субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Србија одступила од свих битних ставова

Kоментари (37) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 08 септембар 2010 21:36
Troglavski
Tadic treba da da ostavku jer je narusio ustav.
Zasto je skupstina zasijedala?
Препоруке:
0
0
2 среда, 08 септембар 2010 21:51
Troglavski
Ipak, dok cujem sta kazu ruski izvori nista ne mogu reci ...

Ubrzo ce da se zna
Препоруке:
0
0
3 среда, 08 септембар 2010 22:08
stefan.borota@gmail.com
Takozvani kompromis povodom srpskog predloga rezolucije UN predstavlja vrhunac protivustavnih zloupotreba sadašnjeg predsednika i sadašnje srpske vlade.
Препоруке:
0
0
4 среда, 08 септембар 2010 22:18
Jasna
A da li je neko verovao u drugaciji ishod ove "avanture" srbijanske vlasti?
Ako jeste ispao je naivan.
Znalo se otpocetka da ce "popustiti pritiscima",pa je i ova sarada okoncana.
Lepo je to bivsi Kostunicin savetnik P.Simic,pre neki dan objasnio recima"ako cemo se konfrontirati EU,zasto je onda organizovan 5.oktobar".
I kome tu sad nesto nije jasno?
Препоруке:
0
0
5 среда, 08 септембар 2010 22:20
саша р.
Ево сад ћу Вам, г-дине Вукадиновићу, рећи како изгледају те "компензације".
Дође изопачено и бахато створење, узурпира Вам огроман плац са виноградима, шљивицима и викендицом, а онда с Вама преговара око шпајза у кући. Ви му контрирате тако што тражите пола шпајза, и кад помислите да сте успели, он Вам каже да тако не може. Онда Ви њему кажете:"У реду, направићемо компромис, узећу ову горњу полицу са теглама где је пекмез". И таман помислите да сте то добили, а он каже да ни то не може, али да евентуално можете добити сланик. Онда Ви скупите храброст, и кажете му одлучно:"Узимам овај сланик, али и чачкалице!" И онда пуни поноса одете код жене и деце, и кажете им какву сте победу извојевали. Онда Вас жена и деца испљују, а Ви свом снагом ударите по њима, да се види ко је газда.
Препоруке:
0
0
6 среда, 08 септембар 2010 22:35
Troglavski
MILAN NIKOLIĆ: VEĆE ŠANSE ZA USVAJANJE REZOLUCIJE

POLITIČKI analitičar Milan Nikolić izjavio je u sredu da dogovor Srbije i EU o tekstu rezolucije o Kosovu i Metohiji povećava šansu da ona bude usvojena na sednici Generalne skupštine UN.

"S druge strane, treba biti realan pa reći da ne treba previše očekivati i ako rezolucija prođe, jer mnoge rezolucije su prošle u UN pa se ništa posle toga nije desilo. U realnoj politici, Kosovo će i dalje biti van kontrole Srbije, ali Srbija ima legitimno pravo da i dalje pokušava da diplomatski i pravno štiti svoje interese na Kosovu", rekao je Nikolić Tanjugu.

Nikolić je napomenuo da je Srbija ostala da brani svoje nacionalne interese na Kosovu i ujedno postigla sporazum sa EU, "što povećava šansu da rezolucija prođe u UN".

"Veće su šanse i da se nešto uradi, pre svega na bezbednosti Srba koji ostaju da žive na Kosovu, zaštiti naših crkava, manastira i drugih kulturnih spomenika. I sve zajedno to je jedan stimulans da se uspostavi kontakt između srpskih vlasti i vlasti na Kosovu , pre svega u cilju resavanja prakticnih problema", rekao je Nikolić.


-----------------

"Potpuno podržavamo poziciju srpske strane, podržavamo nacrt rezolucije Srbije", rekao je Konuzin uoči sutrašnjeg zasedanja Generalne skupštine UN . "Smatramo da jednostranim proglašenjem nezavisnosti ne treba rešavati tako složena pitanja kao što je problem Kosova", istakao je ruski ambasador. Prema Konuzinovim rečima, "jednostrani potezi su nedopustivi" a "postizanje stabilnog rešenja kosovskog pitanja moguće je političkim putem, to jest putem pregovora strana u konfliktu". "Rusija će se i dalje pridržavati te pozicije i pružati Srbiji neophodnu podršku", istakao je šef ruske diplomatske misije u Srbiji.
Препоруке:
0
0
7 среда, 08 септембар 2010 22:49
Maрио Калик
Наравно да су попустили, шта се друго очекивало? Боље речено, никада нису озбиљно ни затезали, па се у правом смислу онда не може рећи ни да су попустили. Био је то заправо само млак покушај да се учини нешто више на уско дипломатском плану па се и од њега одустало на мало јачи притисак. Ова власт нема кичму него пузи по земљи (тако је од већ десет година), а кад слабашно и спорадично подигне главу, добије пацке, и покуњено се повуче. Формирана је у западним амбасадама, а не вољом грађана (ни ДС-а ни СПС-а); толико о онима који говоре о њеном демократском карактеру и неминовности да се поштује "изборна воља грађана". И толико о томе ко њоме, односно нама, управља. Ученик је покушао да тек благо противречи свом преком, ауторитарном ментору и био је ућуткан. Одавно се одустало од сваког другог покушаја отпора и вођења самосталне политике, смишљено се цела прича око одбране земље преточила у дипломатске плићаке где се патриотизам могао доказивати пуким резолуцијама и декларацијама, дакле, понајвише празним речима, а не озбиљним економским, политичким, па и дипломатским делима у крајњем случају. Тако се чак и овај плићак показао као одвећ дубок за наше непливаче.

Заиста човек више не може да разазна да ли је реч о унапред договореној ујдурми или је ова власт, поред свега осталог што не зна или, пре, не жели да ради, једноставно неспособна да води иоле интелигентнију спољну политику. Човек се ипак некако пре одлучује за ово прво јер не може да поверује да су толико глупи. Ако им је уопште био циљ да (почетна) резолуција прође, зар није онда требало све напоре уложити у придобијање земаља чланица УН за њу?! Уместо тога, изгубили су драгоцено време, улазећи у унапред изгубљено надигравање са ЕУ дипломатама (јер је већи део "нашег" тима у старту спреман да даје аутоголове) који су се, како је већ лепо приметио Ђорђе, уплашили могућег успеха резолуције, па су зато и почели са притисцима. Биће стога да је пре реч о реалној издаји него о глупости...
Препоруке:
0
0
8 среда, 08 септембар 2010 23:02
Нн
Ово је и шамар Русији од стране Бориса Тадића.
Препоруке:
0
0
9 среда, 08 септембар 2010 23:11
Сања БЛ
Капитулација. Не слажем се само са последњим пасусом. Притисци ће да постану још интензивнији. Осјетили су да могу да добију све што траже. Следећа тачка је Република Српска. Ово је највеће понижење у историји.
Препоруке:
0
0
10 среда, 08 септембар 2010 23:12
Milanko
Ako se ja secam dobro, cini mi se da ste vi rekli Djordej ...ili Vi ili Slobodan Antonic, da ako popusti Tadic sa rezolucijom da ce slediti javno priznanje sa Vase strane da je sve bila gluma i namestanje u vezi Kosova i da je samo pravljen sistem da se to izvede.... Pa hajde sada...Izvolite Vas dvojica... Dogovorite se ko ce prvi... A sve se videlo iz aviona sta ce biti...
Препоруке:
0
0
11 среда, 08 септембар 2010 23:15
Davor (Osijek)
Izbacili ocjenu o "neprihvatljivosti jednostrane secesije" a ubacili ono o "uvažavanju mišljenja Međunarodnog suda pravde"? Srpska vlast zapravo ne predaje srpsku već prdaje albansku rezoluciju!

Ne radi se ovdje o nikakvim pritiscima! Po tko zna koji put ponavljam: srpka vlast od 2001, od kada su došli na vlast u tzv. "obojenoj revoluciji" koju su financirale zapadne države, radi za svoje zapadne sponzore te se trudi da Srbija (opet) izgubi te tako da poticaj neodlučnim članicama UN-a da priznaju "Kosova". B. Tadić zna da zbog naroda ne smije otvoreno priznati "Kosova" jer bi to bilo opasno po njega pa zato to radi prikriveno sa njegovim zapadnim sponzorima. I tek onda kad bi "Kosova" priznalo dovoljan broj članica UN-a onda bi ova "srpska" vlast rekla: "Pa probali smo sve. Pa vidite da su svi priznali Kosova. Pa ne možemo protiv celog sveta..."

Još prije predaje onog pitanja (!) MSP sam rekao da je sve to što radi "srpska" vlast samo gluma i dogovor "srpske" vlasti i zapadnih država kako da "srpska" vlast dobije opravdanje da se otarasi pitanja Kosova.

Ova vlast je došla na vlast 2000. u prvoj tzv. "obojenoj revoluciji" u Europi koju su organizirali zapadni imperijalisti! Od tada pa sve do danas SVE što rade je sustavno na štetu Srbije: razbijanje zajednice sa Crnom Gorom, uništavanje vojske, policije, domaćih banaka, rasprodaje obiteljskog srebra za bescjenje, ogromno zaduživanje Srbije, stavljanja medija i obavještajnih službi pod DOS-ovsku kontrolu...
Препоруке:
0
0
12 среда, 08 септембар 2010 23:18
Mirko
Nazalost, potpuno ste u pravu.
Hvala na iskrenosti.
Препоруке:
0
0
13 среда, 08 септембар 2010 23:27
отворимо уста
И, тако се Европа опра од злочина на Балкану, могућег плаћања одштете и историјске и моралне одговорности. Србија је потпуно клекла у блато и пушта да је бичују, пљују, ругају јој се и сеире над њом, захвална што је на тај начин пуштају да је у њиховој близини.
Како су нас превеслали. Не треба да нас више бомбардују, нема потребе.
Препоруке:
0
0
14 среда, 08 септембар 2010 23:35
Милодан
Ево неколико реакција које се разликују од ставова Вукадиновића:
Reagujući na vest o usaglašavanju teksta rezolucije Beograda i Brisela izvršni direktor Balkanskog fonda za demokratiju Ivan Vejvoda izjavio je da se usaglašavanjem rezolucije o Kosovu između Beograda i EU otvara mogućnost za ubrzaniji hod ka evropskim integracijama, uz istovremenu odbranu najvažnijih nacionalnih interesa Srbije.
"Otvara se mogućnost za staloženiji, ravnomerniji i nešto ubrzaniji hod ka evropskim integracijama. Istovremeno se brane interesi koji su najvažniji, pre svega zaštita prava srpske zajednice na Kosovu", rekao je Vejvoda za RTS.

Kosovski politički analitičar i univerzitetski profesor Behljulj Bećaj ocenio je danas da je saglasnost o predlogu nove rezolucije između Evropske unije i Srbije pomoć da se Srbija ne ponizi.
"Realno mislim da je rezolucija sa značajnim promenama dokaz da je postignuta izvesna saglasnost da se Srbija ne ponizi u potpunosti, uvažavajući delove njene rezolucije ali i promene koje su suštinski promenile sadržaj prvobitnog predloga", rekao je Bećaj za agenciju Beta.
On smatra da ovaj dogovor ne treba da se prihvati kao poraz Srbije već dokaz da je međunarodna zajednica usaglasila stavove da podrži Srbiju da u predstojećem dijalogu sa Kosovom postigne maksimum interesa Srbije kao države i Srba kao stanovnika Kosova.

Изјава Вука Драшковића_
"Tadić je pokazao spremnost i sposobnost za stratešku politiku koja će Srbiju dovesti do EU i demokratskog sveta kojem težimo i za koji smo se borili uz tolika stradanja i žrtve",..
"pozdraviti svi građani Srbije koji se već 20 godina na razne načine bore da budu deo demokratskog sveta, a ne izolovana i prokažena nacija u Evropi"....
"Prekinut je kontinuitet pogrešne srpske politike sukoba i nesaradnje sa vodećim državama Evrope i sveta. Drugačija odluka odvela bi Srbiju tamo gde ju je vodio Slobodan Milošević, a taj put nije mogao izabrati demokratski pedsednik".
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 09 септембар 2010 00:06
Саша
Шта још Тадић треба да уради да би свима у Србији постало јасно да је да је он тренутно највеће зло у Србији и да га треба под хитно смењивати?
Већ годинама све његове потезе, који су нас водили из једне катастрофе у другу, из једног понижења у друго, разноразни покушавају да бар делимично оправдају са причама о томе како ето код њега ипак постоји бар "елементарни патриотизам" (С.Антонић).
У односу на кога? На Чедомира Јовановића? Па Чеда и постоји само зато да би поред њега Тадић могао да не испадне као стопостотни "квислинг", већ као деведесетпостотни (а то је ваљда боље?).
У успешним народима, чак и кад неки политичар постиже успехе, народ му лупи пацку, чисто зато да се не би превише осилио (сетимо се Кола и Тачерке). Код нас, малим и бедним људима се допушта да се играју са српским народом као дете са звечком (док је не разбије). До год буде тако, и ми ћемо бити мали и бедни.
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 09 септембар 2010 01:24
Димитрије Сине Митре
Интересује ме да ли ћемо чути ријеч ИЗДАЈАили не.Одавно појединци указују на план, захтјев Јеремића да се то све замота у шећерну марамицу па да то СРБИ лакше сваре. Све је остало само игра да би се показало да нисмо могли да се супроставимо пријатељима наших непријатеља (које председник државе назива и нашим пријатељима иако су увијек подржавали оно што СРБИМА ,не само Србије не одговара)који су сваки дан све слабији иако наши пријатељи све више јачају.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 09 септембар 2010 01:48
Благоје Јововић
Шта рећи. Лакрдија. Зашто су уопште кретали ако су знали да ће савити шију и испунити све што им се тражи?

Ја стварно немам речи. Ово је постало гротескно.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 09 септембар 2010 01:53
Мили
Поштовани господине Вукадиновићу, маните се више еквилибристичких(замагљених) ставова, треба јасно рећи да је ово чин колаборације(капитулације) , у пуном смислу те речи. Ред је да се еквилибистрички ставови, замене јасним критичким констатацијама . Нема више замајавања, ово што ради данашња власт већ извесно време је чиста колаборација,деструкција,манипулација народа,нечеињење,свесно ширење дефетизма....Што се криво роди.....
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 09 септембар 2010 06:56
Патриота из Топлице
Дакле, све је јасно, нема дилеме: потпуна капитулација, бесрамно одустајање од Косова, обмањивање сопственог народа, најогољенија издаја!
Наравно, све уз иритирајуће осмехе председника који је или кукавица или без трунке стида заборавља шта је обећао. Ако је због притисака, онда су наше вође срамне кукавице јер су поклекли када је најмање разлога било за то, а ако је позориште, а много шта указује на то, они су бескруполозни обмањивачи сопственог народа! Компензације, које за тако што не може ни бити, наравно нема ни у назнакама. Осим ако ту не спада ново отимање које се припрема. Јер, цинично ће рећи: одустали сте од једне борбе, ево вам прилике за нову.
Човек не може да се не упита: која је то посвећеност било ком европском путу, а већ и врапци знају да нас гурају са тога пута јер нас и не воле, јер им не требамо и јер и не могу све и да хоће, која вреди толико бесрамних лажи и толиког понижења српског народа. У синоћњем ТВ дневнику јавног сервиса (ДС), после немуштог обавештења о постигнутом "компромису" чуло се наравно позитивно мишљење господина Вејводе (ко би други) и пар секунди осуде из врха ДСС, ваљда да би се демонстрирала демократска слобода мишљења...И то је све, идемо даље!
Остаје још да се Тадић по налогу Чеде одрекне услуга "офанзивног" министра Јеремића, и да пожури да стисне руку пријатељства Тачију, док Шутановац припрема почасну јединицу за историјску посету Београду...
Шта друго рећи осим: срам их било! А ми који "живимо у прошлости" и волимо своју Србију "митомански" уместо модерно, европски, уз геј параде и остале тековине демократије, молимо Бога правде да нам да снаге да опстанемо, молимо га за васкрс Србије и сећамо се позива великог Кнеза Лазара који светли из таме векова:

Ко је Србин и српскога рода,
и од српске крви и колена,
а не дошо у бој на Косово,
не имао од срца порода,
ни мушкога ни девојачкога!
Од руке му ништа не родило,
рујно вино ни пшеница бела!
Рђом капо док му је колена!
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 09 септембар 2010 07:57
novi
sta se ocekivalo od coveka koga je ta vlast koja mu je "pretila" dovela na vlast?
Lepo razradjen scenario, prica sa pucanjem i malo sexa, i onepismenjen srpski narod je to progutao bez vecih ljupanja u serpe, pistaljki, pozivanja da se bojkotuje placanje racuna "nenarodnom rezimu".
Hvala svima sto su u ovom slucaju konacno pokazali svoje pravo lice.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 09 септембар 2010 08:17
Putin
Dobro je rekao Vladimir Vladimirovic: "Ne mogu biti veci Srbin od Vas Srba".Veriovatno je sagledao na vreme da ne treba da gubi vreme.
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 09 септембар 2010 09:18
goran
Nadam se da je i Jeremicu sada dosta Tadicevih "kompromisa" i "konsenzusa", da ce dati ostavku i povesti nacionalnu opoziciju jer drugi lideri za to nemaju energije.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 09 септембар 2010 09:26
Бранко
Тадићу,Тадићу....нећемо заборавити да си све радио сам.Не разликујеш се од Милошевића.И он је спољну политику креирао као деспот не осврћући се на друге,паметније од себе.И разултати су вам исти...Срамота.Али једно је сигурно,ти неђеш завршити у Хагу.Узпут,када ћеш нам објаснити зашто си инсистирао на превременим председничким изборима ?
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 09 септембар 2010 10:03
симонида
Ђорђе, политичким речником то се зове:ВЕЛЕИЗДАЈА!А за то се иде на суд!
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 09 септембар 2010 10:09
МП
Тачно.Као и у животу, тако поготово у политици, важно је издржати.Кад попушташ у најбитнијим ставовима,онда нема краја.А политика без дугорочне стратегије није државотворно одговорна.Сада ,када је извесно куда иду геоплитичке промене у свету,требало је издржати.
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 09 септембар 2010 10:47
Новосађанка
Шта сад рећи о "Части губитника"?
Шта рећи о вашим политичким анализама?
Верујем да сте частан човек, ал' сте дебело оманули и то у најважнијем тренутку!
Како сте само могли толико да погрешите?
Да сте питали "обичну рају", сазнали бисте да је ту реч о највећем бешчашћу, погубном за државу, народ и будућност наше деце!
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 09 септембар 2010 11:01
александар
Ово јесте потпуна капитулација. Пузање и потпуно скидање гаћа.
Нема речи које ово могу да оправдају.
Ова данашња Србија је трула лешина од које свака хијена може да узме шта јој се свиђа. А хијена макар не недостаје.
Буквално сваки захтев против Србије ће бити усвојен, а тренутна уплашена српска власт нема снаге да такав антисрпски захтев одбије јер је прокламовала политику "која нема алтернативу".
Сада треба очекивати исту овакву ситуацију и капитулацију у наредним месецима када се буде расправљало о "уставним променама у "БиХ""", заправо када нашим властима буде успостављен ултиматум у вези са гашењем Републике Српске, односно када буду "лепо замољени" да помогну у тој работи.
Да ли ико мисли да званична Србија неће пустити РС низ воду, зарад пустих "обећања" својих "еуропартнера и пријатеља".
Ако већ знају да ће на крају све да прихвате, чему све ово. Чему копрцање и гицање. Нека буду искрени као Čedin LDP. Нека кажу да ће све прихватити и да "немамо алтернативу". Нека отворено и јавно кажу да су "еуроинтеграције" важније од свега па и од саме Србије.
Нека дају оглас у Уједињеним нацијама да се јави свако ко има нека потраживања према Србији, па нека та потраживања одмах прихвате.
Ако већ хоће све да прихвате, нека то учине одмах, а не да се замајавамо још годинама.
Ко има имало части у овој отужној и трагикомичној Влади би требало моментално да поднесе оставку.
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 09 септембар 2010 11:08
Миле Бре
Цењени господине Вукадиновићу,
изненађен сам да не коментаришете вођство српске дипломатије, већ иносите закључке и стање у коме се сада налази Србија. И у тим закључцима, не напомињете да је променом текста резолуције, даља надлежност за Космет, "одузета" Србији и предата је у руке ЕУ (односно САД, која контролише ЕУ). Затим, оваквом резолуцијом се онемогућава Савету Безбедности да реагује (Русија са "veto") јер неће ни доћи до СБ.
Но, мене изненађује Ваш став којим не желите видети
"вођење" политике "нашег" диригента. Његова способност (или ВЕЛИКИХ), којом може да предвиди развој ситуације, неби се могао еволуирати без сарадње са великим западним силама. Та сарадња изванредно добро функционише, а једино то не примећују они слабо информисани, што значи да се ниуком случају неможе односити на Вас.
Можемо сада коментарисати, зашто је измена текста уследила баш у последњем тренутку? Зашто није нови текст верификован и враћен у скупштину (веровотно што за термин недостаје време) па је верификован од стране владе (диригентовог оркестра)? Такве чињенице су сада видљиве, али интересантно да су биле видљиве и многим Вашим коментаторима. Зашто је Вама све то измакло, па нисте могли бар приближно да предвидите?
Препоруке:
0
0
29 четвртак, 09 септембар 2010 11:27
Милош Глишић
Ко до данас није схватио да је Србија окупирана земља никад ништа схватити неће. На власти су обични квислинзи који уместо народу полажу рачуна газдама у Вашингтону,Лондону и Бриселу.Србијом влада танак слој компрадорске квазиелите који је добар део наших ресурса дао будзашто странцима.Урушене су све институције државе од војске до СПЦ-а. Државу тек чекају даља распарчавања.Погаажене су све светиње и моралне вредности. Није време за политику али јесте за дуготрајни покрет отпора.Ми смо себи дозволили тај луксуз да сами себе за туће интересе самоокупирамо.Постоји фарса од институција и политичког система који чиновима издаје националних интереса дају легитимитет.Што пре обесмислимо овај привид државности и сведемо га на голу окупацију тим боље.Није ово нама прво робовање.Опасност је што Запад увек тежи да поред тела зароби и душу и да нас преуми.Некад су наша једноверна браћа Грци и Руси то знали. Нису џабе противници Фјорентинске уније говорили "боље под султанов турбан него под папску тијару".Нису били луди руски кнезови Александар Невски и Данило Галициски што су плаћали данак и били вазали Златне Хорде Бату кана а пружали оружани отпор Швеђанима, Тевтонском реду и Мађарима.
Препоруке:
0
0
30 четвртак, 09 септембар 2010 11:38
Angel
Srbija je još 5 oktobra otstupola od svih bitnih stavova. Samo što su mnogi učesnici tih zbivanja to kasno shvatili, pa sad ne vole da im se to spominje. :)
Препоруке:
0
0
31 четвртак, 09 септембар 2010 13:36
Благоје Јововић
1. Ево сад прочитах текст ове срамоте од резолуције, која изгледа тако као да је сам Хашим Тачи правио. Дајте више да се не околиша, мислим да су сада све карте отворене и да коначно треба рећи неке ствари. Ми смо се смејали Милошевићу када је поразе представљао као победе, да ли уопште има разлике у понашању Бориса Тадића?

2. Зашто се не оглашава Вук Јеремић?

3. Зашто апсолутно нико није коментарисао најаву стварања Војске Косова за две године? Да ли је и ово последица издјаничке политике власти Србије?
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 09 септембар 2010 14:33
Neverni Toma
Hm...e bre Davore iz Osijeka pa zar ne uviđas da čovek radi to što radi i besramno podleže pritiscima zato što je reakcija naroda ne mlaka već nepostojeća.
U suprotnom bi dobro porazmislio o politici koju vodi i o budućnosti DS-a ozbirom da mu je budućnost (pritom mislim na sve stranačke lidere i stranke) stranke važnija od budućnosti države koju vodi.Politika koju vodi jeste jedna tipična kapitulantska politika lišena svakog kako ličnog a pre svega nacionalnog digniteta.
Ponavljam baš Srbe (iz ostatka Srbije) briga i za KiM a još manje ih je briga za R.Srpsku.
Zar ne uviđate da živimo u zemlji anacionalno opredeljenih Srba koji su suštinski gledano veći mondijalisti i globalisti od građana Brisela.
Pa kada ameri i evropljani vide da su Šiptari spremni da ginu za svoju stvar naravno da će ih podržavati uprkos demografskoj disproporciji uzevši u obzir čitav balkanski prostor.
Dakle u tom kontekstu posmatrano više im se isplati da imaju na svojoj strani oko 8 miliona Srba koliko ih ima na Balkanu nego 5 miliona Šiptara.
Problem je u tome što su kao što rekoh Srbi lišeni nacionalne samosvesti, izgleda da su naime propuštene neke ključne istorijske prilike i da je usled toga razvoj takve samosvesti potpuno izostao.Jeste imali smo mi svetle trenutke tu i tamo u istoriji ali zato danas pucamo po svim šavovima.Gradili smo kuću na pesku na žalost.Srbi su verovatno jedini jugonostalgičari danas pazite samo kako fino i lepo (čemu se ne protivim) dočekujemo u prestonici i Hrvate i Slovence pa i Albance naše najveće dušmane...pa šta li će ti ljudi o nama da misle "Mi ih ubijamo,kidamo im delove teritorije a oni su i dalje tako fini prema nama".
Ja ne pozivam na fizički obračun ali jedna vrsta latentnog otpora i bojkota treba da postoji kako bi pomenuti shvatili da su itekako krivi za zlo koje su nam činili i još uvek čine...
Ovako će da nas tretirati kao neke tolerantne idiote kojima sve mogu da čine bez ikakvih posledica...
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 09 септембар 2010 14:35
Neverni Toma
...to isto važi i za odnos prema strancima osobito onima koji dolaze iz zemalja koje su nas bombardovale kako bi im dali do znanja da smo ogorčeni i povređeni nepravdom koju nam nanose države iz kojih dolaze u Srbiju.
Naravno ovo sve važi i stoji ukoliko uopšte želimo da imamo kakvu takvu budućnost i da nas velike i moćne države barem malo respektuju u suprotnom će nas pregaziti kao plitak potok.
Ja lično mislim da je budućnost Srba i Srbije vrlo mračna i da od ove države sa ovakvim odnosom prema ključnim nacionalnim pitanjima neće ostati ni kamen na kamenu...možda kamen pod jednom šljivom.
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 09 септембар 2010 16:16
Davor (Osijek) @ Neverni Toma
Velite vi da je "narod" kriv jer eto ne reagira!?! Hajde ne pravite se naivni, pa "narod" treba netko povesti, a evo što imate u Srbiji:

1) SVE su stranke u Srbiji potkupljene od zapadnih imperijalista

2) SVI (barem oni najutjecajniji) mediji su pod kontrolom zapadnih imperijalista i koriste se sustavno za zastrašivanje i ispiranje mozga narodu Srbije i to već više od 10 godina

3) a čak i kad se unatoč onome pod 1. i 2. "narod" iskaže pa npr. preko 50% glasa za one stranke koje su PRIJE izbora čvrsto branile teritorijalni integritet Srbije i koje možda (još) nisu pod direktnom kontrolom zapadnih imperijalista nakon izbora dobijete raskole u strankama i opet vam na kraju vlade sastave ambasadori zapadnih država

Prema tome ova vaša primjedba da je to što srpska vlast radi OK jer eto "narod" ne reagira je isto kao kad bi ja oborio protivnika na zemlju, svezao mu i ruke i noge, i stavio mu ljepljivu traku preko usta i onda rekao da on ništa niti govori niti pokazuje pa da se eto "ne buni"!?! Vi ili ste naivni ili namjerno širite defetizam i propagandu za račun srpskog režima implicitno kriveći tzv. "narod"!

Kad Narod bude progovorio, a ja to govorim još od ne 2000. već od 1995, crno će se pisati mnogima u Srbiji! Vjerovali vi meni ili ne meni nije treblao da čekam 2000. i srpsku tzv. "obojenu revoluciju" koju su financirali zapadni fašistički imperijalisti pa da vidim što čeka Srbiju, ja sam to znao još od 1995! A neki se 10 godina poslije izvezene "revolucije" još i danas (tobože?) pitaju jesu li oni "patrioti" ili "izdajnici"...
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 09 септембар 2010 17:04
RaisingCain
Треба неувијено рећи да је ово капитулација.
Оно што вређа интелигенцију мислећег човека су мантре друга пре’цедника оваплоћене у фразама из новоевропских либералних приручника - “заједнички рад, консензус, компромис…”
Истина је ипак да ова власт са свом својом благоглагољивошћу и немерљивим временом уложеним у петинг са “западним пријатељима” у великој шеми ствари није добацила даље од покојног Милошевића (који је бар имао кичму)...једино се реторика “запданих пријатеља” променила па више нисмо непријатаљи него “партнери и пријатељи”. Наша власт много полаже на форму тако да - мало ли је.
Да у мало измењеној форми парафразирам Пантелију, – “ко је познавао овакве пријатеље...”
Не слажем се са г.Вукадиновићем да ће “притисак на Србију сада привремено бити мањи” јер долази време да ЕУ-а, а вероватно заједно са УС-ом (тек да нешто по злу не крене) театрално започне “разговоре” између - погодили сте - Србије и Косова, дакле не Београда и Приштине.
‘Aјде да се одважим па дам прогнозу да се о статусу разговарати неће а ако то ова власт бојажљиво и помене биће изложена - па притисцима, а после ове лакрдије са резолуцијом рекао бих чак и - подсмеху.
Једина непозната у овој једначини је колико од свега је од стране наше власти већ било унапред договорено са нашим “партнерима и пријатељима”.
Ал режирају - свака им част.
Препоруке:
0
0
36 четвртак, 09 септембар 2010 22:12
OKVIR
Ponovicu! Oni rade SVOJ POSAO!!!
Kome do sad nije bilo jasno, posle ovog se vidi - sad je CAR GO.
Imamo posla sa piscima OKUPATORSKIH PAMFLETA koji se pisu, ponekad kao jedna celina ili iz vise delova kao u ovom slucaju.
Ono sto me cudi je, cemu ovolika prica o necem sto je toliko ocigledno.
Treba vise pisati o ekonomskim problemima - ako se to uopste sme ( ne mislim da je tu prepreka od strane NSPM-a, vec na one koji drze poluge moci pod svojim sapama u ovoj nasoj nesrecnoj zemlji ).
Ovo je samo zamajavanje, ako se malo vise ne osvetli kako su razvalili i opljackali ekonomiju. Dakle politicke analize problema i povezati to sa njihovim potezima na ekonomskom planu.
Onda ce da bude jasnije sta bi bilo potrebno ciniti dalje - za one koji ce morati doci kad-tad.
Препоруке:
0
0
37 петак, 10 септембар 2010 02:13
Bezimeni iz naroda srpskog
Veceras idem na spavanje u suzama. I sve bi to bilo prolazno, a dan bi sutrasnji doneo neko novo sunce, da nisam tako slab i umoran. A nemam jos ni pedeset leta. Mozda je i moja Srbija takva.

Ne mogu a da se ne prisetim jednog sustinskog aforizma naseg Moma Kapora, a glasi ovako:

"Nekad smo lupali u serpe... sad se lupamo u glavu!"
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер