Srpska Napredna Stranka je alter-ego "maticne" fabrike lazi tj. Demokratske Stranke. Mediji i citava politicka mafija koja je za dolare izvela "obojenu revoluciju" neprestano neumorno uporno medijski promovise SNS kao jedinu opoziciju tako vrseci psiholoski pritisak na javnost da na sledecim "slobodnim" izborima "tranzicioni gubitnici" opet izaberu marionete Brisela i Vasingtona koje bi tako nastavile za Srbiju kobnu spoljnu politiku SAD tj. - promocijom SNS-a kao opozicijje se ostvaruje ono sto Jenkiji stratezi nazivaju Continuity of government (COG):
http://en.wikipedia.org/wiki/Continuity_of_government
Preporuke:
32
4
2
sreda, 09 novembar 2011 04:20
GOLEMI
sto,da niste nesto drugo ocekivali,pa iz iste kuhinje je spremano,istim zacinima zacinjeno a ti Srbine jedi i umiri,al polako,ako pameti nemas,no inat nas je odrzao njemu hvala i ovaj put ce....
PS-zuti,crveni i crni----ds,sps i grobar----boje nemacke zastave---e nazdravlje hr.file
Preporuke:
27
4
3
sreda, 09 novembar 2011 04:24
Ružičasti panter
Od programa sam video ono što je preneto u NSPM. Ako navedene tačke nisu razrađene sa mehanizmima za njihovu realizaciju, onda je to prosto smešno. Kao kad bi mi lekar prepisao terapiju: "Pacijent treba da bude zdrav".
Preporuke:
28
4
4
sreda, 09 novembar 2011 05:11
jazavac
Zuce, od zutog, o zar se i to moze. Moze, pokazase Toma i Vucic.
Preporuke:
25
3
5
sreda, 09 novembar 2011 05:54
MP
Prokomentarisao bih samo izjavu Dejana Vuk Stankovića da je spoljna politika SNS kopija četiri stuba Vuka Jeremića.Prvo Vuk Jeremić je samo mali od palube Borisa Tadića, jer je on samo odličan potrčko.Drugo ako pamćenje ne služi DVS, da ga podsetim da su reči Kina,Rusija,Indija ili brazil i ostali nesvrstani bile zabranjene u Srbiji Borisa Tadića(a i pre, posle 5 oktobra)jer jedino evro-atlanske integracije nisu imale alternativu.Pre bi se svakako moglo reći da ustvari Tadić(i njegovi slabo obavešteni savetnici), pod pritiskom svetskih činjenica kopira predlog spoljne politike Nikolića.
Preporuke:
17
5
6
sreda, 09 novembar 2011 09:04
Iluzionisti-luzeri
Nikolić , Vučić, Jorgovanka... oni će napraviti progres Srbiji !
Slažem se sa g-dinom Gligorovim, program nije operativan, prema tome to je spisak lepih želja i kontinuitet politike već viđene.
Šta je strateški razvojni cilj Srbije, to se ne spominje i kojom strategijom doći do njega, populizam o evropskom putu , čista nebuloza !
Ako ovi budu vodili Srbiju naredne četiri godine, samo će javni dug Srbije biti veći za dvadesetak milijardi dolara.
Preporuke:
19
6
7
sreda, 09 novembar 2011 09:32
baštovan
Prodali bi za bud zašto Elektroprivredu Srbije, i Telekom, sve u paketu Gerhardu Šrederu i njegovim drugarima oligarsima, i to je ceo njihov program.
Preporuke:
16
3
8
sreda, 09 novembar 2011 10:19
Atila bič Božji
Spas za Srbiju su samo one stranke koje se otvoreno protive učlanjenju u EU, sve ostalo je šminkanje izdaje!
Preporuke:
20
3
9
sreda, 09 novembar 2011 11:14
hronika najavljene smrti
Tačno, samo lista želja. Prazne reči, i to jedne te iste. Isti bi bili i rezultati kad bi bili izabrani. Birači bi ponovo bili obmanuti. Po koji put?
Preporuke:
10
2
10
sreda, 09 novembar 2011 11:15
Jagoš
Kakav program,kakvi bakrači.
Ovaj je školski primer - kako da navuče narod da za SNS glasa, da sa DS preuzmu vlast - drugo ništa.
SNS je prazna priča, ne mogu oni ništa da promene, samo su se nakačili na Evropu i Tadića.
Dobili su zadatak, obećali su da će da ga izvrše. Ući će oni ne samo u NATO, nego gde god ima vazelina.
Od Nikolića i Vučića može se očekivati vrćenje u krug i zamajavanje.
Upitajmo se samo kako su od Radikala postali NATOvci, tako će postati šta god GAZDA zasvira.
Ni Lili Marlen neće im biti strana.
Držimo se podalje od ovih prevaranata i njihovog mahanja svim zastavama.
Za oceniti je da su napredniji od "PREPORODA" Vuka Draškovića.
Ako su izdali čoveka koji brani Srbe u Hagu, koga neće prevariti. Namera im je vlast.
Kada bi znali koji je mamac za prevaru sitnih riba najpouzdaniji - takav program bi i napisali.
Od svih partija, SNS je najneiskkreniji.
Preporuke:
17
3
11
sreda, 09 novembar 2011 12:37
Milutin
Program SNS-a je njihov program!
Lažni su ovi analitičari, ima sličnost samo oko "Kosova i Jevropa" i tu je najveća zamerka, i tu su isti kao i DS! I oko rešavanja pitanja KiM je sumnjiv program!
Što se tiče ekonomsko-društvenog programa, on je korektan!
Što ništa nisu iz tog ekonomskog programa sproveli ovi u DS-u do sada!? Samo priča a nigde i ne piše u njihovom programu!
Drugo, nije isti bar što se tiče vojske, pozitivno je što u programu SNS piše da se vraća VOJNA OBUKA za mladiće, koja je neophodna, svi imaju služenje vojnog roka, a dužina je u zavisnosti od opasnosti. Šiptarima formiraju Vojsku, Albanija,... služi se vojska!?
Vojska mora da postoji da ODVRAĆA nerijatelja, ovakva današnja vojska je kilava, oficiri u kasarnama utovaruju kamione, čiste kasarne, jer nema regruta!
Neka DS ponudi svoj program i ostale stranke, pa da uporedimo!
Istine radi!
Preporuke:
5
6
12
sreda, 09 novembar 2011 14:22
Slavomir Srpski
Licno ne verujem u programe, jer po iskustvu ni jedna stranka nije ostvarila svoj program pri dolsaku na vlast. Pre svega program DS, koji nije ispunjen ni u cemu: od "I Kosovo i Evropa" programa ostvareno je " ni Kosovo ni Evropa", kao i od 200.000 novih radnih mesta, besplatnih akcija i mnogo cega drugog.
Stoga cak i da je program SNS isti sa tim bivsim programom DS, ono sto je bitno d li ce bolje da rade i da taj program ostvare (u zakonskom i punom postovanju Ustava). U stvari nije to nikakva novost, jer je vec godinama tvrdnja Nikolica da oni imaju isti progrma ali "da bi to odradili mnogo bolje". Sa druge strane, cinjenica je da je najveci deo pobornika SNS okrenjen prema alternativnom pravcu razvoja, pre svega sa Rusijom: dokaz je i aplauz Ambasadoru Konuzinu na njihovoj sednici, kao i zvanicna bliska saradnja SNS sa Jedinstvenom Rusijom. To su ipak znaci da bi delovanje SNS ako di dosli na vlast bila znatno drugacije nego sadasnje delovanje ove vlade.
Preporuke:
3
0
13
sreda, 09 novembar 2011 14:31
Stevan
Komentarisu samo ostrasceni radikali i zuti koji se plase.Koje su nama gradjanima alternative sadasnjoj vlasti? Slozicete se samnom da jedine dve stranke koje mogu da izborima osvoje vlast sada u zemlji su DS i SNS.Sve i da mi se svidjaju programi drugih stranaka one bez prve dve nemaju sanse.Zuti su pokazali da neznaju, ne umeju, ili nece da promene nista na bolje.Meni je licno ukradeno 11 godina zivota sa uskracivanjem svih osnovnih ljudskih i gradjanskih prava.Jedini miran put za neophodnu smenu nesposobne vlasti su izbori. Sada,sto su ciljevi isti kod obe stranke ne mora da znaci da ce programski put do ostvarenja tih ciljeva biti isti pa analiticari koji neznaju detalje ne mogu o tome da se validno izjasnjavaju.Reci su svuda iste,ali mene kao gradjanina interesuju dela.Dusebriznicima porucujem da ne brinu, ukoliko su SNS isti ili gori od zutih uvek nam na raspolaganju stoji ustanak naroda i gradjana protiv izdajnika.Niko ne polaze pravo na Narod i Drzavu . Oni su iznad njih.!
Preporuke:
2
6
14
sreda, 09 novembar 2011 16:12
Ružičasti panter @ Stevan
Niti sam ostrašćeni radikal, niti se plašim žutih. Jednostavno smatram da je neozbiljno pisati i govoriti o ciljevima ako se ne navedu (uverljivi) načini da se ti ciljevi ostvare. U protivnom to liči na ono dečije "kad porastem cilj mi je da budem glumica" ili, "kad porastem cilj mi je da budem milioner". Samo što jedna politička partija ne bi smela da bude na nivou dečije pameti i dečijeg shvatanja sveta. Ili -što je verovatnije- rukovodstvo te partije smatra da ima posla sa infantilnim biračima. Možda su u pravu. Videćemo koliko će njih glasati za ovu smejuriju od nazovi programa.
Preporuke:
7
0
15
sreda, 09 novembar 2011 16:39
Dejan
Ima jedna bitna stvar. Narod ne bi želeo da čuje pravi recept za preporod Srbije. Čedina koalicija, sazdana na liniji manjeg otpora, misli da se može bolje bez žrtve, ostali građani slično razmišljaju.
Srbija prvo treba da izvozi robu, jer smo mala zemlja i tržište.
Kurs od 100 dinara za evro je nepovoljan, pa bi morali kao Kinezi da se držimo politike "slabe valute". To u praksi znači da bi evro morao da ode na 150. Povećali bismo izvoz, drastično smanjili odliv para, tj. uvoz.
Ali bi evro bio 150, a plate bi bile obezvređene. Ko bi na to pristao?
Zbog spoljnog duga bismo morali da zamrznemo plate i penzije duže vremena, da se izvučemo iz dugova, i smanjimo budžetske rashode.
Zaustavljanje bele kuge bi podrazumevalo zabranu abortusa, osim u slučajevima silovanja, medicinskih razloga i još nekoliko izuzetaka.
Vojni rok bi ponovo morao da se služi, i to zbog smanjenog broja regruta opet godinu dana.
Ko bi navalio da glasa za takav program?
Preporuke:
3
0
16
sreda, 09 novembar 2011 16:46
Dejan
Mene najviše zanima koji je cilj prenošenja mišljenja perjanica druge Srbije na ovim stranama.
Šta je cilj?
Dezavuisanje trenutno jedine opozicione stranke koja može da sruši petooktobarski režim?
Da li je cilj da Tadić sa Čedom vlada još dugo?
Šta je cilj ovoga svega?
DSS i SRS su trenutno minorne stranke. Pozabavite se tom činjenicom, pustite SNS.
Preporuke:
2
2
17
sreda, 09 novembar 2011 18:28
Dijasporac "Ko bi navalio da glasa za taj program"
Trebao si još dodati , kresanje administracije odnosno partijske javne uprave, " stručnjaka" u javnim preduzećima, strategiju za borbu protiv korupcije koja guta veliki deo javnih prihoda, nepotizam itd. , ko ima taj program i ko ga prezentira javnosti?
Naravno Koštunica, ne koristi tupavu floskulu I Evropa i Kosovo i Evropa bez alternative , lepo čovek kaže, alternativa je Srbija,zamena radi zamene, Kurta-Murta ne znači ništa.
Glasač koji veruje u imaginarnu evropsku budućnost je hipnotisan, neka glasa za te izraubovane floskule, posledice će trpeti.
Dakle nije u pitanju druga Srbija i žuti, nego potriotizam bez " varijacija" !
Preporuke:
3
0
18
sreda, 09 novembar 2011 22:43
Ružičasti panter @ Dejan
Postoji jedan relativno jednostavan način da ova zemlja izađe iz krize. Ceh bi platili samo najimućniji, tačnije, oni koji su postali imućni na račun ovog društva a ne svojim radom. Koji je to način? Pa evo, treba krenuti od oporezivanja 680 hiljada poklonjenih društvenih stanova. Njihova vrednost iznosi 34 milijarde evra (i slovima trideset i četiri milijarde evra), računajući da prosečan stan ima 50 kvadrata a da je prosečna cena kvadrata 1000 evra. Ova država je znači poklonila jednom broju građana ravno 24 Telekoma. Za početak te građane oporezovati po stopi od 50% a one koji imaju tri ili četiri stana iz otkupa a takvih je prilično (nasledstvo od babe, dede, neudate tetke)njih oporezovati po stopi od 90%.A onda dići porez na dobit korporacija (privatizovanih društvenih preduzeća sada u vlasništvu "kontroverznih tajkuna") - na nivo kojim zemlje EU oporezuju dobit svojih korporacija.
http://en.wikipedia.org/wiki/Continuity_of_government
PS-zuti,crveni i crni----ds,sps i grobar----boje nemacke zastave---e nazdravlje hr.file
Slažem se sa g-dinom Gligorovim, program nije operativan, prema tome to je spisak lepih želja i kontinuitet politike već viđene.
Šta je strateški razvojni cilj Srbije, to se ne spominje i kojom strategijom doći do njega, populizam o evropskom putu , čista nebuloza !
Ako ovi budu vodili Srbiju naredne četiri godine, samo će javni dug Srbije biti veći za dvadesetak milijardi dolara.
Ovaj je školski primer - kako da navuče narod da za SNS glasa, da sa DS preuzmu vlast - drugo ništa.
SNS je prazna priča, ne mogu oni ništa da promene, samo su se nakačili na Evropu i Tadića.
Dobili su zadatak, obećali su da će da ga izvrše. Ući će oni ne samo u NATO, nego gde god ima vazelina.
Od Nikolića i Vučića može se očekivati vrćenje u krug i zamajavanje.
Upitajmo se samo kako su od Radikala postali NATOvci, tako će postati šta god GAZDA zasvira.
Ni Lili Marlen neće im biti strana.
Držimo se podalje od ovih prevaranata i njihovog mahanja svim zastavama.
Za oceniti je da su napredniji od "PREPORODA" Vuka Draškovića.
Ako su izdali čoveka koji brani Srbe u Hagu, koga neće prevariti. Namera im je vlast.
Kada bi znali koji je mamac za prevaru sitnih riba najpouzdaniji - takav program bi i napisali.
Od svih partija, SNS je najneiskkreniji.
Lažni su ovi analitičari, ima sličnost samo oko "Kosova i Jevropa" i tu je najveća zamerka, i tu su isti kao i DS! I oko rešavanja pitanja KiM je sumnjiv program!
Što se tiče ekonomsko-društvenog programa, on je korektan!
Što ništa nisu iz tog ekonomskog programa sproveli ovi u DS-u do sada!? Samo priča a nigde i ne piše u njihovom programu!
Drugo, nije isti bar što se tiče vojske, pozitivno je što u programu SNS piše da se vraća VOJNA OBUKA za mladiće, koja je neophodna, svi imaju služenje vojnog roka, a dužina je u zavisnosti od opasnosti. Šiptarima formiraju Vojsku, Albanija,... služi se vojska!?
Vojska mora da postoji da ODVRAĆA nerijatelja, ovakva današnja vojska je kilava, oficiri u kasarnama utovaruju kamione, čiste kasarne, jer nema regruta!
Neka DS ponudi svoj program i ostale stranke, pa da uporedimo!
Istine radi!
Stoga cak i da je program SNS isti sa tim bivsim programom DS, ono sto je bitno d li ce bolje da rade i da taj program ostvare (u zakonskom i punom postovanju Ustava). U stvari nije to nikakva novost, jer je vec godinama tvrdnja Nikolica da oni imaju isti progrma ali "da bi to odradili mnogo bolje". Sa druge strane, cinjenica je da je najveci deo pobornika SNS okrenjen prema alternativnom pravcu razvoja, pre svega sa Rusijom: dokaz je i aplauz Ambasadoru Konuzinu na njihovoj sednici, kao i zvanicna bliska saradnja SNS sa Jedinstvenom Rusijom. To su ipak znaci da bi delovanje SNS ako di dosli na vlast bila znatno drugacije nego sadasnje delovanje ove vlade.
Srbija prvo treba da izvozi robu, jer smo mala zemlja i tržište.
Kurs od 100 dinara za evro je nepovoljan, pa bi morali kao Kinezi da se držimo politike "slabe valute". To u praksi znači da bi evro morao da ode na 150. Povećali bismo izvoz, drastično smanjili odliv para, tj. uvoz.
Ali bi evro bio 150, a plate bi bile obezvređene. Ko bi na to pristao?
Zbog spoljnog duga bismo morali da zamrznemo plate i penzije duže vremena, da se izvučemo iz dugova, i smanjimo budžetske rashode.
Zaustavljanje bele kuge bi podrazumevalo zabranu abortusa, osim u slučajevima silovanja, medicinskih razloga i još nekoliko izuzetaka.
Vojni rok bi ponovo morao da se služi, i to zbog smanjenog broja regruta opet godinu dana.
Ko bi navalio da glasa za takav program?
Šta je cilj?
Dezavuisanje trenutno jedine opozicione stranke koja može da sruši petooktobarski režim?
Da li je cilj da Tadić sa Čedom vlada još dugo?
Šta je cilj ovoga svega?
DSS i SRS su trenutno minorne stranke. Pozabavite se tom činjenicom, pustite SNS.
Naravno Koštunica, ne koristi tupavu floskulu I Evropa i Kosovo i Evropa bez alternative , lepo čovek kaže, alternativa je Srbija,zamena radi zamene, Kurta-Murta ne znači ništa.
Glasač koji veruje u imaginarnu evropsku budućnost je hipnotisan, neka glasa za te izraubovane floskule, posledice će trpeti.
Dakle nije u pitanju druga Srbija i žuti, nego potriotizam bez " varijacija" !