U Srbiji se niko normalan ne plaši naše vojske i naših vojnika. Ali, svako normalan mora osetiti bojazan kada se priseti da o potezima vojske odlučuju Vulin i Vučić, dve, najblaže rečeno, ne baš uračunljive osobe.
Preporuke:
102
95
2
sreda, 18 mart 2020 11:18
kwaka
Ako će da pomogne nemam ništa protiv mera!
Preporuke:
26
35
3
sreda, 18 mart 2020 11:26
penzioner Cviko,
Tačno je, građani su krivi. Dokaz: kad bi država bila kriva onda ona ne bi ni postojala. Evo, građani će sve manje i manje da postoje. Država će zato opstati i laže onaj ko drugačije kaže. Ovo može biti osnov za još jedan doktorat. Naslov doktorata: "Pogled na krivicu građana". Neki neće ni pogledati ovako vredan doktorat što je osnov za još jednu krivicu, jer su građani pokazali da su negledanjem doktorata nemarni, čime ugrožavaju sebe i celo društvo a to što nestaju, pa šta? Zato pod hitno da se nenapisani doktorat sa naslovom "Pogled na krivicu građana" odštampa i podeli građanima starijim od 65 godina kako bi u najmanju ruku prekratili vreme a ustvari naučili nešto novo o psihologiji masa i njenom bezobrazno nemarnom odnosu prema vladi... Nenapisani a odštampan doktorat, zbog izuzetne važnosti treba da ukoriči u dugotrajne korice. Ovo nemojte mešati sa dugotrajnim mlekom. Ovaj nenapisani doktorat je besplatan a isporuka košta bagatelnih 1.000 din. ko u Smedervskoj Palanci...
Preporuke:
53
29
4
sreda, 18 mart 2020 11:30
SW
Daj budali vlast u ruke, pa sedi i placi.
E Srbijo, udavi se u kap vode kada si sebi dozvolila da ovi jeftini kriminalci ti kroje kapu.
Preporuke:
69
24
5
sreda, 18 mart 2020 11:52
A splavovi i kafići rade...
... bez ograničenja?
Jer se tamo vi naprdnjaci okupljate?
Preporuke:
62
23
6
sreda, 18 mart 2020 11:59
Karadžić
Društvenih a ne socijalnih, doktore. Socijalna je proteza, penzija, služba itd
Preporuke:
41
15
7
sreda, 18 mart 2020 12:08
neko
Ništa, od ovih mera po etapama, nisu smislili ovi naši na vlasti. To mora svima da bude jasno i optuživati njih za ove budalaštine, naprosto nije pametno. Oni samo odrađuju posao koji im je zadat. Na kraju, to rade u mnogim državama za koje mi ( naivno i u zabludi) verujemo da su ispred nas ( ekonomski, tehnološki, a neki misle i intelektualno), pa ih tamošnji narod ne "proziva", znajući da su samo izvršioci. Dakle, poenta je u tome da "provalimo" o čemu se zaista radi, šta se krije iza ove "tužne i preteće" priče o virusu i da ostanemo zdravog razuma. Verujte da to znaju i ovi iz vlasti, ali ako ne urade kako im je rečeno, sledi virus, ali zaista. Nešto se bitno dešava na globalnom nivou i na nama je samo da ove gluposti ne prihvatama zdravo za gotovo.
Preporuke:
53
29
8
sreda, 18 mart 2020 12:45
...
Ljudi, niko vam ne zabranjuje da se okupljate ako to želite, u Padinjaku ima mesto koliko hoćete!
Preporuke:
23
30
9
sreda, 18 mart 2020 12:49
Patriote
Oko 50.000 naših državljana se vratilo u Srbiju iz zaraženih područja. Divno! Baš im hvala! Toliki egoizam, bezobrazluk i samoživost je neshvatljiva! Kao i neodgovornost inih koji su sa njima ipli na kafu, igrali fudbal ili sedeli u teretani... Takvi zaslužuju velike kazne i osudu javnosti! Bezobrazluk!! Naravno da nadležni treba da ih proveravaju i na odgovarajući načun disciplinuju, kad "povratnici-Patriote" savesti i razuma nemaju!
Preporuke:
27
32
10
sreda, 18 mart 2020 13:55
sram da bidne gradžane
'Ajd što su se vratili, ali što ne sede u karantinu već se šetaju, a onda ovi ludaci nama uvode sve strožije mere dok oni i dalje love u mutnom.
Mene stvarno interesuje kako će sahranjivati umrle, kremirati, odnositi u kolektivne jame...?
Preporuke:
21
6
11
sreda, 18 mart 2020 14:24
@Patriote
jeste li ovo sami smislili ili vam je neko pomogao?
Preporuke:
31
10
12
sreda, 18 mart 2020 14:29
Doktorand
Imamo, dakle, i jednog penzionera koji želi da doktorira i predlaže naslov doktorata.
Preporuke:
14
8
13
sreda, 18 mart 2020 15:15
Heporobljeni Srbin
Nebojša Slinavi: Policijski čas, gasne komore i druge mere, uvedene su zbog bezbednosti Jevreja i Srba, mame mi, a oni tamo hrle u stampedima i jedva čekaju da tamo stignu pod pendrečenjem gestapo-policije!
Preporuke:
31
3
14
sreda, 18 mart 2020 15:20
Bojkot
Aha... Da se taj deo građana slučajno ne zove opozicija i svi ostali koji nemogu da vas smisle?
Da nije to možda onaj deo Srbije zbog kojih ste izveli naoružane vojnike pa ih onda slučajno testirate na Koronu i apsite po želji kad za to uskoro dodje vreme? A neke i da preminete virusom.
Jel to taj plan? Priča se da ste spremili listu nepoželjnih za likvidicajiju, nekih 1.000 ljudi.
Meni nije jasno šta ovaj narod čeka.Svako svog subašu za gušu ljudi, inače će da nas love po ulici i ubijaju navodno koronom.
Preporuke:
22
3
15
sreda, 18 mart 2020 15:21
Dragan
Ako imaš koronu nema Sline u nosu, tako kažu.
Preporuke:
22
2
16
sreda, 18 mart 2020 15:29
Vlada @ patriote
E,vidiš patriJote to nisu mogle da predvide (ove ovde) jer su u vreme "srpskog heroja" Slobodana Miloševića živeli kao prasići u žitu a ne kao emigranti.
Ko je Srbin koji je pobegao preko u poslednje vreme? Pa lažni turista,koji živi u stanu koji je iznajmio neki zemljak (koji se ugradjuje,naravno) ,koji radi na crno (kako drugačije) i kada dodje do frke prvo dobije otkaz on (a ne Hans).A do frke je došlo,pad prometa.Uz to ,pojačan je inspekcijski nadzor.
Šta mu preostaje? Da placa stan i dalje i sedi tamo bez mogucnosti zarade?
Bezi kuci kod mame na sarmu.
Vidiš,to je neko trebalo da predvidi.
I sada si ti ljut kao na čoveka koji se odvazio da počne zivot iz početka i snašlo ga ovo i pobegao je kuci glavom bez obzira.
Sad se nadji u prvoj rečenici i izadji iz filma ONO I DSZ ,socijalističko samoupravljanje itd. jer je taj film prošao - mnogo ljudi ne živi od budzeta i ovo ih pogadja vise nego ostale (eto primer nesudjenih gasterbajtera) i mora im se objasniti.
Preporuke:
20
5
17
sreda, 18 mart 2020 15:38
penzioner Cviko,
@ Doktorand,
A šta bi vi hteli, da me držite zatvorenog i da ĆUTIM? E neće moći. Penzioneri Srbije koji znate da pišete na računaru, tastaturu preda se i udri po gluposti makar i to što napišete neko proglasi za glupost. Nije to loše. Klin se klinom izbija.
Preporuke:
26
6
18
sreda, 18 mart 2020 15:51
Spiridon
@neko
Dakle, poenta je u tome da "provalimo" o čemu se zaista radi, šta se krije iza ove "tužne i preteće" priče o virusu i da ostanemo zdravog razuma. Verujte da to znaju i ovi iz vlasti, ali ako ne urade kako im je rečeno, sledi virus, ali zaista. Nešto se bitno dešava na globalnom nivou i na nama je samo da ove gluposti ne prihvatama zdravo za gotovo.
Što reče besmrtni Ilija Čvorović, prvo i osnovno pravilo je da ništa nije kako na prvi pogled izgleda...!? Šta kaže genija, naš zadatak je da mi provalimo o čemu se tu zaista radi i da ostanemo zdravog razuma. Ja, i to što kažeš, vi patriJote ste kao Obeliks upali u kazanče sa ludilom još kao sasvim mali, pa od tog doba živite u nekom svom paralelnom Univerzumu, gde vam život prođe u somnabulnim zaverama...
Preporuke:
7
19
19
sreda, 18 mart 2020 16:31
Vlada
Patriote
@ "jeste li ovo sami smislili ili vam je neko pomogao"
Nema tu pomoći.Izgleda da je gospodin baš patriJota koji je živeo kao prase u žitu u vreme "srpskog heroja" SM pa ne zna nikog ko je u nekom periodu bio emigrant.
Da zna ,da nije siguran na budzetu ceo život verovatno bi i bez emigrantskog iskustva shvatio da je Srbin koji je pobegao odavde lazni turista,čovek koji živi i radi na crno tamo i koji u slučaju vanrednih okolnosti prvi dobije otkaz (jok,nego ce Hansa da otpuste) a osim toga - pojačane su kontrole zbog virusa i gazde reaguju - otpustaju ove na crno.
Kad ostane bez para nema za stan tamo (koji mu je iznajmio zemljak sa papirima ili Poljak koji se ugradjuje u cenu) i onda beži kod mame na sarmu pa će opet preko kad se smiri situacija.
E sada,gospidin patriJota se vraca u ONO i DSZ film lako jer moze sa se igra "dozvolite da se obratimo" posto ga prvog čeka plata.
Pa osudjuje zemljake a ne nas sto se nismo pripremili na tih "50000"
Preporuke:
11
3
20
sreda, 18 mart 2020 16:50
Srbin
1
Jadno i sramno saopštenje dr Sline! Ovim brutalnim obračunavanjem sa sopstvenim narodom ova vlast kroz uniformisane ljude na ulicama otelotvoruje svoje prave pogane namere ka srpskom narodu! Posle ovoga kome i dalje nije jasno da je Vučić izdajnik i fašista taj zaslužuje da ga ovi Vučićevi uniformisani gardisti živog zatvore u kvdrat i po prostora i tu drže do kraja života! Apsolutno nema NIKAKVOG razloga da MOJA vojska, koju JA i svi mi ostali građani Srbije plaćamo da bi bili sigurni u svojoj Otadžbini, šeta sada ulicama sa uperenim puškama! Od KOGA vojska "brani" bolnice? Kaže dr Slina da ih brani od ljudi koji su "nezadovoljni" uslugama pa prete pojedinim doktorima? Pa zar takvih ljudi nije bilo i pre Vučićevog vanrednog stanja i pre pojave Korone naravno? O bilo je, i te kako ih je bilo! Dakle niste vojsku na ulice izveli zbog Korone sam si sada dr Slino to priznao! A za to se ide na sud pa u zatvor! To je brutalno kršenje Ustava ove Stradije i gušenje ljudskih sloboda!
Preporuke:
17
3
21
sreda, 18 mart 2020 16:50
Srbin
2.
Što se tiče policijskog časa, tek tu dr Slinu i njegovog šefa čeka krivična odgovornost jednog lepog dana kada sve ovo prođe i kada njihova sumanuta vlast bude prošlost! Od te odgovornosti NE SMEJU da pobegnu! To je brutalno kršenje Ustava i građanskih sloboda Srba! Poslednji put policijski čas Srbima su uveli nemački nacisti u Drugom svetskom ratu i evo sada posle preko 7 decenija novi vid nacista opet Srbima uvodi policijski čas pod izgovorom Korone naravno! Ali dr Slina je indirektno potvrdio da nije zbog Korone nego zbog želje da se građanima Srbije ograniči osnovno ljudsko pravo, SLOBODA KRETANJA, i da se na taj način krene u obračun sa političkim protivnicima i svima koji bi da se nešto bune protiv najvećeg sina našeg naroda! Kaže dr Slina da je policijski čas od 20 do 5h uveden da ne bi mladi išli u kafiće jer je tu gusta frekvencija ljudi! BESMISLENO! Pa zar vojska da štiti kafiće od ljudi? Pa zar nije najbolje ZATVORITI KAFIĆE POSLE 20h i onda ne bi bilo gužve u njima?
Preporuke:
18
3
22
sreda, 18 mart 2020 16:53
Reddy
Ako nekome nije jasno šta se zbiva neka se upita šta je sa novčanim transakcijama. Zna se ko raspolaže računima. uglavnom stariji i to oni preko 65. g. E, baš je za njih ovakvim scenarijem spremljena zamka da nisu u stanju doći do svog novca. Njega tamo nema jer je pukla dolarska kopča pa ga tako neće biti ni za najstarije. naravno, frka je u svetskom bankarskom sistemu. Vlada ogromna nelikvidnost na berzama a čine se pokušaji da se otkoče sve swap linije prema ostalim bankarskim centralama, ne samo prema onima s kojima FED ima direktnu liniju kao što su BOC, BOE, ECB, BOJ, etc. U frci su i Skandinavija, Jugoistok azije, Bliski istok, Južna Koreja.
Preporuke:
14
2
23
sreda, 18 mart 2020 16:56
brlj
Ekstremizam je u normiranju kada se zbog malog procenta onih koji ne poštuju jedan propis, donosi, drugi, radikalno drakonskiji, koji pogađa - sve...
Kod mudrog normiranja, svakako nije realno pretpostavljanje da ijedan propis može sa sto-percentnošću da se primeni u praksi. Dovoljno je, da se u ogromnoj većini poštuje, a nepoštovanje da se sankcioniše. Staro rimsko pravo, koje je uzor dobrog zapadnog pravnog uređenja imalo je izreku, da je bolje da sto krivaca prođe nekažnjeno nego da jedan nevin bude sankcionisan. Ovde, u principu se radi - suprotno. A to je voluntarizam koji umišlja da su njegovi propisi `savršeni` i `svemogući`. Zašto ih onda stalno menja ? Takvi maniri nisu u stanju da naprave valjanu pravnu državu. A šta tek mogu da izazovu u slučaju suspenzije ustava. Gde li su psiholozi i psihijatri pa da kažu nešto o sve prisutnijoj atmosferi `psihoze` - naročito u gradskim sredinama. Od oštrih, paničnih opitnih `mera` jednog ne baš izbalansiranog režima ? A nema nešto ni nvo ?
Preporuke:
13
4
24
sreda, 18 mart 2020 17:24
Spiridon
@ Reddy
Ako nekome nije jasno šta se zbiva neka se upita šta je sa novčanim transakcijama. Zna se ko raspolaže računima. uglavnom stariji i to oni preko 65. g
Čika Rediša, vi iz nekog sasvim nepoznatog razloga imate svaki dan potrebu da se blamirate kojekakvim glupostima a ova najnovija somnabulna teorija vam je još luđa od one prekjučerašnje. Mmmmdaaaa penzioneri kamen temeljac novčanih transakcija, a sve to povezano sa stanjem na Wall Streetu. Mada i to što kažete, jer po vama ispade kako je cela ova virusna ujdurma smišljena samo zato jer su srpski penzioneri bili sve ovo vreme ključ svetskog finansijskog sistema. Bože koje su ovo samo gluposti...
Preporuke:
2
11
25
sreda, 18 mart 2020 17:29
Reddy
Na svetskim berzama je žestoka frka zbog ogromne dolarske nelikvidnosti a sada se razmišlja i o neograničenim repo olakšicama, tzv. kvantitativnom popuštanju, etc. Dovoljno je pogledati kako samo danas Dow Jones nezadrživo juri u ambis, sa preko 1 300 poena samo dok ovo saopštavam. Kapitalizam se topi takvom brzinom da je samo pitanje dana ili čak trenutka kada će početi i socijalni lomovi. Ne samo u Americi. Pošto je dolar svetski novac to znači da svoje potrebe uz pomoć državnih obligacija zadovoljavaju gotovo sve zemlje. Tako je bilo do danas a sutra kada to isto pokušaju uveriće se da dolara kao i poverenja u njega više nema. a to će, onda, značiti i nelikvidnost na sopstvenom tržištu. Novčana nelikvidnost je uvertira u robne nestašice a one se "predupeđuju" različitim scenarijima, između ostalog....sami zaključite.
Preporuke:
11
1
26
sreda, 18 mart 2020 17:41
Reddy
Naši ljudi uopšte ne shvataju šta se zbiva na međunarodnoj sceni. možda je kritričan momenat bio kada su Rusi povukli nogu pa odbili da smanje proizvodnju i tako bacili cenu barela nafte " u nesvest", čime su, zapravo, u pravom trenutku "pomogli", strateškom partneru, Kini, da prebrodi velike ekonomske troškove kao veliko uvozniku petroleja. Istovremeno su naneli ogromnu štetu zapadnim, posebno "američkim petrolejcima" pa su, tako, dodatno unervozili, pre svega, američke berze. Vladimir Putin je povukao sudbinski državnički potez koji mnogi ne shvataju. naši su, pak, kosmičkim miljama daleko od bilo kakvog razbora.
Preporuke:
11
1
27
sreda, 18 mart 2020 18:03
Spiridon
@ Reddy
Vladimir Putin je povukao sudbinski državnički potez koji mnogi ne shvataju. naši su, pak, kosmičkim miljama daleko od bilo kakvog razbora.
Ne bulaznite više svega vam, potez su povukli Saudi a ne Putin, jer su Rusi poslednji na svetu kojima odgovara niska cena nafte iz prostog razloga što im je cela ekonomija vezana za cenu barela preko 50$ ili ste zaboravili šta se dešavalo u proteklih par godina sa ruskom ekonomijom. Rusija je jedina u celoj toj priči koja nema ni trunke zalihe u svom budžetu, pa su zato i Saudi krenuli upravo na njih sa tim potezom, koji se sad može i njima samima olupati o glavu. Bože koliko vi ali bukvalno ništa ne znate...
Preporuke:
2
9
28
sreda, 18 mart 2020 18:10
Spiridon
@ Reddy
Dow Jones pada od 21. februara isključivo i samo zbog pandemije koronavirusa, dok dolar upravo raste iz istog razloga jer je velika potražnja za njim kao nekom vrstom sigurne luke dok svi ostali idu na dole. Samo u pretkle dve nedelje je porastao za 5% i došao na nivo na kome nije bio još od 2017. Nemojte bulazniti više preklinjem vas...
Preporuke:
3
12
29
sreda, 18 mart 2020 18:12
Jovan
Imam pitanje za Spiridona i Redija
Ne poznajem naročito dobro ekonomiju, ona mi je slaba tačka, i želeo bih to da ispravim. Dopada mi se šta pišete i jedan i drugi na različitim mestima, ali primećujem da ovde imate temeljno različite stavove, tako da mi baš i nije najjasnije. Zato bih vas molio, i jednog i drugog da mi preporučite neke knjige velika ekonomske misli, koje smatrate za najrelevatnije. Koja dela i koji autori iz sfere ekonomije, ili kako Redi više voli da naglasi političke ekonomije?
Unapred zahvalan.
Preporuke:
7
1
30
sreda, 18 mart 2020 18:15
Jovan
Pre svega zato što ste zastupnici neke dve različite krajnosti i mislim da bi korisno bilo u isto vreme čitati autore/dela koje ceni jedan, a zatim one koje ceni onaj drugi.
Preporuke:
4
1
31
sreda, 18 mart 2020 18:20
Spiridon
@ Reddy
Pametnije bi vam bilo da pogledate šta se dešava sa rubljom i da je u slobodnom padu ali bukvalno od pre nekoliko nedelja, pa je ruski Ministar finansija kada je prošlog ponedeljka u samo jednom danu pala za 10% rekao da moraju da zavuku duboko ruku u kasicu prasicu sa deviznim rezervama, ne bi li nekako stabilizovali kurs. Rusija ima preskupu cenu proizvodnje nafte i njih svaki dan ovog rata sa Saudijima oko cene nafte košta kao Svetog Petra kajgana. Tako da preklinjem vas, ne izmišljajte gluposti i ne sanjajte genijalne poteze gde je u realnosti sve ali potpuno obrnuto...
Preporuke:
3
9
32
sreda, 18 mart 2020 18:37
Spiridon
@ Jovan
ali primećujem da ovde imate temeljno različite stavove, tako da mi baš i nije najjasnije
Razlikujemo se iz prostog razloga, što ja na osnovu proverljivih činjenica gradim svoj stav bez ikakvog navijanja za bilo koga, a Reddy kao tinejdžer sa navijačkim šalom savija činjenice tako da mu se uklope u njegov unapred zadati ram koji se zove željena istina. Pratite samo šta se dešava i nemojte navijati, slušajte bez predrasuda šta priča jedna a šta druga strana u bilo kom sukobu, i što je najbitnije ne verujte ništa opskurnim sajtovima koji žive od toga da vam prodaju teorije zavera.
Ako želite da počnete od početka i da zaista shvatite kako funkcioniše kapitalizam kao sistem čitajte Marksa, ali nikako i njegova rešenja jer su nebulozna ali od A do Š sa sve onom nesretnom diktaturom proleterijata a da tek ne pričamo o tome kako je to u SSSR praksi izvedeno sa onim tragikomičnim državnim kapitalizmom koga su zvali socijalizam...
Preporuke:
4
10
33
sreda, 18 mart 2020 18:38
Reddy
@Jovan
Ono što mene interesuje je da naši ljudi proniknu u suštinu zbivanja vezanih za ove teme. A kako to učiniti teško je odgovoriti. Trudim se koliko znam i umem pa to neka drugi procene. Literatura "za preporuku" je ogromna. Nisam baš siguran ko stoji iza vašeg nika pa je pomalo neuputno baviti se takvom rabotom. Uostalom, izbor je ogroman a samo od vas zavisi kojim će/te putem krenuti. Počnite, na primer, od Smita i njegovog Istraživanja prirode i uzroka bogatstva naroda pa preko, Rikarda, Keneja, Marksovog Kapitala do, eventualno, Adolfa Dragičevića, ne zaboravljajući, svakako, Kejnsa, Semjuelsona,
Šumpetera, Gelbrejta, Langea, Njemčinova, Novožilova, Kantoroviča, Kuznjeca, Kondratjeva, Srafu, Grajdera, Džoan Robinson i niza ovde još nespomenutih. Ne smetnite s uma ni značajne filozofe, počev od Aristotela i Platona pa do Hajdegera...nisam, valjda, preterao?
Preporuke:
7
3
34
sreda, 18 mart 2020 18:43
Reddy
@Jovan
A što se tiče mog kolege.....pa, njega uvek zasvrbi kada se javim. Valjda, s toga što mu nešto smeta. Ja na to ne obraćam pažnju jer je u pitanju čovek, pored mana koje ima, anglosaksonskih sklonosti i pretencioznih namera. On ovde obavlja neke druge zadatke...
Preporuke:
8
2
35
sreda, 18 mart 2020 18:56
Spiridon
@ Jovan
Karl Polanji vam je isto tako dobar, Đovani Ariđi takođe iz nekih drugih razloga, a ono što je najbitnije ne verujte slepo nikome inače ćete postati kao Reddy vernik nekih prašnjavih ideja koji živi u nekom svom paralelnom Univerzumu sanjajući neku novu revoluciju, koja samo što nije eno je iza ćoška...
Preporuke:
2
8
36
sreda, 18 mart 2020 19:13
Spiridon
@ Reddy
A što se tiče mog kolege.....pa, njega uvek zasvrbi kada se javim. Valjda, s toga što mu nešto smeta. Ja na to ne obraćam pažnju jer je u pitanju čovek, pored mana koje ima, anglosaksonskih sklonosti i pretencioznih namera. On ovde obavlja neke druge zadatke...
Reče čovek, koji je ubeđeno i nadobudno tvrdio da su derivati ugovori koji nemaju nikakvu vrednost a samim time ni cenu. Ono pominjanje Hajdegera sa sve Platonom i Aristotelom je da pogađam bilo tu samo da malo opustite atmosferu i nasmejete ljude, ili vi zaista mislite da ima neko ko će da vam poveruje kako ste ga uopšte čitali a kamoli shvatili.
Inače samo ta somnabulna fantazmagorija o tome kako sam ja ovde na nekom zadatku, govori koliko vama nije dobro u glavi tj kako vi umišljate sve i svašta...
Preporuke:
1
7
37
sreda, 18 mart 2020 19:19
Jovan
@Spiridon&Redi
Hvala vam obojici. Doduše vidim da razlike baš i nisu toliko preterane, jer vidim da obojica toplo preporučujete Marksa. Pokušaću nekako sve to da uklopim, pa da vidim šta kod koga vredi, a šta ne.
P.S. Niste nikako preterali g. Redi, dali ste jedan pozamašan spisak, i ne može se sve to preći na brzaka, ali za veliko znanje treba i dosta vremena. A predamnom je još mnogo decenija, nadam se i pred vama i pred Spiridonom, iako slutim da ste oko i vi i on oko dva, a možda čak i više puta stariji od mene. Meni je 24 godine.
Preporuke:
3
3
38
sreda, 18 mart 2020 19:30
Kako je lepo biti glup
Ministar Stefanović rekao je da je uvođenje policijskog časa mera koja treba da pomogne zaštiti života građana, jer se od 20 časova "ostvaruje najveći broj socijalnih kontakata" ljudi, druženja u kafićima i restoranima i šetnje ulicama.
Zar nije lakše i lepše zabraniti rad kafića i restorana posle osam uveče nego saterati celokupno stanovništvo u stanove posle tog vremena?
Kako će oni preko 65 godina, a sami su, plaćati namirnice koje im volonteri donesu, a ne smeju da izađu do pošte/banke da podignu novac!?!
Nešto nije u redu s ovolikim ograničenjima, neko se igra s apsolutnom kontrolom života u Srbiji u uslovima kada je MANjE od 100 zvanično bolesnih u CELOJ zemlji! Kada vlada epidemija gripa radi se desetinama hiljada bolesnih u isto vreme.
Preporuke:
12
2
39
sreda, 18 mart 2020 19:41
Spiridon
@ Jovan
Doduše vidim da razlike baš i nisu toliko preterane
Razlike su ogromne ako smem da primetim, što se da videti kako iz naših stavova, tako i iz onog tragikomičnog spiska knjiga, gde se krenulo sistemom hajde i ti Alija, nek’ je samo više vojske. Mislim šta reći a ne zaplakati o spisku ili bolje reći o onome ko je isti napisao ako se tamo nađu Hajdeger i Kantorovič, tj samo je njegov heroj Milentije Popović nedostajao pa da sve bude u kompletu tragikomično na granici sa bizarnim. Čika Rediša vam je zaslepljeni vernik jedne ideje, koji prosto ne razume ekonomiju a opet voli da se istom bavi, tj on živi u nekom prastarom svetu gde je zlato kamen temeljac svega, pa tako misli kako bi SSSR uspeo samo da su slušali nekog tamo Sokoljnikova i njegovu priču sa zlatnim červoncem. On prosto svim srcem želi da sve propadne, pa onda savija činjenice da se sve u to uklopi. Prekjuče je tvrdio da je virus lažan i zbog berze izmišljen, ali da se posle nekako zaista i stvorio... Tuga...
Preporuke:
0
9
40
sreda, 18 mart 2020 19:44
Spiridon
@ Kako je lepo biti glup
Zar nije lakše i lepše zabraniti rad kafića i restorana posle osam uveče nego saterati celokupno stanovništvo u stanove posle tog vremena
Pa sad, nije lakše jer si se prvo polomio i rukama i nogama da kupiš sve bolje restorane u gradu, te bi na taj način sebi samom granu na kojoj sediš isekao...
Preporuke:
5
6
41
sreda, 18 mart 2020 20:59
Spiridon
@ Reddy
Nisam baš siguran ko stoji iza vašeg nika pa je pomalo neuputno baviti se takvom rabotom
Je l’ to neka autoprojekcija čvorovićevske provinijencije čika Rediša, ili mislite da ako se vi igrate skrivača pod pet nadimaka, da to onda rade i svi ostali. Ništa mu ne verujte, on je tu po zadatku sigurno... !? Ej bre, pa čime se sve zlikovci neće služiti samo da vama i vašoj misiji nekako poture klipove u točkove...
Preporuke:
1
9
42
sreda, 18 mart 2020 21:15
Reddy
Cirkusijada sa korona virusom u svetu sasvim je proporcionalna propinjućoj i nezaustavljivoj nelikvidnosti na američkom i svetskom finansijskom podijumu. Ona će se, svakako uvećavati jer američka ekonomija nije više u stanju da monetarnom propulzijom podstiče ionako sve malaksaliju i sporiju domaću ekonomiju. To najočiglednije pokazuju njeni berzanski indeksi koji na dnevnom nivou, baš kao danas, omanjuju zastrašujućih 11 i 12 odsto. Čak i monumentalna erupcija sve bezvrednijih dolarskih zelembaća u iznosima od nekoliko hiljada dolara ne pomaže u suzbijanju besparice ne samo na domaćem već sve više i na globalnom nivou. kapitalizam je u žestokoj pometnji. Zato se pribegava naivnim i pubertetskim a pre svega naduvanim argumentima o nekakvoj smrtonosnoj epidemiji koja ništi sve pred sobom. U pitanju su samo relativno blagi oblici zaraze koji, naravno, kod starijih mogu imati i kobne posledice. Histerija je, pak, namaknuta da bi se prikrilo pravo stanje globalne dolarske besparice.
Preporuke:
7
0
43
sreda, 18 mart 2020 21:30
Reddy
@Jovan
gospodine,
Ako smem da primetim, kod preporuka koje ste dobili od kolege Spiridona nije u pitanju nikakav Ariđi jer takav ne postoji. U pitanju je Đovani Arigi. E, sada o uverljivosti njegovih preporuka prosudite sami. Po meni, vrlo je očigledno da je negde to pročitao pa tek, nerazumevajući o kome se radi, dopustio da vam preporuči pogrešnu ličnost. To je što se tiče koleginih "čvrstih stavova zasnovanih na činjenicama" ili, recimo, tačnim podacima. da stvarno poznaje dotičnog i njegovo delo jedva bi se smelo pomisliti i da zna o kome se tačno radi...
Preporuke:
6
0
44
sreda, 18 mart 2020 22:19
student
A zasto u ovom bitnom "preventivnom momentu" za drzavu, ne zatvore kockarnice i kladionice u toku celog dana?
Red bi bio da se vrati i ostane samo Drzavna lutrija.
Preporuke:
9
1
45
sreda, 18 mart 2020 22:46
student
Da li primecujete jedan aktuelni fenomen. Video sam ogorcenost i Predsednika R. Srbije i Predsednika Vlade R.Srbije prilikom komentarisaonja velikog broja povratnika (nasih ekonomskih izbeglica nazad u R.Srbiju).
Da li primecujete, a evo veceras Premijer kaze, da se za poslednja dva dana u R.Srbiju vratilo preko 65.000 njenih gradjana ( iz Evrope)?
To je u 2 dana povratak, svih koji su dve prethodne godine napustili R.Srbiju.
A zamislite jos nedelju dana ili par nedelja takvog povratka.
To menja demografiju, to ce uticati i na izbore.
Da li se Premijer i Predsednik plase?
Preporuke:
11
1
46
sreda, 18 mart 2020 22:50
Spiridon
@ Reddy
Ako smem da primetim, kod preporuka koje ste dobili od kolege Spiridona nije u pitanju nikakav Ariđi jer takav ne postoji. U pitanju je Đovani Arigi. E, sada o uverljivosti njegovih preporuka prosudite sami. Po meni, vrlo je očigledno da je negde to pročitao pa tek, nerazumevajući o kome se radi, dopustio da vam preporuči pogrešnu ličnost.
Hajde ali zaista, prestanite više da se blamirate, jer ovo već postaje groteskno...?! Čovek se zove Giovanni Arrighi ili ti ga Đovani Ariđi kako se to na srpskom piše, ali vi po običaju volite da iskoristite svaku moguću priliku da o nečemu pametujući pokažete svoje zasmejavajuće neznanje...
Preporuke:
1
6
47
sreda, 18 mart 2020 22:58
Spiridon
@ Reddy
Zato se pribegava naivnim i pubertetskim a pre svega naduvanim argumentima o nekakvoj smrtonosnoj epidemiji koja ništi sve pred sobom. U pitanju su samo relativno blagi oblici zaraze koji, naravno, kod starijih mogu imati i kobne posledice
Samo ovo što ste napisali, vas zauvek eliminiše iz bilo kakve rasprave kao potpuno neozbiljnog sagovornika...!?? Ja se zaista izvinjavam, ali da li je vama dobro u glavi, kada pišete ovakve gluposti...?!! Blagi oblici zaraze, od kojih je samo danas u Italiji umrlo preko četiri stotine ljudi, gde vam je smrtnost deset do dvadeset puta veća od normalnog gripa po svim mogućim pokazateljima. Sačekajte, pa nije moguće da je znači i Kina sve to izmislila i umislila, da je stavila celu zemlju u karantin na dva meseca, da niko ništa na svetu ne zna, samo ste vi izgleda mi kao onaj šarlatan Nestorović ubeđeni kako je sve to najobičniji grip i ništa više. Strašno...
Preporuke:
1
7
48
sreda, 18 mart 2020 23:09
Spiridon
@ Reddy
Ako smem da primetim, kod preporuka koje ste dobili od kolege Spiridona nije u pitanju nikakav Ariđi jer takav ne postoji. U pitanju je Đovani Arigi. E, sada o uverljivosti njegovih preporuka prosudite sami. Po meni, vrlo je očigledno da je negde to pročitao pa tek, nerazumevajući o kome se radi, dopustio da vam preporuči pogrešnu ličnost.
Pročitajte šta vam piše u ovom članku na sajtu Biznis i Finansije,
Politički ekonomista i sociolog Đovani Ariđi ističe da je nakon ekonomskog buma...
https://bif.rs/2013/07/greber-kako-su-privatizovana-naucna-otkrica/
A evo vam i njegove srpske Vikipedija stranice...
https://sr.wikipedia.org/wiki/Đovani_Ariđi
Pazite, da ste ćutali mislili bi ljudi da vam možda inteligencija nije baš jača strana, ali avaj progovoriste pa se svaka sumnja istog sekunda otklonila...
Preporuke:
1
5
49
sreda, 18 mart 2020 23:25
Spiridon
@ Reddy
. To je što se tiče koleginih "čvrstih stavova zasnovanih na činjenicama" ili, recimo, tačnim podacima. da stvarno poznaje dotičnog i njegovo delo jedva bi se smelo pomisliti i da zna o kome se tačno radi...
Izgleda da sam da sam poznavao njegovo delo pre par godina, te pisao o njemu u svojim komentarima...
Spiridon nedelja, 12 februar 2017 14:00
Postoji odlična knjiga Đovani Ariđija pod naslovom Dugi dvadeseti vek- Novac, moć i poreklo sveta današnjice u kojoj Ariđi uz pomoć Brojdelove šeme iz drugog i trećeg toma Kapitalizma i civilizacije objašnjava da ono što mi vidimo danas u smislu rasta finansijskog kapitala i pratećih pojava je ciklična pojava koja se uvek dešava kada jedna Imperija umire a druga dolazi umesto nje, te da je kriza današnjice identična krizi iz tridesetih prošlog veka kada je Amerika postala svetski hegemon a Engleska bila gde su Amerikanci danas
Avaj, da ste malo bolje čitali moje komentare, mogli bi nešto i da konačno naučite...
Preporuke:
1
5
50
četvrtak, 19 mart 2020 00:14
Reddy
Kojim slučajem vrlo dobro poznajem taj časopis a i njegovu klijentelu kao i nekadašnju urednicu. Ne bih rekao da se odlikuje nekom izvrsnošću a o tome da postoji neki ariđi pričajte, eventualno, svom podmlatku, ili, pak, dedici i bakici jer će vam oprostiti mnoge budalaštine i glušposti koje neprestano izvaljujete. Nego, nemojte se oslanjati na Biznis i finansije jer to nije uverljiv i prihvatljiv izvor, odnosno, na nivou je vašeg poznavanja tematike koju razvlačite kao mekano testo već pokušajte da u originalu pročitate to prezime. Naravno, za to je potrebno i znanje nekih jezika pa se ne bi/ste tako lako okliznuli na tuđem neznanju koje ste prihavtili kao svoje. Još jednom da vas poučim, u pitanju nije nikakav Ariđi jer takav ne postoji u smislu u kom ga navodite već to, eventualno, mpože biti samo i jedino, Đovani Arigi/Arrighi/. To što ne poznajete italijanski jezik a pišete o njemu govori mnogo o vama.....
Preporuke:
5
0
51
četvrtak, 19 mart 2020 00:16
Ivan
@ Spiridon
Spiro baš si se svojski potrudio danas da zaradiš to parče salame zbog kojeg botuješ u prilog NWO Soroševom sektoru. Iz aviona se vidi da si botina tog sektora. Po upornosti, načinu na kojem se obraćaš, drskosti sa kojom nastupaš ovde, obimu komentara koje pišeš, količini spina koju kroz njih provučeš, može se reći da taj NWO Sorošev sektor u Srbiji na tebe ozbiljno računa i da si ti jedan od njihovih glavnih botova. Međutim, pogledavši ovu tvoju današnju komunikaciju sa ovim komunistom, može se reći da si pretrpeo popriličan poraz. Otud tolika ogromna upornost s tvoje strane da dokažeš nešto što je nedokazivo. Spiro sve se teže i kod vas dolazi do te salame za koju botujete. A to će eskalirati kada prođe ova pandemija pa će taj vaš sektor još više finansijski propasti te će i kod vas botova doći do velikog otpuštanja sa posla. I nemoj me slučajno nazvati "patriJotom" sa velikim "J" jer ćeš me time samo pohvaliti i zabiti sebi golemu autogolčinu!
Preporuke:
3
1
52
četvrtak, 19 mart 2020 00:18
evo da objasnim
@student
A zasto u ovom bitnom "preventivnom momentu" za drzavu, ne zatvore kockarnice i kladionice u toku celog dana?
Zato što u kafićima i kladionicama sedi njihovo biračko telo.
Preporuke:
3
2
53
četvrtak, 19 mart 2020 00:20
Reddy
E, sada kako se to na srpskom može italijanski Arrighi pisati Ariđi samo je, valjda, vama poznato!?!?!? Zadivljen sam vašom učenošću. To mu otprilike, jel'te, dođe kao Lamborđini /Lamborghini/. Izvinite što sam na cirkusku predstavu odocnio te mi ne pružiste priliku punog užitkka...
Preporuke:
3
0
54
četvrtak, 19 mart 2020 00:25
Reddy
Kako su me učili srpskom jeziku vađi pravilo kako govoriš tako i pišeš. A vi sada ustanoviste novi pravopis te tako više nije. nego ako izgovorite na italijanskom Arigi onda mu to na srpskom dođe Ariđi. Zanimljiva i nadasve duhovita gramatika!!! Ajd' i nečem novom da se naučim...
Preporuke:
3
0
55
četvrtak, 19 mart 2020 00:28
Reddy
Pa, čekajte,
ako ste izgovorili Đovani baš me zanima kako se to kaže na srpskom. Možda....Giovani !?!??....šta drugo do sprdnja do besvesti.
Preporuke:
2
1
56
četvrtak, 19 mart 2020 01:06
Reddy
@Ivan
To što ste umislili da sam nekakav komunista, na to imate pravo. Ipak, nikada nisam bio u nikakvoj SKJ, niti pak, bilo kojoj potonjoj. ako zaključak o meni izvodite shodno tematici i načinu na koji pišem vaše je pravo kao i moje da vam kažem istinu. A ja, valjda, kao i drugi, imam prava da stvari vidim onako kako mi se pričinjavaju, pa, makar, ne bio nimalo u pravu. ja sam, ipak, tek obično ljudsko biće. ako je to dovoljno da budem onim čime me osloviste, prego, va bene !
Preporuke:
2
0
57
četvrtak, 19 mart 2020 01:27
Spiridon
@ Reddy
E, sada kako se to na srpskom može italijanski Arrighi pisati Ariđi samo je, valjda, vama poznato!?!?!? Zadivljen sam vašom učenošću. To mu otprilike, jel'te, dođe kao Lamborđini /Lamborghini/. Izvinite što sam na cirkusku predstavu odocnio te mi ne pružiste priliku punog užitkka..
Misliće ljudi čika Rediša da mi imamo neki dogovor, pa mi vi tako namerno nabacujete loptu na volej. Elem, proučite malo bolje kako se u italijanskom slovo g čita ako su ispred njega samoglasnici i i e, a kako ako su to a, o i u odnosno suglasnik n, pa se to Lamborghini zbog tog o ispred čita kao Lamborgini, odnosno Arrighi je zbog tog i ispred avaj ipak Ariđi...
Preporuke:
0
3
58
četvrtak, 19 mart 2020 01:38
Spiridon
@ Reddy
Pa, čekajte,
ako ste izgovorili Đovani baš me zanima kako se to kaže na srpskom. Možda....Giovani !?!??....šta drugo do sprdnja do besvesti
Samo se blamirate bezveze, odnosno pokazujete kako od stranih jezika savršeno govorite crnogorski a sa ostalima niste baš na ti. Elem, jedino je zaista pravilno napisati Giovanni Arrighi, kao što ni Karl Polanji nije sasvim korektno kada se krene od onog Karl Polányi, jer svaki jezik ima neka svoja pravila i način na koji se izgovaraju određena slova i reči, koje prosto nije moguće prevesti sa savršenom preciznošću na srpski...
Pokušavam samo da shvatim, jeste li baš toliko očajni da od nemoći skrećete celu temu na neke efemerne nebuloze, valjda samo zato da bi se što brže zaboravilo šta ste po običaju sve nalupetali...
Preporuke:
0
3
59
četvrtak, 19 mart 2020 01:50
Spiridon
@ ivan
Otud tolika ogromna upornost s tvoje strane da dokažeš nešto što je nedokazivo. Spiro sve se teže i kod vas dolazi do te salame za koju botujete.
Mmmdaaa, čovek sa hiljadu nadimaka se najzad predstavio svojim imenom. Elem, šta je tačno nedokazivo izvinjavam se. Da nema virusa i da je sve izmišljotina napravljena zbog berze, da je Putin napravio genijalan potez tako što je oborio cenu nafte od koje mu zavisi cela ekonomija ili nešto sasvim treće iz tog arsenala debilnih teorija zavere. Sama ta činjenica da vi ubeđeno i dalje mislite kako sam ja nekom zadatku, tj kako botujem za salamu, samo govori u prilog koliko ste vi nesposobni da sagledate realnost u kojoj nema zavera. Inače hvala na pitanju, pre dva meseca je nemačkom policajcu na aerodromu zamalo vilica udarila u pod, kada je čuo odgovor na njegovo bahato pitanje koliko imam para na svojoj kartici... Ko drugačije drugovi braćo kaže, taj je bot što kleveće i laže...
Preporuke:
0
3
60
četvrtak, 19 mart 2020 05:41
Ah
Umesto da zatvore kafiće i kladionice idioti na vlasti zatvaraju penzionere. Stvarno ako se Srbi ikada osveste zbog ovolikog idiotluka neko bi morao u zatvor i to pravo sa vlasti.
Preporuke:
3
0
61
četvrtak, 19 mart 2020 06:07
5:05!
5:05 - Srećan vam kraj kućnog pritvora!
Sloboda ili ništa!
Preporuke:
2
0
62
četvrtak, 19 mart 2020 06:26
Spiridon
@ Reddy
Sada tek videh da sam napravio mali lapsus u onoj mojoj poduci kako se šta čita na italijanskom. Dakle ako su a, e, o i svi suglasnici sem n ispred slova g se to onda čita kao g, a ako su e, i i suglasnik n onda je to đ, pa je samim time Angelo = Anđelo, Parigi = Pariđi a Lamborgini - Lamborgini. Toliko oko te nebuloze...
Preporuke:
0
3
63
četvrtak, 19 mart 2020 07:45
Reddy
@spiroheta
Mogu misliti kako se neko ko je profesor italijanskog jezika valja po podu od smeha i kotrlja do besvesti gledajući budalaštine koje "in continuo" uduvavate. Sramoto, još se usuđuješ dokazivati nedokazivo kako se Arrighi glasuje kao Ariđi. Pa, još ona snevesela gramatika kojom barataš ko poslednja ulična vucibatina. Gde si, paranojo naučio takav pravopis, da mi je znati. Sve bih ti oprostio na toj jedinoj iskrenosti. A tek ono...."svoje stavove gradim na činjenicama"...veruj mi, nisam bio pospan "di tutte nottetempo"....mi hai fatto ridere.
Preporuke:
2
0
64
četvrtak, 19 mart 2020 08:13
Reddy
Ariđi alias spira
No, nije sva tragedija u tome što se neznalica sapliće oko jednostavnih gramatičkih pravila već što besramno tvrdi da je o Đovaniju Arigi pisao poznavajući njegovo delo. pa, kako je to sve moguće ako nije u stanju ni da napiše kako se taj čovek zove, odnosno kako se izgovara njegovo prezime !? Dakle, zec uhvaćen u kupusu, pa gricka li gricka. A toliko se osladio da ga ni vlasnik kupusišta ne može oterati...oigledno ovo nisu ćinćile, moguće Duško dugouško.
Preporuke:
2
0
65
četvrtak, 19 mart 2020 10:21
Brundalo
Nebojša Stefanović: Policijski čas i druge mere uvedene zbog nediscipline jednog dela građana.
Dobro,veliki ministre da nisi rekao jednog odela građana. Valjda se kaže jednog broja građana. Drugo neću ni da komentarišem jer je sve ispod bilo kakvog nivoa.
Preporuke:
3
0
66
četvrtak, 19 mart 2020 10:44
Reddy
@spiroheta
OVO JE VEĆ ZA ANTOLOGIJU. OVAJ I KADA ISPRAVLJA OBMANJUJE. KAKVE VEZE IMAJU NABROJANA SLOVA ISPRED SLOVA G !? BITNO JE DA LI IZMEĐU SLOVA G I SAMOGLASNIKA I I E SGTOJI SLOVO H ILI NE STOJI. TEK SE TIME ODREĐUJE IZGOVOR SLOVA G KAO Đ ILI NE !!! SPIRI ČAK NI TO NIJE JASNO. NAŠAO SE U TAKVOM JEZIČKOM KOVITLACU DA MI GA JE PROSTO ŽAO...
Preporuke:
1
0
67
četvrtak, 19 mart 2020 14:34
Ivan
@ Spiridon
Ja se uvek predstavljam svojim imenom. Vi ste Spiro bot. Izvinite ako sam vas potcenio tvrdeći da radite za tu salamu i ja sam mišljenja da ste vi perjanica sekcije Soroševih botova i shodno tome se iskreno nadam da dobijate mnogo veću apanažu za botovanje od salame naravno. Vi svakodnevno ovde dokazujete godinama da ste bot. I to nije nikakva zavera već činjenica. Kada budem od vas video da kritikujete Sorošev sektor i sve one koji su na bilo koji način bliski sa tim banditom, onda ću vam poverovati da ste "svoj na svome" a dotle, vi ste Spiro bot. Nikada, doslovce NIKADA niste niti jednu jedinu reč kritike napisali za onaj deo Zapada koji je ovom svetu naneo toliko zla, onaj klintonovski deo mislim naravno, onaj obamovski deo, onaj deo koji promoviše nasilje, gej parade i slično. To je NAJBOLjI dokaz da ste bot. Možete se ovde kreveljiti koliko vam volja ali to je činjenica. Što se tiče virusa on postoji, ne pada mi napamet da tvrdim suprotno. Postoji virus a vi ste bot.
Preporuke:
1
0
68
četvrtak, 19 mart 2020 14:42
Ivan
@ Reddy
Izvinite ako sam vas uvredio tvrdeći da ste komunista. Vaše je pravo naravno da imate mišljenje koje god vi želite, a moje je pravo da na osnovu tog vašeg mišljenja dam svoj sud o tome šta ja mislim o tim vašim stavovima. Vaši su stavovi gotovo ekstremno neokomunistički i ne shvatam zašto bi ste se toga stideli? Mrzite kapitalizam, veličate socijalistički sistem, ovo, ono, bla, bla, uvek idete u tom nekom pravcu i zato sam pomislio da ste pobornik komunizma. Veličate i Boljševike veoma često! Sve to ide u prilog tih mojih tvrdnji. Oprostite ako sam vas time uvredio, nije mi bila namera, kao što rekoste vi ste samo čovek i ja sam samo čovek naravno i ovaj Spiridon iliti "spiroheta" kako ga vi nazivate i on je samo čovek bez obzira što danonoćno botuje u korist nevladinih Soroševih bandita, ali svakako to je već njegov problem. Opet, oprostite ako sam vas uvredio nečim.
Preporuke:
1
0
69
četvrtak, 19 mart 2020 16:33
Spiridon
@ Reddy
Čika Rediša, shvatam da ste toliko očajni da namerno skrećete temu u neke nebuloze, pa kao da li se čita Ariđi ili Arigi, što je meni verujte savršeno nebitno. Čak i da sam zaista kao pogrešio a da ste vi potpuno u pravu, šta ste sa time dokazali sem da ste skrenuli temu na neke gluposti, jer ste se o svemu drugom nalupetali za medalju. Ukoliko želite da pričamo o liku i delu Giovanni Arrighi-a, stojim vam na raspolaganju ali za ta vaša đe ćemo na prelo preganjanja, zaista nemam ni vremena ni živaca...
Unapred hvala na razumevanju...
Preporuke:
0
2
70
četvrtak, 19 mart 2020 16:41
Spiridon
@ ivan
Vi ste Spiro bot. Izvinite ako sam vas potcenio tvrdeći da radite za tu salamu i ja sam mišljenja da ste vi perjanica sekcije Soroševih botova i shodno tome se iskreno nadam da dobijate mnogo veću apanažu za botovanje od salame naravno. Vi svakodnevno ovde dokazujete godinama da ste bot. I to nije nikakva zavera već činjenica.
Gledaš ti oko sebe, pa onda pogledaš u svoj džep i naravno zaključiš, kako su svi oni koji drugačije misle od tebe plaćeni da to rade, a ako su isti pri tome i finansijski potkovani, da su onda ne obični salama botovi, nego oni kao specijalni koji dobijaju tu kao bolju apanažu!?! Sinak, žao mi te je ali najiskrenije, žao mi je svakoga kome je toliko ispran mozak i ko je toliko zaslepljen mržnjom, da je potpuno izgubio kontakt sa realnošću. Inače hvala na pitanju, pare zarađujem jer sam učio neke škole, pa se znanje onda i naplati, gde cela ta priča ni videla nije na bilo koji način ono što se tebi u tvojim snoviđenjima priviđa...
Preporuke:
0
2
71
četvrtak, 19 mart 2020 17:36
Ivan
@ Spiridon
Sinak, nemoj ti mene da "žališ" nimalo. Kao što rekoh veoma dobro umem sebi da izaberem društvo. A zaslepljen mržnjom nisam. Eto čak čak ni tebe soroševca nimalo ne mrzim. Neka te svi virusi Korone ovoga sveta zaobiđu. Što se tiče salama, eee tu nisam siguran, one te neće zaobići 100%, zbog salama si ovde, zbog salama pljuješ i vređaš svoje sunarodnike. Eto te silne "neke škole" koje si izučio spadoše na svakodnevno botovanje i konzumiranje salame...e vidiš to je za žaljenje...ova Korona će proći jednog lepog dana ali tvoje botovanje će i dalje biti tvoj veliki problem.
Preporuke:
1
0
72
četvrtak, 19 mart 2020 19:58
Spiridon
@ Ivan
Pa nego za šta si izvini, nego da te čovek samo sažaljeva. Živiš neki tužan život, dok ti u glavi pri tome samo vri od somnabulnih teorija zavere. Pri tome si ingeniozno-čvorovićevskom metodom deduktivnog zaključivanja nekako ustanovio da ja radim za Soroša kao bot. Ne znaš ko sam, ne znaš šta sam, ali znaš da radim za Soroša....
Kako to znaš...!?? Pa eto, ne mislim isto kao i ti, tj gde ćeš za tebe takvog kakav jesi boljeg dokaza. Mislim šta reći a na toliku glupost ne zaplakati....
Preporuke:
0
2
73
četvrtak, 19 mart 2020 20:59
Ivan
@ Spiridon
Znam šta si. BOT. A ako ne radiš za Soroša u toliko gore prike, onda je svakako u pitanju nešto gore GORE od toga. Ende.
Preporuke:
1
0
74
četvrtak, 19 mart 2020 21:31
Ivan
@ spiridon
Još nešto, moram da te to pitam, jače je od mene, znači, ako sam ja kako kažeš za "žaljenje" jer tebe jadnog, časnog i poštenog nepravedno i suludo oklevetah da radiš za Soroša šta si onda ti kada mene nazivaš "crnokošuljašem"? Otkud ti znaš ko sam ja? Ja tebe ne znam, i zato jelte "grešim" kada ti delim neke kvalifikacije, a ti mene dakle znaš? Špiki, težak si poraz pretrpeo ovde juče i danas! I ne umeš da staneš, srljaš sve dublje i dublje!
Preporuke:
1
0
75
četvrtak, 19 mart 2020 23:35
Spiridon
@ Ivan
To se inače lepi moj tačno zove keller-nazi tj latentni crnokošuljaš, što se dalo primetiti iz načina na koji reaguješ na priču o migrantima i policijskom času. Na tvoju žalost ti i ne kapiraš da je ta vaša priča o Sorošu, samo novo izvođenje čuvene Plutokratie und Judentum predstave od pre osamdeset i kusur godina. Tako da, način na koji sklapaš te tvoje mucave rečenice uz poprilično siromašan vokabular ukomponovan sa tvojim tetrapak stavovima i tom nekom zasmejavajućom pričom koju stalno i iznova vrtiš o nekim botovima, salamama i porazima, sve o tebi ali savršeno pokazuje...
Preporuke:
0
1
76
petak, 20 mart 2020 00:16
Ivan
@ spiridon
Šta reći na ovo što si sada napisao? Bolje da ne kažem ništa ali sve je jasno! Ti Špiki ako nisi bot, ako ne radiš ovo po nekom zadatku, i ako sam se ja grdno ogrešio o tebe stavljajući te u taj koš, onda je sve ovo veoma zabrinjavajuće po stanje tvoje svesti! Da se nekome priviđaju "latentni crnokošuljaši" samo zbog toga što ti neki ne vole da im se gradom šetaju nelegitimisani sumnjivi tipovi koji su došli sa opasnih područja totalno neprovereni i koji lutaju gradom, po parkovima, ispod nadvožnjaka, pored napuštenih železničkih vagona, u haustorima, itd, to je onda zaista zabrinjavajuće! Razumem da radiš to zbog salame, ali da tek tako to tvrdiš bez salame i da pritom nisi ni "drugosrbijanac" po zadatku, eeee to je već strašno! Šta da ti kažem Špiki, možda bi najbolje bilo da skokneš do nekog parkića lepi moj i da tamo pronađeš nekog "migranta" pa da ga odvedeš kući svojoj i da na taj način pokažeš nama nacistima šta znači biti čovek!
E Srbijo, udavi se u kap vode kada si sebi dozvolila da ovi jeftini kriminalci ti kroje kapu.
Jer se tamo vi naprdnjaci okupljate?
Mene stvarno interesuje kako će sahranjivati umrle, kremirati, odnositi u kolektivne jame...?
Da nije to možda onaj deo Srbije zbog kojih ste izveli naoružane vojnike pa ih onda slučajno testirate na Koronu i apsite po želji kad za to uskoro dodje vreme? A neke i da preminete virusom.
Jel to taj plan? Priča se da ste spremili listu nepoželjnih za likvidicajiju, nekih 1.000 ljudi.
Meni nije jasno šta ovaj narod čeka.Svako svog subašu za gušu ljudi, inače će da nas love po ulici i ubijaju navodno koronom.
Ko je Srbin koji je pobegao preko u poslednje vreme? Pa lažni turista,koji živi u stanu koji je iznajmio neki zemljak (koji se ugradjuje,naravno) ,koji radi na crno (kako drugačije) i kada dodje do frke prvo dobije otkaz on (a ne Hans).A do frke je došlo,pad prometa.Uz to ,pojačan je inspekcijski nadzor.
Šta mu preostaje? Da placa stan i dalje i sedi tamo bez mogucnosti zarade?
Bezi kuci kod mame na sarmu.
Vidiš,to je neko trebalo da predvidi.
I sada si ti ljut kao na čoveka koji se odvazio da počne zivot iz početka i snašlo ga ovo i pobegao je kuci glavom bez obzira.
Sad se nadji u prvoj rečenici i izadji iz filma ONO I DSZ ,socijalističko samoupravljanje itd. jer je taj film prošao - mnogo ljudi ne živi od budzeta i ovo ih pogadja vise nego ostale (eto primer nesudjenih gasterbajtera) i mora im se objasniti.
A šta bi vi hteli, da me držite zatvorenog i da ĆUTIM? E neće moći. Penzioneri Srbije koji znate da pišete na računaru, tastaturu preda se i udri po gluposti makar i to što napišete neko proglasi za glupost. Nije to loše. Klin se klinom izbija.
@ "jeste li ovo sami smislili ili vam je neko pomogao"
Nema tu pomoći.Izgleda da je gospodin baš patriJota koji je živeo kao prase u žitu u vreme "srpskog heroja" SM pa ne zna nikog ko je u nekom periodu bio emigrant.
Da zna ,da nije siguran na budzetu ceo život verovatno bi i bez emigrantskog iskustva shvatio da je Srbin koji je pobegao odavde lazni turista,čovek koji živi i radi na crno tamo i koji u slučaju vanrednih okolnosti prvi dobije otkaz (jok,nego ce Hansa da otpuste) a osim toga - pojačane su kontrole zbog virusa i gazde reaguju - otpustaju ove na crno.
Kad ostane bez para nema za stan tamo (koji mu je iznajmio zemljak sa papirima ili Poljak koji se ugradjuje u cenu) i onda beži kod mame na sarmu pa će opet preko kad se smiri situacija.
E sada,gospidin patriJota se vraca u ONO i DSZ film lako jer moze sa se igra "dozvolite da se obratimo" posto ga prvog čeka plata.
Pa osudjuje zemljake a ne nas sto se nismo pripremili na tih "50000"
Jadno i sramno saopštenje dr Sline! Ovim brutalnim obračunavanjem sa sopstvenim narodom ova vlast kroz uniformisane ljude na ulicama otelotvoruje svoje prave pogane namere ka srpskom narodu! Posle ovoga kome i dalje nije jasno da je Vučić izdajnik i fašista taj zaslužuje da ga ovi Vučićevi uniformisani gardisti živog zatvore u kvdrat i po prostora i tu drže do kraja života! Apsolutno nema NIKAKVOG razloga da MOJA vojska, koju JA i svi mi ostali građani Srbije plaćamo da bi bili sigurni u svojoj Otadžbini, šeta sada ulicama sa uperenim puškama! Od KOGA vojska "brani" bolnice? Kaže dr Slina da ih brani od ljudi koji su "nezadovoljni" uslugama pa prete pojedinim doktorima? Pa zar takvih ljudi nije bilo i pre Vučićevog vanrednog stanja i pre pojave Korone naravno? O bilo je, i te kako ih je bilo! Dakle niste vojsku na ulice izveli zbog Korone sam si sada dr Slino to priznao! A za to se ide na sud pa u zatvor! To je brutalno kršenje Ustava ove Stradije i gušenje ljudskih sloboda!
Što se tiče policijskog časa, tek tu dr Slinu i njegovog šefa čeka krivična odgovornost jednog lepog dana kada sve ovo prođe i kada njihova sumanuta vlast bude prošlost! Od te odgovornosti NE SMEJU da pobegnu! To je brutalno kršenje Ustava i građanskih sloboda Srba! Poslednji put policijski čas Srbima su uveli nemački nacisti u Drugom svetskom ratu i evo sada posle preko 7 decenija novi vid nacista opet Srbima uvodi policijski čas pod izgovorom Korone naravno! Ali dr Slina je indirektno potvrdio da nije zbog Korone nego zbog želje da se građanima Srbije ograniči osnovno ljudsko pravo, SLOBODA KRETANJA, i da se na taj način krene u obračun sa političkim protivnicima i svima koji bi da se nešto bune protiv najvećeg sina našeg naroda! Kaže dr Slina da je policijski čas od 20 do 5h uveden da ne bi mladi išli u kafiće jer je tu gusta frekvencija ljudi! BESMISLENO! Pa zar vojska da štiti kafiće od ljudi? Pa zar nije najbolje ZATVORITI KAFIĆE POSLE 20h i onda ne bi bilo gužve u njima?
Kod mudrog normiranja, svakako nije realno pretpostavljanje da ijedan propis može sa sto-percentnošću da se primeni u praksi. Dovoljno je, da se u ogromnoj većini poštuje, a nepoštovanje da se sankcioniše. Staro rimsko pravo, koje je uzor dobrog zapadnog pravnog uređenja imalo je izreku, da je bolje da sto krivaca prođe nekažnjeno nego da jedan nevin bude sankcionisan. Ovde, u principu se radi - suprotno. A to je voluntarizam koji umišlja da su njegovi propisi `savršeni` i `svemogući`. Zašto ih onda stalno menja ? Takvi maniri nisu u stanju da naprave valjanu pravnu državu. A šta tek mogu da izazovu u slučaju suspenzije ustava. Gde li su psiholozi i psihijatri pa da kažu nešto o sve prisutnijoj atmosferi `psihoze` - naročito u gradskim sredinama. Od oštrih, paničnih opitnih `mera` jednog ne baš izbalansiranog režima ? A nema nešto ni nvo ?
Čika Rediša, vi iz nekog sasvim nepoznatog razloga imate svaki dan potrebu da se blamirate kojekakvim glupostima a ova najnovija somnabulna teorija vam je još luđa od one prekjučerašnje. Mmmmdaaaa penzioneri kamen temeljac novčanih transakcija, a sve to povezano sa stanjem na Wall Streetu. Mada i to što kažete, jer po vama ispade kako je cela ova virusna ujdurma smišljena samo zato jer su srpski penzioneri bili sve ovo vreme ključ svetskog finansijskog sistema. Bože koje su ovo samo gluposti...
Dow Jones pada od 21. februara isključivo i samo zbog pandemije koronavirusa, dok dolar upravo raste iz istog razloga jer je velika potražnja za njim kao nekom vrstom sigurne luke dok svi ostali idu na dole. Samo u pretkle dve nedelje je porastao za 5% i došao na nivo na kome nije bio još od 2017. Nemojte bulazniti više preklinjem vas...
Ne poznajem naročito dobro ekonomiju, ona mi je slaba tačka, i želeo bih to da ispravim. Dopada mi se šta pišete i jedan i drugi na različitim mestima, ali primećujem da ovde imate temeljno različite stavove, tako da mi baš i nije najjasnije. Zato bih vas molio, i jednog i drugog da mi preporučite neke knjige velika ekonomske misli, koje smatrate za najrelevatnije. Koja dela i koji autori iz sfere ekonomije, ili kako Redi više voli da naglasi političke ekonomije?
Unapred zahvalan.
Pametnije bi vam bilo da pogledate šta se dešava sa rubljom i da je u slobodnom padu ali bukvalno od pre nekoliko nedelja, pa je ruski Ministar finansija kada je prošlog ponedeljka u samo jednom danu pala za 10% rekao da moraju da zavuku duboko ruku u kasicu prasicu sa deviznim rezervama, ne bi li nekako stabilizovali kurs. Rusija ima preskupu cenu proizvodnje nafte i njih svaki dan ovog rata sa Saudijima oko cene nafte košta kao Svetog Petra kajgana. Tako da preklinjem vas, ne izmišljajte gluposti i ne sanjajte genijalne poteze gde je u realnosti sve ali potpuno obrnuto...
Razlikujemo se iz prostog razloga, što ja na osnovu proverljivih činjenica gradim svoj stav bez ikakvog navijanja za bilo koga, a Reddy kao tinejdžer sa navijačkim šalom savija činjenice tako da mu se uklope u njegov unapred zadati ram koji se zove željena istina. Pratite samo šta se dešava i nemojte navijati, slušajte bez predrasuda šta priča jedna a šta druga strana u bilo kom sukobu, i što je najbitnije ne verujte ništa opskurnim sajtovima koji žive od toga da vam prodaju teorije zavera.
Ako želite da počnete od početka i da zaista shvatite kako funkcioniše kapitalizam kao sistem čitajte Marksa, ali nikako i njegova rešenja jer su nebulozna ali od A do Š sa sve onom nesretnom diktaturom proleterijata a da tek ne pričamo o tome kako je to u SSSR praksi izvedeno sa onim tragikomičnim državnim kapitalizmom koga su zvali socijalizam...
Ono što mene interesuje je da naši ljudi proniknu u suštinu zbivanja vezanih za ove teme. A kako to učiniti teško je odgovoriti. Trudim se koliko znam i umem pa to neka drugi procene. Literatura "za preporuku" je ogromna. Nisam baš siguran ko stoji iza vašeg nika pa je pomalo neuputno baviti se takvom rabotom. Uostalom, izbor je ogroman a samo od vas zavisi kojim će/te putem krenuti. Počnite, na primer, od Smita i njegovog Istraživanja prirode i uzroka bogatstva naroda pa preko, Rikarda, Keneja, Marksovog Kapitala do, eventualno, Adolfa Dragičevića, ne zaboravljajući, svakako, Kejnsa, Semjuelsona,
Šumpetera, Gelbrejta, Langea, Njemčinova, Novožilova, Kantoroviča, Kuznjeca, Kondratjeva, Srafu, Grajdera, Džoan Robinson i niza ovde još nespomenutih. Ne smetnite s uma ni značajne filozofe, počev od Aristotela i Platona pa do Hajdegera...nisam, valjda, preterao?
A što se tiče mog kolege.....pa, njega uvek zasvrbi kada se javim. Valjda, s toga što mu nešto smeta. Ja na to ne obraćam pažnju jer je u pitanju čovek, pored mana koje ima, anglosaksonskih sklonosti i pretencioznih namera. On ovde obavlja neke druge zadatke...
Karl Polanji vam je isto tako dobar, Đovani Ariđi takođe iz nekih drugih razloga, a ono što je najbitnije ne verujte slepo nikome inače ćete postati kao Reddy vernik nekih prašnjavih ideja koji živi u nekom svom paralelnom Univerzumu sanjajući neku novu revoluciju, koja samo što nije eno je iza ćoška...
Reče čovek, koji je ubeđeno i nadobudno tvrdio da su derivati ugovori koji nemaju nikakvu vrednost a samim time ni cenu. Ono pominjanje Hajdegera sa sve Platonom i Aristotelom je da pogađam bilo tu samo da malo opustite atmosferu i nasmejete ljude, ili vi zaista mislite da ima neko ko će da vam poveruje kako ste ga uopšte čitali a kamoli shvatili.
Inače samo ta somnabulna fantazmagorija o tome kako sam ja ovde na nekom zadatku, govori koliko vama nije dobro u glavi tj kako vi umišljate sve i svašta...
Hvala vam obojici. Doduše vidim da razlike baš i nisu toliko preterane, jer vidim da obojica toplo preporučujete Marksa. Pokušaću nekako sve to da uklopim, pa da vidim šta kod koga vredi, a šta ne.
P.S. Niste nikako preterali g. Redi, dali ste jedan pozamašan spisak, i ne može se sve to preći na brzaka, ali za veliko znanje treba i dosta vremena. A predamnom je još mnogo decenija, nadam se i pred vama i pred Spiridonom, iako slutim da ste oko i vi i on oko dva, a možda čak i više puta stariji od mene. Meni je 24 godine.
Zar nije lakše i lepše zabraniti rad kafića i restorana posle osam uveče nego saterati celokupno stanovništvo u stanove posle tog vremena?
Kako će oni preko 65 godina, a sami su, plaćati namirnice koje im volonteri donesu, a ne smeju da izađu do pošte/banke da podignu novac!?!
Nešto nije u redu s ovolikim ograničenjima, neko se igra s apsolutnom kontrolom života u Srbiji u uslovima kada je MANjE od 100 zvanično bolesnih u CELOJ zemlji! Kada vlada epidemija gripa radi se desetinama hiljada bolesnih u isto vreme.
Razlike su ogromne ako smem da primetim, što se da videti kako iz naših stavova, tako i iz onog tragikomičnog spiska knjiga, gde se krenulo sistemom hajde i ti Alija, nek’ je samo više vojske. Mislim šta reći a ne zaplakati o spisku ili bolje reći o onome ko je isti napisao ako se tamo nađu Hajdeger i Kantorovič, tj samo je njegov heroj Milentije Popović nedostajao pa da sve bude u kompletu tragikomično na granici sa bizarnim. Čika Rediša vam je zaslepljeni vernik jedne ideje, koji prosto ne razume ekonomiju a opet voli da se istom bavi, tj on živi u nekom prastarom svetu gde je zlato kamen temeljac svega, pa tako misli kako bi SSSR uspeo samo da su slušali nekog tamo Sokoljnikova i njegovu priču sa zlatnim červoncem. On prosto svim srcem želi da sve propadne, pa onda savija činjenice da se sve u to uklopi. Prekjuče je tvrdio da je virus lažan i zbog berze izmišljen, ali da se posle nekako zaista i stvorio... Tuga...
Pa sad, nije lakše jer si se prvo polomio i rukama i nogama da kupiš sve bolje restorane u gradu, te bi na taj način sebi samom granu na kojoj sediš isekao...
Je l’ to neka autoprojekcija čvorovićevske provinijencije čika Rediša, ili mislite da ako se vi igrate skrivača pod pet nadimaka, da to onda rade i svi ostali. Ništa mu ne verujte, on je tu po zadatku sigurno... !? Ej bre, pa čime se sve zlikovci neće služiti samo da vama i vašoj misiji nekako poture klipove u točkove...
gospodine,
Ako smem da primetim, kod preporuka koje ste dobili od kolege Spiridona nije u pitanju nikakav Ariđi jer takav ne postoji. U pitanju je Đovani Arigi. E, sada o uverljivosti njegovih preporuka prosudite sami. Po meni, vrlo je očigledno da je negde to pročitao pa tek, nerazumevajući o kome se radi, dopustio da vam preporuči pogrešnu ličnost. To je što se tiče koleginih "čvrstih stavova zasnovanih na činjenicama" ili, recimo, tačnim podacima. da stvarno poznaje dotičnog i njegovo delo jedva bi se smelo pomisliti i da zna o kome se tačno radi...
Red bi bio da se vrati i ostane samo Drzavna lutrija.
Da li primecujete, a evo veceras Premijer kaze, da se za poslednja dva dana u R.Srbiju vratilo preko 65.000 njenih gradjana ( iz Evrope)?
To je u 2 dana povratak, svih koji su dve prethodne godine napustili R.Srbiju.
A zamislite jos nedelju dana ili par nedelja takvog povratka.
To menja demografiju, to ce uticati i na izbore.
Da li se Premijer i Predsednik plase?
Hajde ali zaista, prestanite više da se blamirate, jer ovo već postaje groteskno...?! Čovek se zove Giovanni Arrighi ili ti ga Đovani Ariđi kako se to na srpskom piše, ali vi po običaju volite da iskoristite svaku moguću priliku da o nečemu pametujući pokažete svoje zasmejavajuće neznanje...
Samo ovo što ste napisali, vas zauvek eliminiše iz bilo kakve rasprave kao potpuno neozbiljnog sagovornika...!?? Ja se zaista izvinjavam, ali da li je vama dobro u glavi, kada pišete ovakve gluposti...?!! Blagi oblici zaraze, od kojih je samo danas u Italiji umrlo preko četiri stotine ljudi, gde vam je smrtnost deset do dvadeset puta veća od normalnog gripa po svim mogućim pokazateljima. Sačekajte, pa nije moguće da je znači i Kina sve to izmislila i umislila, da je stavila celu zemlju u karantin na dva meseca, da niko ništa na svetu ne zna, samo ste vi izgleda mi kao onaj šarlatan Nestorović ubeđeni kako je sve to najobičniji grip i ništa više. Strašno...
Pročitajte šta vam piše u ovom članku na sajtu Biznis i Finansije,
https://bif.rs/2013/07/greber-kako-su-privatizovana-naucna-otkrica/
A evo vam i njegove srpske Vikipedija stranice...
https://sr.wikipedia.org/wiki/Đovani_Ariđi
Pazite, da ste ćutali mislili bi ljudi da vam možda inteligencija nije baš jača strana, ali avaj progovoriste pa se svaka sumnja istog sekunda otklonila...
Izgleda da sam da sam poznavao njegovo delo pre par godina, te pisao o njemu u svojim komentarima...
Postoji odlična knjiga Đovani Ariđija pod naslovom Dugi dvadeseti vek- Novac, moć i poreklo sveta današnjice u kojoj Ariđi uz pomoć Brojdelove šeme iz drugog i trećeg toma Kapitalizma i civilizacije objašnjava da ono što mi vidimo danas u smislu rasta finansijskog kapitala i pratećih pojava je ciklična pojava koja se uvek dešava kada jedna Imperija umire a druga dolazi umesto nje, te da je kriza današnjice identična krizi iz tridesetih prošlog veka kada je Amerika postala svetski hegemon a Engleska bila gde su Amerikanci danas
Avaj, da ste malo bolje čitali moje komentare, mogli bi nešto i da konačno naučite...
Spiro baš si se svojski potrudio danas da zaradiš to parče salame zbog kojeg botuješ u prilog NWO Soroševom sektoru. Iz aviona se vidi da si botina tog sektora. Po upornosti, načinu na kojem se obraćaš, drskosti sa kojom nastupaš ovde, obimu komentara koje pišeš, količini spina koju kroz njih provučeš, može se reći da taj NWO Sorošev sektor u Srbiji na tebe ozbiljno računa i da si ti jedan od njihovih glavnih botova. Međutim, pogledavši ovu tvoju današnju komunikaciju sa ovim komunistom, može se reći da si pretrpeo popriličan poraz. Otud tolika ogromna upornost s tvoje strane da dokažeš nešto što je nedokazivo. Spiro sve se teže i kod vas dolazi do te salame za koju botujete. A to će eskalirati kada prođe ova pandemija pa će taj vaš sektor još više finansijski propasti te će i kod vas botova doći do velikog otpuštanja sa posla. I nemoj me slučajno nazvati "patriJotom" sa velikim "J" jer ćeš me time samo pohvaliti i zabiti sebi golemu autogolčinu!
A zasto u ovom bitnom "preventivnom momentu" za drzavu, ne zatvore kockarnice i kladionice u toku celog dana?
Zato što u kafićima i kladionicama sedi njihovo biračko telo.
ako ste izgovorili Đovani baš me zanima kako se to kaže na srpskom. Možda....Giovani !?!??....šta drugo do sprdnja do besvesti.
To što ste umislili da sam nekakav komunista, na to imate pravo. Ipak, nikada nisam bio u nikakvoj SKJ, niti pak, bilo kojoj potonjoj. ako zaključak o meni izvodite shodno tematici i načinu na koji pišem vaše je pravo kao i moje da vam kažem istinu. A ja, valjda, kao i drugi, imam prava da stvari vidim onako kako mi se pričinjavaju, pa, makar, ne bio nimalo u pravu. ja sam, ipak, tek obično ljudsko biće. ako je to dovoljno da budem onim čime me osloviste, prego, va bene !
Misliće ljudi čika Rediša da mi imamo neki dogovor, pa mi vi tako namerno nabacujete loptu na volej. Elem, proučite malo bolje kako se u italijanskom slovo g čita ako su ispred njega samoglasnici i i e, a kako ako su to a, o i u odnosno suglasnik n, pa se to Lamborghini zbog tog o ispred čita kao Lamborgini, odnosno Arrighi je zbog tog i ispred avaj ipak Ariđi...
ako ste izgovorili Đovani baš me zanima kako se to kaže na srpskom. Možda....Giovani !?!??....šta drugo do sprdnja do besvesti
Samo se blamirate bezveze, odnosno pokazujete kako od stranih jezika savršeno govorite crnogorski a sa ostalima niste baš na ti. Elem, jedino je zaista pravilno napisati Giovanni Arrighi, kao što ni Karl Polanji nije sasvim korektno kada se krene od onog Karl Polányi, jer svaki jezik ima neka svoja pravila i način na koji se izgovaraju određena slova i reči, koje prosto nije moguće prevesti sa savršenom preciznošću na srpski...
Pokušavam samo da shvatim, jeste li baš toliko očajni da od nemoći skrećete celu temu na neke efemerne nebuloze, valjda samo zato da bi se što brže zaboravilo šta ste po običaju sve nalupetali...
Mmmdaaa, čovek sa hiljadu nadimaka se najzad predstavio svojim imenom. Elem, šta je tačno nedokazivo izvinjavam se. Da nema virusa i da je sve izmišljotina napravljena zbog berze, da je Putin napravio genijalan potez tako što je oborio cenu nafte od koje mu zavisi cela ekonomija ili nešto sasvim treće iz tog arsenala debilnih teorija zavere. Sama ta činjenica da vi ubeđeno i dalje mislite kako sam ja nekom zadatku, tj kako botujem za salamu, samo govori u prilog koliko ste vi nesposobni da sagledate realnost u kojoj nema zavera. Inače hvala na pitanju, pre dva meseca je nemačkom policajcu na aerodromu zamalo vilica udarila u pod, kada je čuo odgovor na njegovo bahato pitanje koliko imam para na svojoj kartici... Ko drugačije
drugovibraćo kaže, taj je bot što kleveće i laže...Sloboda ili ništa!
Sada tek videh da sam napravio mali lapsus u onoj mojoj poduci kako se šta čita na italijanskom. Dakle ako su a, e, o i svi suglasnici sem n ispred slova g se to onda čita kao g, a ako su e, i i suglasnik n onda je to đ, pa je samim time Angelo = Anđelo, Parigi = Pariđi a Lamborgini - Lamborgini. Toliko oko te nebuloze...
Mogu misliti kako se neko ko je profesor italijanskog jezika valja po podu od smeha i kotrlja do besvesti gledajući budalaštine koje "in continuo" uduvavate. Sramoto, još se usuđuješ dokazivati nedokazivo kako se Arrighi glasuje kao Ariđi. Pa, još ona snevesela gramatika kojom barataš ko poslednja ulična vucibatina. Gde si, paranojo naučio takav pravopis, da mi je znati. Sve bih ti oprostio na toj jedinoj iskrenosti. A tek ono...."svoje stavove gradim na činjenicama"...veruj mi, nisam bio pospan "di tutte nottetempo"....mi hai fatto ridere.
No, nije sva tragedija u tome što se neznalica sapliće oko jednostavnih gramatičkih pravila već što besramno tvrdi da je o Đovaniju Arigi pisao poznavajući njegovo delo. pa, kako je to sve moguće ako nije u stanju ni da napiše kako se taj čovek zove, odnosno kako se izgovara njegovo prezime !? Dakle, zec uhvaćen u kupusu, pa gricka li gricka. A toliko se osladio da ga ni vlasnik kupusišta ne može oterati...oigledno ovo nisu ćinćile, moguće Duško dugouško.
Dobro,veliki ministre da nisi rekao jednog odela građana. Valjda se kaže jednog broja građana. Drugo neću ni da komentarišem jer je sve ispod bilo kakvog nivoa.
OVO JE VEĆ ZA ANTOLOGIJU. OVAJ I KADA ISPRAVLJA OBMANJUJE. KAKVE VEZE IMAJU NABROJANA SLOVA ISPRED SLOVA G !? BITNO JE DA LI IZMEĐU SLOVA G I SAMOGLASNIKA I I E SGTOJI SLOVO H ILI NE STOJI. TEK SE TIME ODREĐUJE IZGOVOR SLOVA G KAO Đ ILI NE !!! SPIRI ČAK NI TO NIJE JASNO. NAŠAO SE U TAKVOM JEZIČKOM KOVITLACU DA MI GA JE PROSTO ŽAO...
Ja se uvek predstavljam svojim imenom. Vi ste Spiro bot. Izvinite ako sam vas potcenio tvrdeći da radite za tu salamu i ja sam mišljenja da ste vi perjanica sekcije Soroševih botova i shodno tome se iskreno nadam da dobijate mnogo veću apanažu za botovanje od salame naravno. Vi svakodnevno ovde dokazujete godinama da ste bot. I to nije nikakva zavera već činjenica. Kada budem od vas video da kritikujete Sorošev sektor i sve one koji su na bilo koji način bliski sa tim banditom, onda ću vam poverovati da ste "svoj na svome" a dotle, vi ste Spiro bot. Nikada, doslovce NIKADA niste niti jednu jedinu reč kritike napisali za onaj deo Zapada koji je ovom svetu naneo toliko zla, onaj klintonovski deo mislim naravno, onaj obamovski deo, onaj deo koji promoviše nasilje, gej parade i slično. To je NAJBOLjI dokaz da ste bot. Možete se ovde kreveljiti koliko vam volja ali to je činjenica. Što se tiče virusa on postoji, ne pada mi napamet da tvrdim suprotno. Postoji virus a vi ste bot.
Izvinite ako sam vas uvredio tvrdeći da ste komunista. Vaše je pravo naravno da imate mišljenje koje god vi želite, a moje je pravo da na osnovu tog vašeg mišljenja dam svoj sud o tome šta ja mislim o tim vašim stavovima. Vaši su stavovi gotovo ekstremno neokomunistički i ne shvatam zašto bi ste se toga stideli? Mrzite kapitalizam, veličate socijalistički sistem, ovo, ono, bla, bla, uvek idete u tom nekom pravcu i zato sam pomislio da ste pobornik komunizma. Veličate i Boljševike veoma često! Sve to ide u prilog tih mojih tvrdnji. Oprostite ako sam vas time uvredio, nije mi bila namera, kao što rekoste vi ste samo čovek i ja sam samo čovek naravno i ovaj Spiridon iliti "spiroheta" kako ga vi nazivate i on je samo čovek bez obzira što danonoćno botuje u korist nevladinih Soroševih bandita, ali svakako to je već njegov problem. Opet, oprostite ako sam vas uvredio nečim.
Čika Rediša, shvatam da ste toliko očajni da namerno skrećete temu u neke nebuloze, pa kao da li se čita Ariđi ili Arigi, što je meni verujte savršeno nebitno. Čak i da sam zaista kao pogrešio a da ste vi potpuno u pravu, šta ste sa time dokazali sem da ste skrenuli temu na neke gluposti, jer ste se o svemu drugom nalupetali za medalju. Ukoliko želite da pričamo o liku i delu Giovanni Arrighi-a, stojim vam na raspolaganju ali za ta vaša đe ćemo na prelo preganjanja, zaista nemam ni vremena ni živaca...
Unapred hvala na razumevanju...
Gledaš ti oko sebe, pa onda pogledaš u svoj džep i naravno zaključiš, kako su svi oni koji drugačije misle od tebe plaćeni da to rade, a ako su isti pri tome i finansijski potkovani, da su onda ne obični salama botovi, nego oni kao specijalni koji dobijaju tu kao bolju apanažu!?! Sinak, žao mi te je ali najiskrenije, žao mi je svakoga kome je toliko ispran mozak i ko je toliko zaslepljen mržnjom, da je potpuno izgubio kontakt sa realnošću. Inače hvala na pitanju, pare zarađujem jer sam učio neke škole, pa se znanje onda i naplati, gde cela ta priča ni videla nije na bilo koji način ono što se tebi u tvojim snoviđenjima priviđa...
Sinak, nemoj ti mene da "žališ" nimalo. Kao što rekoh veoma dobro umem sebi da izaberem društvo. A zaslepljen mržnjom nisam. Eto čak čak ni tebe soroševca nimalo ne mrzim. Neka te svi virusi Korone ovoga sveta zaobiđu. Što se tiče salama, eee tu nisam siguran, one te neće zaobići 100%, zbog salama si ovde, zbog salama pljuješ i vređaš svoje sunarodnike. Eto te silne "neke škole" koje si izučio spadoše na svakodnevno botovanje i konzumiranje salame...e vidiš to je za žaljenje...ova Korona će proći jednog lepog dana ali tvoje botovanje će i dalje biti tvoj veliki problem.
Pa nego za šta si izvini, nego da te čovek samo sažaljeva. Živiš neki tužan život, dok ti u glavi pri tome samo vri od somnabulnih teorija zavere. Pri tome si ingeniozno-čvorovićevskom metodom deduktivnog zaključivanja nekako ustanovio da ja radim za Soroša kao bot. Ne znaš ko sam, ne znaš šta sam, ali znaš da radim za Soroša....
Kako to znaš...!?? Pa eto, ne mislim isto kao i ti, tj gde ćeš za tebe takvog kakav jesi boljeg dokaza. Mislim šta reći a na toliku glupost ne zaplakati....
Znam šta si. BOT. A ako ne radiš za Soroša u toliko gore prike, onda je svakako u pitanju nešto gore GORE od toga. Ende.
Još nešto, moram da te to pitam, jače je od mene, znači, ako sam ja kako kažeš za "žaljenje" jer tebe jadnog, časnog i poštenog nepravedno i suludo oklevetah da radiš za Soroša šta si onda ti kada mene nazivaš "crnokošuljašem"? Otkud ti znaš ko sam ja? Ja tebe ne znam, i zato jelte "grešim" kada ti delim neke kvalifikacije, a ti mene dakle znaš? Špiki, težak si poraz pretrpeo ovde juče i danas! I ne umeš da staneš, srljaš sve dublje i dublje!
To se inače lepi moj tačno zove keller-nazi tj latentni crnokošuljaš, što se dalo primetiti iz načina na koji reaguješ na priču o migrantima i policijskom času. Na tvoju žalost ti i ne kapiraš da je ta vaša priča o Sorošu, samo novo izvođenje čuvene Plutokratie und Judentum predstave od pre osamdeset i kusur godina. Tako da, način na koji sklapaš te tvoje mucave rečenice uz poprilično siromašan vokabular ukomponovan sa tvojim tetrapak stavovima i tom nekom zasmejavajućom pričom koju stalno i iznova vrtiš o nekim botovima, salamama i porazima, sve o tebi ali savršeno pokazuje...
Šta reći na ovo što si sada napisao? Bolje da ne kažem ništa ali sve je jasno! Ti Špiki ako nisi bot, ako ne radiš ovo po nekom zadatku, i ako sam se ja grdno ogrešio o tebe stavljajući te u taj koš, onda je sve ovo veoma zabrinjavajuće po stanje tvoje svesti! Da se nekome priviđaju "latentni crnokošuljaši" samo zbog toga što ti neki ne vole da im se gradom šetaju nelegitimisani sumnjivi tipovi koji su došli sa opasnih područja totalno neprovereni i koji lutaju gradom, po parkovima, ispod nadvožnjaka, pored napuštenih železničkih vagona, u haustorima, itd, to je onda zaista zabrinjavajuće! Razumem da radiš to zbog salame, ali da tek tako to tvrdiš bez salame i da pritom nisi ni "drugosrbijanac" po zadatku, eeee to je već strašno! Šta da ti kažem Špiki, možda bi najbolje bilo da skokneš do nekog parkića lepi moj i da tamo pronađeš nekog "migranta" pa da ga odvedeš kući svojoj i da na taj način pokažeš nama nacistima šta znači biti čovek!