среда, 22. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Како смо систематски уништени од медија

Kоментари (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 09 децембар 2011 14:43
Ф-16
Изврсно!
Препоруке:
97
1
2 петак, 09 децембар 2011 14:44
obostrani
Tuzno, da tuznije ne moze biti!!!!
Препоруке:
93
1
3 петак, 09 децембар 2011 15:02
uporno netolerantan
Svaka cast,svaka cast.Od medija mi je priseo zivot.Jasno mi zasto tako izvestavaju.Strani mediji brane neokolonizam i sa tim svoje "vitalne" drzavne interese.Sa druge strane domaci ne brane drzavne interese,vec odabrani urednici i novinari,brane fotelje politicara.Svakom ko gleda sa strane ponasanje nasih medija nije LOGICNO,nema istrazivanja,ni ozbiljnih i ravnopravnih emisija,izvestava se samo jedna strana ...

E pa da ne bi razbijali glavu,kako i zasto,evo logicne matematike:

"Srbi agresori"+pad barikada+predpristupni EU fond=fotelja
Препоруке:
83
0
4 петак, 09 децембар 2011 15:07
б.с.
Поштовање г. Ауторе. Нама Србима је иначе забрањено да говоримо о родољубљу, наши медији под овом речју подразумевају само "национализам". Свети владика Николај Велимировић је дао дефиницију национализма говорећи да је то код свих народа иначе позитиван појам. "
1. "Када волећи своју нацију научиш да волиш и поштујеш и друге нације, то је национализам"
2. "Када волећи своју нацију научиш да мрзиш друге нације, то је фашизам."
Ми Срби смо несклони мржњи. Она нас дави, оптерећује, удара на здрав разум, неподношљива је за здраво ткиво нашег мученог народа.
Новинари су занимање које носи највећу кривицу у пропадању нашег народа. Њих је такозвано ПРАЗНОСЛОВЉЕ удаљило од истине и здравог разума. Зато у медијима гостују само они који "ПРАЗНО СЛОВЕ", који су пуни себе, а слепи за ИСТИНУ.
Препоруке:
83
0
5 петак, 09 децембар 2011 15:10
slobodan 50
za moje kriterijume, najbolji ste i najiskreniji...svaka čast!
Препоруке:
4
0
6 петак, 09 децембар 2011 15:16
Pero KM
Padanjem rezima Slobodana Milosevica, ponadao sam se da zivot i svakodnevnica nece zavisiti od medija, "nezavisnih analiticara", Komrakova, Mile Stule... kad ono katastrofa ovi su deset puta gori. Prosto ne mogu da verujem da jos niko nije podneo tuzbu protiv npr Milana nikolica, koji nas savetova da trebamo da idemo negde oko Negotina, svaka cast i onima koji su tamo opstali, radi humanog preseljenja. Namerno sam pomenuo Nikolica zato sto je on suprug Sonje Liht, koja vedri i oblaci zivotom u Srbiji, tako da je njegova izjava daleko ozbiljnija od bilo kog drugog. A Srbija cuti, dok sa druge strane imamo uobicajeno izvestavanje da se svako koji bar iole pokusava da se prava Srba postuju onoliko koliko se prava Nemaca postuju u Nemackoj, proglasava za nacistu, fasistu, retrogradnog, radikalnog, antievropskog elementa. I na kraju shvatih i videh ko je urednik i vlasnik novina gde su Nikolic, Liht , Vuk, Ceda kao domacini. B92-Matic, StudioB- Timofejev, RTS- Tijanic...
Препоруке:
72
0
7 петак, 09 децембар 2011 15:19
Веља
Уз највеће поштовање, господине Ђикићу, немојте тако. Ноторна је чињиница да су до зуба наоружане српске трупе састављене како од немилосрдних старица са седамдесет и више година, тако и љуте деце испод десет, извршиле окупацију њихове миленијумске дедовине, Аутономне покрајине НАТО и ЕУЛЕКС-ија. Тамо су подигле војну базу, толерисале и спонзорисале отмице и трговину органима невиних Арбанаса, стрељале им децу у Гораждевцу и у прах и пепео претворили 150 џамија и медреса, а њих све држе у гету, без права на живот и других основних људских и грађанских права, укључујући слободу кретања. О трговини белим робљем и белим прахом да не говоримо.

Све то им није било доста, већ су хладним, хемијским и ватреним оружјем насрнули на голоруке и незаштићене унуке истих оних ђака које су 1941. на правди Бога стрељали у њиховом и тада окупираном Крагујевцу.
Препоруке:
83
0
8 петак, 09 децембар 2011 15:21
МП
Доследно заузимање медијског простора, као предигра за план „Нема алтернативу“ почело је преузимањем РТС-а и Политике. Прво је Б92 почео да цитира "Политику",па је Лихт(председница управног одбора РТС и "Политике") сменила Љиљану Смаиловић.Онда је Бујошевић почео да зајдничи ради пројекте са Б92.Онда је Динкић(Тадић) донео Закон о информисању,а Раја Родић завршио у затвору.После се Тијанић љубио са Тадићем на улазу у РТС.Онда је РТС у јутарњем програму почео да рекламира "Курир".Онда је "Курир" почео да објављује скупе државне огласе преко целе стране.Од тада је медијска сцена Србије „уређена“ по принципу „Нема алтернативу“.
Препоруке:
99
0
9 петак, 09 децембар 2011 15:42
novak
Odlican tekst. Nasi mediji personifikuju okupaciju u kpjoj se nalazimo. Hvala NSPM.
Препоруке:
60
0
10 петак, 09 децембар 2011 15:54
Курсула
То је модеран систем окупације. Све изгледа "демократски", иако је на делу права окупација са извршиоцима - домаћим квислинзима.
Једино се не зна ко стоји иза окупационих снага? Начином тихе али говздене смене Берлусконија и Папандреуа очигледно је да постоје страшне и мрачне силе које не признају чак ни демократске процедуре у великом свету.
Све се чини да се ова криза не може завршити без новог великог рата?
Препоруке:
75
0
11 петак, 09 децембар 2011 16:41
В.Н.
То је то!
Препоруке:
37
1
12 петак, 09 децембар 2011 16:53
Ф-16
@Pero KM
Namerno sam pomenuo Nikolica zato sto je on suprug Sonje Liht, koja vedri i oblaci zivotom u Srbiji, tako da je njegova izjava daleko ozbiljnija od bilo kog drugog
Управо тако. Соња Лихт ведри и облачи на РТС-у и МИП-у, а то су главне полуге нашег пута без алтернативе. Соња Лихт чак организује и школе за младе дипломате (чини ми се да се одржавају у Драчу у Албанији), где окупља будуће дипломате са Косова, МАкедоније, Албаније и Србије. Дакле, не само да данас ведри и облачи нашом дипломатијом, него сеје семе зла и за будућа покољења.
Препоруке:
69
0
13 петак, 09 децембар 2011 17:05
Влада Канада
Медији у Србији се не понашају чудно. Они се понашају у складу са интересом власника медија. Слободни Срби, требају већ једном да схвате и прихвате очигледну чињеницу да је Србија окупирана земља. Тадићева власт, пратећа и увек спремна за бој НВО булумента, новинари по медијима власника за запада и остале службе за контролу и припитомљавање домородаца Срба су део окупаторске власти и система. Грађани Србије, који у тадићевој власти учествују и раде у НВО и медијима, су сарадници окупатора и издајници. Против окупатора и његових домаћих сарадника-издајника се треба борити као што смо се борили против свих предходних окупатора, који су, успут, увек долазили са запада, бар у задњих 100-200 година. То је једина опција оних Срба, који се не мире са окупацијом и којима се још стало до слободе. Стварност Србије је окупација, а циљ те окупације је тотално уништавање свега српског, као и Срба. Све остало није стварност него виртуелни свет.
Препоруке:
65
0
14 петак, 09 децембар 2011 17:58
Живорад
Одличан текст. Сваки коментар је излишан, осим можда напомене, да све то баш тако и сам доживљавам.
Препоруке:
35
0
15 петак, 09 децембар 2011 18:08
Драган
Бисер дана (АЛО, 7.12.2011.)
"Надам се да ћу на крају посла који обављам моћи да кажем да сам више дао него што сам одузео и да сви морају да размисле о том тихом, унутрашњем књиговодству." (Борис Тадић, волонтер)

Никад краја "бисерима" Бориса Тадића. Шта још треба да се догоди да именов ани алтруиста волонтер схвати да је погрешио и да престане да наноси штету Србији? То ће му помоћи његови врли пријатељи из Еуропске уније коју ће убудуће чинити (само)Немачка, Франсуска, Велика Британија, Холандија.
Препоруке:
34
0
16 петак, 09 децембар 2011 18:34
Даг
НАТО их је задужио новцем пласираним овде на разне начине. Купио их је, корумпирао. Све те водитељке и водитеље, новинарке и новинаре. Због тога не чују тај громогласни говор мржње против сопственог народа. Али ето, биће посла за тужиоца Вукчевића. Обећао је истрагу хушкачких медија.
Препоруке:
31
0
17 петак, 09 децембар 2011 18:38
Зоран
У Србији ТВ нисам гледао од 1990. то 1999. кад сам отишао из ње. Ван Србије сам 10 година и све то време не гледам ТВ. Новине нисам читао од 1990. до данас. Е сад, читам интернет вести. Мислим да је то најмање зло. Не могу баш комплетно да се изолујем.
Препоруке:
15
3
18 петак, 09 децембар 2011 18:49
Ђура Јакшић
На колена!... Богу се молите,
Да оглуви и човек и Бог!
Несрећници! та чуче вас Бог!
Ил` погас`те сунце,месец,звезде,
У грехове замотајте дан!
Та забога, видеће вас дан!
Ил` вас Господ још и не зна!... не зна?
Онда ћу вас оптужити сам-
Подлост вашу, неверство и срам!
Препоруке:
40
0
19 петак, 09 децембар 2011 20:34
Milos
Odlican clanak, pitanje je samo da li ima dovoljno Srba u Srbiji da taj medijski mrak prozru? Ako nema, ne ostaje nam resenje osim da placemo nad sopstvenom sudbinom, ili da se na neki slican nacin, kao u vasem tekstu, gorko nasalimo. Ukazao bih jos i na, po meni, najgori vid medijskog zlostavljanja srpske javnosti, a koji vi niste pomenuli. Radi se o ostavljanju komentara na internet verzijama rezimskih medija. Moderatori, ne samo da objavljuju samo pro-EU, pro-Albanske komentare, vec su poceli da moderisu i glasanje plusevima i minusima. Sve u svemu, Srbin koji misli svojom glavom danas je u medijskom koncentracionom logoru, vezanih ruku i zapusenioh usta. Mozemo jedino kao u "Paklenoj Pomorandzi" nasilno otvorenih ociju da gledamo sta nam serviraju.
Препоруке:
31
0
20 петак, 09 децембар 2011 21:13
Srbo
Globalizacija i nacionalizam su krvni neprijatelji, a bez nacionalizma nema opstanka nacije. Nosiocima globalizacije Srbi nisu prva meta nego su njihove strategije i taktike isprobane, a kao na jednu od redovnih stanica su dosli i medju Srbe. Milijarde dolara se izdvajaju na sirenje ideologije koja ubija nacionalna osjecanja. Hiljade instituta, akademija, centara, sluzbi i organizacija rade na manje ili vise koordiniranom rusenju nacionalizma sirom Evrope i svijeta. Sta za to vrijeme rade oni koji treba da ga brane, medju Srbima konkretno? Otimaju se za fotelje i radna mjesta, gurajuci se za jos koji mjesec ili godinu vlasti sa slicnim sebi. Ono sto niko ne brani ne moze ni opstati pred navalom sistematskog unistenja.
Препоруке:
23
0
21 петак, 09 децембар 2011 21:21
Тополски
Све написано у тексту је тачно, што многи од нас виде и сами. Медији у Србији су по том питању тотално антиевропски.
Хоће ли сутра на исти начин радити против Европе ако у њу уђемо?
Хвала аутору што је то све тако лепо изнео.
Препоруке:
25
0
22 петак, 09 децембар 2011 22:35
Виктор Кос
Дозволите да се обратим,

Потичем из породице која је током критичног периода идеолошког и практичног уништења европских јевреја изгубила сву родбину на страни мајке мога оца. Она је једна једина преживела овај процес у тада окупиранох милитарној области Србија под управом овлашћеног команданта окупаторских снага. У познатим укупним дешавањима у Мађрској је нестао и други део породице. Нико није преживео.

Подметања и конструкције које покушавају да изврше историјски ревизионизам по конкретним и познатим чињеницама злоупотребљавајући судбину жртве и стварне починиоце као и њихову идеолошку матрицу су понављање злочина, посебно ако су део инструментализације било чије и било какве тренутне политике или интереса.

Ово је кривично дело што се чини кроз разне покушаје искривљавања пуне истине и покушаја пребацивања кривице на српски народ, који је сам жртва тог периода, често заједно са својим јеврејским пријатељима и комшијама.

Мехо заслужује кривичну одговорност и ТВ кућа исто.
Препоруке:
40
0
23 петак, 09 децембар 2011 22:56
Фристајло
Људи у Србији немају свест о моћи бојкота.
Хоћете боље медије? Није немогуће...
Хоћете боље новине? Онда не купујте ове које излазе, док не почну да говоре истину, ма каква да је.
Хоћете боље телевизије?
Не гледајте комерцијалне, јер оне живе од реклама, а оне које се не гледају- не добијају рекламе за емитовање.
Хоћете бољи "јавни сервис"?
Па, једном сте га већ "ослобађали", шта је сад проблем?
Ееее, Срби...
Не ваља народ; медији су мера овог народа...
Препоруке:
43
2
24 петак, 09 децембар 2011 23:13
ектоплазма клина
Постоји једна држава у којој се 2011. године, може изјавити да је Србија ефикасније од свих држава у Европи („за само месец дана“), истребила Јевреје 1941. године. Ма, знамо: то је САД, Албанија, Хрватска, Турска? Ма, јок, бре! Србија!у данашњим неким новинама постоји некакав дужии чланак о логору "Сајмиште" у Земуну. Мислим да ниједном речи није поменуто да је то био усташки лгор, већ се, сматрам, по закону аутоматизма алудира да је реч о српском логору !
Препоруке:
27
0
25 петак, 09 децембар 2011 23:34
Марко Дарковић
Добра анализа медија. Када Србија постане слободна и медији ће, мада сумњам. Новинари ће бити слуге сваке власти.
Препоруке:
15
0
26 петак, 09 децембар 2011 23:51
Сока
И, ту није крај нашем даљем уништавању. На сајту: http://poslovi.infostud.com/posao/Birn-d.o.o./Journalist-on-Transitional-Jus/o71416
се налази оглас којим Balkan Investigative Reporting Network (BIRN) тражи Journalist on Transitional Justice. BIRN је основала европска Комисија и швајцарски министар иностраних послова. Онај ко добије овај посао биће део регионалног тима за правду у транзицији! Циљ овог пројекта је да се "побољша стање у медијима" путем мреже специјализованих новинара, и да се омогући слободан приступ вестима и анализама за грађане, а у вези регионалне транзиционе правде као "камена темељца успешне демократизације, функционисања правне државе, поштовања људских права и одрживе мирнодопске будућности"!
Врло перфиданан начин испирања мозга, прво за незапослене новинаре, а затим и за остале грађане.
Препоруке:
18
0
27 субота, 10 децембар 2011 00:22
ектоплазма клина - наставак
данас се на једном сајту налази чланак наслова:

„Kad svane dan” Gorana Paskaljevića
Logor smrti u Beogradu koji su živi zaboravili
Tatjana Nježić | 12. 11. 2011. "

текпри крају чланка је поменуто да се логор налазио у саставу НДХ.

чврсто сам уверен да већина прочита само наслов и увод, тако да је поменути податак остао већини вероватно непознат.

још се притом одмах затим наводи Недић, како је био колаботер,...па мислим да се хоће створити потсесни утисак да је одговорна .....

"Logor jeste bio na tadašnjoj teritoriji Nezavisne države Hrvatske, koncipiran po nacističkim i fašističkim principima, isprva za Jevreje i Rome, a potom i za Srbe antifašiste.



Ali da nije bilo kolaboracionizma, da nije bilo Nedića i njemu sličnih, sve skupa ne bi bilo tako kako je bilo”. "
Препоруке:
19
0
28 субота, 10 децембар 2011 00:53
Обсервантес
На текст г. Гаћеше написао сам коментар о броју самоубистава у Србији што је доказ континуитета агресије на српски народ (Србија заузима 13. место у свету!). Та агресија као средство којим остварује циљ има и медије. Срамота је психијатријске струке да се не јави по овом питању. По питању циљане импутације кривице целом српском народу, како од споља тако и кроз континуитет наступа неких политичких вођа (прва реченица обично им је: ми смо криви, ми смо лоши, ми смо злочинци...). Колике су размере те перфидне агресије која афирмише антиживот говори и то да је бела куга у ствари периферно питање. Јер, све што се овде роди осуђено је на трагичну судбину јер је константа антисрпска агрсија. И уместо да се отвори ово питање, да се нација самоупита где је решење и како ствари назвати правим именом, овде се плаче за кандидатуром. Медији су данас машина за померање егзистенцијалне свести овом народу и саучествују у злочину против сопственог народа.
Препоруке:
25
0
29 субота, 10 децембар 2011 01:47
Mihailo
"Dopisnici beogradskih listova smatraju za nacionalnu dužnost prikrivanje zločina naših vlasti i vojske i obmanjivanje naroda u Srbiji","Štampa je propovedala na sva usta osvetu prema Arnautima.I to je imalo dejstva","Mi smo izvršili pokušaj ubistva s predumišljanjem nad čitavom jednom nacijom.Na tom zločinačkom delu uhvaćeni smo i sprečeni.Sad ima da ispaštamo kaznu",itd.To ne kažem ja,već Dimitrije Tucović.A šta ima novog u Srbiji??
Препоруке:
4
38
30 субота, 10 децембар 2011 02:05
Mihailo
Evo još jednog Tucovića, izgleda večno aktuelnog:"O prodiranju Arbanasa na istok u nas se mnogo pisalo.To je i danas glavno sredstvo kojim šovinistička štampa izaziva kod srpskog naroda mržnju prema "divljim" Arnautima,prikrivajući kao guja noge divljaštva koja je srpska vojska prema njima počinila.Koliko je samo suza proliveno što je istorijsko Kosovo preplavljeno Arnautima!" Dakle,lakrdijaška osećajnost kombinovana sa obmanama i prikrivanjima-to je doslednost srpske štampe,bez obzira na vreme i državu,jednostavno to je lepi nacionalni običaj u pisanijama kojega se teško odreći kad je "vaše" Kosovo u pitanju!
Препоруке:
1
29
31 субота, 10 децембар 2011 08:11
Саша
@Mihailo
o ne kažem ja,već Dimitrije Tucović.A šta ima novog u Srbiji??

Није спорно да смо увек имали понеког Чеду Јовановића, Вука Драшковића, Жикицу Јовановића, тако да ни Туцовић није усамљен случај. Али, да смо ми били насилни према другима а не они према нама, не би се у 20. веку број Срба преполовио. а број на пример Арбанаса које помињете утростручио. Част Вама и Туцовићу, али то не иде једно с другим. Мислим, по здравом разуму.
Препоруке:
26
0
32 субота, 10 децембар 2011 09:01
Starac Milija
Naslov ovog teksta me podseća na naslov jedne pozorišne predstave od pre nekoliko decenija "Kako smo sistematski uništeni od idiota". Za uništavanje su potrebni idioti koji ne razmišljaju o sopstvenoj odgovornosti, već se vladaju koristoljubljem. Za one koji planiraju bilo koje uništenje kao što n.pr. biva u ratu potrebno je samo da njegovi vojnici-idioti dosledno sprovode ono što se naredi. Kod indiferentnog i podeljenog naroda kao što su Srbi u Srbiji dovoljna je i mala vojska ljudi koja striktno sprovodi šta joj se kaže, pa da većina naroda robuje. Naša sklonost anarhičnoj-demokratiji u socijalnoj i političkoj sferi, gubitak morala, i grišćanske etike, obiće se o glavu ne samo nama nego i našoj deci.
Препоруке:
10
0
33 субота, 10 децембар 2011 12:47
Пеко Живковић
Разочаран сам површношћу у читању оног што је Mihailo навео и шта је са тим хтео да каже!
Препоруке:
1
11
34 субота, 10 децембар 2011 13:15
Vera Sobat
Gospodine DJIKIC, najvaznije sto ste u Vasoj kolumni saopstili jeste:

Tako je jer SRPSKI NAROD to DOPUSTA!!!!

Sve sto ste rekli vise je nego TACNO, ali NAJTACNIJE jeste cinjenica da
srpski narod i u BGD ali i u CELOJ Srbiji, sve to vec godinama dozivljava, sve tooseca, sve to shvata i....NE REAGUJE!!!

Kada NAROD CUTI, kada narod radije gleda bljuvotine od serija, kada narod -
i pored svega toga, radije sedi u kaficima svojih gradova, onda g.Djikic, sta i
ZASTO nebi, ti KUPLJENI urednici medija,ti placenici SOROSA od poznatih nam
"dama" NV-ovaca i politicara,i dalje izvrsavali zadatke USA i NATO zemalja??

Svi ti PODREPASI, g.Djikic, IMAJU KORISTI,kada idu u USA/Nemacku/Britansku
ili Francusku ambasadu (Wiki Leaks) po misljenje i savet tih nasih "bezalternativnih" prijatelja!?

SRPSKI NAROD = CUTI pa se ja pitam dali mi koji to ne razumemo, mozda
taj srpski narod, idealizujemo?

GDE su "OTPORASI"?
IZDAJICA koliko god hocemo,OTPORA NEMA!
SRBIJA 2011
Препоруке:
14
0
35 субота, 10 децембар 2011 15:26
Саша
@Пеко Живковић
Не знам за неки дубљи смисао онога што наводите, осим што знам да Туцовића (и још неке "мислиоце")цитирају све албанске дипломате, политичари и вође свеалбанског националног покрета. До сада нисам видео да су се позивали на неког српског националисту, већ само на српске интернационалисте и глобалисте. За вашу информацију, свеалбански национални покрет жестоко угрожава српски национални простор.
Препоруке:
14
0
36 субота, 10 децембар 2011 23:15
Mihailo
Poštovani Saša!Vaša pozicija srpskoga nacionaliste potpuno je legitimna i meni prihvatljiva.Da sam ja šiptarski nacionalista da li biste me citirali?Kakvo Vam je to rezonovanje,očekujete da se oni pozivaju na vas?!Kad ste se Vi pozivali na njih??
Препоруке:
0
9
37 субота, 10 децембар 2011 23:56
Саша
@Mihailo
Више је него очигледно да ме нисте разумели, али сте потрефили суштину. Ни хрватски, ни албански, ни немачки националисти никада се неће позивати на српског националисту. Али ће зато српски интернационалисти и глобалисти врло радо играти улогу албанских, хрватских или других националиста. Кажем, играти улогу, мада то је више давање националних аутоголова.
За разлику од нашег случаја, ја не знам ни једног хрватског, немачког или албанског интернационалисту. Боље рећи не знам ни једнога Хрвата, Немца или Албанца коме би нека магловита заједница народа била преча од сопствене нације и државе. Ако Ви знате, молим Вас упутите ме да могу да започнем дијалог. Ово што наша власт ради је монолог и диктатура.
Драги мој, Хрватска није одустала ни од 5 ари (колико је Чедин стан) мора у пиранском заливу, а ми?
Препоруке:
9
0
38 недеља, 11 децембар 2011 17:10
Mihailo
za Sašu...Mislim da se mi jako dobro razumemo.Ni Hrvatima ni Albancima u tim maglovitim zajednicama nije bilo baš lepo,pre je to bila robija. A Srbi su u tim maglama uvek volšebno uspevali da budu povlaštena kasta...
Препоруке:
0
13
39 недеља, 11 децембар 2011 18:16
Mihailo
Dragi Saša!I u Hrvatskoj i na Kosovu i u BiH naći ćete umne i poštene ljude za dijalog.Ali,s vaše strane, to treba da budu ljudi s istinskom željom za dijalogom,od moralnog integriteta,a ne oni s figom u džepu.Vi stvarno mislite da su sve vaše komšije,nakon svih istorijskih iskustava,retardirani?? Kako stvari stoje,načekat ćemo se svi...
Препоруке:
0
8
40 недеља, 11 децембар 2011 18:56
Саша
@Mihailo
načekat ćemo se svi...

Па што се лепо не потпишете као Миховил, или Михаел него ме покушавате заварати ником. Шта ће Вам то, ако сте интернациопналац са поштеним намерама? Могу Вас само упутити на чињеницу да док су били "повлаштена каста" Срби су биолошки и културолошки десетковани, а њихови угњетени суседи су се утростручили, па чак су и добили државе они који их никада нису имали. Кужите, не?
Препоруке:
10
0
41 недеља, 11 децембар 2011 19:39
Mihailo
Dragi Saša! Kada netko kaže da su Srbi biološki i kulturološki desetkovani,a ne pogleda oko sebe, kakvu je pustoš počinio srpski nacionalni pokret kod svih komšija(i pored svega,npr.u Prištini je lepo vreme,čist vazduh,miriše na SLOBODU),to samo potvrđuje da će dijalog voditi naša deca,a možda i naši unuci.Inače,zašto se Vi ne potpisujute imenom i prezimenom? Skrivanje identiteta ne vodi logičkom zaključku da sam nepošten čovek.Možda sam Srbin zaposlen u inostranstvu(a volim da teram šegu sa svojtom),možda sam zagrebački psihijatar zainteresovan za neke fenomene,a možda sam testeraš sa Kosova koji je po beogradskim podrumima cepao drva i rasturao ćumur po višim spratovima, te onako, usput, naučio slavenske jezike...
Препоруке:
0
7
42 недеља, 11 децембар 2011 19:52
Filozofija
Gospodine Mihailo,retorika o Jugoslaviji kao tamnici naroda je tipicna retorika porazenih a kojima je oprosteno bez kazne. Hrvatska nikada nije platila ni moralnu ni materijalnu odstetu za ucesce u ratu na strani nacista. Zamislite da isto vazi i za Albance na Kosovu. Takodje, u etnicki cistim sredinama kao sto su Hrvatska, Federacija BIH i albansko Kosovo, ne mislim da postoje zaista zdravi dijelovi drustva spremni za bilo kakvu razlicitost, druge nacije ili drugu vjeru. A ne mozete reci da imaju traume iz Drugog Svjetskog rata.
Препоруке:
7
0
43 недеља, 11 децембар 2011 20:01
Саша
Баш сте лепе примере нашли. У Приштини ваздух мирише на СЛОБОДУ?! У Приштини је до јуна 1999, живело 40 тисућа Срба. Данас их је двадесетак (али не тисућа него особа). Број Бошњака и Турака је сведен на статистичку грешку, а Горанаца и Рома више нема. Девастирана су и гробља, српско и јеврејско. Па ако сте примјерице загребачки психијатар, појасните как`је то могуће да неко мирише слободу, само зато што је извршио геноцид? Какву дијагнозу модерна психијатрија поставља у вези таквих људи?
Препоруке:
6
0
44 недеља, 11 децембар 2011 20:06
Mihailo
Draga Filozofija!Bojim se da Vam je filosofija na klimavim nogama:da su Srbi bili "zdravi dijelovi društva spremni za bilo kakvu različitost..." verujem da ratova u bivšoj Yu nebi ni bilo...
Препоруке:
0
11
45 недеља, 11 децембар 2011 20:31
Mihailo
Dragi Saša!Poznajem neke Gorance koji tamo imaju porodice.Šta se tiče genocida,pre bi se tako mogla okvalifikovati operacija "Potkova".Vi prosto ne govorite istinu i držite debelu figu u džepu! Moderna psihijatrija takve ljude naziva,u najboljem slučaju,narcisoidnim manipulatorima.Ili Vam je omraza pomutila Vid,ne znam,ne poznajem Vaš slučaj. Ma kako bilo,ja sa takvim ljudima(s debelom figom u džepu) ne mogu i neću da razgovaram.Najlepši pozdrav iz Australije!
Препоруке:
1
9
46 недеља, 11 децембар 2011 20:44
Mihailo
Još samo ovo za Sašu...Saša,ne možete tražiti slobodu samo za Srbe(a k tome se to ubrzo,na volšeban način,pretvara u isključivu srpsku dominaciju nimalo ugodnu po druge)i onda pričati o poštenju.Niste uverljivi,a i falsifikujete objektivne podatke(poznajem Gorance koji tamo imaju porodice,nemojte mi prodavati maglu).Kako čovek s Vama da razgovara??
Препоруке:
0
9
47 недеља, 11 децембар 2011 20:58
Саша
Необично ми се допада ситуација када саговорник услед немоћи почне да вређа па се на крају повуче. Признајем у тим ситуацијама постајем малчице нарцисоидан, и ту сте у праву.
Дивно је што чак из Аустралије одржавате контакт са Горанцима из Приштине. Ту Вам чак и завидим. Још само не знам помоћу ког медија то радите.
Искрен да будем први пут чујем за операцију "Поткова". То мора да је нека ветеринарска интервенција. Разоткрили сте и своју професију.
Значи Ви не држите никакве "фиге" када је у питању апсолутни нестанак српског народа из: Приштине, Урошевца, Пећи, Призрена, Ђаковице, Вучитрна, Суве Реке, Липљана... Е па баш сте искрени србомрзац, непомућеног вида и ума, али ја баш са таквима волим да разговарам. Истина је прејак аргумент за Вас.
Препоруке:
10
0
48 недеља, 11 децембар 2011 21:30
Mihailo
E moj Saša...Kada netko misli da je u neprikosnivenom posedu Istine,kada netko kaže da 1.put čuje za operaciju "Potkova"(te je okvalifikuje kao veterinarsku intervenciju)onda je najbolje da razgovara sa veterinarom,a ne psihijatrom.Inače,iako će Vam čudno zvučati,imam dosta prijatelja Srba(jedan živi u Prizrenu,nisam baš tako neobavešten,u suvr.svetu postoje nekakve komunikacijske tehnologije, KAJ NE??).Ili Veleposednici Apsolutne Istine misle da to nije moguće??ZBOGOM!!
Препоруке:
0
10
49 недеља, 11 децембар 2011 21:35
Mилодан
истребила Јевреје 1941. године.

Криво седи ал'право говори. То се десило у мају следеће '42. године.
Oni koji su u Srbiji sprovodili konačno rešenje nisu gubili vreme, nego su o toj akciji odmah obavestili više vlasti, one u Berlinu i one na
Balkanu. U svom izveštaju o merama preduzetim protiv Jevreja na okupiranim teritorijama, koji nosi datum od 29. V 1942, stručnjak za jevrejska pitanja u Ministarstvu inostranih poslova Franc Rademaher (Franz Rademacher) naveo je sledeće: “U Srbiji jevrejsko pitanje više nije akutno. Preostalo je još samo rešavanje pitanja u vezi s imovinom”. Deset dana kasnije, 8. VI 1942, Šefer je izvestio skup oficira Vermahta, među kojima su bili i Paul Bader, glavni komandant u Srbiji, i Valter Kunce, vojni komandant za Jugoslaviju sa štabom u Grčkoj, a trenutno u poseti Beogradu, da u Srbiji jevrejsko pitanje više ne postoji

Без обзира што се поједини наводи у овом текксту не могу оспорити писац је ТЕНДЕЦИОЗАН.
Препоруке:
0
6
50 недеља, 11 децембар 2011 21:43
Саша
Па што сад кад је најлепше? Пошто имате надприродна и надасве необична средства комуникације хтео сам нешто да Вас замолим. Мог кума су у јануару 1999, киднаповале банде ОВК, док се враћао с посла (био је поштар). До сада никако нисмо са њим могли ступити у контакт. Можете ли помоћи? Ето прилике да преузмете власништво над истином, па нам је онда саопштите.
Препоруке:
8
0
51 недеља, 11 децембар 2011 22:06
Милодан
Како смо систематски уништени од медија

О српским (и не само српским) медијима, изузимајући часне изузетке, одиста мислим све најгоре. Од како знам за себе. Тако је и данас, чак можда и најгоре.
Да је среће као што није могли би путем медија сазнати све о Дражи Михаиловићу и Јови Капиџићу - и добро и лоше. Идеологија и даље је глодур наших медија. Неки су на страни ђенерала а други фаворизују генерала.
што нам државу најмоћније силе уцењују условима,

Ово је класична манипулација. Или, можда, мисли на 800 милиона долара руских пара, обећаних пре две године, које још не добисмо због, мени непознатих, неиспуњених услова.
Далеко било да желим да браним Ђиласа. Што се тиче дешавања на северу Косова и Срба са тих простора је комплексно питање и за то је најмање крив тамошњи народ.
Препоруке:
1
3
52 недеља, 11 децембар 2011 22:09
Саша
У ствари Mihailu дугујем велико извињење. Код њега је у Аустралији већ понедељак ујутру, па је можда напустио дискусију јер жури на посао, а читаву ноћ је пробдео полемишући са мном. Како ће да ради тако уморан?! Брате Mihailo, I'm terribly sorry!
Препоруке:
7
0
53 недеља, 11 децембар 2011 22:24
Glavobija
Ćuti bre Saša,nisi uspeo da nadvladaš čoveka argumentovano
Препоруке:
0
10
54 недеља, 11 децембар 2011 22:29
Mihailo
za Sašu... A ti baš oćeš da dobiješ adresu moje ordinacije u Melburnu?? E,ne može besplatno da radim...
Препоруке:
0
8
55 недеља, 11 децембар 2011 22:42
Саша
@Glavobija
Значи ни за Вас 40000 мањка Срба у Приштини није аргумент. А шта је онда?
Препоруке:
5
0
56 недеља, 11 децембар 2011 22:46
Саша
Мислим да је превише опасно ићи у ординацију код некога ко је целу ноћ пробдео уз интернет, па се још и нервирао. Код мене је све нормално, време је за спавање, али код Вас је 8 ујутру. Бринем се за Ваше пацијенте, нарочито за мале куце.
Препоруке:
0
0
57 недеља, 11 децембар 2011 22:54
НСПМ web
@ Mihailo, @ Саша и остали,

Пошто је ваше преписивање прерасло у лично препуцавање и у опасности да склизне с ону страну доброг укуса (ако већ није), ваше коментаре овде нећемо више објављивати, као ни оне које се баве вашом преписком.

хвала на разумевању,
уз поздраве од
(супер)модератора
Препоруке:
3
7
58 понедељак, 12 децембар 2011 00:33
Турас
Господо коментатори,куцачи,препуцивачи и остали.И неки цареви пре Маркса рекли су:У револуцију се не иде са пуним стомаком"Наши медији ово би прокоментарисали,можда зато да револуционарима не буде мука.Ја ипак верујем у Маркса а мање нашим медијима и влади.
Препоруке:
1
4
59 понедељак, 12 децембар 2011 11:44
Влада Барикада
@Милодан
Ово је класична манипулација. Или, можда, мисли на 800 милиона долара руских пара, обећаних пре две године
Разлика између руских и европских пара је у следећем: Руси су нас позвали, па ако хоћемо у реду. А ако не, опет у реду. ЕУ нас приморава, спољнополитичким, унутрашње политичким и војним средствима. Код ЕУ (у ствари Немачке, да се не лажемо) нема хоћеш-нећеш.
Не слажем се са Вама да је текст тенденциозан. За мене који сам очевидац последњих догађаја на Косову, текст је чак и преблаг и преуравнотежен. Знате ли колико пута су Чеда Јовановић и Миљенко Дерета на разним ТВ поновили да им се родитељи из КМ жале да им неко силом води децу на барикаде? Много пута. То је лаж. Нема ни школараца ни студената на барикадама. Нити их је било нити ће их бити. Нити ико овде има иоле поверења у ову двојицу да би им се чак и поверавао. А поменута господа и су активно манипулисали јавност, преко државних медија. Сто пута поновљена лаж само личи на истину, али то није.
Препоруке:
5
0
60 понедељак, 12 децембар 2011 13:40
пруга
недеља, 11 децембар 2011 21:06
Милодан...

Ово је класична манипулација. Или, можда, мисли на 800 милиона долара руских пара, обећаних пре две године, које још не добисмо због, мени непознатих, неиспуњених услова.


Постоји огромна разлика између руског кредита и кредита ММФ. Наиме први иде у више него стратешки пројекат изградње пруге ВС-ЛО, што није обична инфраструктура, док кредити ММФ углавном одлазе за плате јавном сектору, итд.
Препоруке:
5
0
61 понедељак, 12 децембар 2011 21:02
Mилодан @Влада Барикада!
Ово око пара, руских или европских, изузев донација, много је простија ствар него што мислите. Ради се о условима кредита, камате, рок отплате, "грејс" период, етц,,
Текст је више него тендециозан. То сам доказао у свом првом коментару.
Лепо сам написао да су догађаји на северу Косова комплексна тема и да би се о томе писало треба знатно више простора.
Ставови се не формирају, барем када сам ја у питању, на основу једностраних информација те поменута господа на мене немају ама баш никакав утицај а, верујем, ни на огромну већину грађана Србије. Узгред, први пут чујем за школарце и студенте.
@пруга!
Тачно, руски новац је планиран за пругу Ваљево - Лозница и Прокоп, нови београдски чвор. Што се тиче овог првог пројекта, боље да од тога не буде ништа. Када год су почели да је града заратило се. Осим тога, кога и шта би том пругом превозили? Није логична ни као алтернативни коридор за транзит. Не заборавите, ја сам бивши железничар.
Поздрав!
Препоруке:
0
3
62 уторак, 13 децембар 2011 10:04
Влада Барикада
ТЕНДЕЦИОЗАН,тендециозан
Поштовани господине, у оба коментара правите исту грешку приликом писања речи: Тенденциозан. Зато мислим да треба да је не употребљавате више јер текст није тенденциозан, већ по мени преобјективан. А што се тиче Чеде и Дерете, не сумњам у то да немају утицај на Вас, само сам рекао да су оптуживали много пута нас у Кососвској Митровици да смо децу изводили на барикаде, а што је лаж, на коју нико није реаговао.
Можда сте и у праву за руске и европске паре, јер треба да гледамо шта је за Србију најбоље, а не за стране банкаре. Мада имамо много више разлога да не верујемо Европи, него да не верујемо Русији.
Препоруке:
2
0
63 уторак, 13 децембар 2011 20:34
Mилодан @Влада Барикада!
Нисам сујетан, нисам направио грешку о незнању се ради. Хвала Вам!
Да ли је текст тенденциозан или преобјективан ствар је личног става, мада мислим да треба баратати искључиво чињеницама. У једном од претходних коментара напоменуо сам да се поједини наводи у овом текксту не могу оспорити јер се ради о чињеницама. Овде сам својевремено написао (и даље стојим иза тога) да су Чеда и ЛДП под мојим санкцијама (не коментаришем их) све док на дневни ред не дође тужба (из 2007. г.) против Мишковића и осталих због монопола у Србији. Колико знам то им још није актуелно. Миљенко Дерета никада није био човек који завређује моје посебно интересовање. То са децом и барикадама ми, заиста, није познато.
У прошлом веку ми смо ТРИ пута ратовали са (деловима) запада те отуда има разлога за Ваше (па и моје) неповерење.
Али, кад мало боље размислим ни од браће Руса се нисмо баш нешто окористили. Ови су нас тукли и помагали, Руси ни једно ни друго.
Срдачно Вас поздрављам!
Препоруке:
3
0
64 среда, 14 децембар 2011 10:52
Влада Барикада
Слажем се. Све најлепше!
Препоруке:
5
0
65 четвртак, 15 децембар 2011 13:41
Žika
Juče sam bio uključen na RTS u emisiji čega se Srbi
boje?Bila je tu Gđa Isidora Sekulić i G.Boris Bizetić.
Na pitanje čega se bojim,rekao sam da se bojim za Srbe na Kosovu,za budućnost Srbije i naše dece.
Moderatorka je rekla kako to nije tema i arogantno mi zalupila slušalicu.Valjda sam trebao reći da se bojim skupoće benzina, da me ne zgazi auto na prelazu ili da se bojim impotencije i starosti?
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер