Ma nije valjda?! Šta, i tamo ima neki, nečiji Konuzin?
Препоруке:
2
116
2
недеља, 27 новембар 2011 18:26
Moli
A u Srbiji uticu odavno!
Препоруке:
78
1
3
недеља, 27 новембар 2011 18:33
Светислав Костић
А како би било привођењем на "информативне разговоре" прозападних замутљиваца који су уз то и плаченици земаља агресивног неонацистичког и фашистичког Запада и пре свега његовог англосаксонског дијела?
Препоруке:
87
1
4
недеља, 27 новембар 2011 18:58
ime
A, kako bi bilo da ih opet okupiš (holivudske zvezde )i otpevaš na lepom maternjem nešto , što bi ih razgalilo.Ajde bre ruski Tito , imaš još najviše 5-6 godina da zamajavaš ruski narod , a onda ćeš i ti kao i sve prozapadne marionete da budeš sklonjen.
Препоруке:
6
102
5
недеља, 27 новембар 2011 19:21
Бранислав
ХХХ-у
У поређењу шта нама раде ови са друге стране- од контроле свих медија до састављања владе, Конузинови "испади" су минорни покушаји да се чује глас тихе и потлачене већине.
Е сад, проблем је што западњаци и њихови стипендисти нису толико толерантни да чују било шта друго осим своје заглушујуће пропаганде. Зато их је Конузинов шамар онако заболео, а ми обични смртници се томе толико обрадовали.
Препоруке:
79
1
6
недеља, 27 новембар 2011 20:07
ime
Ne razumem , osim ako nije po naređenju, zašto nećete da shvatite da je ruski narod jedno , a ruska vlast nešto sasvim drugo.Zašto padate (ovi koji lupaju minuse) na istu foru , kao srpski narod sa Titom? Razmislite malo ,zašto Putin "razvija" ekumenizam (prokatoličko, ili protestantsko hrišćanstvo),zašto šuruje(ne radi se samo o ekonomiji) sa onima koji imaju para , zašto mu narod , van Moskve , Sankt Peterburga i još nekog od regionalnih centara,živi ko Srbi u Srbiji , van Beograda? Zato što je sovjet , a oni sa pravoslavljem imaju toliko zajedniškog kao Titova banda.Medijski je sklon da glumi Rusa, ali je način holivudski, dakle folirantski.I šta je sad sporno.Živeo ruski narod , a ne ovi sovjeti koji su zajašili posle 1917.
Препоруке:
16
72
7
недеља, 27 новембар 2011 21:35
jezivi
ime:
E i ti ga baćo svašta nalupeta.
Pa ne mogu svi ljudi biti ko dragan veselinov.
Препоруке:
61
4
8
недеља, 27 новембар 2011 21:49
Зоран Ђорђевић
Американци то раде свуда, то сви знају, али Путин има петљу да то и јавно каже:
"Знамо да ових дана, пред одржавање избора за Думу и гласање за председника, представници појединих страних земаља окупљају оне којима плаћају, такозване примаоце субвенција, да им дају инструкције и задужења како би утицали на изборну кампању".
Препоруке:
48
1
9
недеља, 27 новембар 2011 22:30
IME
@ za JeziviReci ti meni boljševiku ,šta od onoga što sam napisao nije tačno, a nemoj ko u doba Tita,ja konstataciju ti etiketu.Ili ,otkud ti majstore znaš i tvrdiš da su dva i dva četiri, kad ti je ćale bio u četnicima!E, tako i ti Jezivi.Kakve ja veze imam sa spodobom Veselinovim?
Препоруке:
8
36
10
недеља, 27 новембар 2011 23:22
I ovaj našao.....
@Ime
Svi drugi lepe etikete a ti ne! Ti si, valjda od boga poslan. Kako to tako lako deliš ruski narod od boljševika. Da li si pogledao ankete koje kazuju ko je najpopularnija istorijska ličnost ili državnik Rusije ili koje ideje u Rusiji imaju najvi[e pristalica. Prodaj svoje pričice deci iz obdaništa, možda čete bolje shvatiti.
Препоруке:
32
3
11
недеља, 27 новембар 2011 23:24
Голуб
Не само то. Па руски генерали су саопштили пре неколико дана да су појачали снајперске чете новим људима, јер су они најефикаснији за борбу против такозваних револуционара какви су они у Либији, Египту, Тунису, Сирији...
Знају Руси одакле прети највећа опасност и знају да на њих Запад неће кренути бомбардерима и тенковима, него ће покушати да им подметне Тројанског коња, па зато и упозоравају унапред да су прозрели игру и да знају ко су им непријатељи. Пред Путином је још много изазова и он ће стварно морати да се обрачунава са тим проамеричким снагама у земљи, али и да заузда своје партијске другаре који не знају да крадуцкају него краду на велико. А народ тешко живи...
Препоруке:
36
0
12
недеља, 27 новембар 2011 23:51
Јагош
У Русији је слобода, народ је слободан, весео, са пуно оптимизма. Био је и за време свих владара у најтежим периодима. Упоређујући прошла времена Руски народ и народи данас живе ко бубрег у лоју. Путин јесте глумац, хвала Богу. Брине о држави, али воли капиталисте, привлачи их да подигне стандард, науку. Креће Русија полако у врх. Ови наши коментатори, који вероватно нису видели живог Руса, немају представу о величини тог силног народа, те лепоте, тог богатства. Насукао се Наполеон, Хитлер, сви окупатори су скикнули. Путин је громада. Ућуткао је невладине организације. Прати доток средстава на рачуне НВО, прати криминалце изван Русије. Лепо рече, сарађујемо, али нрма мешања у наше унутрашње односе.Упоређујући демократију и људска права у Европи и Америци са стањем у Русији, Русија је за три копља испред њих.Живела братска Русија и Србија
Препоруке:
49
0
13
понедељак, 28 новембар 2011 00:09
Јагош
Зашто сте изоставили Цесид? Зашто их чувате?
Руска централна телевизија показала је деловање чланова Отпора у Подмосковљу. Пратили их и снимили.
Прате и све остале. Номина сунт одиоза. Знају они који су, па да их не прозивамо.
Препоруке:
17
0
14
понедељак, 28 новембар 2011 00:12
XXX
@Јагош
E, blago tebi, kako je tebi dobro prijatelju!!!
Препоруке:
0
14
15
понедељак, 28 новембар 2011 00:21
ime
@i ovaj našao
Još jedan boljševik! E, ako me vi napadate ,onda sam srećan čovek , a ne neko kome neko mora da bude gazda.Aman , Srbine , ako to uopšte jesi , jer Srbi vole slobodu ,a ti jaram.Da li je iko prebrojao koliko je omiljen u svoje doba bio Tita ?Mora da si titoista, staljinista , šta li? Ti si još jedan od onih koji kad uprska voli da pozove starijeg brata da se šiba.E, moj boljševiku.I tebe da pitam šta od onoga što sam napisao nije tačno?
Препоруке:
2
15
16
понедељак, 28 новембар 2011 00:29
ime
@jagoš
Ti mi Jagoše deluješ kao pravi srpski rusofil, a ne neko ko ne zna šta oseća i šta piše, te ti kažem , nemoj da pretvaraš čoveka u Boga.Nisu Rusi baš srećni.Imali su jaram , imaju ga i sada.Dobro je da medijski "sovjeti" pune uši , kako su raščistili sa nevladinim organizacijama...,ali imaju oni druge vaćaroše.Rus u Rusiji ,ako nije lojalan režimu , prolaz kao Srbin (dostojanstveni) u Srbiji.Novi svetski poredak je dodelio svakome teritoriju na kojoj će razvodnjavati ili pritiskati narod(u zavisnosti o kom narodu je reč), te tako i Sovjeti.Ne veruj brate boljševicima, jer nose u sebi mržnju i služe se batinom.Ja neizmerno volim ruski narod , ali iskustvo me uči(Tito, Sloba...)da ljudima na vlasti ne verujem.Ako je to greh, onda mi oprosti.
Препоруке:
7
9
17
понедељак, 28 новембар 2011 02:53
Светислав Костић
@ ime, без презиме, ноторно зановјетало. Са друге стране стара се да буде забавно.
Препоруке:
7
0
18
понедељак, 28 новембар 2011 08:51
Anonimna Srpkinja
@Ime
I ja cesto pocnem da sumnjam kao i ti i nimalo mi se nesvidja to sto ekumenizam cveta u Rusiji i sto Rusi dizu spomenik u Moskvi papi koji je organizovao klanje Srba. Ali iskreno se nadam da Ruski politicki vrh nije umesan u tu igru zvanu NSP. Sta drugo moze da nas drzi u zivotu ovako propale i potonule osim vera u uzdizanje Rusije.
Препоруке:
10
2
19
понедељак, 28 новембар 2011 11:16
Бели Орао
Да је којим чудом Кенеди остао жив њихова фамилија би и дан данас владала. Ипак Бушови су то мало демократски исправили.
Препоруке:
1
1
20
понедељак, 28 новембар 2011 11:28
Јаков Војак
Важна је крупна слика, а не ситни детаљи. А она гласи: Русија са Путином има једну снажну, интегративну и патриотску политику, која јој је у претходним мандатима обезбедила стабилност, сигурност и почетак привредног опоравка, и која то исто треба да обезбеди и у будућности. јер услов свих услова су стабили услови и мир, а услов за то је чврста и стабилна држава. Упоредимо мало са нашом и све ће нам бити јасно. Русија ће историјски изаћи као један од стубова новог и демократскијег, мултиполарног света. Свету је потребна јака Русија. А за јаку Русију је потребан један Путин. Сви који ово не узимају у обзир или од дрвећа не виде шуму или су плаћени да ту шуму посеку.
Препоруке:
9
1
21
понедељак, 28 новембар 2011 12:37
olivera
Ime i xxx pripadaju ogranku stranih sila koje vec dugo rovare po Srbiji!Ovim glupim komentarima su se odali sto i nije bas pametno!Fali samo onaj Marko gey !Sedite ,1!!!!
Препоруке:
5
3
22
понедељак, 28 новембар 2011 17:26
Nn
Путин је очистио коров (НВО и остале централе страних служби) по Русији тако да сада Русија може да плови мирним морима на бродивима које Путин жели да осавремени. За то време Србија је преплављена коровом који треба очистити што пре!
Препоруке:
2
0
23
понедељак, 28 новембар 2011 20:40
Citalac
Sjajno. Probudila se ljoticevska agentura da lupeta o boljsevicima direktno sa okupacionih plakata 1942. I da prica o 'domacinima' i 'pravim Srbima i Rusima'. Cenim da su antisemitski usklici iz kasnih tridesetih naredni na repertoaru. Znaju to cedisti - do juce su pisali ode Ljoticu a danas glume 'demokrate' i 'evropejce' istim gazdama. Samo, oda ih uvek neki slip: ili krenu da vredjaju Afrikance na rasnoj osnovi, ili da plase narod "Azijatima" (Rusima i Kinezima) ili da minimiziraju nacisticke i ustaske zlocine nad Srbima i Jevrejima u WW2, poput drugosrbijaskih istoriara.
Препоруке:
2
1
24
понедељак, 28 новембар 2011 20:45
Citalac
Anonimna Srpkinjo, KO u Moskvi dize spomenik KOJEM papi? Dajte neki konkretan podatak a ne ovako, "brine me ekumenizam" i slicne klerikalno-alarmantne doskocice. Kakav spomenik KOJEM papi? Za zlocine nad Srbima u WW2 suodgovoran je Pije XII. Ne vidim zbog cega na svetu bi mu RUSI dizali spomenik jer ni sami katolici ne znaju sta ce s njegovom kolaboracijom. Dajte konkretno kad vec znate, KO DIZE i GDE DIZE? Posto pomenuste Moskvu, valjda su radovi vec u toku pa nam recite gde i ko. Evo ovo cujem prvi put i zanima me zivo
Препоруке:
2
1
25
понедељак, 28 новембар 2011 21:16
ime
@čitalac
A, šta ti čitaš majstore ,kad ne znaš da je u Moskvi podignut spomenik Papi Jovanu Pavlu drugom ?Nego za tebe i ostale jugoslovenčine,(Titovog modela)ISTO PITANJE ! šTA OD NAPISANOG ZA SOVJETA PUTINA NIJE TAČNO?Da je pevao holivudskim zvezdama ,pevao je i to kao seljače koje bi da se dopadne gradskoj deci.Da je od Rusije napravio bogatu zemlju ,jeste , ali za odabrane! Da je sa Medvedevim pretio Rusima , kako neće da čuje za nacionalnu produhovljenu opciju(doduše malo boljševički upakovano u demokratske i ostale fraze)nego samo za multikulturalnost, jeste !Da jaše tigrove i lovi avione , po američkim časopisima , lovi i jaše !Pa , šta je on onda nego ruski Tito , a ja Tita pamtim kao prevejanog zulumćara srpskog naroda !
Препоруке:
2
1
26
понедељак, 28 новембар 2011 21:26
XXX
@Olivera
Toliko o gluposti i odavanju!
Препоруке:
0
2
27
понедељак, 28 новембар 2011 22:30
Citalac
Stvarno ne znam za spomenik papi u Moskvi, evo najiskrenije. Vi sto znate, dajte lokaciju ili neku fotku. I jos bolje - obrazlozenje zbog cega je papa dobio spomenik ni manje ni vise nego - u Moskvi.
Oko Putina i pevanja, pa covek je (izmedju ostalog) i show-biz zvezda. Nije sramota biti seljace, niti privilegija biti gradsko dete (btw, ta malogradjanska opsesija u pomenutom Holivudu ne postoji, jer su tamo manje-vise SVI seljaci an' proud of it... samo u malogradjanskoj (drugo)Srbiji ljudi isticu dve generacje na betonu kao nekakvu cast i pritom zvuce kao da su smislili lek protiv leukemije.
A u Holivudu je stvar prestiza kad te primi Putin, sto sa US-predsdnicima odavno nije slucaj.
Oko bogate zemlje za odabrane, u Americi 1% stanovnistva kontrolise 47% nacionalnog bogatstva. Prosecan Rus se iz 2011 ne bi ni mrtav vratio u 1988 ili u 1996, stvari nisu idealne ali idu na bolje. Rusija se razvija kao Amerika u doba Ruzvelta. Sta da vam kazem. Patite :).
Препоруке:
3
0
28
понедељак, 28 новембар 2011 22:57
ime
@čitalacАko imaš internet , a vidim da imaš, ukucaj "papa u moskvi" i dobićeš nešto.A, priču o seljacima i građanima si ti izmislio, ja sam napisao nešto drugo.I da ne zaboravim, bogatstvo nije samo u parama.To te je , ma sve vas titoiste neuke , naučio bezbožnički režim koji je od golja pravio kulturnjake , direktore i političare.Živela Srbija, ponosna čestita i uspešna, a ne vaša slinava , partijska i bezobrazna!
Препоруке:
1
2
29
уторак, 29 новембар 2011 05:12
Citalac
@ ime
Vidim da je papa dobio BISTU (ne spomenik!) u DVORISTU neke univerzitetske biblioteke, i to kao deo neke protokolarne medjunarodne saradnje. U rusiji zive i katolici, kao sto su i Rusi ostovani kulturno u zapadnim zemljama i ne vidim gde je problem. Gde ti i ekipa ucitavate da su mu Rusi dali "spomenik zbog genocida nad Srbima", valjda znas samo ti. Inace, u zemlji za ciji racun ovde ovako smehotresno opanjkavate Rusiju (SAD), skole nose naziv "Alojzije Stepinac". Fora je u tome sto i dalje mislite da su svi ludi i da ovim vokabularom Ljoticevih zandarma mozete nesto da promenite ('hocu slobodnu Srbiju!", kako da ne, evo potrcase da ti je daju oni snajperuju Srbe na Kosovu... pritom ovde pljujes RUSIJU i zamenjujes teze). I zasto kazes "Sovjet" kao da je to nesto lose? nisu ti valjda srcu blizi oni koje su Sovjeti pregazili tenkovima kad su oslobadjali i TEBE?
Препоруке:
0
0
30
уторак, 29 новембар 2011 05:14
Citalac
ime:
To te je , ma sve vas titoiste neuke , naučio bezbožnički režim koji je od golja pravio kulturnjake , direktore i političare.
Pa sto ne kazes odma', vi polupismeni se i BOJITE situacije u kojoj su "seljaci i golje" tretirani kao ravnopravni, i uce da citaju, pisu i zavrsavaju doktorate. Umesto da im ti i ekipa pricate kvislinske pricice, secerite im Ameriku i plasite ih 'zlim boljsevicima u Rusiji'). Prosla odavno ta vremena.
Препоруке:
0
0
31
уторак, 29 новембар 2011 11:32
thinking maize@ XXX, "ime" и још понеки
Г-дине "XXX", пратим Вас, нисте лоши, али "московски Конузин", да нисте претерали?! Ако покушавате да одредите улогу Мајкла МакФола, новог америчког амбасадора у Москви, једног од КЉУЧНИХ кадрова State Department-a, његова је УПРАВО да РОВАРИ, али НЕ као Конузин (како СПИНУЈЕТЕ!), већ по рецептури нама познатог Вилијама Монтгомерија! Ако сте добронамерни, нађите нешто боље (управо сам Вам пружио!), а ако нисте, спинујте и даље! Избор је Ваш! Сад г-дин "ime"! Интересантно, човек је за свету Русију и Србију и против папе и екуменизма, а пише GAJEVICOM! Ето, БАШ се тај Ђаво крије у ДЕТАЉУ! Шта ћете, "заклела се земља рају"! Па ћу зато сад да кажем неку реч о српским православним ревивалистима. Не кажем "православни талибани", већ БАШ "ревивалисти", јер исти желе ОБНОВУ православља!? Што је ДОБРО, али КАКО желе!? Да ли њихова ЖЕЉА одише тамјаном или "смрадом сумпорним"! И оно "бољшевици" и "сељачија"!? Ц, ц, ц... Је ли они СНИСХОДЕ ГРЕШНИКУ или желе да СПАЛЕ ГРЕШНИКА!? РАЗЛИКА НИЈЕ МАЛА!
Препоруке:
1
0
32
уторак, 29 новембар 2011 11:41
thinking maize@ XXX, "ime" и још понеки, наставак
Да, да Пријатељи, РАЗЛИКА УОПШТЕ НИЈЕ МАЛА! О томе је писао и св. апостол и јеванђелист Матеј у Беседи на Гори! Да подсетим: "Јер ако опростите људима њихове грешке, опростиће и вама Отац ваш небески; ако ли не опростите људима, ни Отац ваш неће опростити грешака ваших." Звучи познато!? Па да укажем на два СКОРИЈА случаја и то БАШ у нашој СПЦ! Један везан за снисхођење и ОПРОСТ грешнику, а други на "СПАЉИВАЊЕ ВЕШТИЦА". Елем, јер се "Слободна српска црква", предвођена епископом Дионисијем ОДВОЈИЛА од МАЈКЕ ЦРКВЕ СПЦ, а због ИЗБОРА епископа Германа за патријарха СПЦ, под ПРИТИСКОМ комуниста!? Јесте! Јел су били у праву МОРАЛНО!? Јесу! Јесу ли били у праву КАНОНСКИ!? НИСУ! Како је та РАНА раскола ЗАЦЕЉЕНА!? То исто су питали наше архијереје припадници руске заграничне цркве, којима је ПОНУЂЕНО да се ПОМИРЕ са МАЈКОМ ЦРКВОМ, Московском патријаршијом!? Одговорено им је: СНИСХОЂЕЊЕМ! И Руси се МИРЕ! Пример други! А како је СПЦ поступила по питању поступака епископа Артемија!?
Препоруке:
1
0
33
уторак, 29 новембар 2011 11:58
thinking maize@ XXX, "ime" и још понеки, још један наставак
Да, Пријатељи, ЗАР СТЕ ТАКО БРЗО ЗАБОРАВИЛИ НА СМЕНУ ЕПИСКОПА Артемија!? Питао сам наше Србе из Косовске Митровице неки дан то о Артемију. Ћутали су, па рекоше: "И Артемије је причао и проклињао Слободана Милошевића и зазивао НАТО да ослободи Косово, па кад виде да су га МАНГУПИ ПРЕВАРИЛИ, промени плочу, али КАСНО! Није лепо како су га сменили, водио нас је добро после 1999, али И ОН је НЕКЕ Србе ПРОКЛИЊАО!" Ето видите г-до православни ревивалисти КАКО ТО ИЗГЛЕДА, када НЕ СНИСХОДИТЕ ГРЕШНИКУ, који има добре НАМЕРЕ! Врати Вам се! Зато: "Не судите, да не будете осуђени; јер каквим судом судите, судиће вам се, и каквом мером мерите, одмериће вам се. А што гледаш трун у оку брата свога, а у свом оку греде не примећујеш? Или како ћеш рећи своме брату: пусти да извадим трун из твога ока, а гле, греда у оку твоме?", како и даље стоји у "Беседи на Гори"! И још нешто, православље ЈЕСТЕ ОСНОВА ИДЕНТИТЕТА Руса и Срба, али НИЈЕ ЈЕДИНО! Сетите се нашег српског ПРАВОСЛАВНОГ обичаја СЛАВЕ!?
Препоруке:
1
0
34
уторак, 29 новембар 2011 12:06
thinking maize@ XXX, "ime" и још понеки, још мало па крај
Да ли ЗНАТЕ КАКО је настала СЛАВА!? Приписују њен настанак светом Сави, али ОБЈЕКТИВНО њено порекло је НЕЈАСНО! Оно што је јасно јесте да ПОРЕД НЕДВОСМИСЛЕНО ПРАВОСЛАВНЕ ФОРМЕ и СУШТИНЕ има и друге слојеве! Које!? ПАГАНСКЕ! Све је везано за слављење природних сила које одређују циклусе у природи, од којих зависи опстанак човеков! Једном речју славе репрезенте тих природних сила, али не оличене у паганским божанствима, већ у сад православним свецима! Ајд леба Вам драги наши православни ревивалисти објасните ми ЗАШТО је ЈЕДАН од НАЈВЕЋИХ СРПСКИХ ПРАВОСЛАВНИХ ПРАЗНИКА, Видовдан? Као и зашто се ВРХОВНО БОЖАНСТВО ПАГАНСКИХ СЛОВЕНА, ergo И Срба, зове УПРАВО Вид, Бог СУНЧЕВЕ СВЕТЛОСТИ! Свети Сава, ако је то урадио, тј. ПОПРАВОСЛАВИО НАШЕ ПАГАНСТВО, тако да Срби ЈОШ ДУБЉЕ ПРИХВАТЕ ХРИШЋАНСТВО, онда је он учинио ВЕЛИКУ СТВАР! И тиме је ублажио БЕС Немањин, својевремено уперен против богумилства, коме су се неки Срби одавали! ЗАТО Срби називају Немњиће НЕ САМО СВЕТИМА, већ и БЛАГОРОДНИМА!
Препоруке:
1
0
35
уторак, 29 новембар 2011 12:17
thinking maize@ XXX, "ime" и још понеки, крај
БАШ зато су Немањићи БЛАГОРОДНИ, зато што нису били само МАЧ и ДЕСНИЦА ХРИШЋАНСТВА, већ и благотворна рука која лечи ране и СНИСХОДИ! Сетите се шта је ГОСПОД и СПАС Наш Исус Христос рекао о вери Лонгина Сотника и Самарићанке!? Је ли морам да Вас подсећам! Зато судите по ДЕЛИМА, а не само по речи! И управо ТАКО ГОВОРАШЕ Господ и Спас Наш! Вера без дела је мртва! Као и дела без речи! Као што важи друго, важи И ПРВО! Зато снисходите! За почетак прихватите се дела оца Тадеја и дела и живота патријарха нашег Павла! СМИРЕНОСТ ПРЕ СВЕГА, а онда СНИСХОЂЕЊЕ, УПОРНОСТ и НЕОДСТУПНОСТ! Ја сам тако нешто видео пре неки дан код наших Срба на барикадама, УПРАВО ТО! БАШ као код патријарха Павла: СМИРЕНОСТ ПРЕ СВЕГА, а онда СНИСХОЂЕЊЕ, УПОРНОСТ и НЕОДСТУПНОСТ! Ти људи ЖИВЕ, а ми овде, ДА ЛИ СМО СЕ МИ ОВДЕ ЗАГЛЕДАЛИ У СВОЈЕ СРЦЕ!? Јер: "Лицемере, извади прво греду из свога ока, па ћеш тада гледати да извадиш трун из ока брата свога." Монаси за себе кажу да су НАЈГОРИ од СВИХ ЉУДИ! Размислите зашто!?
Препоруке:
1
0
36
уторак, 29 новембар 2011 22:56
ime
Ova se polemika baš "proširila"!Nego ,prvo za GAJEVICU.U redu , ali je to toliko nebitno da sam spsreman da za toplatim.Drugo,o boljševicima !Kad to kažem ilinapišem mislim na njihov mentalitet,karakter, dušu , kako god hoćete , a ne samo na boljševike iz "revolucija".Ne mogu da verujem da na te fazone pokušavate da ubijete istinu.Radi se o tehnologiji vlasti , a nju takvu (boljševičku)Bog ne voli.Treće,ekumenizam je svejeres i tačka.Dogma je u pitanju,pravoslavci!Nema u veri sive zone, osim ako niste političari, koji su izuzetno obrazovani( tomislim o thunkung mai..).Ovaj što na konstataciju lupa etikete me ne zanima!Rusi su jedno , ruska vlast je drugo i šta sad?Četvrto,Ljotić!O čemu bre pišete?Kakav bre Ljotić , ja pričam o tome šta se sešava onima koji obezbože sebe , a obogotvore čoveka koji im se učini dobar da im ispuni neke želje.Uostalom hvala vami trn u mom oku se izvadili , a sa balvanom u vašem ne znam šta ćete.Uvalite ga meni u oko, valjda je to u duhu pravoslavlja?
Препоруке:
0
0
37
среда, 30 новембар 2011 12:27
thinking maize@ ime
Г-дине, кад већ рекосте да можете да пишете И НА ЋИРИЛИЦИ, УЧИНИТЕ ТО! Друго, врло добро знам шта је "упорство у непокајању", као МЕРА ПРОЦЕНЕ да ли неко "хули на светог духа"! Исто тако, прочитајте поново св. апостола Павла где каже: "aко је муж идолопоклоник, а жена верна, нека се не раздваја од мужа, јер је И ОН благословен женом..." и тако даље, као што знате. Даље, факат је да су многи Срби, а и Руси остали верни речју МАТЕРИЈАЛИСТИЧКИМ веровањима, али ДЕЛОМ НЕ СПРЕЧАВАЈУ верне да буду са Богом, па их ЧАК и ПОМАЖУ! Којом ће БРЗИНОМ ти НЕ-ВЕРНИ ПОНОВО ПОСТАТИ ВЕРНИ, то је већ ДРУГО ПИТАЊЕ, то ОСТАВИТЕ Богу Оцу, јер САМО ОН ЗНА ШТА ЋЕ БИТИ У БУДУЋНОСТИ и САМО ОН ПРОЦЕЊУЈЕ ЉУДСКА СРЦА! Ми смо овде као ЊЕГОВИ ПОМОЋНИЦИ, не као ЊЕГОВИ ОФИЦИРИ, ако знате шта хоћу да кажем! Треће, да ли сте чули за ЧУВЕНУ/"ЧУВЕНУ" (узмите по нахођењу!) ВИЗАНТИЈСКУ и ПРАВОСЛАВНУ ИКОНОМИЈУ!? Е, ако знате шта је то, много тога ће Вам се касти! Ако не знате, па обавестите се! Свако добро и Бог посреди нас!
У поређењу шта нама раде ови са друге стране- од контроле свих медија до састављања владе, Конузинови "испади" су минорни покушаји да се чује глас тихе и потлачене већине.
Е сад, проблем је што западњаци и њихови стипендисти нису толико толерантни да чују било шта друго осим своје заглушујуће пропаганде. Зато их је Конузинов шамар онако заболео, а ми обични смртници се томе толико обрадовали.
E i ti ga baćo svašta nalupeta.
Pa ne mogu svi ljudi biti ko dragan veselinov.
Svi drugi lepe etikete a ti ne! Ti si, valjda od boga poslan. Kako to tako lako deliš ruski narod od boljševika. Da li si pogledao ankete koje kazuju ko je najpopularnija istorijska ličnost ili državnik Rusije ili koje ideje u Rusiji imaju najvi[e pristalica. Prodaj svoje pričice deci iz obdaništa, možda čete bolje shvatiti.
Знају Руси одакле прети највећа опасност и знају да на њих Запад неће кренути бомбардерима и тенковима, него ће покушати да им подметне Тројанског коња, па зато и упозоравају унапред да су прозрели игру и да знају ко су им непријатељи. Пред Путином је још много изазова и он ће стварно морати да се обрачунава са тим проамеричким снагама у земљи, али и да заузда своје партијске другаре који не знају да крадуцкају него краду на велико. А народ тешко живи...
Руска централна телевизија показала је деловање чланова Отпора у Подмосковљу. Пратили их и снимили.
Прате и све остале. Номина сунт одиоза. Знају они који су, па да их не прозивамо.
E, blago tebi, kako je tebi dobro prijatelju!!!
Još jedan boljševik! E, ako me vi napadate ,onda sam srećan čovek , a ne neko kome neko mora da bude gazda.Aman , Srbine , ako to uopšte jesi , jer Srbi vole slobodu ,a ti jaram.Da li je iko prebrojao koliko je omiljen u svoje doba bio Tita ?Mora da si titoista, staljinista , šta li? Ti si još jedan od onih koji kad uprska voli da pozove starijeg brata da se šiba.E, moj boljševiku.I tebe da pitam šta od onoga što sam napisao nije tačno?
Ti mi Jagoše deluješ kao pravi srpski rusofil, a ne neko ko ne zna šta oseća i šta piše, te ti kažem , nemoj da pretvaraš čoveka u Boga.Nisu Rusi baš srećni.Imali su jaram , imaju ga i sada.Dobro je da medijski "sovjeti" pune uši , kako su raščistili sa nevladinim organizacijama...,ali imaju oni druge vaćaroše.Rus u Rusiji ,ako nije lojalan režimu , prolaz kao Srbin (dostojanstveni) u Srbiji.Novi svetski poredak je dodelio svakome teritoriju na kojoj će razvodnjavati ili pritiskati narod(u zavisnosti o kom narodu je reč), te tako i Sovjeti.Ne veruj brate boljševicima, jer nose u sebi mržnju i služe se batinom.Ja neizmerno volim ruski narod , ali iskustvo me uči(Tito, Sloba...)da ljudima na vlasti ne verujem.Ako je to greh, onda mi oprosti.
I ja cesto pocnem da sumnjam kao i ti i nimalo mi se nesvidja to sto ekumenizam cveta u Rusiji i sto Rusi dizu spomenik u Moskvi papi koji je organizovao klanje Srba. Ali iskreno se nadam da Ruski politicki vrh nije umesan u tu igru zvanu NSP. Sta drugo moze da nas drzi u zivotu ovako propale i potonule osim vera u uzdizanje Rusije.
A, šta ti čitaš majstore ,kad ne znaš da je u Moskvi podignut spomenik Papi Jovanu Pavlu drugom ?Nego za tebe i ostale jugoslovenčine,(Titovog modela)ISTO PITANJE ! šTA OD NAPISANOG ZA SOVJETA PUTINA NIJE TAČNO?Da je pevao holivudskim zvezdama ,pevao je i to kao seljače koje bi da se dopadne gradskoj deci.Da je od Rusije napravio bogatu zemlju ,jeste , ali za odabrane! Da je sa Medvedevim pretio Rusima , kako neće da čuje za nacionalnu produhovljenu opciju(doduše malo boljševički upakovano u demokratske i ostale fraze)nego samo za multikulturalnost, jeste !Da jaše tigrove i lovi avione , po američkim časopisima , lovi i jaše !Pa , šta je on onda nego ruski Tito , a ja Tita pamtim kao prevejanog zulumćara srpskog naroda !
Toliko o gluposti i odavanju!
Oko Putina i pevanja, pa covek je (izmedju ostalog) i show-biz zvezda. Nije sramota biti seljace, niti privilegija biti gradsko dete (btw, ta malogradjanska opsesija u pomenutom Holivudu ne postoji, jer su tamo manje-vise SVI seljaci an' proud of it... samo u malogradjanskoj (drugo)Srbiji ljudi isticu dve generacje na betonu kao nekakvu cast i pritom zvuce kao da su smislili lek protiv leukemije.
A u Holivudu je stvar prestiza kad te primi Putin, sto sa US-predsdnicima odavno nije slucaj.
Oko bogate zemlje za odabrane, u Americi 1% stanovnistva kontrolise 47% nacionalnog bogatstva. Prosecan Rus se iz 2011 ne bi ni mrtav vratio u 1988 ili u 1996, stvari nisu idealne ali idu na bolje. Rusija se razvija kao Amerika u doba Ruzvelta. Sta da vam kazem. Patite :).
Vidim da je papa dobio BISTU (ne spomenik!) u DVORISTU neke univerzitetske biblioteke, i to kao deo neke protokolarne medjunarodne saradnje. U rusiji zive i katolici, kao sto su i Rusi ostovani kulturno u zapadnim zemljama i ne vidim gde je problem. Gde ti i ekipa ucitavate da su mu Rusi dali "spomenik zbog genocida nad Srbima", valjda znas samo ti. Inace, u zemlji za ciji racun ovde ovako smehotresno opanjkavate Rusiju (SAD), skole nose naziv "Alojzije Stepinac". Fora je u tome sto i dalje mislite da su svi ludi i da ovim vokabularom Ljoticevih zandarma mozete nesto da promenite ('hocu slobodnu Srbiju!", kako da ne, evo potrcase da ti je daju oni snajperuju Srbe na Kosovu... pritom ovde pljujes RUSIJU i zamenjujes teze). I zasto kazes "Sovjet" kao da je to nesto lose? nisu ti valjda srcu blizi oni koje su Sovjeti pregazili tenkovima kad su oslobadjali i TEBE?
Pa sto ne kazes odma', vi polupismeni se i BOJITE situacije u kojoj su "seljaci i golje" tretirani kao ravnopravni, i uce da citaju, pisu i zavrsavaju doktorate. Umesto da im ti i ekipa pricate kvislinske pricice, secerite im Ameriku i plasite ih 'zlim boljsevicima u Rusiji'). Prosla odavno ta vremena.