уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

"Напредна трансформација" и косовски избори

Kоментари (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 05 новембар 2013 11:56
Мила
Докле год Срби са севера Косова одолевају прљавим играма издајничког режима из Београда, дотле и има шансе да се сачува КиМ у оквиру правног поретка Србије, којег издајнички београдски режим драстично крши, а Срби са севера Косова га свим срцем и душом бране…!
Препоруке:
106
2
2 уторак, 05 новембар 2013 12:29
Краљ
Све је овде могуће. Могуће је у догледно време и да Чеда Јовановић и Ненад Чанак, окупе четнике са Равне горе и смене ову напредњачку власт, а Наташа Кандић буде министар вера.
Препоруке:
70
2
3 уторак, 05 новембар 2013 12:49
boban
"napredna transformacija"Treba reci Nikoliceva I Vuciceva transformacija.Oni su doneli odluku da se prodaju strancima.Ostali clanovi SNS ih prate, takodje iz licne koristi.Suocimo se sa istinom.Srbija je puna ljudi koji bi prodali interese Srbije za radno mesto,novi djip ili 20 Evra.
Patriote su u Srbiji u velikoj manjini,oko 15% populacije.U drugim zemljama patriote su 99% populacije.Biti patriota u drugim zemljama je nesto sto se podrazumeva.U Srbiji patriote nazivaju ekstremistima,nacionalistima.
Srbija je prepuna Jugoslovena,bivsih kadrova SFRJ,koji su sve ali nisu Srbi.
Kako je moguce da u Nemackoj, najvaznijoj evropskoj zemlji ,Srbiju predstavlja (ambasador) 100% Hrvat,rodjen u Hrvatskoj?U Cileu je nemoguce da Peruanac ili Argentinac dobije mesto ambasadora.Nemoguce.
Препоруке:
68
1
4 уторак, 05 новембар 2013 12:49
Anta
Занимљиво је да се мало људи запитало , уочи последњих избора, откуд то да су грађански талибани типа В Пешић громогласно давали подршку нашем Томи и Алексу....
Препоруке:
60
0
5 уторак, 05 новембар 2013 13:13
Дринко Кончаревић
@Мила
Свака вам част.
Препоруке:
30
1
6 уторак, 05 новембар 2013 13:57
Anka Krajina
као чинити оно што се од њих очекује.

Budite ozbiljni!
Toliko prozirnih kameleona svet nije video!
Jedino ako hoćeš da veruješ u bajke.
Препоруке:
31
1
7 уторак, 05 новембар 2013 15:37
Ултравизитор
Није проблем у Николићу, Вучићу, Ђукновићу, Тадићу и осталим издајницима. Проблем је у Србима у Србији без Космета наравно. Менталитет издаје и поткупљивости је изванредан. То нигде нећете наћи, посебно не међу западним Србима. Срећа па су Срби у Српској храбри и одлучни, иначе данас Срба не би ни било.
Препоруке:
56
6
8 уторак, 05 новембар 2013 16:13
Milentije
Toliko o Slobodanu Miloševiću i iskrenosti njegove borbe protiv SAD. Gola borba za vlast, to su njegovi motivi.
Препоруке:
14
29
9 уторак, 05 новембар 2013 17:04
Г.С.
Уместо коментара предлажем да се прочита троструки филтер тест:

У древној Грчкој (469 - 399), Сократ је био нашироко хваљен због своје мудрости.
Једног дана дође му познаник - врло узнемирен :
- „Сократе, знате шта сам управо чуо о Диогену ?“
- „Само тренутак“ одговори Сократ. „Пре него што ми кажеш шта си чуо направићемо мали тест.“

То се зове ТРОСТРУКИ ФИЛТЕР ТЕСТ

-„Троструки филтер ?“
-„Тачно, пре него што ми испричаш о Диогену, профилтрираћемо оно што ми намераваш рећи.
Први филтер је истина. Јеси ли апсолутно сигуран да је оно што ми намераваш рећи истина ?“
- „Не, заправо сам само чуо о томе.“
- „Добро, значи не знамо је ли то истина или не. Покушајмо с другим филтером, филтером доброте.“
„Је ли оно што ми намеравaш рећи о Диогену нешто добро ?“
- „Не, напротив...“
Препоруке:
28
0
10 уторак, 05 новембар 2013 17:06
Г.С.
- „Дакле, желиш ми рећи нешто о Диогену што може бити лоше, чак и ако ниси сигуран да је истина ?“
Човек је слегнуо раменима, мало збуњен.
Сократ је наставио :
- „Вест још увек може да прођи тест јер постоји и трећи филтер, филтер корисности.“
„Хоће ли оно што ми желиш рећи о Диогену бити корисно за мене ?“
-„Не, мислим да неће.“
-„Па“ закључио је Сократ, „ако оно што ми желиш рећи није истина, нити добро, нити корисно, зашто ми то рећи ? Мени, или било коме уопште ?“

Човек је био збуњен и посрамљен.
______
ОВО ЈЕ ПРИМЕР ЗАШТО ЈЕ СОКРАТ БИО ВЕЛИКИ ФИЛОЗОФ И ЗАШТО ЈОШ УВЕК ИМАМО ВИСОКО МИШЉЕЊЕ О ЊЕМУ.
ТО, ТАКОЂЕ, ОБЈАШЊАВА ЗАШТО СОКРАТ НИКАД НИЈЕ ДОЗНАО ДА МУ ДИОГЕН СПАВА СА ЖЕНОМ
Препоруке:
49
0
11 уторак, 05 новембар 2013 17:26
@ultravizitor
Potpuno sam saglasan sa vama.Uvjario sam se u taj rajinski mentalitet ovdje na zapadu,jedino se nebih slozio u potpunosti sa ovom drugom konstatacijom.Poticem iz najzapadnijih srpskih krajeva i tvrdim da u manjoj mjeri toga ima i tamo,ali su cini mi se,dosli sa kulturom cece i goce iz centralne Srbije.
Препоруке:
21
4
12 уторак, 05 новембар 2013 17:56
Jasna*
Niti je Kostunica izgubio vlast zbog Ahtisarijevog plana(izgubio je vlast jer nije hteo u koaliciju sa Radikalima,a mogao je ),niti je Tadic izgubio vlast zbog navodnog opiranja Zapadu zbog Kosova,(nije se opirao,naprotiv, cak i sada javno podrzava sve sto ova vlast sprovodi u vezi Kosova,vec je izgubio zbog ogromne korupcije i afera koje su pratile vladavinu DSa dugu 12 godina).A zanimljivo je kako je i zasto S.Milosevic izgubio vlast,sto je autor preskocio.
Препоруке:
31
6
13 уторак, 05 новембар 2013 20:27
Katarina Krstic
kako je i zasto S.Milosevic izgubio vlast

Zbog izdaje Republike Srpske Krajine i upinjanja da isto ucini i sa Republikom Srpskom.

Isto je i sa ostalim pobrojanim. Sve sto je navedeno kao razlog za ostale je samo puki size. U delovanju svakog od njih vidljiva je pre svega izdaja. Tu ni pokajnice ne pomazu, nije to tek obicno ubistvo, pa makar i kuma.
Препоруке:
18
13
14 уторак, 05 новембар 2013 20:29
Grgur
Visedecenijskim bavljenjem Kosovom postali smo najnesrecniji narod na svetu.
Ne pamtim da je prosao neki dan, a da se nije pricalo o Kosovu. Srbija je decenijama resavala kosovske probleme i propadala. Danas imamo da ni jedan problem nije resen, Kosovo je definitivno izgubljeno a Srbija skroz propala. Mi se, nazalost, i dalje bavimo Kosovom. Primecujem da su neki ljudi debelo profitirali na toj kosovskoj nesreci. Da li postoji kraj price o Kosovu, ili ce ta agonija trajati dok svi ne pocrkamo.
Препоруке:
4
38
15 уторак, 05 новембар 2013 21:22
Vladimir@Grgur
Ne Grgure, ne bavimo se svi Kosovom i Metohijom, vec se Kosovom i Metohijom "bave" prevrtljivi, korumpirani, alavi i bahati politicari.
Koji svojom ljigavoscu i lazima "zaradjuju" pozicije vlasti.
U tom njihovom putu do "vrha" ih prate verni clanovi, slicnih osobina, sa manjkom strucnosti i viskom titula, i veliki deo zavedenog stanovnistva, koje vise i ne zna u sta i kome da veruje.
A dilema, da li cemo pocrkati, to takodje zavisi od doticnih, realno nesposobnih ali zednih vlasti, moci, uticaja..
U Srbiji, ko god se baci kamenom na drzavu, ko god obeca rasparcavanje, ili na neki nacin unisti deo Srbije, privatizacijom, pljackom, krsenjem Ustava ili necinjenjem kada nesto treba preduzeti, taj ce imati podrsku "spolja" za visoku poziciju u vlasti.
Препоруке:
26
1
16 уторак, 05 новембар 2013 21:54
Neša
@Jasna, Katarina Krstic

Nikada nije dokazano da je Milošević izgubio vlast, ona mu je oteta. RIK nikada nije objavio zvanične rezultate pošto brojanje glasova nije završeno jer je deo glasačkih listića izgoreo u masovnim paljevinama 5. oktobra. Na osnovu informacija sa birališta bilo je naznaka da glasanje ne protiče po planu Zapada pa je aktiviran tkzv. Plan B, nasilno otimanje vlasti.

@Grgur

"Da li postoji kraj price o Kosovu, ili ce ta agonija trajati dok svi ne pocrkamo"

Niste pažljivo čitali tekst. Voren Kristofer: "Vi izgleda, još uvek niste sve shvatili. Nema posebnih uslova koje ćemo vam zadati i vi ih ispuniti. Potrebno je da uvek, na svakom mestu i svakim povodom uradite ono što se od vas očekuje."

Reč je o tkzv. politici stalnih uslovljavanja. Milošević se tome odupro te se sve završilo NATO agresijom "Milosrdni anđeo"(!) a zapečatilo pogrešnom odlukom potpisivanja Kumanovskog sporazuma jer je NATO bio pred odlukom o prekidu dejstava čime bi doživeo poraz.
Препоруке:
22
5
17 уторак, 05 новембар 2013 22:14
Драгославић
Гргуре, Гргуре.....имаш ли ти претке?
Препоруке:
17
2
18 уторак, 05 новембар 2013 22:25
Neša
@Jasna, Katarina Krstic

Nikada nije dokazano da je Milošević izgubio vlast, ona mu je oteta. RIK nikada nije objavio zvanične rezultate pošto brojanje glasova nije završeno jer je deo glasačkih listića izgoreo u masovnim paljevinama 5. oktobra. Na osnovu informacija sa birališta bilo je naznaka da glasanje ne protiče po planu Zapada pa je aktiviran tkzv. Plan B, nasilno otimanje vlasti.

@Grgur

"Da li postoji kraj price o Kosovu, ili ce ta agonija trajati dok svi ne pocrkamo"

Niste pažljivo čitali tekst. Voren Kristofer: "Vi izgleda, još uvek niste sve shvatili. Nema posebnih uslova koje ćemo vam zadati i vi ih ispuniti. Potrebno je da uvek, na svakom mestu i svakim povodom uradite ono što se od vas očekuje."

Reč je o tkzv. politici stalnih uslovljavanja. Milošević se tome odupro te se sve završilo NATO agresijom "Milosrdni anđeo"(!) a zapečatilo pogrešnom odlukom potpisivanja Kumanovskog sporazuma jer je NATO bio pred odlukom o prekidu dejstava čime bi doživeo poraz.
Препоруке:
8
2
19 уторак, 05 новембар 2013 22:27
@grgur
Da, ta agonija ce trajati dok svi ne pocrkamo.Nema izbora kad je Kosovo u pitanju. Tako stoje stvari.
Препоруке:
8
7
20 уторак, 05 новембар 2013 22:58
Neša
@ "@grgur"

"Da, ta agonija ce trajati dok svi ne pocrkamo.Nema izbora kad je Kosovo u pitanju. Tako stoje stvari."

Ima izbora ali to svakako nije stajanje na stranu onog ko nam prikriveno ali sve otvorenija stavlja do znanja da nam ne misli dobro.

Na nimalo dobronamerne, prijateljske, pozitivne, korisne... korake može se suprotstaviti isključivo dovoljno jaka Srbija ili slaba Srbija sa dovoljno jakim saveznikom. Treba se ugledati na najnovije primere u Severnoj Koreji i Siriji.

Sve mi se čini da je SNS vlast dostigla svoj maksimum. Bilo je više kikseva, "borba" protiv korupcije nije dala nikakve rezultate, nema obećanih investicija, marketinška propagandna obećanja nisu ispunjena i polako ponestaju, radnici blokiraju pruge i mostove, građani bojkotuju pozive vlasti na "izbore", vlast ih optužuje za neposlušnost...
Препоруке:
17
2
21 среда, 06 новембар 2013 00:20
hm
Ako i sadašnja i bivša vlast, i Vulin "julovac" i Vesna Pešić "drugosrbijanac", i Drecun "ložač" i Borko "opeglani", i RTS i B92, i Novosti i Kurir...da ne nabrajam dalje, imaju skoro identične stavove o Kosovu i budućnosti Srbije, zar vam već jednom nije jasno koliko vas je malo!?
Препоруке:
0
22
22 среда, 06 новембар 2013 00:26
...
@Neša

"Sve mi se čini da je SNS vlast dostigla svoj maksimum."

Odličan Vam je komentar. Najbolja rečenica u ovoj diskusiji! Čestitam! Nadajmo se da ste u pravu, jer zna se šta sledi iza maksimuma, posle nekakvog vrhunca…
Препоруке:
19
0
23 среда, 06 новембар 2013 00:31
SNS-ovac
Ne postoji napredna transformacija. Ta stranka je još od svog osnivanja 2008 imala jasan kurs kao proevropska i prozapadna stranka. Mogu vam citirati niz izjava čelnika SNS-a koju potvrđuju to.
Stranka koju je bilo reformisati i transformisati bila je SRS. Jednostavno trebalo je u tom trenutku ogromnu masu desno opredeljeno biračkog tela skrenuti sa "radikalnog" i prihvatiti neminovnost proevropskog i proatlantskog kursa Srbije. Naravno zbog neozbiljnosti i sabotaže Šešelja to nije uspelo ali je uspela priča sa SNS-om.
Što se tiče pominjane gospode. Voren Kristofer je bio vrsan diplomata, uz Ričarda Holbruka i Madlen Olbrajt jedan od najznačajnijih za uspostavljanje mira na Balkanu. Vesna Pešić je heroina srpske demokratije, britkog uma i neumorni borac za proevropsku Srbiju o Nataši Kandić tek ne treba trošiti reči. Meni je čast što poznajem obe gospođe još od najranijih opozicionih dana a još veća što i SNS ima veliku podršku takvih intelektualnih veličina.
Препоруке:
1
33
24 среда, 06 новембар 2013 01:15
Дејан
Гргур је управо објаснио разлог СНС-овог наизглед невероватног успеха. Ипак није мала ствар да једна странка по први пут од СПС-а 1990-те може после избора сама да формира владу.

Разлог је што у Србији има доста саможивих људи који су реаговали на Вучићеву одлучност да преда Косово шиптарима са олакшањем - коначно да неко пресече и реши нас те беде, то је резоновање тих људи.

Нација која се одрекне педља своје територије је у међународним односима плен за сваког предатора. Данас нас и Румуни уцењују са влашком мањином.

О економији да не говоримо. Ко ће да издејствује иоле повољне трговинске услове кад предаје своју националну постојбину.

Предајом Косова, драги саможиви Гргуре, нисмо се ратосиљали проблема, само смо показали да смо мртви као нација.

Лако је уз лажи у свеопштој клими апатије издати Косово, као што је лако да не производимо ништа него само узимамо нове кредите. Лако је да задужимо праунуке Гргуре, али као што видите од линије мањег отпора нам је све горе.
Препоруке:
19
0
25 среда, 06 новембар 2013 01:29
Дејан
Као политички феномен мени је занимљиво јединство српског народа у погледу основних државних питања коју огромна већина људи превиђа.

Са изузетком плаћених НВО и малог броја људи

Нико други у Србији не каже да су шиптари, бошњаци или хрвати били у праву у погледу ратова.

Нико не оспорава хрватске, бошњачке или шиптарске злочине над српским народом.

Нико не сматра да је Косово по правди шиптарска територија.

Мало људи сматра да су наши људи у Хагу стварно злочинци.

Нико не сматра да је хашки суд непристрасан.

Једина разлика међу нама је саможивост, неки су свесни свега тога, али су спремни много штошта да пусте низ реку због своје ситне чапре и фантомског раја ЕУ.

Да знамо да нећемо бити материјално боље стојећи у ЕУ и да нећемо никада да постанемо чланови, овај народ би се окренуо за 180 степени.

Нас само разликује степен саможивости, мала али трагична разлика за један народ.
Препоруке:
16
0
26 среда, 06 новембар 2013 08:42
Jasna*@Katarina Krstic@Nesa
Samo je Slobodan Milosevic izgubio vlast zato sto je sprovodio politiku koja nije bila po volji Zapada,(i to nasilnim putem u reziji tog istog zapada uz pomoc domacih protagonista).
Препоруке:
10
5
27 среда, 06 новембар 2013 09:27
Биљана Николић
Ako i sadašnja i bivša vlast, i Vulin "julovac" i Vesna Pešić "drugosrbijanac", i Drecun "ložač" i Borko "opeglani", i RTS i B92, i Novosti i Kurir...da ne nabrajam dalje, imaju skoro identične stavove o Kosovu i budućnosti Srbije, zar vam već jednom nije jasno koliko vas je malo!?


Једноумље никад није израз слободе мишљења и није доказ да је такво мишљење исправно. Једноумље је најјачи доказ ДИКТАТУРЕ. Диктатуру спроводи мањина над већином. Све ти истомишљеници мисле како им нареди један центар који их директно или плаћа кроз НВО или доводи и одржава на власти.
Вас који спроводите диктатуру је мало и сви сте се окупили овде да нас убедите како треба да "легнемо на руду".
Препоруке:
16
1
28 среда, 06 новембар 2013 10:25
Нимбус
Докле више земљаци и земљакиње?

Jasna*
Niti je Kostunica izgubio vlast zbog Ahtisarijevog plana(izgubio je vlast jer nije hteo u koaliciju sa Radikalima,a mogao je )


Какав је став Коштунице прем Косметском питању, видимо и данас када ДСС уз још неколико орзанизација, брани Србе са Космета.
Али горњи цитат је просто логичка рапсодија: Исовремено, Коштуницу криве и за учешће у наводној издаји, и што није хтео у коалицију са Николићем и Вучићем.
Е, због такве памети доброг дела Срба Коштуница јесте изгубио изборе, и зато нам је данас тако како јесте.

A zanimljivo je kako je i zasto S.Milosevic izgubio vlast,sto je autor preskocio.

Необично занимљио. Након последње у низу издаја, Милошевић је остао без Космета, где је највише крао гласова. Ем што народ више није могао да трпи његову издајничку тиранију, његову бахату децу и Миру Марковић са бизнисменима из ЈУЛ-а.
И, коначно, зар данас на власти нису исте Слобине "патриоте"?
Ни то не видите?
Препоруке:
11
9
29 среда, 06 новембар 2013 12:06
s.p.Lajković
"Закључили су да се Србија налази у вазалном положају као у Милошево доба и одлучили да воде неку модерну верзију лукаве Милошеве политике. Ова политика могла би да подразумева, покоравање Империји, али истовремено економско, војно и демографско јачање, са циљем да се у одређеном тренутку направи заокрет."

Ako im je ovo cilj onda su tek budale. Pa šta je danas zapad u odnosu na Turke onda ? Šta su oni (zapad) blesavi, da nas puste da ojačamo ekonomski i demografski ?
Naravno da nije, za razliku od stanja u prošlosti kada nije bilo nikakve komunikacije a kamoli brze komunikacije a ni marketingških mogućnosti upravljanja masama sada postoji znanje i mogućnosti upravljanja masama od GMO-a, vakcinacije, zaprašivanja teritorija do ko zna čega sve ne kojima će da kontrolišu i koliko Srba ima i koliko su zdravi Srbi na nekoj teritoriji, sad će priglupi srpski političar da doaka imperiji.
Imperiji se možemo suprotstaviti samo i odmah otporom i priklanjanjem njegovim neprijateljima.
Препоруке:
7
0
30 среда, 06 новембар 2013 15:34
Stanić Milan
Koji je sledeći korak kad je u pitanju KiM?Kapitalizacija političke dobiti dobrovoljnim pristajanjem Beograda na amputaciju državne teritorije verifikacijom "Briselskog sporazuma"i zaokruživanje NATO državice u koljevici srpstva,koja će u sledećem zadatku preću( u ovoj ili onoj formi) u sastav Albanije.Koje, i kako će biti sa ostalim delovima teritorije gde žive etnički Albanci(Makedonija, C.Gora,Grčka)ostaje da se vidi.Uglavnom,Srbi kao politički narod trebali su dobro apostrofirati citiranu rečenicu prof.Vorena Kristofera i američku politiku prema Balkanu koja ima svoj zacrtani kontinuitet bez obzira na raspored politički snaga u SAD.
Iz komentara se isčitava duboka podeljenost u srpskom društvu(iako uzorak nije stat.reprezentativan)- svet Aćima Katića i Uroša Babovića politikomana D.Ćosića.Jer,kako objasnitik situaciju da se predaje 12,3% državne teritorije,a narod ide kao omađijan za Vučićem.Da li će se na ovom stati?
Препоруке:
2
5
31 среда, 06 новембар 2013 21:31
Zabrinut
Nije nista zavrseno na zalost ,dok postojeca vlast tzv nazadna stranka ne dovede Srbiju u beogradski pasaluk ,koji ce prikljuciti EU , pod uslovom da se ista ne raspadne mada zelim da se raspadne i to sto prije da prestane zaludjenost sa EU.Prevelika se cena placa ulaska u EU ,posledice ce biti nesagledive po nas.Od Velike Srbije dodjose do Beogradskog pasaluka,sramota,koji zaokret,kakav salto u politici,da li je nesto slicno vidjeno u istoriji covevanstva??????????????
Препоруке:
2
0
32 четвртак, 07 новембар 2013 00:07
ја!
@ HM
У праву сте.
Времена све више потсећају на деведесете.
Сећате се колики степен јединства и усаглашених ставова је тада постојао.
Само шта се то десило тада?
Уочи 5.Октобра слична ситуација,сећате ли се колико је чланица дос имао?
16-17
али ипак,бити посебан,бити само свој!
Бити изван и знад масе,имати своје ја.
Свој став!
Има ли шта боље?
Препоруке:
3
2
33 четвртак, 07 новембар 2013 00:21
глупост!
Samo je Slobodan Milosevic izgubio vlast zato sto je sprovodio politiku koja nije bila po volji Zapada,(i to nasilnim putem u reziji tog istog zapada uz pomoc domacih protagonista).


Ово само дилетант може да напише и то злонамерни! Милошевић је отишао као је спровео политику која је максимално била по вољи запада, ослободио Хрватску од Срба, пристао на стварање нове државе БиХ, потписао сарадњу са Хагом, потписао Кумановски споразум и увео стране трупе на територију Србије. Е тада је се запад погладио по бради и рекао - од њега доста!
Препоруке:
7
7
34 четвртак, 07 новембар 2013 12:47
...
@ја!
Времена све више потсећају на деведесете.
Сећате се колики степен јединства и усаглашених ставова је тада постојао."

Usaglašenost je postojala protiv zajedničkog političkog protivnika, koji je tada bio svemoćan, ili je bar tako izgledao, a ne oko zajedničkih ciljeva, što dokazuje i brojnost članica DOS-a. Pokazala se tačnom ona Spinozina rečenica, da mržnja ne ujedinjuje.
Препоруке:
7
0
35 петак, 08 новембар 2013 12:19
Trident@glupost
Kada bi zapad sve svoje saveznike ubijao i bacao u zatvore ko bi radio za njih?
Mislite o tome pal mal......
Препоруке:
1
1
36 недеља, 10 новембар 2013 10:23
?
@@ја
заједнички циљ,
срушити противника.
Уз малу помоћ"пријатеља",
сразмерну циљу.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер