четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

САД: Представнички дом Конгреса усвојио предлог за опозив Доналда Трампа и оптужио га за „злоупотребу положаја и опструкцију Конгреса“; Трамп: Демократе показале дубоку мржњу и презир према америчком бирачу

Kоментари (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 19 децембар 2019 07:30
Експериментатор
Ето, сад и у својој кући имају демократију какву су наменили другима. После оваквих ствари, на другим местима су следили ратови...
Препоруке:
42
0
2 четвртак, 19 децембар 2019 07:50
Аца
Ниски ударци "дубоке државе" се настављају. Нечији велики носеви вире иза ових јадних покушаја. Оно што су планирали 3000 година је пред распадом а њих хвата паника.
Препоруке:
40
4
3 четвртак, 19 децембар 2019 08:37
Форевер Јанг
Трамп се заиста бори као лав против "дубоке државе"! Свака част. Могу да му пљуну под прозор.
Препоруке:
47
5
4 четвртак, 19 децембар 2019 08:47
аксиом
Можда нам Трамп постане пријатељ, пошто имамо заједничког непријатеља!
Препоруке:
48
4
5 четвртак, 19 децембар 2019 09:10
mrljavko
svetsko iskustvo sa Demokratama je i krajnje ocajno i krajnje ogavno.
Nisu to nikakve demokrate nego frontalni tihi uzurpatori svih dogadjaja u svetu i finansijski korumpatori.
To je nakazna i uzasno opasna Amerika.
To je hegemonisticka Amerika koja igra igre razlicitih nacina podmicivanja i dovodjenja svojih vazalnih slugu, posebno u Evropi, ratovima i podvalama.

Da li se secamo Bila Klintona potuljenog dazdevnjaka, negove zene Hilari ambiciozne i zle kucke, Madlen Olbrajt te smrdljive duhovne nakaze.
Koliko je samo ratnih intervencija nacinjeno u to Demokratsko vreme.
Vereme se izmenilo u pogledu i Rusije i Kine i ako neko zeli i moze da donese zlo za planetu zemlji to su te formalisticke demokrate slicnog i samo formalnog demokratskog kova, keje sa ikakvom demokratijom nemaju veze.

Koju li je to bezbednost SAD Tramp prokockao.
Ne srlja taj u ratove, a ovi demokratski skotovi su stvoreni da izazovu krv i ugroze i same SAD, jer stvari nisu vise kao nekada.
Препоруке:
49
1
6 четвртак, 19 децембар 2019 09:28
Спиридон
Не вреди, намерила се она проклета дубока држава на Трампа, па то ти је. Еј бре, онаквог председника су нашли да импичују, срам да их буде ђубрад ниједну. Има тих неких злих људи, да не кажем са дубокодржавних мрачних сила којима ама баш ништа на овом свету свето више није. Уместо да га прогласе за краља, или макар за доживотнога председника, па да њих све колико их има из те опозиције лепо потрпају у затвор (као што се то ради у земљама где се неки ред зна) а они зликовци овако. Међутим, не да се ни Трамп, ево покренуо ту једну акцију обиласка своје базе тј силажења међ’ народ, који га обожава јоште мало па као Вучића што-но воле Срби. Него да је среће и памети па да се у Београду граду организује један митинг подршке Трампу са паролом ПатриЈотска Србија сложно гласа, гласаћемо нашег Трампа а не било кога од глобалиста...
Препоруке:
12
34
7 четвртак, 19 децембар 2019 11:11
Navijam za Trampa.
Trampovo biračko telo, oseća da sa američkim društvom nešto nije u redu, da su moćne multinacionalne kompanije glavni ideolozi i pokretači mnogih ratova koje je za njihov račun vlada SAD širom sveta vodila i još uvek vodi, te da su zapostavljeni interesi običnih ljudi i srednje klase, koji sve to plaćaju, svojim novcem i svojim životima.

Mislim da neće biti osuđen"
Препоруке:
29
2
8 четвртак, 19 децембар 2019 11:29
пензионер Цвико,
На све ово са Трампом гледам много шире. За мене ово дешавање је део процеса урушавања САД као државе. Иако не волим демократе и уопште све смеће које нам под називом демократија потурају, ја их подржавам. Разбијајте своје, што јаче, што снажније, што брже кад вас већ ми не можемо спречити да целом свету наносите зло. Вашем злу мора доћи крај. Нанели сте нам много патњи и штете. Свет не може да се развија у миру са вашом злочиначком политиком. Ако смене Трампа, онда пророчке речи баба Ванге се обистињују. Она је рекла да је Обама последњи амерички председник. Верујем да притом је мислила на цео мандат. Наравно ратну одштету за бомбардовање Србије им не праштам као ни наследницима САД.
Препоруке:
23
6
9 четвртак, 19 децембар 2019 11:34
Dragan
Duboka država, duboko grlo.
Препоруке:
24
1
10 четвртак, 19 децембар 2019 11:54
Спиридон
@ Форевер Јанг
Трамп се заиста бори као лав против "дубоке државе"! Свака част. Могу да му пљуну под прозор

Море као тигар се један бори... Еј бре, какво је само потресно писмо написао оној дубокодржавној вештици, па то је мој Миле само прштало. Ево сав се најежим када се помислим. Ех када би Србија имала тако неког председника као Трампа, да гледа само тевеј по цео дан, да се бреца на новинаре и да им све у лице саспе ако му се нешто не свиђа, односно да хвали непрекидно самог себе и објашњава полуписменој руљи која га воли како има та једна завера да га сруше, а они му онда пљескају и вичу што је више клевета и лажи председник нам је мили и дражи... Сачекај па ми имамо баш таког преЦедника...!??
Зато ваљда Срби и воле толико Трампа, јер што-но-се каже када га гледају а он им све некако близак...
Препоруке:
9
29
11 четвртак, 19 децембар 2019 12:01
Иза клинтонита цела сорта мењача
Ако стоји иза лажних "демократа", префригани мењачи новца, то је њихова диктатура над свима која је овде у питању, али је праћена таквом демагогијом власника медија, да се наивне мањине хватају као сомови на бућкало.
Препоруке:
18
2
12 четвртак, 19 децембар 2019 12:12
Сатана
Глобално дубока држава, дубоки џепови опљачканог злата и дубока мржњња сатаниста.
Препоруке:
16
3
13 четвртак, 19 децембар 2019 12:18
@ Давид
Дубоко смо повређени Трампом као појавом?
Препоруке:
3
3
14 четвртак, 19 децембар 2019 12:42
Спиридон
@ Иза клинтонита цела сорта мењача
Али на ову светску владу не утиче снага идеје, већ суштински сила, а где сила није довољна, моћ капиталистичких или економских интереса... Један говори о слободи, један о демократији, један о достигнућима либералног система који не значи ништа осим стабилизације режима једног дела друштва, који захваљујући свом капиталу може да се домогне штампе, да га организује и усмерава и тако ствара јавно мњење... Они могу да воде ратове за своје капиталистичке интересе, али на крају ће ти ратови отворити пут социјалном успону унутар нација, јер дугорочно је немогуће да стотине милиона људских бића буду усклађени у складу са интересима неколицине појединаца. Дугорочно ће већи интерес човечанства надмашити интересе ових малих плутократских профитера.

Дакле, мали квиз знања...
Како се звао овај ваш истомишљеник, господо моја драга...!??
Мислим када човек чита његове речи, као вас да слуша, јер све је ту од свеЦке владе па до тијех мењача новца...
Препоруке:
6
19
15 четвртак, 19 децембар 2019 13:08
Tonza
Oni u senatu ce da kazu sve je to ok, vidimo se na izborima hahahaha
Препоруке:
11
3
16 четвртак, 19 децембар 2019 13:31
Tonza
Спиридон

Не вреди, намерила се она проклета дубока држава на Трампа, па то ти је.


Mislim da Tramp pod hitno treba da te uzme za savetnika, zamenika itd. hahahahha
Препоруке:
19
4
17 четвртак, 19 децембар 2019 14:24
Звонимир Бгд
Све је више антиглобалиста у свету. Овог пута, један од њих заузео је баш истакнут положај у светској политици, то је - Доналд Трамп. Председник Сједињених Држава Америке и - антиглобалиста!
Зато се дигла сва хука и бука, не само у Америци. Има Трамп разних карактеристика, неких и прилично незгодних. Али, овде је пресудно то што није компатибилан са тзв.Новим поретком. Није у складу са глобализмом као савременим обликом фашизма.

Пошто сам и сам антиглобалиста, волео бих да Трамп из ове папазјаније изађе као двоструки победник: политички и морални. С друге стране, ако га неким чудом ипак сломе, надам се даљем расколу америчког друштва и њиховим унутрашњим сукобима који ће ескалирати онда када народ схвати да је њихова вољена демократија једнообразна и једносмерна, дакле - лажна.
Препоруке:
17
4
18 четвртак, 19 децембар 2019 14:43
АНАЛИТИЧАР
Невјероватно чиме се докони Срби баве. Можеш мислити зле демократе смењују нашег Трампа. Трампа као нашег могу само идиоти размишљати на такав начин. Трамп као идиот, лопов и кловн је као прво опасност за УСА систем као велике државе јер он о држави као јако сложеном механизму појма нема. И онда Срби док се цело српство распада, док губимо Крајине , Косово, Црну Гору, уместо да се Срби напокон сете да бране српство они бране кловна Трампа. Нација кловнова Срби бране кловна Трампа. То ја једино видим као закључак , иначе сматрам СПИРИОДОНА тешким провокатором и издајником али је у праву што Вас прозива. Мени нисте љубитељи Трампа за прозивке, ја вас најискреније жалим. Вас и тај идиотски поглед на свет да једно царство зла каква је УСА може да нама Србима у било којој варијанти буде савезник. Али вама љубитељима те државе идиота и кловнова остављам ту привиледгију да и ви будете идиоти и кловнови. Паметном доста
Препоруке:
8
21
19 четвртак, 19 децембар 2019 15:01
nikadsnobom
..Imamo i mi ovde ogranak anti-trampovske demokratske stranke..Predvode ih Sutanovac i Chomicka..
Препоруке:
12
3
20 четвртак, 19 децембар 2019 16:20
Влада
Свако ко мисли да ико може да постане председник САД против жеље финансијске банкстерске осовине Лондон-Њујорк, која преко Federal Reserve система контролише САД, као и све вредно контролисања у западном свету (од света корпорација до Бакингемске палате и Беле куће), живи у свету маште. Ништа мање од оних који верују да би бизнисмен попут Трампа у име "идеала" ставио главу на пањ (био би само још један председник који би стао на пут свемоћним банкстерима и био уклоњен - што он врло добро зна). Главна медијска сврха његовог председниковања је да се Русија представи просечном Американцу као неко ко их директно угрожава, да би га тако лакше изманипулисали у њиховом необјављеном рату против Русије. Као такав, Трамп им је још увек врло потребан, тако да се сврха овог политичког циркуса сама намеће: неправедним оптужбама против Трампа повећаће његову популарност и обезбедити лаку, сигурну победу на предстојећим председничким изборима.
Препоруке:
5
10
21 четвртак, 19 децембар 2019 16:25
AНАЛИТИЧАР
Zvonimir BgdЈе ли ти твој шеф удбашка вуцибатина Шешељ шапнуо да је Трамп антиглобалиста. Трамп је учествовао у смењивању боливијског патриоте Моралеса, је ли то АНТИГЛОБАЛИЗАМ или интервенционизам и фашизам. Трамп је подржао одлуку о пресељењу престонице Израела у Јерусалим иако пола тог града држе арапи и хришћани, против њихове воље Трамп је подржао експанзионистичку политику Израела а против домицилног палестинског народа кога је Израел стрпао у жицу у Гази и кога бомбардује и гази тенковима. Твој идол Трамп је увео таксе Кини чиме је и Кину а и УСА увео у рецесију, је ли то потез антиглобализма или интервенционизма. За време Трампа фашистичка УСА провоцира кинески народ у Хонг Конгу, је ли тачно, тачно је. За време Трампа свет је доживио да Трамп отворено изјави да ће УСА армија - армија злочинацА, разбојника наставити са пљачком нафте Ирака и Сирије. Ти тог разбојника називаш антиглобалистом. Реци твом удбашком шефу Шешељу да Вучић кога Шешељ подржава издаје КиМ
Препоруке:
9
13
22 четвртак, 19 децембар 2019 16:48
Ал' су се узбудили антиТрамп тролови? Зла година "орле" истерала.
Не брините, Трамп је далеко од савршеног али је далеко бољи од чистог ЗЛА које би да га мења. Неће им успети.
Препоруке:
18
2
23 четвртак, 19 децембар 2019 16:56
Moki
Sta god i kako god, ma ko vam bio na vlasti, zelim vam jedan gradjanski ratic pa svet malo da odmori dok se vi ne dozovete pameti. Ajde mi Srbiju da dovedemo u red a za amere mi trne lakat!
Препоруке:
8
0
24 четвртак, 19 децембар 2019 17:48
Oposum
@ АНАЛИТИЧАР

Burazeru, znaš da se ja i ti u nekih 90% stvari slažemo, ali brate, aman zaman pa zar i ti sebe svrstavaš u ovu gomilu zaista ludačkih antitramp botova? Pa zar sa Spirom kolo da vodiš? Znaš ko je Spira naravno? Znači, kada bot Spira kaže da je ovaj mali bedni pokušaj Impičmenta nešto lepo i da je Tramp neki "idiot" to onda automatski znači sve suprotno! Brale moj, taj Tramp ne radi ni za mene ni za tebe ni za Srbiju ni za Rusiju on radi za SAD prijatelju moj, i naravno da će biti protiv Kine i naravno da će braniti Izrael i naravno da će činiti sve one poteze koje Americi odgovaraju, ne koji se nama Srbima sviđaju. Kina je u snažnoj ekspanziji, dolar drži bukvalno u šakama i kao takva naravno da je izuzetno veliki neprijatelj SAD i naravno da Tramp svo ovo vreme pokušava da je što više potkopa, to je u interesu Amerike prijatelju, a to što se to nama ne sviđa to je naš problem, ali generalno Tramp je daleko bolje rešenje od bilo kog mračnog predstavnika Duboke države.
Препоруке:
18
2
25 четвртак, 19 децембар 2019 18:01
Tonza
AНАЛИТИЧАР

Трамп је учествовао у...


Daj brale, budi malo realan. Da je umesto njega na izborima pobedila hilari klinton... mozda bi u boliviji i hong kongu bi bilo mirno, ali bi zato Srbija i Ukrajina gorele ko hepo kocke... i niko se zbog toga ne bi potresao, kao sto se nije ni 99te potresao... Svaljivati sve na Trampa je previse neozbiljno...
Препоруке:
15
2
26 четвртак, 19 децембар 2019 18:22
Oposum
Opoziv predsednika Trampa u Kongresu SAD je očajnički pokušaj Duboke države da stvari vrate na staro. Da stvari vrate u Klintonovu eru, eru koja je celom svetu ali i samom američkom narodu nanela strahovito mnogo patnji, stradanja, siromašenja, ludila. Ta se era nikada više neće vratiti. Pokrenuti su procesi u čitavom svetu koje vode u skroz suprotnu eru od te mračne ere. Narodi širom Zapada se oslobađaju višedecenijskih okova koji su kulminirali 90-tih i početkom 2000-tih i to više niko ne može zaustaviti. Verovatno će Senat SAD dati podršku Trampu i on će izgurati svoj mandat do kraja, ali je izuzetno bitno i za Ameriku i za celi slobodarski svet da se procesi urušavanja Duboke države nastave i pojačaju. Duboka država mora da padne. Ona se neće dati, izuzetno je moćna i dan danas i tek očekujem snažne nemire u Americi koje će Duboka država izazvati. Američko društvo je duboko podeljeno, biće potresa, ali mislim da se svet naveliko već menja i to niko više neće moći zaustaviti.
Препоруке:
13
3
27 четвртак, 19 децембар 2019 18:34
Трампе, Трампе...
... нису то демократе него - они ваши богаташи.

Њих 26.
Препоруке:
5
1
28 четвртак, 19 децембар 2019 19:04
Hепоробљени Србин
Баш ме брига шта се догађа са тапираним мравоједом! Фашисти увек остају фашисти, па ко год био на власти!
Препоруке:
6
5
29 четвртак, 19 децембар 2019 19:43
Спиридон
@ АНАЛИТИЧАР

То ја једино видим као закључак , иначе сматрам СПИРИДОНА тешким провокатором и издајником али је у праву што Вас прозива. Мени нисте љубитељи Трампа за прозивке, ја вас најискреније жалим.

Срам да те буде, па зар тако о мени...!?? Нисам ја еј бре ето тек тако неки тамо тежак издајник и провокатор, већ највећи издајник и најгори могући провокатор који постоји, и тако од сада да ме зовеш је л’ знаш!?!

П.С. Све си лепо набројао али си заборавио Иран и Венецеуелу да наведеш када су антиглобалистички подвизи Доналд Џеј Трампа у питању...
Препоруке:
6
12
30 четвртак, 19 децембар 2019 20:07
итд или ...
Да ли се неки од мрзитеља Трампа сећа Импичмента Била Клинтона? па ми после кажите да је Трамп катастрофа! Веће катастрофе од Клинтонових на том континенту што се мене и моје земље тиче није било! Сви остали су мале маце за вампирске Клинтонове! Када се сетим оне одвратне фаце мушког предатора који се не сећа или прави луд што је искористио приправницу у Белој Кући?! мука ми! за њу није било хештег ми ту покрета! Лицемери! Трамп је проблем! како да не
Препоруке:
10
0
31 четвртак, 19 децембар 2019 20:09
Влада
Невероватно колико су људи индоктринисани том причом о Трампу "антиглобалисти". Чак и аналитичари, оне које сматрам добрим (чух недавно једног на Спутњику како каже да Трамп до сад "метак није испалио"; а шта ћемо са 59+ Томахавка којима је частио Сирију?). Сасвим сам сигуран да је то део мамка с којим је Трамп медијски представљен, јер се не само свету, него и многима у САД глобализам/интервенционизам попео на врх главе. Банкстерски стратегисти то врло добро знају. Они који имају највише да добију од такве приче, најлакше ће прогутати мамак. Не гледају више шта Трамп ради, него само дудлају "антиглобалистичи" мамак, до бесвести. Баби се снило што јој је мило. Свако ко каже нешто што се не уклапа у ту слику, ма колико било засновано на чињеницама, постаје "бот". Да и не помињемо да је, после свега, крајње глупо очекивати да ће нам ишта добро доћи са запада. По небу смо тражили светло востока, и оно је стигло. То је крај нашег тунела, а не запад и "антиглобалиста" Трамп.
Препоруке:
3
7
32 четвртак, 19 децембар 2019 22:25
Звонимир Бгд
Влада

Да би неко негирао антиглобалистички учинак код садашњег председника САД, требало би најпре да докаже како разуме садржај појма "глобализам". И уопште значење појма "глобализација" у савременом политичком речнику, јер је сам појам новијег датума иако је као тежња неких времена постојао и много раније. Овде мислим искључиво на политичко-идеолошку конотацију тог појма, јер сам термин "глобализам" има разноврсна значења. Мање о економско-финансијском аспекту, мада се често и преплићу. Не ради се о наивности једних (који упадају у замке, који се "пецају" итд.) или мудрости других који не падају на блефове. Ради се о неспоразуму међу нама у вези са правцем размишљања. Овде је потребно много простора да би се образложила квалификација "антиглобалиста", јер и сама реч није срећно изабрана пошто је непрецизна. Укратко, Трамп свакако представља неког ко руши досадашње "вјерују" светских глобалиста, без обзира на друге противречне поступке. На неки начин то је и Брегзит и сл.
Препоруке:
6
3
33 четвртак, 19 децембар 2019 23:44
Oposum
@ Звонимир Бгд

Slažem se s tobom. Najzad neko u komentarima ovde ko realno pokušava da sagleda situaciju. Da li Trampa trebamo definisati antiglobalistom ili ne i šta uopšte znači antiglobalizam, to je sasvim druga priča, ali da se Tramp ne ponaša po uobičajenom globalističkom šablonu to je evidentno. Stalno svojim potezima remeti mnoge planove globalistima i oni uopšte više nisu sigurni šta mu sledeće može pasti na pamet jer osećaju da ih ne voli, zato sada i pokušavaju da ga sruše. Potez Trampa poput njegovog minimiziranja NATO Pakta koji je vojska upravo tih globalista sam po sebi dovoljno govori da Tramp nimalo ne podržava takvu politiku kakvu je Amerika vodila pre njegovog dolaska na vlast. Od trenutka Trampovog dolaska na vlast NATO Pakt je u velikom padu. E sad, ono što sam i "Analitičaru" odgovorio, naravno Tramp je Amerikanac i deluje u interesu Amerike i ne trebaju Srbi od njega da očekuju da im on vrati Kosmet naravno, ali svejedno mnogo je bolji od njegovih prethodnika.
Препоруке:
5
3
34 петак, 20 децембар 2019 01:58
Влада
Кратак списак америчких председника који су стали на пут банкстерском картелу и његовој контроли САД (хронолошки):
1. Ендрју Џексон, седми председник САД, први на којег је покушан атентат
2. Захари Тејлор (отрован)
3. Џејмс Бачанан (покушај тровања)
4. Абрахам Линколн (одстрељен)
5. Џејмс Гарфилд (одстрељен)
6. Вилијам МекКинли (одстрељен)
7. Џон Кенеди (одстрељен)
Списку можемо да додамо и Роберта Кенедија, као и друге личности на важним функцијама, почевши са Спенсером Персивалом, британским премијером који је 1812-те био против рата са САД који су желели Ротшилди, да би натерали владу САД да да нови мандат приватној централној банци кроз коју су већ тада контролисали САД. Персивал је одстрељен и замењен Робертом Бенксом Џенкинсоном, који је био у потпуности кооперативан (епизида говори да су Ротшилди већ тада практично контролисали и саму Енглеску).
Препоруке:
4
3
35 петак, 20 децембар 2019 02:23
Vlada1 @ Zvonimir Bg @ Oposum
Slažem se sa vama.
Midlim da i jednu i drugu grupaciju možemo nazvati globalistima a da je razlika u tome što se jedni zalažu za unipolarni globalizam a drugi za multipolarni (ili se zalažu ili ga prihvataju kao realnost).
Odnos u pristupu grupacije koja stoji iza Trampa i ovih koje obično nazivamo globalisti je veoma sličan odnosu Staljin - Trocki.
Kada je "svetska revolucija" srušila Carsku Rusiju došlo je do sudara dve koncepcije.
Staljin je ,videvši da je ovladao jakim centrom moci ("dobio snagu zveri" ) zagovarao da "svetska revolucija" (komunizam) treba da bude alat u rukama Sovjeta za ostvarivanje geopolitičkih ciljeva Moskve.
Trocki je zagovarao "permanentnu revoluciju" u kijoj bi Sovjetska Rusija bila samo alat za ostvarenje ciljeva revolucije - potročni materijal.
Kao Trocki razmišljaju Banksteri - od 1913 (FED) polako su pretvorili SAD u alat i baš ih briga koliko ce trajati - naci ce novi formalni centar moci ako SAD pukne.Tramp predstavlja drugu opciju.
Препоруке:
3
3
36 петак, 20 децембар 2019 02:37
Vlada 2 @ Zvonimir Bg @ Oposum
Tramp bi da SAD izvozi demokratiju zarad svojih interesa a ne interesa otudjene elite.
Što reče Zvonimir ,nije prvi put da jedna ideologija zeli da postane vladajuca na globalnom nivou i da stvara internacionalnu elitu kija ce to sprovodoti.
Takodje i ovi "suverenisti" su globalisti jer se (prirodno) povezuju medju sobom i daju podršku jedni drugima.

Za nas ništa nije dobro i nemamo preteranog razloga da se radujemo ili tugujemo jer da bi iskoristili bilo koju od ove dve strane mi bismo morali da budemo politički organizovan narod koji zna šta hoce.

Nacionalni ciljevi se mogu braniti i kada se koristi i jedna i druga globalna opcija - SAMO AKO IM SE PRIDJE OPORTUNISTIČKI tj ako niko od Srba ne postane "veci katolik od Pape" vec svi gledaju samo bar minimum nacionalnih interesa.
Znajuci nas - neki naš Trampovac ce vise mrzeti Soroševca nego sto je to slucaj u SAD(i obrnuto).
Tužno ali istinito.
Препоруке:
3
3
37 петак, 20 децембар 2019 09:21
ANALITICAR
Ove godine u Imperiji Zla USA ubijeno (ubistva plus samoubistva) oruzjem cak 38 050 ljudi. A do kraja godine 12 dana. Katastrofa.

AMERICKI SAN
Препоруке:
3
3
38 петак, 20 децембар 2019 12:01
Спиридон
@ Звонимир Бгд
Да би неко негирао антиглобалистички учинак код садашњег председника САД, требало би најпре да докаже како разуме садржај појма "глобализам”

Ако смем да приметим, чини ми се да ви имате проблем са правилним разумевањем шта је саджај појма глобализам тј антиглобализам, чим сте Трампа сврстали у антиглобалисте. Хајдете покушаћу укратко да вам поставим причу на прави начин, са обзиром да су вам ставови формирани под утицајем пропаганде једне од две стране у америчкој политици, а да тога нисте ни свесни. Дакле у Америци имате две стране потпуно исте медаље, односно она прва коју ви погрешно називате антиглобалистичком, је она стара расистичка колонијална школа размишљања, која сматра да је Бог са небеса одредио да Америка влада светом, односно ослањује на Енглезе у Европи и на Израел на Блиском Истоку. Друга екипа је либерално-прогресивна која је умислила да има свету дужност да просветитељски шири њихов сопствени поглед на свет...
Препоруке:
1
6
39 петак, 20 децембар 2019 12:01
Спиридон
@ Звонимир Бгд

Све у свему све те ваше речи, сви ти ваши изрази и некакве умишљене теорије о дубокој држави, глобалистима и њиховој завери имају свој извор у пропаганди оне прве расистичко колонијалне стране а посебно због тога што из својих разлога Русија тренутно игра на њихову карту, тј шири ту исту пропаганду преко мреже својих тзв алтернативних медија. Стицајем околности имам неко скромно знање о америчкој политици, тако да све што ви овде пишете ја сам већ и то од речи до речи прочитао у медијима који највише личе на мешавину Пинка-Курира и Информера само на амерички начин.
Трамп се понаша потпуно неурачунљиво, односно он жели да влада Америком као својим шарлатанским бизнисом, не обазирући се на законе. То је проблем са импичментом а не било какава завера глобалиста и дубоке државе, зато што он прошао није поред антиглобализма. Цитирао сам вам свима овде у оном назови квизу знања речи из говора Адолфа Хитлера у јануару 1941.
Пазите се онога за шта мислите да је истина...
Препоруке:
1
4
40 петак, 20 децембар 2019 12:36
Спиридон
@ Vlada
Tramp bi da SAD izvozi demokratiju zarad svojih interesa a ne interesa otudjene elite.
Što reče Zvonimir ,nije prvi put da jedna ideologija zeli da postane vladajuca na globalnom nivou i da stvara internacionalnu elitu kija ce to sprovodoti.

Па сад, иза Трампа исто тако стоји отуђена елита, само са другачијим политичким предзнаком, односно у оном првом трагичном извођењу те исте представе се као одговор на тадашње проблеме капитализма и ондашњу економску кризу појавио фашизам тј национал-социјализам, док су сада на сцену ступили ови нови тзв национал-неолиберали типа Трампа. У преводу као у твојој мање више коректно испричаној причи о Стаљину и Троцком, Трамп се слично као некада Стаљин са комунизмом, залаже за тзв неолиберализам у једној држави или ти га он би неолиберализам али без бумеранг ефекта који је задесио Америку због пребацивања производње у јефтиније крајеве...
Препоруке:
1
3
41 петак, 20 децембар 2019 14:06
Приче из Америке
Планске причице за наивне из "непостојећег" угла.
Препоруке:
1
2
42 петак, 20 децембар 2019 15:12
Vlada @ Spiridon
Da, nisam naveo ali sam mislio na to i zato sam na jednom mestu i stavio reč suverenisti pod znake navoda.
Ideološki gledano možda bismo mogli da kažemo da sa jedne strane imamo liberalnu elitu (otudjenu naravno) koja propagira suverenizam koji se svodi na SUVERENITET ELITE a ne gradjanina/pojedinca (lazni suverenizam koji u ekstremnim slučajevima izgleda kao Severna Koreja u kojoj imamo suverenog upravnika logora koji odredjuje npr. 10 vrsta frizura ?!).
Sa druge strane neoliberale, koji ljudske slobode guše izmišljajuci dodatne slobode koje bi ih potirale,sve vreme se pozivajući na njih.Bukvalno imaju "religiozne " sledbenike koji tu dogmu propagiraju na veoma agresivan iritirajući način.

Kako bilo ,običnog čoveka nema tu - on je osedlan a ovi se biju ko ce i kako da ga jaše.

Neodoljivo podsecaju na crvenu i crnu internacionalu nekada.
Препоруке:
1
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер