Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zahtev za ostavku Borisa Tadića

Komentari (70) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 06 jul 2011 12:21
I ja, i ja
Mogu li se na tu listu dodavati potpisi?
Preporuke:
153
1
2 sreda, 06 jul 2011 12:38
Miloš Kikić
Ustav republike Srbije ne poznaje instituciju zahteva za podnošenje ostavke. Predsednik Republike može podneti ostavku svojom sopstvenom voljom (Čl. 116 i 117) ili može Narodna skupština da pokrene zahtev za njegovo razrešenje (Čl. 118).
Bolje je, znači, bilo nasloviti ovaj argumentovani tekst kao molbu nego kao zahtev. Molbu bi Predsednik, u nekom izuzetnom trenutnom raspoloženju, možda čak i uslišio, mada to izgleda vrlo malo verovatno, a da postupi po nečijem zahtevu sasvim je nemoguće. Prema tome, ovoj inicijativi ne dajem nikakve šanse za uspeh.
Preporuke:
18
73
3 sreda, 06 jul 2011 13:06
Miloš Kikić
Samo još jedna dopuna mog prvog komentara. Da li se sećate onog svojevremenog masovnog klečanja u Pionirskom parku ispred Predsedništva, kako bi se Slobodan Milošević namolio da podnese ostavku? Možda je čak i aktuelni predsednik tada klečao. I -da li se Sloba odazvao molbi? A kako bi tek reagovao da mu je bio podnet zahtev?
Preporuke:
12
63
4 sreda, 06 jul 2011 13:10
Tatjana
Gde se potpisuje taj zahtev/molba/inicijativa ili kako god da ga zovemo?
Preporuke:
116
2
5 sreda, 06 jul 2011 13:24
diktatura
najzad da nam neko taksativno i normativno navede ono sto je svakom gradjaninu poznato.
hocu da potpisem zahtev.
ljudi od misli i struke,ukljucite se da se zahtev formalno legalizuje,bilo preko kancelarije predsednika,bilo preko skupstine.
mozda jos nije kasno.
Preporuke:
97
2
6 sreda, 06 jul 2011 13:39
Jelena
Sam cin podnosenja ostavke druga borisa tadica nije dovoljan! treba da i odgovora zbog niza necasnih dela i krsenja ustava zemlje! to mora ,da bude i primer za buduce vlastodrsce da se ne igraju sa zemljom!
Preporuke:
109
1
7 sreda, 06 jul 2011 13:41
Ljakse Bre
Suština je besprekorna, ali postupak je drugačiji: Adresat je Skupština Srbije po čl. 118. Ustava Srbije: Zahtev za pokretanje postupka smene...
Preporuke:
77
2
8 sreda, 06 jul 2011 13:42
Coca
Za Miloša Kikića!
Ovde se ne radi o molbi ili zahtevu da predsednik
Tadić podnese ostavku, već o ljudskom vapaju da to uradi, da spreči moguće, veoma moguće,
gotovo sigurne nemire u ovoj nesrećnoj zemlji.
Kada se sve desi i prođe, Boris Tadić, naravno ne
više predsednik, neće moći reći da NIJE ZNAO za
svu muku koju je proizveo ovoj zemlji.
Zapravo, reći će on i to, ali i ovaj zahtev,
između ostalog, treba mu pružiti na uvid.
Moje skromno mišljenje je da će ga njegovi zapadni
prijatelji pustiti niz reku samo tako, itekako!
A on se u njih uzda, pa neće valjda u naše ljude.
Preporuke:
84
1
9 sreda, 06 jul 2011 13:43
Veljko @ Kikiću
Obzirom da Ustav republike Srbije svojim čl. 56. garantuje pravo podnošenja peticija i drugih predloga državnim organima, drugorazrenog je značaja i sitničarenje da li je upotrebljen termin "zahtev" ili neki drugi, ali po sadržini istovetan, kao "peticija", "predlog" ili "molba".

Sasvim je drugo pitanje dejstva ove i legitimne i legalne inicijative, pri čemu je od najvećeg značaje njen moralni uticaj na formiranje građanske svesti i javno mnjenje.
Preporuke:
73
1
10 sreda, 06 jul 2011 13:47
Bojan
Ovo je lijepo i taksativno navedeno, samo postoji jedan problem: ne može da upali!

Ljubomir Grujić već preko 10 godina organizuje različite inicijative za peticijama i skupljanjem potpisa na netu. Do sada, onako ugrubo, rekao bih da je organizovao više desetina peticija.

Koliko njih je uspješno završeno?

Nakon 10 godina upućujem poruku/molbu/peticiju Ljubomiru da svoje potencijale pravilno odnosno efektivno iskoristi kako ne bi bili uzalud potrošeni na neuspješne peticije koje bez odgovarajuće logistike i drugih metoda pritisaka jednostavno ne mogu da urode plodom, sa jedne, a sa druge, razvodnjavaju i štete patriotskom tijelu.

Neka se poveže sa ljudima sličnih razmišljanja i usvoje zajedničku strategiju organizovanog djelovanja u smjeru ostvarenja ciljeva.
Preporuke:
23
11
11 sreda, 06 jul 2011 13:51
Pridružujem se
Gde da se potpiše peticija za smenu ?
Preporuke:
65
2
12 sreda, 06 jul 2011 13:51
slavica
Ovaj mora da ode kao i njegova koaliciona kamarila! Cvetković kaže da očekuje pobedu na izborima! Mislim da bi najradije narod promenili! Kao kralj Ibi u istoimenom pozorišnom komadu!
Preporuke:
48
3
13 sreda, 06 jul 2011 14:01
Velibor
Zao mi je sto je tako mali broj ljudi potpisao.
Nigde se nije ni culo,niti se pricalo o ovakvoj peticiji.
Ja bih potpisao ovo.
Preporuke:
61
1
14 sreda, 06 jul 2011 14:02
Pitanje autoru
Na kojoj vi planeti živite?

Zar BT ne reče lepo: "NIkada neću dzvoliti da opozicija sastavi vladu".
Je li posle tenisa reče jasno i glasno kome će ustupiti presto.
Prema tome, nema odlaska sa funkcije još jedno 150 godina.
Preporuke:
54
4
15 sreda, 06 jul 2011 14:02
Dragana
Gde se moze staviti potpis na zahtev da tadic da ostavku-neizostavno
Unistio je drzavu i treba da ode..
Preporuke:
58
3
16 sreda, 06 jul 2011 14:10
PERA
Neka mi neko kaze jer ga ljubazno molim gde mogu ovaj zahtev da potpisem.Ako uredno placam porez drzavi koju Boris Tadic predstavlja smatram da imam minimalno pravo a to je da stavim potpis na ovaj zahtev.Mislim da ne trazim mnogo od moje drzave.
Preporuke:
59
2
17 sreda, 06 jul 2011 14:16
Vera Sobat
G-dine Dr. Ljubomir T. Grujic, HVALA, HVALA, HVALA Vam do neba !

Konacno jedan HRABAR covek, jedan covek koji ima SAVEST, covek koji nije spreman da dalje CUTI!!!

Gde moze da se potpise, dajte nam mogucnost, i nam u dijaspori da damo svoj potpis, ODMAH POTPISUJEMO!!

@ MILOS KIKIC, ocigledno je da vise znate o Ustavu,no mnogi od nas ovde na sajtu,i to me ne iznenadjuje, jer Vase komentare poznajem iz lista "POLITIKA" koja je Vasa prava platforma!
Jedino sto se jos uvek pitam je : Clan LDP-a ili DS-a, a moguca je i G17, sto znaci:
Bili ste i ostali u klubu vasih "bezalternativnih" prijatelja koji kako vidim svih ovih proteklih 20 g, zele samo sve " najbolje " srpskom narodu!

Neka vam je na casti, ostanite Vi u Vasem klubu koliko god hocete, ja ih isuvise dobro poznajem,i zato sam im vec odavno vratila moju "clansku karticu"!!!
Preporuke:
62
1
18 sreda, 06 jul 2011 14:17
Car_Lazar
Mislite da ce se predsednik dozvati zdravom razumu, da unistava drzavu, gradjane, veru...?
Zar mislite da ce ova prozapadna vlast pasti tek tako, pa ameri u EU nece dozvoliti to po svaku cenu, pa makar pokrali glasove na iducim izborima, zasto bi dozvolili gradjanima da sami biraju svog predsednika koji ce raditi za gradjane kada imaju izdajnika koji radi za interese svih osim svojih gradjana...
Ljudi, bice sve gore i gore, bice drzava Srbija od Beograda pa do Nisa, ali imamo jos sansi da se dozovemo pameti, treba puno raditi na sklanjanju izdajica i prodavaca drzave, prvo treba informisati gradjane od prvog dana rata 90', ima ne zanemarljiv procenat gradjana koji i dalje misle da su SRBI ti koji su klali, ubijali, agresori itd, ali nisu oni krivi sto imaju takvo misljenje nego vlast i mediji, pa najbolje je poceti od toga...
Preporuke:
39
2
19 sreda, 06 jul 2011 14:18
Vladislav
Boris se osilio.
Odavno čekamo ovakvu inicijativu.
Prevedite tekst na svetske jezike: engleski, ruski, nemački, francuski.
Upoznajte dijasporu.
Narodu treba da svane.
NATO družina boće protiv. Ali neće naći opravdanja.
Borisov pokrovitelj NATO krše sve međunarodne norme, pa ništa.
Nas desetina hoćemo dođemo na lice mesta da potpišemo. Gde se potpisuje?
Kada se potpisivanje završi, radi pravilne procedure inicijativu predati Skupštini, da bi sve bilo po Ustavu i zakonima.
Tadiću oduzeti pasoš da ne pobegne iz zemlje.
Dačić hitno da uhapsi Borka Stefanovića zbog prekoračenja ovlašćenja.
Da Skupština poništi sve Sporazume koje je neovlašćeno potpisao Boris Tadić i njegove sluge.
Pozvati narod na mir i suzdržanost.
Pozvati Albance i komšije da se ne mešaju u unutrašnja pitanja Srbije.
Preporuke:
57
2
20 sreda, 06 jul 2011 14:18
Blagoja Ristić
Inicijativa je za veliki pozdrav. Treba se postaviti formular da bi mogli građani da ga potpišu. Verujem da će broj potpisanih premašiti cifru od 100.000 tako da se to prosledi Evropi da Srbija želi da zaštiti svoj ustav i državnost!
Preporuke:
54
1
21 sreda, 06 jul 2011 14:30
Srdjan Djukanović
Inicijativa je u redu.Svi nabrojani "propusti" predšjednika takodje.Medjutim,da bi gospodin ,koji je legitimno izabrani predstavnik naroda(šta god mi o njemu mislili)odstupio , ovo nije način.
Niti mu dajem za pravo ,niti mu se stavljam u odbranu ,ali jedino legitimno rešenje su izbori na svim nivoima vlasti , i potpuno preumljenje ,pre svega gradjana ,koji bi trebalo dobro da porazmisle pre nego što izadju na izbore, kojih neće biti do marta 2012, i da se podsete svih onih obećanja, počev od toga, da niko ne sme da nas bije, pa do "vašar"revolucije 2000 i onda da lepo korak po korak sistemski se pokuša učiniti nemoguća misija.
Da podsetim,počev od 1990, pa do današnjih dana,svi predstavnici vlasti, i predsednici, su bili izabrani da bi vršili dužnost na kojoj su, u korist gradjana ,i DRŽAVE.21 godinu nakon toga,opet su isti zahtevi i ista priča.Koja je garancija da se neće i ovog puta ponoviti,naročito ako se ima u vidu da je to postalo redovno stanje?
Preporuke:
7
32
22 sreda, 06 jul 2011 14:35
P
Izuzetno argumentovan, logičan i dosledan tekst, za svaku pohvalu. Problem je što, nažalost, na ovim prostorima već duže vreme svaka logika, argumenti i doslednost su potpuno nemoćni spram potpuno iracionalnog, neoargumentovanog i ogoljenog nasilja (kako fizičkog, tako i pravnog). Nevezano za to, svaka čast autoru teksta.
Preporuke:
39
2
23 sreda, 06 jul 2011 15:10
Milopš Kikić
@ Coca @ Veljko : Pogrešno ste me razumeli. Nisam ja napisao da je zahtev nepotreban (napisao sam da je argumentovan), nego da mislim da nema nikakve šanse na uspeh i objasnio zašto. Zar vi zaista mislite da će predsednik posle zahteva početi da razmišlja o ostavci? I zar mislite da će tek na osnovu njega saznati raspoloženje u narodu? A šta mislite, Službe ga ne ne informišu svakodnevno o tome?

@ Vera Sobat: Ni DS, ni LDP a najmanje G17. Nikakve stranke. Te sam dečje bolesti preboleo kao i Vi. Što se tiče "Politike", sve što sam ikada tamo napisao potpisao bih i danas. Ali ni "Politika" nije više ono što je bila
Preporuke:
10
18
24 sreda, 06 jul 2011 15:17
mica.camerman
on je srbiji naneo vecu stetu nego milosevic bolje da ode sam nego da ceka izbore i promenu ustava nekada ni srbin ne postuje ustav nego resava kako on zna
Preporuke:
34
1
25 sreda, 06 jul 2011 15:49
Deda Mrazov liferant
Dobar tekst. Kako je neko već primetio, BT neće dati ostavku bez _____ hiljada (broj upišite sami)ljudi ispred njega s motkama u rukama. Isto važi i za sve ostale iz strukture vlasti, bilo da su u vladi ili "opoziciji" ili su glasni skupštinski foteljaši. Treba poštovati svaki napor ljudi, ali idite ljubazno zamoliti kapoa mafije da prestane sa svim ilegalnim aktivnostima, da prestanu da prodaju drogu, da ne organizuju prostituciju i slično, i imaćete sličan efekat.
Preporuke:
36
2
26 sreda, 06 jul 2011 15:54
Slađana
@Srdjan Djukanović
Shvatate li Vi (i vi, ne znam kom vladajućem čoporu pripadate) da je ovakva situacija sada prvi put u istoriji Srbije. Srbija nikad nije vodila osvajačke ratove, već oslobodilačke. Ta činjenica je vrednija od bilo kog manastira na Kosovu (bar za mene). Vidite li da zapadnim dušmanima treba sveže meso za štit na "mirovnim misijama" po čitavom svetu.
Meni je jedina želja da posle izbora više nikad ne čujem za bezalternativnu eu.
Preporuke:
38
3
27 sreda, 06 jul 2011 16:08
Beli Orao
@Prijateljima. Izgleda je Miloš Kikić u pravu. On je bio moj protivnik u Politici. Došao je na pravi sajt i polako se vraća korenima. Nemojte na prečac da ga oterate.
Vlast se teško daje. Sećate li se Miloša. Sve ću da dam, ali vlast, NIKADA.
Preporuke:
20
7
28 sreda, 06 jul 2011 16:26
Vera Sobat
@ Milos Kikic, i ako je tako kako kazete, dovoljno dugo sam citala vase anti-srpske komentare da bi zbog cinjenice da vise niste clan nijedne pomenute stranke, imala drugacije misljenje o Vasem stavu prema srpskom narodu.

Nikada nisam procitala nijedan Vas komentar u kome kritikujete selektivnu "pravdu" koju dele ti vrli demokrati iz EU i SAD i nazalost "dame" Kandic i Biserko kao i Cedomir Jovanovic ili Canak, koji tu selekciju pozdravljaju i podrzavaju, svojim radom za svoje sponzore!

O fondacijama jednog SOROSA ili ROKEFELERA,njihovi politicki stavovi su poznati, kao i njihove namere prema srpskom narodu!
Nisam nikada procitala nijednu rec kritike na tu temu u Vasim komentarima!

Nema kod Vas nijedne reci kritike zbog IGNORISANJA srpskih zrtava,i kroatskih i muslimansko-albanskih zlocinaca koji se na slobodi sepure,a jos se i sam kao Naser Oric hvalio svojim snimljenim filmom kojim pokazuje ubijanje srpskih civila!

Itd...itd..g.Kikic
Preporuke:
33
1
29 sreda, 06 jul 2011 16:31
Vera Sobat
@ BELI ORAO..varate se prijatelju, VARATE se, sto se tice g-dina Milosa Kikica!
Preporuke:
16
1
30 sreda, 06 jul 2011 16:43
@@
Potpisujem !!!
Preporuke:
14
1
31 sreda, 06 jul 2011 17:35
Glavne i sporedne uloge
Situacija je u Srbiji mnogo komlikovanija nego što većina ovih komentatora misli. A misli da je stvar samo oko Borisa Tadića i njegovog predsednikovanja. Stvar je u generalnoj orijentaciji unutrašnje i spoljne politike. Antisocijalna i antiradnička politika na unutrašnjem planu ima svoj pandan i na planu spoljne politike. Srbiji je, pre svega, potrebna istinska demokratizacija unutrašnjeg političkog života i ali i progresivne reforme u svojinskim odnosima i posebno u radničkom zakonodavstvu. Sada je to prekriveno debelim plaštom nemara ali će to brzo izbiti u prvi plan a Boris i slični će biti gurnuti u stranu kao zaboravljeni. Ovde se vodi klasni rat zavijen u plašt međupartijske borbe. U Srbiji je na delu velika naiva. Bojim se da bi to mogli iskoristiti oni koji radnicima ne misle ništa dobro a kriju se ispod navodno nacionalnih interesa. U pitanju je antiradnička demagogija. NE P R O M E N A L I Č N O S T I V E Ć P R O M E N A S I S T E M A !
Preporuke:
17
0
32 sreda, 06 jul 2011 18:01
Visarion
Namučih se čitajući.Da ima neke stranke od značaja u Skupštini ovo ne bi bila privatna inicijativa .Oni koji su doveli ovolike krave po centru Beograda, valjda misle da smo mi koji oko njih idemo volovi.Krave treba pred Skupštinu.Tamo su oni.
Da nisu, odavno ovaj predsednik ne bi smeo da gukne mimo ustava.Neko je rekao i ja sam lično čuo na Vibldonu da će on predsedničko mesto dati Đokoviću a nikom drugom.Koji ustav to dozvoljava predsedniku.Navijači stradaju u Italiji zato što prave izgrede na stadionima ,On to čini u drugoj zemlji, navija javno za sebe neprikosnovenog , koji nije izabran nego je vlastan da on daje predsednička mesta kome hoće i kad hoće.To treba da ode ovako ili onako i to što pre.
Preporuke:
26
0
33 sreda, 06 jul 2011 18:02
Vasa
Bravo Ljubomire, svaka Vaša reč -zahtev ima smila i opravdana je, podržavam ovaj zahtev svim srcem.

Srbija je u opasnosti, gde da se potpišemo i podržimo legitiman zahtev za ostavkom nedostojnog predsednika rodom iz Sarajeva!?
Preporuke:
26
0
34 sreda, 06 jul 2011 18:25
Sergio Tacchini
Dragi moji. Hipotetičko pitanje,kad predsednik Srbije,ODSTUPI(što je naravno ,jednako privrednom rastu Srbije od 3%),da li to znači, po automatizmu(ne autizmu)stanje samo po sebi nabolje?
Jel ovde se neko šegači sa ovom ozbiljnom temom ili diskutuje jezikom činjenica!?...
Ne ostrašćeno,to je DAVNO prošlo vreme,trezvene glave mogu samo POLITIČKU borbu dobiti ili pokušati do nje doći.
Jel vi razmišljate malo svojim glavama ili kako vas ko "POTPALI"?
Da li vi zaista smatrate da ovakve vrste inicijative imaju bilo kakvog smisla sem u marketinškom smislu?
Ako ste tinejdžeri,ili deca imućnih roditelja na budžetu, mogu da vas donekle razumem,ali ako ste kojim slučajem(u šta sumnjam,fakultetski obrazovani)onda nemam reči.
Onda Srbija zaista ima svijetlu budućnost.

Zar vas istorija ništa nije naučila?
Preporuke:
5
14
35 sreda, 06 jul 2011 18:28
Grupa gradjana
Sto pre oterati toga slugu zapada, nesposobnog za bilo sta, malodusnog diktatora sa kormila Srbije dok nije kasno.Gde da potpisemo?
Preporuke:
29
0
36 sreda, 06 jul 2011 18:36
Alexander "X"
Aplauz Dr. Grujicu za pokretanje inicijative uz puno uvazavanje skepticizma o uspehu. Prvo sto raduje je da i na ovim prostorima narod konacno pocinje da razmislja kako je trebao ali nije od 5 oktobra. Lepo je sto je ovo sve stavljeno na gomilu i dato u javnost kao platforma (izvinjavam se ali jalovoj) opoziciji.

Najbitnije od svega je svest naroda koja se budi posle svih sokova i nadam se krece ispravnim putem. Ponovno paljenje Skupstine slozicemo se nije resenje ali organizovanje na bazi ovog proglasa ili pisma je opcija sa velikim procentom verovatnoce uspeha. Skupiti milione potpisa i prezentirati pismo Narodnoj Skupstini i Ustavnom Sudu preko opozicije (to je uloga opozicije).

Boris Tadic mora da ode, havrija koju je svesno ili nesvesno izazvao Srpskom narodu je ogromna. Zeleo bih da to ipak bude mirnim putem i bez ponovnog uvodjenjna demokratije na ovim prostorima.
Preporuke:
24
0
37 sreda, 06 jul 2011 18:37
@ Vaso
Da je rođen u Australiji ili Sarajevu apsolutno je nebitno, on sistematski uništava sve srpsko u Srbiji i ex Jugoslaviji, gde žive Srbi ! Srpski Juščenko !Svoje treba da se voli, pa da si rođen u Gvineji!
Preporuke:
31
0
38 sreda, 06 jul 2011 18:42
Zarko
Profesore, potpisujem svaku rec koju ste napisali!
Preporuke:
24
0
39 sreda, 06 jul 2011 19:48
iz Republike Srpske
Nisam gradjanka Srbije, nemam pravo da tražim ostavku predsjednika.
Ali imam pravo na jednu primjedbu: predsjednik Srbije je neobaviješten. Danas u Sarajevu kaže da njegovu ostavku (čak smrt!) traže navijači na stadionima. Sumnjam da su doktor Grujić i ostali potpisnici ovog zahtjeva/peticije navijači sa stadiona. A hoće ostavku! Treba predsjednika Tadića informisati o ovom zahtjevu, "starom" već pet dana.
Preporuke:
25
0
40 sreda, 06 jul 2011 19:52
Jasna*
Hvala Bogu neko sa petljom u danasnjoj Srbiji na kolenima!
Preporuke:
21
0
41 sreda, 06 jul 2011 19:52
Miloš Kikić
@ Vera Sobat : Ne vara se "Beli orao" u pogledu Miloša Kikića i ja mu zahvaljujem na podršci. Ne mora da brine da će me neko odavde oterati. Istina, to je pošlo za rukom e-novinama ali se ja nadam da na ovom sajtu ne postoji t.zv "banovanje" tj. zabrana pristupa koju oni tamo upražnjavaju čim im se nečiji komentar ne dopadne i naruši njihovo jednoumlje.
Preporuke:
7
6
42 sreda, 06 jul 2011 20:27
Gordana Sandalj
Na pitanje kako smeniti predsednika štetočinu,odgovor može da da samo pravnik.Ako je u Srbiji nemoguće zakonski smeniti predsednika koji nanosi štetu državi,onda je to samo potvrda da Srbija nije država,što smo i znali i zbog čega se i mora preduzeti sve da ona to postane.Ako Tadić treba da ode,u redu je da se prvo lepo zamoli.Ali,ako se već zna da on to neće da uradi,kome da ga tužimo?Imamo li mi sud koji je nadležan za to?Jesmo li mi potpuno obespravljeni(Tadićevi robovi)?
Preporuke:
21
1
43 sreda, 06 jul 2011 21:04
Ceca Lazinica
ok sve ste vi u pravu,al ko da ga zamjeni.Pa jel opet terba neki Murta.Imali smo Miloševića kao Kurtu a onda dođe DOS kao Murta.Sad je BT Kurta a treba da dođe Murta.Jedino ako postoji neko stvarno koji vredi e onda imate i moj glas.Nije samo to nego cijeli sistem vrednosti treba menjati a to je malko teže.
Preporuke:
4
9
44 sreda, 06 jul 2011 21:19
Tanin
Boris je Tadic srpskom narodu naneo veliku i trajnu stetu - sluzeci interesima zapadnih mrzitelja Srbije i srpskog naroda. Svakome treba biti jasno da se izborima ti zlikovci nemogu skinuti sa vlasti; iz jednostavnog razloga jer demokratski izbori vise ne postoje. Predsednicki kandidat Nikolic je kod zadnjih izbora oko 22h "gubio" sa oko 2% kod 21% prebrojenih glasova. Samo budala priznaje poraz tako rano. On je priznao poraz! Zasto? Zato sto su mu zapretili da ce zavrsiti slicno kao i Seselj ako to to ne ucini. On se, jednostavno, prodao. Zato: srpski narod u masovnim demonstracijama treba traziti ostavku Tadica i sve ostale konjokradice oko njega; ako oni to odbiju, treba im dati nogu u pantalone - svejedno - spreda ili straga.
Preporuke:
24
0
45 sreda, 06 jul 2011 21:42
info
Ne znam da li se zahtev može još potpisivati, ali za one koji to pitaju, nekoliko puta sam video g.Grujića u Knez Mihajlovoj ulici u Beogradu kako skuplja potpise, a mislim da je to moglo da se uradi i na internetu, na njegovom sajtu. Proguglajte i naćićete, ako je taj sajt još aktivan.
Zahtev, i prema mom mišljenju, ima mnogo veću moralnu i informativnu snagu, nego što može da proizvede bilo kakvo dejstvo u smislu samog teksta.
Preporuke:
20
0
46 sreda, 06 jul 2011 21:55
paja patak
Sve je to tačno. Sve to stoji – ali, uzalud. Najstrašnije je da takozvana opozicija već godinama gleda na antiustavno delovanje predsednika republike – i.... ništa. Umesto da svakom prilikom, i kada je umesno, i kada nije, poteže to pitanje u parlamentu, bez obzira na to šta je na dnevnom redu. Neka im oduzimaju reč, neka ih kažnjavaju i nasilno izbacuju – iznose iz sale, ali stalno... stalno! Ali: složno. E, to ne može. Jer: dva Srbina – tri partije (najmanje). Ništa od toga, i ništa od vas. Nemojte da gnjavite.
Preporuke:
10
3
47 sreda, 06 jul 2011 22:37
placenici
Placenike podhitno poslati u Ameriku kod svojih gazda. Nama placenici ne trebaju,upropastise nas gore nego milosevic,duplirali nam spoljni dug za 9 godina,alo,duplirali sve ono sto su SVI predsednici ukupno pre njih napravili! Oni su za 9 godina duplirali!!pa gde su te silne pare,pa tito je (kakav god da je)sa jos manjim parama izgradio u gomili drzava sve ono sto su oni unistili.Blokada medija,neverovatna propast privrede,svi nedemokratski zakoni koji se donose radi favorizovanja tajkuna, i unistavanja sitnih privrednika.Stravicna stopa nezaposlenosti, a tek nam sledi jos gora glad.Sa kursom se igraju ko sa gejmbojem,favorizujuci uvoznike (citaj-tajkune..)upropastise nam izvoznike za ovih par meseci. upropastili nam industriju.A o Kosovu da ne pricam,na tu temu mi se vec plache od muke. Podhitno ga svrgnuti dok nas nije rasparcao.amerikanci ga gledaju kao potrosnu robu,i on je toga svestan, zato i gleda da nas sto pre rasproda njima,jer zna da mu vreme istice brzo.
Preporuke:
9
1
48 sreda, 06 jul 2011 22:47
uzas od predsednika, uzas od izdaje, uzas od 'demokratije'
svaka cast za ovaj tekst.. svaka cast na hrabrosti,odlucnosti,strucnosti,nepokolebljivosti i rodoljublju! Ovakvih strucno napisanih zahteva, molbi, peticija itd treba da bude sto vise i da se shire po internetu,radi budjenja i upoznavanja naroda sa raznim chinjenicama koje su slabo poznate, kao npr taj sramni ugovor o okupaciji i kapitulaciji koji je tadic potpisao 2006te sa Amerikom. Tadica sto pre treba zbaciti sa vlasti jer je ovaj covek za par godina naneo vise stete srbiji nego svi pre njega zajedno, zakoni Srbije NE SMEJU da se donose u stejt departmenu, vec u SRPSKOJ VLADI ! Ti zakoni moraju da stite nas integritet i suverenitet! ovo je sramota i tuga sta nam covek uradi! Iako sam svesna da su nam i 90% opozicije americki placenici, ovaj covek sa svojom bolumentom hitno mora da bude smenjen, da bi se makar usporio sunovrat srbije, i da bi se srbi konsolidovali i shvatili sta im se desava i kako da reaguju, ako nista ima da gori srbija ko Grcka, protiv Novog Svetskog Poretka!
Preporuke:
16
0
49 četvrtak, 07 jul 2011 00:19
Sima
Ljuba genije, precizan kao automatsko upravljanje e da njega izabrasmo 90 a ne Milosevica. Bio je kandidat.
Preporuke:
9
1
50 četvrtak, 07 jul 2011 01:25
Turas
Sve je tačno što je gosp.Grujić izneo.Plašim se na pogrešnu adresu.Elem,nama komentatori ma na NSPM u globalu je materija poznata,kao sto je poznata skupštini,opoziciji,NVO,EU i nakraju "gazdama"Svetskoj vladi ,ili Imperiji,ili zovite je kako hoćete.U vremenu koje dolazi sve je više osećate na svojoj koži.Setite se kako je Miloševićeva vlada kritikovana od ovih svetskih moćnika,za ugrožavanje ljudskih prava,sputavanje demokratskih organizacija(mislilo se na Soro ševe đake koji su sada na vlasti),lažiranje izbora i kršenje ustava.Šta imamo danas.Eu promoteri i spolja i iznutra zadovonjni"stanjem u Srbiji.Beda,nezaposlenost,kriminal nikad veći.Policije nikad brojnije,ali da čuva vlast.I mutava opozicija.Ili kao sada ovo. Što možemo nazvati,kera laje vetar nosi.
Preporuke:
11
1
51 četvrtak, 07 jul 2011 01:31
Zagor
Gospodin Grujić u završnici svog zahteva napominje datum kada je isti predat primaocu - 1. jula o.g.
Ne razumem (mnogobrojne) komentatore koji pitaju gde mogu potpisati zahtev. Zar ovako "pažljivo" čitaju sve tekstove?
No, iako je zahtev već predat, moglo bi se organizovati novo potpisivanje istog. To bi mogle npr. organizovati Dveri srpske, uz podršku drugih patriotskih NVO, na trgovima širom Srbije. Ne treba skupljanje potpisa ograničavati samo na internet. Siguran sam da bi u rekordnom roku peticiju potpisalo više građana nego što je nekad glasalo za ovog nepomenika.
Od opozicionih stranaka ne treba ništa očekivati. Sve ovo što je g. Grujić napisao vođe opozicije odlično znaju, i odavno su mogli učiniti isto da su hteli. Ali - vrana vrani oči ne vadi.
Preporuke:
15
1
52 četvrtak, 07 jul 2011 03:56
Jugoslav Erac
Potpisujem - Jugoslav Erac, 115 Cardigan Street, Carlton, Melbourne,Victoria 3053, Australia
Preporuke:
13
2
53 četvrtak, 07 jul 2011 04:31
milan
Naj manje sto moze kao covek da ucini jeste da podnese ostavku,i tako zaustavi ovaj sunovrat Srbske drazeve.Time bi i sebi dosta olaksao,Sto se tice daljeg delovanja u stranackom zivotu Srbije.Ne bih bio smak sveta ako bi priznao da mnogi traze i ono sto on ne zeli,kao predsednik,ovde ne sme biti licne sujete i teranje inata jer cemo tako dospeti u jos gore stanje agonije i podeliti se na dve sukobljene strane.Predsednice pokazite koliko volite svoj narod.PODNESITE OSTAVKU!!
Preporuke:
6
1
54 četvrtak, 07 jul 2011 05:55
Srboljub Savic
Akcija: (ne ono- "rasprodaja")
1. Uputiti (autor) zavnicno, zahtev Skupstini
Srbije i Ustavnom Sudu Srbije;
- obavestiti javnost i NSPM o prijemi/odbijanju;
2. Uputiti svim novinama i casopisima politickog,
ekonomskog ili drustvenog profila, da objave;
- obavestiti javnost i NSPM o odbijanju;
3. Prevesti Zahtev, na engleski jezik i original i
prevod uputiti odgovarajucem organu EZ;
- obavestiti javnost o prijemu / odbijanju;
4. ODMAH, otvoriti anketu- DA,podrzavam zahtev/ NE;
5. Otvoriti mogucnost potpisivanja zahteva;

[Ne ignorisimo g. Kikica ni pravnike, posebno,
Ustavnog prava. Mnogo nam propada ignorisanjem.]
Da, potpisujem i DA u anketi.
Nemam iluzije ali neophodno nam je budjenje i
volja za spas nacije-sadasnjosti i buducnosti.
S postovanjem
Srboljub Savic
Preporuke:
9
1
55 četvrtak, 07 jul 2011 06:03
MP
Molim ovako javno radikalnu stranku da otvori peticiju za ostavku BT; hitno vazno i nuzno da bi svi mi koji zelimo potpisali i to sto pre i sto brze. Nuzni su prevremeni izbori u Srbiji i to koliko jos do jeseni; Svi znamo da BT na vlast nije doveo nikakav narod ili "demokratski" izbori; znamo kako je dosao ...e sad da li ce da ode kada odlicno zna da narod odavno trazi da ode; jedino je problem za Meri nasu Pontije Pilaticu u jarko crvenoj suknji ...koga sada da dovedemo ako ovog sto smo podmetnuli ne ide ...mi smo mnogo trpeljiv narod; mene pitaju nase prodavacice, da li smo mi najgori slepci? pa nismo kazem ja (gde ste mene nasle) nasi politicari su slepci i onda vam se cini i da je narod a narod nije naprotiv narod je snazan, cestit; a u toj demokratiji u koju se kunu Sutani i on, tek tamo se bitka bije i koplja se lome;oko toga sta vlast u SAD nije ili jeste uradila za narod, mi to ne vidimo ali kada narod u sad se pobuni padaju karijere za jedan dan na primer Spicer, B. Clinton
Preporuke:
8
1
56 četvrtak, 07 jul 2011 08:51
Boža
Zahtev je napisan zaista stručno, utemeljeno na činjenicama pred kojima samo nerazum može ostati nem. Ovo nije akt koji ima pravnu težinu. Ovo je akt koji ima moralanu težinu za BT, njegove savetnike, njegovu stranku, njegovu koalciju, njegovu skupštinu, njegovu vladu, njegove medije. Ovo je akt za istoriju jedne vlasti i njene budućnosti.
Zato je ovo akt koji će budućim istoričarima biti svetionik u analiziranju sadašnjeg vremena.
Preporuke:
12
1
57 četvrtak, 07 jul 2011 11:06
Marko Gay
Svajcarski sistem neposredne demokratije s relativno malim brojem potpisa kao okidaca za referendum pokazao se kao najcvrsca odbrana suvereniteta.
Preporuke:
9
2
58 četvrtak, 07 jul 2011 11:22
Nikola
Evo kratkog programa obnove.
Pozvati susede na mir.
Tadića u Hag, na pokajanje.
Pohapsiti mangupe.
Najpre Vlahovića za prodaju imovine zemlje strancima – Todoriću i ko.
Onda Borka za predaju KiM.
Đelića na kauč i u Francusku.
Dinkića na Kipar da vrati pare.
Kacina i Solanu u Beč kod Franje Josifa.
Petra Kočića reinkarnisati.
Poništiti sve međudržavne sporazume od 2000 do danas
Potpisani su pod okupacijom. i nisu u saglasnosti sa Ustavom i zakonima Srbije
Pregovarati o novim.
Vratiti se u prošlost, kada je srpstvo bilo čast.
Nikakve demokratske izbore. Raspisati konkurs za vladare.
Sve na konkurs sa privremenim stažom, da dokažu da su državotvorni.
Konkursi za svako radno mesto u svim javnim preduzećima i državnoj upravi, bez stranačkog upliva.
Preporuke:
8
1
59 četvrtak, 07 jul 2011 11:23
Nikola nast
Otpisati sve dugove koje su pojeli skakavci.
Kredite koji se nisu oplodili otpisati.
Kredite vratiti iz profita – oplodnje koji su doneli.
Opomenuti davaoce takvih kredita.
Konkretne mere da predlože ekonomisti i pravnici, tehnolozi.
Kupiti i primeniti nove tehnologije
Obučiti i zaposliti radnike.
Poništiti sve privatizacije koje nisu povećale proizvodnju ili svoju delatnost, koje su otpustile radnike.
Stegnuti kaiš i protegnuti se prema guberu.
Svi na posao, da izgradimo državu.
Za 5 godina – procvat Srbije.
Preporuke:
8
1
60 četvrtak, 07 jul 2011 11:25
Ana Los Anđeloc
Cela Dijaspora potpisuje.
Nemamo pravo glasa, imamo moralne obaveze.
Preporuke:
10
1
61 četvrtak, 07 jul 2011 11:39
Lapovac
Izvorni principi i postulati demokratije su u redu, ali gde se to danas u svetu primenjuje. Praktikovanje demokratije u svetu danas je samo u funkciji fingiranja, da kažem srpski izigravanja naroda, plebsa, podanika, ili kako već hoćemo da nazovemo većinu stanovnika bilo koje države, koja živi i radi da bi zadovoljila prohteve sprege političke vlasti i vlasnika kapitala. Koliko samo imamo međunarodnih povelja kojima u principu nema šta da se zameri, pa kako se primenjuju. Kako jačima odgovara, a slabiji se kažu pragmatično slože sa tim. Pa povelja UN je vrhunski demokratski dokument u svetu, a kako se primenjuje, pa Evropska helsinška konvencija itd. A mi naivno očekujemo da se dosledno primenjuje Ustav ove naše države kakva jeste. I to treba da kontroliše Skupština čiju demokratsku praksu gledamo skoro svakog dana. O običnim Zakonima za narod da i ne govorim, i kako se donose i kako se primenjuju.
Preporuke:
6
1
62 četvrtak, 07 jul 2011 12:04
Ustavna policija
Koja je uloga Ustavnog suda? Trebalo je od svih pravnika ,koji su po pravilu najpametniji i sve znaju, da se oglasi jedan stručnjak tehničkih nauka?!
Trebalo je da prođe ovoliko godina da bi se uočile ove nepravilnosti koje ruše ustavni poredak? Puna usta demokratije i vladavine prava. Čak ni Milošević nije na ovakav način uzurpirao slobodno volju građana. Nekome može da se sviđa politika Tadića, nekom ne, ali ovde je pitanje političkog sistema koji se urušava voljom jednog čoveka i jedne partije. Ako bi to pojednostavili ceo ovaj proces koji se odigrao i preneli na fudbal npr. bilo bi sledeće. Predsednik kluba je istovremeno i kapiten ekipe i sudija u meču sa drugim klubom i delegat na utakmici. Kako bi reagovali navijači, kako sponzori kluba a kako protivnička ekipa?
Preporuke:
10
1
63 četvrtak, 07 jul 2011 13:51
Milan Avramovic
Zelim da potpisem i ostavim podatke i JMBG ako ovo moze da postane peticija.
Preporuke:
6
1
64 četvrtak, 07 jul 2011 15:04
Svetislav
Setite se samo, kako je na Wimbledonu 2011, beskrajno uzivajuci sto je skrenuo euroatlantsku medijsku paznju sa Novaka Djokovica na sebe, izjavio kako bi odmah Novaku dao da bude predsednik Srbije.

To je bio iskreni predsednik.
Rekao nam je da je za njega Srbija- njegova licna prcija,da on moze da s njom radi sta hoce i da je daje samo KOME ON HOCE.
Tako smo najzad docekali da vidimo njegov pravo i ogoljeno lice.

Sada se ostali odgovorni u drzavi Srbiji prave da taj gaf nije ni bio, kao sto se prave da nije bilo ni milion drugih neprimerenosti i gresaka.

HOCU DA POTPISEM PETICIJU!!!
Preporuke:
12
1
65 četvrtak, 07 jul 2011 15:26
SM
Dali bi mogao napisati nesto pametno, nesto sto vec nije napoisano,nebi.Nemam obicaj da napise u NSPM castim raznim superlativima,jer smatram da nemam zvanje da ocenjujem akademske titule.Ali ipak smatram i mislim da dugo boljeg saznavnog clanka nije bilo napisanog u NSPM.Dali ce ga procitati g.B.Tadic ili bar njegovi savetnici?Trebalibi.
Preporuke:
8
1
66 četvrtak, 07 jul 2011 17:37
Srbin
Smena vlasti, a onda da na sudu odgovaraju za sve što su učinili, a što se očituje kao uništena Srbija, narod bez posla, sav narod baulja po ulicama.
Da odgovaraju i za satanizaciju Srba koja se provodi sa televizija u Srbiji.
Preporuke:
9
0
67 petak, 08 jul 2011 09:51
Mile Bre
Ma koja molba Tadiću, da se povuče sa predsedničkog položaja. Tadića pustiti jednostavno tako, a da se ne KAZNI za učinjene štete i uvrede Srbiji i srpkom narodu?
Preporuke:
7
1
68 petak, 08 jul 2011 12:36
Slobodan
SLAZEM SE !!!

Ima nas mnogo koji se ne bojimo da potpisemo ZAHTEV za HITNU OSTAVKU borisa tadica.

Morate nam objasniti kako ici siroko u celokupnu javnost kako Srbije tako i sveta.
Napominjem: Nije svet EU i USA nego mnogo vise.
Krajnje je vreme da se nesto poduzme protiv ovog
kvazi predsednika majcice nam SRBIJE !!!
Preporuke:
10
1
69 subota, 09 jul 2011 13:19
Vera Sobat
Ja sam ubedjena da ste Vi na ovaj Sajt dosli sa namerom da MANIPULISETE u korist bas tih protiv kojih smo ovde u NSPM, nasli svoju Srbiju,svoj narod, a ne onaj koji ste proturali u korist ovih na vlasti!

To je bilo prvo sto sam morala reci.

Drugo g-dine Milos Kikic, NISTE se osvrnuli na sve sto sam rekla o Vasim komentarima iz lista "POLITIKA" gde ste 100% "politicki korektno" podrzavali sve koji su permanentno i jednosmerno kritikovali samo Srbe.

Niste se osvrnuli na moje opaske da nikada niste rec progovorili o srpskim zrtvama,nista o zlocincima hrvatske + bosanskih-muslimana + siptarskih mafijaskih UCK ili OVK, + nista o zajednickom zlocinackom poduhvatu SAD + NATO zemalja i njihovom istinskom interesu u potpirivanju krvavog rata na tlu YU, itd....NE, vi ste uvek bili na strani onih za koje su JEDINI krivci i JEDINI zlocini, pocinjeni na strani srpskog naroda!

Zasto ste Vi sada na sajtu NSPM..ha, meni je jasno!
Preporuke:
2
0
70 nedelja, 10 jul 2011 11:01
Zrenj
Miloš Kikić je stari dosmanlija. Ne znate vi kako se on oduševljavao sa DS, Đinđićem, Borisom, Čedom i drugom "intelektualnom elitom", posebno na sajtu "Politke". Ja sam Miloša primetio kao gosta u gledalištu jedne političke emisije B92, iz vremena kada je B92 bio u usponu svoje rušilačke misije.

Ali je dobro što je bar donekle promenio svoj "svetonazor". A promenio je i B92. Mnogo radikalnije promene sam primetio kod Mirjane Bobić, čiji su stavovi danas radikalniji od radikala. Verovatno je zato i nema na dosmanlijskim medijima, Al Džaziri i sl.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner