субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Србија, Хрватска и Словенија оснивају заједничку железничку компанију

Kоментари (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 31 јул 2010 00:47
Милош
И опет иста грешка. Никад ништа не смемо више имати заједно са Хрватима!
Препоруке:
0
0
2 субота, 31 јул 2010 03:22
alan ford
drage Milose
Nikad vise ne smemo imati ista zajednicko sa Slovencima i Hrvatima.
Hrvati jesu takvi kakvi su i to dobro znamo. Slovenci gorijos i gori, njihovo PRIRODNO bogatstvo je bila mogucnost da prvi progovore o rasturanju bivse drzave. Sada kada imaju svoju dezelu opet idu u Srbiju, nika im nije dosta...
Nazovi narod (malo brojninija mesna zajednica) nazovi kultura i neka im je daleko kuca, stodalje od nase.
Препоруке:
0
0
3 субота, 31 јул 2010 03:37
Alexander X
Kompanija ce se zvati Jugoslovenska Zeleznica
Препоруке:
0
0
4 субота, 31 јул 2010 03:56
CirrusMinor
Vidim da je sve lose sto se Srbiji za nepun vek dogadja, samo posledica i zasluga LOSIH srpskih procena. Narod, ili bolje reci njegovi politicari, imaju tako kratko pamcenje, da se taj fenomen pod hitno mora proucavati. Nakon svih UZASNIH iskustava sa "bracom", Srbija je ne samo pocela da se PONOVO udruzuje, vec je efikasno rasprodala toj istoj "braci" (koja su joj uvek i na svakom mestu o glavi radila) skoro svu svoju privrednu imovinu. Od zajednickih "projekata" koji su poceli sa sportom (kosarka, a govorka se i o fudbalu), Srbija se polako uvlaci u nove, ozbiljnije projekte, koji ce se na kraju, zahvaljujuci neizmernoj srpskoj gluposti, pretvoriti u nocnu (i dnevnu) moru srpskog naroda. Uopste ne razumem kako je sa Hrvatskom moguce saradjivati na bilo kom planu dok se ne resi problem srpskih izbeglica i njihove imovine, a pre toga Jasenovca i ostalih logora smrti! Srbi SVE PRESKACU, i to je nazalost nacija sa NAJMANJE nacionalne svesti i samopostovanja.
Препоруке:
0
0
5 субота, 31 јул 2010 09:51
bez reci
zar vi verujete da srpski narod i Srbija je imao, ima ili ce imati SVOJE politicare?
Препоруке:
0
0
6 субота, 31 јул 2010 10:21
Жика Милић
а ја наивно мислио да са њима више никада, али авај...

По повратку иѕ Сплита, војвода Живојин Мишић је, у свом иѕвештају краљу Александру, прециѕно описао Хрвате...

И лепо неко горе рече: ЈЖ?
Препоруке:
0
0
7 субота, 31 јул 2010 11:29
Радгост
Далеке 1982г. као туриста сам прошао кроз насеље Плиберк(Блајбург) па кроз причу са корушким Словенцима,
мештанима,чуо сам да су '45г. у том крају стрељани четници,Срби.Негде 90г. први пут се чуло од
ХДЗ-оваца о неком страдању усташа,Хрвата у Блајбургу.Па,ту се нешто не слаже:мештани Плиберка
тврде да су стрељани Срби а католичка пропаганда говори о стрељаним Хрватима!?Осим ове нејасноће или
намере да се јавности ово предочи да су ето при крају и после рата стрељане усташе, замагљују се
стрељања четника,Срба у Кочевском рогу.За извршиоца се најчешће помиње иѕвесни С.Дубајић.
А лично сам упознао Словенца,године 1974,који је то радио,стрељао, и књигу о томе написао.
1945г. сва стрељања Срба и Словенаца на територији етничких Словенаца извршили су
етнички Словенци,без обзира на то да ли су током рата били партизани или белогардејци.И никакво изненађење не би било ако се утврди да је у Словенији
уморено више људи по јединици површине,где није било конц логора, него у Немачкој заједно са Пољском,са конц логорима за убијање људи.
Да ли вам казује нешто нешто следеће: на помен побијања Талијана и Срба,од капитулације Италије '43г.,Словенци
томе кажу ИНФОЈБИРАЊЕ,оно фојба=јама,бацање људи у јаму;спортски жаргон марљивих Словенаца.Сами Словенци кажу да где год по Словенији забијеш
лопату у тле налетиш на људске кости.!
Гранична караула Холмец,место где су Словенци '91г. стрељали наше војнике, је
удаљена само пар километара од Плиберка(Блајбурга).Марко Натлачен,Словенац,
је смислио ''Србе на врбе'',1914г. док је испраћао словеначке регименте на Србију.
Препоруке:
0
0
8 субота, 31 јул 2010 11:41
Џон Шепард
Uopste ne razumem kako je sa Hrvatskom moguce saradjivati na bilo kom planu dok se ne resi problem srpskih izbeglica i njihove imovine,


Зар нисте чули? То питање је решено недавно између Бивиса и Батхеда (Иво и Борис):

Срби ће моћи да ОТКУПЕ своје станове!

Збогом, памети. Осећам да се онај Јосиповић после сваког сусрета са Ботом церека до изнемеглости. Туђман је толико пара потрошио на џебану, а овај ће да добије Србију на тацни, са све машницом.

Што се овог предузећа тиче, капирам да ће Србија да инвестира грдне позамљене паре (које ће сама да враћа, од бедних транзитних такси) да би омогућила Словенији квалитетну везу са Турском. Кад је већ тако, поправимо пругу сами.

Но, ја ово не схватам превише озбиљно, још један потез тих малих "титића".
Препоруке:
0
0
9 субота, 31 јул 2010 14:31
Драго Стен
За време Крдеља Словенија је музла Србију на разне начине па и преко железнице , тиме што је
узимала исте или сличне проценте од превоза стране робе.Документа о тој пљачки могу се наћи у архивама железничким у Немањиној улици па чак и подаци о страдању неких железичких стручњака који су на то ортворено указивали.
Шта нам сада спремају сам бог зна и да ли овај наш градитељ зна за те замке и смицалице.
Свеједнмо што је железница код нас први убедљиво највећи губиташ, Словенци ће наћи начина да нам ту још више огуле кожу.Дај боже да су уговори сада бољи и да ови наши знају за јадац.Словенци све више очекују да се у Србији појаве као нови колонизатори.Њихов трик је једносраван.Нема тога ко се у Србији не може да поткупи.И то до бесвести чине.Од њих су то научили и Шиптари.Чим пређу на "техничка питања" неко ће се код на напрасно обогатити а земља дубље потонути.То је оно главно.
Иначе запрепашћујуће је то да воз пре неки дан (међународмни од Јагодине до Београда) путује шест часова.Па зар заиста у тој железници нема човека да заведе ред и то сада кад откази падају као крушке.Збога шест сати путује међународни брзи воз 12о километара а свако аутобус то пређе за сат ипо.
Препоруке:
0
0
10 субота, 31 јул 2010 14:50
Џон Шепард
Uopste ne razumem kako je sa Hrvatskom moguce saradjivati na bilo kom planu dok se ne resi problem srpskih izbeglica i njihove imovine,



Зар нисте чули? То питање је решено недавно између "Бивиса и Батхеда":

Срби ће моћи да ОТКУПЕ своје станове!

Збогом, памети. Осећам да се онај Јосиповић после сваког сусрета са Ботом церека до изнемеглости. Туђман је толико пара потрошио на џебану, а овај ће да добије Србију на тацни, са све машницом.

Што се овог предузећа тиче, капирам да ће Србија да инвестира грдне позамљене паре (које ће сама да враћа, од бедних транзитних такси) да би омогућила Словенији квалитетну везу са Турском. Кад је већ тако, поправимо пругу сами.

Но, ја ово не схватам превише озбиљно, још један потез тих малих "титића".
Препоруке:
0
0
11 субота, 31 јул 2010 15:18
Сутрадан Глупић
Ау, мајко моја, све горе од горег. Немам више менталне снаге за живот у оваквој антисрпској Србији. Бојим се да ћу свиснути од свега овог.
Препоруке:
0
0
12 субота, 31 јул 2010 15:33
Sanja BL
Jugoslovenština kod Srba nikada nestati neće! Ni milioni ubijenih, ni otimačina teritrorije, ni ponižavanje od "južnoslovenske braće"... ništa nije dovoljno, Srbi su najveći mazohisti svih vremena!
Препоруке:
0
0
13 субота, 31 јул 2010 20:06
Џон Шепард
Занимљиво, г.Радгост. Понешто, али само понешто знам јер сам горе служио војску.

Иначе, причао је један партизан када смо били мали да су терали да беже преко, а они косе ли косе митраљезима. И ту и преко Соче.

Што се Блајбурга тиче, зар не мислите да је ултимативан иронија да се усташе клањају костима четника, тј. Срба?

Мислите о томе.
Препоруке:
0
0
14 субота, 31 јул 2010 20:58
Драго Стен
Сутрадан Глупић
Издржите."Све ће то народ позлатити" или неко неко измлатити.Ту снмо где смо.Рођени на погрешном месту и у још горе време.Али то нисмо могвли да бирамо.
Ако вам је лакше кукајте и то је облик пражњења.Допада ми се ваш начин кукања.Он је одиста из душе.
Препоруке:
0
0
15 недеља, 01 август 2010 16:44
Радгост
1 од 2
Овако г.Шепард:после капитулације Италије '43г. и губитака Немаца на истоку исте године неки су знали
ко ће бити ратни победник.Те године у НДХ је било неких пар стотина усташа односно онолико колико их је било приликом проглашења НДХ 10.04.41г.Усташког поглавника и његове доглавнике пресрели су Енглези
негде у горњој Аустрији,поделили благо од опљчканих и побијених Срба, па их послали у Ватикан,сви задовољни.А борбене јединице у НДХ су чинили припадници Мачекове ХСС и Степинчеви фрањевци те обични Хрвати и муслимани.Радили су на истребљењу Срба а неке су послали на источни фронт да истрбљују Русе.Године '43,све те јединице постају партизанске
али раде исто као и до тада. А и заробљени Хрвати на истоку постају партизани(Месићи нпр) па од '43г. бију све редом по Србији,до данашњих дана.Даље знате да је краљ Петар позвао Србе да слушају Тита.Дакле, политичких разога није било због којих би тада Хрвати бежали из Југославије. Пре бих рекао следеће:неки Срби на власти,после другог рата,великодушни и приглупи, Хрватима су дали прво српски језик(да не би чакали и кајкали) а потом одвојили Хрватима нешто својих жртава да и
они ухвате прикључак са ратним победницима.
Крај
Препоруке:
0
0
16 недеља, 01 август 2010 16:52
Радгост
2 од 2
Нити Србија нити један Србин има било какав разлог
за заједничко предузеће са Словенцима и Хрватима у железничком превозу на српским пругама,тачка.Ово је једна од делатности преко које су Словенци градили свој привредни развој на рачун Југославије па би да наставе у том стилу.Уосталом то и није њихова замисао;наиме,Словеначке железнице од ономад имају неку врсту принудног управника по роду Немца, држављанин Немачке.Медијске јединице за брзе интервенције су,има већ поодавно,прогласиле Словенце за најово,најоно а Срби су заостали,примитвни Балканци, па 'ајд кажи нешто ако смеш, у смислу да ти
ЕУ Словенци нису идеал.Немачка замисао је потурена као оригинал Словеначка да је Срби прихвате са одушевљењем. Е сад како су се Словенци овајдили са железницом у држави СФРЈ.Претежан део робне размене са западом је ишао преко Словеније па су изграђени желеѕнички терминали у Сежани,Јесеницама итд по дежели.При увозу робе,а он је важан,увозно царињење је вршено на тим терминалима;
дакле,царинила се роба рецимо за Борски рудник или
Железара Скопље.Износ царине и царинских дажбина је плаћан у месту царињења(нпр. у Сежани преко овлашћене шпедиције нпр.Интереуропа Копер).
Значи Борски рудник нпр.платио царину словеначкој фирми Интереуропи у Сежани.И тако,није било прошло
ни 10 фодина од Титове смрти а Срби већ почели да питају Словенце кад ће да уплате царину у државну благајну? Мени је јасно како то да Интереуропа има
свој терминал у Добановцима а Београдшпед,шта има,
где је?Жив ли је? А како је са наплатом железничке
возарине? Замишљено је изгледа тако да заједничка
фирма са седиштем у Љубљани врши наплату за извршени превоз кроз поменуте државе.Па кад Срби већ за неколико деценија питају заједничку фирму: јели где су паре од возарине?
Њихови одговори су познати већ читав век.
крај
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер