понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Драган Шутановац: Сви балвани по путевима до сада су нам се разбили о главу

Kоментари (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 14 септембар 2011 15:41
бољи начин
"Gde god smo 'balvanima' pokušavali da rešavamo probleme završilo se lošе"

А да покушамо да им препречимо пут твојом колекцијом поштено зарађених Ролекса?
Препоруке:
132
2
2 среда, 14 септембар 2011 16:03
nataša 1
Nikakve destabilizacije regiona neće biti.
To njega "lože" oni NATO oficiri koji sede u Generalštabu.
Ako pod regionom misli na Makedoniju, istovremeno vojno angažovanje Albanaca u Makedoniji i Kosmetu je isključeno. O tome postoje precizni obaveštajni podaci. Dakle Albanci nikako neće u isto vreme da zakuvaju u Makedoniji, Grčkoj, Crnoj Gori i Srbiji. To bi bio kraj njihovog dva veka dugog projekta Velike Albanije.
Nažalost neće se upustiti u tu ludu avanturu.

Ako pod "regijom" misli na angažovanje muslimana iz Raške oblasti pod komandom Zukorlića protivu Srba u slučaju sukoba Srba i Ačlbanaca, toga sigurno neće biti. Tri kontrolna punkta oko Novog pazara sa po tri policajca mogu da zaustave kompletnu distribuciju farmerica i još po nečega i da parališe sam Novi Pazar. Isto važi i za Bujanovac, Preševo.

Dakle protesti su samo u funkciji da "srpske vlasti" plaše Srbe, zaratiće se, i sl.
Neće se zaratiti. Kosmetski Srbi samo neće albansku policiju na prelazima.
Препоруке:
76
2
3 среда, 14 септембар 2011 16:15
nataša 2
Albanci neće duboko među Srbe da pošalju sto ili dvesto ljudi. Ne mogu u dužem periodu da drže na nišanu jednu kompaktnu celinu. Nemaju vojni, politički i materijalni potencijal za tri meseca gerilskog ili frontalnog rata. Oni imaju samo jednu mogućnost da KFOR i EU ubede Srbiju da preko vlasti u Beogradu ili prevari ili ubedi tamošnje Srbe da omoguće da se napravi granica. U tom smislu se prave planovi o kompletnom preseljenju srpske populacije za dva dana. Bilo bi nekih protestnih saopštenja i stvar bi legla.

Ono što komplikuje situaciju je činjenica da tamošnji, a i svi dugi Srbi ne veruju tzv. srpskim vlastima i sad se premišljaju između barikada na duži rok i brzog iseljenja sa Kosmeta.

Ja smatram da ne moraju još da se iseljavaju. Treba biti svoj na svome. Iseljavanje tek ako budu morali.
Bilo bi potpuno bez veze da pobegnu samo na pretnje. Ne bi trebalo da ih isfoliraju praznim pretnjama.

Dakle, NIKAKVOG REGIONALNOG KONFLIKTA NEĆE BITI.
Препоруке:
64
1
4 среда, 14 септембар 2011 17:33
kojot
Gospodin je ministar vojni i ne treba da gleda da se nekom svidi, nije udavaca, nego samo da radi, ono sto mu polozaj propisuje. Znaci da skupa sa predsenikom, zastiti ovaj narod.
Препоруке:
61
1
5 среда, 14 септембар 2011 17:48
APV
Мinistar, isprogramiran da plaši Srbe (sačuvaj Bože da uputi koju oštriju prema njegovim prijateljima u Prištini), zna dobro ko ga je izabrao (postavio) na tu funkciju i zbog čega. Kaže od 2003. godine kako se ruski kontigent povukao sa Kosmeta on nema sa kim da razgovara????!!! A ja pokušavam da se setim kada je on to sa njima i razgovarao o rešavanju bilo čega u interesu Srba?..., pa... ili me pamćenje dobro ne služi ili se to nikada nije ni desilo. On i njegovi žuti su dali Rusima do znanja da nisu dobrodošli ni u kakvoj kombinaciji u bilo kakvim pregovorima oko onoga što su oni od samog početka izdali i prodali.
Препоруке:
60
1
6 среда, 14 септембар 2011 18:04
Vera Sobat
g-dine Sutanovac, a ja bih rekla:Od kada nam OVAKVI vode dogovore sa "bezalternativnim prijateljima" i zlocincima NATO, dolazili smo u situaciju u kojoj smo!!!
Препоруке:
53
0
7 среда, 14 септембар 2011 18:18
alexandar dimitrijevic
ako nisu balvani demokratsko pravo naroda,onda ne znam sta je.
Препоруке:
43
0
8 среда, 14 септембар 2011 18:22
kojot
Balvani po putevima su doveli , da nam balvani sede u ministarskim foteljama.
Препоруке:
58
0
9 среда, 14 септембар 2011 18:24
Zalosna sova
Da se komadant Mark tako ponasao, izgubio bi Ontario, a Verovatno i Ohajo.
Препоруке:
35
0
10 среда, 14 септембар 2011 18:25
nataša
Drveni balvani su mila majka. Problem su balvani u ministarskim foteljama.
Препоруке:
52
0
11 среда, 14 септембар 2011 18:25
iz Republike Srpske
Nekima su balvani i glavu spasili. I našu Republiku Srpsku. Doduše, ne baš gandijevskim metodama. Da smo se za te metode opredijelili, sad bi i mi živjeli u Srbiji i Šutanovac bi nam bio ministar odbrane. Kakvu čast smo propustili! I bezbjednost.
Препоруке:
58
0
12 среда, 14 септембар 2011 18:26
Kosta MS,Mirjana,Vera,Milana,Aleksandar,Jakob,Milos i Marko
Ministre Sutanovac,protumacicu ja ovo sto ste vi ustvari rekli:
" Srpski narode, odkako ste BALVANIMA poverili drzavu, ide vam ovako kako vam ide".
"ministre", oslobodicemo se mi BALVANA ubrzo na sledecim izborima, obecavamo ....
Препоруке:
54
0
13 среда, 14 септембар 2011 18:27
iz Amerike
Narodna logika kaze: ako je A =B i B =C onda je A=C :Kad se imaju balvani na vlasti onda slede - balvani po putevima. Balvani po putevima nam se obijajo o glavu. Svi balvani na vlasti dosada su nam se obijali o glavu
Препоруке:
29
0
14 среда, 14 септембар 2011 18:29
Jovan
Pa i sada ti i tebi slicni ..... resavaju situaciju tako da nam se sigurno lose pise.
Препоруке:
24
0
15 среда, 14 септембар 2011 18:34
Radovan
Razgovarali u Peći?
Zar u zgradi Ministarstva u Beogradu ima peći, ili je grejanje centralno.
Novine nisu javile da je neko iz Ministarstva razgovarao na Kosovu, ili su to tajni dogovori o brbi protiv terorizma u Libiji, Iraku, Siriji, Avganistanu.
Pitanje albanskog terorizma je rešeno poklanjanjem države od srpskog KiMetohije.
Tamo je komanda NATO i KFORA.
Ko očekuje da oni brane Srbiji, taj nema mozga.
Препоруке:
25
0
16 среда, 14 септембар 2011 18:36
Луди Ванко
И шта ћеш предложити да се чини господине министре.Овде нема обилажења мачке око вреле каше.Ово је или узми или дај.Ако они нису за мир,и најављено нам је да је то рат.Шта ћемо онда.Да се надмудрујемо дипломатским загонеткама у којима све нит смрди нит мирише.Ма свет очитио хоће да нас истера из мирољубивости.Мир је само наша мантра.Тај свет свуда афирмише рат.Он се ратом свуда меша у туђ живот и зашто бисмо само ми веровали да ћемо мирољубивом политиком некога ганути.Синдром Хага лебди над вашим главама.Узмите се у памет .Они су у великој и то ратнохушкачкој иницијативи.Нико им не стаје на пут.Сви им повљађују.Амери једва чекају неко ново жариште .Њихово дужничко позориште тражи сенку.Најбоље је опет у Србији.Шта се ту може.Па или да се опрелимо да се предамо или да ратујемо .Трећега нема, мој соколе.Сенка лаких одрицања од Миолошевића, клоји је био принуђен да ратује,пашће свом тежином по нама.Бити ил не бити питање је сад
Препоруке:
25
0
17 среда, 14 септембар 2011 18:36
Mirjana Jovanovic
Tacno g.Sutanovac, zato cemo kao prvo odstraniti SVE BALVANE iz skupstine BGD i politike uopste!
Препоруке:
32
0
18 среда, 14 септембар 2011 18:42
aca
А зашто је народ препуштен сам себи и балванима ? Тако је остављена РСК , да би остало Косово .
Сада губимо изгледа Косово да би остала Војводина па .... то је нас историја научила .
Препоруке:
28
0
19 среда, 14 септембар 2011 19:03
marko nemanjic
nije bio problem u balvanima, problem je bio u izdaji. imamo istu situaciju i danas - nisu problem srpske barikade, problem je sto aktuelna vlast (a ne srbija kao sto rece cenjeni ministar)radi svom narodu iza ledja, zapravo o glavu. ko zna sta je sve dogovoreno sa nasim "saveznicima" a ovo proterivanje preostalih srba o cemu prica ministar me jako zabrinjava. izgleda mi kao najava veceg egzodusa koji ce se uskoro ostvariti. daj Boze da gresim.
vojska ne moze da reaguje, vojska je totalno razbijena. tu je problem - sve institucije od znacaja, stubovi drzave, su urusene ili se radi na njihovoj eliminaciji: vojska, obrazovanje, crkva..
Препоруке:
28
0
20 среда, 14 септембар 2011 19:14
shulc!
Sta predlaze Shule? Da krenemo sa teroristickim akcijama? Tako su siptari osvojili simpatije Zapada.
Препоруке:
30
0
21 среда, 14 септембар 2011 19:27
Милоје
Ништа друго нисмо ни могли очекивати од америчког министра. Тако су му дали задатак да прича и пасивизира народ.
НЕ МОЖЕ ТАКО !
Балвани нису узрок "пораза" НЕГО су Срби протеривани зато што је антисрпска фашистичка Америка била на страни нападача на Србе. ТУ је узрок, а не у балванима.
Неко примети да балвани седе "горе"- то је тачно.

Како се то "придобија" воља силе, ако сила има интерес да завлада српском територијом??? НЕ може то.
То су шупље приче, пропагандне, да се оправда издаја.
Ево, већ 11 године сте ви "демократе" на власти, па НЕ "придобисте" те "пријатеље", и сво време ти ваши "пријатељи" ПРОГОНЕ СРБЕ.
СРБИ БИ БИЛИ У СВИМ СВОЈИМ ДОМОВИМА ДА АМЕРИКА НИЈЕ ХТЕЛА ПРОДОР НА ИСТОК.
Оправдања за пасивност НЕ можеш имати, министре војни.
Препоруке:
36
0
22 среда, 14 септембар 2011 19:29
Марко Радовановић
Добро, јесу ли сви наши политичари до те мере празноглави? Никако да им се докаже, да им се објасни, да им се УТУВИ у главу да оно што се једном десило не мора да се дешава милион пута заредом. Уосталом - као што је неко лепо рекао, до сада није био проблем у балванима већ у издаји (кад је РСК у питању), а од 2000. тај ваш "жути" део непрестано попушта, и тиме иде у другу крајност која је подједнако лоша као и Милошевићева тврдоглавост онда.

Али ви имате једну предност - а то је да је свет ДРУГАЧИЈИ ДАНАС. Неће вас нико напасти, нема више капацитета за тако нешто. Додуше, нећемо у ЕУ, али зар не видите да ће се ионако распасти?
Препоруке:
26
1
23 среда, 14 септембар 2011 19:41
vojislav
Neznam sta da kazem za ovog, A zasto nam vojska sluzi, da je saljemo u avganistan?!
Препоруке:
34
0
24 среда, 14 септембар 2011 19:53
Владимир Ђилас
Грађани Србије који бране право на постојање на барикадама, видите шта министар мисли о вама и о вашој будућности. Вероватно вам већ спрема сендвиче и колективне центре.
Препоруке:
33
0
25 среда, 14 септембар 2011 19:54
Šuplje
Kad je situacija bezizlazna pitajte Šuleta - ima NATO satelitski telefon da pita ko zna, ako je DS školjka onda je Šule njen biser!
Препоруке:
25
0
26 среда, 14 септембар 2011 19:58
Iskrenko
Promovisanje neprijatelja u partnera je glavna obaveza kvinslinških slugu.

Tako i ova njegova izjava služi da dezavuiše narod u užoj Srbiji i opravda eventualni egzodus naroda sa Kosova za koji će biti najodgovornije njegove NATO gazde. Šiptari i priznaju da su sami nemoćni da sprovedu svoje namere na severu Kosova bez NATO pomoći.
U nastavku njegove sramne priče očekujem od ovog Šunatovca da nas počne ubedjivati kako je sva sadašnja muka Srba na Kosovu posledica neodgovorne politike Slobodana Miloševića.
Препоруке:
23
0
27 среда, 14 септембар 2011 20:03
Nada
Ministar odbrane Srbije je, reklo bi se. zaboravio trodnevni pogrom Srba i njihovih svetinja na Kosmetu iz marta 2004. godine, ili misli da iza tog pogroma nisu stajale institucije "Kosove"? Njegovi prijatelji iz NATO-a, tj. KFOR-a, samo su posmatrali šta se dešava. Je li neko odgovarao zbog toga, priupita li ministar odbrane za kažnjavanje zločinaca? Ili se slaže s ocjenama da su kriminalci samo na sjeveru?
Препоруке:
22
0
28 среда, 14 септембар 2011 20:04
Todor
Драган Шутановац: Сви балвани по путевима до сада су нам се разбили о главу

Jedini "balvani" u celoj ovoj prici je nasa Vlada. Ako mu smetaju balvani na putevima kojima ljudi brane svoj zivot, moze i on Sutanovac da se isprsi na tom istom putu i zapreci ga u povratku sa nekog krkanluka? A moze i da i upali neki bager, on i njegova bratija valjda imaju iskustva u zaprecavanju puteva bagerima?
Препоруке:
22
0
29 среда, 14 септембар 2011 20:28
Peter RV
Eto ti nasega ministra 'razoruzanja, kapitulacije' i kaplara Ohio National Guard-e. Opet u sluzbi 'evrope'.
Prijeti nam Nato-m. Bombardovanje opet? Kaze da mi nijesmo cijenjeni kao 'ostali' jer nijesmo znali da se dovoljno pokorimo. Ne kaze on nista dali su ovi 'ostali' toliko ugnjetavani od Nato-a kao Srbi.
Potpuno legitimni protest Srba u Kosovu,za ovoga covjeka, predstavlja opasnost za njegovu karijeru
(kako ce ga americka ambasadorka onda pozvati da posjeti ponovo nekog njihovog nosaca avijona?)
Ovdje treba razumjet jasno sliku.
Boris Tadic je bio 'evropski' nespretan pa je izjavio da ne 'pristaje' da mu se diktiraju stvari spolja (povodom Kosova), nakon cega se strahovito uplasio da je ispao 'ne-evropejac'. Kasno za izvinjenje, zato sad Sutanovac stupa u akciju da popravi okaljani 'imidge' njegovoga lidera.
Ko vidi razliku izmedju Tadica i njegovih ministra to je naivac prve klase.
Препоруке:
23
0
30 среда, 14 септембар 2011 20:29
ЈОВАН
Тачно г. Шутановац. Али постоји један балван који ће нам се тек обити о главу како ни један балван до сада није.
Препоруке:
24
0
31 среда, 14 септембар 2011 20:40
slobodan 50
slažem se sa izrečim naslovom, samo još da precizno napravimo listu...peti oktobar, na prvom mestu te liste, balvani na putevima, ulicama, na vlasti, itd...i to dugo traje po majku srbiju.šteta ne može da se izmeri.
Препоруке:
21
0
32 среда, 14 септембар 2011 21:00
онда и сада
Господа су на багеру, голом силом, рушењем и паљевином освојили власт, па се то НАМА обило о главу.
Сад им то смета, јер би ЊИМА могло да се обије о главу.
Препоруке:
23
0
33 среда, 14 септембар 2011 21:31
Cp6
Где год смо 'балванима' покушавали да решавамо проблеме завршило се лоше.


Јел то овај позива на смену власти?
Препоруке:
20
0
34 среда, 14 септембар 2011 21:54
Danilo
Dragi moj narode srpski,nije kriv Sutanovac nego vi sto birate i drzite ove balvane na vlasti.

Oni balvani koje postavlja jadni i goloruki srpski narod na KosMetu cuvaju drzavu Srbiju,a ovi u Beogradu je rasturaju.

U zgradi Generalstaba Vojske Srbije se nalazi i kancelarija NATO-a,a na krovu su im zajednicke telekomunikacione antene.

Ustani narode srpski,posljednji je cas.
Препоруке:
22
0
35 среда, 14 септембар 2011 21:56
Бранко
Слажем се са Шутановцем, балвани воде политику Србије.
Препоруке:
18
0
36 среда, 14 септембар 2011 22:00
Enver Petrovic
Da. I sad ga resavamo Balvanom.
Препоруке:
13
0
37 среда, 14 септембар 2011 22:04
!!!
Није проблем у балванима, него у људима који су нас до сада водили!!!
Препоруке:
9
0
38 среда, 14 септембар 2011 22:05
Татјана
@ vojislav

A zasto nam vojska sluzi, da je saljemo u avganistan?

Наравно, фотеља се брани у Авганистану!
Препоруке:
18
0
39 среда, 14 септембар 2011 22:10
Татјана
@ Iskrenko

U nastavku njegove sramne priče očekujem od ovog Šunatovca da nas počne ubedjivati kako je sva sadašnja muka Srba na Kosovu posledica neodgovorne politike Slobodana Miloševića.


Не, него цара Лазара, само они у ревидирању историје дотле нису доспели. Што не значи да неће.
Препоруке:
19
0
40 среда, 14 септембар 2011 22:35
alkar
neke od balvan ste dobili po glavi u hrvatskoj...al tvrda glava,ne shvata..triba veći balvan
Препоруке:
1
20
41 среда, 14 септембар 2011 22:54
Пера Детлић
Балвани заиста нису саставни део политичке и дипломатске борбе по европским стандардима, за разлику од Циклона Б, што користе високоцивилизовани народи западне Европе. Или србосијека, производа тисућљетне културе.
Препоруке:
12
0
42 среда, 14 септембар 2011 23:15
Луди Ванко Алкару
Појма ти немаш,Само нас уједињујеш.
Препоруке:
15
0
43 среда, 14 септембар 2011 23:25
Турас
Шутанчева изјава би у некој правној држави била правилно протумачена.
Препоруке:
9
0
44 среда, 14 септембар 2011 23:36
!!!
@Alkar
Alkaru, nesto nisi shvatio. Srbi nisu nikada imali problema sa hrvatima samim. Mi smo uvek u sukobu sa zla silama. Pocev od Osmanlija, Habsburga, fasisticke Nemacke i njihovih satelita. Zadnji oruzani sukob smo imali sa NATO-om. Ni hrvati pa ni siptari nisu za nas ni problem ni prepreka nego sile koje vama upravljaju.
Препоруке:
13
0
45 среда, 14 септембар 2011 23:45
Pol Korektan
Kako verovati G-din Šutanovcu?Da li on zaista postoji?Ne vidi se ni po čemu da postoji.Dakle on prenosi nekakvu 'bolest na nestajanje'...pod njegovim brižnim nadzorom srpska vojska i doslovno NESTAJE!
Препоруке:
9
0
46 четвртак, 15 септембар 2011 00:11
iz RS
strpi se alkare, strpi se. ne žuri. znaš kako se kaže: strpljen - spašen.
Препоруке:
11
0
47 четвртак, 15 септембар 2011 01:26
Balvan
Ovoj covjek je nazalost najveci balvan srpske politike.
Politike koja se posve prodala tudjim interesima pa i ovaj gospodin.
Препоруке:
3
1
48 четвртак, 15 септембар 2011 07:00
jok
Opet nas "vojni mudrac" lupara po starom.Dokle ce ovaj da izigrava ministar vojni?Sve je samo to nije.
Препоруке:
0
0
49 четвртак, 15 септембар 2011 08:31
alkar
strpljen spasen?bio ja i to..strpljivo 4 god ceka da maknete balvane da se upristojite i civilizirate pa da se dogovorimo.al odbiste plan un-a,zatim z-4 kojim bi imali siroku autonomiju..umisto svega vi navalili jos vise balvana...jesmo li strpljivo čekali 4 god?jesmo..e vise nismo mogli,nismo imali strpljenja....a sta se tiče nasih pomagaca,u pravu ste i eu i nato su na nasoj strani..ali koliko iz osobnog iskustva znan na terenu je ratovala hrvatska i srpska vojska.jedna je utekla u bih i srbiju ispred druge...nije ni američka i njemacka pjesadija ni topnistvo ratovalo protiv vas,nego ja,običan covik-profesor,i ovakvih stotine tisuća ,polunaoruzanih,protiv uvezenih četnika i jna ,četvrta vojna sila u europi,te vojske i policije krajine...i vi takvi nas niste pobijedili,a koja samoproglasena vojna i junacka srpska vojska .sad se pravdate na račun minimalne vojne,ne govorim političke,pomoći SAD prije oluje.izgbili ste pet ratova u 9 god...i čime vi to prijetite?vi uopće ne razumite.
Препоруке:
0
3
50 четвртак, 15 септембар 2011 08:42
ALKAR
MA NISTE VI ZAPRAVI IMALI SUKOB-VOJNI S NATO-OM vi ste pokusali ali niste imali s cim protiv takve sile..tako ipada da je samo nato ratovao a vi gledali.digli avione ovi vam ih oborili,vi njima jedan i to kazu da je sam pa...VI NISTE RATOVALI PROTIV NJIH.samo su oni ratovali.vi ste cekali bombe i avione i kako spasit glavu.koje vase ratovanje protiv natoa?cime?ni aviona ni protivavionskih sredstava..imali ste vi ali to nije bilo ni blizu kvalitetno da bi im vi sta naudili.mogli su,ai jesu,birat ciljeve i lagano po komodu...imali ste hrabrost i inat...sićam so onih META na prsima vasih ljudi.ali vi se morate upitat zasto vas je nato napa ?nafte,ka irak i libija nemate,tako da ta teorija pada u vodu..nisu tili vasu zemlju jer nisu poslali pjesadiju..uzeli su van kosovo.zasto?ja znan, a vi kad se dositite zasto i di ste se doveli i u ime čega onda ćete spasit srbiju.ovako ćete je rastavit.sad ste u okruzenju zemalja koje su u natou.rusija istjerana sa balkana..dalje vi sami zaključite
Препоруке:
0
3
51 четвртак, 15 септембар 2011 08:45
alkar
ne drzite vi do toga sta kaze ministar ali svih vasih 20-tak god inata i političko-vojnog angazmana i pravljenja velike srbije je stalo u naslov i njegova izjava bi van tribala puno reć...
Препоруке:
0
4
52 четвртак, 15 септембар 2011 09:11
Слободан Стаменић
Нема од нас ношта док се не отарасимо домаћих издајника
Препоруке:
2
0
53 четвртак, 15 септембар 2011 09:34
уместо на малинаре, жандармерију пошаљите на Косово
Шутановац говори речником мајке Терезе, као у Домановићевој сатири где сваки министар ради послове оног другог, а нико од њих не ради – свој. На страну проблематична оцена да нас 'балвани нису довели ни докле' (да ли смо заиста мирно требали да прихватимо избацивање из властите историје?), министар војни би требало да се позове на устав, и да барем запрети војним одговором, макар и виртуелним ако већ неке војске нема. Али не ради се ту о војсци и о тобожњој 'дестабилизацији региона', то је свесно пласирана лаж. Сасвим је довољно да се распореди интервентна бригада жандармерије на саму административни линију, и да се уверљиво припрети акцијом па да се спрече једностране акције сепаратиста. Нема бојазни за легалитет такве акције, јер једнострана акција сепаратиста је та која заправо руши правни оквир 1244, па тиме и легализује наш одговор. Али за то је потребно имати мало храбрости, одлучности и властите воље, г. Шутановцу.
Препоруке:
1
0
54 четвртак, 15 септембар 2011 10:11
Tacka.
O glavu su nam se obili balvani u foteljama i na visokim polozajima!
Препоруке:
0
0
55 четвртак, 15 септембар 2011 10:26
Спиро
Надам се да ће оваквима једног дана да се суди, наравно ''демократски''.Овакве као што је он, тамо преко називају ''корисним идијотима''.
Препоруке:
3
0
56 четвртак, 15 септембар 2011 13:04
!!!
@Alkar
ali koliko iz osobnog iskustva znan na terenu je ratovala hrvatska i srpska vojska.jedna je utekla u bih i srbiju ispred druge...nije ni američka i njemacka pjesadija ni topnistvo ratovalo protiv vas,nego ja,običan covik-profesor,i ovakvih stotine tisuća ,polunaoruzanih,


Alkaru nisi u pravu. Ako mislis na bljesak i oluju, tu je prvo vojska napustila teren (vise od 90%) pa onda dva tri dana kasnije civilni narod koji ste uzgred ako ste ih stigli "junacki" ubijali i zarobljivali. Znaci niste se vi borili batajlon protiv bataljona niti brigada protiv brigade na nekom frontu nego ste se usetali na zasticenu UN zonu i prazan prostor koji ste palili i pljackali. Zasto je vojska napustila polozaje to najbolje Miliosevic zna. A zapadna avijacije je pre vaseg napada bombardovala srpske radarske stanice i cvorove komunikacije i komande tako da su i oni ucestvovali a ne samo obicni hrvatski bojovnici. O sankcijama i ostalim ucenama da ne govorim.
Препоруке:
3
0
57 четвртак, 15 септембар 2011 14:52
Angel
Nama se 5 oktobar najviše obio o glavu, odkada razbojnici i izdajice dođoše na vlast od tada nam se balvani svaki dan obijaju o glavu.
Препоруке:
2
0
58 петак, 16 септембар 2011 09:40
ALKAR@!!!
JA NE ZNAM JESTE LI VI BILI NA TERENU U U ODORI TIH DANA ALI JA JESAM...civili se izvukli pet dana ranije priko srba,lapca...a vojske je bilo...imali ste vi oko 760 poginulih boraca a mi oko 2oo da ne brojimo nestale i ranjene...samo ste vi imali manevar-podigli ste dio vojske i odveli ih na bihac da zajedno sa vojskom rs zauzmu napokon bihać...bila bi to nova srebrenica....mudro ste vi to i vojnički oslabili polozaje u ostalom dijelu krajine...sta se naravno moralo obit vama o glavu...i nije bila setnja kako vi mislite-već ste bizali di ste god mogli...a fajta je bilo i te kako...dok se niste pridali-citaj 21 korpus vojske krajine...kako smo ih zarobili ako vi tvrdite da se vojska povukla...ako je to sta vi tvrdite točno onda ste vi zaista lud narod ,sta reče rasković,povuć vojsku u bih a ostavit civile hrvatskoj vojsci...mislim da nemate pojma.
Препоруке:
0
0
59 недеља, 18 септембар 2011 13:52
slobodan 50
karlo, opusti se...koliko ste jaki, zna se.uživaj u snazi, pameti i bogatstvu tvoje lijepe domovine.mi nemamo pojma, vi ste sjajni.to je to.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер