субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ненад Чанак: Да Србија има јачу кичму, ускратила би гостопримство Конузину

Kоментари (109) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 21 септембар 2011 11:57
Nije kriv čanak
Kivi smo MI!!!
Препоруке:
170
3
2 среда, 21 септембар 2011 11:58
Zika
Ne znam da li Srbija ima kicmu,ali srpski narod ima jak stomak kada trpe tebe i tebi slicne!!!
Препоруке:
281
7
3 среда, 21 септембар 2011 11:59
Slavomir Srpski
Elem, da Nenad Canak ima jacu kicmu otisao bi on direktno u Rusku ambasadu i uhapsio nepozeljnog ambasadora. Naravno u jakoj pratnji njegovih CIA-NATO prijatelja, jer je slabasan u odnosu na Ambasadora Konuzina koji bi ga licno progutao jednim zalogajem. Hajde Nenade pokazite kako imate jaku kicmu. Citava Srbija vas nestrpljivo ceka da se dokazete da ste muskarac. Nije bitno koje nacije, vi ste globalni humanitarac.
Препоруке:
211
5
4 среда, 21 септембар 2011 12:03
Milos Stankovic
Konuzin je upravo rekao pravu stvar. Jedan po jedan se prepoznaju u njegovom govoru.
Препоруке:
236
3
5 среда, 21 септембар 2011 12:05
...
Da Srbija ima srpsku vlast (a ne okupatorsku), tebi i slicnima bi pucala kicma u nekom od KP ustanova sirom Srbije.
Препоруке:
227
3
6 среда, 21 септембар 2011 12:05
Коста
Па Србија нема јаку кичму зато што јој је уграђен амерички имплантат.
Препоруке:
167
6
7 среда, 21 септембар 2011 12:10
Сима
А да, кад Србија добије кичму, мало најуримо амбасадоре САД, В.Британије, Немачке, Француске и осталих земаља које нам с времена на време узимају делове територије, с времена на време бомбардују, уцењују, обмањују... и чине разне друге изливе пријатељства (деци у школама објашњавају зашто је добро то што нам узимају Косово и Метохију, то исто говоре официрима у Дому војске Србије...) Ја бар не знам да нам је Русија радила сличне ствари. Ако Чанак зна, нек нам каже. Оно... јесте Русија кроз историју имала сукоба са већином тих земаља, па то Чанак доживљава лично, као верни поданих Хабсбуршке монархије.
Препоруке:
186
4
8 среда, 21 септембар 2011 12:11
је је како не
А што нисте критиковали Меркелову претњу Тадићу? После ње, ми смо остали краћи за север Косова. После Конузинове изјаве, ништа се није променило.
Препоруке:
172
3
9 среда, 21 септембар 2011 12:12
Бранислав
Ал зато ми морамо да те слушамо...

Треба бити безобразан и не приметити да су Русија пре 12 година и ова данас две потпуно различите државе, али Чанак то добро зна. Он се љути на Конузина зато што је оплео његове другаре и састипендисте из нво сектора.

А да Србија има иоле дипломатске кичме, најурио би све дипломате земаља које су признале независно косово и које нас и даље растурају. По чанку, они нама саопштавају "истину". За разлику од њих, Конузин је рекао праву истину, само што се она другосрбијанцима не свиђа.
Препоруке:
157
4
10 среда, 21 септембар 2011 12:16
пресудна тешкоћа
јесте.

и благо нама поред таквих мудраца!
Препоруке:
87
3
11 среда, 21 септембар 2011 12:21
Вељко Даниловић
Баш лепо. Пратим како се сви не-Срби оглашавају један по један на изјаве Конузина и само још чекам да онај про-Србин рекне коју.
Препоруке:
151
3
12 среда, 21 септембар 2011 12:23
Нн
Зло је требало сасећи у корену, али пошто се то није десило коров се проширио из Србије на целу планету (Грузија, Либија, Украјина,...), а нека се спреми Русија као и Казахстан, Азербејџан,.... Све ове наведене земље, које су сада на ураду НАТО по рецепту који је изведен у Србији 05. Октобра, требале су тада да помогну Србији у њеној одбрани од НАТО фашиста. Србија је тада била практично сама, а Милошевић је због тога платио главом. Постојала је слаба подршка Русије, али то није било довољно. Предлажем Русији да помогне српском народу да организује контрареволуцију и истера НАТО из Србије и Балкана, а пету колону у Србији сурово казни. На тај начин ће сачувати и границе Русије.
Препоруке:
127
3
13 среда, 21 септембар 2011 12:28
Mali cvrčak
Možda ne znamo šta je "Elipton" ali jako dobro znamo šta je "bunika" i kako deluje.
To znači konzumirati tu zelenu biljčicu obožavati zelene novčanice (raditi za interese imperije)i pri tome imati kičmu je nemoguć događaj.

NATO U BLATO 0,6s pred kraj.

PS. Hvala Konuzinu, molio bih vas da prenesete pismo podrške fejs grupe Александар Конузин Fan Club.
Препоруке:
123
3
14 среда, 21 септембар 2011 12:39
Goran J.
Da Srbija ima jacu kicmu, tvoj efekat i NVO placenika/saradnika bi bio sveden na razumnu meru a ne da zivis na racun poreskih obveznika te iste beskicmene Srbije...
Препоруке:
113
3
15 среда, 21 септембар 2011 12:42
nataša
Ne znam što se palite na Čankove komentare.
Препоруке:
87
7
16 среда, 21 септембар 2011 12:42
slobodan 50
još jedan, od mnogobrojnih dokaza, da je ambasador u pravu.slažem se, da SMO mi KRIVI, OSTATAK POŠTENIH GRAĐANA, KOJI JE NEAKTIVAN i koji je dopustio da ima ovaku vlast.
Препоруке:
102
3
17 среда, 21 септембар 2011 12:52
Змај од Ноћаја
Није дипломатски скандал кад нам Меркелова , после свих обећања,кад завршимо с Хагом,нареди да не чачкамо мечку око Косова.Није дипломатски скандал кад Кососровка оде да то што ће нама Меркелова рећи однесе као тазе вест Тачију.Није дипломатски скандал кад човек који је вадио органе живим људима бива председник и љуби се са Клинтоновком, није диплломатски скандал кад се Мадлен Олбрајтова хвали како је Тачију дала кључеве од своје хотелске собе.Није дипломатски скандал кад се у Политици удворички фалсификује Куманосвски споразум да би све што се тамо спрема за север Косова легализовало.Није дипломатски скандал кад Кососровка метанише Готовини свеједно што је у Хагу осуђен за злочине противу Срба .Није дипломатски скандал кад јој се Тадић извињава.И да не набрајам-Али јесте дипломатски скандал кад човек запањен да се у Србији пред неким Србима говори противу Срба па то јавно каже и напусти такву седницу.Сјајан укус и знање и равнање брутални господине
Препоруке:
118
3
18 среда, 21 септембар 2011 12:56
ВВВ
докле држава србија има намеру да толерише овакве испаде и говор мржње, изазивање верске нетрпељивости и сукоба?
како је могуће да изостане реакција тужилаштва на изјаву у којој овај пропали политичар вређа припаднике православне вере?
Препоруке:
91
3
19 среда, 21 септембар 2011 13:05
Dijasporac
Ovo je ne zaboravite Tadićev koalicioni partner, dostojanstven čovek sebi bira partnera, zar ne ???
Препоруке:
104
3
20 среда, 21 септембар 2011 13:08
Upravni odbor NISa
Nećete Čanak nikada više raditi sa državnom firmom što ste radili, nedostaje NIS, joj,joj šta je love gutala partijska oligarhija preko Upravnih odbora, zato treba vojvođanska imovina !
Препоруке:
92
3
21 среда, 21 септембар 2011 13:11
Peter RV
Ovo je jos jedan dokaz da ih je Kontuzin napravio histericnim.
Svi su oni lijepo zivjeli u mraku i ubjedjivali inostranstvo (i sami sebe) da su oni 'javno misljenje' srpskoga naroda (kojega sudbina KiM-a naravno, ne zanima), na sto su im anglo-americke ambasade burno aplaudirale.
Odjedamput se pojavi 'bacuska' pa ih zapita 'iz kojega su oni plemena' kad ih ne interesuju srpski problemi?
Uzas, diplomatski skandal, ugasite svijetlo- smeta nam da sanjamo o 'evropi'!
(Cankova sve manje kamuflirana nostalgija za Franc-Jozefovom konjusnicom?)
Препоруке:
106
3
22 среда, 21 септембар 2011 13:18
Дејан
Да Србија има кичму Конузин не би ни имао повода да тако нешто каже. Нешто се не сећам да се Чанак јављао после недавне изјаве Меркелове или још раније после испада бившег немачког амбасадора који је постављао и питање Војводине.
Препоруке:
85
3
23 среда, 21 септембар 2011 13:23
Nada
Misli li ovaj Čanak da čitaoci vole da čitaju njegove gluposti? Doduše, možda novi NIN i BLIC imaju takve čitaoce.
Препоруке:
76
3
24 среда, 21 септембар 2011 13:26
Веља
Овај човек просто кључа од мржње према свим родољубивим Србима као и према Српској Православној Цркви што се види по количини погрдности коју користи.
Истина је то да су православни, родољубиви Срби најчеститији део Србије, који баштини све оно што је славно и узвишено у нашој традицији. Истина је да тај слој Срба рађа генијалне људе и светитеље. Било да је реч о уметности, науци, спорту, подвижништву или јунаштву кад је реч о Србима, сви најуспешнији су били и велики родољуби.
Руси као народ сличног духа и врлина, наравно да је близак правим Србима.
За разлику од тих Срба постоји и постојао је увек и српски олош, који је, свестан своје инфериорности и мрзећи врлину, увек био спреман искористи прилику и послужити српским непријатељима, јер једино у рушењу правих Срба и традиционалног система вредности они виде шансу да испливају.
Али "тешко оном ко Србина вређа!". Србији није сломљена кичма и то ће овај аутономаш, који је маргиналан и на нивоу покрајине, надам се ускоро спознати.
Препоруке:
85
3
25 среда, 21 септембар 2011 13:27
Из_Норвешке
Па зар он невређа све православце са својом изјавом ??? Ди је СПЦ да се огласи поводом Чанкове изјаве ?
Препоруке:
87
3
26 среда, 21 септембар 2011 13:30
АНА
Иступање Његове Екселенције Александра Васиљјевича Конузина је само

СНЕГ КОЈИ ЈЕ ПОКРИО БРЕГ
и сада
СВАКА ЗВЕРКА ОСТАВЉА СВОЈ ТРАГ...

Спасибо Вам Господин Посол Федерации России.
Народная Сербия, особенно молодёжь Сербии Вам верит и Вас любит.
Препоруке:
122
3
27 среда, 21 септембар 2011 13:30
Илија
Познато је из психологије да човек често суди о другом и другачијем гледајући у том другом самога себе онаквог какве је! Управо је сам Чанак и његова екипа настао као скупина раскрајака комунистичког отпада који су сакупили Американци!
Препоруке:
82
3
28 среда, 21 септембар 2011 13:32
Dule
Rijetki su neprijatelji srpskog naroda i države kao što je ovaj.
Препоруке:
72
3
29 среда, 21 септембар 2011 13:34
Србиновић
Ненаде Чанак, престани да лупеташ по наруџбини НЕПРИЈАТЕЉА СРБА И СРБИЈЕ, ПО НАРУЏБИНИ ОНИХ КОЈИ СУ УБИЈАЛИ СРБЕ СВУДА НА ПРОСТОРИМА ГДЕ СУ ЖИВЕЛИ, ПО НАРУЏБИНИ ОНИХ КОЈИ И ДАНАС ПОМАЖУ ПРОГОН СРБА, КОЈИ И ДАНАС КОМАДАЈУ СРБИЈУ.
Кад би Србија била слободна, онда би тужила државе НАТО за бомбардовање и убијање хиљаде људи по Србији (жена, деце, стараца, свих), а са УСА (Америком) предводницом УБИЈАЊА СРБА И СРБИЈЕ би прекинула све односе наредних 1000 година.
Када је реч о „марионетама“, ти види ко је све у Србији НАТО марионета, види у које ћеш себе сврстати. Бићеш отворен и објективан, и уз пут реци, објасни, КОЈИМ „РАДОМ“ си стекао то богаство које имаш.
Али, Србија није слободна, ти си најбољи доказ за то. Да је Србија слободна, ти би био међу безначајним грађанима, чија лупетања не би досезалa даље од твог комшилука, а овако си ЗАЈАШИО све медије и вршиш терор над Србима.
Сви ви, ти и такви „борци“, имате заштиту једног човека у Србији.
Препоруке:
89
3
30 среда, 21 септембар 2011 13:37
Jelena
Ovaj doticni canka je juce u parlamentu Srbije odrzao govor,gde je nebirajuci reci vredajao sve patriotsko u Srbiji da bi na kraju nebirajuci reci vredjao i Rusiju...i sto je najcrnje govor je zavrsio sa salvama i ovacijama vladajucih poslanika...zaista neverovatno i dokle su spremni da idu nato poslusnici!!!
Препоруке:
82
3
31 среда, 21 септембар 2011 13:42
гаврило
Оркестар свира под једном диригентском палицом:У Војводини, у Рашкој области и у Јужној србији а руководиоци ансамбла су Чанак,Зукорлић и Халими...манекен гледа јер је на све то ПРИСТАО...
Препоруке:
75
3
32 среда, 21 септембар 2011 13:52
Владимир
Да Србија има јачу кичму твоја сепаратистичка организација би била забрањена, а ти би гулио кромпир у Падинској скели. Или у Сремској Митровици, пошто би ти се сигурно више свидео неки војвођански затвор.
Препоруке:
80
3
33 среда, 21 септембар 2011 14:13
КнињаНИН
Дејан


Да Србија има кичму Конузин не би ни имао повода да тако нешто каже. Нешто се не сећам да се Чанак јављао после недавне изјаве Меркелове или још раније после испада бившег немачког амбасадора који је постављао и питање Војводине.
Да Русија има кичму Конузин не би ни имао повода да тако нешто каже итд...
Препоруке:
21
67
34 среда, 21 септембар 2011 14:18
Jovan
Ovo je koalicioni partner Borisa Tadica. Vecina Srba je glasala za Borisa Tadica na predsednickim izborima i dala mu je dovoljno glasova da napravi vladu kakvu je napravio. Prema tome ovo je stav zvanicne Srbije. Bedno, da ne moze biti bednije, ali istinito.
Препоруке:
67
4
35 среда, 21 септембар 2011 14:28
xxx
Srpska kicma je fikcija izmisljena od strane Evroatlantista, iskljucivo po zadatku iritiranja Rusa. Ne znaju Canak i Ceda da je o tome vec javio Vikiliks...
Препоруке:
49
2
36 среда, 21 септембар 2011 14:31
Бане
Да Србија има уопште кичму, одавно би отказала гостопримство многим другим амбасадорима: САД, Немачке, Француске, В.Британије, Хрватске, Црне Горе итд.
Препоруке:
64
2
37 среда, 21 септембар 2011 14:46
micky
Ih kad bi ti bio neko i nesto. na srecu ti si niko i nista.
Препоруке:
51
3
38 среда, 21 септембар 2011 14:49
Јовиша Видић од Рудина
Чанак оцењује да "Русија покушава да игра међународну улогу тако што ће скупљати раскрајке православно тоталитарног отпада где год на то наиђе и од тога правити неке марионете"

Поштовани Срби и Српкиње православне вере, запишите и запамтите ову реченицу коју избљува особа са именом Чанак. Уколико јавном тужиоцу, надлежни из СПЦ не поднесу пријаву, онда имамо обавезу да се самоорганизујемо и захтевамо од јавног тужиоца да то учини. Укојико јавни тужилац не буде хтео да поменуту особу кривично гони, онда морамо заштиту достојанства тражити код међународног суда.
Ово не сме проћи без последица! Гажењу и пљувању по српском православном народу мора се рећи стоп!
Препоруке:
89
3
39 среда, 21 септембар 2011 14:51
@ Jovan
Nije Srbija glasala za ovakvu Srbiju, Dačić je prevario birače, to uvek treba podsetiti ljude, on se opredelio za evropa nema alternativu... posle izbora, jedno je pričao pre, postoje video snimci.
Препоруке:
64
2
40 среда, 21 септембар 2011 15:05
Angel
Da srbija ima jaču diplomatsku kičmu ne bi domaći izdajnici javno držali lekcije i s nepoštovanjem se odnosili prema retkim preostalim dobronamernicima srpskog naroda i države.
Препоруке:
47
2
41 среда, 21 септембар 2011 15:12
The Tao of Groove
Ovakve uvrede parlamentarnog predstavnika naroda u Skupstini Srbije su SRAMOTA. Ovako nisu pricali ni NACISTI. Srami se Srbijo ako te ima. A cini se da te nema ili ima vrlo vrlo malo.
Препоруке:
66
2
42 среда, 21 септембар 2011 15:50
Шором шајке, а Дунавом чезе
До када ћемо да трпимо овога напасника, дрзника, србомрсца. Конузина нека кажњава његов МИД, a не моториста и санкач. Томе нису сметали нити сметају амбасадори САД, Њемачке, Француске, Енглеске, који су се и који се и сада директно мешају у унутрашње послове Србије, постављају владе, смењују кога хоће, отели су Космет, воде кадровску политику у МСП- и др. министарствима. Но,на сву срећу, десило се познато чудо, САД су донеле одлуку да све ове, од Тадића до Чанка прецртају (то су радили са свима кроз историју, познатијим личностима и владарима по свету од ових јајара). Забранили су својим дипломатама да их контактирају, да их више примају. САД су препустиле познату базу НАТО-у. Завршиле су на овом подручју причу, а када заврше причу, све слугењаре, доушнике, плаћенике, пуштају низ воду.
Препоруке:
37
2
43 среда, 21 септембар 2011 15:52
MIki
Konuzinovo javno pitanje ima li jos Srba ovde, je kao lakmus-papir: odmah su pocrveneli od gneva oni na platnom spisku NATO-a, prvo Ceda a sada i Canak - al' onako EKSTREMNO su se ofarbali...
Препоруке:
46
2
44 среда, 21 септембар 2011 15:54
ЂУРЂИЈЕ
Ви ни не знате колико сте ситни и мали.
Препоруке:
41
2
45 среда, 21 септембар 2011 15:57
jezivi
Da Srbija ima pameti, ovakvi kao Čanak ne bi se slobodno šetkali Srbijom.
Препоруке:
49
3
46 среда, 21 септембар 2011 16:31
john the rebelator
„Волио сам српску мајку,
изнад свијех идеала,
док се није тужна мајка
у Хрватску преудала.
Aли опет, ја јој морам ићи,
јер српскоме роду треба,
кад се наша блудна мајка
врати кући из Загреба“.


(Божидар Вучуревић)
Препоруке:
44
4
47 среда, 21 септембар 2011 16:36
Прокисо_Ђувеч
Тако је Ненаде Чанку. Амбасадору једне велике силе ћемо отказати гостопримство, да човека не би болео стомак гледајући вас како идете и љубите скуте вековним непријатељима Срба и Србије.
Препоруке:
43
2
48 среда, 21 септембар 2011 16:49
саша р.
Да Србија има јаку кичму, не би дозволила да бескичмењаци из комби странака говоре у име својих гаулајтера.
Сем што истина увек много боли, не видим у чему је г-дин Конузин погрешио.
Препоруке:
38
2
49 среда, 21 септембар 2011 16:51
Mirjana Jovanovic NBGD
Postovani komentatori, evo dacu vam svima adresu = E-Mail za NASRODNU
SKUPTINU BGD:

NSRS @ PARLAMENT.RS

Ja sam pre desetak minuta reagovala na izjave ovog CANKA, tako sto sam od nase skupstine, naseg parlamenta, TRAZILA da se CANAK kazni -
jer je otvoreno i vulgarno vredjao ne samo ambasadora Konuzina, nego sa njim i ceo ruski i srpski narod kao i sve pravoslavce!!!

Zelim svim komentatorima da kazem: NEMA RAZLOGA za STRAH!!!
Mi, gradjani ove drzave IMAMO PRAVO da REAGUJEMO na ovakve drske i antisrpske izjave koje je ovaj izjavio u sred parlamenta!!!

Donesen je ZAKON da se mrznja i uvrede u javnom govoru,izjavama mogu kaznjavati!!!
Sada nasi pravnici i SPC imaju mogucnost da CANKU pokazu da to sto je radio i jos uvek radi, vise ne moze da bude tolerisano!

BUDIMO AKTIVNI, samo tako sa masovnim PROTESTOM mozemo ovakvim tipovima da pokazemo da ih NECEMO u parlamentu Srbije!!!
Препоруке:
60
4
50 среда, 21 септембар 2011 17:05
Jedini patriotski gest koji ste vi u stanju uciniti...
Zalosno je kad ovakvi mogu upravljati i komisijom za nabavku toalet papira, a kamoli vladom....
Препоруке:
42
2
51 среда, 21 септембар 2011 17:12
Jasna*
Da je Srbija drzava zabranila bi LSV,LDP, NVO i ostale Natolobiste!
Препоруке:
45
2
52 среда, 21 септембар 2011 17:44
банедрал
А из ког разлога се спуштати на ниво овог и њему сличних и уопште коментарисати било шта што овај каже!
Препоруке:
24
3
53 среда, 21 септембар 2011 17:49
@Mirjana Jovanovic NBGD
U pravu ste, imamo mi pravo i da se zalimo i da budemo aktivni, ali opet, cinjenica da jedan politicar cija fotelja zavisi od nasih glasova U NASOJ ZEMLJI i OTVORENO moze da SVAKODNEVNO pljuje po NAMA, NASOJ ZEMLJI i svemu sto je normalno. To nam ukazuje na zalosnu stanje ovog, naizgled, gluvog, nemog i mrtvog naroda. ZAMISLITE da u, recimo, Izrealskom Knesetu neki od poslanika razvije zastavu sa kukastim 'krstom' i pocne velicati Hitlera. Draga gospodjo, ni to ne bi bilo nista vise drasticno od onoga sto ovaj i njemu slicni IZ DANA U DAN, BEZ posustajanja, STALNO ama STALNO ponavljaju u skupstini i u javnosti. U narodu za koji i mi i vi znamo da SKORO NIKO ne deli njihovo misljenje, i da ih SKORO SVI smatraju izdajnicima ili u najmanju ruku nekulturnima, kako je moguce da se ovo desava? Kako, ja vas pitam? Ja mislim da to nesto govori o nama kao naordu. Zalosno je da medju nama ima ovakvih ka on, ali ima ih i drugde. Ono sto je bitno i POSEBNO uzasno je da ih MI IZGLASAVAMO
Препоруке:
32
2
54 среда, 21 септембар 2011 17:54
Jasna*@@Jovan
Da tacno je da Srbija na poslednjim izborima nije glasala za ovakvu Srbiju,jer je Dacic prevario birace,ali jeste za ovakvu Srbiju glasala 5.oktobra,izmedju ostalih glasala je i za ovog Nenada Canka,a jednom kad "proces"krene tesko ga je zaustaviti.
Препоруке:
35
3
55 среда, 21 септембар 2011 17:58
Marko Mihajlov
Ljubav prema SAD, EU i NATO srazmerna je mrznji prema Rusiji. Neverovatno je koliki su suverenisti kad treba da vredjaju Rusiju, Iran, Kinu i druge drzave slobodnog sveta.
Препоруке:
28
2
56 среда, 21 септембар 2011 18:03
Jos jedan "tribalac"
""Русија покушава да игра међународну улогу тако што ће скупљати раскрајке православно тоталитарног отпада где год на то наиђе и од тога правити неке марионете"."

U zemlji u kojoj gone gradjane za govor mrznje i preko fejsbuka, smatram da u gorenavedenoj izjavi ima itekako materijala za pokretanje iste od javnog tuzioca. No mi znamo sta ce biti i znamo da je problem komе Canak pripada.
Препоруке:
39
2
57 среда, 21 септембар 2011 18:11
Петар Велики
Па коме је стало до мишљења овога.Ах да има и таквих. Извињавам се много се извињавам. Па ту су Лихт,Кандићка ,Чеда , добар део жутих на челу са Пајтићем па ови што се осећају Марсовцима.
Живео амбасор Русије г. Конузин.
Препоруке:
41
2
58 среда, 21 септембар 2011 18:16
Гојко
"Да Србија има јачу дипломатску кичму, руском амбасадору би морало бити ускраћено гостопримство..."

Ја бих додао да је је то имала ономад не би амбасадор САД могао да изабре Чеду Јовановића-Зебру-Градитеља и Разарача замка од Шилера-Носача ручка у ЦЗ Његовом величанству будућем заштићеном сведоку, у њену скупштину.

Тако је то са дипломатском кичмом.

А да има части, ликови као овај што то изјави, би то могли да изјављују, али само на бруку, срамоту и подсмех и породице и места чији су и где су.

Те ценим да би их се они одрекли, а нико их не би прихватио. Тако не би имали у име кога да изјављују.
Препоруке:
36
2
59 среда, 21 септембар 2011 18:18
ooo
O kicmi bi beskicmenjak da nam prica!
Препоруке:
46
1
60 среда, 21 септембар 2011 18:26
oliver
Ne izazivaj, nenade!!!!
Препоруке:
34
2
61 среда, 21 септембар 2011 18:52
Добо је амбасадор питао
Добро је Конузин питао има ли овде Срба. Јер, многи од ових што су се препознали, и не осећају Србију као своју земљу.
Препоруке:
38
4
62 среда, 21 септембар 2011 19:04
pedja
On CANAK NENAD naziva Srpsku Pravoslavnu Crkvu (SPC)nevladinom organizacijom,a Vuk Draskovic i ostali iz DOS-a u koaliciji s njim valjda "VERNICI" PRIHVATAJU.Da li je to NORMALNO!!!Ja mislim da nije.
Препоруке:
30
2
63 среда, 21 септембар 2011 19:09
john the rebelator
Мој "омиљени" цитат друга Ненада Mr. Чанка,
NATO-овог петооктоМбарског "револуционара" и "јуришлије":
"Hang 'em high!" ,
како некад ројбиновски, острашћено говораше NATO вејвода Чанак.
Велике су, широке су Теразије!

Jенкијевски "пријатељи" и ментори имају једну узречицу:
"Be careful what you wish for,
you just might get it."


ПАЗИТЕ ШТА ЖЕЛИТЕ, МОЖЕ ВАМ СЕ
НА КРАЈУ И ОСТВАРИТИ!
Препоруке:
36
2
64 среда, 21 септембар 2011 19:14
Мићко
Како се само сликовито изражава ("православно - тоталитарни отпад"). Са његове стране планине то је песничка слобода. Да се чуло на другој страни, он би то звао говором мржње.
Препоруке:
31
2
65 среда, 21 септембар 2011 19:19
разлика
Чанак је рана на ткиву Србије.

Г. Конузину свака част!
Препоруке:
41
2
66 среда, 21 септембар 2011 19:25
Agent MI6
Чанак оцењује да "Русија покушава да игра међународну улогу тако што ће скупљати раскрајке православно тоталитарног отпада где год на то наиђе и од тога правити неке марионете"


Sjajni Neša Čanak - uvek direktno i u sred srede. Provalio je "braću" Ruse iz prve!
Препоруке:
9
64
67 среда, 21 септембар 2011 19:58
mp
U Srbiji ima svega i svacega pa se tu odnegde pojavio i Canak; zali Boze one koji imaju sluha za ovakve likove. Sramno.
Препоруке:
35
2
68 среда, 21 септембар 2011 20:34
Danilo
Da podsjetim,Canak je iz cista mira,nicim izazvan, u Zagrebu izjavio da je "SRIJEM bio i da ce opet biti hrvatski".

O ruskoj pomoci Republici Srpskoj i tajnom oruzju bolje je da nista ne pricas.Tvoje istrazivanje je ravno analiziranju crtanog romana.

Sta mislis,Canak,da su se EU i SAD bojale Karadzica,Mladica i Milosevica pa dozvolili formiranje REPUBLIKE SRPSKE?
Da nije bilo Rusije,danas ne bi bilo ni Srpske,pametnjakovicu.

Evo da ti,nakon neuspjesnog istrazivanja,ja kazem nesto o tajnom ruskom oruzju.U Srpskoj su bili dovezeni raketni sistemi BUK M-1,preteca sistema S-300,kojima su ruseni NATO avioni nad Srpskom i kasnije,1999,nad Srbijom,da bi nakon rata bili vraceni u Rusiju.
Ako si mislio da su F-117 i B-2,oba nevidljiva, bili oboreni protivavioskim topovima,onda si,stvarno,velika neznalica.

A,ocekivao si da Zirinovski kaze tacno ime tajnog oruzja,,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ah covjece,ko si ti?
Препоруке:
35
1
69 среда, 21 септембар 2011 20:39
SJ
Ah, da Srbija ima samo kicmu, ne mora ni jaku, ne bi ti i tvoji pajtasi bili tu gde ste.
Препоруке:
30
2
70 среда, 21 септембар 2011 20:52
Дијаспорац
Чанка познајем из омладинских дана, био је увек не могу речи медиокритет, испод просека у свему, осим проводу и лови.
Он је појава " Фирер из нашег сокака" са аромом комунистичко-болјшевичке догме, није он релевантан ни у чему, " сентенце" му падају на памет јер не ради ништа, код мене изазивају забринутост лјуди који му аплаудирају, мизерлук заднје врсте је у тзв. елити српског народа!
Препоруке:
43
2
71 среда, 21 септембар 2011 20:58
Обсервантес
У Србији се десила антинационална транзиција у последњих десет година у сваком погледу када је заштита националних интереса у питању. Чанак је услужни део те транзиције. У времену у коме он критикује Русију за неадекватност наступа као силе он је био један од субверзивних окидача против ове државе. Дакле, није компетентан да коментарише наступ Г. Конузина. Ја се осећам повређеним говором Г. Конузина (и верујем слични мени) али не на начин и импресију коју има овај политички дилетант. Сви они у сали којима се Г. Конузин обратио су продукт непомоћи Србији кад је требало. Темпо „у том шаху“ , темпо је тада био потребан Србији. Кад то падне онда се партија наставља али она губитничка у којој , да би „игра трајала“ преостаје само „жртвовање (српских) фигура“ (што се и десило)...
Препоруке:
20
3
72 среда, 21 септембар 2011 20:59
Обсервантес
...Зар је једна „велика сила“ спала на то да преко свог амбасадора прави вербалне гафове као онда кад су „генерали само певали “ (у знак подршке) док су по Србији падале бомбе? Неискрено (неискрено до „историјског алибија“) од званичне Русије према Србији . Шта смо добили као епилог после оваквог наступа Г. Конузина? Лажни еквилибријум велесила, лошу услугу и цинизам који може да говори о беспомоћности и излазној стратегији из српске трагичне приче у којој нема невиних осим наивног и страдалог српског народа. „Има ли овде Срба“ („антисрпска сала“ је жалостан повод) му дође за многе овде као „просветљење“. А, да, ми то као нисмо знали и не знамо?
Препоруке:
10
26
73 среда, 21 септембар 2011 21:10
Bojan Todorović
Eh, da Srbija ima jaču kičmu - ne bi Konuzin ni razmišljao o šikaniranju, jer verovatno ne bi bio ni pozvan.
Takvi G. Čanak, imaju nepogrešiv njuh i namirišu mršu na daleko. Baš kao što rekoste - prikupljaju zbunjene, izgubljene, nesposobne u poluraspadu i instrumentalizuju ih za svoju beskrajnu partiju nadmudrivanja sa zapadom.

NIKAD, doslovce - NIKAD nam nisu pomogli niti učinili bilo šta a da nas to kasnije nije debelo koštalo.
Doduše Konuzin to i ne krije.
Lepo i glasno kaže da bi njegova duševna bol, bratska briga i sekiracija za naše interese bila mnogo ublažena kad bismo mi odlućili da još koju firmicu prodamo njima po onako dobrim uslovima !
Ali avaj! Neće niko. Pa stvarno - ima li ovde Srba?

Nego...vidim da se i zvanična Moskva začudila ispadom.

Kanda nisu bili obavešteni o neuspešnoj trgovini ?
Da li je to mali privatni porodični poslić po ugledu na famoznog Montija?
Izgleda tako.
Препоруке:
7
65
74 среда, 21 септембар 2011 21:23
Politicki stav
Gospodine Canak, vasa ocena vise lici na globalnu antirusku orijentaciju nego na kritiku govora ambasadora Konuzina. Zasto niste bili tako ostri na jeziku kada su ambasadori i drugi zvanicnici zapadnih zemalja iznosili stavove koji su izrazito protiv srpskih interesa? To otkriva vasu neobjektivnu, jednostranu a samim tim i po Srbiju stetnu orijentaciju. Jedno je dobronamerna kritika i ocena, a drugo otvoren jednostran i neobjektivni napad na nekoga ili nesto sto se ne ukpala u vasu politicku orijentaciju. To ne doprinosi, ili bolje receno steti interesima zemlje ciji ste podanik.
Препоруке:
30
3
75 среда, 21 септембар 2011 21:35
влаја
Мислим да би ови Чанак био најбољи судија оном јазавцу, Кочићевом.
Препоруке:
31
5
76 среда, 21 септембар 2011 22:20
Vera Nastasovic
Da Srbija ima jacu kicmu ti se gospodine ne bi bavio politikom. Odakle ovakvima pravo da dele lekcije svemu sto nije peta kolona?
Препоруке:
31
3
77 среда, 21 септембар 2011 22:47
ПА
видим да се намерио некоме прстом.
Наградно питање: коме чанак прети?
Препоруке:
20
2
78 среда, 21 септембар 2011 22:56
@Bojan T.
Pa ne mozemo nijednu firmicu da im prodamo ,posto ste vi ljubitelji Natobombaske demonokratije sve firmice rasprodali vasim zapadnim prijateljima.
Препоруке:
18
1
79 среда, 21 септембар 2011 22:58
Обсервантес
У сваком случају дајем подршку јако напаћеном (као и српском) руском православном народу и желим му свако добро. Верујем да је Русија моћна и да руски народ има снаге да се одбрани од изазова (оних од споља) који су пред њим.
Препоруке:
13
1
80 среда, 21 септембар 2011 23:05
Банја Лука-Самилосном -Шефки-Бојану Тодоровићу
Никада, никада нас Русија није бомбардовала, савезник је увек била и ослобађала српске територије, сведоци су споменици.

Него пошто ти халаишеш, Чанка и твоја сарајевска чаршија, предлажем вам да уз хануму Сонју, Наташу ефендум Чеду, доделите Чанку титулу Бег-Неша !
Препоруке:
19
1
81 среда, 21 септембар 2011 23:12
Mladen Šipka
Srbija ima kicmu i nece je slomiti, ali rezim kome Canak pripada nema.Ruski ambasador se obratio ambasadorima zemalja koji su uveli sankcije Srbiji,bombardovali Srbe, pokupovali budzasto srpske resurse i danas otimaju Kosovo.Kakav bes su oni izazvali u Canku ? Ostalo su jeftini trikovi losih americkih i evropskih djaka .
Препоруке:
21
2
82 среда, 21 септембар 2011 23:16
Алекса
Боже господе спаси нас од оваквих, али све морњ да се испуни, кад будемо на дну, уздићи ћемо се, на жалост још то време није дошло.
Препоруке:
23
2
83 среда, 21 септембар 2011 23:41
Predrag Gazivoda
ne znam da li je Konuzin uvredio Canka ali Canak jeste uvredio mene a bogami i veliki deo Srbije kada nas naziva raskrajcima pravoslavno totalitarnog otpada, samo zato sto se slazem sa misljenjem g. Konuzina. S kojim pravom me Canak vredja i ko je taj Canak uopste?
Препоруке:
28
1
84 среда, 21 септембар 2011 23:48
S.P.
Ha , neki ljudi nisu za poslednje tri godine izustili niti jednu javnu rec . Mozda zarad toga sto povoda nije bilo sve do sad.
Препоруке:
5
1
85 четвртак, 22 септембар 2011 00:02
Mилодан @Бојан Тодоровић
NIKAD, doslovce - NIKAD nam nisu pomogli niti učinili bilo šta a da nas to kasnije nije debelo koštalo.

Грешиш Бојане. Наша браћа Руси су нам за време бомбардовања хтели испоручити ракетни систем S-300, натоварили на бродове, толико је тога било да није могло Дунавом него је морало морем до Бара. И шта бива? Била некаква велика гужва на Босфору, створио се неки чеп на том морском уском грлу и руски бродови не могадоше да прођу. У том дође Куманово. Победисмо и без Руса. Додуше мало су нам помогли Примаков, Черномидин, ко ли, сад'се баш не сећам, није битно, важно је да смо сачували Косово, које сада хоће да нам отму.
Пре једно две године овде нам је био Медведев, обећао, чини ми се, милијарду долара зајма, дадоше нам 200 милиона а преосталих 800 ни до данас, чекају пројекте за изградњу пруге Ваљево - Лозница (само нам она недостаје) а нешто су предвидели и за Прокоп. Узгред буди речено, овај кредит је неповољнији од свих кредита што нам одобрише србомрсци са запада.
Препоруке:
5
25
86 четвртак, 22 септембар 2011 00:09
srbinbanjaluka
@ Bojan Todorović

Iz vašeg komentara evidentno isijava, prije svega, mržnja prema svemu srpskom, i ruskom.

Tzv. država Srbija da je istinska država,država gdje vladaju Ustav i pravo gospodin Konuzin ne bi nikad ni došao u situaciju da ovo kaže, niti bi bio isprovociran.

Srbija je umrla ! Srbije nema, odavno, nema ni vas Srba u Srbiji, ima li vas ?!
Препоруке:
25
4
87 четвртак, 22 септембар 2011 00:30
Za pametnjakoviće...
Američki potpredsednik Džozef Bajden sigurno ne bi mogao da zakorači na beogradski aerodrom, a kamoli da bude gost predsednika da se Srbija drži uspravno. Ako ne zbog toga što se zaklinjao u bombardovanje, ono zbog izjave da su Srbi „nepismeni, degenerici, silovatelji, ubice beba, kasapi i agresori" i da bi sve Srbe trebalo zatvoriti u konc-logore, nalik onima koje su osnovali nacisti.

Prosto je neverovatno kako tada nije bila ovolika lavina pljuvačine po ovom osvedočenom nepijatelju i kako se niko nije bunio da isti zakorači na tlo Srbije.
Препоруке:
23
1
88 четвртак, 22 септембар 2011 01:04
Vesna
Čanak je školski primer pravilne anatomije.
Препоруке:
12
1
89 четвртак, 22 септембар 2011 02:39
The Jack
Da bude jasno! Nije mi prijalo misljenje Njegovog Prevashodstva Ambadora Konuzina. To je jedna strana medalje. Da li je u pravu? JESTE i hvala mu na stavu!

Sada malo o nesi!
Ne mrzi on srbe, on mrzi sve, sve oslim love i uzivanja.
Препоруке:
15
4
90 четвртак, 22 септембар 2011 04:15
Stojadin
"Памтимо обећања Русије из 1999. о ракетама усмереним ка Америци и чланицама НАТО"
...sve na stranu sada je ocigledno da se 'zapad' ekonomski raspada a vesele Ruje - puni k'o brod i kao takvi - prava sansa za razvoj ! 'Strane' investicije iz Rusije su isto 'strane' ... E,sad,u situaciji kada je sve to i nepismenima kao meni jasno - otkud ovakvi pajaci u Skupstini ili u vladi ? Dal' su oni , pored toga sto su ucenjeni - autisticni ?
Препоруке:
9
0
91 четвртак, 22 септембар 2011 05:53
kojot
Prica neistine ili poluistine. Rakete iz 1999. god, okrenute prema NATO-u pamti samo on, jer takvih prica nije bilo. Sto se tice Eliptona i Zirinovskog, bilo je prica o tom. Otprilike na taj nacin je otudjen neki novac iz RS, samo ne treba zaboraviti cinjenicu, da je Zirinovski bio opozicija u Rusiji, a nikako vlast, tako da nije ni mogao da raspolaze arsenalom oruzja po svom nahodjenju.
Препоруке:
6
0
92 четвртак, 22 септембар 2011 07:58
Milodan~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!
1999. godina, sad je 2011. g. daj ti nama reci filozofe... kakve obaveze ima Rusija prema Srbiji, nemoj se praviti nevešt i ta srpska bulumenta odnosno konglomerat antisrba.

Svi vi dobro znate da se potpisuju ugovori o vojno-tehničkoj saradnji između država, sa kim je Rusija sklopila takav ugovor???

Jeste sa Jermenijom, ni ptica ne može preleteti preko terirorije Jermenije , sistemi s-300 i borbeni avioni su stacionirani, vojska obućena, permanentno se prate vojne aktivnosti Azerbejdžana i Turske.

Da nije tog ugovora, već davno bi Nagorni Karabah bio turski a Jermenija saterana u Jerevan(Erevan), pravite se nevešti, sve vi ovo znate ali vi bi da Srbija " goji prase uči Božića" ,opredeljenje je "Evropa nema alternativu" naši zapadni prijatelji... e zato je g-din Konuzin rekao " Ima li ovde Srba", naravno da nema, čestitam ekselenciji g-dinu Konuzinu.
Препоруке:
13
3
93 четвртак, 22 септембар 2011 08:13
Jovanovski
Da ima Canak jaku kicmu, ne bi bio Canak.Ne bi "solio pamet drugima.Posto nema kicmu, canak je sluga gospodara iz inostranstva.Stidim se kad citam njegove izjave samog sebe.Sta da kazem vise, sve je on rekao!
Препоруке:
15
0
94 четвртак, 22 септембар 2011 08:29
jovicevic
Svi izdajnici su se javili nakon "Ima li Srba u dvorani", Лихт,Кандићка ,Чеда i zadnji danas Canak Beskicmenjakovic.Da je Srbiji kicma, ne bi takve gluposti luparao da vredjas pravoslavlje, ruski i srpski narod.Pardon, jos se nije javio Sutanovac, mozda nije ni cuo sta je Konuzin rekao, verovatno je u Ohaju?
Препоруке:
15
0
95 четвртак, 22 септембар 2011 10:16
брм
обсервантес
"У Србији се десила антинационална транзиција у последњих десет година"
а од 45. па и 18. и за време ЈУЛа и СПСа је била национална транзиција ...
транзиција је прелаз из нечег у нешто друго а не прелаз из истог у исто..
Препоруке:
2
6
96 четвртак, 22 септембар 2011 10:46
Velimir
Da,"Да Србија има јачу дипломатску кичму" izvrsila bi deratizaciju stetocina kao gospodin koji bi sve
srpske prijatelje proterivao.
Препоруке:
8
0
97 четвртак, 22 септембар 2011 11:04
Влада
Занимљиво је да се дотични није изјашњавао поводом изјава америчких и амбасадора појединих држава ЕУ, који су се директно мешали у српску спољну и унутрашњу политику. Очогледно се он са таквим изјавама слаже. Неозбиљно је и коментарисати његове изјаве, од "вешања на Тргу Републике" па надаље и недостатак кућног васпитања. Очигледно се у комитетима не учи пристојност. Тужно је и што неко ко нема кичму говори о истој.
Препоруке:
8
0
98 четвртак, 22 септембар 2011 11:10
Todorović Bojan
@Milodan
Pozdrav!
Da. Baš tako.
A i tih dana – sećam se odlično - kad su Rusi krenuli da nas štite od bombardovanja ( nepravedng i ničim izazvanog, a posle sankcija SB UN, takođe nepravednih i ničim izazvanih ) udari neka kiša – sačuvaj Bože! Taman prestade kiša – počeše vrućine!
Dakle STVARNO nisu mogli, a hteli su...
Ali mislim da treba da budemo zadovoljni. Jesmo braća, jes da nas vole, ali nismo prošli ni blizu onako kako je prošla neka druga familija.
Rusi su toliko voleli Čehe, Poljake, Rumune, Bugare i ostale da ovi od njihovog bratskog zagrljaja nisu mogli da dišu, pa su šištali na slamčicu.
Nas ( Bogu hvala, a i lukavom Brozu ) nikad nisu tako čvrsto grlili, pa smo disali.
Zato valjda oni tamo beže od „braće“ kao đavo od krsta, dok ( isto zato ) neki odavde sanjaju te mengele, a njihova čežnja za podčinjavanjem je tolika da ushićeno poskakuju kad voljeni gazda izvadi prut.
Čitam hvalospeve arogantnom vređanju pa me sve izbija neki stid od tog mazohizma i ulizištva.
Препоруке:
6
20
99 четвртак, 22 септембар 2011 11:18
Todorović Bojan
Ali, budimo realni – Rusija je velika sila i ona se tako i ponaša.
Jednako kao i druge.
Naravno da ne pomišlja da svoje interese podredi interesima malog beznačajnog činioca, niti da mu ustupi ili oprosti makar i mrvicu koju može uzeti za sebe.
Naravno da će nas oguliti do gole kože ili poštedeti, ali samo u onoj meri u kojoj NJIMA odgovara.
Ne treba se tome čuditi, već je potrebno da se prema glavnim tokovima i sami usmeravamo.

Uzgred, budimo realni – oni se nikada nisu ni busali preteranom „bratskom“ ljubavlju i megalomanskim obećanjima. Ako pažljivo pretresemo ponude i ideje videćemo da ništa nije bilo ni konkretno ni sa garancijama ni posebno veliko.
Ako na sve dodamo poslovičnu ( post ) komunističku sklonost ka nepoštovanju obećanja – videćemo da nas nisu ni nešto mnogo izneveravali.
Najveća obećanja i razočarenja su ipak u glavama uspaljenih pojedinaca zaslepljenih gorućom željom da se to „bratstvo“ najzad otelotvori .... nečim.
Makar i šibom...
Препоруке:
1
19
100 четвртак, 22 септембар 2011 12:48
Todorović Šefko
A daj nam reci Todorović Šefko , vas nisu bombardovali, nego Srbe u Bosni i Srbiji, sa radio Sarajeva su urlali " Aferim Klintone", pa ne možete dobijati pomoć od Klintona, Irana,arapske i turske braće i još Rusa, svoju hipokriziju plasiraj u Avazu, ovde te ljudi poznaju, imam pitanje za tebe Bojane Todoroviću.
Turci, njihov ministar inostranih poslova kaže da se u Sarajevu oseća kao kod kuće, za njega je Bosna jedna lepa turska priča ostvarena na Balkanu, zašto vi nama "ne date" da se mi povezujemo sa pravoslavnom braćom, kao što vi to radite sa islamskom.
Kad je fudbalska utakmica Turska-Hrvatska , celi muslimanski Mostar navija za Tursku i maše sa crvenim zastavama, o Raškoj oblasti tzv. Sandžaku da ne pričamo.
Šta je u pitanje u ovoj priči o Rusiji ? Strah od Rusa i u pravu ste, ako se stacioniraju, nikada neće maknuti, biće bedem na Balkanu, razumem strah ali podmetačinu ne.
Bugari,Rumuni, Česi ,Mađari i SSSR, po mom mišljenju u ropstvu su ih trebali držati barem 100 g.
Препоруке:
11
0
101 четвртак, 22 септембар 2011 13:43
Todorović Bojan
@srbinbanjaluka

Zahvaljujem na pokušaju analize.
Nisam je tražio, niti me zanima.
Mržnju nađoh jedino u Vašoj rečenici :
„Srbija je umrla ! Srbije nema, odavno, nema ni vas Srba u Srbiji, ima li vas ?!“
Naravno – nije ni izbliza kao Vaš komentar na koji natrčah uz prvi tekst o Konuzinovom gafu. Izazvao je salve negodovanja i zaista – već na prvo čitanje rađa odvratnost i antipatije.
Eto da malo uzvratim analizom – o Vama govori jako puno a iskazuje neverovatnu umišljenost, egocentričnost, komplekse i nedostatak vaspitanja i poštovanja drugog.
Ono što je važno za nas u Srbiji je da smo skinuli sa vrata omču Vas prekodrinskih huškača i bukača, Vas čiji su idoli od reda zamenili Hitlera i Gebelsa na optuženičkoj klupi, Vas čija politika zaudara na genocid, krv, smrt i zločin, Vas kojima je žao i ljuti ste što mi nećemo da uludo ginemo.
Препоруке:
1
18
102 четвртак, 22 септембар 2011 13:43
Todorović Bojan
Ostajte zdravo u Vašem patrljku, u toj „nezarasloj krasti“ ( Teofil Pančić ) nastaloj na rani koju na obrazu čovečanstva stvara genocid.
Ponosite se svojim „herojima“, i svojim „patriotizmom“, ali i sami ste svesni usuda koji prati zločin i zločince.
Istorija je o tome dala sud i Vas će se unuci stideti i odricati Vas se, baš onako kako Vas se danas odriče i stidi svaki razumni čovek, bilo Srbin ili ne.
Ne mislim naravno da će Vas ovo pogoditi i dotaći.
Da imate neku od tih osobina ( savest, obraz, ljudskost ) ne biste bili tu gde jeste, ali čisto – da znate uvek i svuda – i u najcrnjoj rupi naći će se neko da Vas podseti na mračnu zločinačku prošlost.
Препоруке:
0
23
103 четвртак, 22 септембар 2011 14:00
Јанко
Највећи успех амбасадора Конузина је што је прозвао антисрбе.
Треба му подићи споменик на Теразијама.
Полако се јављају.
Један по један
Онај највећи про-србин биће на крају, даће завршну реч
Да им поручимо - смрт фашизму, новом натоизмо-фашизму.
Препоруке:
14
0
104 четвртак, 22 септембар 2011 17:00
Jasna*B.Todorovic
Nadam se da te dobro placaju za ovakve izlive autosovinizma.Doduse sa istom ostrascenoscu govorio si i o Gadafiju,njegovim "zlocinima ,pretio,tj izrazavao nadu,da ce se naci pred medjunarodnim krivicnim sudom,uvek nepogresivo na strani(jacih) Natobombasa i protiv njihovih (slabijih)zrtava,tako da kod tebe i nije u pitanju autosovinizam ,vec nesto drugo.Nad takvom "sirinom" duse i duha,koju posedujes ,covek moze samo da ostane bez reci.
Препоруке:
7
0
105 четвртак, 22 септембар 2011 17:15
Бели Орао
Срби свако се чеше тамо где га сврби.
Препоруке:
4
0
106 четвртак, 22 септембар 2011 17:56
Bojan Todorović
@Jasna*

Pa i ne baš. Moram da ti se požalim.
Ponekad kasne i pola meseca, ponekad moram da ih jurim....
Svaku povišicu moram da kamčim i da se dokazujem.... ma ne pitaj.

U pravu su ovi što ih pljuju i mrze. Dušmani!

A suma je skromna.
Doduše - nekom je 5000 mesečno dovoljno, i previše, a nekom ni blizu... sad – proceni sama.
Ja mislim da je malo...
Препоруке:
0
3
107 четвртак, 22 септембар 2011 18:11
Бојан Тодоровић
Htedoh da odgovorim, ali me prodje jeza nad onim sto napisaste i zanemeh. Ipak cu smoci snage da Vam napomenem da je sloboda na Vasu stranu Drine stigla na krilima boraca Crvene Armije, oslobodilaca Beograda. I slobodu Evropi su doneli ti isti borci, a Vasi puleni su se prikljucili na kraju da bi ucestvovali u podeli plena.
Zal za nestajanjem Srbije i Srpstva skloni ste da nazovete mrznjom, a istovremeno ne primecujete sta sami napisaste. Toliku mrznju odavno ne videh i ne procitah. Ona je kod Vas, cini se, proizvod straha. Vas zivot nije najvazniji na svetu, budite hrabri pa se borite za nesto vredno. Lepe stvari u zivotu su ljubav, razumevanje prijateljstvo, dobrocinstvo ... Svaki covek bi u zivotu trebao da veruje u nesto, a kao rezultat verovanja bi bila nekakva identifikacija koju bi doziveo: kulturna, nacionalna, verska ... Ako ne verujete u srpstvo, pravoslavlje ... onda budite nesto drugo, ali budite nesto. Nemojte biti amorfni, nedefinisani.
Препоруке:
0
4
108 четвртак, 22 септембар 2011 19:03
Bojan Todorović
Komentar od 18.11 nije moj.
Neko se potpisao mojim imenom.
Imam utisak da se čak obraća meni, ali to ne mogu znati.
U svakom slučaju - nekultura pojedinih sagovornika koji pokušavaju da se uključe u razgovor bez predstavljanja ili predstavljanjem mojim imenom rezultira time da na anonimne poruke ne odgovaram.

Šteta. Baš imam volje, ali elementarne osnove lepog ponašanja su nužne.
Препоруке:
1
1
109 четвртак, 22 септембар 2011 23:08
Обсервантес
@брм--- опростите на закаснелој реплици . Ако Ви ту финесу нисте препознали на време или после свега, данас, ја Вам ту не могу помоћи. Србија је имала националну, постброзовску транзицију од 8. седнице до 5. октобра. Зато су и дигли авионе...
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер