среда, 29. април 2026.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Дванаест година од пада Слободана Милошевића

Kоментари (82) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 24 септембар 2012 08:53
Konobar
Izborna pobeda je bila toliko ubedljiva da je primarni zadatak Zemunaca 5 oktobra 2000 bio da zapale izborne listiće makar izgorela i Skupština.Sve je omogućio Legija koji je izdao Predsednika Miloševića i "solidarisao" JSO sa narodom pa general Pavković nije hteo da šalje vojsku na vojsku. Naređenje CIA je bilo jasno - Listići se ne smeju ponovo i javno brojati po cenu života.Drugog kruga nije smelo da bude bio je jasan i Soroš. Onaj Legija је dopao tamo gde je i zaslužio.
Препоруке:
136
11
2 понедељак, 24 септембар 2012 09:01
Мићуновић
Нема српског државника који је имао толику подршку народа.
Није победио ДОС на изборима, него НАТО и придружена опозиција, која је позвала на бомбардовање Србије. Слободан је из свог бункера организовао фантастичну одбрану од агресије. Агресор је био 100 пута надмоћнији, али су српски момци издржали. Наступио је мир тек када је пијани Јелцин послао Черномирдина, а Финци Ах Ти Аарија. То је била велика подвала. Ако нису могли да победе војно, победили су подметачином.
НАТО наставља да бомбардује Србију. Отворио врата за улазак, али ратну штету није платио.
Чекаћемо да се једног дана и то деси. Дуго смо чекали и Хитлера да плати. Бар је формално платио.
И НАТО ће да плати. Треба припремати документацију. Наша поколења да знају како су се очеви супротставили Удруженим злочинцима и највећој физичкој сили на свету. Живеће Слободан као херој одбране срца Србије. И на фашистичком суду је бранио Србију, понизио непријатеље и лажне сведоке, па је замо главом платио.
Ликвидирали су га.
Препоруке:
110
10
3 понедељак, 24 септембар 2012 09:19
Господо 'ришћанска...
Ако не волите,Тадића јер је ... Фулбрајтовог стипендисту немојте хвалити као српског државника.Реторика им је била иста. "Грађани", социјализам-демократија, мир по сваку цену (тако да свако Србе сме да бије), "биће боље - ево долази иза ћошка".Политика им је била иста. Аутистична, одрођена. Растурише све институције, редом. Само је један то касније радио - па је било видљивије, јер је било мање тога да се растури.Уверења су им била иста. Одрођени, "прогресивни", атеисти, "људи света".Спољна политика им је била иста. Туговали су што их Запад не воли и трпели све шта им је сервирао. А батргали су се, чисто да народ има мало представе.Однос према сународницима им је био исти. Туђим домовима и животима су плаћали стабилност своје власти.Државничка амбиција им је била истородна. Нек се све растури - само да се играју председника мало дуже.
Препоруке:
25
56
4 понедељак, 24 септембар 2012 09:22
Луди Ванко све луђи и луђи
Баш смо напредовали.Онда се крило кад се крало и имало шта да краде, сад се краде све док за власти важе параде.Кад падну, други их лове, па тако редом, док нестане Србија.Милошевић је бар научио Шиптаре како се бије.Да не беше Шваба и Каубоја, одоше заувек.Сад навааљују.Нема Милошевића имају Клинтона на трговима па се јуначе и убијајау једног по једног Србина на Кососову
Препоруке:
66
2
5 понедељак, 24 септембар 2012 09:33
Луди Ванко све луђи и луђи- - фали мом коментару
Али биће дана за мегдана.
Препоруке:
59
1
6 понедељак, 24 септембар 2012 10:16
Gavrilo
Dan kada je Srbija izvrshila samoubistvo i oshla u ropstvo dje ljubi chizme anglo-americhkim zverima.
Препоруке:
78
9
7 понедељак, 24 септембар 2012 10:21
Svetozar D.
@Konobar
BRAVO!
Препоруке:
41
2
8 понедељак, 24 септембар 2012 10:25
Др
Овај чланак као да је писао неко из "Бете", а објавио "Блиц".
Препоруке:
53
2
9 понедељак, 24 септембар 2012 10:28
SKY
Ako muskarci ni danas ne smeju da kazu istinu o 5. oktobru smela je Milena Arezina...
Sada možemo svi da duvamo ali nam drugi lupaju!
Препоруке:
58
4
10 понедељак, 24 септембар 2012 10:31
Србин Обични
А да ли је стварно побједио? Коштуњави ће бити запамћен као човјек којио је заједно са Ђинђићем испоручио српско руководство непријатељу. Брука Србијо брука!
Препоруке:
71
7
11 понедељак, 24 септембар 2012 10:34
Марко Немањић
Онда сам био против Њега, без икаквих материјалних порива. Чиста срца сам веровао да се родољубље, сапатништво са тешком ситуацијом у којој смо били усмерава кроз чин "антимилошевићизма"!
Тотална заблуда.
Данас трезвено могу да закључим, узимајући околности у којима је владао, Милошевић је био државник великог формата. Према личном уверењу, највећи од 1918.
Коштуница је паметан човек. Огромног капацитета. Али неспособан брате. Са очајним људима око себе.
Forza Serbia!
Нема предаје!
Препоруке:
62
10
12 понедељак, 24 септембар 2012 10:34
Србин
На тим изборима је победио Слободан Милошевић а бандитски НАТО са својим плаћеницима је ОТЕО победу, погазивћи све цивилизацијске норме. На Коштуници остаје мрља што још није признао да је НАТО бандитизам покрао изборе. Мора то Коштуница рећи, коначно.
Препоруке:
61
6
13 понедељак, 24 септембар 2012 10:36
Робеспијер
Чиста лаж! Коштуница није победио Милошевића, Коштуница је уз помоћ земунског клана и НАТО, отео победу и самопрогласио се за председника. О томе је подробно писала Милена Арежина, која је поднела кривичну пријаву против Коштунице, због аката обмане и лажног проглашења за председника. Колико је у праву, сведочи и чињеница да ''легалиста'' није ни до дан данас окончао судски процес против ње и осталих чланова СИК, које је оптужио за крађу. ''Легалиста'' је брутално поништио гласове Срба са Косова и Метохије, ваљда зато што се зна како су га дочекали у Косовској Митровици (гађан јајима), па је то вероватно био чин освете. Последице самопроглашења г. ''необавештеног'' су очигледне: растурена СЦГ, проглашена независност Косова, девастирана економија, испоручен цео политички и војни врх Хагу, уништене институције, поремећене вредности, општа апатија и безнађе... Име Слободана Милошевића је већ уписано златним словима у историју, док окупаторске слуге заслужују само презир.
Препоруке:
63
7
14 понедељак, 24 септембар 2012 10:43
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
Da,ostala je ta senka na pobedi zbog spaljenih listica. Postoji ispovest momaka Z.DJ. iz parking servisa BG da su imali zadatak da ih spale. Svejedno, Kostunica je dobro postupio jer nije isao na kartu gradjanskog rata, kako su neki hteli. Postojali su spiskovi za likvidaciju 2.000 ljudi na Deliblatskoj pecari. Mnogi su zeleli causesku scenario itd. Knjiga Milena Arezine je neobicna. Po njoj S.M. su izdali ljudi iz RIK, najpouzdaniji saradnici. Na kraju su je navodno iz pred vrata od stana polomili neki ljudi. Zvonimir Trajkovic je objavio dokument po kome su najvise novca za laziranje izbora dobili clanovi birackih odbora iz Radikalne stranke. Sve je moguce. Ali ipak je sprovedeno ono nacelo po kom u kriznim situacijama treba da pogine sto manje ljudi, sa sto manje zanosa.
Препоруке:
33
4
15 понедељак, 24 септембар 2012 10:46
Бели Орао
Слоба је Последњи Мохиканац српске државности.
Могу да га мрзе колико хоће био је са класу бољи од свих, а американце је гледао са висине јер је то и могао.
Коначно понижење је ко га је уствари предао. Размислите.

П.С.

Дефинитивно је ово сајт где се виде патриоти.
Препоруке:
71
8
16 понедељак, 24 септембар 2012 10:59
Живорад
Па, побогу,

није пао, већ изгубио на изборима.
зашто све тако катастрофично?

Е оно што се после дешавало, друга је прича....
Препоруке:
14
56
17 понедељак, 24 септембар 2012 11:01
Starac Milija
Covek koji je bio predsednik Izborne komisije bio je mr.Borivoje Vukicevic,nekadasnji Predsednik Saveznog suda koji je javnost Srbije obmanuo laznim rezultatima u korist S.Milosevica.Znate za masovne proteste i nekoliko zrtava je palo.Protiv njega je podignuta prijava i umesto presude,"nagradjen" je ....Ovo iznosim samo da javnost zna sta se sve radi u jadnoj Srbiji.Cak ni Kostunicina vlast nije nista uradila da se ovaj covek,koji je mogao izazvati najvecu katastrofu u Beogradu tih dana,procesuira...Eto sta je pravda i sudstvo u Srbiji.Dziv,dziv,dziv,niko nije kriv...
Препоруке:
9
46
18 понедељак, 24 септембар 2012 11:06
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
OK, bilo je kako je bilo, ali ne treba sad pricati kako je Milosevic trebao i dalje da bude predsednik. Ocigledna je autoritarna crta u toj njegovoj nerealizovanoj zelji. To bi mu bio treci mandat. Ne na mestu predsednika SRJ, vec na mestu predsednika uopste. Sve je on to jako natezao. Namestao tu funkciju, da se predsednik najpre bira iz skupstine pa je Lilic bio ikebana dva mandata, a posle neposredno. Interesantno je da je Milo aminovao to u skupstini SRJ. Trebao je da pripremi svog Putina, a on je hteo da vlada sto godina. Uz to, zemlja je morala da se otvori, inace bi regresirali u neolit. Ovo sto napisah ne znaci da smatram da je Milosevic bio ratni zlocinac i slicno, nego da je imao snaznu autoritarnu crtu, koji je providno zakrivao time da mu kao zena ima svoju partiju itd.
Препоруке:
10
42
19 понедељак, 24 септембар 2012 11:18
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
Mislim da nema mesta nekakvom foliranju. Zna se kakve je biracke spiskove imao Milosevic. Muvao je i on, nece biti da su muvali samo njegovi protivnici. Bas je bio krsh pre nego sto je pao. Oprao se malo u postupcima posle pada, pre sveg istupom u Hagu. Generalno, precesto je davao batinu u ruke nasim neprijateljima. Mozda je nekom cudna izjava da su 24. septembra kupljeni radikali u birackim odborima. Ljudi su kvarljiva roba. Bilo je blizu deset hiljada birackih mesta. Za 500 maraka bilo je onih koji sve radnje rade.
Препоруке:
9
41
20 понедељак, 24 септембар 2012 11:21
Студент
Кошутница је испао крајње наиван. Њега су отпораши истурили у први план,и иза њега се сакрило гомила сумњивих ликова. И даље не верујем да је С.Милошевић изгубио,јер по логици ствари сваком лидеру после рата(иако нас је НАТО напао из чиста мира) РАСТЕ ПОПУЛАРНОСТ.Гарант,је Слоба победио. Позадина 5.октобра то јест главни задатак је било паљење гласачких листића.
Препоруке:
53
6
21 понедељак, 24 септембар 2012 11:37
pajser
Sadasnji Americki ambasador u Rusiji o tim dogadjajima :How Serbian Democrats Stole the 2000 Electionhttp://www.youtube.com/watch?v=-hYjPeob7XM-----------Radio Slobodna Evropa o tim dogadjajima :Serbia: The First Colored Revolution? http://www.rferl.org/content/article/1079368.htmlDvanaest godina petrodolarskog , americkog mita o demokratiji B. Velicanstvenog i Vasington-drugara ...
Препоруке:
33
0
22 понедељак, 24 септембар 2012 11:40
Petrvograd, bivsi Zrenjanin
Rodoljubi koji mi dajete negativnu ocenu. Pustite gusle. Po guslama je Marko Kraljevic bio junak, a Vuk Brankovic vazal. Istorijska istina je drugacija, tj. obrnuta. Stvari treba sagledavati realno. Ja sam srpski rodoljub, ali sam dovoljno realan da npr kazem da Hrvatska posle Grcke ima najlepsu obalu u Evropi. Zaslepljeni rodoljubi nam ne trebaju, oni samo jacaju nace neprijatelje. Ko u Srbiji jace anarhiste, LSV, LDP i slicne? Pa isti oni koji jacaju od napada tih koje oni napadaju. Njih treba razoruzati napadima sa gradjanskih pozicija razuma i zakona, a ne kroz neke price kojima im se daje batina u ruke. Realno je da je Sloba krao izbore. Ako nije krao sto je priznao da je krao 1996?
Препоруке:
8
46
23 понедељак, 24 септембар 2012 11:43
Slavisa
Данас се навршава 12 година од када је бивши председник и хашки оптуженик Слободан Милошевић изгубио изборе

On je mozda izgubio, ali Kostunica nije pobedio. Siguno ne sa 48%. Pobedio je onaj ko je zapalio izbornu komisiju i sprecio ponovno brojanje glasova i utvrdjivanje cinjenice da je po zakonu sledio drugi krug izbora. Pobedio je bio i "zemunski klan" iako nije bio na izbornoj listi. Na poslednjim izborima je pobedio onaj ko je krao glasove a nije za to zakonski odgovarao.
Препоруке:
42
3
24 понедељак, 24 септембар 2012 12:00
Мари
Дванаест година од пада Србије...
Препоруке:
54
1
25 понедељак, 24 септембар 2012 12:50
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Lično ja da sam tada bio na mjestu Miloševića kao predsjednik bih pohapsio komplet opoziciju, zaveo bih vanredno stanje u državi (vojska bi bila na ulici), razračunao bih se sa demonstrantima (demonstracije su bile organizovane a zna se i od koga, strani faktor ).
Ja sam tada u jednoj anketi na radio "Fern" iz Sarajeva (dijaloška emisija sa slušaocima uživo) isto to rekao šta bih učinio na Miloševićeveom mjestu.Ipak Milošević se povukao i zna se kako je završio.
Kinezi su to pametno uradili na "Nebeskom trgu" i sačuvali socijalistički sistem.Za očuvanje sistema je ipak bilo neophodno.
Jugoslovenski generali tokom 1990 i 1991.godine su bili kukavice jer nisu spasili Jugoslaviju a mogli su.
Препоруке:
44
3
26 понедељак, 24 септембар 2012 12:52
Душан комуниста
Избори 24.9.2000. нису били демократски, нити су могли бити јер је постојало отворено мешање појединих земаља ЕУ и САД у изборну трку. Претње бомбардовањем Србије и СРЈ уколико Милошевић победи, даље санкције и притиске биле су саставни део политике домаће опозиције ДОС-а или пак обратно, политика ДОС-а била је саставни део неоимперијалне политике. Чак је из тих разлога и фудбалска утакмица Ц.Звезда, Лестер Сити одиграна ван СРЈ.
Коштуница није добио на изборима, нити су они по уставу завршени.
Милошевић није био аутократа, чак било је доста демократске атмосфере, можда и више за поједине групе и политичаре него што су заслуживали.
Милошевић није изазвао никакву ратну напетост. Овакво писање показује да Србија није препознала излазак из кризе.
Препоруке:
37
3
27 понедељак, 24 септембар 2012 13:03
BobbyZee
Da, dan kada smo skocili s vrha provalije, kao nacija, a najboljeg medju nama bacili hijenama. Sada smo na dnu te provalije, i hijene nas zive jedu
Препоруке:
39
2
28 понедељак, 24 септембар 2012 13:22
BobbyZee
Amir Čamdžić, dipl.pravnik

Jugoslovenski generali tokom 1990 i 1991.godine su bili kukavice jer nisu spasili Jugoslaviju a mogli su.



Cenjeni Amire,bili smo sami tada. Rasturanje SSSR je najveca tragedija koju smo mi, bez obzira da li smo tada bili deca ili odrasli, doziveli za svojih zivota. Istina je da se bas U BOSNI mogla (i morala) sacuvati Jugoslavija.I VECINA i srpskog i muslimanskog naroda (obicnog sveta i komsiluka) jeste bila za mir (medju Muslimanima je pobedio Abdic, a medju Srbima su obe opcije bile jugoslovenske). Da smo iza sebe imali SSSR, ne bi se dozvolilo da tu zemlju rasture psi rata koji su prvo usadili zlo u njene narode, a onde te narode jeftino kupili na zgaristitima nekadasnje lepe i izgradjene zemlje. I sad nas "ujedinjuju" kao roblje i kao svoj radioaktivni teren.

Sta god ko mislio o SSSR, bila je to zemlja koja je IPAK u svetu stajala na strani pravde i napretka. I svet se vratio 100 unazad kaptalistickim nasiljem, od rusenja SSSR.
Препоруке:
30
1
29 понедељак, 24 септембар 2012 13:27
BobbyZee
I sve ovo sto rekoh gore, medju ex-Yu liderima je JEDINI Milosevic zeleo da sacuva. Jer ga nisu kupili i jer je POLITICKI i CIVILIZACIJSKI bio "Amerikanac", poznavao im je mentalitet i s njima se drzao ravnopravno. A to mu nisu oprostili. Jer nije heo da nas proda u roblje niti da ga Zapad kupi nekim malim jeftinim operetskim nacionalizmom kojim je moguce do kraja manipulisati (kao Tudjmana recimo).

Sto vreme vise prolazi, sve vise mislim da je Milosevic bio POSLEDNJI autenticni levi lider u Evropi, nesto nalik Kastru i Cavezu u Lat. Americi. Potpuna je budalastina da je bio nekakav 'nacionalista' i on u Srbiji JESTE sacuvao etnicki mir.

Da je u Hrvatskoj na vlasti ostao, recimo, Suvar, a u Bosni bio izabran, recimo, Abdic (sto bi podrazumevlo muslimansko-srpsku koaliciju), Jugoslavija bi mozda i imala sanse. Ovako, SVE republike je Zapad stavio pod svoju sapu pocetkom devedesetih, a Srbiju (uz RS) tek nakon vojnog poraza deceniju kasnije. I sad smo tu gde smo
Препоруке:
27
3
30 понедељак, 24 септембар 2012 13:46
Peter RV
Kostunica i njegovi jos uvijek zive u zabludi da nam je 5og Oktobra sinula zora. Oni su prvi koji bi trebali da traze oprostaj Srpskome Narodu, ako ne za izdaju, onda za -glupost i naivnost.
Препоруке:
36
3
31 понедељак, 24 септембар 2012 13:49
Агент - 1
Слободан Милошевић велики држаник и Србин? Да ли је баш тако? Дела ових потоњих стварају нам илузију да је Милошевић чинио много за спас Србског народа и државе. Мени се чини да је Милошевић у својој суштини био југословен и комуниста и да се до краја борио да задржи оно мало што је остало од распале сфрј. Ови су зликовци али да је он био бољи, поготово на унутрашњем плану ако већ није могао на спољњем, ни ови данас не би могли да раде овако а питање да ли би и он завршио тамо где је завршио. Зашто није радио на новом Уставу, на новом темељу Србске државности него је задржао стари? Зашто је задржао петокраку на грбу, латиницу, покрајине? Зашто није започео приватизацију и јасно одредио шта су јавна предузећа и јавно добро а шта може да се приватизује? И ко може да учествује у приватизацији? Зашто није вратио бар део национализоване имовине?
Препоруке:
8
26
32 понедељак, 24 септембар 2012 13:51
Агент - 2
Зашто није вратио достојанство онима које су партизански судови осудили на смртне казне и губитак части само зато што су били политички противници? Зашто није донео декларације о многим питањима која нас и данас муче и деле? Да ли смо већ одавно требали да се јасно одредимо према Јасеновацу, југославији (овде мислим и на краљевину и на сфрј), четницима и партизанима, комунистичком руководставу на челу са ј.б.-ом којем је изгледа била примарна жеља да дођу на власт по цену патње целог народа (част јадницима, обичним борцима у партизанским редовима који немају никакве везе са влатољубивом „елитом“ сумњивог порекла)...да не набрајам даље.
Да ли је могао све ово да уради? Вероватно не. Да ли је пробао бар нешто од овога да уради? Слабо, или ја бар не видим неки јасан покушај.
Препоруке:
6
22
33 понедељак, 24 септембар 2012 13:51
Агент-3
На примеру Милошевића се показује и велика наша слабост. То је наша склоност ка томе да стално очекујемо неког великог вођу који ће да нас поведе и реши све наше државне проблеме. Тог вођу одмах на почетку идеализујемо, кујемо у звезде и не излажемо критици да би га, кад нас потпуно разочара великим бројем својих лоших потеза бацили у прашину. Тиме успут и „перемо“ сами себе од „греха“ погрешног избора и скидамо са себе одговорност због некритичког мишљења. После оваквог потеза доносимо још лошије одлуке и још лошије изборе да би нам на крају остало само да се вајкамо и да онога, кога смо претходно бацили у прашину, поново дижемо у звезде.
Препоруке:
11
13
34 понедељак, 24 септембар 2012 13:53
СПОКОЈСТВО ДОГМЕ
понедељак, 24 септембар 2012 12:50
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
...
Jugoslovenski generali tokom 1990 i 1991.godine su bili kukavice jer nisu spasili Jugoslaviju a mogli su.



па КОС је убијао неке које су они сматрали српским националистима (?).

Ова зомби армија је била програмирана да иде уз длаку “догађајима” прилом распадања.

То што су неки фицири били српски оријентисани (занемарљиво мало) несме неке да заводи на погрешан закључак. То не мења суштину.

Meni su u Vukovaru rekli ljudi iz Petrovog sela da ja suviše pričam i da je bolje da se vratim u Beograd. A i tamo su bili oficiri KOS-a. Imate knjigu Filipovića „Globalizacijski smrad“, gde piše da su ljudi iz DB-a i KOS-a ubijali takozvane srpske nacionaliste, znači ljude koji nisu ni hteli da imaju veze s titoizmom. To je jako dramatično.
Препоруке:
13
2
35 понедељак, 24 септембар 2012 14:02
Робеспијер
Србија нема сем Милоша Обреновића, значајнијег владара и државника од Слободана Милошевића. Историја ће показати, колико је тај човек био значајан и колико је био шанса Србима да постану модеран народ и преброде вековну заосталост. Нажалост, био је прави човек, али у погрешно време и са погрешним народом, који повођен демагогијом и фразеологијом конзервативних снага, није успео да разуме поуке које им је упућивао. Показало се да Срби нису достојни његове жртве, јер су се показали незрелим и неисторијским народом. Милошевић је био човек визије, стваралаштва, напретка, један савршени спој здраве традиције и неопходне модерности. Државник, демократа у правом смислу те речи, истински левичар, еманципатор, слободарски оријентисан.

Мени остаје за понос да сам живео у његовом времену, да сам му дао свој глас на тим изборима, а свима нама остаје да испаштамо последице које је тако пророчки представио у свом последњем обраћању јавности.
Препоруке:
32
8
36 понедељак, 24 септембар 2012 14:21
Агент@Робеспијер
Ех Марио, Марио....
Препоруке:
3
12
37 понедељак, 24 септембар 2012 14:26
сељак беземљаш
24.09.2000.г за Србију је НЕСРЕЋА.
Препоруке:
23
2
38 понедељак, 24 септембар 2012 14:26
СПОКОЈСТВО ДОГМЕ
ево и шта каже КОС-овац Каталина,итд:

"Био је скоро сигуран да ће колона бити нападнута. Нажалост, његове процене су биле тачне, а он је, после заустављања колоне, међу првима убијен."

„Имали смо обавештајне податке“, сведочио је Каталина за Правду, „да ће муслимани, под командом Ејупа Ганића и Јована Дивјака, напасти колону, јер је наш официр на прислушним уређајима јасно чуо команде о распоређивању Босне 1, Босне 2 и Босне 3.


"Кукањац му је рекао да његови људи имају неке доказе да се планира напад на колону, а Аџић је, наводно, инсистирао да се крене, позивајући се на гаранције УН."



"био сам сигуран да ће колона бити нападнута, јер је он улазио и излазио неколико пута. Наводно, да би се договарао са Алијом шта да се ради. Заправо, снимао је ситуацију за напад."
Препоруке:
15
1
39 понедељак, 24 септембар 2012 14:40
Миленковић
Тешко је било тада поверовати да ико може да буде гори од Милошевића. Штета је што му није суђено у земљи због свега што је урадио. Подсетићу: на културном и моралном плану српство је доживело невероватне ударце за време његове владавине. Војно није урађено НИШТА, иако је земља била у рату, окружена непријатељима. Предао је САО Крајину, пола западне Босне, пропустио је да реши проблем на Косову, није до краја укинуо аутономију Војводине, са ЦГ направио партијску државу која се распала чим се распало јединство компартијаша... Ужас, једном речју, УЖАС!

Милошевић је био лажни вођа за време чије владавине смо изгубили драгоцених 13 година. Ови после њега само настављају политику "и Србија и свет", "мир нема алтернативу" и сл.
Препоруке:
13
35
40 понедељак, 24 септембар 2012 15:10
Шећерко
Незнам чему и коме служе овакви текстови,пуни инсинуација и лажи које се немогу ни проверити ни доказати.Ко је тај који данас може тврдити да је освојено тачно оволико или онолико гласова,кад записници нису оверени а листићи спаљени. А шта би нам значило и да утврдимо тачан број гласова на тим изборима кад то неможе ништа променути.Све што нам се десило од тада до данас, лепо нам је објашњено у у Слобином опроштајном говору 2000.год. Ако сте заборавили шта је рекао онда на Googl-u потражите и прочитајте "Ово мора сваки србин да прочита". Биће вам јасније докле смо дошли и шта нам је будућност, осим чабра.
Препоруке:
19
2
41 понедељак, 24 септембар 2012 15:12
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Nesuđeni sam oficir JNA.Od petog do osmog razreda osnovne škole moja preokupacija je bila da postanem oficir JNA i sve što sam činio ,učio u školi, trenirao razne sportove , karate, atletiku, boks ,ideološki se profilirao u komunistu sa 14 godina, sve je bilo u cilju da svoju životnu karijeru gradim u JNA.I tada kad je sve to bilo na "dohvat ruke", raspad.Prokleti Alija Izetbegović donese odluku da kadrovi iz BiH ne idu u JNA, vojska "zatvori svoja vrata", počeše ratovi i to je to.Bila je to velika bol za mene.Po tome prvenstveno pamtim raspad Jugoslavije.Alija Izetbegović je onaj koga sam oduvijek mrzio a tada strašno i nikada nisam prestao da ga mrzim.
Bio u Vojsci Federacije BiH na doodsluženju 2003.godine.Žale se oficiri kako im je elektroprivreda isključila električnu energiju u kasarni i nema grijanja.Vojska se smrzaje.Ja im tada kažem da dignu tenkove i pred elektroprivredu da im pokažu šta je vojska.Oni se čude, zar bi? Ja im kažem da bih i da vojska treba da bude hrabrija.
Препоруке:
19
1
42 понедељак, 24 септембар 2012 15:26
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
СПОКОЈСТВО ДОГМЕ.Šta bih ja učinio da sam tokom 1989, 1990, 1991.godine bio aktivan oficir (ili general JNA).Zna se.Učinio bih sve da armija pohapsi sve one elemente koji su išli na razbijanje Jugoslavije.Svi političari ma kojeg ranga a koji su išli na razbijanje države.Zaveo bih vanredno stanje , rastjerao političare , uveo bih petogodišnju vojnu upravu u državi (to bi bilo samo za početak a ista bi se održavala po potrebi i duže) i naravno tako bih spasio Jugoslaviju.Pojačao bih čuvanje granica.Politički bih se okrenuo Kini kao glavnom savezniku do okončanja krize u Sovjetskom Savezu.
Препоруке:
16
4
43 понедељак, 24 септембар 2012 15:49
Vlado
Da je pobjedio Kostunica nebi Zemunski klan morao da pali skupstinu i glasove u njoj.
Препоруке:
24
1
44 понедељак, 24 септембар 2012 15:50
S@Агент
Mislila sam da su agenti malo promućurniji.
Препоруке:
9
3
45 понедељак, 24 септембар 2012 16:20
Влада, Србија
@Господо 'ришћанска...
Још ће пуно воде протећи Савом и Дунавом док господа не схвати и (поново) постане 'ришћанска! Колико се плакало за Брозом, толико ће и за Милошевићем, па мало и за Тадићем! После тога, можда, ако нас буде!
Препоруке:
8
10
46 понедељак, 24 септембар 2012 16:33
BobbyZee
Kina je daleko i tada je bila dzinovska Albanija (njihov rast i uticaj su dosli upravo u godinama kada je usledilo potonuce Balkana). Ne znam koliko bi tada mogli da nam pomognu, ali kasnije sigurno bi. Zanimljivo je da su pokusaje Milosevicevog priblizavanja Kini ovde minirali lokalni prozapadni fasistoidi sa svojim vulgarnim i prostackim rasistickim doskocicama o "zutima", "Mirinim Kinezima" i slicno. Prosto NEVEROVATNO koliko je tada u toj 'pristojnoj gradjanskoj' javnosti Srbije, vremenima, b92-ima, nasim borbama i anemima (da ne pominjem 'gradjanske demokratske' sranke i strancice) bio mejnstrim upravo najodurniji rasisticki pogled na svet, ravan nekohj kolonijalnoj filozofiji Zapada u XIX veku, pa su potpuno SLOBODNO pljustale ogavne etikete o 'Azijatima' i 'divljacima' kad GOD se pomene svet izvan berlinsko-brislske i londonsko-vasingtonske matice.

I sad se niko 'ne seca', kako su 'antiratni aktivisti' i "gradjanski intelektualci" o Kini govorili gadosti sa naci-plakata..
Препоруке:
17
0
47 понедељак, 24 септембар 2012 16:59
Dragan
12 godina srpske propasti, poniženja i sramote. I pre su dušmani satirali Srbiju, ali se nikada nije desilo da se toliko domaćih izdajnika uroti protiv svog naroda i svoje države.
Препоруке:
20
1
48 понедељак, 24 септембар 2012 17:01
Byakuya-sama
@понедељак, 24 септембар 2012 12:50 Amir Čamdžić, dipl.pravnik

Kaže se često da je 2000. bila prva obojena revolucija, ali većina ne zna da je plan B bio ono šta se dešava u Libiji i Siriji, u stvari, jedan deo plaćenika je sve i pripremao za haos i građanski rat, očigledno je Amerima odgovarala i ''mirna jesen'', pa se državni vrh SRJ jednostavno predao u datoj situaciji, prihvatanjem ''izbornih rezultata'', alternativa- ''mladi borci za demokratiju''+nato.
Препоруке:
17
1
49 понедељак, 24 септембар 2012 17:01
Dragan
Slobo je bio poslednji istinski predsednik države. Svi ovi posle njega su politički patuljci, strane marionete.
Препоруке:
21
2
50 понедељак, 24 септембар 2012 17:02
СПОКОЈСТВО ДОГМЕ
понедељак, 24 септембар 2012 15:26
@Amir Čamdžić, dipl.pravnik


А сад укрсти онај податак о Аџићу, УН...са овим:

Masakr u selu Sijekovcu
Violeta Talović | 11. avgust 2012. 20:55

Hrvati masakrirali 25O Roma od kojih 116 mališana. Sudski veštak zapisao da su žrtvama povađeni vitalni organi

“- Sumnja se da se iza ovog zločina krije ista ekipa koja je vadila organe i kosovskim Srbima u "žutoj kući" u Albaniji - tvrdi Marko Grabovac, predsednik ovog Udruženja. - Organi su transportovani belim helikopterima kakve su imale samo međunarodne posmatračke ekipe u Hrvatskoj. “


Роберспијер, провидан с твојим славопјкама оној штеточини С:М.
Препоруке:
7
9
51 понедељак, 24 септембар 2012 17:03
BobbyZee
@ Gospodo 'riscanska & Vlada

Znate kako, nikad SPC (i ostale vere u Srbiji) nisu bile postovanije nego u vreme SM-a. Pa su ipak kvislinzi,nazalost,uspeli da u svoju propagandu upregnu mnogo popova (setite se zatucane propagande pred narodom kako Milosevic "ne "ne ljubi ruku episkopu", kao da je bio teoloski gimnazijalac a ne predsednik republike). Sta su SADA vernici dobili time sto vladike, muftije i ekipa sede po upravnim odborima (umesto da se bave moralnim i duhovnim i drustvenim boljitkom svojih zajednica)? Ne zbrajajmo babe i zabe, jer niti u Srbiji zive samo 'riscani (kako nas nazivate, pravoslavni hriscanin sam i sam), niti je posao predsednika Republike da bude neki klerikalni predsednik odeljenja. Gospodo, postoji nesto sto se zove odvojenost duhovnog i svakodnevnog, i kod nas Srba funkcionise jos od Karadjordja i cica-dositija, i tu vrstu odnosa prema duhovnom su uspesno i harmonicno negovali SVI nasi veliki lideri, od precanskih Miletica i Bjelanovica, do Pasica
Препоруке:
13
3
52 понедељак, 24 септембар 2012 17:14
Svetozar D.
Veruje li Kostunica da je stvarno pobedio? Sloba je priznao poraz, jer su Amerikanci u Srbiji hteli da izazovu gradjanski rat, pa da umarsiraju, a on je to slutio. Kostunica je marioneta, kao i Djindjic i Tadic, BRUKA!
Препоруке:
22
1
53 понедељак, 24 септембар 2012 17:22
Dr.Rade Pajovic,Florida
Sticajem okolnosti nasao sam se u Srbiji onih dana(5.oktobra).Kao i mnogi drugi bio sam protiv Slobodana,sto danas iz sveg srca zalim!Kada sam slusao njegov poslednji govor na televiziji,zamislio sam se.Ucinio je na mene jak utisak!Vec tada sam shvatio da je govorio iz srca,cistu istinu!Istorija ga je vec rehabilitovala i taj ce proces da se nastavi.Naravno kao covek imao je svojih slabosti.Mislim da je ljubav prema nefunkcionalnoj porodici bila veliki uzrok njegove (i nase)tragedije.Na kraju pozdravljam g.Amira Camdzica,dobrog i razumnog coveka!Hiljadili se takvi!
Препоруке:
30
1
54 понедељак, 24 септембар 2012 17:26
Aleksandar
Ma nije pobedio vec PROGLASIO pobedu jer Kostinica nije imao preko 50% glasova. Drugi krug se nikad nije ni desio jer su popalili glasove i izmislili Kostunicin skor preko 50%.
Препоруке:
20
1
55 понедељак, 24 септембар 2012 18:16
МР
@Миленковић. Јеси ли ти онај Миленковић (адвокат) из Охаја? Има неко ко је још гори од Слободана, много гори, а то си ти и твој пулен Ђурица. Цео ваш живот радили сте на томе да се уништи Југославија. Шта сад хоћеш?
Препоруке:
8
1
56 понедељак, 24 септембар 2012 18:33
Srbin
Jedan nesposoban drzavnik je izgubio od jednog nesposobnog nedrzavnika.
Препоруке:
5
16
57 понедељак, 24 септембар 2012 18:48
јојо
Petrvograd, bivsi Zrenjanin

Ja sam srpski rodoljub, ali sam dovoljno realan da npr kazem da Hrvatska posle Grcke ima najlepsu obalu u Evropi.
(- Ово је један од доказа да је Слоба крао изборе)

Ako nije krao sto je priznao da je krao 1996?

(- Сигурно реалисто, ако није крао, могао је!
Ко му крив?)
Препоруке:
6
1
58 понедељак, 24 септембар 2012 19:37
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Dr.Rade Pajovic,Florida..Rade pozdravljam i ja tebe...
Čovječe umrijet ću ali Jugoslaviju prežaliti neću!
Препоруке:
11
2
59 понедељак, 24 септембар 2012 19:45
Jasna*
24.09.2000.Pocetak srpskog sunovrata!!!
Mogu sa ponosom da kazem meni je savest mirna u odnosu Slobodana Milosevica poslednjeg srpskog drzavnika.
Препоруке:
13
0
60 понедељак, 24 септембар 2012 19:49
Jasna*@Milenkovic
Ne sumnjama da biste vi sve to uradili sto ste nabrojali ,a sto Slobodan nije,al uz pomoc carobnog stapica.
Препоруке:
11
0
61 понедељак, 24 септембар 2012 19:51
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Moje lično mišljenje o Slobodanu Miloševiću.
Slobodan Milošević je ideološki bio i ostao komunista (socijalista) onoliko koliko se politički moglo u takvim vremenima biti.
Slobodan Milošević nije bio šovinista a niti sve ono loše što su mu Zapad i neprijatelji napakovali.
Slobodan Milošević je prva žrtva posthladnoratovskog "odstrijela" prokomunističkih i prosocijalističkih lidera u svijetu.U vezi s tom praksom "odstrijela lidera" napisao sam u svome najnovijem tekstu koji namjeravam poslati redakciji NSPM na objavljivanje.
Vrijeme poslije Miloševića pokazuje da je on bio prvi ili jedan od prvih kojeg su politički "likvidirali".Pa i o njegovoj smrti se svašta pisalo, zašto?Poslije Miloševića likvidirani su socijalisti BASS partije (arapska verzija komunizma i socijalizma) Sadam Husein u Iraku, Muamer el Gadafi u Libiji, Ben Ali u Tunisu , i najnoviji primjer je socijalista BASS partije Bašar el Asad u Siriji.Ti ljudi su bili bliski Srbiji i Rusiji.Mislim da to ima veze.
Препоруке:
16
0
62 понедељак, 24 септембар 2012 19:57
Srbin@Srbin
Jedan nesposoban drzavnik je izgubio od jednog nesposobnog nedrzavnika.


Uh, kako mi brzo nalupaste minuse. Ne znam da li sam rekao nesto glupo, ili nesto sto vam se ne svidja.

Da, da, Srbi zive u dovoljnoj proslosti da ne deluju u sadasnjosti, i u nedovoljnoj proslosti da iz nje izvuku neki zakljucak.
Препоруке:
2
8
63 понедељак, 24 септембар 2012 20:15
BobbyZee
Poslije Miloševića likvidirani su socijalisti BASS partije (arapska verzija komunizma i socijalizma) Sadam Husein u Iraku, Muamer el Gadafi u Libiji, Ben Ali u Tunisu , i najnoviji primjer je socijalista BASS partije Bašar el Asad u Siriji.



Upravo tako. SVI lideri koji su u svojim zemljama propagirali versku trpeljivost (konkretno Sadam, Ali i Mubarak), nezavisan razbvoj (Gadafi) i sekularnu varijantu razvoja islamskog sveta, brutalno su svrgnuti. Ne zaboravimo ni Avganistan, gde je upravo SOVJETSKA intervencija BRANILA demokratsku i narodnu vladu koja je toj nesrecnoj zemlji htela da donese napredak, posalje decu u skkole, ukine plemensko-srednjevekovnu zatucanosti i izbori se sa narko-kartelima i fundamentalistima (i upravo su poslednje pobrojane - gle cuda! - podrzali Amerikanci kad su mislili da ce islamski fundamentalizam biti samo ruski problem... kao sto su i u Cileu vise voleli fasistu Pinocea nego narodskog so cijalistu Aljendea).
Препоруке:
17
0
64 понедељак, 24 септембар 2012 21:22
pajser
... danas idioti koji su UNISTILI POKOLJENJA - pisu odnosno , uzev u obzir da svaka budala na s' malo interesovanja moz' da sazna sta se dogodilo - prepisuju istorijske udzbenike za pokoljenja mladih evropljana pred kojima cini se stoji RAT .
Unisten narod ; neki su se oparili te danas nagradjuju sami sebe .
Jel' ovo jos kome tragicno ?
Препоруке:
7
0
65 понедељак, 24 септембар 2012 21:51
Danilo
Nikad Kostunica nije pobijedio Milosevica,njega je pobijedio veliki dio (ne)srpskog naroda na celu sa Djindjicem,Draskovicem i ostalim NATO placenicima,dok je ostatak srpskog naroda sramno potkupio rep i pustio da Slobu i sve rodoljube koji su branili Srbiju,predaju dusmanima,koji,samo sto je zavrsio ubijanje,rusenje i uranijumom posipanje Srbije.Cak se,ispred Skupstine,citalo i pozdravno pismo Solane,uz nevidjene satanske ovacije.

Ovaj dan se treba nazvati DANOM SRAMOTE I STIDA SRPSKOG NARODA i nikako drugacije.

Zbog ove sramote ce srpski narod ispastati ko zna koliko,sto ne bih zelio,ali grijesi ce se morati platiti.

I sto je najgore,srpski narod jos gleda tablu sa imenom ulice dr.djindjica i grob mu u "aleji velikana" i Milosevica,koji jedva dobi dva metra zemlje ispod lipe u dvoristu zenine kuce.

Ako k tome dodamo da ste dopustili hapsenje Ratka,Radovana i ostalih tvoraca nove srpske drzave i da se Tadic time jos javno hvali,onda se nema vise sta reci,osim,SRAMOTA.
Препоруке:
16
0
66 понедељак, 24 септембар 2012 21:53
Stanić Milan
Kako ostati ravnodušan na nametnutu temu,a pri tome biti krajnje objektivan kad je u pitanju ličnost i delo druga S.Miloševića.Opservacija Roberspijera i Bobia je tačna,ali tu nedostaje i onaj deo koji je povampirio nacionalizme i pustio zle duhove iz flaše.VIII sednica,događanja naroda,upad u platni sistem SFRJ,provokacija ostalih republičkih rukovodstava zaprećenim smenama,preuzimanje vlasti na ulici,sumnjiva politička ubistva-arsenal je istog psihološkog oružja koga su primenile DOS-manlije 5.oktobra.Na koncu izgubljeni ratovi i veliki deo teritorije gde su autohtono živeli Srbi.Bez ikakve sumnje radi se o ličnosti velikog formata,izvanrednog taktičara,ali jako slabog stratega.U jeku jugoslovenske krize traži se pomoć od EZ a oni učestvuju direktno u razbijanju državne zajednice,a ne od UN i Rusije.Postavlja se pitanje zašto?Da li je istina,da je Zimerman čekao na razgovor 6 meseci i zašto?Te silne knjige i svedočenja"post festum" ne vrede ni pišljiva boba.
Препоруке:
1
7
67 понедељак, 24 септембар 2012 22:00
Vlado
Slobodan Milosevic je bio jedan od najvecih srpskih vladara u proteklih 100 godina i uopsteno. Svaki dan od 5 oktobra do danas to dokazuje. Pod kakvim surovim okolnostima i vremenima je vodio zemlju i po Srbiju izvlacio najbolje sto je mogao da izvuce u tom momentu , to je za svaku pohvalu . Ja sa sigurnoscu znam da su tad bili ovi sto su od 2000 na vlasti Srbije vec tad nebi bilo na mapi.
Препоруке:
12
2
68 понедељак, 24 септембар 2012 22:24
Српкиња
Говор Слободана Милошевића од 2 октобра 2000. године сви Срби треба да имају у кући за наук будућим генерацијама.
Препоруке:
14
1
69 понедељак, 24 септембар 2012 22:26
Анђелија
Опрости Слобо Срби те убише из обести.
Препоруке:
13
1
70 понедељак, 24 септембар 2012 22:36
Касија
У време Слободана Милошевића током санкција, бомбардовања у фриѕу су били јунећи череци набављени по повољним ценама преко синдиката, јело се и пило било је за укућане а и за госте сада нема ни за децу..............фриз је одавно бачен други нам не треба..................
Препоруке:
9
1
71 понедељак, 24 септембар 2012 23:04
NIJE ga pobedio
Него је руља,/b] попалила листиће.
Још нико није одговарао за то дивљшатво.
Препоруке:
9
0
72 понедељак, 24 септембар 2012 23:06
2 СА СЛОВОМ К КОЈА СУ УНАКАЗИЛА СРВИЈУ
На почетку 20 века Карађорђевић, туђи пион, који је дивљачки убио Обренвића. Завио СРбију у црно, утерао је у рат, направио Југославију.
На крају 20 века, опет туђи пион, Коштуница, на челу анстисрпске руље.
Препоруке:
5
2
73 понедељак, 24 септембар 2012 23:06
kojot
Za ove danasnje gmazove, bio si i drug tito gleda sve nas i "klisurine", i svasta nesto, sto oni nece biti nikada.
Препоруке:
2
1
74 понедељак, 24 септембар 2012 23:36
Н.Н.
Највећа грешка Војислава Коштунице је што те 2000. године није изашао самостално на изборе. Ако не би победио у првом кругу, победио би у другом. Овако је он, нажалост, индиректно омогућио најгорем шљаму(извињавам се на изразу али не знам коју другу реч за такве људе да употребим) да се дохвати власти и упропасти ову земљу. Какво год мишљење о Коштуници имали не можете да негирате чињеницу да је у питању један прави државник, поштен човек, човек који је желео најбоље Србији и за њу се стварно и борио. Свако ко сумња у оваг човека нека прочита Викиликсове депеше и ту ће моћи да види ко се заиста борио за Србију.
Препоруке:
4
5
75 понедељак, 24 септембар 2012 23:42
Луди Ванко све луђи и луђи
На суду члановима изборне комисије републике је, после вишегодишњег већања , недаво установљено да Коштуница није победио Милошевића.Они који то овде тврде су у праву.Притисак, халабука,урлатори плаћени из букурешртанских америчких филијала су учинили да Милошевић напусти свој систем одбране.
Но, све то није најважније.Најважније да се ништа у међународним притисцима на Србију радикално није изменило и да Србија грца у све већим материјалним недаћама.Штап и шаргарепа, та инфантилна игра, на коју само кретени од политичара могу да наседну,се наставља.Фабрике су нам затворили санкцвијама.Оно што су порушили бомбардовањем нису ни задужени од власти да плате.Чак су измислили ТВ жртве да набеде наше људе за своју ординарну кривицу и скрену пажњу са безбројних злочиначких убистава по многим градовима Србије.Чак се и херојство овог народа који је стајао на мосгтовима да би их својим животима одбранио, заборавило.Су чим ћемо пред Милоша, моја господо.С Драшковићем и Тадићем.Та манте
Препоруке:
9
0
76 уторак, 25 септембар 2012 00:55
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Ово је фалсификовање историје. Коштуница никада није победио Милошевића, као што су неки коментатори упућени у писање Арежине, Коштуница је освојио 48% гласова и гласање се требало поновити, с тим да постоје јаке индиције да су ти избори били први избори које је лажирао ЦЕСИД, а Милошевић који је имао 20% гласова више од Коштунице је брутално покраден, било је на стотине гласачких места где је Коштуница добио све гласове а Милошевић ниједан тако да би Милошевић (који је у међувремену схватио да је покраден) разбио Коштуницу у другом кругу... У сваком случају овакво фалсификовање историје је недопустиво, а поготово легитимизовање нелегитимног пуча.
Препоруке:
7
1
77 уторак, 25 септембар 2012 03:04
ДиМитрије
Између тзв. избора и тзв. победе било је и транспарентно спаљивање гласаћких листића у запаљеној згради Скупштине!
Препоруке:
6
1
78 уторак, 25 септембар 2012 05:11
Милутин
Слобо, СЛОБОДО!

Догодине у царском Призрену!
Препоруке:
7
1
79 уторак, 25 септембар 2012 08:36
NATO sluge
ДОС "лидери" су НАТО слуге против свога народа, мада је у ДОСУ било и има оних који нису Срби и који мрзе и Србе и Србију, па им је ова активност била небески дар. ДОС ... није С. Милошевићу до висине табана, то је ... која се ваља у прашини живота.
Препоруке:
6
1
80 уторак, 25 септембар 2012 08:37
слуге
ДОС лидери су били и јесу НАТО СЛУГЕ, ПРОТИВ СРБА И СРБИЈЕ.
Препоруке:
8
1
81 уторак, 25 септембар 2012 09:06
Милан Качаревић
Није истина да је Коштуница у првом кругу имао апсолутну већину, зато је морала да гори Скупштина и докази (изборни листићи) у њој.
Препоруке:
5
2
82 уторак, 25 септембар 2012 10:57
Stanić Milan 2
U prvom "izdvojenom" mišljenju napisao sam ono,što je po mom mišljenju trebalo,a sve radi objektivnog sagledavanja činjenica.

Vidim da kolege najveću pažnju fokusiraju na 5.oktobar.Da,to je potrebno svakom zgodnom prilikom jer je 5.-og oktobra u Srbiji izveden klasični državni udar uz pomoć inostranih gazda.Ono što nije moglo biti realizovano 1999.bombardovanjem i pokušajem vazdušnokopnenom bitkom na KiM slomiti Srbiju,realizovano je 2000-te.Gde je pripreman "Otpor"i(od koga) tzv. demokrate za puč, javnost Srbije zna.Ono što je tragično post festum,stoji u činjenici, da u sadašnjoj vladi ima ministara koji su aktivno učestvovali u rušenju Srbije,dapače pripadali su "jurišnim odredima".U jednom postu,jedna lucidna gospođa je primetila, da je g. Dinkić"prtljag svake vlade od 2000-te".Nažalost,ovi nemaju snage,a niti volje da bilo što promene na bolje.I zato,uprkos promašajima drug S.Milošević zaslužuje svako poštovanje jer se odupro međunarodnom banditizmu.
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли мислите да ће зграда Генералштаба бити срушена и на њеном месту саграђен хотел?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер