среда, 15. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милорад Додик: Зашто Албанци имају право на две државе, а Срби немају?

Kоментари (55) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 15 мај 2013 12:48
Đetić
Ja čim čujem da je neko naglo krenuo sa patriotskim izjavama i brigom za narod gledam gde mi je novčanik.
Препоруке:
29
140
2 среда, 15 мај 2013 12:49
micky
Zute satrape nikad nije interesovao narod kao ni drzava Srbija. Oni su izvrsavali zadatke okupatora. Vucic i Nikolic takodje. Sta su sve obecali (pred izbore), Dinkic je u vlasti godinama. Naopako je poslo kad je Dacic 2008 god. umesto sa DSS napravio vladu sa Tadicem. Prekretnica. Srbija ce propasti nacisto pa ce cistka da proradi. U medjumremenu NATO-fasisti ce da oslabe toliko da ce da smrdi od trulezi. Nesto se kuva. Ko to ne vidi on je corav kod ociju.
Препоруке:
89
3
3 среда, 15 мај 2013 13:03
само једно!
Све три ствари:војска,индиректни порези и Високи савет судства,су ствар договора које ни на који начин не дефинишу самосталпост,и решиве су буквално у кратком року.
Једино што недостаје Српској да оствари пуну самосталност јесте:референдум!
И наравно да не буде"саплитања"пре свега од Србије а онда и "међународне заједнице"шта год то значило.
Препоруке:
64
4
4 среда, 15 мај 2013 13:06
Kapacitet
Beograd kao gubitnik četiri srpske države (SFRJ, SRJ, SCG, Srbija) od WWII nema kapacitet i moralno pravo da zastupa interese Srba u celini. Ova "nakaza" od teritorije bez Kosova se ne može zvati maticom Srba. Glavni grad Srba bi mogao biti Novi Sad, Užice ili Banjaluka. Kulturna debeogradizacija Srbije je nužna. Država u kojoj je jedini autor popularne muzike tj. tekstova, jedna Marina Tucaković, pa čak i za evroviziju; ili u kojoj je jedini finansijski stručnjak Mlađan Dinkić; ili u kojoj je jedan čovek Vučić bog i batina; ili u kojoj je kultura Pink+ b92; nema kapacitet.
Препоруке:
92
6
5 среда, 15 мај 2013 13:11
Београђанин
Ова Додикова изјава знак је захлађења односа Београда и Бањалуке. Нарвно, разог овоме треба тражити у исплати политичких дивиденди Западу од стране актуелне власти у Београду, које је Запад подржао на изборима. Ипак, Додиков став сведочи о томе да постоји и борбени део српског народа, који још није деморалисан, дезоријентисан и сломљен као што је то добрим делом, нажалост, у Србији. Али све с то још увек може поправити и преокренути. Није све изгубљено, треба се итекако борити.
Препоруке:
96
6
6 среда, 15 мај 2013 13:19
синиша @ Đetić
Говорите о Црној Гори и политичарима који се залажу за црногорску нацију.
Ко би се томе надао да су такви црногорски политичари. Али, у сваком случају вам хвала на информацији, чим неки од ваших политичара спомене црногорску нацију, одмах стегнути у руци новчаник.

Нека сте нам то рекли.

Можда је и у другим нацијама другачије, а ви сте компетентни и надлежни за своју црногорску.
Препоруке:
59
9
7 среда, 15 мај 2013 13:20
Prvo skoci pa reci hop
Otkako mu Beograd dahće za vratom zbog kriminala, sve mu je više tijesna Bosna.

Ljubomoran čovjek što Beograd i Sarajevo normalizuju odnose kao glavna grada dvije države.

Kakav je to čovjek kojeg normalizacija i dobrosusjedski odnosi čine ljubomornim?

Nije valjda da Banja Luka i RS svoj prosperitet grade na lošim odnosima Sarajeva i Beograda?

Lako je tebi Dodo zapaliti vatru i helikopterom i avionom pobjeći kad zagusti, ali čime će obični svijet gasiti vatru?
Препоруке:
17
114
8 среда, 15 мај 2013 13:39
брм
овај човек је ноћна мора свих екстремно лоботомисаних - и срБских патриЈОта и бпшњачких и друге Србије..мисли својом главом, опредељује се у скалду са ситуацијом, гледа интерес свој и свог народа и РАДИ!!!!..уместо да гусла и просипа фразе јевропске ..
најзанимљивије ми је кад се срБске патриЈОте позивају на њега, човека који све говори и ради супротно од њих - то је најочитији показатељ њиховог аутизма
Препоруке:
30
17
9 среда, 15 мај 2013 13:41
@Kapacitet Београђанин
Слажем се са вашом критичком оценом, стање је лоше. Ипак, није цела Србија Београд (нити су у Београду сви исти) нити је Пинк идеал свима у Србији, Србија је и поред тешкоћа и надаље матица српства и треба се непрестално и упорно борити да се у њој пронађу витални и борбени људи, да се повежу, организују, оживе, не треба додатно људе обесхрабривати ни убијати у појам него их охрабривати. Треба веровати у преород пре свега воље и духа ове земље, ових људи, који су толико пута у историји показали изванредну свест и вољу и, знате шта - и опет ће! Ја знам да нам раде о глеви, али ми морамо пронаћи у себи људскости, храбрости, наде, вере, борбености... да би опстали. Живели!
Препоруке:
36
6
10 среда, 15 мај 2013 13:42
Kojcinovac
Dodik nam se predstavlja vecim katolikom od pape. Pa sta on misli,da RS vise voli Srbiju od nje same. Dodik je u problem.Ako neko ne zna,Brisel vec preispituje njegove veze sa kontraverznim biznismenom iz Amerike koji mu je dao kredit za onu vilu u Bgd cija mesecna otplata prevalizazi njegova godisnja primanja.
Toliko o moralu.
Препоруке:
23
80
11 среда, 15 мај 2013 13:49
Јутутунац
Ајде да видимо.Нек Уставни суд процени.Ако овај споразум значи де факто признање Косова и антиуставан је, онда с правом можемо да тражимо од ове власти да заступа ту тезу о јеној нацији и две државе и праву Републике Српске на тај статус.
Али зашто да Срби немају то право без обзоира на Косово које је освојено преварама, подвалама и прогањањем Срба кроз дуги низ година'Или зашто да то не буде једна држава иако није велика Србија као што они планирају , са много више међудржавних ризичних потеза , Велику Албанију.Зар Срби не могу да буду у једној држави и кад је Босна у питању,Наравно ако ви процените да би вам то одговарало.А билио би чудао да вам не одговара.Дедер Додик.До сад си ишао храбро и чинио чуда.Не смеш да попустиш, макар владао са вама спојеном Србијом.
Препоруке:
31
9
12 среда, 15 мај 2013 13:51
Стефан Митров Љубиша
Република Српска је још једина формално неријешена територија што се тиче става ЕУ према балканској подјели. Европа (читај Њемачка) све ради на томе дасе изигра Дејтон и обесмисли свака српска држава. Дјелује невјероватно, али у овом моменту, постоји један, додуше непоуздан, савезник који жели донекле опстанак Републике Српске. То су Сједињене Државе. Наравно, не зато што воле Србе, већ зато што се противе толикој Њемачкој надмоћи на Балкану. Хрватска је одавно Њемачка, Грчака је у дужничком ропству према њемачким банкама, преко Турске и њене дијаспоре Њемачка је у потпуности инфилтрирана и међу Бошњаке, гдје год живјели. Њемачки утицај је несумњив и очигледан у комадању Србије. Погледајте само која земља сад највише инсистира на брзом имплеметирању "Бриселског споразума" и чији амбасадор је најгласнији ових дана. Такође, не треба бити много паметан да се открије синхронизовани напад Њемачке преко ове "Декларације о заштити права Војводине".
Препоруке:
51
6
13 среда, 15 мај 2013 13:51
Istina
Dodiku svaka cast ali Srbija nikad nece priznati da je priznala narko drzavu Kosova!!!A iako prizna,nece nikad priznati da je to priznato...Moralni jad i beda srpskih politikanata.
Препоруке:
61
5
14 среда, 15 мај 2013 13:57
зека
Првенство у Српству већ дуго времена држи Република Српска,то је тачно и свака јој част на томе.
Препоруке:
61
7
15 среда, 15 мај 2013 14:02
Стефан Митров Љубиша
БНД је активно учествовао у помоћи и формирању свих теророристичких и сепаратистичких покрета у бившој СФРЈ. Једина два мјеста гдје још увијек немају потпуни утицај Њемци су Република Српска, захваљујући, америчко-британској одлуци да имају неку тачку на Балкану из које би се могао изазвати неки нови сукоб и отпор њемачком утицају, и, изненадићете се, Црна Гора. Колико год ја био против Ђукановића, мора му се једно признати, он је успио да у Црној Гори оствари и задржи прилично присуство и утицај Руса, или бар руског капитала. Њемци су са Ђукановићем још од времена кад их је овај преварио у продаји Електропривреде, коју су Њемци већ били капарисали, а Ђукановић је продао италијанским пријатељима (читај мафији, то јест самом себи). Њемци су досада имали два неуспјешна покушаја рушења Ђукановића на изборима. Оно што се зове опозиција у Црној Гори, у ствари је само група инфантилних и дезорјентисаних политичара под Њемачком командом и заштитом.
Препоруке:
27
9
16 среда, 15 мај 2013 14:11
Стефан Митров Љубиша
Политички напад на Републику Српску из београда је, у ствари, Њемачко-Турски савезнички план потпуног уништења сваке могућности да Срби имају своју државу. На жалост, у Београду тренутно не постоје политичке снаге да се томе одупру. Остаје нам само да се надамо да ће се неко моћнији томе супротставити. Ипак, могли би нешто да урадимо рушећи овакву власт, и борећи се на културно просветном плану против расрбљавања самих Срба. Замислите, ми ове године славимо 1300 година Миланског едикта, који нема баш неки суштински значај за наш народ, а не славимо 200 година Његошевог рођења, који је највећи национални идеолог код Срба. У Београду не постоји свијест о постојању Срба ван Србије и свијест о потреби њиховог обједињавања, дакле не постоји државничка свијест. Зато мислим да би заиста требало негдје друго преселити националну престоницу, а географија каже да је територијална тежишна тачка код Срба град Ужице.
Препоруке:
37
7
17 среда, 15 мај 2013 14:16
turci, poturice i nešto srba
Ne sme Dodik to javno da kaže ali je potpuno jasno da želi reći kako je Srpska talac okupirane i ucenjene Srbije jer o svojoj samostalnosti sme da govori koliko i Srbija svom Kosovu. Da ne govorim kako i koliko se dodvorava Turcima kako bi joj udelili koji dolar tzv. investicija dok kao kompenzacija Raška gotovo nepovratno više i ne liči na srpsku zemlju već tursku nahiju!
Препоруке:
39
2
18 среда, 15 мај 2013 14:20
Kosovar
Milorad Dodik: Ako ikada Srbija prizna Kosovo, teško da će to učiniti Republika Srpska.
Pa i ne treba nama takozvana "Republika Srpska" da nas prizna jer ona nije neki faktor naravno kada mi vama ne priznajemo za nista ne treba nama vasa priznanja ne vredi nista uglavnom sada Bosna i Hercegovina kada postane malo jaca ona ce nama priznati a za vas ... pozdrav svima
Препоруке:
16
59
19 среда, 15 мај 2013 14:29
Adresa
Gosp. Dodik, ne racunajte na ove "vlasnike" Srbije, koji sve cine da i malu Srbiju i Srbe poklanjaju i dele svima ko hoce. Okrenite se Rusiji i Putinu, bez njih ce vas Nemacka i Amer., sa njihovim satelitima u Srbiji, pojesti kao sto jedu nas.
Препоруке:
30
7
20 среда, 15 мај 2013 14:59
Mali Bosnjak
Od oca i dedova sa saznao da smo mi u Srbiju dosli iz Bosne.Fala Bogu da ima i Srba koji nisu poreklom iz Montenegra.Iz tog razloga, vrlo rado bih zatrazio drzavljansvo Srpske, ali ne BiH. Mislim, dvojno.Gospodin Dodik je stena. Samo mu savetujem, kao stariji covek od njega, da stvara naslednike. Slicne njemu,ili jos bolje. Jer ova fukara sa svih strana ce nece lako zaustaviti.Drz te se Srbi iz Srpske, naravno i Hercegovci, jer smo bez vas izgubljeni.
Препоруке:
33
8
21 среда, 15 мај 2013 15:00
Invalid na granici gladi
Dodik,ako mislis dobro svom narodu,pare koji si dao putem kredita svojoj familiji raspodeli deo od toga gladnima i invalidima rata.
Препоруке:
21
27
22 среда, 15 мај 2013 15:18
srbinbanjaluka
Suština svih ovih u zadnje vrijeme i dane polemika na relaciji R.S. - Srbija ili konkretnije Dodik - vlast u Srbiji jesu zapravo lični interesi i jednih i drugih, s tim da ovog puta više interesi našeg Srbina, s ovu sstranu Drne. Ili još bolje reći, ove relacije, paneli, poruke iz BG nama, iz BL Srbiji zapravo ponajbolje pokazuju svu naivnost i pogubnost srpske politike, odnosno ponajbolje pokazuju da srpski narod politiku i nema, postoje samo interesi razno raznih grupacija i ovdje i tamo koji se bave svime isvačim, podržavaju ili su sve i svašta..... narod je i dalje zapušten.... to je prava srž i dijagnoza svih ovih tzv. peripetija.

Dodik se ne slaže sa ničim što vlast Srbije radi, ali ćutati se mora, ta ista vlast ga ima u šaci za sve ono loše što je radio, pa i dan danas čini sa svojim firmama, prijateljima i firmama tih prijatelja, sve je uvezano.

A s drugu stranu vlast BG, konkretno Nikolić dokazao je i pokazao je da je maher za lupetanje raznih riječi.
Препоруке:
15
20
23 среда, 15 мај 2013 15:23
srbinbanjaluka
nastavak.....



Naime NIkolić i Srbija zapravo pokazuju dasrpski narod ništa nije naučio. Konkretno zamjeram mu obe stvari i kad kaže za nas da smo Bosanci, jer to nismo, ali zamjeram mu i pomen dve srpske države ?! To nam samo šteti, jer na kraju krajeva mi i nismo država, a to što neki idioti, ali i dobar dio naivnog naroda to želi ili misli da bi bilo bolje... to i jeste posledice one ranije pomenute zapuštenosti nas kao naroda. Mi politiku ne znamo i slabo kad smo umijli da je vodimo. To pokazuje dosledno i ovaj sjedokosi predsjednik kao i onaj u ranijem mandatu, isto sjedokosi. Zato danas i nemamo državu, jer Srbija to nije - ona je tipičan primjer kvazidržave, R. S. čak djeluje državotvornija, mada se tu itekako pretjeruje u smislu priče otcepljenje i sl. idiotarije... jer to, upamtite, to niko mirno gledati neće, ni svijet, niti FBiH. BG je pustio vodu odavno za dio svoje teritorije - KiM - pa šta reći tek za R.S: - smiješno. Ne razumjem odakle porivi ljudima za tu priču.
Препоруке:
10
26
24 среда, 15 мај 2013 15:28
srbinbanjaluka
nastavak....



I da završim, jasno i konkretno. Većina ovdašnjih komentara je smiješna, nacionalno nabusiti, što će reći nedorasla, emocionalni pamfleti su u pitanju - to će nas koštati sve kao narod. R. S. nikad neće biti država, ovo je najviše što možemo imati i budemo li pametni čuvaćemo.... avanturisti iz fotelja treba da znaju da kreneli se bilo šta u tom rpavcu R.S. nestaje---- put Srbije jedino idemo svi ? Jel to strategija nedorasli komentarčići ??

Što se tiče Srbije, ništa naročito, i ova vlast kao isve ranije plešu i rade po diktatu jednog tate, budu li i oni šverali tamo- amo proće kao isvi drugi. MMF, SAD. zapad.... njihova šapa je odavno na Balkanu, vojna, ekonomska... svakakva.Opametite se narode, dajte korist da izvučemo. Kosmet je otišao, ćao, zatucana politika kroz čitav vijek i više ga je odnjela. Dajte da pameću a ne srcem radimo za bolje sutra. R.S. dio BiH, dobar, jak dio....Srbija jaka država.. sve mimo toga je avantura koja znači kolone traktora.
Препоруке:
9
25
25 среда, 15 мај 2013 15:32
srbinbanjaluka
nastavak....


I još da konkretno završim sa onim sa kime sam i počeo - Dodik , Nikolić - oba pokazuju svu naivnost, prvi je uhvaćen na djelu, sad gleda kak oiz svega da se izvuče, idealna prilika za to jest avantura zvana referendum, tzv. nezavisnost i sl. gluposti. Na kraju krajeva, kad bi sve to i zamislili, za Dodikom bi ta država naša bila ništa bolja nego Milini CG, kriminal, jednoumlje, bratstvo par ljudi koji rade šta žele, a sve u ime tobož srpstva. Moral ibi sutra revolucijom da ga sklanjamo, eto šta bi bilo.

S drugu stranu Nikolić, primjer nedorečenog čovjeka, šta reći 20 god. u politici... snimci na tv četovanja, pa bedževa... sad ovo... dokaz i pokaz gdje smo mi kao narod. Da se razumjemo, oni prije su isti kao i ovi... marionete koje rade šta drugi kažu, s tim da Nikolić naivac pošto je u ranijim decenijama lupetao gluposti i glumio četnika e sad mora oprati se....ali to je dr. priča već, znate šta želim reći.

Jadan srpski narod sa ovakvim glavešinama.
Препоруке:
5
25
26 среда, 15 мај 2013 15:33
Milutin
Dodik je mali lokalni šerif koji ima u vlasništvu feud sa brojem stanovnika jednog grada prosječne veličine u SAD-u. Dodik je osoba koja nema nikakvu moć (jer nema nikakvu oružanu silu) niti ima ikakav utjecaj (čak ga ni Beograd, zbog katastrofalne situacije u Srbiji, ne podržava). Dodik je past tense za Amerikance (dakle, za one koji odlučuju o BiH, a time i o Srpskoj), nebitan lik koji im ne vrijedi ni pišljiva boba. Svoju ulogu pasivizacije RS-a je ispunio, sad je sazreo trenutak za demontažu dejtonske BiH. I to je neumitno kao što poslije ponedjeljka dolazi utorak. I Dodik to zna, samo vam ne smije reći.
Препоруке:
14
25
27 среда, 15 мај 2013 15:38
srbinbanjaluka
nastavak...

Možda ovo sve ponajbolje bi opisao ovaj primjer, pa sami presudite. Od kraja 70ih do danas u Njemačkoj vidite ovo : Genšer, Kol, Kinkel, Šreder i sad Merkel, ali isto žena kaže samo, povlačim se za dve godine čini mi se.

Pet osoba, jedna politika, nijanse samo, naročito glede onih glavnih pitanja, spoljne politike.

Kod nas Dodik, Čavić, Ivanić, tu Nikolić, Tadić... i sl... ruzno reći ali samo nesto nepredvidjeno u zivotu te ljude smaknuti moze iz politike. To govori da smo mi zaostali. Šta god mislili o Hrvatima, ko je čuo prije deceniju za mIlanovića, Kosor tu i tamo, Karamarka....pa jel to kod Srba mladjih nema, ili je to princip iz srpskog fudbala, sjedi na klupu, mlad si, tek ti je 20 god ??!! A drugi već pehare dizu sa 18. Smijurija smo mi kao narod. O Koštunici da i ne pričam, Šešelj, gle fanatizma - što će reći i idiotizma - lik jos predsjednik, i iz Haaga ?!

Samo sudovi, i atentati su ljudi sklanjali, smijesno i zalosno. Zato i tavorimo i tavorićem.Poz
Препоруке:
8
27
28 среда, 15 мај 2013 15:55
doda
Samo mozhe li mi neko reci shta je to srpska?Ko ne priznaje i nece priznati Kosovo?Srpska shta?Gde je to?Necesh moci Dodiku brigom oko Kosova pokriti svoj trag.Ti zhivish kao" bubreg u loju" dok narod ti umire za hleb.Videcemo shta ce Kelmendi pricati.Robija ti ne gine,tebi i slicnima kao ti po celom Balkanu.Cim im gori ispod ,odmah se kace za Kosovo,to vishe ne pali.Priznace to Bosna&co,vrlo brzo cesh se uveriti,a ti cesh slaviti unutar neke "cuske".
Препоруке:
9
30
29 среда, 15 мај 2013 16:22
Светислав Костић
@ "srbin"banjaluka, пре ће бити судећи и по садржају у наставцима да сам већ прије годину или двије био у праву када сам написао да се код такозванога "Србина" бањалука ради о једном муслиманском житељу Бањалуке каквих и у рату било као и Хрвата који своју цркву у центру града редовно посјечивали и Богослужењу присуствовали у масама и ни у једном сличају ни трага дискриминације. Док муслимани у ратној Баљалуци нити од католичких нити од православних вјерника вољени.

Ткзв. "србин" Бањалука са дефетистичким деструктивним аматерским Трабуњањем Србима у Србији поповањем под фирмом "Србина" био од мене већ добру годину уназад разоткривен и дуго времена није се појављивао. Сада када по његовој оцјени гарбање Срба у Србији "застарило", поново се вратио истој мантри о РС, Додику и,тд. Намјесто да се каои други муслимани као такав и представи.
Препоруке:
28
4
30 среда, 15 мај 2013 16:42
srbinbanjaluka
@ Svetilav Kostić

E moj Svetislave Kostiću, dok ti trabunjaš praznu nacionalnu priču, moja priča je nacionalnija od tvoje, samo je ti ne vidiš niti prepoznaješ, jer si zadojen istom onom naivnom mitologijom koja nam je i stucala sve decenije kao narodu. Ista ona ideologija kao i u 20. vjeku i još prije.... podsjetiću te da jos početka 19. vjeka Vuk Karadzic je morao pobjeći u Beč ne bi li onda iz Beča narodu podario azbuku i lejpši i pravilniji govor... tad ga je i crkva naša i narod skoro za budaletinu proglasili. A sve u ime neke nacionalne priče, izdaje ili čega već.

Tako i danas Dodik radi, dok nejgovi ljudi, sin, firme, stranačke kolege pljačkaju, dijele otkaze, podjarmljuju narod svoj, u isto vrijeme ide i ova priča o potrebi nezavisnosti i sl. bedastoćama. Ne, nama je potreban istina, a ona glasi, dosta laži, hoćemo mi mladi da uzmemo stvar u ruke, a ne ulizice. R. Srpsku ne dam, ali neću dati ni drugi da avanture rade sa njom.

Živio i pozdrav čovječe naivni.
Препоруке:
10
28
31 среда, 15 мај 2013 17:44
Petar
@ srbinbanjaluka
@ Svetilav Kostić
Zasto toliko zuci protiv Kostica? On nije neki veliki kapacitet(hvali se da je novinar) ali nije ni od onih koji bi izdao. Dodik mu je dao parce hleba i eto razloga zasto ga podrzava.
Препоруке:
5
24
32 среда, 15 мај 2013 18:13
гаврило
Миле, добро је да си и сам свјестан да у Београду сједиш када је влада у питању, међу лажовима, преварантима и велеиздајницима! ове биједнике ћемо ваљда некада растјерати само незнам хоћемо ли се моћи опоравити од штете коју су направили, коју праве и коју ће правити!Србија је једна и ваша и наша, зато сви морамо да је волимо!!!
Препоруке:
16
3
33 среда, 15 мај 2013 18:20
Твртко I Краљ Србљем
Kако је лепо кад се толико демократа и реформиста скупе да изразе искрену бригу за Републику Српсkу. За "srbinbanjluka" (и остале) који је само против Додика али им Српска наводно не смета пар питања

Ако ниси за самосталну Српску зашто си?
Треба ли преносити надлежности са Српске на бх или не?
Треба ли Српској намирити онај 1% територије који јој недостаје по Дејтону?
Смете ли ти инцко или га подржаваш?
Чија је војна имовина?
Да ли подржаваш муслиманске изборне марифетлуке у Сребреници или не?
Да ли су Срби у Сребреници починили геноцид?
Да ли су Добровољачка и Тузланска колона злочини или добро дело?
Шта мислиш о концетрационим логорима у СА и другдје у којима су Срби страдали?
Осуђујеш ли злочине у Казанима или то можда није био злочин?
Кад је по теби рат у бившој бх почео?
Да ли треба Српској Цркви вратити њену имовину у СА и другдје или не?
Шта ћемо са пензијама, војним становима и другој имовини коју су муслимани и хрвати отели од Срба?
Т
Препоруке:
18
2
34 среда, 15 мај 2013 18:59
srbinbanjaluka
@ Твртко I Краљ Србљем


Pozdrav. Evo, konkretno, u glavu što kažu, odgovori.

Nisam za samostalnu. Jaka Srpska u jakoj BiH, jačati je, ekonomski unaprijediti, modernizovati. Katalonija u BiH.

Ne, ne treba prenositi, sve što je Dejton, poštovati. Ali to onda uvjek raditi, ne selektivno, Dodiku kad je trebalo Dejton rusiti cinio je to, kad mu sad ne treba, jer je uhvacen s prstima u medu, e sad daj nekakvu nezavisnost.

Nikakvo namirivanje. Realno, gruntovno mi Srbi imamo 64 - 65 % BIH. Pa nećem osad o tome još ? Zadnji dani i sedmice gradjanskog rata u BiH su bile pogubne po nas Srbe, dobro je da imamo i ovo, a vi se uhvatili nekog 1 %, dajte molim vas, dajte jedan % manje poreze barem, a plate i posla.

Incko mi smeta, ne podrzavam ga. I želim iradovaću se kad OHR ode. Ali neko se vara da će OHR otići dok ovaj manituje o nezavisnosti. Na kraju krajeva, isti ovaj čovjek je u poslovnim odnosima sa OHR, konkretno baš Inckom.

Imovina je BiH, znači njenih entiteta.
Препоруке:
3
26
35 среда, 15 мај 2013 19:03
srbinbanjaluka
Твртко I Краљ Србљем


nastavak....


Nikako ih ne podržavam, i to ne samo u Srebrenici nego i čitavoj BiH što sad pripremaju. Ali dozvoli, to je njihov vid borbe, perfidan, a ovi nasi mamlazi odgovarju na to referendumima, ejjj to se samo jednom u zivotu radi a ne prijeti svaki malo. Odgovoriti istom mjerom, Srbi iz Srbije protjerani npr. iz Sarajeva nek se ragistruju u Sarajevu i tako mjenjaju tamošnju političku, lokalnu i svako dr. strukturu. Njihovim oružjem znači, a ne žirovno i šatorskom politikom Dodika i Kecmanovića is l . tipova.

Nismo počinili. Ono je velik zločin. Svaki je nepotreban zločin, izlišno je to i pominjati, ali onaj u Srebrenici je itekako nepotreban, kraj rata, mamlaz Mladić radi to što radi, nasjeda na patku zapada, dozvoljava tzv. vojsci, tj. mamlazima i raspuštenicima da rade pokolj. Tragično. Inače, da mi djelić posjećujemo npr. Kravice i Sjjekovac kao oni Srebrenicu druga bi priča bila, no Dodik i sl su tamo na jubilejima samo. Narod isto.
Препоруке:
4
18
36 среда, 15 мај 2013 19:08
srbinbanjaluka
@ Твртко I Краљ Србљем


nastavak...


Dobrovoljačka i Kolona su gnusni zločni. Sjećati se, ne zaboraviti, ali i izvesti pred pravdu kako oni koji su pokolj učinili, isto tako i pred pravdu Kukanjce male koji su naivni bili i onako izvlačili djecu kad je evidentno bilo sta se sprema, Patka na koju smo nasjeli. Suditi staresinama isto. Znam da je to gotovo nemoguće sve, s toga redovno ih onda prozivati javno, i koljače njihove i naivce naše.

To su logori smrti bili, malo se o njima zna, a zašto pitajte RTRS, ili bajne srpske rezisere. oni imaju i Nafaku, Remake, Halimin put, Gori vatra... sve ratne teme obradjene... mi jos ni spomenika palim borcima Otadzbinskogr rata u Banja Luci, nego kao jadovi idemo na groblje pored sporstke dvorane. Jadno i bijedno. Tipično za nas Srbe. Sramota.

Da osudjujem zločine. Govoriti o njima, pominjati ih, prethodni odgovor.

Rat su počeli Slo i Hrv, pomognuti zapadom plus muslimani radi želje nacionalnih drzava i mrznje prema Srbima.
Препоруке:
5
12
37 среда, 15 мај 2013 19:12
srbinbanjaluka
Твртко I Краљ Србљем


nastavak...


A moj srpski narod je bio naivan pa to sve nije prepoznao, nego je kao manit skupio se na Gazimestan, i gle čuda, mahao i kokardom, i petokrakom, zapravo kao i naše vojne uniforme, jedni orlovi, jedni petokraku... nismo ni znali za sta se borimo, znali smo samo sta necemo. Tako je i danas. Kod drugih se znalo, svi pod sahovnicu, ljijan, ali oni su na tome radili jos poodavno...71 Hrv. proljece i sl... mi smo bili slijepci kao i danas,i znali smo samo sirovo odgovarati, kao iDodik danas sirovo referendumom, odbice nam se od glavu to. Ako ne umjes drugacije, skloni se, nisi za politike, a belaj je uvjek lako poceti, treba ga znati zavrsiti, i imati saveznike za to.

Da treba joj vratiti. Ali ona treba edukacijom i znanjem da vrati to narodu. A ne da bude alat u rukama drugih, jos i sirovina. Crkva nasa poodavno nije, decenijama ono sto treba da je. Odgovorna je dijelom za zapustenost naseg naroda, politicku mislim.

Boriti se za njih.
Препоруке:
5
11
38 среда, 15 мај 2013 19:15
srbinbanjaluka
@ Твртко I Краљ Србљем


nastavak...


A kad vec pomenuste te famozne penzije, ok razumjem vas, ali stop onda taj Dodik patriota ne kaze, ok ne damo ni mi vama penzije dok vi nama ne krenete, reciprocitet, a ne ovako velike teme gladnom narodu. I ovaj skup košta, ali ni to nije problem da ima vajde, ali nema, bice samo nesrece. Vise bih volio ovakve skupove u kokusima nasim npr u Washingotonu i li gdje drugo gdje realno se i odlucuje... sve drugoje guske u magli smo.


Pozdrav, živio, i usput, Tvrtko nije kralj Srbalja, to je kralj Bosne, ali iz roda srpskog, iz loze srpske, porijekla srpskog, ali nije kralj Srbalja, kralj Bosne. Mani se mitologije, ali je znaj, da te drugi ne bi veslali danas - sutra. Živio i ne daj se.
Препоруке:
5
12
39 среда, 15 мај 2013 20:10
СРБИН ИЗ УВЕРЕЊА
Све је ово тако чудно и изненађујуће.Ето очигледно је Додик одбачен од стране српске политике у Београду.Доказ томе је да Додик долази у Београд када нема Томислава Николића, када Николић одлази Турчину на ноге, када се грли и рукује са Абдулахом Гулом /предсједником Турске, када се грли и рукује са "златним љиљаном" /добитником највишег ратног признања у Армији РБиХ Жељком Комшићем, када Додиков политички кадар из Додикове странке Неwбојша Радмановић вјерно слиједи примјер Томислава Николића, а Додик у Београду говори нешто друго.Ето ако је јак политичар, не разумијем како Додик није могао забранити Небојши Радмановићу да иде у Турску?Не разумијем шта се ово дешава?Изгледа да ћемо ми ускоро постати стигматизовани као "негативци" и "национал-шовинисти" са којима ће се позабавити српска држава.Боже сачувај још ће им налоге давати Турска да дјелују против српских националиста, још мало па ће нас наши хапсити јер смо "пуно национални"...
Препоруке:
17
2
40 среда, 15 мај 2013 20:42
мојих прародитеља, Краљева Српских
За "srbinbanjaluka"

Седи -1.

Своју повељу Дубровчанима издату 1378, Твртко овако завршава

Стефан Твртко у Христу Богу, краљ Србљем и Босни и Приморју
Извор Monumenta Serbica скупио Miklusic, Страна 190

Писано ћирилицом, лахко прочитати, чак и данас. Ако прочиташ могао би доста тога научити. Ако је то теби митологија ниси у истини и на погрешном си пута ако претпоставимо да си Србин.
Препоруке:
23
2
41 среда, 15 мај 2013 20:52
srbinbanjaluka
@ мојих прародитеља, Краљева Српских


Nazalost, mnogi sl. vama ocjenjuju nam djecu danas. Sami ste rekli odgovor. Da nije, Srbalja, vec svega tog cega ste nabrojali. A kad je tako, doticni je tako i trebao staviti, no da sad necjepidlacimo - na kraju krajeva - i istorija sama kaze da Tvrtko nikad nije imao bilo kakvu realnu vlast nad Srbljem.... to je bio samo pokusaj, on je istinski bio samo kralj Bosne. Toliko.

A što se tiče ćirilice, to je više prevazidjena tema... kad nemate argumenata svi vi ovdje onda gurate te emocionalne pamflete. Dajte argumente, a ostavite se tih rekla mi baba, pricao mi deda... da su znali i tvoj i moj deda i baba nesto danas bi imal idrzavu. Pozdrav.
Препоруке:
4
16
42 среда, 15 мај 2013 21:52
Милорад БЛ
За "srbinbanjaluka"
Мајке ти што си се толико раскокодакао?
Узми уџбеник историје за седми разред основне школе аутор Раде Михаљчић страна 144 и прочитај шта пише за краља Твртка I Котроманића.
Ако си уопште из Бања Луке требао би да знаш да огромна већина Срба не може више да поднесе глупости које долазе из Сарајева.
Препоруке:
22
3
43 среда, 15 мај 2013 22:11
Јутутунац поводом Србинаизбањалуке
Шта ти се десило човече?Баш ме забрину.Тман сам се спремао да докторирам на твојим ламенмтацијама ,ти престаде.Да те није шлог, боже недај, уватио.Или ти се језик одзуеи или ти је фата затворила врата.Као да престанеш бог те не убуио.Па то је литанија , над литанијама.Какав Толстој какви бакрачи.Ти нама очита буквицу за тролетњицу.И стаде.Што болан.Како ћу ноћ провести а да не слушам те божанске савете.Дедер навали чоче.Помишљам да те за краља поставимо.Овај Карађорђевић не зна Српски плаћамо га већ 15 и ко зна колико година а он ни реченицу какао вааља на српком не уме да рекне.Оно ни ти ниси неки јеичар ал можеш дуго да тако какао си надарен да нама држиш слово, стално јово нанаово. Имаш мисао дубоку и широку.Све си нас средио за врбицу.Сад само да ти метнемо крууну па код Лазе Лазаревића и да завршимо с овом авантуром српском на овом земном шару.Дедер бањалучка србендо.Удри мало , само још педесет наставака, па да данемо душом,Како ћу ноћ да проведем без тебе.Така памет!
Препоруке:
7
3
44 среда, 15 мај 2013 22:29
један запуштен србин @srbinbanjaluka
убедио си нас миришљави и незапуштени.
ајд сад одмириши даље

није да ми сметаш, него да се не навучеш нашу српску запуштеност...
Препоруке:
11
2
45 среда, 15 мај 2013 22:34
Marko Miljanov
Milorade, iskreno se nadam da imas nekog jakog za ledjima. Jer kako su Srbijanci poceli, zabost ce ti noz u ledja tek tako, i prodat ce i tebe i Srpsku za trideset srebrenjaka. Ja se nadam da ces uspjeti da osamostalis Republiku Srpsku i da je odvojis od Federacije jel upamti bolje je da je Srpska samostalna nego da se ujedinjuje sa Srbijom. Ako se ujedini sa Srbijom to ce biti propast za Republiku Srpsku. Vidis da sami sebe ne postuju kako ce postovati nas iz Republike Srpske. U se i u svoje kljuse Milorade drzi se Rusije i Izraela i nek ti je Bog na pomoci sa Srbijancima.
Препоруке:
14
1
46 среда, 15 мај 2013 23:08
Мирослав Ђукић
Без пристанка представника Републике Српске, Унија БиХ не може признати лажи-државу Србијанских Албанаца из Приштине.

Још је 44 дана до Видовдана!
Препоруке:
16
1
47 среда, 15 мај 2013 23:40
МилошРС (Бања Лука )
Тешка времена , сваки дан неко ново понижење...
Како год буде, али недамо родну груду , овај задњи комад српске земље са ове стране Дрине, па макар главу дао.
Шта ће ми глава , ако је погнута.
Препоруке:
13
4
48 четвртак, 16 мај 2013 00:04
Dragan Banja Luka
@srbinbanjaluka
Komsijce mlado procitalo istoriju za VII razred pa nama ovdje prodaje "online deception" metode.
Prvo, da cesto koristis skracenicu RS ne bi je pisao sa tackom a FBiH bez tacke, drugo odaje te citav niz komsijskih gresaka u ijekavici, Haag pisemo Hag, ratne zlurade asocijacijske floskule "traktori" su iskljucivo komsijskog porijekla. Kako li samo skacete i na samo pominjanje Dodika! Smeta vam, a?
@Kojcinovac
Bia bii grize rep? Znaci, u radno vrijeme bezbjednosti moja trosite vrijeme i novac poreskih obveznika. (Ne sumnjam da si to uradio sa sluzbene IP adrese?) Mi na NSPM smo vam opasnost dok nam narod mrcvare na KiM?
Препоруке:
7
2
49 четвртак, 16 мај 2013 00:21
SERBON
MILE SRBINE SAMO NAPRED SVE POHVALE ZA TVOJU BORBU I ZZELJE DA ISTRAJES U TOJ BORBI! Dok ima ovakvih srba ima i nade za Srpstvo ali ima i straha za sve Srpske dusmane na Balkanu i na zapadu!
Препоруке:
11
2
50 четвртак, 16 мај 2013 00:24
SERBON
Srbi treba da dobiju zapravo pravo na jednu drzavu u kojoj treba da bude objedinjen sav Srpski narod na Balkanu! Srbima ne trebaju ni dve ni cetri srpske drzave kao sto je to trenutno!Treba da bude samo jedna jedina Srbija!
Препоруке:
9
3
51 четвртак, 16 мај 2013 01:45
Светислав Костић
@ SERBON! Слажем се твојој идеји о свим Србима под једном небеском капом.
Препоруке:
6
0
52 четвртак, 16 мај 2013 09:50
Miloš
G-dine Dodik to nije odluka organa Srbije da se prodaje država i narod. To je odluka kaparisanih plaćenika pseudo elite sa kojom upravljaju deca i unuci komunista KOS, partizani ušli u Beograd iza ruskih tenkova 1944.
Препоруке:
4
0
53 четвртак, 16 мај 2013 12:49
Zoka_BL
RS tone, tone, tone,,,,zbog loše i korumpirane vlasti na čelu s njim a on i dalje se pravi englez i kobajagi vodi neku stratešku nacionalnu politiku.
Čas se otcjepljujemo, čas se pozivamo na Dejton, čas revidiramo svoju poziciju, čas ono-čas ovo!!
A narod nema šra da jede!
Препоруке:
4
3
54 четвртак, 16 мај 2013 18:14
Catharinae Reginae Bosnensi Stephani ducis santi sabbae
За *srbinbanjaluka*

Што више пишеш, више се упетљаваш и проваљујеш.

Зато лези -5.

Чињеница је да је лево крило српске војске на Косову пољу водио Велики Војвода Влатко Вуковић Косача, најбољи војсковођа краља Твртка. И де је по Косачи, војводи од Светог Саве Херцеговина добила име. И де је Босна од искона српска земља. Твртко I то дефинише тако да је народ којим влада Србљи и да су њихове земље као Босна и Приморје. Кави емоционални памфлети бре. Прочитај повеље Србских владара од Кулина Бана надаље па се врати да причамо.
Препоруке:
0
0
55 четвртак, 16 мај 2013 23:33
Турас
Поштено говорећи жао ми је прво мене, затим Милета Додика.Мене што ћу као Србин од моје издајничке владе против своје воље(што је признаћете не уставно)бити ставњен западу на располагање.Додика, кога ће иста влада да прода Турцима и потурицама, који се по новом називају(незнам дали су свикли да се одазивају)бошњаци.И највише ми је жао што пу сти Срби, нити снаге а нити памети да се организују против све србске несреће.Само што знамо преко НСПМ да се препуцавамо. Срећно вам било !
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер