Из луке Владивосток у 2020. години извоз каменог угља порастао за 12%. Па коме га то извозе толико?
Препоруке:
13
0
3
недеља, 13 јун 2021 22:39
,,,
CO2-biljke=kiseonik
zaprašivanjem iz vaduha
=staklena bašta
Препоруке:
16
2
4
недеља, 13 јун 2021 23:37
Zamak
Из луке Владивосток у 2020. години извоз каменог угља порастао за 12%. Па коме га то извозе толико?
Verovatno Kini. Pošto je Australija uvela Kini sankcije, Kinezi su zauzvrat zabranili uvoz uglja iz Australije, koja je do tada bila glavni snabdevač. Sada Kinezi kupuju ugalj sa svih strana, pa i iz Afrike i Južne Amerike. Rusija takođe prodaje ugalj Kini, ali železnica na Dalekom Istoku nema dovoljnu propusnu moć da preveze toliko uglja koliko bi Kinezi kupili, a železnička ruta najkraća je. Pošto su odgovarajuće civilne firme sve zauzete, ruska vlada poslala je hitno sve vojne "železničke" inžinjerijske brigade, 20-ak hiljada ljudi, da prošire kapacitete Bajkalsko-amurske železničke magistrale, u narednih godinu-dve, da bi se (između ostalog) značajno povećao izvoz uglja u Kinu.
Препоруке:
14
0
5
понедељак, 14 јун 2021 00:52
Oposum
U kom univerzumu bitiše ova gospoda koja predstavlja tzv "G7"? O čemu to govore? O "spasavanju sveta"? Oni će da spasu svet? Od koga i od čega? Misle li da je baš celokupna svetska populacija pila čaj od bunika pa ne zna o čemu je reč? Prete Kinezima? Pa Kinezi mogu koliko sutra jednim potezom gumice da obrišu njihov dolar i da im nanesu najteži ekonomski udarac u istoriji. Da li su svesni toga? I koje to milijarde vakcina za sledeću godinu žele da poklanjaju siromašnima? Ni ove što su napravili nemaju gde da utroše, vakcinacija je u stagnaciji, u Americi dele džoint uz vakcinu samo da privole ljude na bockanje i opet ništa
zaprašivanjem iz vaduha
=staklena bašta
Verovatno Kini. Pošto je Australija uvela Kini sankcije, Kinezi su zauzvrat zabranili uvoz uglja iz Australije, koja je do tada bila glavni snabdevač. Sada Kinezi kupuju ugalj sa svih strana, pa i iz Afrike i Južne Amerike. Rusija takođe prodaje ugalj Kini, ali železnica na Dalekom Istoku nema dovoljnu propusnu moć da preveze toliko uglja koliko bi Kinezi kupili, a železnička ruta najkraća je. Pošto su odgovarajuće civilne firme sve zauzete, ruska vlada poslala je hitno sve vojne "železničke" inžinjerijske brigade, 20-ak hiljada ljudi, da prošire kapacitete Bajkalsko-amurske železničke magistrale, u narednih godinu-dve, da bi se (između ostalog) značajno povećao izvoz uglja u Kinu.