четвртак, 23. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Захтев за оставку Бориса Тадића

Kоментари (70) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 06 јул 2011 12:21
И ја, и ја
Могу ли се на ту листу додавати потписи?
Препоруке:
153
1
2 среда, 06 јул 2011 12:38
Miloš Kikić
Ustav republike Srbije ne poznaje instituciju zahteva za podnošenje ostavke. Predsednik Republike može podneti ostavku svojom sopstvenom voljom (Čl. 116 i 117) ili može Narodna skupština da pokrene zahtev za njegovo razrešenje (Čl. 118).
Bolje je, znači, bilo nasloviti ovaj argumentovani tekst kao molbu nego kao zahtev. Molbu bi Predsednik, u nekom izuzetnom trenutnom raspoloženju, možda čak i uslišio, mada to izgleda vrlo malo verovatno, a da postupi po nečijem zahtevu sasvim je nemoguće. Prema tome, ovoj inicijativi ne dajem nikakve šanse za uspeh.
Препоруке:
18
73
3 среда, 06 јул 2011 13:06
Miloš Kikić
Samo još jedna dopuna mog prvog komentara. Da li se sećate onog svojevremenog masovnog klečanja u Pionirskom parku ispred Predsedništva, kako bi se Slobodan Milošević namolio da podnese ostavku? Možda je čak i aktuelni predsednik tada klečao. I -da li se Sloba odazvao molbi? A kako bi tek reagovao da mu je bio podnet zahtev?
Препоруке:
12
63
4 среда, 06 јул 2011 13:10
Татјана
Где се потписује тај захтев/молба/иницијатива или како год да га зовемо?
Препоруке:
116
2
5 среда, 06 јул 2011 13:24
diktatura
najzad da nam neko taksativno i normativno navede ono sto je svakom gradjaninu poznato.
hocu da potpisem zahtev.
ljudi od misli i struke,ukljucite se da se zahtev formalno legalizuje,bilo preko kancelarije predsednika,bilo preko skupstine.
mozda jos nije kasno.
Препоруке:
97
2
6 среда, 06 јул 2011 13:39
Jelena
Sam cin podnosenja ostavke druga borisa tadica nije dovoljan! treba da i odgovora zbog niza necasnih dela i krsenja ustava zemlje! to mora ,da bude i primer za buduce vlastodrsce da se ne igraju sa zemljom!
Препоруке:
109
1
7 среда, 06 јул 2011 13:41
Љаксе Бре
Суштина је беспрекорна, али поступак је другачији: Адресат је Скупштина Србије по чл. 118. Устава Србије: Захтев за покретање поступка смене...
Препоруке:
77
2
8 среда, 06 јул 2011 13:42
Цоца
За Милоша Кикића!
Овде се не ради о молби или захтеву да председник
Тадић поднесе оставку, већ о људском вапају да то уради, да спречи могуће, веома могуће,
готово сигурне немире у овој несрећној земљи.
Када се све деси и прође, Борис Тадић, наравно не
више председник, неће моћи рећи да НИЈЕ ЗНАО за
сву муку коју је произвео овој земљи.
Заправо, рећи ће он и то, али и овај захтев,
између осталог, треба му пружити на увид.
Моје скромно мишљење је да ће га његови западни
пријатељи пустити низ реку само тако, итекако!
А он се у њих узда, па неће ваљда у наше људе.
Препоруке:
84
1
9 среда, 06 јул 2011 13:43
Вељко @ Kikiću
Обзиром да Устав републике Србије својим чл. 56. гарантује право подношења петиција и других предлога државним органима, другоразреног је значаја и ситничарење да ли је употребљен термин "захтев" или неки други, али по садржини истоветан, као "петиција", "предлог" или "молба".

Сасвим је друго питање дејства ове и легитимне и легалне иницијативе, при чему је од највећег значаје њен морални утицај на формирање грађанске свести и јавно мњење.
Препоруке:
73
1
10 среда, 06 јул 2011 13:47
Бојан
Ово је лијепо и таксативно наведено, само постоји један проблем: не може да упали!

Љубомир Грујић већ преко 10 година организује различите иницијативе за петицијама и скупљањем потписа на нету. До сада, онако угрубо, рекао бих да је организовао више десетина петиција.

Колико њих је успјешно завршено?

Након 10 година упућујем поруку/молбу/петицију Љубомиру да своје потенцијале правилно односно ефективно искористи како не би били узалуд потрошени на неуспјешне петиције које без одговарајуће логистике и других метода притисака једноставно не могу да уроде плодом, са једне, а са друге, разводњавају и штете патриотском тијелу.

Нека се повеже са људима сличних размишљања и усвоје заједничку стратегију организованог дјеловања у смјеру остварења циљева.
Препоруке:
23
11
11 среда, 06 јул 2011 13:51
Pridružujem se
Gde da se potpiše peticija za smenu ?
Препоруке:
65
2
12 среда, 06 јул 2011 13:51
slavica
Ovaj mora da ode kao i njegova koaliciona kamarila! Cvetković kaže da očekuje pobedu na izborima! Mislim da bi najradije narod promenili! Kao kralj Ibi u istoimenom pozorišnom komadu!
Препоруке:
48
3
13 среда, 06 јул 2011 14:01
Velibor
Zao mi je sto je tako mali broj ljudi potpisao.
Nigde se nije ni culo,niti se pricalo o ovakvoj peticiji.
Ja bih potpisao ovo.
Препоруке:
61
1
14 среда, 06 јул 2011 14:02
Питање аутору
На којој ви планети живите?

Зар БТ не рече лепо: "НИкада нећу дзволити да опозиција састави владу".
Је ли после тениса рече јасно и гласно коме ће уступити престо.
Према томе, нема одласка са функције још једно 150 година.
Препоруке:
54
4
15 среда, 06 јул 2011 14:02
Dragana
Gde se moze staviti potpis na zahtev da tadic da ostavku-neizostavno
Unistio je drzavu i treba da ode..
Препоруке:
58
3
16 среда, 06 јул 2011 14:10
PERA
Neka mi neko kaze jer ga ljubazno molim gde mogu ovaj zahtev da potpisem.Ako uredno placam porez drzavi koju Boris Tadic predstavlja smatram da imam minimalno pravo a to je da stavim potpis na ovaj zahtev.Mislim da ne trazim mnogo od moje drzave.
Препоруке:
59
2
17 среда, 06 јул 2011 14:16
Vera Sobat
G-dine Dr. Ljubomir T. Grujic, HVALA, HVALA, HVALA Vam do neba !

Konacno jedan HRABAR covek, jedan covek koji ima SAVEST, covek koji nije spreman da dalje CUTI!!!

Gde moze da se potpise, dajte nam mogucnost, i nam u dijaspori da damo svoj potpis, ODMAH POTPISUJEMO!!

@ MILOS KIKIC, ocigledno je da vise znate o Ustavu,no mnogi od nas ovde na sajtu,i to me ne iznenadjuje, jer Vase komentare poznajem iz lista "POLITIKA" koja je Vasa prava platforma!
Jedino sto se jos uvek pitam je : Clan LDP-a ili DS-a, a moguca je i G17, sto znaci:
Bili ste i ostali u klubu vasih "bezalternativnih" prijatelja koji kako vidim svih ovih proteklih 20 g, zele samo sve " najbolje " srpskom narodu!

Neka vam je na casti, ostanite Vi u Vasem klubu koliko god hocete, ja ih isuvise dobro poznajem,i zato sam im vec odavno vratila moju "clansku karticu"!!!
Препоруке:
62
1
18 среда, 06 јул 2011 14:17
Car_Lazar
Mislite da ce se predsednik dozvati zdravom razumu, da unistava drzavu, gradjane, veru...?
Zar mislite da ce ova prozapadna vlast pasti tek tako, pa ameri u EU nece dozvoliti to po svaku cenu, pa makar pokrali glasove na iducim izborima, zasto bi dozvolili gradjanima da sami biraju svog predsednika koji ce raditi za gradjane kada imaju izdajnika koji radi za interese svih osim svojih gradjana...
Ljudi, bice sve gore i gore, bice drzava Srbija od Beograda pa do Nisa, ali imamo jos sansi da se dozovemo pameti, treba puno raditi na sklanjanju izdajica i prodavaca drzave, prvo treba informisati gradjane od prvog dana rata 90', ima ne zanemarljiv procenat gradjana koji i dalje misle da su SRBI ti koji su klali, ubijali, agresori itd, ali nisu oni krivi sto imaju takvo misljenje nego vlast i mediji, pa najbolje je poceti od toga...
Препоруке:
39
2
19 среда, 06 јул 2011 14:18
Владислав
Борис се осилио.
Одавно чекамо овакву иницијативу.
Преведите текст на светске језике: енглески, руски, немачки, француски.
Упознајте дијаспору.
Народу треба да сване.
НАТО дружина боће против. Али неће наћи оправдања.
Борисов покровитељ НАТО крше све међународне норме, па ништа.
Нас десетина хоћемо дођемо на лице места да потпишемо. Где се потписује?
Када се потписивање заврши, ради правилне процедуре иницијативу предати Скупштини, да би све било по Уставу и законима.
Тадићу одузети пасош да не побегне из земље.
Дачић хитно да ухапси Борка Стефановића због прекорачења овлашћења.
Да Скупштина поништи све Споразуме које је неовлашћено потписао Борис Тадић и његове слуге.
Позвати народ на мир и суздржаност.
Позвати Албанце и комшије да се не мешају у унутрашња питања Србије.
Препоруке:
57
2
20 среда, 06 јул 2011 14:18
Благоја Ристић
Иницијатива је за велики поздрав. Треба се поставити формулар да би могли грађани да га потпишу. Верујем да ће број потписаних премашити цифру од 100.000 тако да се то проследи Европи да Србија жели да заштити свој устав и државност!
Препоруке:
54
1
21 среда, 06 јул 2011 14:30
Srdjan Djukanović
Inicijativa je u redu.Svi nabrojani "propusti" predšjednika takodje.Medjutim,da bi gospodin ,koji je legitimno izabrani predstavnik naroda(šta god mi o njemu mislili)odstupio , ovo nije način.
Niti mu dajem za pravo ,niti mu se stavljam u odbranu ,ali jedino legitimno rešenje su izbori na svim nivoima vlasti , i potpuno preumljenje ,pre svega gradjana ,koji bi trebalo dobro da porazmisle pre nego što izadju na izbore, kojih neće biti do marta 2012, i da se podsete svih onih obećanja, počev od toga, da niko ne sme da nas bije, pa do "vašar"revolucije 2000 i onda da lepo korak po korak sistemski se pokuša učiniti nemoguća misija.
Da podsetim,počev od 1990, pa do današnjih dana,svi predstavnici vlasti, i predsednici, su bili izabrani da bi vršili dužnost na kojoj su, u korist gradjana ,i DRŽAVE.21 godinu nakon toga,opet su isti zahtevi i ista priča.Koja je garancija da se neće i ovog puta ponoviti,naročito ako se ima u vidu da je to postalo redovno stanje?
Препоруке:
7
32
22 среда, 06 јул 2011 14:35
П
Изузетно аргументован, логичан и доследан текст, за сваку похвалу. Проблем је што, нажалост, на овим просторима већ дуже време свака логика, аргументи и доследност су потпуно немоћни спрам потпуно ирационалног, неоаргументованог и огољеног насиља (како физичког, тако и правног). Невезано за то, свака част аутору текста.
Препоруке:
39
2
23 среда, 06 јул 2011 15:10
Milopš Kikić
@ Coca @ Veljko : Pogrešno ste me razumeli. Nisam ja napisao da je zahtev nepotreban (napisao sam da je argumentovan), nego da mislim da nema nikakve šanse na uspeh i objasnio zašto. Zar vi zaista mislite da će predsednik posle zahteva početi da razmišlja o ostavci? I zar mislite da će tek na osnovu njega saznati raspoloženje u narodu? A šta mislite, Službe ga ne ne informišu svakodnevno o tome?

@ Vera Sobat: Ni DS, ni LDP a najmanje G17. Nikakve stranke. Te sam dečje bolesti preboleo kao i Vi. Što se tiče "Politike", sve što sam ikada tamo napisao potpisao bih i danas. Ali ni "Politika" nije više ono što je bila
Препоруке:
10
18
24 среда, 06 јул 2011 15:17
mica.camerman
on je srbiji naneo vecu stetu nego milosevic bolje da ode sam nego da ceka izbore i promenu ustava nekada ni srbin ne postuje ustav nego resava kako on zna
Препоруке:
34
1
25 среда, 06 јул 2011 15:49
Деда Мразов лиферант
Добар текст. Како је неко већ приметио, БТ неће дати оставку без _____ хиљада (број упишите сами)људи испред њега с моткама у рукама. Исто важи и за све остале из структуре власти, било да су у влади или "опозицији" или су гласни скупштински фотељаши. Треба поштовати сваки напор људи, али идите љубазно замолити капоа мафије да престане са свим илегалним активностима, да престану да продају дрогу, да не организују проституцију и слично, и имаћете сличан ефекат.
Препоруке:
36
2
26 среда, 06 јул 2011 15:54
Слађана
@Srdjan Djukanović
Схватате ли Ви (и ви, не знам ком владајућем чопору припадате) да је оваква ситуација сада први пут у историји Србије. Србија никад није водила освајачке ратове, већ ослободилачке. Та чињеница је вреднија од било ког манастира на Косову (бар за мене). Видите ли да западним душманима треба свеже месо за штит на "мировним мисијама" по читавом свету.
Мени је једина жеља да после избора више никад не чујем за безалтернативну еу.
Препоруке:
38
3
27 среда, 06 јул 2011 16:08
Бели Орао
@Пријатељима. Изгледа је Милош Кикић у праву. Он је био мој противник у Политици. Дошао је на прави сајт и полако се враћа коренима. Немојте на пречац да га отерате.
Власт се тешко даје. Сећате ли се Милоша. Све ћу да дам, али власт, НИКАДА.
Препоруке:
20
7
28 среда, 06 јул 2011 16:26
Vera Sobat
@ Milos Kikic, i ako je tako kako kazete, dovoljno dugo sam citala vase anti-srpske komentare da bi zbog cinjenice da vise niste clan nijedne pomenute stranke, imala drugacije misljenje o Vasem stavu prema srpskom narodu.

Nikada nisam procitala nijedan Vas komentar u kome kritikujete selektivnu "pravdu" koju dele ti vrli demokrati iz EU i SAD i nazalost "dame" Kandic i Biserko kao i Cedomir Jovanovic ili Canak, koji tu selekciju pozdravljaju i podrzavaju, svojim radom za svoje sponzore!

O fondacijama jednog SOROSA ili ROKEFELERA,njihovi politicki stavovi su poznati, kao i njihove namere prema srpskom narodu!
Nisam nikada procitala nijednu rec kritike na tu temu u Vasim komentarima!

Nema kod Vas nijedne reci kritike zbog IGNORISANJA srpskih zrtava,i kroatskih i muslimansko-albanskih zlocinaca koji se na slobodi sepure,a jos se i sam kao Naser Oric hvalio svojim snimljenim filmom kojim pokazuje ubijanje srpskih civila!

Itd...itd..g.Kikic
Препоруке:
33
1
29 среда, 06 јул 2011 16:31
Vera Sobat
@ BELI ORAO..varate se prijatelju, VARATE se, sto se tice g-dina Milosa Kikica!
Препоруке:
16
1
30 среда, 06 јул 2011 16:43
@@
Потписујем !!!
Препоруке:
14
1
31 среда, 06 јул 2011 17:35
Glavne i sporedne uloge
Situacija je u Srbiji mnogo komlikovanija nego što većina ovih komentatora misli. A misli da je stvar samo oko Borisa Tadića i njegovog predsednikovanja. Stvar je u generalnoj orijentaciji unutrašnje i spoljne politike. Antisocijalna i antiradnička politika na unutrašnjem planu ima svoj pandan i na planu spoljne politike. Srbiji je, pre svega, potrebna istinska demokratizacija unutrašnjeg političkog života i ali i progresivne reforme u svojinskim odnosima i posebno u radničkom zakonodavstvu. Sada je to prekriveno debelim plaštom nemara ali će to brzo izbiti u prvi plan a Boris i slični će biti gurnuti u stranu kao zaboravljeni. Ovde se vodi klasni rat zavijen u plašt međupartijske borbe. U Srbiji je na delu velika naiva. Bojim se da bi to mogli iskoristiti oni koji radnicima ne misle ništa dobro a kriju se ispod navodno nacionalnih interesa. U pitanju je antiradnička demagogija. NE P R O M E N A L I Č N O S T I V E Ć P R O M E N A S I S T E M A !
Препоруке:
17
0
32 среда, 06 јул 2011 18:01
Висарион
Намучих се читајући.Да има неке странке од значаја у Скупштини ово не би била приватна иницијатива .Они који су довели оволике краве по центру Београда, ваљда мисле да смо ми који око њих идемо волови.Краве треба пред Скупштину.Тамо су они.
Да нису, одавно овај председник не би смео да гукне мимо устава.Неко је рекао и ја сам лично чуо на Виблдону да ће он председничко место дати Ђоковићу а ником другом.Који устав то дозвољава председнику.Навијачи страдају у Италији зато што праве изгреде на стадионима ,Он то чини у другој земљи, навија јавно за себе неприкосновеног , који није изабран него је властан да он даје председничка места коме хоће и кад хоће.То треба да оде овако или онако и то што пре.
Препоруке:
26
0
33 среда, 06 јул 2011 18:02
Vasa
Bravo Ljubomire, svaka Vaša reč -zahtev ima smila i opravdana je, podržavam ovaj zahtev svim srcem.

Srbija je u opasnosti, gde da se potpišemo i podržimo legitiman zahtev za ostavkom nedostojnog predsednika rodom iz Sarajeva!?
Препоруке:
26
0
34 среда, 06 јул 2011 18:25
Sergio Tacchini
Dragi moji. Hipotetičko pitanje,kad predsednik Srbije,ODSTUPI(što je naravno ,jednako privrednom rastu Srbije od 3%),da li to znači, po automatizmu(ne autizmu)stanje samo po sebi nabolje?
Jel ovde se neko šegači sa ovom ozbiljnom temom ili diskutuje jezikom činjenica!?...
Ne ostrašćeno,to je DAVNO prošlo vreme,trezvene glave mogu samo POLITIČKU borbu dobiti ili pokušati do nje doći.
Jel vi razmišljate malo svojim glavama ili kako vas ko "POTPALI"?
Da li vi zaista smatrate da ovakve vrste inicijative imaju bilo kakvog smisla sem u marketinškom smislu?
Ako ste tinejdžeri,ili deca imućnih roditelja na budžetu, mogu da vas donekle razumem,ali ako ste kojim slučajem(u šta sumnjam,fakultetski obrazovani)onda nemam reči.
Onda Srbija zaista ima svijetlu budućnost.

Zar vas istorija ništa nije naučila?
Препоруке:
5
14
35 среда, 06 јул 2011 18:28
Grupa gradjana
Sto pre oterati toga slugu zapada, nesposobnog za bilo sta, malodusnog diktatora sa kormila Srbije dok nije kasno.Gde da potpisemo?
Препоруке:
29
0
36 среда, 06 јул 2011 18:36
Alexander "X"
Aplauz Dr. Grujicu za pokretanje inicijative uz puno uvazavanje skepticizma o uspehu. Prvo sto raduje je da i na ovim prostorima narod konacno pocinje da razmislja kako je trebao ali nije od 5 oktobra. Lepo je sto je ovo sve stavljeno na gomilu i dato u javnost kao platforma (izvinjavam se ali jalovoj) opoziciji.

Najbitnije od svega je svest naroda koja se budi posle svih sokova i nadam se krece ispravnim putem. Ponovno paljenje Skupstine slozicemo se nije resenje ali organizovanje na bazi ovog proglasa ili pisma je opcija sa velikim procentom verovatnoce uspeha. Skupiti milione potpisa i prezentirati pismo Narodnoj Skupstini i Ustavnom Sudu preko opozicije (to je uloga opozicije).

Boris Tadic mora da ode, havrija koju je svesno ili nesvesno izazvao Srpskom narodu je ogromna. Zeleo bih da to ipak bude mirnim putem i bez ponovnog uvodjenjna demokratije na ovim prostorima.
Препоруке:
24
0
37 среда, 06 јул 2011 18:37
@ Vaso
Da je rođen u Australiji ili Sarajevu apsolutno je nebitno, on sistematski uništava sve srpsko u Srbiji i ex Jugoslaviji, gde žive Srbi ! Srpski Juščenko !Svoje treba da se voli, pa da si rođen u Gvineji!
Препоруке:
31
0
38 среда, 06 јул 2011 18:42
Zarko
Profesore, potpisujem svaku rec koju ste napisali!
Препоруке:
24
0
39 среда, 06 јул 2011 19:48
iz Republike Srpske
Nisam gradjanka Srbije, nemam pravo da tražim ostavku predsjednika.
Ali imam pravo na jednu primjedbu: predsjednik Srbije je neobaviješten. Danas u Sarajevu kaže da njegovu ostavku (čak smrt!) traže navijači na stadionima. Sumnjam da su doktor Grujić i ostali potpisnici ovog zahtjeva/peticije navijači sa stadiona. A hoće ostavku! Treba predsjednika Tadića informisati o ovom zahtjevu, "starom" već pet dana.
Препоруке:
25
0
40 среда, 06 јул 2011 19:52
Jasna*
Hvala Bogu neko sa petljom u danasnjoj Srbiji na kolenima!
Препоруке:
21
0
41 среда, 06 јул 2011 19:52
Miloš Kikić
@ Vera Sobat : Ne vara se "Beli orao" u pogledu Miloša Kikića i ja mu zahvaljujem na podršci. Ne mora da brine da će me neko odavde oterati. Istina, to je pošlo za rukom e-novinama ali se ja nadam da na ovom sajtu ne postoji t.zv "banovanje" tj. zabrana pristupa koju oni tamo upražnjavaju čim im se nečiji komentar ne dopadne i naruši njihovo jednoumlje.
Препоруке:
7
6
42 среда, 06 јул 2011 20:27
Гордана Сандаљ
На питање како сменити председника штеточину,одговор може да да само правник.Ако је у Србији немогуће законски сменити председника који наноси штету држави,онда је то само потврда да Србија није држава,што смо и знали и због чега се и мора предузети све да она то постане.Ако Тадић треба да оде,у реду је да се прво лепо замоли.Али,ако се већ зна да он то неће да уради,коме да га тужимо?Имамо ли ми суд који је надлежан за то?Јесмо ли ми потпуно обесправљени(Тадићеви робови)?
Препоруке:
21
1
43 среда, 06 јул 2011 21:04
Ceca Lazinica
ok sve ste vi u pravu,al ko da ga zamjeni.Pa jel opet terba neki Murta.Imali smo Miloševića kao Kurtu a onda dođe DOS kao Murta.Sad je BT Kurta a treba da dođe Murta.Jedino ako postoji neko stvarno koji vredi e onda imate i moj glas.Nije samo to nego cijeli sistem vrednosti treba menjati a to je malko teže.
Препоруке:
4
9
44 среда, 06 јул 2011 21:19
Tanin
Boris je Tadic srpskom narodu naneo veliku i trajnu stetu - sluzeci interesima zapadnih mrzitelja Srbije i srpskog naroda. Svakome treba biti jasno da se izborima ti zlikovci nemogu skinuti sa vlasti; iz jednostavnog razloga jer demokratski izbori vise ne postoje. Predsednicki kandidat Nikolic je kod zadnjih izbora oko 22h "gubio" sa oko 2% kod 21% prebrojenih glasova. Samo budala priznaje poraz tako rano. On je priznao poraz! Zasto? Zato sto su mu zapretili da ce zavrsiti slicno kao i Seselj ako to to ne ucini. On se, jednostavno, prodao. Zato: srpski narod u masovnim demonstracijama treba traziti ostavku Tadica i sve ostale konjokradice oko njega; ako oni to odbiju, treba im dati nogu u pantalone - svejedno - spreda ili straga.
Препоруке:
24
0
45 среда, 06 јул 2011 21:42
инфо
Не знам да ли се захтев може још потписивати, али за оне који то питају, неколико пута сам видео г.Грујића у Кнез Михајловој улици у Београду како скупља потписе, а мислим да је то могло да се уради и на интернету, на његовом сајту. Прогуглајте и наћићете, ако је тај сајт још активан.
Захтев, и према мом мишљењу, има много већу моралну и информативну снагу, него што може да произведе било какво дејство у смислу самог текста.
Препоруке:
20
0
46 среда, 06 јул 2011 21:55
паја патак
Све је то тачно. Све то стоји – али, узалуд. Најстрашније је да такозвана опозиција већ годинама гледа на антиуставно деловање председника републике – и.... ништа. Уместо да сваком приликом, и када је умесно, и када није, потеже то питање у парламенту, без обзира на то шта је на дневном реду. Нека им одузимају реч, нека их кажњавају и насилно избацују – износе из сале, али стално... стално! Али: сложно. Е, то не може. Јер: два Србина – три партије (најмање). Ништа од тога, и ништа од вас. Немојте да гњавите.
Препоруке:
10
3
47 среда, 06 јул 2011 22:37
placenici
Placenike podhitno poslati u Ameriku kod svojih gazda. Nama placenici ne trebaju,upropastise nas gore nego milosevic,duplirali nam spoljni dug za 9 godina,alo,duplirali sve ono sto su SVI predsednici ukupno pre njih napravili! Oni su za 9 godina duplirali!!pa gde su te silne pare,pa tito je (kakav god da je)sa jos manjim parama izgradio u gomili drzava sve ono sto su oni unistili.Blokada medija,neverovatna propast privrede,svi nedemokratski zakoni koji se donose radi favorizovanja tajkuna, i unistavanja sitnih privrednika.Stravicna stopa nezaposlenosti, a tek nam sledi jos gora glad.Sa kursom se igraju ko sa gejmbojem,favorizujuci uvoznike (citaj-tajkune..)upropastise nam izvoznike za ovih par meseci. upropastili nam industriju.A o Kosovu da ne pricam,na tu temu mi se vec plache od muke. Podhitno ga svrgnuti dok nas nije rasparcao.amerikanci ga gledaju kao potrosnu robu,i on je toga svestan, zato i gleda da nas sto pre rasproda njima,jer zna da mu vreme istice brzo.
Препоруке:
9
1
48 среда, 06 јул 2011 22:47
uzas od predsednika, uzas od izdaje, uzas od 'demokratije'
svaka cast za ovaj tekst.. svaka cast na hrabrosti,odlucnosti,strucnosti,nepokolebljivosti i rodoljublju! Ovakvih strucno napisanih zahteva, molbi, peticija itd treba da bude sto vise i da se shire po internetu,radi budjenja i upoznavanja naroda sa raznim chinjenicama koje su slabo poznate, kao npr taj sramni ugovor o okupaciji i kapitulaciji koji je tadic potpisao 2006te sa Amerikom. Tadica sto pre treba zbaciti sa vlasti jer je ovaj covek za par godina naneo vise stete srbiji nego svi pre njega zajedno, zakoni Srbije NE SMEJU da se donose u stejt departmenu, vec u SRPSKOJ VLADI ! Ti zakoni moraju da stite nas integritet i suverenitet! ovo je sramota i tuga sta nam covek uradi! Iako sam svesna da su nam i 90% opozicije americki placenici, ovaj covek sa svojom bolumentom hitno mora da bude smenjen, da bi se makar usporio sunovrat srbije, i da bi se srbi konsolidovali i shvatili sta im se desava i kako da reaguju, ako nista ima da gori srbija ko Grcka, protiv Novog Svetskog Poretka!
Препоруке:
16
0
49 четвртак, 07 јул 2011 00:19
Sima
Ljuba genije, precizan kao automatsko upravljanje e da njega izabrasmo 90 a ne Milosevica. Bio je kandidat.
Препоруке:
9
1
50 четвртак, 07 јул 2011 01:25
Турас
Све је тачно што је госп.Грујић изнео.Плашим се на погрешну адресу.Елем,нама коментатори ма на НСПМ у глобалу је материја позната,као сто је позната скупштини,опозицији,НВО,ЕУ и накрају "газдама"Светској влади ,или Империји,или зовите је како хоћете.У времену које долази све је више осећате на својој кожи.Сетите се како је Милошевићева влада критикована од ових светских моћника,за угрожавање људских права,спутавање демократских организација(мислило се на Соро шеве ђаке који су сада на власти),лажирање избора и кршење устава.Шта имамо данас.Еу промотери и споља и изнутра задовоњни"стањем у Србији.Беда,незапосленост,криминал никад већи.Полиције никад бројније,али да чува власт.И мутава опозиција.Или као сада ово. Што можемо назвати,кера лаје ветар носи.
Препоруке:
11
1
51 четвртак, 07 јул 2011 01:31
Загор
Господин Грујић у завршници свог захтева напомиње датум када је исти предат примаоцу - 1. јула о.г.
Не разумем (многобројне) коментаторе који питају где могу потписати захтев. Зар овако "пажљиво" читају све текстове?
Но, иако је захтев већ предат, могло би се организовати ново потписивање истог. То би могле нпр. организовати Двери српске, уз подршку других патриотских НВО, на трговима широм Србије. Не треба скупљање потписа ограничавати само на интернет. Сигуран сам да би у рекордном року петицију потписало више грађана него што је некад гласало за овог непоменика.
Од опозиционих странака не треба ништа очекивати. Све ово што је г. Грујић написао вође опозиције одлично знају, и одавно су могли учинити исто да су хтели. Али - врана врани очи не вади.
Препоруке:
15
1
52 четвртак, 07 јул 2011 03:56
Jugoslav Erac
Potpisujem - Jugoslav Erac, 115 Cardigan Street, Carlton, Melbourne,Victoria 3053, Australia
Препоруке:
13
2
53 четвртак, 07 јул 2011 04:31
milan
Naj manje sto moze kao covek da ucini jeste da podnese ostavku,i tako zaustavi ovaj sunovrat Srbske drazeve.Time bi i sebi dosta olaksao,Sto se tice daljeg delovanja u stranackom zivotu Srbije.Ne bih bio smak sveta ako bi priznao da mnogi traze i ono sto on ne zeli,kao predsednik,ovde ne sme biti licne sujete i teranje inata jer cemo tako dospeti u jos gore stanje agonije i podeliti se na dve sukobljene strane.Predsednice pokazite koliko volite svoj narod.PODNESITE OSTAVKU!!
Препоруке:
6
1
54 четвртак, 07 јул 2011 05:55
Srboljub Savic
Akcija: (ne ono- "rasprodaja")
1. Uputiti (autor) zavnicno, zahtev Skupstini
Srbije i Ustavnom Sudu Srbije;
- obavestiti javnost i NSPM o prijemi/odbijanju;
2. Uputiti svim novinama i casopisima politickog,
ekonomskog ili drustvenog profila, da objave;
- obavestiti javnost i NSPM o odbijanju;
3. Prevesti Zahtev, na engleski jezik i original i
prevod uputiti odgovarajucem organu EZ;
- obavestiti javnost o prijemu / odbijanju;
4. ODMAH, otvoriti anketu- DA,podrzavam zahtev/ NE;
5. Otvoriti mogucnost potpisivanja zahteva;

[Ne ignorisimo g. Kikica ni pravnike, posebno,
Ustavnog prava. Mnogo nam propada ignorisanjem.]
Da, potpisujem i DA u anketi.
Nemam iluzije ali neophodno nam je budjenje i
volja za spas nacije-sadasnjosti i buducnosti.
S postovanjem
Srboljub Savic
Препоруке:
9
1
55 четвртак, 07 јул 2011 06:03
MP
Molim ovako javno radikalnu stranku da otvori peticiju za ostavku BT; hitno vazno i nuzno da bi svi mi koji zelimo potpisali i to sto pre i sto brze. Nuzni su prevremeni izbori u Srbiji i to koliko jos do jeseni; Svi znamo da BT na vlast nije doveo nikakav narod ili "demokratski" izbori; znamo kako je dosao ...e sad da li ce da ode kada odlicno zna da narod odavno trazi da ode; jedino je problem za Meri nasu Pontije Pilaticu u jarko crvenoj suknji ...koga sada da dovedemo ako ovog sto smo podmetnuli ne ide ...mi smo mnogo trpeljiv narod; mene pitaju nase prodavacice, da li smo mi najgori slepci? pa nismo kazem ja (gde ste mene nasle) nasi politicari su slepci i onda vam se cini i da je narod a narod nije naprotiv narod je snazan, cestit; a u toj demokratiji u koju se kunu Sutani i on, tek tamo se bitka bije i koplja se lome;oko toga sta vlast u SAD nije ili jeste uradila za narod, mi to ne vidimo ali kada narod u sad se pobuni padaju karijere za jedan dan na primer Spicer, B. Clinton
Препоруке:
8
1
56 четвртак, 07 јул 2011 08:51
Божа
Захтев је написан заиста стручно, утемељено на чињеницама пред којима само неразум може остати нем. Ово није акт који има правну тежину. Ово је акт који има моралану тежину за БТ, његове саветнике, његову странку, његову коалцију, његову скупштину, његову владу, његове медије. Ово је акт за историју једне власти и њене будућности.
Зато је ово акт који ће будућим историчарима бити светионик у анализирању садашњег времена.
Препоруке:
12
1
57 четвртак, 07 јул 2011 11:06
Marko Gay
Svajcarski sistem neposredne demokratije s relativno malim brojem potpisa kao okidaca za referendum pokazao se kao najcvrsca odbrana suvereniteta.
Препоруке:
9
2
58 четвртак, 07 јул 2011 11:22
Никола
Ево кратког програма обнове.
Позвати суседе на мир.
Тадића у Хаг, на покајање.
Похапсити мангупе.
Најпре Влаховића за продају имовине земље странцима – Тодорићу и ко.
Онда Борка за предају КиМ.
Ђелића на кауч и у Француску.
Динкића на Кипар да врати паре.
Кацина и Солану у Беч код Фрање Јосифа.
Петра Кочића реинкарнисати.
Поништити све међудржавне споразуме од 2000 до данас
Потписани су под окупацијом. и нису у сагласности са Уставом и законима Србије
Преговарати о новим.
Вратити се у прошлост, када је српство било част.
Никакве демократске изборе. Расписати конкурс за владаре.
Све на конкурс са привременим стажом, да докажу да су државотворни.
Конкурси за свако радно место у свим јавним предузећима и државној управи, без страначког уплива.
Препоруке:
8
1
59 четвртак, 07 јул 2011 11:23
Никола наст
Отписати све дугове које су појели скакавци.
Кредите који се нису оплодили отписати.
Кредите вратити из профита – оплодње који су донели.
Опоменути даваоце таквих кредита.
Конкретне мере да предложе економисти и правници, технолози.
Купити и применити нове технологије
Обучити и запослити раднике.
Поништити све приватизације које нису повећале производњу или своју делатност, које су отпустиле раднике.
Стегнути каиш и протегнути се према губеру.
Сви на посао, да изградимо државу.
За 5 година – процват Србије.
Препоруке:
8
1
60 четвртак, 07 јул 2011 11:25
Ана Лос Анђелоц
Цела Дијаспора потписује.
Немамо право гласа, имамо моралне обавезе.
Препоруке:
10
1
61 четвртак, 07 јул 2011 11:39
Лаповац
Изворни принципи и постулати демократије су у реду, али где се то данас у свету примењује. Практиковање демократије у свету данас је само у функцији фингирања, да кажем српски изигравања народа, плебса, поданика, или како већ хоћемо да назовемо већину становника било које државе, која живи и ради да би задовољила прохтеве спреге политичке власти и власника капитала. Колико само имамо међународних повеља којима у принципу нема шта да се замери, па како се примењују. Како јачима одговара, а слабији се кажу прагматично сложе са тим. Па повеља УН је врхунски демократски документ у свету, а како се примењује, па Европска хелсиншка конвенција итд. А ми наивно очекујемо да се доследно примењује Устав ове наше државе каква јесте. И то треба да контролише Скупштина чију демократску праксу гледамо скоро сваког дана. О обичним Законима за народ да и не говорим, и како се доносе и како се примењују.
Препоруке:
6
1
62 четвртак, 07 јул 2011 12:04
Уставна полиција
Која је улога Уставног суда? Требало је од свих правника ,који су по правилу најпаметнији и све знају, да се огласи један стручњак техничких наука?!
Требало је да прође оволико година да би се уочиле ове неправилности које руше уставни поредак? Пуна уста демократије и владавине права. Чак ни Милошевић није на овакав начин узурпирао слободно вољу грађана. Некоме може да се свиђа политика Тадића, неком не, али овде је питање политичког система који се урушава вољом једног човека и једне партије. Ако би то поједноставили цео овај процес који се одиграо и пренели на фудбал нпр. било би следеће. Председник клуба је истовремено и капитен екипе и судија у мечу са другим клубом и делегат на утакмици. Како би реаговали навијачи, како спонзори клуба а како противничка екипа?
Препоруке:
10
1
63 четвртак, 07 јул 2011 13:51
Milan Avramovic
Zelim da potpisem i ostavim podatke i JMBG ako ovo moze da postane peticija.
Препоруке:
6
1
64 четвртак, 07 јул 2011 15:04
Svetislav
Setite se samo, kako je na Wimbledonu 2011, beskrajno uzivajuci sto je skrenuo euroatlantsku medijsku paznju sa Novaka Djokovica na sebe, izjavio kako bi odmah Novaku dao da bude predsednik Srbije.

To je bio iskreni predsednik.
Rekao nam je da je za njega Srbija- njegova licna prcija,da on moze da s njom radi sta hoce i da je daje samo KOME ON HOCE.
Tako smo najzad docekali da vidimo njegov pravo i ogoljeno lice.

Sada se ostali odgovorni u drzavi Srbiji prave da taj gaf nije ni bio, kao sto se prave da nije bilo ni milion drugih neprimerenosti i gresaka.

HOCU DA POTPISEM PETICIJU!!!
Препоруке:
12
1
65 четвртак, 07 јул 2011 15:26
SM
Dali bi mogao napisati nesto pametno, nesto sto vec nije napoisano,nebi.Nemam obicaj da napise u NSPM castim raznim superlativima,jer smatram da nemam zvanje da ocenjujem akademske titule.Ali ipak smatram i mislim da dugo boljeg saznavnog clanka nije bilo napisanog u NSPM.Dali ce ga procitati g.B.Tadic ili bar njegovi savetnici?Trebalibi.
Препоруке:
8
1
66 четвртак, 07 јул 2011 17:37
Србин
Смена власти, а онда да на суду одговарају за све што су учинили, а што се очитује као уништена Србија, народ без посла, сав народ бауља по улицама.
Да одговарају и за сатанизацију Срба која се проводи са телевизија у Србији.
Препоруке:
9
0
67 петак, 08 јул 2011 09:51
Миле Бре
Ма која молба Тадићу, да се повуче са председничког положаја. Тадића пустити једноставно тако, а да се не КАЗНИ за учињене штете и увреде Србији и српком народу?
Препоруке:
7
1
68 петак, 08 јул 2011 12:36
Slobodan
SLAZEM SE !!!

Ima nas mnogo koji se ne bojimo da potpisemo ZAHTEV za HITNU OSTAVKU borisa tadica.

Morate nam objasniti kako ici siroko u celokupnu javnost kako Srbije tako i sveta.
Napominjem: Nije svet EU i USA nego mnogo vise.
Krajnje je vreme da se nesto poduzme protiv ovog
kvazi predsednika majcice nam SRBIJE !!!
Препоруке:
10
1
69 субота, 09 јул 2011 13:19
Vera Sobat
Ja sam ubedjena da ste Vi na ovaj Sajt dosli sa namerom da MANIPULISETE u korist bas tih protiv kojih smo ovde u NSPM, nasli svoju Srbiju,svoj narod, a ne onaj koji ste proturali u korist ovih na vlasti!

To je bilo prvo sto sam morala reci.

Drugo g-dine Milos Kikic, NISTE se osvrnuli na sve sto sam rekla o Vasim komentarima iz lista "POLITIKA" gde ste 100% "politicki korektno" podrzavali sve koji su permanentno i jednosmerno kritikovali samo Srbe.

Niste se osvrnuli na moje opaske da nikada niste rec progovorili o srpskim zrtvama,nista o zlocincima hrvatske + bosanskih-muslimana + siptarskih mafijaskih UCK ili OVK, + nista o zajednickom zlocinackom poduhvatu SAD + NATO zemalja i njihovom istinskom interesu u potpirivanju krvavog rata na tlu YU, itd....NE, vi ste uvek bili na strani onih za koje su JEDINI krivci i JEDINI zlocini, pocinjeni na strani srpskog naroda!

Zasto ste Vi sada na sajtu NSPM..ha, meni je jasno!
Препоруке:
2
0
70 недеља, 10 јул 2011 11:01
Zrenj
Miloš Kikić je stari dosmanlija. Ne znate vi kako se on oduševljavao sa DS, Đinđićem, Borisom, Čedom i drugom "intelektualnom elitom", posebno na sajtu "Politke". Ja sam Miloša primetio kao gosta u gledalištu jedne političke emisije B92, iz vremena kada je B92 bio u usponu svoje rušilačke misije.

Ali je dobro što je bar donekle promenio svoj "svetonazor". A promenio je i B92. Mnogo radikalnije promene sam primetio kod Mirjane Bobić, čiji su stavovi danas radikalniji od radikala. Verovatno je zato i nema na dosmanlijskim medijima, Al Džaziri i sl.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер