Srpska Napredna Stranka je alter-ego "maticne" fabrike lazi tj. Demokratske Stranke. Mediji i citava politicka mafija koja je za dolare izvela "obojenu revoluciju" neprestano neumorno uporno medijski promovise SNS kao jedinu opoziciju tako vrseci psiholoski pritisak na javnost da na sledecim "slobodnim" izborima "tranzicioni gubitnici" opet izaberu marionete Brisela i Vasingtona koje bi tako nastavile za Srbiju kobnu spoljnu politiku SAD tj. - promocijom SNS-a kao opozicijje se ostvaruje ono sto Jenkiji stratezi nazivaju Continuity of government (COG):
http://en.wikipedia.org/wiki/Continuity_of_government
Препоруке:
32
4
2
среда, 09 новембар 2011 04:20
GOLEMI
sto,da niste nesto drugo ocekivali,pa iz iste kuhinje je spremano,istim zacinima zacinjeno a ti Srbine jedi i umiri,al polako,ako pameti nemas,no inat nas je odrzao njemu hvala i ovaj put ce....
PS-zuti,crveni i crni----ds,sps i grobar----boje nemacke zastave---e nazdravlje hr.file
Препоруке:
27
4
3
среда, 09 новембар 2011 04:24
Ружичасти пантер
Од програма сам видео оно што је пренето у НСПМ. Ако наведене тачке нису разрађене са механизмима за њихову реализацију, онда је то просто смешно. Као кад би ми лекар преписао терапију: "Пацијент треба да буде здрав".
Препоруке:
28
4
4
среда, 09 новембар 2011 05:11
jazavac
Zuce, od zutog, o zar se i to moze. Moze, pokazase Toma i Vucic.
Препоруке:
25
3
5
среда, 09 новембар 2011 05:54
МП
Прокоментарисао бих само изјаву Дејана Вук Станковића да је спољна политика СНС копија четири стуба Вука Јеремића.Прво Вук Јеремић је само мали од палубе Бориса Тадића, јер је он само одличан потрчко.Друго ако памћење не служи ДВС, да га подсетим да су речи Кина,Русија,Индија или бразил и остали несврстани биле забрањене у Србији Бориса Тадића(а и пре, после 5 октобра)јер једино евро-атланске интеграције нису имале алтернативу.Пре би се свакако могло рећи да уствари Тадић(и његови слабо обавештени саветници), под притиском светских чињеница копира предлог спољне политике Николића.
Препоруке:
17
5
6
среда, 09 новембар 2011 09:04
Iluzionisti-luzeri
Nikolić , Vučić, Jorgovanka... oni će napraviti progres Srbiji !
Slažem se sa g-dinom Gligorovim, program nije operativan, prema tome to je spisak lepih želja i kontinuitet politike već viđene.
Šta je strateški razvojni cilj Srbije, to se ne spominje i kojom strategijom doći do njega, populizam o evropskom putu , čista nebuloza !
Ako ovi budu vodili Srbiju naredne četiri godine, samo će javni dug Srbije biti veći za dvadesetak milijardi dolara.
Препоруке:
19
6
7
среда, 09 новембар 2011 09:32
баштован
Продали би за буд зашто Електропривреду Србије, и Телеком, све у пакету Герхарду Шредеру и његовим другарима олигарсима, и то је цео њихов програм.
Препоруке:
16
3
8
среда, 09 новембар 2011 10:19
Атила бич Божји
Спас за Србију су само оне странке које се отворено противе учлањењу у ЕУ, све остало је шминкање издаје!
Препоруке:
20
3
9
среда, 09 новембар 2011 11:14
хроника најављене смрти
Тачно, само листа жеља. Празне речи, и то једне те исте. Исти би били и резултати кад би били изабрани. Бирачи би поново били обманути. По који пут?
Препоруке:
10
2
10
среда, 09 новембар 2011 11:15
Јагош
Какав програм,какви бакрачи.
Овај је школски пример - како да навуче народ да за СНС гласа, да са ДС преузму власт - друго ништа.
СНС је празна прича, не могу они ништа да промене, само су се накачили на Европу и Тадића.
Добили су задатак, обећали су да ће да га изврше. Ући ће они не само у НАТО, него где год има вазелина.
Од Николића и Вучића може се очекивати врћење у круг и замајавање.
Упитајмо се само како су од Радикала постали НАТОвци, тако ће постати шта год ГАЗДА засвира.
Ни Лили Марлен неће им бити страна.
Држимо се подаље од ових превараната и њиховог махања свим заставама.
За оценити је да су напреднији од "ПРЕПОРОДА" Вука Драшковића.
Ако су издали човека који брани Србе у Хагу, кога неће преварити. Намера им је власт.
Када би знали који је мамац за превару ситних риба најпоузданији - такав програм би и написали.
Од свих партија, СНС је најнеисккренији.
Препоруке:
17
3
11
среда, 09 новембар 2011 12:37
Милутин
Програм СНС-а је њихов програм!
Лажни су ови аналитичари, има сличност само око "Косова и Јевропа" и ту је највећа замерка, и ту су исти као и ДС! И око решавања питања КиМ је сумњив програм!
Што се тиче економско-друштвеног програма, он је коректан!
Што ништа нису из тог економског програма спровели ови у ДС-у до сада!? Само прича а нигде и не пише у њиховом програму!
Друго, није исти бар што се тиче војске, позитивно је што у програму СНС пише да се враћа ВОЈНА ОБУКА за младиће, која је неопходна, сви имају служење војног рока, а дужина је у зависности од опасности. Шиптарима формирају Војску, Албанија,... служи се војска!?
Војска мора да постоји да ОДВРАЋА неријатеља, оваква данашња војска је килава, официри у касарнама утоварују камионе, чисте касарне, јер нема регрута!
Нека ДС понуди свој програм и остале странке, па да упоредимо!
Истине ради!
Препоруке:
5
6
12
среда, 09 новембар 2011 14:22
Slavomir Srpski
Licno ne verujem u programe, jer po iskustvu ni jedna stranka nije ostvarila svoj program pri dolsaku na vlast. Pre svega program DS, koji nije ispunjen ni u cemu: od "I Kosovo i Evropa" programa ostvareno je " ni Kosovo ni Evropa", kao i od 200.000 novih radnih mesta, besplatnih akcija i mnogo cega drugog.
Stoga cak i da je program SNS isti sa tim bivsim programom DS, ono sto je bitno d li ce bolje da rade i da taj program ostvare (u zakonskom i punom postovanju Ustava). U stvari nije to nikakva novost, jer je vec godinama tvrdnja Nikolica da oni imaju isti progrma ali "da bi to odradili mnogo bolje". Sa druge strane, cinjenica je da je najveci deo pobornika SNS okrenjen prema alternativnom pravcu razvoja, pre svega sa Rusijom: dokaz je i aplauz Ambasadoru Konuzinu na njihovoj sednici, kao i zvanicna bliska saradnja SNS sa Jedinstvenom Rusijom. To su ipak znaci da bi delovanje SNS ako di dosli na vlast bila znatno drugacije nego sadasnje delovanje ove vlade.
Препоруке:
3
0
13
среда, 09 новембар 2011 14:31
Stevan
Komentarisu samo ostrasceni radikali i zuti koji se plase.Koje su nama gradjanima alternative sadasnjoj vlasti? Slozicete se samnom da jedine dve stranke koje mogu da izborima osvoje vlast sada u zemlji su DS i SNS.Sve i da mi se svidjaju programi drugih stranaka one bez prve dve nemaju sanse.Zuti su pokazali da neznaju, ne umeju, ili nece da promene nista na bolje.Meni je licno ukradeno 11 godina zivota sa uskracivanjem svih osnovnih ljudskih i gradjanskih prava.Jedini miran put za neophodnu smenu nesposobne vlasti su izbori. Sada,sto su ciljevi isti kod obe stranke ne mora da znaci da ce programski put do ostvarenja tih ciljeva biti isti pa analiticari koji neznaju detalje ne mogu o tome da se validno izjasnjavaju.Reci su svuda iste,ali mene kao gradjanina interesuju dela.Dusebriznicima porucujem da ne brinu, ukoliko su SNS isti ili gori od zutih uvek nam na raspolaganju stoji ustanak naroda i gradjana protiv izdajnika.Niko ne polaze pravo na Narod i Drzavu . Oni su iznad njih.!
Препоруке:
2
6
14
среда, 09 новембар 2011 16:12
Ружичасти пантер @ Stevan
Нити сам острашћени радикал, нити се плашим жутих. Једноставно сматрам да је неозбиљно писати и говорити о циљевима ако се не наведу (уверљиви) начини да се ти циљеви остваре. У противном то личи на оно дечије "кад порастем циљ ми је да будем глумица" или, "кад порастем циљ ми је да будем милионер". Само што једна политичка партија не би смела да буде на нивоу дечије памети и дечијег схватања света. Или -што је вероватније- руководство те партије сматра да има посла са инфантилним бирачима. Можда су у праву. Видећемо колико ће њих гласати за ову смејурију од назови програма.
Препоруке:
7
0
15
среда, 09 новембар 2011 16:39
Дејан
Има једна битна ствар. Народ не би желео да чује прави рецепт за препород Србије. Чедина коалиција, саздана на линији мањег отпора, мисли да се може боље без жртве, остали грађани слично размишљају.
Србија прво треба да извози робу, јер смо мала земља и тржиште.
Курс од 100 динара за евро је неповољан, па би морали као Кинези да се држимо политике "слабе валуте". То у пракси значи да би евро морао да оде на 150. Повећали бисмо извоз, драстично смањили одлив пара, тј. увоз.
Али би евро био 150, а плате би биле обезвређене. Ко би на то пристао?
Због спољног дуга бисмо морали да замрзнемо плате и пензије дуже времена, да се извучемо из дугова, и смањимо буџетске расходе.
Заустављање беле куге би подразумевало забрану абортуса, осим у случајевима силовања, медицинских разлога и још неколико изузетака.
Војни рок би поново морао да се служи, и то због смањеног броја регрута опет годину дана.
Ко би навалио да гласа за такав програм?
Препоруке:
3
0
16
среда, 09 новембар 2011 16:46
Дејан
Мене највише занима који је циљ преношења мишљења перјаница друге Србије на овим странама.
Шта је циљ?
Дезавуисање тренутно једине опозиционе странке која може да сруши петооктобарски режим?
Да ли је циљ да Тадић са Чедом влада још дуго?
Шта је циљ овога свега?
ДСС и СРС су тренутно минорне странке. Позабавите се том чињеницом, пустите СНС.
Препоруке:
2
2
17
среда, 09 новембар 2011 18:28
Dijasporac "Ko bi navalio da glasa za taj program"
Trebao si još dodati , kresanje administracije odnosno partijske javne uprave, " stručnjaka" u javnim preduzećima, strategiju za borbu protiv korupcije koja guta veliki deo javnih prihoda, nepotizam itd. , ko ima taj program i ko ga prezentira javnosti?
Naravno Koštunica, ne koristi tupavu floskulu I Evropa i Kosovo i Evropa bez alternative , lepo čovek kaže, alternativa je Srbija,zamena radi zamene, Kurta-Murta ne znači ništa.
Glasač koji veruje u imaginarnu evropsku budućnost je hipnotisan, neka glasa za te izraubovane floskule, posledice će trpeti.
Dakle nije u pitanju druga Srbija i žuti, nego potriotizam bez " varijacija" !
Препоруке:
3
0
18
среда, 09 новембар 2011 22:43
Ружичасти пантер @ Дејан
Постоји један релативно једноставан начин да ова земља изађе из кризе. Цех би платили само најимућнији, тачније, они који су постали имућни на рачун овог друштва а не својим радом. Који је то начин? Па ево, треба кренути од опорезивања 680 хиљада поклоњених друштвених станова. Њихова вредност износи 34 милијарде евра (и словима тридесет и четири милијарде евра), рачунајући да просечан стан има 50 квадрата а да је просечна цена квадрата 1000 евра. Ова држава је значи поклонила једном броју грађана равно 24 Телекома. За почетак те грађане опорезовати по стопи од 50% а оне који имају три или четири стана из откупа а таквих је прилично (наследство од бабе, деде, неудате тетке)њих опорезовати по стопи од 90%.А онда дићи порез на добит корпорација (приватизованих друштвених предузећа сада у власништву "контроверзних тајкуна") - на ниво којим земље ЕУ опорезују добит својих корпорација.
http://en.wikipedia.org/wiki/Continuity_of_government
PS-zuti,crveni i crni----ds,sps i grobar----boje nemacke zastave---e nazdravlje hr.file
Slažem se sa g-dinom Gligorovim, program nije operativan, prema tome to je spisak lepih želja i kontinuitet politike već viđene.
Šta je strateški razvojni cilj Srbije, to se ne spominje i kojom strategijom doći do njega, populizam o evropskom putu , čista nebuloza !
Ako ovi budu vodili Srbiju naredne četiri godine, samo će javni dug Srbije biti veći za dvadesetak milijardi dolara.
Овај је школски пример - како да навуче народ да за СНС гласа, да са ДС преузму власт - друго ништа.
СНС је празна прича, не могу они ништа да промене, само су се накачили на Европу и Тадића.
Добили су задатак, обећали су да ће да га изврше. Ући ће они не само у НАТО, него где год има вазелина.
Од Николића и Вучића може се очекивати врћење у круг и замајавање.
Упитајмо се само како су од Радикала постали НАТОвци, тако ће постати шта год ГАЗДА засвира.
Ни Лили Марлен неће им бити страна.
Држимо се подаље од ових превараната и њиховог махања свим заставама.
За оценити је да су напреднији од "ПРЕПОРОДА" Вука Драшковића.
Ако су издали човека који брани Србе у Хагу, кога неће преварити. Намера им је власт.
Када би знали који је мамац за превару ситних риба најпоузданији - такав програм би и написали.
Од свих партија, СНС је најнеисккренији.
Лажни су ови аналитичари, има сличност само око "Косова и Јевропа" и ту је највећа замерка, и ту су исти као и ДС! И око решавања питања КиМ је сумњив програм!
Што се тиче економско-друштвеног програма, он је коректан!
Што ништа нису из тог економског програма спровели ови у ДС-у до сада!? Само прича а нигде и не пише у њиховом програму!
Друго, није исти бар што се тиче војске, позитивно је што у програму СНС пише да се враћа ВОЈНА ОБУКА за младиће, која је неопходна, сви имају служење војног рока, а дужина је у зависности од опасности. Шиптарима формирају Војску, Албанија,... служи се војска!?
Војска мора да постоји да ОДВРАЋА неријатеља, оваква данашња војска је килава, официри у касарнама утоварују камионе, чисте касарне, јер нема регрута!
Нека ДС понуди свој програм и остале странке, па да упоредимо!
Истине ради!
Stoga cak i da je program SNS isti sa tim bivsim programom DS, ono sto je bitno d li ce bolje da rade i da taj program ostvare (u zakonskom i punom postovanju Ustava). U stvari nije to nikakva novost, jer je vec godinama tvrdnja Nikolica da oni imaju isti progrma ali "da bi to odradili mnogo bolje". Sa druge strane, cinjenica je da je najveci deo pobornika SNS okrenjen prema alternativnom pravcu razvoja, pre svega sa Rusijom: dokaz je i aplauz Ambasadoru Konuzinu na njihovoj sednici, kao i zvanicna bliska saradnja SNS sa Jedinstvenom Rusijom. To su ipak znaci da bi delovanje SNS ako di dosli na vlast bila znatno drugacije nego sadasnje delovanje ove vlade.
Србија прво треба да извози робу, јер смо мала земља и тржиште.
Курс од 100 динара за евро је неповољан, па би морали као Кинези да се држимо политике "слабе валуте". То у пракси значи да би евро морао да оде на 150. Повећали бисмо извоз, драстично смањили одлив пара, тј. увоз.
Али би евро био 150, а плате би биле обезвређене. Ко би на то пристао?
Због спољног дуга бисмо морали да замрзнемо плате и пензије дуже времена, да се извучемо из дугова, и смањимо буџетске расходе.
Заустављање беле куге би подразумевало забрану абортуса, осим у случајевима силовања, медицинских разлога и још неколико изузетака.
Војни рок би поново морао да се служи, и то због смањеног броја регрута опет годину дана.
Ко би навалио да гласа за такав програм?
Шта је циљ?
Дезавуисање тренутно једине опозиционе странке која може да сруши петооктобарски режим?
Да ли је циљ да Тадић са Чедом влада још дуго?
Шта је циљ овога свега?
ДСС и СРС су тренутно минорне странке. Позабавите се том чињеницом, пустите СНС.
Naravno Koštunica, ne koristi tupavu floskulu I Evropa i Kosovo i Evropa bez alternative , lepo čovek kaže, alternativa je Srbija,zamena radi zamene, Kurta-Murta ne znači ništa.
Glasač koji veruje u imaginarnu evropsku budućnost je hipnotisan, neka glasa za te izraubovane floskule, posledice će trpeti.
Dakle nije u pitanju druga Srbija i žuti, nego potriotizam bez " varijacija" !