U Srbiji se niko normalan ne plaši naše vojske i naših vojnika. Ali, svako normalan mora osetiti bojazan kada se priseti da o potezima vojske odlučuju Vulin i Vučić, dve, najblaže rečeno, ne baš uračunljive osobe.
Препоруке:
102
95
2
среда, 18 март 2020 11:18
kwaka
Ako će da pomogne nemam ništa protiv mera!
Препоруке:
26
35
3
среда, 18 март 2020 11:26
пензионер Цвико,
Тачно је, грађани су криви. Доказ: кад би држава била крива онда она не би ни постојала. Ево, грађани ће све мање и мање да постоје. Држава ће зато опстати и лаже онај ко другачије каже. Ово може бити основ за још један докторат. Наслов доктората: "Поглед на кривицу грађана". Неки неће ни погледати овако вредан докторат што је основ за још једну кривицу, јер су грађани показали да су негледањем доктората немарни, чиме угрожавају себе и цело друштво а то што нестају, па шта? Зато под хитно да се ненаписани докторат са насловом "Поглед на кривицу грађана" одштампа и подели грађанима старијим од 65 година како би у најмању руку прекратили време а уствари научили нешто ново о психологији маса и њеном безобразно немарном односу према влади... Ненаписани а одштампан докторат, због изузетне важности треба да укоричи у дуготрајне корице. Ово немојте мешати са дуготрајним млеком. Овај ненаписани докторат је бесплатан а испорука кошта багателних 1.000 дин. ко у Смедервској Паланци...
Препоруке:
53
29
4
среда, 18 март 2020 11:30
SW
Daj budali vlast u ruke, pa sedi i placi.
E Srbijo, udavi se u kap vode kada si sebi dozvolila da ovi jeftini kriminalci ti kroje kapu.
Препоруке:
69
24
5
среда, 18 март 2020 11:52
А сплавови и кафићи раде...
... без ограничења?
Јер се тамо ви напрдњаци окупљате?
Препоруке:
62
23
6
среда, 18 март 2020 11:59
Karadžić
Društvenih a ne socijalnih, doktore. Socijalna je proteza, penzija, služba itd
Препоруке:
41
15
7
среда, 18 март 2020 12:08
неко
Ништа, од ових мера по етапама, нису смислили ови наши на власти. То мора свима да буде јасно и оптуживати њих за ове будалаштине, напросто није паметно. Они само одрађују посао који им је задат. На крају, то раде у многим државама за које ми ( наивно и у заблуди) верујемо да су испред нас ( економски, технолошки, а неки мисле и интелектуално), па их тамошњи народ не "прозива", знајући да су само извршиоци. Дакле, поента је у томе да "провалимо" о чему се заиста ради, шта се крије иза ове "тужне и претеће" приче о вирусу и да останемо здравог разума. Верујте да то знају и ови из власти, али ако не ураде како им је речено, следи вирус, али заиста. Нешто се битно дешава на глобалном нивоу и на нама је само да ове глупости не прихватама здраво за готово.
Препоруке:
53
29
8
среда, 18 март 2020 12:45
...
Људи, нико вам не забрањује да се окупљате ако то желите, у Падинјаку има место колико хоћете!
Препоруке:
23
30
9
среда, 18 март 2020 12:49
Патриоте
Око 50.000 наших држављана се вратило у Србију из заражених подручја. Дивно! Баш им хвала! Толики егоизам, безобразлук и саможивост је несхватљива! Као и неодговорност иних који су са њима ипли на кафу, играли фудбал или седели у теретани... Такви заслужују велике казне и осуду јавности! Безобразлук!! Наравно да надлежни треба да их проверавају и на одговарајући начун дисциплинују, кад "повратници-Патриоте" савести и разума немају!
Препоруке:
27
32
10
среда, 18 март 2020 13:55
sram da bidne gradžane
'Ajd što su se vratili, ali što ne sede u karantinu već se šetaju, a onda ovi ludaci nama uvode sve strožije mere dok oni i dalje love u mutnom.
Mene stvarno interesuje kako će sahranjivati umrle, kremirati, odnositi u kolektivne jame...?
Препоруке:
21
6
11
среда, 18 март 2020 14:24
@Патриоте
јесте ли ово сами смислили или вам је неко помогао?
Препоруке:
31
10
12
среда, 18 март 2020 14:29
Doktorand
Imamo, dakle, i jednog penzionera koji želi da doktorira i predlaže naslov doktorata.
Препоруке:
14
8
13
среда, 18 март 2020 15:15
Hепоробљени Србин
Небојша Слинави: Полицијски час, гасне коморе и друге мере, уведене су због безбедности Јевреја и Срба, маме ми, а они тамо хрле у стампедима и једва чекају да тамо стигну под пендречењем гестапо-полиције!
Препоруке:
31
3
14
среда, 18 март 2020 15:20
Bojkot
Aha... Da se taj deo građana slučajno ne zove opozicija i svi ostali koji nemogu da vas smisle?
Da nije to možda onaj deo Srbije zbog kojih ste izveli naoružane vojnike pa ih onda slučajno testirate na Koronu i apsite po želji kad za to uskoro dodje vreme? A neke i da preminete virusom.
Jel to taj plan? Priča se da ste spremili listu nepoželjnih za likvidicajiju, nekih 1.000 ljudi.
Meni nije jasno šta ovaj narod čeka.Svako svog subašu za gušu ljudi, inače će da nas love po ulici i ubijaju navodno koronom.
Препоруке:
22
3
15
среда, 18 март 2020 15:21
Dragan
Ako imaš koronu nema Sline u nosu, tako kažu.
Препоруке:
22
2
16
среда, 18 март 2020 15:29
Vlada @ patriote
E,vidiš patriJote to nisu mogle da predvide (ove ovde) jer su u vreme "srpskog heroja" Slobodana Miloševića živeli kao prasići u žitu a ne kao emigranti.
Ko je Srbin koji je pobegao preko u poslednje vreme? Pa lažni turista,koji živi u stanu koji je iznajmio neki zemljak (koji se ugradjuje,naravno) ,koji radi na crno (kako drugačije) i kada dodje do frke prvo dobije otkaz on (a ne Hans).A do frke je došlo,pad prometa.Uz to ,pojačan je inspekcijski nadzor.
Šta mu preostaje? Da placa stan i dalje i sedi tamo bez mogucnosti zarade?
Bezi kuci kod mame na sarmu.
Vidiš,to je neko trebalo da predvidi.
I sada si ti ljut kao na čoveka koji se odvazio da počne zivot iz početka i snašlo ga ovo i pobegao je kuci glavom bez obzira.
Sad se nadji u prvoj rečenici i izadji iz filma ONO I DSZ ,socijalističko samoupravljanje itd. jer je taj film prošao - mnogo ljudi ne živi od budzeta i ovo ih pogadja vise nego ostale (eto primer nesudjenih gasterbajtera) i mora im se objasniti.
Препоруке:
20
5
17
среда, 18 март 2020 15:38
пензионер Цвико,
@ Doktorand,
A шта би ви хтели, да ме држите затвореног и да ЋУТИМ? Е неће моћи. Пензионери Србије који знате да пишете на рачунару, тастатуру преда се и удри по глупости макар и то што напишете неко прогласи за глупост. Није то лоше. Клин се клином избија.
Препоруке:
26
6
18
среда, 18 март 2020 15:51
Спиридон
@неко
Дакле, поента је у томе да "провалимо" о чему се заиста ради, шта се крије иза ове "тужне и претеће" приче о вирусу и да останемо здравог разума. Верујте да то знају и ови из власти, али ако не ураде како им је речено, следи вирус, али заиста. Нешто се битно дешава на глобалном нивоу и на нама је само да ове глупости не прихватама здраво за готово.
Што рече бесмртни Илија Чворовић, прво и основно правило је да ништа није како на први поглед изгледа...!? Шта каже генија, наш задатак је да ми провалимо о чему се ту заиста ради и да останемо здравог разума. Ја, и то што кажеш, ви патриЈоте сте као Обеликс упали у казанче са лудилом још као сасвим мали, па од тог доба живите у неком свом паралелном Универзуму, где вам живот прође у сомнабулним заверама...
Препоруке:
7
19
19
среда, 18 март 2020 16:31
Vlada
Патриоте
@ "јесте ли ово сами смислили или вам је неко помогао"
Nema tu pomoći.Izgleda da je gospodin baš patriJota koji je živeo kao prase u žitu u vreme "srpskog heroja" SM pa ne zna nikog ko je u nekom periodu bio emigrant.
Da zna ,da nije siguran na budzetu ceo život verovatno bi i bez emigrantskog iskustva shvatio da je Srbin koji je pobegao odavde lazni turista,čovek koji živi i radi na crno tamo i koji u slučaju vanrednih okolnosti prvi dobije otkaz (jok,nego ce Hansa da otpuste) a osim toga - pojačane su kontrole zbog virusa i gazde reaguju - otpustaju ove na crno.
Kad ostane bez para nema za stan tamo (koji mu je iznajmio zemljak sa papirima ili Poljak koji se ugradjuje u cenu) i onda beži kod mame na sarmu pa će opet preko kad se smiri situacija.
E sada,gospidin patriJota se vraca u ONO i DSZ film lako jer moze sa se igra "dozvolite da se obratimo" posto ga prvog čeka plata.
Pa osudjuje zemljake a ne nas sto se nismo pripremili na tih "50000"
Препоруке:
11
3
20
среда, 18 март 2020 16:50
Srbin
1
Jadno i sramno saopštenje dr Sline! Ovim brutalnim obračunavanjem sa sopstvenim narodom ova vlast kroz uniformisane ljude na ulicama otelotvoruje svoje prave pogane namere ka srpskom narodu! Posle ovoga kome i dalje nije jasno da je Vučić izdajnik i fašista taj zaslužuje da ga ovi Vučićevi uniformisani gardisti živog zatvore u kvdrat i po prostora i tu drže do kraja života! Apsolutno nema NIKAKVOG razloga da MOJA vojska, koju JA i svi mi ostali građani Srbije plaćamo da bi bili sigurni u svojoj Otadžbini, šeta sada ulicama sa uperenim puškama! Od KOGA vojska "brani" bolnice? Kaže dr Slina da ih brani od ljudi koji su "nezadovoljni" uslugama pa prete pojedinim doktorima? Pa zar takvih ljudi nije bilo i pre Vučićevog vanrednog stanja i pre pojave Korone naravno? O bilo je, i te kako ih je bilo! Dakle niste vojsku na ulice izveli zbog Korone sam si sada dr Slino to priznao! A za to se ide na sud pa u zatvor! To je brutalno kršenje Ustava ove Stradije i gušenje ljudskih sloboda!
Препоруке:
17
3
21
среда, 18 март 2020 16:50
Srbin
2.
Što se tiče policijskog časa, tek tu dr Slinu i njegovog šefa čeka krivična odgovornost jednog lepog dana kada sve ovo prođe i kada njihova sumanuta vlast bude prošlost! Od te odgovornosti NE SMEJU da pobegnu! To je brutalno kršenje Ustava i građanskih sloboda Srba! Poslednji put policijski čas Srbima su uveli nemački nacisti u Drugom svetskom ratu i evo sada posle preko 7 decenija novi vid nacista opet Srbima uvodi policijski čas pod izgovorom Korone naravno! Ali dr Slina je indirektno potvrdio da nije zbog Korone nego zbog želje da se građanima Srbije ograniči osnovno ljudsko pravo, SLOBODA KRETANJA, i da se na taj način krene u obračun sa političkim protivnicima i svima koji bi da se nešto bune protiv najvećeg sina našeg naroda! Kaže dr Slina da je policijski čas od 20 do 5h uveden da ne bi mladi išli u kafiće jer je tu gusta frekvencija ljudi! BESMISLENO! Pa zar vojska da štiti kafiće od ljudi? Pa zar nije najbolje ZATVORITI KAFIĆE POSLE 20h i onda ne bi bilo gužve u njima?
Препоруке:
18
3
22
среда, 18 март 2020 16:53
Reddy
Ako nekome nije jasno šta se zbiva neka se upita šta je sa novčanim transakcijama. Zna se ko raspolaže računima. uglavnom stariji i to oni preko 65. g. E, baš je za njih ovakvim scenarijem spremljena zamka da nisu u stanju doći do svog novca. Njega tamo nema jer je pukla dolarska kopča pa ga tako neće biti ni za najstarije. naravno, frka je u svetskom bankarskom sistemu. Vlada ogromna nelikvidnost na berzama a čine se pokušaji da se otkoče sve swap linije prema ostalim bankarskim centralama, ne samo prema onima s kojima FED ima direktnu liniju kao što su BOC, BOE, ECB, BOJ, etc. U frci su i Skandinavija, Jugoistok azije, Bliski istok, Južna Koreja.
Препоруке:
14
2
23
среда, 18 март 2020 16:56
брљ
Екстремизам је у нормирању када се због малог процента оних који не поштују један пропис, доноси, други, радикално драконскији, који погађа - све...
Код мудрог нормирања, свакако није реално претпостављање да иједан пропис може са сто-перцентношћу да се примени у пракси. Довољно је, да се у огромној већини поштује, а непоштовање да се санкционише. Старо римско право, које је узор доброг западног правног уређења имало је изреку, да је боље да сто криваца прође некажњено него да један невин буде санкционисан. Овде, у принципу се ради - супротно. А то је волунтаризам који умишља да су његови прописи `савршени` и `свемогући`. Зашто их онда стално мења ? Такви манири нису у стању да направе ваљану правну државу. А шта тек могу да изазову у случају суспензије устава. Где ли су психолози и психијатри па да кажу нешто о све присутнијој атмосфери `психозе` - нарочито у градским срединама. Од оштрих, паничних опитних `мера` једног не баш избалансираног режима ? А нема нешто ни нво ?
Препоруке:
13
4
24
среда, 18 март 2020 17:24
Спиридон
@ Reddy
Ako nekome nije jasno šta se zbiva neka se upita šta je sa novčanim transakcijama. Zna se ko raspolaže računima. uglavnom stariji i to oni preko 65. g
Чика Редиша, ви из неког сасвим непознатог разлога имате сваки дан потребу да се бламирате којекаквим глупостима а ова најновија сомнабулна теорија вам је још луђа од оне прекјучерашње. Ммммдаааа пензионери камен темељац новчаних трансакција, а све то повезано са стањем на Wall Streetu. Мада и то што кажете, јер по вама испаде како је цела ова вирусна ујдурма смишљена само зато јер су српски пензионери били све ово време кључ светског финансијског система. Боже које су ово само глупости...
Препоруке:
2
11
25
среда, 18 март 2020 17:29
Reddy
Na svetskim berzama je žestoka frka zbog ogromne dolarske nelikvidnosti a sada se razmišlja i o neograničenim repo olakšicama, tzv. kvantitativnom popuštanju, etc. Dovoljno je pogledati kako samo danas Dow Jones nezadrživo juri u ambis, sa preko 1 300 poena samo dok ovo saopštavam. Kapitalizam se topi takvom brzinom da je samo pitanje dana ili čak trenutka kada će početi i socijalni lomovi. Ne samo u Americi. Pošto je dolar svetski novac to znači da svoje potrebe uz pomoć državnih obligacija zadovoljavaju gotovo sve zemlje. Tako je bilo do danas a sutra kada to isto pokušaju uveriće se da dolara kao i poverenja u njega više nema. a to će, onda, značiti i nelikvidnost na sopstvenom tržištu. Novčana nelikvidnost je uvertira u robne nestašice a one se "predupeđuju" različitim scenarijima, između ostalog....sami zaključite.
Препоруке:
11
1
26
среда, 18 март 2020 17:41
Reddy
Naši ljudi uopšte ne shvataju šta se zbiva na međunarodnoj sceni. možda je kritričan momenat bio kada su Rusi povukli nogu pa odbili da smanje proizvodnju i tako bacili cenu barela nafte " u nesvest", čime su, zapravo, u pravom trenutku "pomogli", strateškom partneru, Kini, da prebrodi velike ekonomske troškove kao veliko uvozniku petroleja. Istovremeno su naneli ogromnu štetu zapadnim, posebno "američkim petrolejcima" pa su, tako, dodatno unervozili, pre svega, američke berze. Vladimir Putin je povukao sudbinski državnički potez koji mnogi ne shvataju. naši su, pak, kosmičkim miljama daleko od bilo kakvog razbora.
Препоруке:
11
1
27
среда, 18 март 2020 18:03
Спиридон
@ Reddy
Vladimir Putin je povukao sudbinski državnički potez koji mnogi ne shvataju. naši su, pak, kosmičkim miljama daleko od bilo kakvog razbora.
Не булазните више свега вам, потез су повукли Сауди а не Путин, јер су Руси последњи на свету којима одговара ниска цена нафте из простог разлога што им је цела економија везана за цену барела преко 50$ или сте заборавили шта се дешавало у протеклих пар година са руском економијом. Русија је једина у целој тој причи која нема ни трунке залихе у свом буџету, па су зато и Сауди кренули управо на њих са тим потезом, који се сад може и њима самима олупати о главу. Боже колико ви али буквално ништа не знате...
Препоруке:
2
9
28
среда, 18 март 2020 18:10
Спиридон
@ Reddy
Dow Jones пада од 21. фебруара искључиво и само због пандемије коронавируса, док долар управо расте из истог разлога јер је велика потражња за њим као неком врстом сигурне луке док сви остали иду на доле. Само у преткле две недеље је порастао за 5% и дошао на ниво на коме није био још од 2017. Немојте булазнити више преклињем вас...
Препоруке:
3
12
29
среда, 18 март 2020 18:12
Јован
Имам питање за Спиридона и Редија
Не познајем нарочито добро економију, она ми је слаба тачка, и желео бих то да исправим. Допада ми се шта пишете и један и други на различитим местима, али примећујем да овде имате темељно различите ставове, тако да ми баш и није најјасније. Зато бих вас молио, и једног и другог да ми препоручите неке књиге велика економске мисли, које сматрате за најрелеватније. Која дела и који аутори из сфере економије, или како Реди више воли да нагласи политичке економије?
Унапред захвалан.
Препоруке:
7
1
30
среда, 18 март 2020 18:15
Јован
Пре свега зато што сте заступници неке две различите крајности и мислим да би корисно било у исто време читати ауторе/дела које цени један, а затим оне које цени онај други.
Препоруке:
4
1
31
среда, 18 март 2020 18:20
Спиридон
@ Reddy
Паметније би вам било да погледате шта се дешава са рубљом и да је у слободном паду али буквално од пре неколико недеља, па је руски Министар финансија када је прошлог понедељка у само једном дану пала за 10% рекао да морају да завуку дубоко руку у касицу прасицу са девизним резервама, не би ли некако стабилизовали курс. Русија има прескупу цену производње нафте и њих сваки дан овог рата са Саудијима око цене нафте кошта као Светог Петра кајгана. Тако да преклињем вас, не измишљајте глупости и не сањајте генијалне потезе где је у реалности све али потпуно обрнуто...
Препоруке:
3
9
32
среда, 18 март 2020 18:37
Спиридон
@ Јован
али примећујем да овде имате темељно различите ставове, тако да ми баш и није најјасније
Разликујемо се из простог разлога, што ја на основу проверљивих чињеница градим свој став без икаквог навијања за било кога, а Reddy као тинејџер са навијачким шалом савија чињенице тако да му се уклопе у његов унапред задати рам који се зове жељена истина. Пратите само шта се дешава и немојте навијати, слушајте без предрасуда шта прича једна а шта друга страна у било ком сукобу, и што је најбитније не верујте ништа опскурним сајтовима који живе од тога да вам продају теорије завера.
Ако желите да почнете од почетка и да заиста схватите како функционише капитализам као систем читајте Маркса, али никако и његова решења јер су небулозна али од А до Ш са све оном несретном диктатуром пролетеријата а да тек не причамо о томе како је то у СССР пракси изведено са оним трагикомичним државним капитализмом кога су звали социјализам...
Препоруке:
4
10
33
среда, 18 март 2020 18:38
Reddy
@Јован
Ono što mene interesuje je da naši ljudi proniknu u suštinu zbivanja vezanih za ove teme. A kako to učiniti teško je odgovoriti. Trudim se koliko znam i umem pa to neka drugi procene. Literatura "za preporuku" je ogromna. Nisam baš siguran ko stoji iza vašeg nika pa je pomalo neuputno baviti se takvom rabotom. Uostalom, izbor je ogroman a samo od vas zavisi kojim će/te putem krenuti. Počnite, na primer, od Smita i njegovog Istraživanja prirode i uzroka bogatstva naroda pa preko, Rikarda, Keneja, Marksovog Kapitala do, eventualno, Adolfa Dragičevića, ne zaboravljajući, svakako, Kejnsa, Semjuelsona,
Šumpetera, Gelbrejta, Langea, Njemčinova, Novožilova, Kantoroviča, Kuznjeca, Kondratjeva, Srafu, Grajdera, Džoan Robinson i niza ovde još nespomenutih. Ne smetnite s uma ni značajne filozofe, počev od Aristotela i Platona pa do Hajdegera...nisam, valjda, preterao?
Препоруке:
7
3
34
среда, 18 март 2020 18:43
Reddy
@Јован
A što se tiče mog kolege.....pa, njega uvek zasvrbi kada se javim. Valjda, s toga što mu nešto smeta. Ja na to ne obraćam pažnju jer je u pitanju čovek, pored mana koje ima, anglosaksonskih sklonosti i pretencioznih namera. On ovde obavlja neke druge zadatke...
Препоруке:
8
2
35
среда, 18 март 2020 18:56
Спиридон
@ Јован
Карл Полањи вам је исто тако добар, Ђовани Ариђи такође из неких других разлога, а оно што је најбитније не верујте слепо никоме иначе ћете постати као Reddy верник неких прашњавих идеја који живи у неком свом паралелном Универзуму сањајући неку нову револуцију, која само што није ено је иза ћошка...
Препоруке:
2
8
36
среда, 18 март 2020 19:13
Спиридон
@ Reddy
A što se tiče mog kolege.....pa, njega uvek zasvrbi kada se javim. Valjda, s toga što mu nešto smeta. Ja na to ne obraćam pažnju jer je u pitanju čovek, pored mana koje ima, anglosaksonskih sklonosti i pretencioznih namera. On ovde obavlja neke druge zadatke...
Рече човек, који је убеђено и надобудно тврдио да су деривати уговори који немају никакву вредност а самим тиме ни цену. Оно помињање Хајдегера са све Платоном и Аристотелом је да погађам било ту само да мало опустите атмосферу и насмејете људе, или ви заиста мислите да има неко ко ће да вам поверује како сте га уопште читали а камоли схватили.
Иначе само та сомнабулна фантазмагорија о томе како сам ја овде на неком задатку, говори колико вама није добро у глави тј како ви умишљате све и свашта...
Препоруке:
1
7
37
среда, 18 март 2020 19:19
Јован
@Спиридон&Реди
Хвала вам обојици. Додуше видим да разлике баш и нису толико претеране, јер видим да обојица топло препоручујете Маркса. Покушаћу некако све то да уклопим, па да видим шта код кога вреди, а шта не.
П.С. Нисте никако претерали г. Реди, дали сте један позамашан списак, и не може се све то прећи на брзака, али за велико знање треба и доста времена. А предамном је још много деценија, надам се и пред вама и пред Спиридоном, иако слутим да сте око и ви и он око два, а можда чак и више пута старији од мене. Мени је 24 године.
Препоруке:
3
3
38
среда, 18 март 2020 19:30
Како је лепо бити глуп
Министар Стефановић рекао је да је увођење полицијског часа мера која треба да помогне заштити живота грађана, јер се од 20 часова "остварује највећи број социјалних контаката" људи, дружења у кафићима и ресторанима и шетње улицама.
Зар није лакше и лепше забранити рад кафића и ресторана после осам увече него сатерати целокупно становништво у станове после тог времена?
Како ће они преко 65 година, а сами су, плаћати намирнице које им волонтери донесу, а не смеју да изађу до поште/банке да подигну новац!?!
Нешто није у реду с оволиким ограничењима, неко се игра с апсолутном контролом живота у Србији у условима када је МАЊЕ од 100 званично болесних у ЦЕЛОЈ земљи! Када влада епидемија грипа ради се десетинама хиљада болесних у исто време.
Препоруке:
12
2
39
среда, 18 март 2020 19:41
Спиридон
@ Јован
Додуше видим да разлике баш и нису толико претеране
Разлике су огромне ако смем да приметим, што се да видети како из наших ставова, тако и из оног трагикомичног списка књига, где се кренуло системом хајде и ти Алија, нек’ је само више војске. Мислим шта рећи а не заплакати о списку или боље рећи о ономе ко је исти написао ако се тамо нађу Хајдегер и Канторович, тј само је његов херој Милентије Поповић недостајао па да све буде у комплету трагикомично на граници са бизарним. Чика Редиша вам је заслепљени верник једне идеје, који просто не разуме економију а опет воли да се истом бави, тј он живи у неком прастаром свету где је злато камен темељац свега, па тако мисли како би СССР успео само да су слушали неког тамо Сокољникова и његову причу са златним червонцем. Он просто свим срцем жели да све пропадне, па онда савија чињенице да се све у то уклопи. Прекјуче је тврдио да је вирус лажан и због берзе измишљен, али да се после некако заиста и створио... Туга...
Препоруке:
0
9
40
среда, 18 март 2020 19:44
Спиридон
@ Како је лепо бити глуп
Зар није лакше и лепше забранити рад кафића и ресторана после осам увече него сатерати целокупно становништво у станове после тог времена
Па сад, није лакше јер си се прво поломио и рукама и ногама да купиш све боље ресторане у граду, те би на тај начин себи самом грану на којој седиш исекао...
Препоруке:
5
6
41
среда, 18 март 2020 20:59
Спиридон
@ Reddy
Nisam baš siguran ko stoji iza vašeg nika pa je pomalo neuputno baviti se takvom rabotom
Је л’ то нека аутопројекција чворовићевске провинијенције чика Редиша, или мислите да ако се ви играте скривача под пет надимака, да то онда раде и сви остали. Ништа му не верујте, он је ту по задатку сигурно... !? Еј бре, па чиме се све зликовци неће служити само да вама и вашој мисији некако потуре клипове у точкове...
Препоруке:
1
9
42
среда, 18 март 2020 21:15
Reddy
Cirkusijada sa korona virusom u svetu sasvim je proporcionalna propinjućoj i nezaustavljivoj nelikvidnosti na američkom i svetskom finansijskom podijumu. Ona će se, svakako uvećavati jer američka ekonomija nije više u stanju da monetarnom propulzijom podstiče ionako sve malaksaliju i sporiju domaću ekonomiju. To najočiglednije pokazuju njeni berzanski indeksi koji na dnevnom nivou, baš kao danas, omanjuju zastrašujućih 11 i 12 odsto. Čak i monumentalna erupcija sve bezvrednijih dolarskih zelembaća u iznosima od nekoliko hiljada dolara ne pomaže u suzbijanju besparice ne samo na domaćem već sve više i na globalnom nivou. kapitalizam je u žestokoj pometnji. Zato se pribegava naivnim i pubertetskim a pre svega naduvanim argumentima o nekakvoj smrtonosnoj epidemiji koja ništi sve pred sobom. U pitanju su samo relativno blagi oblici zaraze koji, naravno, kod starijih mogu imati i kobne posledice. Histerija je, pak, namaknuta da bi se prikrilo pravo stanje globalne dolarske besparice.
Препоруке:
7
0
43
среда, 18 март 2020 21:30
Reddy
@Јован
gospodine,
Ako smem da primetim, kod preporuka koje ste dobili od kolege Спиридона nije u pitanju nikakav Ariđi jer takav ne postoji. U pitanju je Đovani Arigi. E, sada o uverljivosti njegovih preporuka prosudite sami. Po meni, vrlo je očigledno da je negde to pročitao pa tek, nerazumevajući o kome se radi, dopustio da vam preporuči pogrešnu ličnost. To je što se tiče koleginih "čvrstih stavova zasnovanih na činjenicama" ili, recimo, tačnim podacima. da stvarno poznaje dotičnog i njegovo delo jedva bi se smelo pomisliti i da zna o kome se tačno radi...
Препоруке:
6
0
44
среда, 18 март 2020 22:19
student
A zasto u ovom bitnom "preventivnom momentu" za drzavu, ne zatvore kockarnice i kladionice u toku celog dana?
Red bi bio da se vrati i ostane samo Drzavna lutrija.
Препоруке:
9
1
45
среда, 18 март 2020 22:46
student
Da li primecujete jedan aktuelni fenomen. Video sam ogorcenost i Predsednika R. Srbije i Predsednika Vlade R.Srbije prilikom komentarisaonja velikog broja povratnika (nasih ekonomskih izbeglica nazad u R.Srbiju).
Da li primecujete, a evo veceras Premijer kaze, da se za poslednja dva dana u R.Srbiju vratilo preko 65.000 njenih gradjana ( iz Evrope)?
To je u 2 dana povratak, svih koji su dve prethodne godine napustili R.Srbiju.
A zamislite jos nedelju dana ili par nedelja takvog povratka.
To menja demografiju, to ce uticati i na izbore.
Da li se Premijer i Predsednik plase?
Препоруке:
11
1
46
среда, 18 март 2020 22:50
Спиридон
@ Reddy
Ako smem da primetim, kod preporuka koje ste dobili od kolege Спиридона nije u pitanju nikakav Ariđi jer takav ne postoji. U pitanju je Đovani Arigi. E, sada o uverljivosti njegovih preporuka prosudite sami. Po meni, vrlo je očigledno da je negde to pročitao pa tek, nerazumevajući o kome se radi, dopustio da vam preporuči pogrešnu ličnost.
Хајде али заиста, престаните више да се бламирате, јер ово већ постаје гротескно...?! Човек се зове Giovanni Arrighi или ти га Ђовани Ариђи како се то на српском пише, али ви по обичају волите да искористите сваку могућу прилику да о нечему паметујући покажете своје засмејавајуће незнање...
Препоруке:
1
6
47
среда, 18 март 2020 22:58
Спиридон
@ Reddy
Zato se pribegava naivnim i pubertetskim a pre svega naduvanim argumentima o nekakvoj smrtonosnoj epidemiji koja ništi sve pred sobom. U pitanju su samo relativno blagi oblici zaraze koji, naravno, kod starijih mogu imati i kobne posledice
Само ово што сте написали, вас заувек елиминише из било какве расправе као потпуно неозбиљног саговорника...!?? Ја се заиста извињавам, али да ли је вама добро у глави, када пишете овакве глупости...?!! Благи облици заразе, од којих је само данас у Италији умрло преко четири стотине људи, где вам је смртност десет до двадесет пута већа од нормалног грипа по свим могућим показатељима. Сачекајте, па није могуће да је значи и Кина све то измислила и умислила, да је ставила целу земљу у карантин на два месеца, да нико ништа на свету не зна, само сте ви изгледа ми као онај шарлатан Несторовић убеђени како је све то најобичнији грип и ништа више. Страшно...
Препоруке:
1
7
48
среда, 18 март 2020 23:09
Спиридон
@ Reddy
Ako smem da primetim, kod preporuka koje ste dobili od kolege Спиридона nije u pitanju nikakav Ariđi jer takav ne postoji. U pitanju je Đovani Arigi. E, sada o uverljivosti njegovih preporuka prosudite sami. Po meni, vrlo je očigledno da je negde to pročitao pa tek, nerazumevajući o kome se radi, dopustio da vam preporuči pogrešnu ličnost.
Прочитајте шта вам пише у овом чланку на сајту Бизнис и Финансије,
Politički ekonomista i sociolog Đovani Ariđi ističe da je nakon ekonomskog buma...
https://bif.rs/2013/07/greber-kako-su-privatizovana-naucna-otkrica/
А ево вам и његове српске Википедија странице...
https://sr.wikipedia.org/wiki/Ђовани_Ариђи
Пазите, да сте ћутали мислили би људи да вам можда интелигенција није баш јача страна, али авај проговористе па се свака сумња истог секунда отклонила...
Препоруке:
1
5
49
среда, 18 март 2020 23:25
Спиридон
@ Reddy
. To je što se tiče koleginih "čvrstih stavova zasnovanih na činjenicama" ili, recimo, tačnim podacima. da stvarno poznaje dotičnog i njegovo delo jedva bi se smelo pomisliti i da zna o kome se tačno radi...
Изгледа да сам да сам познавао његово дело пре пар година, те писао о њему у својим коментарима...
Спиридон недеља, 12 фебруар 2017 14:00
Постоји одлична књига Ђовани Ариђија под насловом Дуги двадесети век- Новац, моћ и порекло света данашњице у којој Ариђи уз помоћ Бројделове шеме из другог и трећег тома Kапитализма и цивилизације објашњава да оно што ми видимо данас у смислу раста финансијског капитала и пратећих појава је циклична појава која се увек дешава када једна Империја умире а друга долази уместо ње, те да је криза данашњице идентична кризи из тридесетих прошлог века када је Америка постала светски хегемон а Енглеска била где су Американци данас
Авај, да сте мало боље читали моје коментаре, могли би нешто и да коначно научите...
Препоруке:
1
5
50
четвртак, 19 март 2020 00:14
Reddy
Kojim slučajem vrlo dobro poznajem taj časopis a i njegovu klijentelu kao i nekadašnju urednicu. Ne bih rekao da se odlikuje nekom izvrsnošću a o tome da postoji neki ariđi pričajte, eventualno, svom podmlatku, ili, pak, dedici i bakici jer će vam oprostiti mnoge budalaštine i glušposti koje neprestano izvaljujete. Nego, nemojte se oslanjati na Biznis i finansije jer to nije uverljiv i prihvatljiv izvor, odnosno, na nivou je vašeg poznavanja tematike koju razvlačite kao mekano testo već pokušajte da u originalu pročitate to prezime. Naravno, za to je potrebno i znanje nekih jezika pa se ne bi/ste tako lako okliznuli na tuđem neznanju koje ste prihavtili kao svoje. Još jednom da vas poučim, u pitanju nije nikakav Ariđi jer takav ne postoji u smislu u kom ga navodite već to, eventualno, mpože biti samo i jedino, Đovani Arigi/Arrighi/. To što ne poznajete italijanski jezik a pišete o njemu govori mnogo o vama.....
Препоруке:
5
0
51
четвртак, 19 март 2020 00:16
Ivan
@ Спиридон
Spiro baš si se svojski potrudio danas da zaradiš to parče salame zbog kojeg botuješ u prilog NWO Soroševom sektoru. Iz aviona se vidi da si botina tog sektora. Po upornosti, načinu na kojem se obraćaš, drskosti sa kojom nastupaš ovde, obimu komentara koje pišeš, količini spina koju kroz njih provučeš, može se reći da taj NWO Sorošev sektor u Srbiji na tebe ozbiljno računa i da si ti jedan od njihovih glavnih botova. Međutim, pogledavši ovu tvoju današnju komunikaciju sa ovim komunistom, može se reći da si pretrpeo popriličan poraz. Otud tolika ogromna upornost s tvoje strane da dokažeš nešto što je nedokazivo. Spiro sve se teže i kod vas dolazi do te salame za koju botujete. A to će eskalirati kada prođe ova pandemija pa će taj vaš sektor još više finansijski propasti te će i kod vas botova doći do velikog otpuštanja sa posla. I nemoj me slučajno nazvati "patriJotom" sa velikim "J" jer ćeš me time samo pohvaliti i zabiti sebi golemu autogolčinu!
Препоруке:
3
1
52
четвртак, 19 март 2020 00:18
evo da objasnim
@student
A zasto u ovom bitnom "preventivnom momentu" za drzavu, ne zatvore kockarnice i kladionice u toku celog dana?
Zato što u kafićima i kladionicama sedi njihovo biračko telo.
Препоруке:
3
2
53
четвртак, 19 март 2020 00:20
Reddy
E, sada kako se to na srpskom može italijanski Arrighi pisati Ariđi samo je, valjda, vama poznato!?!?!? Zadivljen sam vašom učenošću. To mu otprilike, jel'te, dođe kao Lamborđini /Lamborghini/. Izvinite što sam na cirkusku predstavu odocnio te mi ne pružiste priliku punog užitkka...
Препоруке:
3
0
54
четвртак, 19 март 2020 00:25
Reddy
Kako su me učili srpskom jeziku vađi pravilo kako govoriš tako i pišeš. A vi sada ustanoviste novi pravopis te tako više nije. nego ako izgovorite na italijanskom Arigi onda mu to na srpskom dođe Ariđi. Zanimljiva i nadasve duhovita gramatika!!! Ajd' i nečem novom da se naučim...
Препоруке:
3
0
55
четвртак, 19 март 2020 00:28
Reddy
Pa, čekajte,
ako ste izgovorili Đovani baš me zanima kako se to kaže na srpskom. Možda....Giovani !?!??....šta drugo do sprdnja do besvesti.
Препоруке:
2
1
56
четвртак, 19 март 2020 01:06
Reddy
@Ivan
To što ste umislili da sam nekakav komunista, na to imate pravo. Ipak, nikada nisam bio u nikakvoj SKJ, niti pak, bilo kojoj potonjoj. ako zaključak o meni izvodite shodno tematici i načinu na koji pišem vaše je pravo kao i moje da vam kažem istinu. A ja, valjda, kao i drugi, imam prava da stvari vidim onako kako mi se pričinjavaju, pa, makar, ne bio nimalo u pravu. ja sam, ipak, tek obično ljudsko biće. ako je to dovoljno da budem onim čime me osloviste, prego, va bene !
Препоруке:
2
0
57
четвртак, 19 март 2020 01:27
Спиридон
@ Reddy
E, sada kako se to na srpskom može italijanski Arrighi pisati Ariđi samo je, valjda, vama poznato!?!?!? Zadivljen sam vašom učenošću. To mu otprilike, jel'te, dođe kao Lamborđini /Lamborghini/. Izvinite što sam na cirkusku predstavu odocnio te mi ne pružiste priliku punog užitkka..
Мислиће људи чика Редиша да ми имамо неки договор, па ми ви тако намерно набацујете лопту на волеј. Елем, проучите мало боље како се у италијанском слово g чита ако су испред њега самогласници i и е, а како ако су то a, o и u односно сугласник n, па се то Lamborghini због тог o испред чита као Ламборгини, односно Arrighi је због тог i испред авај ипак Ариђи...
Препоруке:
0
3
58
четвртак, 19 март 2020 01:38
Спиридон
@ Reddy
Pa, čekajte,
ako ste izgovorili Đovani baš me zanima kako se to kaže na srpskom. Možda....Giovani !?!??....šta drugo do sprdnja do besvesti
Само се бламирате безвезе, односно показујете како од страних језика савршено говорите црногорски а са осталима нисте баш на ти. Елем, једино је заиста правилно написати Giovanni Arrighi, као што ни Карл Полањи није сасвим коректно када се крене од оног Karl Polányi, јер сваки језик има нека своја правила и начин на који се изговарају одређена слова и речи, које просто није могуће превести са савршеном прецизношћу на српски...
Покушавам само да схватим, јесте ли баш толико очајни да од немоћи скрећете целу тему на неке ефемерне небулозе, ваљда само зато да би се што брже заборавило шта сте по обичају све налупетали...
Препоруке:
0
3
59
четвртак, 19 март 2020 01:50
Спиридон
@ ivan
Otud tolika ogromna upornost s tvoje strane da dokažeš nešto što je nedokazivo. Spiro sve se teže i kod vas dolazi do te salame za koju botujete.
Мммдааа, човек са хиљаду надимака се најзад представио својим именом. Елем, шта је тачно недоказиво извињавам се. Да нема вируса и да је све измишљотина направљена због берзе, да је Путин направио генијалан потез тако што је оборио цену нафте од које му зависи цела економија или нешто сасвим треће из тог арсенала дебилних теорија завере. Сама та чињеница да ви убеђено и даље мислите како сам ја неком задатку, тј како ботујем за саламу, само говори у прилог колико сте ви неспособни да сагледате реалност у којој нема завера. Иначе хвала на питању, пре два месеца је немачком полицајцу на аеродрому замало вилица ударила у под, када је чуо одговор на његово бахато питање колико имам пара на својој картици... Ко другачије другови браћо каже, тај је бот што клевеће и лаже...
Препоруке:
0
3
60
четвртак, 19 март 2020 05:41
Aх
Уместо да затворе кафиће и кладионице идиоти на власти затварају пензионере. Стварно ако се Срби икада освесте због оволиког идиотлука неко би морао у затвор и то право са власти.
Препоруке:
3
0
61
четвртак, 19 март 2020 06:07
5:05!
5:05 - Срећан вам крај кућног притвора!
Слобода или ништа!
Препоруке:
2
0
62
четвртак, 19 март 2020 06:26
Спиридон
@ Reddy
Сада тек видех да сам направио мали лапсус у оној мојој подуци како се шта чита на италијанском. Дакле ако су a, e, o и сви сугласници сем n испред слова g се то онда чита као г, а ако су e, i и сугласник n онда је то ђ, па је самим тиме Angelo = Анђело, Parigi = Париђи а Lamborgini - Ламборгини. Толико око те небулозе...
Препоруке:
0
3
63
четвртак, 19 март 2020 07:45
Reddy
@спирохета
Mogu misliti kako se neko ko je profesor italijanskog jezika valja po podu od smeha i kotrlja do besvesti gledajući budalaštine koje "in continuo" uduvavate. Sramoto, još se usuđuješ dokazivati nedokazivo kako se Arrighi glasuje kao Ariđi. Pa, još ona snevesela gramatika kojom barataš ko poslednja ulična vucibatina. Gde si, paranojo naučio takav pravopis, da mi je znati. Sve bih ti oprostio na toj jedinoj iskrenosti. A tek ono...."svoje stavove gradim na činjenicama"...veruj mi, nisam bio pospan "di tutte nottetempo"....mi hai fatto ridere.
Препоруке:
2
0
64
четвртак, 19 март 2020 08:13
Reddy
Ariđi alias спира
No, nije sva tragedija u tome što se neznalica sapliće oko jednostavnih gramatičkih pravila već što besramno tvrdi da je o Đovaniju Arigi pisao poznavajući njegovo delo. pa, kako je to sve moguće ako nije u stanju ni da napiše kako se taj čovek zove, odnosno kako se izgovara njegovo prezime !? Dakle, zec uhvaćen u kupusu, pa gricka li gricka. A toliko se osladio da ga ni vlasnik kupusišta ne može oterati...oigledno ovo nisu ćinćile, moguće Duško dugouško.
Препоруке:
2
0
65
четвртак, 19 март 2020 10:21
Брундало
Небојша Стефановић: Полицијски час и друге мере уведене због недисциплине једног дела грађана.
Добро,велики министре да ниси рекао једног одела грађана. Ваљда се каже једног броја грађана. Друго нећу ни да коментаришем јер је све испод било каквог нивоа.
Препоруке:
3
0
66
четвртак, 19 март 2020 10:44
Reddy
@спирохета
OVO JE VEĆ ZA ANTOLOGIJU. OVAJ I KADA ISPRAVLJA OBMANJUJE. KAKVE VEZE IMAJU NABROJANA SLOVA ISPRED SLOVA G !? BITNO JE DA LI IZMEĐU SLOVA G I SAMOGLASNIKA I I E SGTOJI SLOVO H ILI NE STOJI. TEK SE TIME ODREĐUJE IZGOVOR SLOVA G KAO Đ ILI NE !!! SPIRI ČAK NI TO NIJE JASNO. NAŠAO SE U TAKVOM JEZIČKOM KOVITLACU DA MI GA JE PROSTO ŽAO...
Препоруке:
1
0
67
четвртак, 19 март 2020 14:34
Иван
@ Спиридон
Ја се увек представљам својим именом. Ви сте Спиро бот. Извините ако сам вас потценио тврдећи да радите за ту саламу и ја сам мишљења да сте ви перјаница секције Сорошевих ботова и сходно томе се искрено надам да добијате много већу апанажу за ботовање од саламе наравно. Ви свакодневно овде доказујете годинама да сте бот. И то није никаква завера већ чињеница. Када будем од вас видео да критикујете Сорошев сектор и све оне који су на било који начин блиски са тим бандитом, онда ћу вам поверовати да сте "свој на своме" а дотле, ви сте Спиро бот. Никада, дословце НИКАДА нисте нити једну једину реч критике написали за онај део Запада који је овом свету нанео толико зла, онај клинтоновски део мислим наравно, онај обамовски део, онај део који промовише насиље, геј параде и слично. То је НАЈБОЉИ доказ да сте бот. Можете се овде кревељити колико вам воља али то је чињеница. Што се тиче вируса он постоји, не пада ми напамет да тврдим супротно. Постоји вирус а ви сте бот.
Препоруке:
1
0
68
четвртак, 19 март 2020 14:42
Иван
@ Reddy
Извините ако сам вас увредио тврдећи да сте комуниста. Ваше је право наравно да имате мишљење које год ви желите, а моје је право да на основу тог вашег мишљења дам свој суд о томе шта ја мислим о тим вашим ставовима. Ваши су ставови готово екстремно неокомунистички и не схватам зашто би сте се тога стидели? Мрзите капитализам, величате социјалистички систем, ово, оно, бла, бла, увек идете у том неком правцу и зато сам помислио да сте поборник комунизма. Величате и Бољшевике веома често! Све то иде у прилог тих мојих тврдњи. Опростите ако сам вас тиме увредио, није ми била намера, као што рекосте ви сте само човек и ја сам само човек наравно и овај Спиридон илити "спирохета" како га ви називате и он је само човек без обзира што даноноћно ботује у корист невладиних Сорошевих бандита, али свакако то је већ његов проблем. Опет, опростите ако сам вас увредио нечим.
Препоруке:
1
0
69
четвртак, 19 март 2020 16:33
Спиридон
@ Reddy
Чика Редиша, схватам да сте толико очајни да намерно скрећете тему у неке небулозе, па као да ли се чита Ариђи или Ариги, што је мени верујте савршено небитно. Чак и да сам заиста као погрешио а да сте ви потпуно у праву, шта сте са тиме доказали сем да сте скренули тему на неке глупости, јер сте се о свему другом налупетали за медаљу. Уколико желите да причамо о лику и делу Giovanni Arrighi-а, стојим вам на располагању али за та ваша ђе ћемо на прело прегањања, заиста немам ни времена ни живаца...
Унапред хвала на разумевању...
Препоруке:
0
2
70
четвртак, 19 март 2020 16:41
Спиридон
@ ivan
Ви сте Спиро бот. Извините ако сам вас потценио тврдећи да радите за ту саламу и ја сам мишљења да сте ви перјаница секције Сорошевих ботова и сходно томе се искрено надам да добијате много већу апанажу за ботовање од саламе наравно. Ви свакодневно овде доказујете годинама да сте бот. И то није никаква завера већ чињеница.
Гледаш ти око себе, па онда погледаш у свој џеп и наравно закључиш, како су сви они који другачије мисле од тебе плаћени да то раде, а ако су исти при томе и финансијски потковани, да су онда не обични салама ботови, него они као специјални који добијају ту као бољу апанажу!?! Синак, жао ми те је али најискреније, жао ми је свакога коме је толико испран мозак и ко је толико заслепљен мржњом, да је потпуно изгубио контакт са реалношћу. Иначе хвала на питању, паре зарађујем јер сам учио неке школе, па се знање онда и наплати, где цела та прича ни видела није на било који начин оно што се теби у твојим сновиђењима привиђа...
Препоруке:
0
2
71
четвртак, 19 март 2020 17:36
Иван
@ Спиридон
Синак, немој ти мене да "жалиш" нимало. Као што рекох веома добро умем себи да изаберем друштво. А заслепљен мржњом нисам. Ето чак чак ни тебе сорошевца нимало не мрзим. Нека те сви вируси Короне овога света заобиђу. Што се тиче салама, еее ту нисам сигуран, оне те неће заобићи 100%, због салама си овде, због салама пљујеш и вређаш своје сународнике. Ето те силне "неке школе" које си изучио спадоше на свакодневно ботовање и конзумирање саламе...е видиш то је за жаљење...ова Корона ће проћи једног лепог дана али твоје ботовање ће и даље бити твој велики проблем.
Препоруке:
1
0
72
четвртак, 19 март 2020 19:58
Спиридон
@ Иван
Па него за шта си извини, него да те човек само сажаљева. Живиш неки тужан живот, док ти у глави при томе само ври од сомнабулних теорија завере. При томе си ингениозно-чворовићевском методом дедуктивног закључивања некако установио да ја радим за Сороша као бот. Не знаш ко сам, не знаш шта сам, али знаш да радим за Сороша....
Како то знаш...!?? Па ето, не мислим исто као и ти, тј где ћеш за тебе таквог какав јеси бољег доказа. Мислим шта рећи а на толику глупост не заплакати....
Препоруке:
0
2
73
четвртак, 19 март 2020 20:59
Иван
@ Спиридон
Знам шта си. БОТ. А ако не радиш за Сороша у толико горе прике, онда је свакако у питању нешто горе ГОРЕ од тога. Енде.
Препоруке:
1
0
74
четвртак, 19 март 2020 21:31
Ivan
@ spiridon
Još nešto, moram da te to pitam, jače je od mene, znači, ako sam ja kako kažeš za "žaljenje" jer tebe jadnog, časnog i poštenog nepravedno i suludo oklevetah da radiš za Soroša šta si onda ti kada mene nazivaš "crnokošuljašem"? Otkud ti znaš ko sam ja? Ja tebe ne znam, i zato jelte "grešim" kada ti delim neke kvalifikacije, a ti mene dakle znaš? Špiki, težak si poraz pretrpeo ovde juče i danas! I ne umeš da staneš, srljaš sve dublje i dublje!
Препоруке:
1
0
75
четвртак, 19 март 2020 23:35
Спиридон
@ Иван
То се иначе лепи мој тачно зове keller-nazi тј латентни црнокошуљаш, што се дало приметити из начина на који реагујеш на причу о мигрантима и полицијском часу. На твоју жалост ти и не капираш да је та ваша прича о Сорошу, само ново извођење чувене Plutokratie und Judentum представе од пре осамдесет и кусур година. Тако да, начин на који склапаш те твоје муцаве реченице уз поприлично сиромашан вокабулар укомпонован са твојим тетрапак ставовима и том неком засмејавајућом причом коју стално и изнова вртиш о неким ботовима, саламама и поразима, све о теби али савршено показује...
Препоруке:
0
1
76
петак, 20 март 2020 00:16
Ivan
@ spiridon
Šta reći na ovo što si sada napisao? Bolje da ne kažem ništa ali sve je jasno! Ti Špiki ako nisi bot, ako ne radiš ovo po nekom zadatku, i ako sam se ja grdno ogrešio o tebe stavljajući te u taj koš, onda je sve ovo veoma zabrinjavajuće po stanje tvoje svesti! Da se nekome priviđaju "latentni crnokošuljaši" samo zbog toga što ti neki ne vole da im se gradom šetaju nelegitimisani sumnjivi tipovi koji su došli sa opasnih područja totalno neprovereni i koji lutaju gradom, po parkovima, ispod nadvožnjaka, pored napuštenih železničkih vagona, u haustorima, itd, to je onda zaista zabrinjavajuće! Razumem da radiš to zbog salame, ali da tek tako to tvrdiš bez salame i da pritom nisi ni "drugosrbijanac" po zadatku, eeee to je već strašno! Šta da ti kažem Špiki, možda bi najbolje bilo da skokneš do nekog parkića lepi moj i da tamo pronađeš nekog "migranta" pa da ga odvedeš kući svojoj i da na taj način pokažeš nama nacistima šta znači biti čovek!
E Srbijo, udavi se u kap vode kada si sebi dozvolila da ovi jeftini kriminalci ti kroje kapu.
Јер се тамо ви напрдњаци окупљате?
Mene stvarno interesuje kako će sahranjivati umrle, kremirati, odnositi u kolektivne jame...?
Da nije to možda onaj deo Srbije zbog kojih ste izveli naoružane vojnike pa ih onda slučajno testirate na Koronu i apsite po želji kad za to uskoro dodje vreme? A neke i da preminete virusom.
Jel to taj plan? Priča se da ste spremili listu nepoželjnih za likvidicajiju, nekih 1.000 ljudi.
Meni nije jasno šta ovaj narod čeka.Svako svog subašu za gušu ljudi, inače će da nas love po ulici i ubijaju navodno koronom.
Ko je Srbin koji je pobegao preko u poslednje vreme? Pa lažni turista,koji živi u stanu koji je iznajmio neki zemljak (koji se ugradjuje,naravno) ,koji radi na crno (kako drugačije) i kada dodje do frke prvo dobije otkaz on (a ne Hans).A do frke je došlo,pad prometa.Uz to ,pojačan je inspekcijski nadzor.
Šta mu preostaje? Da placa stan i dalje i sedi tamo bez mogucnosti zarade?
Bezi kuci kod mame na sarmu.
Vidiš,to je neko trebalo da predvidi.
I sada si ti ljut kao na čoveka koji se odvazio da počne zivot iz početka i snašlo ga ovo i pobegao je kuci glavom bez obzira.
Sad se nadji u prvoj rečenici i izadji iz filma ONO I DSZ ,socijalističko samoupravljanje itd. jer je taj film prošao - mnogo ljudi ne živi od budzeta i ovo ih pogadja vise nego ostale (eto primer nesudjenih gasterbajtera) i mora im se objasniti.
A шта би ви хтели, да ме држите затвореног и да ЋУТИМ? Е неће моћи. Пензионери Србије који знате да пишете на рачунару, тастатуру преда се и удри по глупости макар и то што напишете неко прогласи за глупост. Није то лоше. Клин се клином избија.
@ "јесте ли ово сами смислили или вам је неко помогао"
Nema tu pomoći.Izgleda da je gospodin baš patriJota koji je živeo kao prase u žitu u vreme "srpskog heroja" SM pa ne zna nikog ko je u nekom periodu bio emigrant.
Da zna ,da nije siguran na budzetu ceo život verovatno bi i bez emigrantskog iskustva shvatio da je Srbin koji je pobegao odavde lazni turista,čovek koji živi i radi na crno tamo i koji u slučaju vanrednih okolnosti prvi dobije otkaz (jok,nego ce Hansa da otpuste) a osim toga - pojačane su kontrole zbog virusa i gazde reaguju - otpustaju ove na crno.
Kad ostane bez para nema za stan tamo (koji mu je iznajmio zemljak sa papirima ili Poljak koji se ugradjuje u cenu) i onda beži kod mame na sarmu pa će opet preko kad se smiri situacija.
E sada,gospidin patriJota se vraca u ONO i DSZ film lako jer moze sa se igra "dozvolite da se obratimo" posto ga prvog čeka plata.
Pa osudjuje zemljake a ne nas sto se nismo pripremili na tih "50000"
Jadno i sramno saopštenje dr Sline! Ovim brutalnim obračunavanjem sa sopstvenim narodom ova vlast kroz uniformisane ljude na ulicama otelotvoruje svoje prave pogane namere ka srpskom narodu! Posle ovoga kome i dalje nije jasno da je Vučić izdajnik i fašista taj zaslužuje da ga ovi Vučićevi uniformisani gardisti živog zatvore u kvdrat i po prostora i tu drže do kraja života! Apsolutno nema NIKAKVOG razloga da MOJA vojska, koju JA i svi mi ostali građani Srbije plaćamo da bi bili sigurni u svojoj Otadžbini, šeta sada ulicama sa uperenim puškama! Od KOGA vojska "brani" bolnice? Kaže dr Slina da ih brani od ljudi koji su "nezadovoljni" uslugama pa prete pojedinim doktorima? Pa zar takvih ljudi nije bilo i pre Vučićevog vanrednog stanja i pre pojave Korone naravno? O bilo je, i te kako ih je bilo! Dakle niste vojsku na ulice izveli zbog Korone sam si sada dr Slino to priznao! A za to se ide na sud pa u zatvor! To je brutalno kršenje Ustava ove Stradije i gušenje ljudskih sloboda!
Što se tiče policijskog časa, tek tu dr Slinu i njegovog šefa čeka krivična odgovornost jednog lepog dana kada sve ovo prođe i kada njihova sumanuta vlast bude prošlost! Od te odgovornosti NE SMEJU da pobegnu! To je brutalno kršenje Ustava i građanskih sloboda Srba! Poslednji put policijski čas Srbima su uveli nemački nacisti u Drugom svetskom ratu i evo sada posle preko 7 decenija novi vid nacista opet Srbima uvodi policijski čas pod izgovorom Korone naravno! Ali dr Slina je indirektno potvrdio da nije zbog Korone nego zbog želje da se građanima Srbije ograniči osnovno ljudsko pravo, SLOBODA KRETANJA, i da se na taj način krene u obračun sa političkim protivnicima i svima koji bi da se nešto bune protiv najvećeg sina našeg naroda! Kaže dr Slina da je policijski čas od 20 do 5h uveden da ne bi mladi išli u kafiće jer je tu gusta frekvencija ljudi! BESMISLENO! Pa zar vojska da štiti kafiće od ljudi? Pa zar nije najbolje ZATVORITI KAFIĆE POSLE 20h i onda ne bi bilo gužve u njima?
Код мудрог нормирања, свакако није реално претпостављање да иједан пропис може са сто-перцентношћу да се примени у пракси. Довољно је, да се у огромној већини поштује, а непоштовање да се санкционише. Старо римско право, које је узор доброг западног правног уређења имало је изреку, да је боље да сто криваца прође некажњено него да један невин буде санкционисан. Овде, у принципу се ради - супротно. А то је волунтаризам који умишља да су његови прописи `савршени` и `свемогући`. Зашто их онда стално мења ? Такви манири нису у стању да направе ваљану правну државу. А шта тек могу да изазову у случају суспензије устава. Где ли су психолози и психијатри па да кажу нешто о све присутнијој атмосфери `психозе` - нарочито у градским срединама. Од оштрих, паничних опитних `мера` једног не баш избалансираног режима ? А нема нешто ни нво ?
Чика Редиша, ви из неког сасвим непознатог разлога имате сваки дан потребу да се бламирате којекаквим глупостима а ова најновија сомнабулна теорија вам је још луђа од оне прекјучерашње. Ммммдаааа пензионери камен темељац новчаних трансакција, а све то повезано са стањем на Wall Streetu. Мада и то што кажете, јер по вама испаде како је цела ова вирусна ујдурма смишљена само зато јер су српски пензионери били све ово време кључ светског финансијског система. Боже које су ово само глупости...
Dow Jones пада од 21. фебруара искључиво и само због пандемије коронавируса, док долар управо расте из истог разлога јер је велика потражња за њим као неком врстом сигурне луке док сви остали иду на доле. Само у преткле две недеље је порастао за 5% и дошао на ниво на коме није био још од 2017. Немојте булазнити више преклињем вас...
Не познајем нарочито добро економију, она ми је слаба тачка, и желео бих то да исправим. Допада ми се шта пишете и један и други на различитим местима, али примећујем да овде имате темељно различите ставове, тако да ми баш и није најјасније. Зато бих вас молио, и једног и другог да ми препоручите неке књиге велика економске мисли, које сматрате за најрелеватније. Која дела и који аутори из сфере економије, или како Реди више воли да нагласи политичке економије?
Унапред захвалан.
Паметније би вам било да погледате шта се дешава са рубљом и да је у слободном паду али буквално од пре неколико недеља, па је руски Министар финансија када је прошлог понедељка у само једном дану пала за 10% рекао да морају да завуку дубоко руку у касицу прасицу са девизним резервама, не би ли некако стабилизовали курс. Русија има прескупу цену производње нафте и њих сваки дан овог рата са Саудијима око цене нафте кошта као Светог Петра кајгана. Тако да преклињем вас, не измишљајте глупости и не сањајте генијалне потезе где је у реалности све али потпуно обрнуто...
Разликујемо се из простог разлога, што ја на основу проверљивих чињеница градим свој став без икаквог навијања за било кога, а Reddy као тинејџер са навијачким шалом савија чињенице тако да му се уклопе у његов унапред задати рам који се зове жељена истина. Пратите само шта се дешава и немојте навијати, слушајте без предрасуда шта прича једна а шта друга страна у било ком сукобу, и што је најбитније не верујте ништа опскурним сајтовима који живе од тога да вам продају теорије завера.
Ако желите да почнете од почетка и да заиста схватите како функционише капитализам као систем читајте Маркса, али никако и његова решења јер су небулозна али од А до Ш са све оном несретном диктатуром пролетеријата а да тек не причамо о томе како је то у СССР пракси изведено са оним трагикомичним државним капитализмом кога су звали социјализам...
Ono što mene interesuje je da naši ljudi proniknu u suštinu zbivanja vezanih za ove teme. A kako to učiniti teško je odgovoriti. Trudim se koliko znam i umem pa to neka drugi procene. Literatura "za preporuku" je ogromna. Nisam baš siguran ko stoji iza vašeg nika pa je pomalo neuputno baviti se takvom rabotom. Uostalom, izbor je ogroman a samo od vas zavisi kojim će/te putem krenuti. Počnite, na primer, od Smita i njegovog Istraživanja prirode i uzroka bogatstva naroda pa preko, Rikarda, Keneja, Marksovog Kapitala do, eventualno, Adolfa Dragičevića, ne zaboravljajući, svakako, Kejnsa, Semjuelsona,
Šumpetera, Gelbrejta, Langea, Njemčinova, Novožilova, Kantoroviča, Kuznjeca, Kondratjeva, Srafu, Grajdera, Džoan Robinson i niza ovde još nespomenutih. Ne smetnite s uma ni značajne filozofe, počev od Aristotela i Platona pa do Hajdegera...nisam, valjda, preterao?
A što se tiče mog kolege.....pa, njega uvek zasvrbi kada se javim. Valjda, s toga što mu nešto smeta. Ja na to ne obraćam pažnju jer je u pitanju čovek, pored mana koje ima, anglosaksonskih sklonosti i pretencioznih namera. On ovde obavlja neke druge zadatke...
Карл Полањи вам је исто тако добар, Ђовани Ариђи такође из неких других разлога, а оно што је најбитније не верујте слепо никоме иначе ћете постати као Reddy верник неких прашњавих идеја који живи у неком свом паралелном Универзуму сањајући неку нову револуцију, која само што није ено је иза ћошка...
Рече човек, који је убеђено и надобудно тврдио да су деривати уговори који немају никакву вредност а самим тиме ни цену. Оно помињање Хајдегера са све Платоном и Аристотелом је да погађам било ту само да мало опустите атмосферу и насмејете људе, или ви заиста мислите да има неко ко ће да вам поверује како сте га уопште читали а камоли схватили.
Иначе само та сомнабулна фантазмагорија о томе како сам ја овде на неком задатку, говори колико вама није добро у глави тј како ви умишљате све и свашта...
Хвала вам обојици. Додуше видим да разлике баш и нису толико претеране, јер видим да обојица топло препоручујете Маркса. Покушаћу некако све то да уклопим, па да видим шта код кога вреди, а шта не.
П.С. Нисте никако претерали г. Реди, дали сте један позамашан списак, и не може се све то прећи на брзака, али за велико знање треба и доста времена. А предамном је још много деценија, надам се и пред вама и пред Спиридоном, иако слутим да сте око и ви и он око два, а можда чак и више пута старији од мене. Мени је 24 године.
Зар није лакше и лепше забранити рад кафића и ресторана после осам увече него сатерати целокупно становништво у станове после тог времена?
Како ће они преко 65 година, а сами су, плаћати намирнице које им волонтери донесу, а не смеју да изађу до поште/банке да подигну новац!?!
Нешто није у реду с оволиким ограничењима, неко се игра с апсолутном контролом живота у Србији у условима када је МАЊЕ од 100 званично болесних у ЦЕЛОЈ земљи! Када влада епидемија грипа ради се десетинама хиљада болесних у исто време.
Разлике су огромне ако смем да приметим, што се да видети како из наших ставова, тако и из оног трагикомичног списка књига, где се кренуло системом хајде и ти Алија, нек’ је само више војске. Мислим шта рећи а не заплакати о списку или боље рећи о ономе ко је исти написао ако се тамо нађу Хајдегер и Канторович, тј само је његов херој Милентије Поповић недостајао па да све буде у комплету трагикомично на граници са бизарним. Чика Редиша вам је заслепљени верник једне идеје, који просто не разуме економију а опет воли да се истом бави, тј он живи у неком прастаром свету где је злато камен темељац свега, па тако мисли како би СССР успео само да су слушали неког тамо Сокољникова и његову причу са златним червонцем. Он просто свим срцем жели да све пропадне, па онда савија чињенице да се све у то уклопи. Прекјуче је тврдио да је вирус лажан и због берзе измишљен, али да се после некако заиста и створио... Туга...
Па сад, није лакше јер си се прво поломио и рукама и ногама да купиш све боље ресторане у граду, те би на тај начин себи самом грану на којој седиш исекао...
Је л’ то нека аутопројекција чворовићевске провинијенције чика Редиша, или мислите да ако се ви играте скривача под пет надимака, да то онда раде и сви остали. Ништа му не верујте, он је ту по задатку сигурно... !? Еј бре, па чиме се све зликовци неће служити само да вама и вашој мисији некако потуре клипове у точкове...
gospodine,
Ako smem da primetim, kod preporuka koje ste dobili od kolege Спиридона nije u pitanju nikakav Ariđi jer takav ne postoji. U pitanju je Đovani Arigi. E, sada o uverljivosti njegovih preporuka prosudite sami. Po meni, vrlo je očigledno da je negde to pročitao pa tek, nerazumevajući o kome se radi, dopustio da vam preporuči pogrešnu ličnost. To je što se tiče koleginih "čvrstih stavova zasnovanih na činjenicama" ili, recimo, tačnim podacima. da stvarno poznaje dotičnog i njegovo delo jedva bi se smelo pomisliti i da zna o kome se tačno radi...
Red bi bio da se vrati i ostane samo Drzavna lutrija.
Da li primecujete, a evo veceras Premijer kaze, da se za poslednja dva dana u R.Srbiju vratilo preko 65.000 njenih gradjana ( iz Evrope)?
To je u 2 dana povratak, svih koji su dve prethodne godine napustili R.Srbiju.
A zamislite jos nedelju dana ili par nedelja takvog povratka.
To menja demografiju, to ce uticati i na izbore.
Da li se Premijer i Predsednik plase?
Хајде али заиста, престаните више да се бламирате, јер ово већ постаје гротескно...?! Човек се зове Giovanni Arrighi или ти га Ђовани Ариђи како се то на српском пише, али ви по обичају волите да искористите сваку могућу прилику да о нечему паметујући покажете своје засмејавајуће незнање...
Само ово што сте написали, вас заувек елиминише из било какве расправе као потпуно неозбиљног саговорника...!?? Ја се заиста извињавам, али да ли је вама добро у глави, када пишете овакве глупости...?!! Благи облици заразе, од којих је само данас у Италији умрло преко четири стотине људи, где вам је смртност десет до двадесет пута већа од нормалног грипа по свим могућим показатељима. Сачекајте, па није могуће да је значи и Кина све то измислила и умислила, да је ставила целу земљу у карантин на два месеца, да нико ништа на свету не зна, само сте ви изгледа ми као онај шарлатан Несторовић убеђени како је све то најобичнији грип и ништа више. Страшно...
Прочитајте шта вам пише у овом чланку на сајту Бизнис и Финансије,
https://bif.rs/2013/07/greber-kako-su-privatizovana-naucna-otkrica/
А ево вам и његове српске Википедија странице...
https://sr.wikipedia.org/wiki/Ђовани_Ариђи
Пазите, да сте ћутали мислили би људи да вам можда интелигенција није баш јача страна, али авај проговористе па се свака сумња истог секунда отклонила...
Изгледа да сам да сам познавао његово дело пре пар година, те писао о њему у својим коментарима...
Постоји одлична књига Ђовани Ариђија под насловом Дуги двадесети век- Новац, моћ и порекло света данашњице у којој Ариђи уз помоћ Бројделове шеме из другог и трећег тома Kапитализма и цивилизације објашњава да оно што ми видимо данас у смислу раста финансијског капитала и пратећих појава је циклична појава која се увек дешава када једна Империја умире а друга долази уместо ње, те да је криза данашњице идентична кризи из тридесетих прошлог века када је Америка постала светски хегемон а Енглеска била где су Американци данас
Авај, да сте мало боље читали моје коментаре, могли би нешто и да коначно научите...
Spiro baš si se svojski potrudio danas da zaradiš to parče salame zbog kojeg botuješ u prilog NWO Soroševom sektoru. Iz aviona se vidi da si botina tog sektora. Po upornosti, načinu na kojem se obraćaš, drskosti sa kojom nastupaš ovde, obimu komentara koje pišeš, količini spina koju kroz njih provučeš, može se reći da taj NWO Sorošev sektor u Srbiji na tebe ozbiljno računa i da si ti jedan od njihovih glavnih botova. Međutim, pogledavši ovu tvoju današnju komunikaciju sa ovim komunistom, može se reći da si pretrpeo popriličan poraz. Otud tolika ogromna upornost s tvoje strane da dokažeš nešto što je nedokazivo. Spiro sve se teže i kod vas dolazi do te salame za koju botujete. A to će eskalirati kada prođe ova pandemija pa će taj vaš sektor još više finansijski propasti te će i kod vas botova doći do velikog otpuštanja sa posla. I nemoj me slučajno nazvati "patriJotom" sa velikim "J" jer ćeš me time samo pohvaliti i zabiti sebi golemu autogolčinu!
A zasto u ovom bitnom "preventivnom momentu" za drzavu, ne zatvore kockarnice i kladionice u toku celog dana?
Zato što u kafićima i kladionicama sedi njihovo biračko telo.
ako ste izgovorili Đovani baš me zanima kako se to kaže na srpskom. Možda....Giovani !?!??....šta drugo do sprdnja do besvesti.
To što ste umislili da sam nekakav komunista, na to imate pravo. Ipak, nikada nisam bio u nikakvoj SKJ, niti pak, bilo kojoj potonjoj. ako zaključak o meni izvodite shodno tematici i načinu na koji pišem vaše je pravo kao i moje da vam kažem istinu. A ja, valjda, kao i drugi, imam prava da stvari vidim onako kako mi se pričinjavaju, pa, makar, ne bio nimalo u pravu. ja sam, ipak, tek obično ljudsko biće. ako je to dovoljno da budem onim čime me osloviste, prego, va bene !
Мислиће људи чика Редиша да ми имамо неки договор, па ми ви тако намерно набацујете лопту на волеј. Елем, проучите мало боље како се у италијанском слово g чита ако су испред њега самогласници i и е, а како ако су то a, o и u односно сугласник n, па се то Lamborghini због тог o испред чита као Ламборгини, односно Arrighi је због тог i испред авај ипак Ариђи...
ako ste izgovorili Đovani baš me zanima kako se to kaže na srpskom. Možda....Giovani !?!??....šta drugo do sprdnja do besvesti
Само се бламирате безвезе, односно показујете како од страних језика савршено говорите црногорски а са осталима нисте баш на ти. Елем, једино је заиста правилно написати Giovanni Arrighi, као што ни Карл Полањи није сасвим коректно када се крене од оног Karl Polányi, јер сваки језик има нека своја правила и начин на који се изговарају одређена слова и речи, које просто није могуће превести са савршеном прецизношћу на српски...
Покушавам само да схватим, јесте ли баш толико очајни да од немоћи скрећете целу тему на неке ефемерне небулозе, ваљда само зато да би се што брже заборавило шта сте по обичају све налупетали...
Мммдааа, човек са хиљаду надимака се најзад представио својим именом. Елем, шта је тачно недоказиво извињавам се. Да нема вируса и да је све измишљотина направљена због берзе, да је Путин направио генијалан потез тако што је оборио цену нафте од које му зависи цела економија или нешто сасвим треће из тог арсенала дебилних теорија завере. Сама та чињеница да ви убеђено и даље мислите како сам ја неком задатку, тј како ботујем за саламу, само говори у прилог колико сте ви неспособни да сагледате реалност у којој нема завера. Иначе хвала на питању, пре два месеца је немачком полицајцу на аеродрому замало вилица ударила у под, када је чуо одговор на његово бахато питање колико имам пара на својој картици... Ко другачије
друговибраћо каже, тај је бот што клевеће и лаже...Слобода или ништа!
Сада тек видех да сам направио мали лапсус у оној мојој подуци како се шта чита на италијанском. Дакле ако су a, e, o и сви сугласници сем n испред слова g се то онда чита као г, а ако су e, i и сугласник n онда је то ђ, па је самим тиме Angelo = Анђело, Parigi = Париђи а Lamborgini - Ламборгини. Толико око те небулозе...
Mogu misliti kako se neko ko je profesor italijanskog jezika valja po podu od smeha i kotrlja do besvesti gledajući budalaštine koje "in continuo" uduvavate. Sramoto, još se usuđuješ dokazivati nedokazivo kako se Arrighi glasuje kao Ariđi. Pa, još ona snevesela gramatika kojom barataš ko poslednja ulična vucibatina. Gde si, paranojo naučio takav pravopis, da mi je znati. Sve bih ti oprostio na toj jedinoj iskrenosti. A tek ono...."svoje stavove gradim na činjenicama"...veruj mi, nisam bio pospan "di tutte nottetempo"....mi hai fatto ridere.
No, nije sva tragedija u tome što se neznalica sapliće oko jednostavnih gramatičkih pravila već što besramno tvrdi da je o Đovaniju Arigi pisao poznavajući njegovo delo. pa, kako je to sve moguće ako nije u stanju ni da napiše kako se taj čovek zove, odnosno kako se izgovara njegovo prezime !? Dakle, zec uhvaćen u kupusu, pa gricka li gricka. A toliko se osladio da ga ni vlasnik kupusišta ne može oterati...oigledno ovo nisu ćinćile, moguće Duško dugouško.
Добро,велики министре да ниси рекао једног одела грађана. Ваљда се каже једног броја грађана. Друго нећу ни да коментаришем јер је све испод било каквог нивоа.
OVO JE VEĆ ZA ANTOLOGIJU. OVAJ I KADA ISPRAVLJA OBMANJUJE. KAKVE VEZE IMAJU NABROJANA SLOVA ISPRED SLOVA G !? BITNO JE DA LI IZMEĐU SLOVA G I SAMOGLASNIKA I I E SGTOJI SLOVO H ILI NE STOJI. TEK SE TIME ODREĐUJE IZGOVOR SLOVA G KAO Đ ILI NE !!! SPIRI ČAK NI TO NIJE JASNO. NAŠAO SE U TAKVOM JEZIČKOM KOVITLACU DA MI GA JE PROSTO ŽAO...
Ја се увек представљам својим именом. Ви сте Спиро бот. Извините ако сам вас потценио тврдећи да радите за ту саламу и ја сам мишљења да сте ви перјаница секције Сорошевих ботова и сходно томе се искрено надам да добијате много већу апанажу за ботовање од саламе наравно. Ви свакодневно овде доказујете годинама да сте бот. И то није никаква завера већ чињеница. Када будем од вас видео да критикујете Сорошев сектор и све оне који су на било који начин блиски са тим бандитом, онда ћу вам поверовати да сте "свој на своме" а дотле, ви сте Спиро бот. Никада, дословце НИКАДА нисте нити једну једину реч критике написали за онај део Запада који је овом свету нанео толико зла, онај клинтоновски део мислим наравно, онај обамовски део, онај део који промовише насиље, геј параде и слично. То је НАЈБОЉИ доказ да сте бот. Можете се овде кревељити колико вам воља али то је чињеница. Што се тиче вируса он постоји, не пада ми напамет да тврдим супротно. Постоји вирус а ви сте бот.
Извините ако сам вас увредио тврдећи да сте комуниста. Ваше је право наравно да имате мишљење које год ви желите, а моје је право да на основу тог вашег мишљења дам свој суд о томе шта ја мислим о тим вашим ставовима. Ваши су ставови готово екстремно неокомунистички и не схватам зашто би сте се тога стидели? Мрзите капитализам, величате социјалистички систем, ово, оно, бла, бла, увек идете у том неком правцу и зато сам помислио да сте поборник комунизма. Величате и Бољшевике веома често! Све то иде у прилог тих мојих тврдњи. Опростите ако сам вас тиме увредио, није ми била намера, као што рекосте ви сте само човек и ја сам само човек наравно и овај Спиридон илити "спирохета" како га ви називате и он је само човек без обзира што даноноћно ботује у корист невладиних Сорошевих бандита, али свакако то је већ његов проблем. Опет, опростите ако сам вас увредио нечим.
Чика Редиша, схватам да сте толико очајни да намерно скрећете тему у неке небулозе, па као да ли се чита Ариђи или Ариги, што је мени верујте савршено небитно. Чак и да сам заиста као погрешио а да сте ви потпуно у праву, шта сте са тиме доказали сем да сте скренули тему на неке глупости, јер сте се о свему другом налупетали за медаљу. Уколико желите да причамо о лику и делу Giovanni Arrighi-а, стојим вам на располагању али за та ваша ђе ћемо на прело прегањања, заиста немам ни времена ни живаца...
Унапред хвала на разумевању...
Гледаш ти око себе, па онда погледаш у свој џеп и наравно закључиш, како су сви они који другачије мисле од тебе плаћени да то раде, а ако су исти при томе и финансијски потковани, да су онда не обични салама ботови, него они као специјални који добијају ту као бољу апанажу!?! Синак, жао ми те је али најискреније, жао ми је свакога коме је толико испран мозак и ко је толико заслепљен мржњом, да је потпуно изгубио контакт са реалношћу. Иначе хвала на питању, паре зарађујем јер сам учио неке школе, па се знање онда и наплати, где цела та прича ни видела није на било који начин оно што се теби у твојим сновиђењима привиђа...
Синак, немој ти мене да "жалиш" нимало. Као што рекох веома добро умем себи да изаберем друштво. А заслепљен мржњом нисам. Ето чак чак ни тебе сорошевца нимало не мрзим. Нека те сви вируси Короне овога света заобиђу. Што се тиче салама, еее ту нисам сигуран, оне те неће заобићи 100%, због салама си овде, због салама пљујеш и вређаш своје сународнике. Ето те силне "неке школе" које си изучио спадоше на свакодневно ботовање и конзумирање саламе...е видиш то је за жаљење...ова Корона ће проћи једног лепог дана али твоје ботовање ће и даље бити твој велики проблем.
Па него за шта си извини, него да те човек само сажаљева. Живиш неки тужан живот, док ти у глави при томе само ври од сомнабулних теорија завере. При томе си ингениозно-чворовићевском методом дедуктивног закључивања некако установио да ја радим за Сороша као бот. Не знаш ко сам, не знаш шта сам, али знаш да радим за Сороша....
Како то знаш...!?? Па ето, не мислим исто као и ти, тј где ћеш за тебе таквог какав јеси бољег доказа. Мислим шта рећи а на толику глупост не заплакати....
Знам шта си. БОТ. А ако не радиш за Сороша у толико горе прике, онда је свакако у питању нешто горе ГОРЕ од тога. Енде.
Još nešto, moram da te to pitam, jače je od mene, znači, ako sam ja kako kažeš za "žaljenje" jer tebe jadnog, časnog i poštenog nepravedno i suludo oklevetah da radiš za Soroša šta si onda ti kada mene nazivaš "crnokošuljašem"? Otkud ti znaš ko sam ja? Ja tebe ne znam, i zato jelte "grešim" kada ti delim neke kvalifikacije, a ti mene dakle znaš? Špiki, težak si poraz pretrpeo ovde juče i danas! I ne umeš da staneš, srljaš sve dublje i dublje!
То се иначе лепи мој тачно зове keller-nazi тј латентни црнокошуљаш, што се дало приметити из начина на који реагујеш на причу о мигрантима и полицијском часу. На твоју жалост ти и не капираш да је та ваша прича о Сорошу, само ново извођење чувене Plutokratie und Judentum представе од пре осамдесет и кусур година. Тако да, начин на који склапаш те твоје муцаве реченице уз поприлично сиромашан вокабулар укомпонован са твојим тетрапак ставовима и том неком засмејавајућом причом коју стално и изнова вртиш о неким ботовима, саламама и поразима, све о теби али савршено показује...
Šta reći na ovo što si sada napisao? Bolje da ne kažem ništa ali sve je jasno! Ti Špiki ako nisi bot, ako ne radiš ovo po nekom zadatku, i ako sam se ja grdno ogrešio o tebe stavljajući te u taj koš, onda je sve ovo veoma zabrinjavajuće po stanje tvoje svesti! Da se nekome priviđaju "latentni crnokošuljaši" samo zbog toga što ti neki ne vole da im se gradom šetaju nelegitimisani sumnjivi tipovi koji su došli sa opasnih područja totalno neprovereni i koji lutaju gradom, po parkovima, ispod nadvožnjaka, pored napuštenih železničkih vagona, u haustorima, itd, to je onda zaista zabrinjavajuće! Razumem da radiš to zbog salame, ali da tek tako to tvrdiš bez salame i da pritom nisi ni "drugosrbijanac" po zadatku, eeee to je već strašno! Šta da ti kažem Špiki, možda bi najbolje bilo da skokneš do nekog parkića lepi moj i da tamo pronađeš nekog "migranta" pa da ga odvedeš kući svojoj i da na taj način pokažeš nama nacistima šta znači biti čovek!