечје петарде.

Иди бре човече у централу ДСС-а и њима држи говоре о борбености и пучевима. Испричај им, ретроактивно, како су требали да изведу државни удар јашући на челу превратничке и квинслишке колоне, а да се то не сазна.
Бар не тако брзо.

Још једном нека те је срамота за сва времена, зато што се нечовечно и антисрпски ситиш муком ових људи, још увек живих хероја, који настрадали бранећи Србију од невиђене агресорске силе!
Препоруке:
3
3
101 петак, 24 јануар 2014 17:50
Jasna*@Slavomir srpski
"Dobro je da nove generacije vide da se ne isplati...i treba drzavu braniti dok se moze i dok ima vojne snage!"
Dobro je da vide da se ne isplati,jer onda dodje Kostunica i isporuci ih Hagu.
Препоруке:
4
3
102 петак, 24 јануар 2014 18:19
alkar@kostadin
plja plja reka bi stari iko kad bi neko prosipa iz šupljeg u prazno pogotovo lažni filozofi.proćitajte još jednom sta ste sve napšisali-reka bi čovik pametno al kad bolje pročitaš vidiš da je plitko,klerofanatički,neargumentirano...nadrobiste svega samo ne skuziste da,kad se već pozivate na boga,da van je debelo vratio...pogledajte samo u kakvoj ste situaciji-ako ste radili dobro i pošteno,ako ste nebeski narod,ako ste bozji izabrani narod-KAKO VAS SVE TO ZAPADE-i kosovo,i porazi devedesetih,i sirotinja i razjedinjenio pa će sad skiknit vojvodina pa sandžak pa preševo,pa ćete u nato pa u eu-SVE KAKO VI NEĆETE. ako ima boga i ako je na vasoj strani-kako vi tumačite-STA MU BI PA VAS TAKO ISKAZNJAVA-IL STE KRIVI IL BOG NEZNA STA RADI.MISLIN DA JE OVO PRVO.dobro bog zna sta radi.patite!
Препоруке:
0
4
103 петак, 24 јануар 2014 19:12
Bojan Todorović
@Goran Jevtović

Možete Vi nazivati strane u sukobu kako Vam volja.
Ali Vaš bes i najpogrdniji izrazi niakako neće promeniti suštinu i ishod.
A oni izgledaju baš ovako:
Vaša „ balistička, krvoločna, teroristička, drogirana družina i bezumnici iz NATO koji su nemilosrdno ubijali ljude i rušili zemlju“ najuriše sa teritorije Kosova Vašu „regularnu vojsku nezavisne države koja je branila zemlju“ .
I ne samo to – u tom teškom batinaju i najurivanju ne naiđoše ni na jednu reč prekora, osude, pokušaja mešanja, zaštite za umlaćenog, a od nama nekad prijatelja i po prirodi stvari očekivanih saveznika ( dodajte po želji neki gadni atribut – pijani, potkupljeni, ucenjeni ).
Onda krvoločni drogirani i bezumni pohapsiše poštenjačine i branitelje i uz dugotrajno javno suđenje, bezbroj dokaza i svedoka ih osudiše na tešku robiju za još teže zločine.
Opet – bez bilo kakve ozbiljne primedbe.
Pa kako pobogu brate? Pa je li CEO SVET lud i pokvaren, u zaveri protiv Miloševićevih generala?
Препоруке:
0
3
104 петак, 24 јануар 2014 19:20
Bojan Todorović
I sad Vi od nas Jevtoviću očekujete da bacimo u vodu sve što smo gledali i slušali dok se dešavalo, da svoj lični sud o zločinu koji smo gledali i sud doneli onda kad se dešavao – zanemarimo i zaboravimo, da sve izbrišemo gumicom kao da ga nije bilo i poverujemo u ovo u šta nas gnevni Goran Jevtović ubeđuje?
Koji Goran Jevtović?
Pa onaj što je uz koleno jednog od osuđenih zločinaca ( i to baš ovog što mu kaznu ne umanjiše ni za dan ) učestvovao aktivno dok je udarnički zarađivao svoju tešku kaznu.
Tako vatrenog zaljubljenika u Miloševića da bi se pred njim postideli severnokorejski obožavaoci Vođe.
Svi preduslovi za objektivnost su tu - nema šta.
Da li stvarno očekujete da ćemo pri zdravoj pameti odbaciti sve što znamo i uzeti Vašu verziju kao tačnu?
Pa stavite se u obrnut položaj Jevtoviću.
Da li biste Vi meni poverovali da Vas ubeđujem u nešto ovako neodrživo?
Šta treba da se desi u našim glavama pa da to uradimo?
Препоруке:
0
3
105 петак, 24 јануар 2014 19:41
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Још једном нека те је срамота за сва времена, зато што се нечовечно и антисрпски ситиш муком ових људи, још увек живих хероја, који настрадали бранећи Србију Pa nemojte tako dusu da kaljate kletvama. Niste vi ona Verica da bacate kletve na nevine..Nije cast da generali prepustaju neprijatelju deo svoje drzave i to bez ispaljenoig metka i bez vojnog poraza! Ma kakvog poraza? Ni jedne manje izgubljene bitke!! Ali njima nista nije vredela zakletva narodu da BRANE teritoriju, pa cak ako im i vrh izda naredjenje za kapitulaciju! Razmislite samo malo kako su junacki ginuli Japanci, i harakiri nekih casnih generala kod njih, koji su se branili do zadnje kapi krvi! Za vas ne samo da su generali u I.SV ratu nedostizna moralna svetinja, vec cak i Brozovi partizani! Vi niste dostojni da branite ni sebe a kamoli Srbiju. Gen.Simovic izrsi drzavni udar samo na pomisao pakta sa drzavom koja nas onda nije ni napala, a vi niste u stanju ni g... da pomerite iako ste bili u ratu!
Препоруке:
2
1
106 петак, 24 јануар 2014 19:51
Горан Јевтовић
Bojan TodorovićŠta treba da se desi u našim glavama pa da to uradimo? А шта се налази у вашој глави, када овако аутошовинистички и непријатељски пишете?И да ли у таквој глави може било шта да се деси?Бојане, прича вам је "до даске" проваљена. Мењајте стил и садржај да би било занимљиво за дискусију и размену мишљења.
Препоруке:
2
2
107 петак, 24 јануар 2014 20:13
Slavomir Srpski, @Jevtovic
To je cudo svetsko, da citava armija od 150.000 sa hiljadama tenkova i topova, bez gubitaka i sukoba (osim na Kosarama, gde stotina nasih boraca zaustavi prodor albanske placenicke vojske), da gazi zakletvu odbrane drzave, i deo njene teritorije napusta POTPUNO neprijateljima? Zasto? Da ne bi, Boze moj morali ratovati na terenu? Dajte mi slican herojski podvig bilo gde u istoriji..Vojske su se povlacije, tacno, ali POSLE izgubljenih bojeva pretrpevsi TESKE gubitke na SVOJOJ teritoriji!!

Kakav je moral tih generala armije od 150.000, da gazi svoju vojnicku cast i zakletvu NARODU svoje drzave (nisu se oni zakleli licno Slobi i Miri!)???

Sta da je Lazar na Kosovu, videvsi dva puta brojnije Turke napustio to polje i pobegao sa boja? Jel bi on za vas danas bio Heroj??

Odgovorite, kontraobavestajni pukovnice Jevtovicu.
Препоруке:
2
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер