Možemo da naučimo od Goranaca kako se voli-brani domovina!
Preporuke:
59
0
2
sreda, 13 februar 2013 12:00
XXX
E kad dočekasmo da i Goranci budu veći Srbi od nas samih, neka nam služi na sramotu, a njima na čast!!!
Preporuke:
60
0
3
sreda, 13 februar 2013 12:15
subotičanin
Goranci treba da vode računa o sebi a ne o "državnim interesima Srbije" i o nekakvim nerealnim, prevaziđenim, pogubnim političkim projektima. U protivnom, na prostoru Republike Kosova nemaju nikakvu budućnost. Goranci, pamet u glavu !
Preporuke:
2
55
4
sreda, 13 februar 2013 12:16
Konobar
Gorancima se neće ništa promeniti ni posle sastanka Dačića i Tačića. Od sastanka se očekuje da se rasformiraju srpske paralelne strukture vlasti ( policija, sud i administracija ) na Kosmetu, što Goranci ni nemaju. Ostaje pravo Srbije da pomaže institucije školstva, zdravstva, sporta i SPC. Naravno uz "transparentnu kontolu protoka novca" kako piše u protokolu Ketrin Ešton još od 4 decembra 2012. Možda će biti problem sa Krstimirom da prihvati na severu ono što je već zapisano u rezoluciji EU od 19.01.2011 i Zaključku Saveta Evrope iz decembra, ako se hoće zeleno svetlo za DATUM. Stvari će biti jasnije na Sretenje, a epilog će biti kada dođe Šešelj i pokrene Ustavni Sud.
Preporuke:
24
0
5
sreda, 13 februar 2013 12:22
F-16
@XXX
Mislim da ste nenamerno omalovažili Gorance. Ne poznajete ih. To je jedan napaćeni deo srpskog naroda, to su vrlo vredni i porodični ljudi. Njihova istorija islamizacije je veoma interesantna. Islamizirani su na samom kraju 19. veka, a neke porodice pred sami balkanski rat i oslobođenje. Slave Đurševdan i Božić, i čuvaju ikone krsne slave u domovima.
Ja ih poznajem i znam koliko su privrženi Srbiji, koja im nikada nije uzvratila kako treba.
Preporuke:
42
1
6
sreda, 13 februar 2013 12:44
Slavisa
Goranci su nasi Hajledneri, to je jedan fin, posten, hrabar i vredan deo Srpskog naroda i treba ih uvek podrzavati. Nasa vlada bi morala vise da ucini za njih! Ovi ljudi su svedoci kada su se divlja siptarska plemena sjurila sa Prokletija na Kosovo i Metohiju. Pamte zadnjih 1000 godina. Oni sve to dobro pamte a Albanci im to nece oprostiti vec zatiru sve tragove.
Preporuke:
35
1
7
sreda, 13 februar 2013 12:46
subotičanin@F-16
Poštovani g-dine F 16, Goranci mogu biti dosta toga, ali nikada deo srpskog naroda, kako ste Vi naveli ! Proučavajte malo materiju, pa ćete se i sami uveriti u to. Inače, zanimljiva je teorija da su svi Slovenski narodi sa prostora Jugoslavije, u osnovi, Srbi; upravo je ovo i dovelo do raspada bivše zajedničke nam države. Hrvati se često nazivaju katoličkim Srbima; po ovoj logici bi neko mogao Srbe nazvati pravoslavnim Hrvatima ! Jer, oba naroda su primila Hrišćanstvo nekako u isto vreme ali iz dva različita centra. Uz to, Hrvatska je postala Kraljevina još u 10. veku, mnogo pre Srbije. Zato nemojte da posrbljujete koga god vam se prohte jer nas je to i dovelo do svega ovoga.
Preporuke:
0
44
8
sreda, 13 februar 2013 12:53
Ivan Aleksić
@subotičanin
Uz to, Hrvatska je postala Kraljevina još u 10. veku, mnogo pre Srbije.
Dakle, bitnije je šta Papa misli nego šta je "stanje na terenu"?
Preporuke:
30
0
9
sreda, 13 februar 2013 12:55
XXX
@F-16
Gorance odlično poznajem pošto žive u mom komšiluku i u mom gradu drže, od kada znam za sebe, poslastičarnicu. Namera mi je bila da pokažem našu sramotu, Srba iz uže Srbije, koji ništa ne radimo za spas naše otadžbine, dok ljudi koji žive potpuno okruženi šiptarima i dalje u životu drže institucije ove zemlje i ako je ista na njih poodavno zaboravila.
Preporuke:
32
1
10
sreda, 13 februar 2013 13:13
subotičanin@Ivan Aleksić
Poštovani, često čitam Vaše komentare, ali ovaj put ću da Vam i odgovorim. Ja ne znam šta je Papa u 10. veku mislio, kao što ne znam bilo čije misli. Činjenica je da se ideja o srpskom poreklu svih Južnih Slovena može pronaći u određenoj literaturi. Čak šta više, ide se i toliko daleko da se tvrdi da su Srbi zapravo pra-Sloveni tj da su i Rusi srpskog porekla - otuda i ona krilatica "Srbija do Vladivostoka". Ipak, kada se čovek OZBILJNO bavi istorijom kao naukom, apsolutno preovlađuje stav da su Hrvati narod za sebe. I sam prvi srpski kralj je dobio krunu upravo od Pape Honorija Trećeg 1217. godine ! Da nije bilo Pape, ko zna kada bi Srbija postala Kraljevina po prvi put u istoriji, a i onako je nekoliko vekova kasnila za susedima.
Preporuke:
1
24
11
sreda, 13 februar 2013 13:21
A L Mollari
Goranci, sokoli naši, možda vas je ova vlast zaboravila, ali narod nikad. Na vas mislimo, i kad dođe vreme vi računajte na nas, a i vi, bogami na državu Srbiju i narod srpski. Takve papke kao ovaj kvazi-subotičanin ne obraćajte pažnju, to su samo neprijateljske provokacije. Glavu gore, zora već rudi, sokoli!
Preporuke:
24
0
12
sreda, 13 februar 2013 13:26
Ivan Aleksić
@subotičanin
Te teorije jesu, naravno, potpuno neosnovane. Međutim, ovde je nešto drugo u pitanju (a Vi niste shvatili o čemu se radi). Naime, titulu kralja je u tom periodu mogao da ponese samo vladar koji bi dobio to priznanje od Pape.
Normalno je da je Papa prvo priznao kraljevinu katoličkom a ne pravoslavnom vladaru, što ne znači da je katolička država koja je to priznanje dobila i - starija.
Preporuke:
20
0
13
sreda, 13 februar 2013 14:57
gavrilo
Bože kakvi ljudi, kakavi DIVOVI!Pa da je samo ovih 19 sela na KIM SRBIJA bi trebala da ih brani do poslednje kapi krvi!!!
Preporuke:
16
1
14
sreda, 13 februar 2013 16:09
Vera Sobat =je Vojvodjanka Srpkinja
HVALA redakciji NSPM-a sto ste nas obavestili o NEVEROVATNOM i RADOSNOM
stavu i zivljenju Goranaca, i njihovoj VERNOSTI drzavi Srbiji !!!!
BRAVO GORANCI......
Preporuke:
17
1
15
sreda, 13 februar 2013 19:27
BB
Svaka im čast i sramota me kao srbina što im više pažnje ne poklanjamo, barem onoliko kao i pravoslvnoj braći na KiM, braća smo po krvi i jeziku.
Preporuke:
7
0
16
sreda, 13 februar 2013 22:46
taras buljba
u potpunosti se slažem sa prvim komentarom.
Preporuke:
4
0
17
četvrtak, 14 februar 2013 11:06
misterbiti
CISTA manipulacija sa GORANCIMA.
Preporuke:
1
2
18
četvrtak, 14 februar 2013 19:00
N S B
Drago mi je da je objavljen ovaj tekst, da se nešto više čuje o tome kako Goranci žive. Svaka im čast!
Slažem se sa Gavrilom, da je i samo ovih 19 sela na KiM, Srbija bi trebalo da ih brani. Setimo se zašto je Britanija zaratila na Folklandima. Neko će reći da su tu bili i strateški razlozi. Da, a zar ih Srbija nema na KiM? A o energetskim da i ne govorimo. Ipak, da se vratimo ljudima, a oni su najbitiniji. A naši Goranci su i te kako vredni toga.
Jedna korekcija na tekst. Pre sto godina je postavljena granica u Gori - između Srbije i Albanije. Druga podela Gore došla je tek 1945. godine, sa formiranjem NR Makedonije, i potvrdom te granice 1990-ih. Tako u razbijanju goranskog korpusa nemaju krivicu samo velike sile, koje "nisu znale" situaciju na terenu, već i mi sami, koji smo valjda znali...
Mislim da ste nenamerno omalovažili Gorance. Ne poznajete ih. To je jedan napaćeni deo srpskog naroda, to su vrlo vredni i porodični ljudi. Njihova istorija islamizacije je veoma interesantna. Islamizirani su na samom kraju 19. veka, a neke porodice pred sami balkanski rat i oslobođenje. Slave Đurševdan i Božić, i čuvaju ikone krsne slave u domovima.
Ja ih poznajem i znam koliko su privrženi Srbiji, koja im nikada nije uzvratila kako treba.
Dakle, bitnije je šta Papa misli nego šta je "stanje na terenu"?
Gorance odlično poznajem pošto žive u mom komšiluku i u mom gradu drže, od kada znam za sebe, poslastičarnicu. Namera mi je bila da pokažem našu sramotu, Srba iz uže Srbije, koji ništa ne radimo za spas naše otadžbine, dok ljudi koji žive potpuno okruženi šiptarima i dalje u životu drže institucije ove zemlje i ako je ista na njih poodavno zaboravila.
Te teorije jesu, naravno, potpuno neosnovane. Međutim, ovde je nešto drugo u pitanju (a Vi niste shvatili o čemu se radi). Naime, titulu kralja je u tom periodu mogao da ponese samo vladar koji bi dobio to priznanje od Pape.
Normalno je da je Papa prvo priznao kraljevinu katoličkom a ne pravoslavnom vladaru, što ne znači da je katolička država koja je to priznanje dobila i - starija.
stavu i zivljenju Goranaca, i njihovoj VERNOSTI drzavi Srbiji !!!!
BRAVO GORANCI......
Slažem se sa Gavrilom, da je i samo ovih 19 sela na KiM, Srbija bi trebalo da ih brani. Setimo se zašto je Britanija zaratila na Folklandima. Neko će reći da su tu bili i strateški razlozi. Da, a zar ih Srbija nema na KiM? A o energetskim da i ne govorimo. Ipak, da se vratimo ljudima, a oni su najbitiniji. A naši Goranci su i te kako vredni toga.
Jedna korekcija na tekst. Pre sto godina je postavljena granica u Gori - između Srbije i Albanije. Druga podela Gore došla je tek 1945. godine, sa formiranjem NR Makedonije, i potvrdom te granice 1990-ih. Tako u razbijanju goranskog korpusa nemaju krivicu samo velike sile, koje "nisu znale" situaciju na terenu, već i mi sami, koji smo valjda znali...