субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Кандидатура, задуживање Србије и ''двоструки колосек''

Kоментари (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 02 март 2012 22:23
фристајло
Зато се јасно може закључити да статус кандидата доноси даље задуживање Републике Србије и распад државе под формом преговора заснованих на принципу ''двоструког колосека''.
А после оваквог текста може се и јасно закључити да би господин Мировић био много бољи гувернер, ако не и премијер од актуелних, као и то -зашто је опозиција овој квислиншкој власти.
Препоруке:
109
1
2 петак, 02 март 2012 22:24
Просечан грађанин
Молио бих господина Мировића, или некога ко је у то упућен, да објасни да ли је могуће и под којим условима одустати од статуса кандидата. Наиме, да ли би нека влада у будућности, која није за улазак Србије у ЕУ, могла да предложи Скупштини да усвоји акт којим се Србија одриче те кандидатуре?
Препоруке:
100
1
3 петак, 02 март 2012 22:32
nikola
Odrekli smo se Kosova i Metohije da bu Tadic u propagandne svrhe istakao plavu EU zastavu.To je skupo placena zastava.U EU cemo uci kada Taci bude imao ambasadu u Beogradu.
Препоруке:
94
1
4 петак, 02 март 2012 22:59
Мирко Грбић, Бањалука
Шта уради једна фуснота.... најкраћа писана капитулација у историји !
Препоруке:
104
1
5 петак, 02 март 2012 23:47
Здравко
Сјајна анализа господина Мировића! Овако наступају Радикали и у Скупштини Србије. Тачно и језгровито и право у главу. Александар Мартиновић, Немања Шаровић и остала млада, паметна и полетна екипа, проткана са искусним вуковима Зораном Красићем, генералом Делићем, Вјерицом Радетом и осталим. Без длаке на језику, магле на мозгу и орасима у џепу!
Препоруке:
81
4
6 субота, 03 март 2012 00:11
XXX
Eto vidiš šta ti je nepravda, Kosovo je od 1999.g, pa do danas bilo naše! Slobodno smo se kretali po Kosmetu, eksploatisali sve prirodne resurse, naplaćivali porez, struju, TV pretplatu, naša vojska je čuvala granice prema Albaniji, naša policija imala kontrolu nad čitavom teritorijom! Sad 2012.g vlast je sve prodala ili poklonila Albancima!

...ili možda grešim negde?!?
Препоруке:
13
66
7 субота, 03 март 2012 00:30
Искренко
За разлику од господина Алексића,Дејан Мировић нема нимало убедњив скупштински наступ,али су му зато текстови врхунски.Мировићеви текстови су језгровити,пуни конкретних бројчаних чињеница.Он је један од ретких аутора који народу приказује и ЕКОНОМСКУ ПРОПАСТ уласка у ЕУ.У наступима осталих еуроскептика углавном се потенцира политичка пропаст уласка у ЕУ.По мени што народ буде више знао о економској пропасти уласка у ЕУ,то ће евроскептицизам бити већи, јер код народа још увек постоји веровање да ЕУ фондови доносе економско благостање и западни стандард који је и на самом западу доступан само мањини.Отуда је и демагошка реченица да се патриотизам не сипа у тракторе имала тренутни успех код народа.
Одлично браћо радикали и само тако.Можда би било кориснији да се промовише Мировићева књига ,,Аргументи против ЕУ,, а не ,,Викиликс ми јавља,,
Препоруке:
75
0
8 субота, 03 март 2012 00:37
Здравко&ХХХ
Ма не, 1999. терористичка УЧК потпомогнута НАТО пактом и Европском Унијом окупирала је Косово И Метохију и протјерала сво српско становништво јужно од Ибра. Дакле, то се ваљда зове окупација! Од тада се званичне српске власти у Београду присиљавају да признају окупацију своје територије. Сличан примјер из историје нас води у 1938. годину и кризу око Судетске области у Чехословачкој, насељене Нијемцима. Тада су власти у Прагу такође приморане да признају окупацију своје територије од стране Хитлерове злочиначке творевине. У истим улогама данас имамо Србију и ЕУ као економско крило НАТО машинерије. Све до ових фуснотних договора српске власти су одолијевале притисцима. Заузврат су као сатисфакцију и вјетар у леђа на предстојећим изборима добиле безвриједни папир погодан за медијске и пропагандне трикове. Занимљиво је сад, како ће српска дипломатија лобирати у свијету да се не призна Косовска наказна творевина. Ја мислим, врло тешко! Ето господине ХХХ мислим да Вам је сад мало јасније!
Препоруке:
67
0
9 субота, 03 март 2012 01:06
Srđa
Američki državni organi? Koji organi?
Препоруке:
11
0
10 субота, 03 март 2012 01:34
фристајло
XXX
...ili možda grešim negde?!?
Да.
Но, то није проблем, већ то- што грешку браниш.
Препоруке:
32
0
11 субота, 03 март 2012 01:43
фристајло
Искренко
За разлику од господина Алексића,Дејан Мировић нема нимало убедњив скупштински наступ
Не слажем се са вама.
Човек само неће да практикује циркузантско- курсистичке вештине сугестивности, које су многи други увежбавали. Мировића треба слушати шта говори, а не како говори; он је окренут суштини и подацима, и једна је од ретких преосталих нормалних у оном театру, који по навици зовемо Скупштином Србије.
Дакле, није проблем у њему, него у нашој искривљеној идеји да су тамо шоумени, а не људи који треба да раде један врло важан и по мало досадан посао.
Препоруке:
41
0
12 субота, 03 март 2012 02:28
XXX
Pa o tome se i radi! Ako već povlačiš paralelu, češke vlasti su 1938.g priznale okupaciju Sudetske oblasti, srpske vlasti su 1999.g priznale okupaciju Kosova (bitan deo te vlasti je bila i stranka gospodina Mirovića). Kakva je sad, 13 godina kasnije, priča o prodaji i izdaji Kosova?
Препоруке:
2
38
13 субота, 03 март 2012 07:50
Момчило
Предлажем свима да погледају на јутубу интервју са бившим професионалнним "економским убицом" и његову исповјест. зове се John Perkins, а књига коју је написао се зове 'The Confessions Of An Economic Hitman", илити преведно на србски, "Исповјест Економског Убице".
Управо објашњава овај концепт који је описан у овом чланку и који се води над државом Србијом одмах посље 5. Октобра 2000.Укратко, ради се о концепту убјеђивања одређене државе да прихвати огромне дугове које никада неће моћи да исплати, под разним видом инвестиција, изграђивања инфраструктуре, економије и уопште привреде те земље. Када успију то да ураде, земља је "освојена" и постаје њихов(амерички вазал) и испуњава све остале захтјеве. Ако то не успије, непослушни предједник или режим се ликвидира или физички, или револуцијом. ако ни то не успије, на крају се у земљу улази и војно(НАТО).Наравно сва та обећања у виду инвестиција и инфраструктуре не доносе никакав бољитак том народу ни држави већ се капитал домаћина исисава
Препоруке:
31
0
14 субота, 03 март 2012 08:22
Шћепан
Мост на Бешкој као и на Ади (жути мостови) финансирају се из Европских кредита. Цена кредита и цена мостова није фиксна, утврдиће се након предаје посла. Значи вропске банке и њихови судови донеће одлуку колико треба да плати Србија. Сва задужења код Европских банака само одржавају Европске власти на Балкану и шире, а уништавају Бугарску, Румунију, Грчку, Србију. Кредити служе да нам замажу очи, да живимо од нерада и да нас нестане. Да будемо економски, морално и политички аморфна маса која нема куд и која слуша. Знате ли да је због тога Путин (кандидат за председника братске Русије) вратио све кредите ММФу када је дошао на власт. Сви Европски кредити су подвала и пљачка. Мировић предлаже и мора се прихватити, да треба да почнемо да радими за себе и да живимо искључиво од свог рада, а не од шарене ЕУ лаже..
Препоруке:
45
0
15 субота, 03 март 2012 08:38
Бели Орао
@xxx. Надам се да ће доћи дан када ћеш моћи то да исправиш.
Препоруке:
21
0
16 субота, 03 март 2012 08:51
svek
Gospodjo ili gospodine Porno (XXX je simbol za porno), ne morate pisati ironicno o svojoj zemlji, ukoliko je Srbija uopste vasa zemlja. Ocito nista niste shvatili o dogadjajima koji se tu desavaju.
Препоруке:
28
0
17 субота, 03 март 2012 09:15
Aristokratkinja
Mislim da nije baš evropski da se u ovom trenutku, kada bolji deo Srbije slavi najveći uspeh u poslednjih 200 godina srpske istorije, neko razmišlja o tako banalnim stvarima kao što je pitanje kamate na kredit za novi most itd. Taj most je simbol Evrope, evropske kulture, taj most su gradili austrijski inženjeri, a mi znamo koliko je Austrija doprinela evropskoj kulturi. Ja ne kažem da ovaj gospodin koji je napisao ovaj tekst nema pravo da o tome govori, samo naglašavam da je izabrao veoma loš trenutak. Jednostavno, nije otmeno kritikovati vladu u ovom trenutku, kada na zgradi srpske vlade visi evropska zastava!
Препоруке:
3
39
18 субота, 03 март 2012 09:29
Бране 2
Молим Вас господине Мировићу да неком згодном приликом објасните како је петокрака постала звездица? Иначе текст је одличан.Мора се доста чинити против прљаве и невероватне пропаганде како би уши мање мрдале магарцима.
Препоруке:
27
0
19 субота, 03 март 2012 09:58
Danilo
Hvala g-dine Mirovicu na ovim podacima,a zamolio bih vas da pokusate napraviti jednu analizu o svim malverzacijama u privredi Srbije od 05/10/2000 god.pocev od unistenja srpskih banaka,preko privatizacije drzavnih firmi,raznih mafija koje su nemilice krale i o kojima smo ponesto i culi,pa do svih kredita koji su uzeti i u sta su potroseni.
Naravno da bi to bio obiman posao,jer se svasta desavalo,ali,vidim da ste sposobni da to uradite.Sve to bi se trebalo objaviti narodu u predizbornoj kampanji,makar i u vidu letka,posto nemate pristup medijima,koje je zauzela aktuelna vlast.

Pored toga,na sta se grozim je to sto aktuelna vlast prodaje sopstveni narod Siptarima na milost i nemilost.
Znam da u Srbiji postoje zakoni o zastiti zivotinja,pa i onih pasa lutalica,pa vas molim,g-dine Mirovicu,da trazite od g-dje Dejanovic i Skupstine da se donese zakon o zastiti Srba na KosMetu,kako ih vlast ne bi mogla otudjiti,prodati,ili izbrisati iz spiska drzavljana,za tamo neku kandidaturu?
Препоруке:
22
0
20 субота, 03 март 2012 10:54
Aristokratkinja
Mislim da je ovo pravi trenutak da razmislimo o sledećim koracima na putu evropeizacije Srbije. Danas, kada sa na neoklasičnom balkonu našeg premijera vijori evropska zastava, kada persijskim tepisima na podovima naših bivših dvorova, a danas ministarstava, gaze evropski diplomati, kada u stilskom nameštaju sa skupocenim inkrustacijama u skupocenim firmiranim odelima sedi evropski krem - upravo je danas pravi trenutak da donesemo neke sudbonosne odluke, od kojih će neke biti čak i značajnije od same kandidature. Sve evropske države imaju aristokratiju, bez obzira na to da li su u pitanju monarhije ili republike. Da bismo bili pravi Evropljani, i mi moramo da imamo aristokratiju.
Препоруке:
6
21
21 субота, 03 март 2012 10:55
Aristokratkinja
Ja mislim da bismo ovaj problem najpravednije mogli da rešimo tako što bismo onima koji su najzaslužniji za evropeizaciju Srbije jednim posebnim zakonom dodelili evropske plemićke titule, ne zaboravljajući pritom da zasluge ne pripadaju samo ovoj vladi. Nemam nameru da ulazim u tehnička pitanja kao što je pitanje protokola - mada sam ubeđena da je španski protokol najlepši - ali samo želim da demonstriram koliko bi otmeno zvučalo ako bi oni najkvalitetniji među nama mogli da nas pred svetom predstavljaju sa titulama ispred imena. Evo primera: markiz Zoran de Živković, grof Goran fon Svilanović, vojvotkinja Borka Vukovna Pavićević, lord Mirko Cvetković, baron Čeda Jovanović itd, itsl... Ne kažem da moramo baš za navedene aristokratske titule da se odlučimo, neka o tome odluče kompetentniji, ali sam sigurna da će i ovi moji predlozi svakoj osobi od stila, ukusa i porekla, zvučati veoma otmeno, očaravajuće!
Препоруке:
26
4
22 субота, 03 март 2012 11:59
Арса
У праву је председник Тадић када је рекао да ће се у Србији нешто мењати са добијањем кандидатуре. Ја већ видим промене, уместо његовог досадашњег појављивања на ТВ РТС пар пута дневно свакога дана, сада искључиво цели дан само њега гледамо на јавном медијском сервису како нам објашњава "велики успех добијања кандидатуре", мада тај "успех" нико не види нити га може видети.
Препоруке:
16
0
23 субота, 03 март 2012 12:08
Луди Ванко
Оно што народ зна је следеће.Гори од нас,економски и друштвено Бугари и Румуни постали су пре нас чаланови ЕУ,зато што су им спонозори Амери.Америма није важно да ли ови народи имају основа да се нађу у ЕУ.Они их протежирају зато што су намерни да направе војне базе противу Русије.Косово протежирају из истог разлога.И узеће га да би одржали Бондстил.Ми смо ту колатерарна штета.Све ово што момак овде наводи мож да бидне ал не мора да значи.Ми ћемо бити окружени војним базама.И ако се оне било када активирају, нико не мисли шта ће то за нас у овом региону да значи, кад почне да зрачи.
Друго.Шта ћемо с Хрватима ,Словенцима, Црногор цима у нову заједницу кад су нас у претходној опаљачкали, направили грбавима пред целим светом и отишли.Не само да Тадић не зна "бенефите" он не зна или се прави луд пред тим што ће му отети не само Кососво него и север и што ће тај народ бити побијен да би пристао да се нађе под Шитарима.Шта ћемо у ЕУ кад је Грчка, да би продала острва, доведена до краха..
Препоруке:
17
0
24 субота, 03 март 2012 12:29
Molder
Dobro, i sta cemo sad? Ako na izborima opet pobede zuti ili bar dodju u mogucnost da prave vladu onda posle nema kukanja. Kao sto sam rekao narod je na potezu. Ipak se na kraju mi pitamo. Ako narod ne preduzme nesto da spase svoju zemlju od propasti, onda to niko drugi nece uraditi, ni politicari niti bilo ko drugi. Ako se sada nesto ne promeni, i ako se posle ovih izbora dalje nastavi vladavina Tadica i kompanije, onda smo zasluzili sve sto ce nas snaci kasnije.
Препоруке:
18
0
25 субота, 03 март 2012 13:23
банедрал
За аристократкињу или како већ би псеудоним,
С'обзиром на то како браните Аустрију тј. гробницу народа, запитајте се како су ваши и наши претци пролазили у тој дивној ,"културној" и невероватно дивној земљи која је толико "допринела" европској културној баштини.Запитајте се одакле им сва богатства и сличне стварчице а опет се запитајте колико српског народа тамо остаде тамо за време аустроугара.Пробајте да нађете и прочитате о каквим гадостима су писали сами аустријанци на чему се заснивало то царство , па их после тога "хвалите" на сва уста.
Препоруке:
11
1
26 субота, 03 март 2012 13:36
Slavomir Srpski, @Srdja
Citiram vase pitanje: "Američki državni organi? Koji organi?"

Odgovor: Slepo crevo.
Препоруке:
11
0
27 субота, 03 март 2012 14:09
@ Аристократкиња
Ценим Ваш хумор.
Препоруке:
13
2
28 субота, 03 март 2012 15:52
@ Аристократкиња
Vojvotkinja Borka de Kontaminerka?
Препоруке:
22
0
29 субота, 03 март 2012 20:01
Sceptical Bystander @ Aristokratkinja
Племенита госпођо, европска аристократија је у последњих пет-шест векова попуњавала редове скоро искључиво на два начина: ратовањем/пљачком за рачун круне или пружањем сексуалних услуга/рађањем ванбрачне деце крунисаним главама.

Ког порекла је Ваша титула?
Препоруке:
12
2
30 субота, 03 март 2012 21:03
Olja
@aristoktarkinja

Sjajni kometari! Steta sto su na prvi, ne primecujuci ironiju, stavljali minuse. A temeljna anliza gospodina Mirovica otkrila je sav uzas "kandidature" i eventualnog clanstva. Ima li pomoci? Jesmo li zaista "sirak tuzni bez igdje ikoga" sa ovim aristikratima na vlasti ( i delu opozicije)?
Препоруке:
10
1
31 субота, 03 март 2012 21:09
Љаксе Бре
Браво, г-дине Мировићу!

-Све стране кредите и 'помоћ' опсиговати од одштета за 1999-ту.
-ММФ и остале лихваре за гушу, па напоље.
-Све приватизације ревидирати са нагласком на поништај штетних.
-Издајницима - електронске букагије, али без сувишне* електронике.

* Да се опреме свом потребном електроником за обраду камених звездица, розета и сличних украса, а без икаквог прејудицирања технологије обраде камена, независно од мишљења баба-Куране и осталих 'пријатеља' из 'међународне заједнице'.
Препоруке:
12
0
32 субота, 03 март 2012 21:31
Даница Петровић
@Aristokratkinja
Милостива,има ли неких превезија ових дана?Не дајте се,милостива госпоја,нађите си некај фришкега за поправити си расположење.За аристокрацијске прстиће није тастатура ,то није отмено,то раде секретарице.За вас је форте пијано,пукет,кокет,садо-мазо,у чему сиротиња не може уживат.Не?
Препоруке:
10
0
33 субота, 03 март 2012 21:54
Слободан
Штета што г.Мировић није навео податке о порасту задужености Мађарске, Румуније, Бугарске, Хрватске, као и Грчке, Шпаније, Португалије и др. у периоду од стицања кандидатуре до пријема у ЕУ и од тада до данас. Ти би подаци били још уверљивији и штета их је пропустити у праскозорје избора. И мислим да није довољно нагласио да су штете још веће, јер кредити нису уложени у производњу и нису послови поверени домаћим фирмама, тако да је новац једноставно враћен зајмодавцу.
Препоруке:
12
0
34 субота, 03 март 2012 22:00
Vlada2
Cestitam Gospodinu Dejanu Mirovicu na sjajnom i analiticnom tekstu. Uostalom ko pati tekstove doticnog gospodina mora da prizna da su mu tekstovi sjajni.
Препоруке:
8
0
35 субота, 03 март 2012 22:05
Vlada2@Zdravko
Сјајна анализа господина Мировића! Овако наступају Радикали и у Скупштини Србије. Тачно и језгровито и право у главу. Александар Мартиновић, Немања Шаровић и остала млада, паметна и полетна екипа, проткана са искусним вуковима Зораном Красићем, генералом Делићем, Вјерицом Радетом и осталим. Без длаке на језику, магле на мозгу и орасима у џепу!
Iskena cestitka. Vas komentar je sjajan i ulepsao mi je vece. Veliko hvala!
Препоруке:
8
0
36 субота, 03 март 2012 22:34
s.p.Lajković
ODGOVOR XXX
Predpostavljam da si pripadnik gej populacije obzirom da se ovako potpisuješ pa ti poručujem da GREŠIŠ i to debelo !
Препоруке:
4
0
37 недеља, 04 март 2012 01:53
SJ
Tekst je zastrasujuce stvaran.

@ Aristokratkinja

Citajuci vase komentare, po stilu i sadrzaju, vi vise licite na burzujku (burzoazijku) nego aristokratkinju.

SAMO SMEH SRBINA SPASAVA

Sto se tice "vladajuce" klike tu je u pitanju sizofrenija koja stvarno zasluzuje mesto u svetske anale psihijatrije.
Препоруке:
13
0
38 недеља, 04 март 2012 12:54
кроатократкиња?
субота, 03 март 2012 09:54 Aristokratkinja

То што пишете би било знатно веродостојније да је написано ћирилицом. Овако ...
Препоруке:
3
0
39 недеља, 04 март 2012 17:32
Dragon
Kako se kretao spoljni dug:

Period Iznos

31.12.2000. 11.658,60
31.12.2001. 12.608,80
31.12.2002. 10.767,60
31.12.2003. 10.857,30
31.12.2004. 10.354,50
31.12.2005. 13.064,00
31.12.2006. 14.884,40
31.12.2007. 17.789,40
31.12.2008. 21.800,50
31.01.2009. 21.460,20
31.01.2010. 22.990,00
31.12.2011. 23.840.00

Napomena: Iznosi su u milionima evra,
Izvor NBS


Idemo dalje...
Препоруке:
12
0
40 понедељак, 05 март 2012 09:51
Sava Savanović
Možete pisati i objašnjavati sve nedostatke EU, kada naš narod, pogotovo školovani, ne može to da logički obradi, sabere i stvori sliku sebi u glavi.
Препоруке:
1
0
41 понедељак, 05 март 2012 10:25
mila w.
Pre nekih 15 godina Oto Habzburg odrzao je predavanje na ciriskom univerzitetu o Evropi i rekao: Sve zemlje koje se nalaze do Drine pripadaju kulturnoj Evropi, one preko Drine onoj drugoj.
Препоруке:
1
0
42 понедељак, 05 март 2012 14:19
uporno netolerantan
@dragon

...pa to i nije tako lose...svega 23 miliona ;)
Препоруке:
1
0
43 понедељак, 05 март 2012 20:24
зоран
Ма неважно колико су времена кандидати или колико судужни други. Мене занима да ли је испуњен услов Лисабона - да кандидат мора имати дефинисане границе. Како ми знамо које су границе Србије, све друго не важи. Ако хоће да нас тако "воде", џабе нас воде . Дакле: ништа мање и ништа више, него што смо.
Препоруке:
1
0
44 понедељак, 05 март 2012 22:24
XXX
@s.p.Lajković

Zar stvarno misliš da svako ko misli suprotno tvome mišljenju obavezno mora biti gej, šiptar, hrvat, musliman, član LDP ili bilo šta slično? Kako možeš biti siguran da među "patrijotama" nema bar isto toliko gejeva kao i među "drugosrbijancima?!?
Препоруке:
0
3
45 уторак, 06 март 2012 14:15
Dragon
@uporno netolerantan

Čitati kako je napisano - 23.840 miliona evra.

;)
Препоруке:
3
0
46 недеља, 11 март 2012 23:28
СВЕТЛАНА
Схватила сам да је госпођа са потписом "аристократкиња" била саркастична, и није ми јасно да неки овде нису то препознали!
Иначе, текст је један у низу које је писао Г-дин. Мировић који на најпрактичнији начин појашњава шта нас чека у "најсрећнијој заједници"
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер