baš razmišljam ovih dana u vezi kanala po vojvodini .....da država da 10-tak miliona/ 10 miliona evra za državu su smešne pare / pa da se kupe bageri i kamioni , napravi mala državna firma i da u tri smene samo kopaju kanale za navodnjavanje ....pa da se kupe pumpe , pa pre podne ovamo , po podne tamo a noću već gde treba , pa di bi nam bio kraj
Preporuke:
25
0
2
subota, 11 avgust 2012 16:34
Zašto je propao projekt "Morava" 70-tih godina
Takva ideja je bila u vreme izgradnje HE "Đerdap". Dogovor je bio da Srbija investira ogromne pare u izgradnju Đerdapa, i da nakon toga iz zarade (trebala je biti velika) investira u projekt Morava. Lako potkupljivi i nesposobni ondašnji političari Srbije su pristali da taj dogoivor padne u vodu.Tako je Srbija imala velika izdvajanja za Đerdap, a pare su otišle u zajedničku jugoslovensku kasu, a odatle daleko od Srbije.
Neka se ministar Bačević malo raspita o tome, da opet ne bi neko izigrao nacionalne ekonomske i političke interese.
Inače, inicijativa ministra Bačevića, odnosno SNP je za svaku pohvalu.
Preporuke:
16
0
3
subota, 11 avgust 2012 16:52
ribarčeta san?
Kanal Dunav - V.Morava - Vardar? Ne bi bilo loše... ali kad pogledam sliku ovog čoveka, ne izgleda da baš i sam mnogo veruje u to. Liči pre na brodovlasnika kome su potonuli svi brodovi (i čamci za spasavanje). Doktor nauka, profesor Univerziteta, predsednik naučnog društva... a bio član SRS, i sada još i SNS? Hm...hm... hm...
Preporuke:
4
13
4
subota, 11 avgust 2012 17:00
ddj
Kad bi moglo nesto sa 10 miliona da se uradi.
Kao prvo, ne mozemo da pravimo drzavne firme, takvi su uslovi EU, a mi smo se tamo, jelte, bezlaternativno uputili. Trzisna ekonomija bez uplitanja drzave.
Kao drugo, tih 10 miliona nije 10 miliona. Kada se uracunaju provizije 2-3 ministra koji treba da odobre pare, 2-3 agencije koje to treba da iniciraju, 2-3 direktora javnih preduzeca koja se trenutno bave slicnim poslovima, provizija direktora tog preduzeca, negovih prijatelja ili prijatelja drugih u lancu od kojih se nabavlja oprema, projekti, eksproprijacija... Tek na kraju dolaze masine i radnici i njihov rad.
A kao trece, dok to prodje sve nabrojane procedure vladi istekne mandat ili ona padne i onda nikom nista, a provizije otisle.
Preporuke:
9
0
5
subota, 11 avgust 2012 17:05
The Jack
@ Lola
Trebalo bi tu malo vise para i malo vise vremena. Ono sta znam, jer sam vlastitim ocima video, jeste da je kanalski sistem u Backoj potpuno van funkcije. Na nekim mestima se cak i ne nazire da je tu BIO kanal. Javasluk ide do te mere da su propali i bunari, i pumpe, iako je voda na samo nekoliko metara dubine.
Dakle imamo posla sa nesposobnom pokrajinskom i begradskom vlascu - vec zadnjih dvadeset godina - koji jednostavno ne haju za strateski interes, a sta se lepo vidi po skoro totalnoj steti od suse.
Vi pravilno govorite o desecima miliona evra za sanaciju meliorcionih sistema, sto bi bilo uregentno da se uradi u Vojvodini i Moravskom slivu. Medjutim za to nema volje, a cini se ni pojedinacnog interesa, ali nama evo plasiraju megalomanske projekte u najlosije moguce vreme, a koji su daleko od bilo kakvog prioriteta.
To sve dolazi u isto vreme kada nova vlada kaze da startuje sa 2 milijarde evra budzetskog deficita.
Iz tih raloga potpisujem Vasu korisnu ideju.
Preporuke:
12
0
6
subota, 11 avgust 2012 17:33
Nisu nesposobni, ali...
The Jack, ma nisu naši vojvođanski i beogradski političari nesposobni. Spoosbni su, ali nemaju ni trunku morala, ljubavi i odgovornosti za sopstveni narod i sopstvenu državu.Najgora moguića kombinacija: ni malo hrišćanskog otadžbinskog vaspitanja, i ni malo protestanskog odnosa prema radu i profesionalizmu. Katastrofa, kad se od dva zla izaberu oba.
Preporuke:
10
0
7
subota, 11 avgust 2012 17:38
dulebg
1) revitalizovati psotojeću melioracionu mrežu
2) započeti regulaciju vodotokova južno od Save i Dunava, pa u sklopu toga i Morave.
A kanal DMV je 100-godišnji projekat - evo 80km auto-puta kroz Grdeličku klisuru nisu u stanju 10 godina da započnu, a znate li šta je kanal u odnosu na auto-put?
Preporuke:
17
0
8
subota, 11 avgust 2012 21:30
Viktor
Kako bajkovito.Bas me zanima sta je ovaj covek imao po geografiju? Jel on uopste zna u kojoj se drzavi nalazi Vardar, pa da odvaja sredstav za ovaj projekat. On bi mogao da odobri sredstva samo do Preseva, a od tamo do Egeja i nije tako blizu.
Neka se ministar Bačević malo raspita o tome, da opet ne bi neko izigrao nacionalne ekonomske i političke interese.
Inače, inicijativa ministra Bačevića, odnosno SNP je za svaku pohvalu.
Kao prvo, ne mozemo da pravimo drzavne firme, takvi su uslovi EU, a mi smo se tamo, jelte, bezlaternativno uputili. Trzisna ekonomija bez uplitanja drzave.
Kao drugo, tih 10 miliona nije 10 miliona. Kada se uracunaju provizije 2-3 ministra koji treba da odobre pare, 2-3 agencije koje to treba da iniciraju, 2-3 direktora javnih preduzeca koja se trenutno bave slicnim poslovima, provizija direktora tog preduzeca, negovih prijatelja ili prijatelja drugih u lancu od kojih se nabavlja oprema, projekti, eksproprijacija... Tek na kraju dolaze masine i radnici i njihov rad.
A kao trece, dok to prodje sve nabrojane procedure vladi istekne mandat ili ona padne i onda nikom nista, a provizije otisle.
Trebalo bi tu malo vise para i malo vise vremena. Ono sta znam, jer sam vlastitim ocima video, jeste da je kanalski sistem u Backoj potpuno van funkcije. Na nekim mestima se cak i ne nazire da je tu BIO kanal. Javasluk ide do te mere da su propali i bunari, i pumpe, iako je voda na samo nekoliko metara dubine.
Dakle imamo posla sa nesposobnom pokrajinskom i begradskom vlascu - vec zadnjih dvadeset godina - koji jednostavno ne haju za strateski interes, a sta se lepo vidi po skoro totalnoj steti od suse.
Vi pravilno govorite o desecima miliona evra za sanaciju meliorcionih sistema, sto bi bilo uregentno da se uradi u Vojvodini i Moravskom slivu. Medjutim za to nema volje, a cini se ni pojedinacnog interesa, ali nama evo plasiraju megalomanske projekte u najlosije moguce vreme, a koji su daleko od bilo kakvog prioriteta.
To sve dolazi u isto vreme kada nova vlada kaze da startuje sa 2 milijarde evra budzetskog deficita.
Iz tih raloga potpisujem Vasu korisnu ideju.
2) započeti regulaciju vodotokova južno od Save i Dunava, pa u sklopu toga i Morave.
A kanal DMV je 100-godišnji projekat - evo 80km auto-puta kroz Grdeličku klisuru nisu u stanju 10 godina da započnu, a znate li šta je kanal u odnosu na auto-put?