Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dvanaest godina od pada Slobodana Miloševića

Komentari (82) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 24 septembar 2012 08:53
Konobar
Izborna pobeda je bila toliko ubedljiva da je primarni zadatak Zemunaca 5 oktobra 2000 bio da zapale izborne listiće makar izgorela i Skupština.Sve je omogućio Legija koji je izdao Predsednika Miloševića i "solidarisao" JSO sa narodom pa general Pavković nije hteo da šalje vojsku na vojsku. Naređenje CIA je bilo jasno - Listići se ne smeju ponovo i javno brojati po cenu života.Drugog kruga nije smelo da bude bio je jasan i Soroš. Onaj Legija je dopao tamo gde je i zaslužio.
Preporuke:
136
11
2 ponedeljak, 24 septembar 2012 09:01
Mićunović
Nema srpskog državnika koji je imao toliku podršku naroda.
Nije pobedio DOS na izborima, nego NATO i pridružena opozicija, koja je pozvala na bombardovanje Srbije. Slobodan je iz svog bunkera organizovao fantastičnu odbranu od agresije. Agresor je bio 100 puta nadmoćniji, ali su srpski momci izdržali. Nastupio je mir tek kada je pijani Jelcin poslao Černomirdina, a Finci Ah Ti Aarija. To je bila velika podvala. Ako nisu mogli da pobede vojno, pobedili su podmetačinom.
NATO nastavlja da bombarduje Srbiju. Otvorio vrata za ulazak, ali ratnu štetu nije platio.
Čekaćemo da se jednog dana i to desi. Dugo smo čekali i Hitlera da plati. Bar je formalno platio.
I NATO će da plati. Treba pripremati dokumentaciju. Naša pokolenja da znaju kako su se očevi suprotstavili Udruženim zločincima i najvećoj fizičkoj sili na svetu. Živeće Slobodan kao heroj odbrane srca Srbije. I na fašističkom sudu je branio Srbiju, ponizio neprijatelje i lažne svedoke, pa je zamo glavom platio.
Likvidirali su ga.
Preporuke:
110
10
3 ponedeljak, 24 septembar 2012 09:19
Gospodo 'rišćanska...
Ako ne volite,Tadića jer je ... Fulbrajtovog stipendistu nemojte hvaliti kao srpskog državnika.Retorika im je bila ista. "Građani", socijalizam-demokratija, mir po svaku cenu (tako da svako Srbe sme da bije), "biće bolje - evo dolazi iza ćoška".Politika im je bila ista. Autistična, odrođena. Rasturiše sve institucije, redom. Samo je jedan to kasnije radio - pa je bilo vidljivije, jer je bilo manje toga da se rasturi.Uverenja su im bila ista. Odrođeni, "progresivni", ateisti, "ljudi sveta".Spoljna politika im je bila ista. Tugovali su što ih Zapad ne voli i trpeli sve šta im je servirao. A batrgali su se, čisto da narod ima malo predstave.Odnos prema sunarodnicima im je bio isti. Tuđim domovima i životima su plaćali stabilnost svoje vlasti.Državnička ambicija im je bila istorodna. Nek se sve rasturi - samo da se igraju predsednika malo duže.
Preporuke:
25
56
4 ponedeljak, 24 septembar 2012 09:22
Ludi Vanko sve luđi i luđi
Baš smo napredovali.Onda se krilo kad se kralo i imalo šta da krade, sad se krade sve dok za vlasti važe parade.Kad padnu, drugi ih love, pa tako redom, dok nestane Srbija.Milošević je bar naučio Šiptare kako se bije.Da ne beše Švaba i Kauboja, odoše zauvek.Sad navaaljuju.Nema Miloševića imaju Klintona na trgovima pa se junače i ubijajau jednog po jednog Srbina na Kososovu
Preporuke:
66
2
5 ponedeljak, 24 septembar 2012 09:33
Ludi Vanko sve luđi i luđi- - fali mom komentaru
Ali biće dana za megdana.
Preporuke:
59
1
6 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:16
Gavrilo
Dan kada je Srbija izvrshila samoubistvo i oshla u ropstvo dje ljubi chizme anglo-americhkim zverima.
Preporuke:
78
9
7 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:21
Svetozar D.
@Konobar
BRAVO!
Preporuke:
41
2
8 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:25
Dr
Ovaj članak kao da je pisao neko iz "Bete", a objavio "Blic".
Preporuke:
53
2
9 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:28
SKY
Ako muskarci ni danas ne smeju da kazu istinu o 5. oktobru smela je Milena Arezina...
Sada možemo svi da duvamo ali nam drugi lupaju!
Preporuke:
58
4
10 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:31
Srbin Obični
A da li je stvarno pobjedio? Koštunjavi će biti zapamćen kao čovjek kojio je zajedno sa Đinđićem isporučio srpsko rukovodstvo neprijatelju. Bruka Srbijo bruka!
Preporuke:
71
7
11 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:34
Marko Nemanjić
Onda sam bio protiv Njega, bez ikakvih materijalnih poriva. Čista srca sam verovao da se rodoljublje, sapatništvo sa teškom situacijom u kojoj smo bili usmerava kroz čin "antimiloševićizma"!
Totalna zabluda.
Danas trezveno mogu da zaključim, uzimajući okolnosti u kojima je vladao, Milošević je bio državnik velikog formata. Prema ličnom uverenju, najveći od 1918.
Koštunica je pametan čovek. Ogromnog kapaciteta. Ali nesposoban brate. Sa očajnim ljudima oko sebe.
Forza Serbia!
Nema predaje!
Preporuke:
62
10
12 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:34
Srbin
Na tim izborima je pobedio Slobodan Milošević a banditski NATO sa svojim plaćenicima je OTEO pobedu, pogazivći sve civilizacijske norme. Na Koštunici ostaje mrlja što još nije priznao da je NATO banditizam pokrao izbore. Mora to Koštunica reći, konačno.
Preporuke:
61
6
13 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:36
Robespijer
Čista laž! Koštunica nije pobedio Miloševića, Koštunica je uz pomoć zemunskog klana i NATO, oteo pobedu i samoproglasio se za predsednika. O tome je podrobno pisala Milena Arežina, koja je podnela krivičnu prijavu protiv Koštunice, zbog akata obmane i lažnog proglašenja za predsednika. Koliko je u pravu, svedoči i činjenica da ''legalista'' nije ni do dan danas okončao sudski proces protiv nje i ostalih članova SIK, koje je optužio za krađu. ''Legalista'' je brutalno poništio glasove Srba sa Kosova i Metohije, valjda zato što se zna kako su ga dočekali u Kosovskoj Mitrovici (gađan jajima), pa je to verovatno bio čin osvete. Posledice samoproglašenja g. ''neobaveštenog'' su očigledne: rasturena SCG, proglašena nezavisnost Kosova, devastirana ekonomija, isporučen ceo politički i vojni vrh Hagu, uništene institucije, poremećene vrednosti, opšta apatija i beznađe... Ime Slobodana Miloševića je već upisano zlatnim slovima u istoriju, dok okupatorske sluge zaslužuju samo prezir.
Preporuke:
63
7
14 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:43
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
Da,ostala je ta senka na pobedi zbog spaljenih listica. Postoji ispovest momaka Z.DJ. iz parking servisa BG da su imali zadatak da ih spale. Svejedno, Kostunica je dobro postupio jer nije isao na kartu gradjanskog rata, kako su neki hteli. Postojali su spiskovi za likvidaciju 2.000 ljudi na Deliblatskoj pecari. Mnogi su zeleli causesku scenario itd. Knjiga Milena Arezine je neobicna. Po njoj S.M. su izdali ljudi iz RIK, najpouzdaniji saradnici. Na kraju su je navodno iz pred vrata od stana polomili neki ljudi. Zvonimir Trajkovic je objavio dokument po kome su najvise novca za laziranje izbora dobili clanovi birackih odbora iz Radikalne stranke. Sve je moguce. Ali ipak je sprovedeno ono nacelo po kom u kriznim situacijama treba da pogine sto manje ljudi, sa sto manje zanosa.
Preporuke:
33
4
15 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:46
Beli Orao
Sloba je Poslednji Mohikanac srpske državnosti.
Mogu da ga mrze koliko hoće bio je sa klasu bolji od svih, a amerikance je gledao sa visine jer je to i mogao.
Konačno poniženje je ko ga je ustvari predao. Razmislite.

P.S.

Definitivno je ovo sajt gde se vide patrioti.
Preporuke:
71
8
16 ponedeljak, 24 septembar 2012 10:59
Živorad
Pa, pobogu,

nije pao, već izgubio na izborima.
zašto sve tako katastrofično?

E ono što se posle dešavalo, druga je priča....
Preporuke:
14
56
17 ponedeljak, 24 septembar 2012 11:01
Starac Milija
Covek koji je bio predsednik Izborne komisije bio je mr.Borivoje Vukicevic,nekadasnji Predsednik Saveznog suda koji je javnost Srbije obmanuo laznim rezultatima u korist S.Milosevica.Znate za masovne proteste i nekoliko zrtava je palo.Protiv njega je podignuta prijava i umesto presude,"nagradjen" je ....Ovo iznosim samo da javnost zna sta se sve radi u jadnoj Srbiji.Cak ni Kostunicina vlast nije nista uradila da se ovaj covek,koji je mogao izazvati najvecu katastrofu u Beogradu tih dana,procesuira...Eto sta je pravda i sudstvo u Srbiji.Dziv,dziv,dziv,niko nije kriv...
Preporuke:
9
46
18 ponedeljak, 24 septembar 2012 11:06
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
OK, bilo je kako je bilo, ali ne treba sad pricati kako je Milosevic trebao i dalje da bude predsednik. Ocigledna je autoritarna crta u toj njegovoj nerealizovanoj zelji. To bi mu bio treci mandat. Ne na mestu predsednika SRJ, vec na mestu predsednika uopste. Sve je on to jako natezao. Namestao tu funkciju, da se predsednik najpre bira iz skupstine pa je Lilic bio ikebana dva mandata, a posle neposredno. Interesantno je da je Milo aminovao to u skupstini SRJ. Trebao je da pripremi svog Putina, a on je hteo da vlada sto godina. Uz to, zemlja je morala da se otvori, inace bi regresirali u neolit. Ovo sto napisah ne znaci da smatram da je Milosevic bio ratni zlocinac i slicno, nego da je imao snaznu autoritarnu crtu, koji je providno zakrivao time da mu kao zena ima svoju partiju itd.
Preporuke:
10
42
19 ponedeljak, 24 septembar 2012 11:18
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
Mislim da nema mesta nekakvom foliranju. Zna se kakve je biracke spiskove imao Milosevic. Muvao je i on, nece biti da su muvali samo njegovi protivnici. Bas je bio krsh pre nego sto je pao. Oprao se malo u postupcima posle pada, pre sveg istupom u Hagu. Generalno, precesto je davao batinu u ruke nasim neprijateljima. Mozda je nekom cudna izjava da su 24. septembra kupljeni radikali u birackim odborima. Ljudi su kvarljiva roba. Bilo je blizu deset hiljada birackih mesta. Za 500 maraka bilo je onih koji sve radnje rade.
Preporuke:
9
41
20 ponedeljak, 24 septembar 2012 11:21
Student
Košutnica je ispao krajnje naivan. Njega su otporaši isturili u prvi plan,i iza njega se sakrilo gomila sumnjivih likova. I dalje ne verujem da je S.Milošević izgubio,jer po logici stvari svakom lideru posle rata(iako nas je NATO napao iz čista mira) RASTE POPULARNOST.Garant,je Sloba pobedio. Pozadina 5.oktobra to jest glavni zadatak je bilo paljenje glasačkih listića.
Preporuke:
53
6
21 ponedeljak, 24 septembar 2012 11:37
pajser
Sadasnji Americki ambasador u Rusiji o tim dogadjajima :How Serbian Democrats Stole the 2000 Electionhttp://www.youtube.com/watch?v=-hYjPeob7XM-----------Radio Slobodna Evropa o tim dogadjajima :Serbia: The First Colored Revolution? http://www.rferl.org/content/article/1079368.htmlDvanaest godina petrodolarskog , americkog mita o demokratiji B. Velicanstvenog i Vasington-drugara ...
Preporuke:
33
0
22 ponedeljak, 24 septembar 2012 11:40
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
Rodoljubi koji mi dajete negativnu ocenu. Pustite gusle. Po guslama je Marko Kraljevic bio junak, a Vuk Brankovic vazal. Istorijska istina je drugacija, tj. obrnuta. Stvari treba sagledavati realno. Ja sam srpski rodoljub, ali sam dovoljno realan da npr kazem da Hrvatska posle Grcke ima najlepsu obalu u Evropi. Zaslepljeni rodoljubi nam ne trebaju, oni samo jacaju nace neprijatelje. Ko u Srbiji jace anarhiste, LSV, LDP i slicne? Pa isti oni koji jacaju od napada tih koje oni napadaju. Njih treba razoruzati napadima sa gradjanskih pozicija razuma i zakona, a ne kroz neke price kojima im se daje batina u ruke. Realno je da je Sloba krao izbore. Ako nije krao sto je priznao da je krao 1996?
Preporuke:
8
46
23 ponedeljak, 24 septembar 2012 11:43
Slavisa
Danas se navršava 12 godina od kada je bivši predsednik i haški optuženik Slobodan Milošević izgubio izbore

On je mozda izgubio, ali Kostunica nije pobedio. Siguno ne sa 48%. Pobedio je onaj ko je zapalio izbornu komisiju i sprecio ponovno brojanje glasova i utvrdjivanje cinjenice da je po zakonu sledio drugi krug izbora. Pobedio je bio i "zemunski klan" iako nije bio na izbornoj listi. Na poslednjim izborima je pobedio onaj ko je krao glasove a nije za to zakonski odgovarao.
Preporuke:
42
3
24 ponedeljak, 24 septembar 2012 12:00
Mari
Dvanaest godina od pada Srbije...
Preporuke:
54
1
25 ponedeljak, 24 septembar 2012 12:50
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Lično ja da sam tada bio na mjestu Miloševića kao predsjednik bih pohapsio komplet opoziciju, zaveo bih vanredno stanje u državi (vojska bi bila na ulici), razračunao bih se sa demonstrantima (demonstracije su bile organizovane a zna se i od koga, strani faktor ).
Ja sam tada u jednoj anketi na radio "Fern" iz Sarajeva (dijaloška emisija sa slušaocima uživo) isto to rekao šta bih učinio na Miloševićeveom mjestu.Ipak Milošević se povukao i zna se kako je završio.
Kinezi su to pametno uradili na "Nebeskom trgu" i sačuvali socijalistički sistem.Za očuvanje sistema je ipak bilo neophodno.
Jugoslovenski generali tokom 1990 i 1991.godine su bili kukavice jer nisu spasili Jugoslaviju a mogli su.
Preporuke:
44
3
26 ponedeljak, 24 septembar 2012 12:52
Dušan komunista
Izbori 24.9.2000. nisu bili demokratski, niti su mogli biti jer je postojalo otvoreno mešanje pojedinih zemalja EU i SAD u izbornu trku. Pretnje bombardovanjem Srbije i SRJ ukoliko Milošević pobedi, dalje sankcije i pritiske bile su sastavni deo politike domaće opozicije DOS-a ili pak obratno, politika DOS-a bila je sastavni deo neoimperijalne politike. Čak je iz tih razloga i fudbalska utakmica C.Zvezda, Lester Siti odigrana van SRJ.
Koštunica nije dobio na izborima, niti su oni po ustavu završeni.
Milošević nije bio autokrata, čak bilo je dosta demokratske atmosfere, možda i više za pojedine grupe i političare nego što su zasluživali.
Milošević nije izazvao nikakvu ratnu napetost. Ovakvo pisanje pokazuje da Srbija nije prepoznala izlazak iz krize.
Preporuke:
37
3
27 ponedeljak, 24 septembar 2012 13:03
BobbyZee
Da, dan kada smo skocili s vrha provalije, kao nacija, a najboljeg medju nama bacili hijenama. Sada smo na dnu te provalije, i hijene nas zive jedu
Preporuke:
39
2
28 ponedeljak, 24 septembar 2012 13:22
BobbyZee
Amir Čamdžić, dipl.pravnik

Jugoslovenski generali tokom 1990 i 1991.godine su bili kukavice jer nisu spasili Jugoslaviju a mogli su.



Cenjeni Amire,bili smo sami tada. Rasturanje SSSR je najveca tragedija koju smo mi, bez obzira da li smo tada bili deca ili odrasli, doziveli za svojih zivota. Istina je da se bas U BOSNI mogla (i morala) sacuvati Jugoslavija.I VECINA i srpskog i muslimanskog naroda (obicnog sveta i komsiluka) jeste bila za mir (medju Muslimanima je pobedio Abdic, a medju Srbima su obe opcije bile jugoslovenske). Da smo iza sebe imali SSSR, ne bi se dozvolilo da tu zemlju rasture psi rata koji su prvo usadili zlo u njene narode, a onde te narode jeftino kupili na zgaristitima nekadasnje lepe i izgradjene zemlje. I sad nas "ujedinjuju" kao roblje i kao svoj radioaktivni teren.

Sta god ko mislio o SSSR, bila je to zemlja koja je IPAK u svetu stajala na strani pravde i napretka. I svet se vratio 100 unazad kaptalistickim nasiljem, od rusenja SSSR.
Preporuke:
30
1
29 ponedeljak, 24 septembar 2012 13:27
BobbyZee
I sve ovo sto rekoh gore, medju ex-Yu liderima je JEDINI Milosevic zeleo da sacuva. Jer ga nisu kupili i jer je POLITICKI i CIVILIZACIJSKI bio "Amerikanac", poznavao im je mentalitet i s njima se drzao ravnopravno. A to mu nisu oprostili. Jer nije heo da nas proda u roblje niti da ga Zapad kupi nekim malim jeftinim operetskim nacionalizmom kojim je moguce do kraja manipulisati (kao Tudjmana recimo).

Sto vreme vise prolazi, sve vise mislim da je Milosevic bio POSLEDNJI autenticni levi lider u Evropi, nesto nalik Kastru i Cavezu u Lat. Americi. Potpuna je budalastina da je bio nekakav 'nacionalista' i on u Srbiji JESTE sacuvao etnicki mir.

Da je u Hrvatskoj na vlasti ostao, recimo, Suvar, a u Bosni bio izabran, recimo, Abdic (sto bi podrazumevlo muslimansko-srpsku koaliciju), Jugoslavija bi mozda i imala sanse. Ovako, SVE republike je Zapad stavio pod svoju sapu pocetkom devedesetih, a Srbiju (uz RS) tek nakon vojnog poraza deceniju kasnije. I sad smo tu gde smo
Preporuke:
27
3
30 ponedeljak, 24 septembar 2012 13:46
Peter RV
Kostunica i njegovi jos uvijek zive u zabludi da nam je 5og Oktobra sinula zora. Oni su prvi koji bi trebali da traze oprostaj Srpskome Narodu, ako ne za izdaju, onda za -glupost i naivnost.
Preporuke:
36
3
31 ponedeljak, 24 septembar 2012 13:49
Agent - 1
Slobodan Milošević veliki držanik i Srbin? Da li je baš tako? Dela ovih potonjih stvaraju nam iluziju da je Milošević činio mnogo za spas Srbskog naroda i države. Meni se čini da je Milošević u svojoj suštini bio jugosloven i komunista i da se do kraja borio da zadrži ono malo što je ostalo od raspale sfrj. Ovi su zlikovci ali da je on bio bolji, pogotovo na unutrašnjem planu ako već nije mogao na spoljnjem, ni ovi danas ne bi mogli da rade ovako a pitanje da li bi i on završio tamo gde je završio. Zašto nije radio na novom Ustavu, na novom temelju Srbske državnosti nego je zadržao stari? Zašto je zadržao petokraku na grbu, latinicu, pokrajine? Zašto nije započeo privatizaciju i jasno odredio šta su javna preduzeća i javno dobro a šta može da se privatizuje? I ko može da učestvuje u privatizaciji? Zašto nije vratio bar deo nacionalizovane imovine?
Preporuke:
8
26
32 ponedeljak, 24 septembar 2012 13:51
Agent - 2
Zašto nije vratio dostojanstvo onima koje su partizanski sudovi osudili na smrtne kazne i gubitak časti samo zato što su bili politički protivnici? Zašto nije doneo deklaracije o mnogim pitanjima koja nas i danas muče i dele? Da li smo već odavno trebali da se jasno odredimo prema Jasenovacu, jugoslaviji (ovde mislim i na kraljevinu i na sfrj), četnicima i partizanima, komunističkom rukovodstavu na čelu sa j.b.-om kojem je izgleda bila primarna želja da dođu na vlast po cenu patnje celog naroda (čast jadnicima, običnim borcima u partizanskim redovima koji nemaju nikakve veze sa vlatoljubivom „elitom“ sumnjivog porekla)...da ne nabrajam dalje.
Da li je mogao sve ovo da uradi? Verovatno ne. Da li je probao bar nešto od ovoga da uradi? Slabo, ili ja bar ne vidim neki jasan pokušaj.
Preporuke:
6
22
33 ponedeljak, 24 septembar 2012 13:51
Agent-3
Na primeru Miloševića se pokazuje i velika naša slabost. To je naša sklonost ka tome da stalno očekujemo nekog velikog vođu koji će da nas povede i reši sve naše državne probleme. Tog vođu odmah na početku idealizujemo, kujemo u zvezde i ne izlažemo kritici da bi ga, kad nas potpuno razočara velikim brojem svojih loših poteza bacili u prašinu. Time usput i „peremo“ sami sebe od „greha“ pogrešnog izbora i skidamo sa sebe odgovornost zbog nekritičkog mišljenja. Posle ovakvog poteza donosimo još lošije odluke i još lošije izbore da bi nam na kraju ostalo samo da se vajkamo i da onoga, koga smo prethodno bacili u prašinu, ponovo dižemo u zvezde.
Preporuke:
11
13
34 ponedeljak, 24 septembar 2012 13:53
SPOKOJSTVO DOGME
ponedeljak, 24 septembar 2012 12:50
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
...
Jugoslovenski generali tokom 1990 i 1991.godine su bili kukavice jer nisu spasili Jugoslaviju a mogli su.



pa KOS je ubijao neke koje su oni smatrali srpskim nacionalistima (?).

Ova zombi armija je bila programirana da ide uz dlaku “događajima” prilom raspadanja.

To što su neki ficiri bili srpski orijentisani (zanemarljivo malo) nesme neke da zavodi na pogrešan zaključak. To ne menja suštinu.

Meni su u Vukovaru rekli ljudi iz Petrovog sela da ja suviše pričam i da je bolje da se vratim u Beograd. A i tamo su bili oficiri KOS-a. Imate knjigu Filipovića „Globalizacijski smrad“, gde piše da su ljudi iz DB-a i KOS-a ubijali takozvane srpske nacionaliste, znači ljude koji nisu ni hteli da imaju veze s titoizmom. To je jako dramatično.
Preporuke:
13
2
35 ponedeljak, 24 septembar 2012 14:02
Robespijer
Srbija nema sem Miloša Obrenovića, značajnijeg vladara i državnika od Slobodana Miloševića. Istorija će pokazati, koliko je taj čovek bio značajan i koliko je bio šansa Srbima da postanu moderan narod i prebrode vekovnu zaostalost. Nažalost, bio je pravi čovek, ali u pogrešno vreme i sa pogrešnim narodom, koji povođen demagogijom i frazeologijom konzervativnih snaga, nije uspeo da razume pouke koje im je upućivao. Pokazalo se da Srbi nisu dostojni njegove žrtve, jer su se pokazali nezrelim i neistorijskim narodom. Milošević je bio čovek vizije, stvaralaštva, napretka, jedan savršeni spoj zdrave tradicije i neophodne modernosti. Državnik, demokrata u pravom smislu te reči, istinski levičar, emancipator, slobodarski orijentisan.

Meni ostaje za ponos da sam živeo u njegovom vremenu, da sam mu dao svoj glas na tim izborima, a svima nama ostaje da ispaštamo posledice koje je tako proročki predstavio u svom poslednjem obraćanju javnosti.
Preporuke:
32
8
36 ponedeljak, 24 septembar 2012 14:21
Agent@Robespijer
Eh Mario, Mario....
Preporuke:
3
12
37 ponedeljak, 24 septembar 2012 14:26
seljak bezemljaš
24.09.2000.g za Srbiju je NESREĆA.
Preporuke:
23
2
38 ponedeljak, 24 septembar 2012 14:26
SPOKOJSTVO DOGME
evo i šta kaže KOS-ovac Katalina,itd:

"Bio je skoro siguran da će kolona biti napadnuta. Nažalost, njegove procene su bile tačne, a on je, posle zaustavljanja kolone, među prvima ubijen."

„Imali smo obaveštajne podatke“, svedočio je Katalina za Pravdu, „da će muslimani, pod komandom Ejupa Ganića i Jovana Divjaka, napasti kolonu, jer je naš oficir na prislušnim uređajima jasno čuo komande o raspoređivanju Bosne 1, Bosne 2 i Bosne 3.


"Kukanjac mu je rekao da njegovi ljudi imaju neke dokaze da se planira napad na kolonu, a Adžić je, navodno, insistirao da se krene, pozivajući se na garancije UN."



"bio sam siguran da će kolona biti napadnuta, jer je on ulazio i izlazio nekoliko puta. Navodno, da bi se dogovarao sa Alijom šta da se radi. Zapravo, snimao je situaciju za napad."
Preporuke:
15
1
39 ponedeljak, 24 septembar 2012 14:40
Milenković
Teško je bilo tada poverovati da iko može da bude gori od Miloševića. Šteta je što mu nije suđeno u zemlji zbog svega što je uradio. Podsetiću: na kulturnom i moralnom planu srpstvo je doživelo neverovatne udarce za vreme njegove vladavine. Vojno nije urađeno NIŠTA, iako je zemlja bila u ratu, okružena neprijateljima. Predao je SAO Krajinu, pola zapadne Bosne, propustio je da reši problem na Kosovu, nije do kraja ukinuo autonomiju Vojvodine, sa CG napravio partijsku državu koja se raspala čim se raspalo jedinstvo kompartijaša... Užas, jednom rečju, UŽAS!

Milošević je bio lažni vođa za vreme čije vladavine smo izgubili dragocenih 13 godina. Ovi posle njega samo nastavljaju politiku "i Srbija i svet", "mir nema alternativu" i sl.
Preporuke:
13
35
40 ponedeljak, 24 septembar 2012 15:10
Šećerko
Neznam čemu i kome služe ovakvi tekstovi,puni insinuacija i laži koje se nemogu ni proveriti ni dokazati.Ko je taj koji danas može tvrditi da je osvojeno tačno ovoliko ili onoliko glasova,kad zapisnici nisu overeni a listići spaljeni. A šta bi nam značilo i da utvrdimo tačan broj glasova na tim izborima kad to nemože ništa promenuti.Sve što nam se desilo od tada do danas, lepo nam je objašnjeno u u Slobinom oproštajnom govoru 2000.god. Ako ste zaboravili šta je rekao onda na Googl-u potražite i pročitajte "Ovo mora svaki srbin da pročita". Biće vam jasnije dokle smo došli i šta nam je budućnost, osim čabra.
Preporuke:
19
2
41 ponedeljak, 24 septembar 2012 15:12
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Nesuđeni sam oficir JNA.Od petog do osmog razreda osnovne škole moja preokupacija je bila da postanem oficir JNA i sve što sam činio ,učio u školi, trenirao razne sportove , karate, atletiku, boks ,ideološki se profilirao u komunistu sa 14 godina, sve je bilo u cilju da svoju životnu karijeru gradim u JNA.I tada kad je sve to bilo na "dohvat ruke", raspad.Prokleti Alija Izetbegović donese odluku da kadrovi iz BiH ne idu u JNA, vojska "zatvori svoja vrata", počeše ratovi i to je to.Bila je to velika bol za mene.Po tome prvenstveno pamtim raspad Jugoslavije.Alija Izetbegović je onaj koga sam oduvijek mrzio a tada strašno i nikada nisam prestao da ga mrzim.
Bio u Vojsci Federacije BiH na doodsluženju 2003.godine.Žale se oficiri kako im je elektroprivreda isključila električnu energiju u kasarni i nema grijanja.Vojska se smrzaje.Ja im tada kažem da dignu tenkove i pred elektroprivredu da im pokažu šta je vojska.Oni se čude, zar bi? Ja im kažem da bih i da vojska treba da bude hrabrija.
Preporuke:
19
1
42 ponedeljak, 24 septembar 2012 15:26
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
SPOKOJSTVO DOGME.Šta bih ja učinio da sam tokom 1989, 1990, 1991.godine bio aktivan oficir (ili general JNA).Zna se.Učinio bih sve da armija pohapsi sve one elemente koji su išli na razbijanje Jugoslavije.Svi političari ma kojeg ranga a koji su išli na razbijanje države.Zaveo bih vanredno stanje , rastjerao političare , uveo bih petogodišnju vojnu upravu u državi (to bi bilo samo za početak a ista bi se održavala po potrebi i duže) i naravno tako bih spasio Jugoslaviju.Pojačao bih čuvanje granica.Politički bih se okrenuo Kini kao glavnom savezniku do okončanja krize u Sovjetskom Savezu.
Preporuke:
16
4
43 ponedeljak, 24 septembar 2012 15:49
Vlado
Da je pobjedio Kostunica nebi Zemunski klan morao da pali skupstinu i glasove u njoj.
Preporuke:
24
1
44 ponedeljak, 24 septembar 2012 15:50
S@Agent
Mislila sam da su agenti malo promućurniji.
Preporuke:
9
3
45 ponedeljak, 24 septembar 2012 16:20
Vlada, Srbija
@Gospodo 'rišćanska...
Još će puno vode proteći Savom i Dunavom dok gospoda ne shvati i (ponovo) postane 'rišćanska! Koliko se plakalo za Brozom, toliko će i za Miloševićem, pa malo i za Tadićem! Posle toga, možda, ako nas bude!
Preporuke:
8
10
46 ponedeljak, 24 septembar 2012 16:33
BobbyZee
Kina je daleko i tada je bila dzinovska Albanija (njihov rast i uticaj su dosli upravo u godinama kada je usledilo potonuce Balkana). Ne znam koliko bi tada mogli da nam pomognu, ali kasnije sigurno bi. Zanimljivo je da su pokusaje Milosevicevog priblizavanja Kini ovde minirali lokalni prozapadni fasistoidi sa svojim vulgarnim i prostackim rasistickim doskocicama o "zutima", "Mirinim Kinezima" i slicno. Prosto NEVEROVATNO koliko je tada u toj 'pristojnoj gradjanskoj' javnosti Srbije, vremenima, b92-ima, nasim borbama i anemima (da ne pominjem 'gradjanske demokratske' sranke i strancice) bio mejnstrim upravo najodurniji rasisticki pogled na svet, ravan nekohj kolonijalnoj filozofiji Zapada u XIX veku, pa su potpuno SLOBODNO pljustale ogavne etikete o 'Azijatima' i 'divljacima' kad GOD se pomene svet izvan berlinsko-brislske i londonsko-vasingtonske matice.

I sad se niko 'ne seca', kako su 'antiratni aktivisti' i "gradjanski intelektualci" o Kini govorili gadosti sa naci-plakata..
Preporuke:
17
0
47 ponedeljak, 24 septembar 2012 16:59
Dragan
12 godina srpske propasti, poniženja i sramote. I pre su dušmani satirali Srbiju, ali se nikada nije desilo da se toliko domaćih izdajnika uroti protiv svog naroda i svoje države.
Preporuke:
20
1
48 ponedeljak, 24 septembar 2012 17:01
Byakuya-sama
@ponedeljak, 24 septembar 2012 12:50 Amir Čamdžić, dipl.pravnik

Kaže se često da je 2000. bila prva obojena revolucija, ali većina ne zna da je plan B bio ono šta se dešava u Libiji i Siriji, u stvari, jedan deo plaćenika je sve i pripremao za haos i građanski rat, očigledno je Amerima odgovarala i ''mirna jesen'', pa se državni vrh SRJ jednostavno predao u datoj situaciji, prihvatanjem ''izbornih rezultata'', alternativa- ''mladi borci za demokratiju''+nato.
Preporuke:
17
1
49 ponedeljak, 24 septembar 2012 17:01
Dragan
Slobo je bio poslednji istinski predsednik države. Svi ovi posle njega su politički patuljci, strane marionete.
Preporuke:
21
2
50 ponedeljak, 24 septembar 2012 17:02
SPOKOJSTVO DOGME
ponedeljak, 24 septembar 2012 15:26
@Amir Čamdžić, dipl.pravnik


A sad ukrsti onaj podatak o Adžiću, UN...sa ovim:

Masakr u selu Sijekovcu
Violeta Talović | 11. avgust 2012. 20:55

Hrvati masakrirali 25O Roma od kojih 116 mališana. Sudski veštak zapisao da su žrtvama povađeni vitalni organi

“- Sumnja se da se iza ovog zločina krije ista ekipa koja je vadila organe i kosovskim Srbima u "žutoj kući" u Albaniji - tvrdi Marko Grabovac, predsednik ovog Udruženja. - Organi su transportovani belim helikopterima kakve su imale samo međunarodne posmatračke ekipe u Hrvatskoj. “


Roberspijer, providan s tvojim slavopjkama onoj štetočini S:M.
Preporuke:
7
9
51 ponedeljak, 24 septembar 2012 17:03
BobbyZee
@ Gospodo 'riscanska & Vlada

Znate kako, nikad SPC (i ostale vere u Srbiji) nisu bile postovanije nego u vreme SM-a. Pa su ipak kvislinzi,nazalost,uspeli da u svoju propagandu upregnu mnogo popova (setite se zatucane propagande pred narodom kako Milosevic "ne "ne ljubi ruku episkopu", kao da je bio teoloski gimnazijalac a ne predsednik republike). Sta su SADA vernici dobili time sto vladike, muftije i ekipa sede po upravnim odborima (umesto da se bave moralnim i duhovnim i drustvenim boljitkom svojih zajednica)? Ne zbrajajmo babe i zabe, jer niti u Srbiji zive samo 'riscani (kako nas nazivate, pravoslavni hriscanin sam i sam), niti je posao predsednika Republike da bude neki klerikalni predsednik odeljenja. Gospodo, postoji nesto sto se zove odvojenost duhovnog i svakodnevnog, i kod nas Srba funkcionise jos od Karadjordja i cica-dositija, i tu vrstu odnosa prema duhovnom su uspesno i harmonicno negovali SVI nasi veliki lideri, od precanskih Miletica i Bjelanovica, do Pasica
Preporuke:
13
3
52 ponedeljak, 24 septembar 2012 17:14
Svetozar D.
Veruje li Kostunica da je stvarno pobedio? Sloba je priznao poraz, jer su Amerikanci u Srbiji hteli da izazovu gradjanski rat, pa da umarsiraju, a on je to slutio. Kostunica je marioneta, kao i Djindjic i Tadic, BRUKA!
Preporuke:
22
1
53 ponedeljak, 24 septembar 2012 17:22
Dr.Rade Pajovic,Florida
Sticajem okolnosti nasao sam se u Srbiji onih dana(5.oktobra).Kao i mnogi drugi bio sam protiv Slobodana,sto danas iz sveg srca zalim!Kada sam slusao njegov poslednji govor na televiziji,zamislio sam se.Ucinio je na mene jak utisak!Vec tada sam shvatio da je govorio iz srca,cistu istinu!Istorija ga je vec rehabilitovala i taj ce proces da se nastavi.Naravno kao covek imao je svojih slabosti.Mislim da je ljubav prema nefunkcionalnoj porodici bila veliki uzrok njegove (i nase)tragedije.Na kraju pozdravljam g.Amira Camdzica,dobrog i razumnog coveka!Hiljadili se takvi!
Preporuke:
30
1
54 ponedeljak, 24 septembar 2012 17:26
Aleksandar
Ma nije pobedio vec PROGLASIO pobedu jer Kostinica nije imao preko 50% glasova. Drugi krug se nikad nije ni desio jer su popalili glasove i izmislili Kostunicin skor preko 50%.
Preporuke:
20
1
55 ponedeljak, 24 septembar 2012 18:16
MR
@Milenković. Jesi li ti onaj Milenković (advokat) iz Ohaja? Ima neko ko je još gori od Slobodana, mnogo gori, a to si ti i tvoj pulen Đurica. Ceo vaš život radili ste na tome da se uništi Jugoslavija. Šta sad hoćeš?
Preporuke:
8
1
56 ponedeljak, 24 septembar 2012 18:33
Srbin
Jedan nesposoban drzavnik je izgubio od jednog nesposobnog nedrzavnika.
Preporuke:
5
16
57 ponedeljak, 24 septembar 2012 18:48
jojo
Petrvograd, bivsi Zrenjanin

Ja sam srpski rodoljub, ali sam dovoljno realan da npr kazem da Hrvatska posle Grcke ima najlepsu obalu u Evropi.
(- Ovo je jedan od dokaza da je Sloba krao izbore)

Ako nije krao sto je priznao da je krao 1996?

(- Sigurno realisto, ako nije krao, mogao je!
Ko mu kriv?)
Preporuke:
6
1
58 ponedeljak, 24 septembar 2012 19:37
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Dr.Rade Pajovic,Florida..Rade pozdravljam i ja tebe...
Čovječe umrijet ću ali Jugoslaviju prežaliti neću!
Preporuke:
11
2
59 ponedeljak, 24 septembar 2012 19:45
Jasna*
24.09.2000.Pocetak srpskog sunovrata!!!
Mogu sa ponosom da kazem meni je savest mirna u odnosu Slobodana Milosevica poslednjeg srpskog drzavnika.
Preporuke:
13
0
60 ponedeljak, 24 septembar 2012 19:49
Jasna*@Milenkovic
Ne sumnjama da biste vi sve to uradili sto ste nabrojali ,a sto Slobodan nije,al uz pomoc carobnog stapica.
Preporuke:
11
0
61 ponedeljak, 24 septembar 2012 19:51
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Moje lično mišljenje o Slobodanu Miloševiću.
Slobodan Milošević je ideološki bio i ostao komunista (socijalista) onoliko koliko se politički moglo u takvim vremenima biti.
Slobodan Milošević nije bio šovinista a niti sve ono loše što su mu Zapad i neprijatelji napakovali.
Slobodan Milošević je prva žrtva posthladnoratovskog "odstrijela" prokomunističkih i prosocijalističkih lidera u svijetu.U vezi s tom praksom "odstrijela lidera" napisao sam u svome najnovijem tekstu koji namjeravam poslati redakciji NSPM na objavljivanje.
Vrijeme poslije Miloševića pokazuje da je on bio prvi ili jedan od prvih kojeg su politički "likvidirali".Pa i o njegovoj smrti se svašta pisalo, zašto?Poslije Miloševića likvidirani su socijalisti BASS partije (arapska verzija komunizma i socijalizma) Sadam Husein u Iraku, Muamer el Gadafi u Libiji, Ben Ali u Tunisu , i najnoviji primjer je socijalista BASS partije Bašar el Asad u Siriji.Ti ljudi su bili bliski Srbiji i Rusiji.Mislim da to ima veze.
Preporuke:
16
0
62 ponedeljak, 24 septembar 2012 19:57
Srbin@Srbin
Jedan nesposoban drzavnik je izgubio od jednog nesposobnog nedrzavnika.


Uh, kako mi brzo nalupaste minuse. Ne znam da li sam rekao nesto glupo, ili nesto sto vam se ne svidja.

Da, da, Srbi zive u dovoljnoj proslosti da ne deluju u sadasnjosti, i u nedovoljnoj proslosti da iz nje izvuku neki zakljucak.
Preporuke:
2
8
63 ponedeljak, 24 septembar 2012 20:15
BobbyZee
Poslije Miloševića likvidirani su socijalisti BASS partije (arapska verzija komunizma i socijalizma) Sadam Husein u Iraku, Muamer el Gadafi u Libiji, Ben Ali u Tunisu , i najnoviji primjer je socijalista BASS partije Bašar el Asad u Siriji.



Upravo tako. SVI lideri koji su u svojim zemljama propagirali versku trpeljivost (konkretno Sadam, Ali i Mubarak), nezavisan razbvoj (Gadafi) i sekularnu varijantu razvoja islamskog sveta, brutalno su svrgnuti. Ne zaboravimo ni Avganistan, gde je upravo SOVJETSKA intervencija BRANILA demokratsku i narodnu vladu koja je toj nesrecnoj zemlji htela da donese napredak, posalje decu u skkole, ukine plemensko-srednjevekovnu zatucanosti i izbori se sa narko-kartelima i fundamentalistima (i upravo su poslednje pobrojane - gle cuda! - podrzali Amerikanci kad su mislili da ce islamski fundamentalizam biti samo ruski problem... kao sto su i u Cileu vise voleli fasistu Pinocea nego narodskog so cijalistu Aljendea).
Preporuke:
17
0
64 ponedeljak, 24 septembar 2012 21:22
pajser
... danas idioti koji su UNISTILI POKOLJENJA - pisu odnosno , uzev u obzir da svaka budala na s' malo interesovanja moz' da sazna sta se dogodilo - prepisuju istorijske udzbenike za pokoljenja mladih evropljana pred kojima cini se stoji RAT .
Unisten narod ; neki su se oparili te danas nagradjuju sami sebe .
Jel' ovo jos kome tragicno ?
Preporuke:
7
0
65 ponedeljak, 24 septembar 2012 21:51
Danilo
Nikad Kostunica nije pobijedio Milosevica,njega je pobijedio veliki dio (ne)srpskog naroda na celu sa Djindjicem,Draskovicem i ostalim NATO placenicima,dok je ostatak srpskog naroda sramno potkupio rep i pustio da Slobu i sve rodoljube koji su branili Srbiju,predaju dusmanima,koji,samo sto je zavrsio ubijanje,rusenje i uranijumom posipanje Srbije.Cak se,ispred Skupstine,citalo i pozdravno pismo Solane,uz nevidjene satanske ovacije.

Ovaj dan se treba nazvati DANOM SRAMOTE I STIDA SRPSKOG NARODA i nikako drugacije.

Zbog ove sramote ce srpski narod ispastati ko zna koliko,sto ne bih zelio,ali grijesi ce se morati platiti.

I sto je najgore,srpski narod jos gleda tablu sa imenom ulice dr.djindjica i grob mu u "aleji velikana" i Milosevica,koji jedva dobi dva metra zemlje ispod lipe u dvoristu zenine kuce.

Ako k tome dodamo da ste dopustili hapsenje Ratka,Radovana i ostalih tvoraca nove srpske drzave i da se Tadic time jos javno hvali,onda se nema vise sta reci,osim,SRAMOTA.
Preporuke:
16
0
66 ponedeljak, 24 septembar 2012 21:53
Stanić Milan
Kako ostati ravnodušan na nametnutu temu,a pri tome biti krajnje objektivan kad je u pitanju ličnost i delo druga S.Miloševića.Opservacija Roberspijera i Bobia je tačna,ali tu nedostaje i onaj deo koji je povampirio nacionalizme i pustio zle duhove iz flaše.VIII sednica,događanja naroda,upad u platni sistem SFRJ,provokacija ostalih republičkih rukovodstava zaprećenim smenama,preuzimanje vlasti na ulici,sumnjiva politička ubistva-arsenal je istog psihološkog oružja koga su primenile DOS-manlije 5.oktobra.Na koncu izgubljeni ratovi i veliki deo teritorije gde su autohtono živeli Srbi.Bez ikakve sumnje radi se o ličnosti velikog formata,izvanrednog taktičara,ali jako slabog stratega.U jeku jugoslovenske krize traži se pomoć od EZ a oni učestvuju direktno u razbijanju državne zajednice,a ne od UN i Rusije.Postavlja se pitanje zašto?Da li je istina,da je Zimerman čekao na razgovor 6 meseci i zašto?Te silne knjige i svedočenja"post festum" ne vrede ni pišljiva boba.
Preporuke:
1
7
67 ponedeljak, 24 septembar 2012 22:00
Vlado
Slobodan Milosevic je bio jedan od najvecih srpskih vladara u proteklih 100 godina i uopsteno. Svaki dan od 5 oktobra do danas to dokazuje. Pod kakvim surovim okolnostima i vremenima je vodio zemlju i po Srbiju izvlacio najbolje sto je mogao da izvuce u tom momentu , to je za svaku pohvalu . Ja sa sigurnoscu znam da su tad bili ovi sto su od 2000 na vlasti Srbije vec tad nebi bilo na mapi.
Preporuke:
12
2
68 ponedeljak, 24 septembar 2012 22:24
Srpkinja
Govor Slobodana Miloševića od 2 oktobra 2000. godine svi Srbi treba da imaju u kući za nauk budućim generacijama.
Preporuke:
14
1
69 ponedeljak, 24 septembar 2012 22:26
Anđelija
Oprosti Slobo Srbi te ubiše iz obesti.
Preporuke:
13
1
70 ponedeljak, 24 septembar 2012 22:36
Kasija
U vreme Slobodana Miloševića tokom sankcija, bombardovanja u friѕu su bili juneći čereci nabavljeni po povoljnim cenama preko sindikata, jelo se i pilo bilo je za ukućane a i za goste sada nema ni za decu..............friz je odavno bačen drugi nam ne treba..................
Preporuke:
9
1
71 ponedeljak, 24 septembar 2012 23:04
NIJE ga pobedio
Nego je rulja,/b] popalila listiće.
Još niko nije odgovarao za to divljšatvo.
Preporuke:
9
0
72 ponedeljak, 24 septembar 2012 23:06
2 SA SLOVOM K KOJA SU UNAKAZILA SRVIJU
Na početku 20 veka Karađorđević, tuđi pion, koji je divljački ubio Obrenvića. Zavio SRbiju u crno, uterao je u rat, napravio Jugoslaviju.
Na kraju 20 veka, opet tuđi pion, Koštunica, na čelu anstisrpske rulje.
Preporuke:
5
2
73 ponedeljak, 24 septembar 2012 23:06
kojot
Za ove danasnje gmazove, bio si i drug tito gleda sve nas i "klisurine", i svasta nesto, sto oni nece biti nikada.
Preporuke:
2
1
74 ponedeljak, 24 septembar 2012 23:36
N.N.
Najveća greška Vojislava Koštunice je što te 2000. godine nije izašao samostalno na izbore. Ako ne bi pobedio u prvom krugu, pobedio bi u drugom. Ovako je on, nažalost, indirektno omogućio najgorem šljamu(izvinjavam se na izrazu ali ne znam koju drugu reč za takve ljude da upotrebim) da se dohvati vlasti i upropasti ovu zemlju. Kakvo god mišljenje o Koštunici imali ne možete da negirate činjenicu da je u pitanju jedan pravi državnik, pošten čovek, čovek koji je želeo najbolje Srbiji i za nju se stvarno i borio. Svako ko sumnja u ovag čoveka neka pročita Vikiliksove depeše i tu će moći da vidi ko se zaista borio za Srbiju.
Preporuke:
4
5
75 ponedeljak, 24 septembar 2012 23:42
Ludi Vanko sve luđi i luđi
Na sudu članovima izborne komisije republike je, posle višegodišnjeg većanja , nedavo ustanovljeno da Koštunica nije pobedio Miloševića.Oni koji to ovde tvrde su u pravu.Pritisak, halabuka,urlatori plaćeni iz bukurešrtanskih američkih filijala su učinili da Milošević napusti svoj sistem odbrane.
No, sve to nije najvažnije.Najvažnije da se ništa u međunarodnim pritiscima na Srbiju radikalno nije izmenilo i da Srbija grca u sve većim materijalnim nedaćama.Štap i šargarepa, ta infantilna igra, na koju samo kreteni od političara mogu da nasednu,se nastavlja.Fabrike su nam zatvorili sankcvijama.Ono što su porušili bombardovanjem nisu ni zaduženi od vlasti da plate.Čak su izmislili TV žrtve da nabede naše ljude za svoju ordinarnu krivicu i skrenu pažnju sa bezbrojnih zločinačkih ubistava po mnogim gradovima Srbije.Čak se i herojstvo ovog naroda koji je stajao na mosgtovima da bi ih svojim životima odbranio, zaboravilo.Su čim ćemo pred Miloša, moja gospodo.S Draškovićem i Tadićem.Ta mante
Preporuke:
9
0
76 utorak, 25 septembar 2012 00:55
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Ovo je falsifikovanje istorije. Koštunica nikada nije pobedio Miloševića, kao što su neki komentatori upućeni u pisanje Arežine, Koštunica je osvojio 48% glasova i glasanje se trebalo ponoviti, s tim da postoje jake indicije da su ti izbori bili prvi izbori koje je lažirao CESID, a Milošević koji je imao 20% glasova više od Koštunice je brutalno pokraden, bilo je na stotine glasačkih mesta gde je Koštunica dobio sve glasove a Milošević nijedan tako da bi Milošević (koji je u međuvremenu shvatio da je pokraden) razbio Koštunicu u drugom krugu... U svakom slučaju ovakvo falsifikovanje istorije je nedopustivo, a pogotovo legitimizovanje nelegitimnog puča.
Preporuke:
7
1
77 utorak, 25 septembar 2012 03:04
DiMitrije
Između tzv. izbora i tzv. pobede bilo je i transparentno spaljivanje glasaćkih listića u zapaljenoj zgradi Skupštine!
Preporuke:
6
1
78 utorak, 25 septembar 2012 05:11
Milutin
Slobo, SLOBODO!

Dogodine u carskom Prizrenu!
Preporuke:
7
1
79 utorak, 25 septembar 2012 08:36
NATO sluge
DOS "lideri" su NATO sluge protiv svoga naroda, mada je u DOSU bilo i ima onih koji nisu Srbi i koji mrze i Srbe i Srbiju, pa im je ova aktivnost bila nebeski dar. DOS ... nije S. Miloševiću do visine tabana, to je ... koja se valja u prašini života.
Preporuke:
6
1
80 utorak, 25 septembar 2012 08:37
sluge
DOS lideri su bili i jesu NATO SLUGE, PROTIV SRBA I SRBIJE.
Preporuke:
8
1
81 utorak, 25 septembar 2012 09:06
Milan Kačarević
Nije istina da je Koštunica u prvom krugu imao apsolutnu većinu, zato je morala da gori Skupština i dokazi (izborni listići) u njoj.
Preporuke:
5
2
82 utorak, 25 septembar 2012 10:57
Stanić Milan 2
U prvom "izdvojenom" mišljenju napisao sam ono,što je po mom mišljenju trebalo,a sve radi objektivnog sagledavanja činjenica.

Vidim da kolege najveću pažnju fokusiraju na 5.oktobar.Da,to je potrebno svakom zgodnom prilikom jer je 5.-og oktobra u Srbiji izveden klasični državni udar uz pomoć inostranih gazda.Ono što nije moglo biti realizovano 1999.bombardovanjem i pokušajem vazdušnokopnenom bitkom na KiM slomiti Srbiju,realizovano je 2000-te.Gde je pripreman "Otpor"i(od koga) tzv. demokrate za puč, javnost Srbije zna.Ono što je tragično post festum,stoji u činjenici, da u sadašnjoj vladi ima ministara koji su aktivno učestvovali u rušenju Srbije,dapače pripadali su "jurišnim odredima".U jednom postu,jedna lucidna gospođa je primetila, da je g. Dinkić"prtljag svake vlade od 2000-te".Nažalost,ovi nemaju snage,a niti volje da bilo što promene na bolje.I zato,uprkos promašajima drug S.Milošević zaslužuje svako poštovanje jer se odupro međunarodnom banditizmu.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li mislite da će zgrada Generalštaba biti srušena i na njenom mestu sagrađen hotel?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner