петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Бегова чорба

Kоментари (93) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 06 јануар 2013 23:22
sokrat
Zaboravio si na druga Titu i narodnog heroja Jugoslavije Envera Hodžu.
Препоруке:
26
39
2 недеља, 06 јануар 2013 23:31
Призренка
Након свега, осећам се помало покисло
Не само покисло, мени је застао дах након читања овог текста и сузе су ми наврле. Хвала аутору на овом тексту који оставља горак укус али и позива на буђење, јер ћемо у супротном нестати.
Препоруке:
131
1
3 недеља, 06 јануар 2013 23:38
Φιλοσοφία
Браво! Само ми жао и криво што смо дали материјала за овакав текст. Да ли ми као народ и појединци уопште имамо инстинкт за опстанак? Шта то још треба да се деси па да се ујединимо око основне идеје пуког опстанка? Како можемо бити толико "манити" као народ, да нам се мора нацртати ко нам је пријатељ а ко непријатељ? Само можемо да се надамо у неко чудо.
Препоруке:
106
1
4 недеља, 06 јануар 2013 23:42
Рио Лобо
Да се изразим по српски не осећам се покисло што рече аутор. Посматрам све то што се збива и као и сваки Србин чекам да се сви ти 'извођачи радова' о глави Србије и Срба дозову памети и схвате да не могу проћи без реакције Срба... Баш је интересантно видети какав одговор Србије и Срба следи на све ово што смо до сада доживели и што још мисле да ураде Србији.
Препоруке:
66
3
5 недеља, 06 јануар 2013 23:44
Влада, Србија
Заиста сам се најежио читајући! Где ће нам душа кад своје претке и своје потомке овако издајемо; шта ми све пропуштамо да дође на власт, ко нама управља данас? Глумци државника! Веома вредни глумци, сваког дана су у медијима. Један је чак толико вредан, да све што може данас не оставља за сутра! Упропашћава одмах!
Препоруке:
94
2
6 недеља, 06 јануар 2013 23:54
Харалампије
После прочитаног текста, а и пре, свих ових година... осећам се исто као и ви. Хвала вам за одличан текст. Још кад би га прочитали они "наши" што се стиде свега нашег, надајући се да ће се додворити непријатељима... Наивци, несвесни да их на тај начин само охрабрују да скрате време за остварење својих циљева.
Препоруке:
71
1
7 недеља, 06 јануар 2013 23:57
autorka
"Dušanovo carstvo ne da Srbiji da se smiri i da se umesto ekspanzionističkog fantazma koncentriše na sebe" kaže jedna mlada srpska autorka.
Ovakvi kao Vi su nas već jednom doveli u napast i ne volimo oluje jer one školuju ovakve.
Препоруке:
4
110
8 понедељак, 07 јануар 2013 00:05
капа доле
За сваки празник НСПМ нас почасти једним вансеријским текстом. Пред НГ је то био Слободан Антонић, а данас Саша Ђикић, као и пар сјајних текстова поводом напада на Добрицу Ћосића. Надам се некој посластици и "српску" НГ. Свака част! Најежио сам се од узбуђења и потрешености.
Препоруке:
74
2
9 понедељак, 07 јануар 2013 00:12
boki
svako je imao svoju sansu ,mi smo nase prokockali i to je istina. Treba reci istinu da nismo jedini narod na svetu koji je tako prosao.Jednostavno od srbije je nesto i ostalo ,ali i to sto je ostalo je bolesno.Nije u pitanju sto smo izgubili kosmet makedoniju ,crnu goru bosnu ili rsk vec i ovo sto je ostalo daleko od toga da je srpsko. Jednostavno mi smo kao narod u opadanju i necemo biti ni prvi ni poslednji koji je nestao i nije izdrao test vremena.
Препоруке:
29
44
10 понедељак, 07 јануар 2013 00:18
Vujicic Sasa
Ja nisam pobedjen. Mi nismo pobedjeni. Nasa prica jos ima dosta do kraja. Razumete? Nema predaje i padanja u ocaj. Doci ce i nasih pet minuta, kad tad.
Препоруке:
97
2
11 понедељак, 07 јануар 2013 00:28
Драган Катун
Да, тешко је отети се том осећању уу,,утучености,,.

Али, док у овом народу постоје млади који размишљају као Ви, нада постоји.
Препоруке:
68
1
12 понедељак, 07 јануар 2013 00:32
Војна пошта 6143/5
Најстрашније од свега је то, што би овај до бола истинит текст са уживањем објавиле било које шиптарске новине или сајт. Вероватно и хоће.
Препоруке:
50
2
13 понедељак, 07 јануар 2013 00:57
Slavomir Srpski
Dosta je ove kuknjave i prosipanja pepelom po glavi, bez jasne vizije.Nista mi necemo razumeti, i sve ce nam biti apsurdno dok ne shvatimo jednu prostu istinu: neke stvari mogu da se odrade samo u povoljnim uslovima.

To nasi bliski neprijatelji znaju MNOGO bolje od ludih Srba. Recimo Hrvati: zasto posle I.SV rata ulaze u drzavu koju iskonski mrze?Zato sto im je trenutak nepovoljan, pa cekaju dolazak Hitlera da onda prave veluku Hrvatsku.To im propalo,pa zasto pristase opet da budu deo SFRJ??Naravno da ne bi izgubili teritorije opet cekajuci devedesete i pad Berlinskog zida.I Albanci na isti nacin.Cekaju povoljan moment.A nas Mokhikanac Slobo,iako je vec pre Gazimestana dobio opomene od SAD,a SSSR se srusio, ne primivsi Zimermana ambasadora 9 meseci, objavi rat svima tezom:"jedan covek jedan glas",i time bez stranih prijatelja,sam protiv svih domacih i inostranih..Samo budala trazi maksimalno kada je u minimalnim mogucnostima,i NARAVNO, gubi,gubi,..pa onda polako, izdaje,izdaje..
Препоруке:
41
38
14 понедељак, 07 јануар 2013 00:58
СНС = ДС
Стварање Југославије је највећа грешка у српској историји, грешка од које се никада нисмо опоравили. Гледајући данас "српску" власт тешко је задржати и трунку оптимизма када је будућност у питању. Овакав аморал, компрадорство, дилетантизам, необразованост, купљене дипломе и небрига за народне интересе никада нису забележени.
Препоруке:
77
3
15 понедељак, 07 јануар 2013 01:10
Ф-16
Потресно, потресно...А најпотресније што ми не знамо оно што се тиче наше коже, и коже наших потомака. Ја искрен да будем немам појма ко је био Исмаил Кемал Бег, а свакако би требало да знам. Док су нам Шиптари угрожавали државу и нацију, ми смо их сматрали "тестерашима" и "посластичарима". Из овог текста видимо да англосаксонска и германска политика према Србији не датира од јуче, већ да има историју од барем 100 година. Њихови интереси се подударају са шиптарским, и у том контексту не разумем зашто Европа (читај: Немачка) нема алтернативу.
Сматрам да је тренутак по наш опстанак и гори него што га аутор описује. Јер не заборавимо да је Турска у страшној експанзији, а чик погодите коме то више одговара: Србији или Албанији.
Препоруке:
61
3
16 понедељак, 07 јануар 2013 01:36
Slavomir Srpski, Begova corba i srpska glupost
Neko rece, dok smo se mi valjali na sunscanoj plazi i siptari bili "testeraci" i "poslasticari", sada cemo mi u testerace. Ali ne zbog begov corbe, jer da smo bili mudriji ona bi ostala u nekoj valonskoj kuhinji koja prosi za italijansko brasno.

Nece bas biti da je beg albanasko-turski "desio" Kosovo. Mozdabidne da smo mi (u)desili Kosovo? Pitanje? Da li bi se Kosovo desilo da se pre toga nije desilo "Krajina-egzodus", poraz RS do Banjaluke, poraz Srba u Sklavoniji, poraz Kumanova u "odglumljenim" prvom-i-poslednjem Slobinom ratu???

A gle cuda, sve te reatove nasestismo bas kada smo bili u najslabijem internacionalnom polozaju, posle pada Berlinskog zida. Ni taj pad u prah SSSR 89 ovde nije nase naucio da nije momenat za dizanje glave u najgorim mogucnostima da nesto dobijemo. Mozda nam je Beg podmetnuo da trazimo srbo-majorizaciju SFRJ (jedan-covek-jedan-glas) u najgorem mogucem trenutku za nas???
Препоруке:
14
41
17 понедељак, 07 јануар 2013 01:54
Sale
Bravo Slavomire, nekad se mora ćutati i čekati. Čekali smo 350 godina, čekaćemo još 35, ali ćemo dočekati.
Препоруке:
26
10
18 понедељак, 07 јануар 2013 02:03
Slavomir Srpski, Begova corba i srpska glupost (2)
Pad Berlinskog zida i tresak SSSR ovde nije shvacen, da SFRJ vise nije neophodna kao brana zapadu od najezde crvenih. Umesto da srpska inteligencija to dozivi kao neposrednu opasnost da SFRJ bude slicno i odmah razbijena, i da spusti ton na najnizi nivo, trazeci garanciju i zastitu od zapada da ne bude razbijena (jer Srbi imase najvise da izgube), ovde je vladala Slobo-"svemocnost", i pisanje uz vetar, gurajuci prst u oko i Jeljcinu, ali i svim drugima, najambicioznijom varijantom srbo-majorizacije SFRJ:Slobina "ideja" jedan-covek-jedan-glas" (kojom bi svi ostali "narodi" u SFRJ bili politicki osteceni).

Nikada nije bilo vaznije spasiti Jugoslaviju za Srbe, nego u to 1990 godini. I cekati bolji trenutak za eventualnu i bolju podelu te Jugoslavije. I to se moglo da nismo bas onda doziveli ambicioznog Slobu, zaslepljenog da ce pobediti citav svet, lako kao I.Stambolica. Malo-morgen.
Препоруке:
21
44
19 понедељак, 07 јануар 2013 02:26
Ф-16
@Slavomir да је српски писао би српским писмом
Видим да сте се распричали поводом овог текста. Па што не напишете ауторски текст и побијете изнете тезе у овом тексту, под именом и презименом, а не провоцирајући читаоце несувислим коментарима под псеудонимом.
А можда Ви и објављујете ауторске текстове у е-новинама, Блицу или Слободној Далмацији, али сигуран сам да би Вам НСПМ као најотвореније гласило у Србији данас објавио текст. А и видели би сте како би како би читаоци реаговали.
Препоруке:
51
8
20 понедељак, 07 јануар 2013 02:29
Lela
Fenomenalan tekst, hvala autoru! Ne spadam u one koji se ikada predaju, vise sam u "neka bude sto biti ne moze" fazonu ali me jedna stvar jako brine. Kako mi kao narod tako podanicki i ropski trpimo ove poltrone na vlasti, pa zadnjih 50godina? Jel treba neki "ludi" Karadjordje da se pojavi da bi poveo narod? Ili je komunizam ubio nasu srz a ovo su sada koprcanja manjine. E to mene brine.Moze se sve vratiti i povratiti ali jesmo li mi "cisi" sa time ko smo i sta smo?
Препоруке:
42
3
21 понедељак, 07 јануар 2013 02:31
Lela
I Srecan Bozic svim citaocima i redakciji!
Препоруке:
39
0
22 понедељак, 07 јануар 2013 02:59
Рин о-о то
Христос се роди! Срби! Г. Ђикић је, по форми, написао изванредан текст а по саджају феноменалан. Шта је очигледно? Шиптарски неоромантизам не подразумева демократско питање. „Чопоративно“ питање је главно. Отимати, убијати, масовним учешћем, је определење нације и ту се не бирају средства. Антисрпски индукована нација награђивана за антисрпско делање има широки простор. Да неће Срби београдском филхармонијом да се супротставе оваквој свести или идеолошким исцрпљивањем овдашњих "начитаних"? Гола сила у чијој је основи логистика од споља (велесила) је тако одлучила. Није ово време Херцоговог „Фицкаралда“ (у којој главни јунак свира клавир домороцима у прашуми). Српски „клавир“ су сви манастири у Метохији и на Косову и није да хорда није имала шансу да слуша "божанску музику". Тај „клавир“ непрекидно свира већ десет векова. Хорда је напујдана на Србе а докле ће да стигне видећемо! Свест Срба о томе је, за сада, довољна. И то је нешто. Све друго, о том потом.
Препоруке:
58
2
23 понедељак, 07 јануар 2013 03:04
TsarPlaninac
Divan istinit i istovremeno gorak tekst(kao i uvek).Hvala autoru.
@Slavomir Srpski, Begova corba i srpska glupost
Znate onu "Sta bi bilo kad bi bilo i da je bilo a da se nije desilo"...
Препоруке:
29
2
24 понедељак, 07 јануар 2013 03:20
Srboljub Savic
Najveci narod na Balkanu, mi-Srbi.
Da li smo najodgovorniji?
Mnogi gundjaju (neki kazu glasno) da smo
"za sve krivi".
Ni dve stotine godina, od ustanaka, u Evropi
nacionalnih drzava, industrijski razvijenih,
nismo shvatili ni gde smo ni "koja nam, muzika
za igru, svira".
Ni danas, vecina ne zna, da, iza velike sramote
i tuge, kad Karadjordjevu glavu odsece sekirom
srpska ruka, "stoje engleski prsti". Od tada
(a i pre toga) u svim desavanjima i sudbonosnim
dogadjajima, su isti "prsti" i interes.
Britanski interes, osvajanje Rusije i podrska
Turskoj, kao i svim neprijateljima Rusije,
presudno je uticao na istoriju Srbije dva veka.
[Nista bolje ne prolazi Grcka.]
Tako, od stvaranja Albanije 1912, preko oba
svetska rata, do danas, ista "sila" (iako je
sada manje vidimo) "uplice svoje prste" u
nase odnose - neprijateljske, sa Albancima.
Koristeci Albance, protiv nas-Srba, produzuju
nasa stradanja, obezbedjuju efikasnije odbijanje
Rusa sa Balkana.
S. Savic
Препоруке:
40
1
25 понедељак, 07 јануар 2013 03:48
Рин о-о то
Шта је у основи шиптарске „победничке“ стратегије (коресподентно усташкој, „молитва за Готовину“) када су Срби у питању? Стални, дневни рат свим средствима против Срба до у сваког појединца. „Штаб“ одређује акцију увек другог појединца из једне породице (чија је то обавеза или је неће бити) који мора бити бруталан. „Обрезивање“ свести, мафијашким ритуалом, се овде постиже убиством Србина. Већи ниво бруталности га квалификује за виши ранг у племенској, родовској заједници. Поента је да сви злочином испрљају руке што једну заједницу чини хомогеном. Нема невиних а кад је тако параноја ради најјаче. Нису сви баш без савести. Свака реч се тамо тешко мери. Стаљинов недостижни идеал овде је постигнут. Шиптари су пред унутрашњим пуцањем...
Препоруке:
36
1
26 понедељак, 07 јануар 2013 03:54
Гвозден
@ Славомир Српски

Само се донекле слажем с Вама да треба чекати повољан тренутак. Има нечег и у одлучности баш овог часа јер он диктира многе резултате у будућности. Идеја Ивице Дачића да треба брзо и коначно решити косовско питање је катастрофа потекла из левичарског ума и поимања живота и историје. Али ни друга крајност не стоји.Мирно цупкати док се суђаје не смилују на Србе?!
Ми и сад морамо радити, макар само описивали медиокритете из Еулекса, Унмика (а могу и уверљивији потези да се вуку). Треба свакако књижевно и документаристички овековечити срам, објавити на српском па наћи и издавача на матерњем језику дотичног. А не да се прославља Биљана Србљановић, очајно банална списатељица похлепна на сваки овоземни залогај и награђена сваком наградом коју контролишу евроатлантске снаге.
Слободан Јовановић је описао стање у БГ када је објављена вест да је Аусроугарска анектирала Босну 1908. године. То беше народ.Да га је сад, на туђе би зидине дувале трубе јерихонске.
Препоруке:
50
3
27 понедељак, 07 јануар 2013 03:55
младен
Славомир српски је добар математичар и тумач прошлости, мене, Славомире, интересује будућност. Не објашњавај нам оно што сви знамо, него реци нам када ће се појавити нови Слоба. Када
е неко у нашој земљи поново рећи НЕ?
Препоруке:
27
6
28 понедељак, 07 јануар 2013 04:09
Рин о-о то
... Главна борба није борба против Срба. Лов на Србе је већ одобрен и већином завршен у погледу стицања „чинова“(унутрашње хијерархије мерене рангом већег злочина). Главна борба је пронаћи издајника у својим редовима. Брутални обрачуни међу Шиптарима управо се односе на међусобно потказивање, оно жбировско, слично оно голооточком. Суштинско питање је ко је „мањи или већи Шиптар“. Кад Азем Власи дође у Скадарлију и пева „Видовдан“ онда је јасно шта му је „штаб“ као задатак дао за проверу лојалности.Да маниром псује усред Београда(а да ли је лојалан?). Па још и „ужива". Знају то поштени Шиптари који су силом натерани да буду уведени у злочин јер нису имали пара. Шиптарски карактер данас: сиромашан који је прекомпонован у „патриотски“, у неких још и у богаташки. Та конверзија постиже се убиством Србина, Српкиње, читавих српских породица, отимањем... Није то за људе и није то „романтизам“. Кад се Срби сутра врате и дођу а доћи ће, како онда? Биће то демократско питање, а? Нема то више.
Препоруке:
38
3
29 понедељак, 07 јануар 2013 04:20
Гвозден
Принцип "један човек један глас" важи у њеној високопреосвешћености Европи.
Препоруке:
25
0
30 понедељак, 07 јануар 2013 04:44
Горан Јевтовић
Славомир

Да ли си којим случајем приметио да си се, овом силном острашћеношћу и мржњом према Милошевићу, свесно или несвесно, претворио у потрпарола Централне информативне агенције САД или бар Пентагона?
Или си задивљен радом Хашког тужилаштва?
Идентичан је речник, аман!

Можеш ли, осим што користиш "Википедију" и то онај део око рата у бившој СФРЈ где су извори Изетбеговић, Туђман, Месић, Нијаз Дураковић, Мухамед Филиповић и остали "пријатељи" Срба, да прихватиш неке потпуно доказане чињенице:
- према СФРЈ је изведена озбиљна психолошко-пропагандна и обавештајно-субверзивна операција западних глобалиста уз употребу оружане силе;
- СФРЈ је разбијена споља уз помоћ агената изнутра, дакле, није се распала;
- Срби су нападнути са свих страна, ради уништења и одузимања територије;
- никакве везе пад Берлинског зида нема са тзв. Милошевићевом кривицом.

Мржња је чудо.
Препоруке:
56
7
31 понедељак, 07 јануар 2013 06:45
Милош014
После дужег времена посетих ове стране, и прочитах овај текст. Свака част, господине Ђикићу, на овој метафоричкој интерпретацији историјских података, које би стврано свако дете требало да зна. У принципу сваки народ испуњава свој национални на уштрб неког слабијег. А како ће се другачије у будућности дефинисати (а камо ли испуњавати) наш национални интерес? Поред свих мањкавости које нас муче у туробној садашњици, незнање ће бити она која ће нам пресудити.

Уз жељу за постојањем више оваквих људи, желим и срећан празник свима који га обележавају.

Христос се роди.
Препоруке:
40
0
32 понедељак, 07 јануар 2013 08:59
sokrat
@Slavomir srpski, Begova čorba i srpska glupost
Nisu Slovenci, Hrvati i Šiptari "skrojili" Jugoslaviju već su joj oni uzeli mjeru. Pametni Karađorđevići su tata i mama Jugoslavije, a komunisti su pokušali sačuvati to mrtvorođenče.
Препоруке:
32
5
33 понедељак, 07 јануар 2013 09:05
Viena
Slavomir Srpski je davno procitan u "Istina" portalu i bio se povukao pred naletom onih koje je izdao na frontu.Toliko.
Препоруке:
32
6
34 понедељак, 07 јануар 2013 10:21
milan vukmirica
tuzno al istinito
Препоруке:
25
1
35 понедељак, 07 јануар 2013 10:35
Beli
Nije ovo Begova čorba već je u pitanju LIMUNADA nacionalizma i šovinizma. O ponudi nekog rešenja ni reči!
Препоруке:
8
40
36 понедељак, 07 јануар 2013 10:54
сељак беземљаш
&славомир
Ма шта то причаш славомире.
Кажеш да смо требали тражити од"запада"гаранцију за опстанак Југославије,јер она треба Србима.

Паметни човече.Какво дивно схватање историјских кретања,српског положаја,намера"запада"и процеса који у Југославији делују од АВНОЈА.

Милошевић се не сети,тебе не узеше за саветника и "запад"рече и туђманима и изетбеговићима и тачијима да слободно ките врбе,они ће их штитити и медијима и бомбардерима.

Најбоље ти је паметни човече оно да смо упропастили Југославију јер смо тражили један човек један глас.
То треба мало дорадити.Није довољно да се Срби јављају у пола гласа.
Најбоље је да се правимо да смо невидљиви,лдп или тако некако.Само за неко време.Док сви узму шта мисле да је њихово.А да се ми онда вратимо и видимо шта нам је остало.
Препоруке:
39
2
37 понедељак, 07 јануар 2013 11:24
sima
Hajde, hajde Srbi moji,Mir Boziji, Hristos se rodi!
Jeste danas ali i svaki drugi dan vreme samoispitivanja i preumljenja. Kada Srbi pocnu da PAMTE svoje mrtve,kada pocnu da im odaju postu koju oni zasluzuju, kada pocnu da ih vole kao sebe,iz duboke zahvalnosti, sto im je omoguceno da oni zive, kada, vrh SPC Bozic bude slavio u Peci,
Gracanici,Decanima( a ne u BG!).. zajedno sa vrhom drzave i stotinama hiljada NAS,kada konacno postanemo ponosni a ne puzeci narod,i Bog ce nas pogledati!Doci ce i to vreme,deca se bude!
Препоруке:
37
2
38 понедељак, 07 јануар 2013 11:44
Gavrilo Chetnikovic
CIA je odmah posle donoshenja "ustava" 1974 izdala saopshtenje da je to pochetak raspada drzhave od Triglava do Djevdjelije.
Svi ovdashnji mediji su to preneli.
"srbi" Dijaspre su to smatrali za neprijateljsku propagandu i nastavili da se kunu u ljubichice, ljuljane i bozhure.
Препоруке:
33
2
39 понедељак, 07 јануар 2013 11:55
moles021
Dakle, ako sam dobro razumeo poentu svega ovog:
"Idite, ginite, a ja (Aleksandar B. Đikić) ću da pišem o tome.
A ko Vas, G. Đikić, ako se već po sopstvenom priznanju osećate tako pokislo, ko Vas dakle spečava da učinite nešto slično sinu Lj. KOvačevića?
I da onda prestane taj osećaj pokislosti.....
Препоруке:
1
41
40 понедељак, 07 јануар 2013 12:05
Ф-16
@Beli
Морам да Вас обавестим да је друг Тито одавно умро. Реторика којом се Ви служите је била примерена 60-их и 70-их година прошлог века.
Где Ви видите у овом тексту шовинизам? Аутор чак ни Кемал бега не представља шовинистом, иако са горчином тумачи његову историјску улогу у стварању Велике Албаније, која је данас након 100 година више него очигледна.
Оно што је Вас погодило, је то што аутор једино кога напада је филозофија српске издаје, националне апатије и слугерањства. И то не погађа само Вас, то погађа све квази-добромислитеље српском народу. Вукове у јагњећој кожи, који кад их истина погоди, немају другог оружја, него као Ви, етикетирање и подметање.
Препоруке:
27
2
41 понедељак, 07 јануар 2013 12:31
Бранислав Г. Ромчевић
Домановићева "Страдија" из 1902. описује исто као данашње, ако не и горе, стање Србије. Па ипак су се Срби десет година касније искупили и извели подвиге који се помињу и у овом, добром, тексту. Не треба заборавити да су Срби и 1999. водили херојску борбу ПРОТИВ ЦЕЛОГ БАНДИТСКОГ СВЕТА, бранећи Косово (мада неки назовиисторичари тврде да је то Милошевић бранио своју власт). Важиће опет порука душманима: "...рани сина пак спремај на војску, Србија се умирит не може!"
Препоруке:
41
1
42 понедељак, 07 јануар 2013 12:45
гаврило
МИР БОЖЈИ ХРИСТОС СЕ РОДИ

МОЖДА ЈЕ ОВО ПОСЛЕДЊЕ ВРИЈЕМЕ ДА СЕ ОСНУЈЕ МЛАДА СРБИЈА ПО УГЛЕДУ НА МЛАДУ БОСНУ И ДА КОНАЧНО ИЗДАЈНИКЕ И НЕПРИЈАТЕЉЕ ДАМО СУДУ ПРАВДЕ И ИСТИНЕ!
Овако ћемо бити још неко вријеме покисли а онда ће на свему пасти суво лишће и шаш!
Препоруке:
31
0
43 понедељак, 07 јануар 2013 13:05
Саша
@Ф-16
Морам да Вас обавестим да је друг Тито одавно умро.

Откуд Вам то? Па окрените се око себе па ћете видети да никада живљи није био. Ни у његово време није била овако строга контрола медија; ни у његово време латиница није била овако доминантна; а шта тек рећи о партократији!?
Тако да мислим да Бели није баш толико у заблуди, колико се Вама чини.
Препоруке:
20
7
44 понедељак, 07 јануар 2013 13:30
Nićifor
Beli je u pravu.
Nikako da priznamo da smo najveći krivci za naše stanje upravo mi Srbi!
Hteli smo sve a sad gubimo sve!
KOSMET je izgubljen, sačuvajmo ovo što imamo.
Препоруке:
3
33
45 понедељак, 07 јануар 2013 14:39
Милић Петар Кецман
Ослобођење је било могуће јер су стасале генерације одгајане на Косовском завету. Многе су истине нама прећутане. Младо Нагоричане, Куманово, Прилеп, Битољ, тамо су јуришали сељаци предвођени неустрашивим комадантима, који су добро знали шта дају и за шта дају! Имали су елиту у правом смислу те речи, у ослобођење су кренули сви. И песници, професори, доктори, без разлике су обукли униформу и ставили се на располагање свим што су имали. И старац Џокне Ђорђе који је чекао ослобођење Косова, када је чуо како српска труба грми Приштином, замолио је да га принесу прозору; када је видео српску војску како победоносно маршира -осмехну се и умре.
Нас (још увек) уче братству и јединству.
Непријатељ ко непријатељ, покушава и покушаваће док зубе не поломи, а многа су царства овде пала.
Онако, успут: и у борбама за Младо Нагоричане и Куманово, за турским топовима биле су и немачке посаде (генерал фон дер Голц обучавао је турску војску на маневрима 1910. године).
Препоруке:
26
0
46 понедељак, 07 јануар 2013 14:48
Drago
f16@ Ni Nedic ni Ljotic nisu odavno medju zivima, pa to ne smeta tebi, i ostalim antikomunistima na NSPM, da se dalje propagira njihova izopacena i bolesna ideologija.
Sasa@ Imate li vi antikomunisti nesto pametnije da smislite osim "Tito je kriv za sve"?Ovo se vec ubajatilo, ali vi antikomunisti volite da jedete trule ideologije tipa fasizam i monarhizma, zato ste i antikomunisti
Препоруке:
4
33
47 понедељак, 07 јануар 2013 15:04
doda
Autoru svaka cast na izvlacenju tekstova od Wikipedije ali nije sve prepisao kako treba i kako dolikuje delu Ismail Bej Qemali-Vlora albanskog oca nacije,coveku kojem su se divili sve zapadne diplomacije u to vreme,covek koji je govori i pisao tecno Engleski,Francuski,Italianski,Nemacki,i turski jezik covek koji se borio protiv turskog zulumu,coveku koji je verovao teoriji o "Balkan balkancima",a shto je najtuzhnije i najpogubnije po albanski narod shto je verovao tadashnjim srpskim vlastima da ce albanske zemlje tamo gde su vecina biti deo Albanije.
Препоруке:
3
28
48 понедељак, 07 јануар 2013 15:08
Горан Јевтовић
Nićifor
Beli je u pravu.
Nikako da priznamo da smo najveći krivci za naše stanje upravo mi Srbi!
Hteli smo sve a sad gubimo sve!
KOSMET je izgubljen, sačuvajmo ovo što imamo.

А шта смо то "хтели све"? Сопствене њиве, ливаде, куће у Крајини или Републици Српској, на територијама које су хиљадама година наше, српске!

Шта смо то ми хтели? Да сачувамо име, нацију, православље, историју... или смо требали да прихватимо унијаћење Ватикана (као и већина бивших Срба које зову Хрвати!), или да можда прихватимо Ислам, као велики број наше бивше браће у Босни, или да прихватимо да смо Црногорци па да све пљујући по свему српском, добијамо бенифиције Ротшилдове фамилије, или да се називамо Македонцима па да нас титрају Амери, Бугари, Турци...

Шта би ти Нићифоре урадио да ти неко улети у кућу под претњом да ти је отме? Мењао би име, нацију, веру, одрекао се чланова породице...?
Препоруке:
31
3
49 понедељак, 07 јануар 2013 15:33
Одбрана и последњи дани
ХРИСТИС СЕ РОДИ! Главу горе народе. Американци су заустављени код Дамаска.

Срећан Божић читаоцима и редакцији.
Препоруке:
28
0
50 понедељак, 07 јануар 2013 15:54
Ф-16
@DODAКакав бре отац нације у 20.веку? Па зар ви нисте Илири? Мало мало па имате неког оца. Те баба-Ћемаљ, те баба-Хитљер, те баба-Стаљин, те баба-Енвер... Мало ми је тај механизам нејасан.
Препоруке:
22
1
51 понедељак, 07 јануар 2013 15:59
Ф-16
Драго,
Суштина сукоба комунизма са нама Србима је то што смо ми хришћани. Комунизам је атеистичка религија, која искључује Бога. Комунизму је основни постулат да Бог не постоји. А то је непомирљиво са хришћанством. А то је и одговор на питање: ко је први започео? Ви негирате хришћанство, а ми не негирамо комунизам. Само се боримо против њега.
Препоруке:
19
5
52 понедељак, 07 јануар 2013 16:17
Slavomir Srpski, @F-16
А можда Ви и објављујете ауторске текстове у е-новинама, Блицу или Слободној Далмацији, али сигуран сам да би Вам НСПМ као најотвореније гласило у Србији данас објавио текст. А и видели би сте како би како би читаоци реаговали.

Mozdabidne, posto vidim da mi niste ni zrnce razumeli. Izgleda da je moj srpski jezik postao tesko razumljiv za one koji krivicu svuda i u svemu vide samo kod drugih. Sta vam je nagazilo na zulj? To da Sloba nije dobro ucinio kada je 90te poceo da razbija SFRJ pokusajima da nametne politicku "realnost", jedan-covek-jedan-glas" (isti onaj koji danas Srbi u RS sa pravom ODBACUJU kao pokusaj muslimanske majorizacije)??

I to u trenutku kada mu je komunisticka podrska iz SSSR pala, a za EU-SAD vise SFRJ nije bila bitna, pa je to povampirilo katolicke i nemacke apetite na zapadnom balkanu, a gde su Srbi najvise mogli (a vidi se i DA JESU) da izgube??


Sta tu nije tacno od tih argumenata, lepo vi izadjite sa tezama i argumentima, umesto da mi pridikujete?
Препоруке:
8
14
53 понедељак, 07 јануар 2013 16:23
jojo
Kosovo za molitveni doručak!
Препоруке:
8
0
54 понедељак, 07 јануар 2013 16:27
Slavomir Srpski, @seljak bezemljas
Dovoljno me poznajete da dobro znate na kojoj sam strani, to jeste da je stvaranje Kraljevine Jugoslavije sa Hrvatima i Slovencima u njoj najveca istorijska greska.

I sa tim se slazem. Ali bas zbog toga, onda sam potvrdio da posto je ona postojala i posle kraha titinog boljsevizma, mi smo trebali da je delimo u trenutku povoljnom za nas, a ne u NAJNEPOVOLJNIJEM momentu, kada ni istok nije mogao da nam pomaze, a zapad je izrazito imao povoljan trenutak da Srbima oduzme tritorije zapasno od Drine. To je bio trenutak kada mi nikako nismo smeli da dajemo uzrok drugima da na nas gledaju kao na uzurpatora stabilnosti SFRJ: ondasnja srpska inteligencija nikako nije smela da izadje sa nacionalnim planom srbo-majorizacije nad ostalima u SFRJ i tezom "jedan-covek-jedan-glas". Trenutak najnepovoljniji za nas, onda brzo i zloupotrbljen, pa smo imali sve domace narode protiv Srba i njihove jake zapadne mentore. Onda je trebalo dati prostor visestranackoj demokratiji i ocuvavanju integriteta SFR.
Препоруке:
7
9
55 понедељак, 07 јануар 2013 16:35
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Да ли си којим случајем приметио да си се, овом силном острашћеношћу и мржњом према Милошевићу, свесно или несвесно, претворио у потрпарола Централне информативне агенције САД или бар Пентагона?

Zar i vi sine Brute??? Pa juce ste mi se izvinjavali priznajuci da je Slobo izdao srpske nacionalne interese (o cemu dadoh brojne dokumentovane komentare), a sada mi nabacujete kada tvrdim da je njegova neracionalna politicka strategija, u nepovoljnom trenutku za Srbe, razlog onih brojnih poraza koje zatim dozivesmo sve do danas??

Sta ce meni Pentagon za takva sagledavanja. Za Pentagon nije bitno sta MI mislimo, vec ostvarivanje NJIHOVIH agresivnih planova. Ali mi smo budale ako delujemo u pravcu koji njima ide na ruku, sto ja kritikujem, dokazujuci nesposobnost i zaslepljenost Slobe bas u krucijalnom periodu 1989-1990. Mi smo trebali da delijemo SUPROTNO u tim post Berlinski zid godinama, i da srpsko resenje i podele Jugoslavije ostavimo za recimo sadasnji period pada EU i SAD.
Препоруке:
8
9
56 понедељак, 07 јануар 2013 16:57
Slavomir Srpski, @Mladen
Не објашњавај нам оно што сви знамо, него реци нам када ће се појавити нови Слоба. Када
е неко у нашој земљи поново рећи НЕ?

Uskoro, pre jedne nove gneracije. Ali ne sada. Sada smo najnemocniji da odredjujemo i resavamo, zato nas i pritiskaju da ubrzamo!! Jer uglavnom na NASU stetu. Danas moramo biti licemerni prema zapadu (kao sto su oni), a raditi da Srbija postane ponovo jaka u saradnji sa Rusijom, Kinom. Dakle, praviti se da o necemu nesto dogovaramao (odreci se EU-integracija), jer i sama EU ima mnogo svojih problema i time je okupirana. Danas je vreme da povratimo izgubljenu snagu, i da sacekamo momenat kada ruske investicije i interesi prevladaju u Srbiji. Tu delim stavove DSS i Kostunice.
Препоруке:
13
6
57 понедељак, 07 јануар 2013 16:59
Србин
Текст је образовног карактера за већи део Српског народа. Мало их зна да је британска политика вековима АНТИСРПСКА. Напротив, истине о штетности Британије су сакривали сви властодршци, ваљда из истих разлога из којих данашњи намесници у Србији прећуткују БОМБАРДОВАЊЕ СРБИЈЕ 1999. И СВЕ САНКЦИЈЕ И АКЦИЈЕ КОЈЕ СУ ВОДИЛЕ НАТО ДРЖАВЕ, међу којима је Британија предњачила заједно са УСА.
Британија је водила акције против Срба и Српских интереса и онда када смо силом околности имали истог неприијатеља. Доказ за то је понашање Британије у оба светска рата. Данас је тако, и сутра ће бити тако, и биће све дотле док Србија не буде способна да се одупре таквим акцијама.
Препоруке:
24
1
58 понедељак, 07 јануар 2013 17:03
Slavomir Srpski, @Tzar
Citiram: Znate onu "Sta bi bilo kad bi bilo i da je bilo a da se nije desilo"...

Znam. Ne interesuje me "sta bi bilo da se babi nije snilo", vec me interesuje da shvatim gde su bile nase greske koje nas dovedose dovde, i na koji nacin da to, pouceni teskim iskustvom, vise ne dozvolimo da se nastavi. Gresite ako moje bavljenje uzrocima nase propasti mislim samo na proslost. Sve sto radim jeste da uvidim ISTINU, sto je najteze, ali Bogu drago, pa da onda tu istinu koristim za bolju izgradnju buducnosti.
Препоруке:
7
8
59 понедељак, 07 јануар 2013 17:14
Slavomir Srpski, @Nicifor
"Beli je u pravu.
Nikako da priznamo da smo najveći krivci za naše stanje upravo mi Srbi!"

Samo mazohista moze reci da je u pravu agresor sto ga siluje!! Nismo mi najveci krivci, vec smo najvece zrtve, ali i zrtve koje nisu koristile pamet onda kada je to najvise trebalo. Nismo mi nikoga napali ili izvrsili agresiju na bilo koga, vec drugi na nas. Ali to ne znaci da njima treba olaksavati taj posao, i ciniti za njih povoljne stvari kada to mozemo da izbegnemo. Iz sopstvenih gresaka mi treba da izvucemo validna iskustva, da ih vise ne ponavljamo, a ne da se posipamo pepelom i sebe okrivljujemo zbog zlih namera drugih. MI treba da manje gresimo a ne samo da neplodno ponavljamo da su krivi svi drugi, ili da smo iskljucivo krivi samo mi. I jedno i drugo su za nas vrlo lose ekstremnosti. Stoga je taj odgovorni "srednji put" najtezi i napadan od svih ekstremista, pa i ovde na NSPM. Sve najbolje.
Препоруке:
10
7
60 понедељак, 07 јануар 2013 19:48
Горан Јевтовић
Славомир

Овако како овде пишеш требао си 90. и 91. да збориш на лицу места Србима у Словенији (као и војницима ЈНА), Србима у Хрватској каду су морали да потписују "домовнице", да чекају усташе-кољаче по загребачким становима, да посматрају уживо дављење онога војника у Сплиту, да гледају Шпегеља на телевизији и чекају истребљење... или у Босни док је Алија увелико још 90. припремао џамахирију с обзиром да су муслимани нагурали 50%, или у Сијековцу док док их је таманила 108. ЗНГ бригада, или српским сватовима на Баш чаршији... или си требао у Дреници или Метохији да говориш Србима да се повинују Ибрахиму Ругови и његовој прелазној творевини "републици" ка коначном решењу албанског питања...

Престани да користиш "Википедију" где имаш на хиљаде ставова и "истина" хрватских и муслиманских србомрзитеља, јер, овако како си почео, уочићете Хашко тужилаштво и под принудом ангажовати за своје потребе зато што си тачно на њиховим ставовима о Србима и Милошевићу!
Препоруке:
10
7
61 понедељак, 07 јануар 2013 20:11
Slavomir Srpski, @Gvozden
Vi imate pravo da je u DEMOKRATIJAMA princip: jedan-covek-jedan-glas. Ali ne u SFRJ osamdesetih (jos je postojao SKJ i politcka diktatura jedne partije).

Mislim da je najbolji trenutak za razbijanje Jugoslavije bio u 1982, odmah posle titine smrti, kada je JOS postojao Berlinski zid, pa bi i SSSR i zapad imali kakav takav razlog da osttak Jugoslavije bude stabilan kao nkadasnja SFRJ, naravno uz stvaranje parlamntarne demokratije. Zasto nisu onda srpski lideri trazili tu formulu za Jugoslaviju???

Jugoslavija je samo stvarala omace neprijatelje nesrbima, i trebalo je rusiti onda. Pad Berlinskog zida i propast SSSR je dalo mogucnost NATO za ekspanziju i da pravi lokalne ratove protiv Srba, bez da time provocira svetski rat. Onda smo mi Srbi bili u najtezoj situaciji, jer nam je pretilo bas ovo sto se ostvarilo: cepanje Srba u vise drzava. Ako nam je IKADA trebala Jugoslavija kao nacin da prevazidjemo najgori moment, a da ostanemo zajedno, to je bilo ONDA.
Препоруке:
6
4
62 понедељак, 07 јануар 2013 21:11
Anta
Смешна је теза да су Албанци творци било чега..понајмање да су се сами досетили тзв Вељике Аљбаније...нисмо деца...ово је још један текст који треба да нам објасни како се ми нисмо сетили , а ето Аљбанци се сетили... простор тзв западног Балкана је српски етнички простор, и док је на њему Срба тим простором ће располагати Срби... проблем је у томе што тим простором желе да располажу и неки други који нису са Балкана... е Албанци су у служби тих који желе да располажу Балканом, те дугорочно раде против сопствених интереса...
Препоруке:
11
2
63 понедељак, 07 јануар 2013 21:37
Дно
Нико не рече докле ће инерцијом садашњег стања доћи Србија. На пример, Пророковић се нешто озбиљније тиме бави. Ето прве претпоставке за делање.
Препоруке:
5
0
64 понедељак, 07 јануар 2013 22:03
Slavomir Srpski, @G.jevtovic
Овако како овде пишеш требао си 90. и 91. да збориш на лицу места Србима у Словенији (као и војницима ЈНА), Србима у Хрватској каду су морали да потписују "домовнице", да чекају усташе-кољаче по загребачким становима,...

Polako bre, ne mesajte babe i zabe. 90ta je bila poslednja godina u kojoj da je bilo mudrosti Slobo je mogao uzeti drugi put da ne dodje do razbijanja SFRJ. Ali posto pokusa promenu ustava i republickih jednakosti, pokusajem uvodjenja srbo-majorizacije :jedan-covek-jedan-glas", on je duvnuo u jedra nacionalistima Kucan i Tudjman, koji takvim Slobinim potezom dokazase zapadu da eto Slobo pokusava da od SFRJ pravi veliku Srbiju, sto ovo jevropskih katolika-nemaca jedva docekase, pa otpocese razbijanje SFRJ.

U 91 vec je Slovenija objavila nasilnu sekcesiju.. Izadje Adzic na TV kao gromovnik da prti ovo-ono mobilizacija tamo-amo, kao ono corak. Ubise im ono malo golobradih vojnika u SLO, dosla milicija iz BGD da pruzme cranice,...
Препоруке:
8
6
65 понедељак, 07 јануар 2013 22:11
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic (1)
Ubise im ono malo golobradih vojnika u SLO, dosla milicija iz BGD da pruzme granice (i moj ujak), i preuzese ih, kad ono naredjenje: napustanje pa pravac u BGD. Sta bi? Pobedi SLO-armija citavu SFRJ? Cudo jedno, a Ljubljanu ne pogodi ni jedna barem zalutala bomba iz aviona (nisu imali gorivo da polete jadnici, zamislite).

I tako, onaj Adzic u vojnickoj sapci badava zagrmi na TV, a ja pomislio, evo smaka sveta i 3,SV Rata, ljubim majku i kazem: idem u vojnike da oslobodim SLO kao dobrovoljac. I sve misli, uh ala Slobo radu svom zestinom da stiti Ustav SFRJ, da slomimo te SLO-teritorijalce i oslobodimo SLO od terorista. Kad ono i tu corak!! Mora da je Slobo bio u muci, ili mu je Mira skocila za vrat, pa zaboravi da SFRJ postoji i da je treba pricuvati radi Srba.

Jel da Pukovnice Jevtovicu??
Препоруке:
6
6
66 понедељак, 07 јануар 2013 22:29
Гвозден
@ Славомир Српски

Има смисла у томе што кажете за доба пре пада Берлинског зида. Али постоји ту и једна зачкољица. СССР је био тотално идеолошка творевина, ту су Руси могли стратешки да уништавају Русе само из идеолошкиг разлога. Запад никад, али никад-никад није губио из вида национално-верску компоненту политичких субјеката. Тако су Словенци и Хрвати били предодређени за милост Запада, а Срби за Милосрдног анђела (добра стара западњачка традиција). Све и да се Југославија 1982. распала, ствари би дошле на ово на шта су дошле после пада СССР-а.
За Милошевића могу да кажем следеће: укинуо је вербални деликт и вратио Војводину и Космет у уставни поредак, и на томе му свака част. Али Милошевић је увео санкције Републици Српској, а Српској Крајини не само да није помогао у августу 1995. године, него је послао своје људе да спрече одбрану Крајине. За то нек му се име стиди док има Срба и српског језика. Узгред, слажем се да ни најмање није крив за рат 1991. - 1995. године.
Препоруке:
13
2
67 понедељак, 07 јануар 2013 23:15
Slavomir Srpsli, @Gvozden
Али Милошевић је увео санкције Републици Српској, а Српској Крајини не само да није помогао у августу 1995. године, него је послао своје људе да спрече одбрану Крајине.

Upravo tako, ali to je samo logicna posledica napustanja SFRJ ka jedinog punopravnog prdstavnika bivse Juge (iako teritorijalno umanjena za SLO i 2/3 HR, i stvaranjem nove drzave SRJ 17.4.92. Sve do tada OUN nije mogla SFRJ da nabaci ni jednu sankciju, jer je legitimno po Ustavu branila od terorista-sekcesionista svoju teritoriju. Ali kada Slobo napravi SRJ sa samo SRB i CG, onda vec prva sankcija u maju 92: jer mora da povlaci svu JNA iz DRUGIH drzava (HR i BIH), i od tada stradanija Srba izvan SRJ zagarantovana. Tek 95 neupucenima ne bi jos jasno zasto Slobo ne odbrani teritorije IZVAN te njegove SRJ, i zasto ih pritisnu da uzmu neku autonomiju UNUTAR tih neprijatljskih drzava HR i BIH. Nacionalna izdaja je vec u aprilu 92, kada ga Srbi molise da to ne cini (oni izvan SRB-CG).
Препоруке:
7
5
68 понедељак, 07 јануар 2013 23:30
Горан Јевтовић
@ Славомир

Ти си Славомире избркао и бабе и жабе и свака даља дискусија је стварно млаћење празне сламе.
Још мало па ћеш отворено да браниш Хрвате и Муслимане.

Није Милошевић имао никакав маневарски простор не зато што је био глуп или издајник, већ зато што су се све западне але сјатиле на нас а Русија и сама била на том задатку!

Није он желео разбијање СФРЈ управо због Срба. Није Србија кренула у сецесију (не секцесију као што ти кажеш!), већ све остале антисрпске тзв. републике и то тероризмом и оружаном побуном, уз невиђену антисрпску кампању вођену из Империје!

Човече 2 + 2 = 4, никако не може бити 5.
Сабери мало утиске и гледај реално.

@ Гвозден

Велико неслагање око санкција РС (биле су фиктивне!), затим око помоћи РСК (било је немогуће и нереално!) и посебно око "његових људи" који су имали задатак да "не бране" РСК - апсолутно нетачно.
Мркшића је одабрао Перишић лично, а не Милошевић.
Никаква издаја РСК није била планирана, никада!
Препоруке:
9
11
69 уторак, 08 јануар 2013 00:46
Гвозден
@ Slavomir Srpski

Живимо у националном мраку, али то не значи да ствари треба поставити црно-бело, па онда удри сходно свом (најдобронамернијем) уверењу, у фазону "овај је само херој, онај је само издајник." Нема тога. Историја нам не омогућава чак ни да формирамо једнозначне судове о актерима.
Препоруке:
7
1
70 уторак, 08 јануар 2013 00:48
Гвозден
@ Горан Јевтовић

Волео бих, верујте, да је тако као што кажете. Али није.
Препоруке:
4
4
71 уторак, 08 јануар 2013 01:33
Горан Јевтовић
Гвозден

Ја за ово што кажем имам доказе. Озбиљно.
Рецимо, стицајем професионалних околности сам одлично познавао (поред осталих битних људи тога доба), чак могу да кажем био сам у категорији миљеника, Момчила Перишића.
Наравно да сам познавао и Мркшића.

А ви, да ли имате нешто опипљиво? Или сте подлегли популистичком прљању Милошевића које је промовисала тадашња политичка сцена Србије, а сада јасно видимо ко су они били и чије интересе још тада остваривали.

У сваком случају, срдачан поздрав.
Препоруке:
7
5
72 уторак, 08 јануар 2013 01:39
НЕМАЊА ВИДИЋ
Гвозден

У време рата и после њега нисам срео у Републици Српској ниједног човека који није политичар, а да је рекао иједну ружну реч за Милошевића.
Оптужују се и Караџић и Младић што нису помогли Републици Српској Крајини.И чување онакве дуге и изломљене границе у Републици Српској је било велико чудо, а нека помоћ Српској Крајини је фантазирање.
Срби су волели комунизам и данас су непоштени када хоће да се оперу од тога сваљујући све грехе комунизма на једног човека - Милошевића. Он је убијен зато што није хтео да дане Косово, а ови данашњи мекушци нису му ни до глежња.
Непријатељ може да задовољно трља руке када чита како Срби оптужују своје страдалнике.
Клањам се до земље пред српским официрима и политичарима који страдаше само зато што су штитили српско.
Препоруке:
10
2
73 уторак, 08 јануар 2013 03:30
Рин о-о то
Пошто сам већ написао текст о недужним из моје фамилије које су ми терористи убили али једног намерно нисам поменуо. Злато бенигности које има дуго да сија. Где? На небу! СЛД (српско лекарско друштво) није се полакомило да му да једну „волшебну цртицу“. Имам једно питање за ове шиптарске посетиоце? Др Глигоријевић, неожењени младић и посвећеник струке, мој рођак, педијатар, убијен је у Приштини док је прегледао дете Шиптарке која је „беспомоћно запомагала“ . Мајка Шиптарка извадила је пиштољ, у току прегледа, и пуцала му у стомак. Касније је преминуо. Одбио је да напусти радно место када су се сви српски доктори промптно иселили. Колеге су га молиле да пође за њима. Одан идеји хуманизма, рекао је (отприлике): „ја помажем људима...“. Јел се преко Златка прави држава, Шиптари?
Препоруке:
13
0
74 уторак, 08 јануар 2013 04:00
Рин о-о то
Следеће питање, шиптарским посетиоцима?
Убица, жена тероририста, који „чин“ данас има у „држави“? И у име мог, брата, Златка, питам да ли је дете порасло и да ли је срећно? Весело? Златко Др Глигоријевић се нада томе. Овластио ме је да питам. Шиптарко, та, жива ли си? Да ниси „порасла“ у "Јахјагу"?
Препоруке:
12
0
75 уторак, 08 јануар 2013 07:16
Reddy
Svi, ali baš svi komentari nemaju blage veze sa onim što se zbiva na međunarodnoj sceni. Samo ograničeni viziri usmereni na sopstveni doživljaj nacionalnog. Ovo što se danas zbiva na ovim prostorima gde živimo svi isti život samo je puki refleks daleko kompleksnijih promena koje se zbivaju u stomaku velikog istrošenog kapitalističkog mehanizma. Te danas nazovi državne tvorevine na Balkanu samo su privremene forme datog istorijskog trenutka. Pa, tako, bi trebalo ne samo gledati nego i delovati u pravcu i smeru predstojećih događaja koji se još nisu u prikazali u razvijenijoj formi. Neminovno je ukrupnjivanje državnih celina i na ovim prostorima jer sadašnja rastresitost državnih tvorevina nije u stanju da se duže održi. Kvasac za novo oblikovanje će biti nova ideologija ili ideja borbenog socijalizma. Nema nikakvog smisla nositi se sa kojekakvim lupetanjima tipa Slavomira srpskog, F-16 i slično.
Препоруке:
2
20
76 уторак, 08 јануар 2013 10:45
Гвозден
@ Горан Јевтовић

"Или сте подлегли популистичком прљању Милошевића које је промовисала тадашња политичка сцена Србије, а сада јасно видимо ко су они били и чије интересе још тада остваривали."

Ни најмање нисам склон подлегању. Штавише , кад неко гаји такве претпоставке према мени, ја га малко и сажаљевам. Врло је важно завршити сваку кореспонденцију такве врсте брзо и беспоговорно.
Препоруке:
6
2
77 уторак, 08 јануар 2013 12:09
брм
одлична текст ал би по коментарима рекао да је Ђикић "џаба кречио"..
"а ли ми као народ и појединци уопште имамо инстинкт за опстанак?"
инстикт има свака будала, нама треба мозак, а мозга нема интелигенција која не види да је “чување” Косова без изласка на Јадранску обалу бесмислица.. . а Србија без изласка на Јадран или посредно на Егеј, уз текуће отимање Дунава отцепљењем Војводине петоразредна регионална земља...
много сте паметни ви данашњи мудраци кад тврдите да је Југославија са оноликом обалом била глупост...
Боже како су наши преци били глупи што су гинули за излаз на Јадран, а ви сте тако паметни..
Препоруке:
6
3
78 уторак, 08 јануар 2013 12:15
брм
"Шиптарски неоромантизам не подразумева демократско питање. „Чопоративно“ питање је главно."
невероватно слепило, увек иста прича о арогантности Срба који подцењују противника који их разбија већ 100 година.
„Србија је потценила интегрисаност Арбанаса и није их третирала као хомогени национални корпус, већ као низ завађених племена. Није јасно како Србија није узела у обзир тешкоће које је Турска имала са Арбанасима последње две деценије (пред Балкански рат, прим брм).“ пише наш угледни историчар Свирчевић http://www.balkanmagazin.net/istorija/cid170-46912/stogodisnjica-osloboenja-balkana

&славомир
како смеш да имаш своје мишљење, то се овде не опрашта..

иначе сад су у моди геополитичке басне о телурократској Русији и таласократској САД.. па зар ниоеј јасно да таласократе немају никаквих интереса у земљи која не излази на море,А КОЈУ СУ ОНИ ИЗВЕЛИ НА МОРЕ (ВИЛСОН И РУЗВЕЛТ) и да морају да траже нове савезнике?
Препоруке:
3
7
79 уторак, 08 јануар 2013 17:09
Slavomir Srpski, Usnila je dubok sanak sa Kosova Rada..
...

Vidi dragi sirom polja, bozurova nema,
Samo kamen, ljuto trnje, pod oblakom drema.

Ej dragi, drgai, bozurove sadi,
Ja cu vodu a ti koren, nek izniknu mladi.
Da procveta ravno polje, oko manastira,
i da pastir podno brda, u frulu zasvira,
ida pastir podno brda, u frulu zasvira...

Gospodo, braco Srbi, vreme je saditi bozurove da seme nikne, da procveta na Kosovu.
Vreme je da izniknu mladi, da se rascvetaju oko nasih manastira.

Sve najbolje.
Препоруке:
7
1
80 уторак, 08 јануар 2013 20:39
Стефан Твртко I Котроманић
Понављам по ко зна који пут да Србији спаса нема све док Срби у њој,поново,не постану Срби!Све док Србијомвладају ови и све док не спознају да смо ми Срби, без обзира да ли живјели у БиХ и неком од њенихентитета, или у Србији, окружени непријатељима - Шиптарима,Хрватима, Бугарима, Руминима,Мађарима,муслиманима из Србије,БиХ и Црне Горе и све док не пукнемо шаком о стол и од Србије почнемно правити националну државу Срба( а она то сада није), од Србије неће остати ништа.Сви ови горе поменути нашинепријатељи су слабашни и нејаки, али су као стрвинари када осјете и вид да је Србија на кољенима!Разјурите хрватске фирме из Србије,вратите пољопривредном земљиште које је Хрватима продато забагателу и на незаконит начин,реците НЕ у ЕУ, прогласите Косово и Метохију окупираном територијом иокрените се ономе који нам је најближи и најприроднији савзеник. а то је Русија!Крушка и банана се не калеме,па тако ни Србији није мјесто међу англосаксонским и католичким народима у ЕУ!
Препоруке:
6
1
81 уторак, 08 јануар 2013 22:44
Ф-16
[б] @ Рин-о-то [/ б]
Одлично се сећам једног текста произашлог из пера овог аутора, а који обрађује трагичну судбину Др Златка Глигоријевића, педијатра из Приштине кога је Шиптарка рафалом из аутомата убила, док јој је прегледао бебу.
Потрудио сам се, и пронашао текст на линку: http://www.nspm.rs/kosovo-i-metohija/ne-bih-bio-predsednik.html
Не би било лоше да га прочитају критичари овог последњег Ђикићевог чланКа, својеврсне лекције из историје, за понављаче.
Препоруке:
7
1
82 среда, 09 јануар 2013 10:07
alkar
srpski problem je u načinu ostvarivanja teznji-svak ima pravo na svoju drzavu ali ne na način kako ste vi to zamislili-niko na sili nije napravio drzavu a da se ona odrzala-ne poštujete dogovore i vazeća dokumenta nego ste alavo zinuli na sve oko vas(londonski ugovor 1915,ustav iz 74,plan z4-prihvatili ste samo one koje ste morali-kumanovski i dejtonski)i dobili manje neg sta ste realno mogli,ne prihvatate činjenicu da oko vas zive susjedi koji isto tako imaju neka prava a ne da im vi određujete sudbinu i dajete mrvice sa stola kad sebe namirite-rezultat toga su stvorene samostalne drzave oko vas,sve svoje histerije srbijane -nebeski narod,kosovski mit,sve srbija,sve srpsko,svi srbi ste pokusali nametnuti ratom i rezultat toga je pet poraza u osam godina-a kad ste porazeni onda se vas malo sta pita-uzeli su van kosovo kao cijenu osmogodisnjeg imperijalističkog divljanja po balkanu,nista ne učite iz povijesti-sami ste najvise sebi krivi a međunarodni čimbenici manje neg sta mislite.
Препоруке:
2
9
83 среда, 09 јануар 2013 10:57
sokrat
@alkar
Srećan rođendan Republici Srpskoj!
Препоруке:
5
1
84 среда, 09 јануар 2013 18:46
alkar@sokrat
niste mudri i pametni ka vas davnopočivajšući i štovani imenjak-još niste shvatili da sve sta je na krvi stečeno kratko traje-i ndh na nevinoj srpskoj krvi i nacistička njemačka na zidovskoj(najvise)ni krajina na hrvatskoj(150000 protjeranih i 1561 ubijen hrvat pa bogami neće ni rs na krvi srebrenice,prijedora,sarajeva,omarske ,keraterma,višegrada,zvornika,bijeljine...čim se riješi kosovo dolazite i vi na red-tim vise sta "talasate"o priključenju srbiji i razbijanju bosne.samo vas se čeka a onda ćete u drinu -ovaj put nas i muslimane neće zaustavit ameri ka 95.na banjaluci.tako su i krajišnici u hrvatskoj mislili da će dovijeka i bahatili se odbijajući sve mirovne planove i nepriznavajući hrvatsku ka svoju drzavu...e a sad bi in i z 4 odgovara ali kasno marko.....vas ne čeka oluja nego armagedon,samo vi po svome-guslite i junačite se ali uvik van je sve doslo na naplatu pa će i to.
Препоруке:
3
8
85 среда, 09 јануар 2013 19:19
sokrat
@alkaru
Pozdravi mi Stari most u Mostaru.
Препоруке:
7
0
86 четвртак, 10 јануар 2013 03:20
Рин о-о то
@Ф-16, Хвала вам за адресу. Тек сад сам прочитао тај текст г. Ђикића. Свака му част и на томе. Др Глигоријевић је био толико посвећен, питоми човек да је нејпојмљиво било типовати га за терористичку акцију, осим што је био Србин. Али овде упада у очи методологија шиптарске свеопштости за једну „идеју“, фашистичку: „сви“ (унисоно), „чопоративно“, „по сваку цену“, „не селективно“, „брутално“ ради стварања фикције од назови државе. Универзална идеја добра не може се маскирати фикцијом „неоромантизма“ у чијој је основи масовни злочин некритички хомогенизованог шиптарства, усмерен против домаћег народа, српског, „коме су везали руке“ и није окупатор своје земље, метохијскокосовске...
Препоруке:
4
1
87 четвртак, 10 јануар 2013 03:22
Рин о-о то
... Иначе, национални романтизам већине европских народа завршен је почетком XX века, тако да су Шиптари закаснили и не могу померити време а цела превара је у томе што су их убедили да могу! Не могу се претходна геноцидна остварења (у два светска рата) тумачити као антицивилизацијска шанса (суседа, историјских фашистичких трабанта) за докусуривање једног народа који је дао правовремену и херојску жртву да би свет стигао бар до елементарне коегзистенције...
Препоруке:
5
1
88 четвртак, 10 јануар 2013 03:30
Рин о-о то
...Наталитетом се не праве државе, оне се њим одржавају и јачају (на потенцији веће креативне базе) у мирнодопским околностима. Наталитет се уранијумом из ваздуха запечати једним даном одлуком зликовца! Фикција о „шиптарском неоромантизму“ је у коначном антишиптарска ујдурма коју Шиптари не виде. Шиптарима је Европа отела тло под ногама комплиментима за злочине против Срба! Ово није фраза. Шиптари су, данас, изгубили цивилизацијски увид у своје могућности. То што су еуфорични(„антисрпским допингом“), финално, у две генерације, не значи цивилизацијски кредибилитет. Тако се неправи држава и уз све геополитичке пристрасности од велесила и протажиране усташкобалистичке коалиције на овом простору...
Препоруке:
6
1
89 четвртак, 10 јануар 2013 03:35
Рин о-о то
... Антисрпским послом и уговором се не прави држава. У закључку, Шиптари и Шиптарке су предмет, ствар, инструмент, антисрпски намештај који померају „из једне у другу историјску собу“ у фактору антисрпског обновљивог и обавезно губитничког времена по антисрбе. Та антисрпска историјска обновљивост, као стереотип, не може бити шанса за комшије. Може бити само заблуда до времена поновног српског подизања. Ако се српски непријатељи надају да га више никада неће бити, варају се. Сврха постојања овог света није: само да Срба више нема. Сврха је да Срба буде све више и највише. Не због Срба, него због света!
Препоруке:
6
1
90 четвртак, 10 јануар 2013 14:40
alkar@sokrat
stari most u mostaru su srusili hercegovački hrvati-budale i naivci koji su nasili na vasu propagandu o diljenju bosne a u stvari su srbi tili zavadit muslimane i hrvate okrećući ih jedne na druge da ih lakse pobijede(dostupno vidjeti u mladićevu "dnevniku")jer dok su muslimani i hrvati vezali barjake srbi in nisu mogli nista-dokaz je 95.g kad su vas u bosni ,nakon oluje,rasturili i dosči do banjaluke i da ih nisu zaustavili ameri sad bi vi druze sokrate bili manje cinični.a bosanski hrvati sad kusaju tu istu čorbu,sta se mene tiče dabogda nestali iz bosne kad su zabrljali povijesnu priliku ostvarit punopravnu i cjelovitu bosnu i imat veliku ulogu u njoj a ne kao sad, nestade ih ka faksa u vrimena.prosli su skoro ka krajisnici u hrvatskoj,tako to biva kad se alavo zaguca-udavi se bolan!pošli sa srbima dilit bosnu?!koji naivci!?.vazda je bosne bilo i biće je,ko to ne shvati nestaće ga-srbe je spasio dejton,ovaj put,a koliko rade na rusenju bosne ,druge prilike imat neće.garant!
Препоруке:
0
9
91 четвртак, 10 јануар 2013 14:55
sokrat
@alkaru
Ahmiće i Stupni Do su, kao, uradili pametni?
Препоруке:
6
0
92 четвртак, 10 јануар 2013 16:09
Ф-16
Џабе ти је Алкаре што покушаваш да минираш овако јак и добар текст. Једноставно текст је савршен и једино што нас пуни горчином је то што се овим темама не баве они који су за то плаћени од стране државе, као што је то САНУ и универзитети, него то раде усамљени појединци. Ваш сваки коментар је "опште место" .
Препоруке:
7
1
93 четвртак, 10 јануар 2013 20:25
alkar@sokrat
ahmiće i stupni do su uradile budale sa šahovnicom slično ka i kreteni sa kokardon u srebrenici.ista bagra.al "gori oni sta i' brani"...
Препоруке:
2
10

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер