петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Боцан-Харченко за Спутњик: Сада не постоји повољна међународна ситуација за решавање питања Косова, то питање мора да се решава у оквиру међународног права и на основу Резолуције 1244

Kоментари (34) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 05 септембар 2019 03:20
Potpuno tačno
Samo da li vlast u BG to sme javno da prizna?
Ili je vlast u dugovima prema Zapadu pa mora da ispuni obećanja?
Poslušajmo Ruse. Poslušajmo Kineze.
Kao prvo nisu nas bombardovali.
Drugo, žele nam dobro.

Zapad gleda samo sopstvene interese i briga ih za naše. Šta nam je dobro stiglo od njih?
Препоруке:
52
6
2 четвртак, 05 септембар 2019 04:44
За сада Руси већи Срби од Срба
Овакав став руске државе јача наду и даје снагу српској будућности и борби. Још само да и ми Срби срушимо издајнике и поставимо у Србији српску власт која ће темељно бранити и чувати српски народ и државу.
Препоруке:
66
5
3 четвртак, 05 септембар 2019 06:37
Палмер,Вучић,рачун без крчмара
Ми ћемо одлучно тражити темељ и предуслове у оквиру Резолуције 1244, све остало ће бити узалуд. То би заиста било узалудно понављање штетног процеса који неће донети резултат.
Препоруке:
45
2
4 четвртак, 05 септембар 2019 07:58
Београђанин
Само што нам још не каже: не хрлите, дураци.
Препоруке:
57
2
5 четвртак, 05 септембар 2019 08:00
joca
samo se vi nadajte rusima i kinezima,ispred njihovih ambasada samo paucina a ispred zapadnih hiljade porodica cekaju za iseljenje..za 50 god cela ce srbija biti i fizicki na zapadu
Препоруке:
11
56
6 четвртак, 05 септембар 2019 09:07
Бојан, Приштина
Руси о клин, АВ у плочу
Препоруке:
35
2
7 четвртак, 05 септембар 2019 09:15
Расија
@joca

За 50 година се потомци тих на западу неће звати Србима.
Препоруке:
39
2
8 четвртак, 05 септембар 2019 09:53
joca
to dal ce biti srbi ili ne,ne menja stvar uopste u vezi cinjenice da ce se svi iseliti na zapad,putin,peskov,lavrov su vec poslali svoju decu tamo
Препоруке:
8
33
9 четвртак, 05 септембар 2019 09:56
Harcenko
Veci patriota Srbije od gradjana Srbije?!
Препоруке:
33
1
10 четвртак, 05 септембар 2019 09:59
Владимир Челекетић
Руско лицемерје нема краја. Свим силама подржавају Вучића, отворено и без стида, пред сваке изборе и мимо избора, а знају врло добро да овај копа и рукама и ногама да нађе изговор за признање Косова. И онда изјаве како, ето, сад није време... Коме требају непријатељи поред оваквих пријатеља?
Препоруке:
14
33
11 четвртак, 05 септембар 2019 10:00
sve na dlanu a nema ko
formalno pravno, na snazi je un r 1244 i uredba 2004/9. tu jasno i glasno stoji da samo unmik moze oglasiti, organizovati, sprovesti i proglasiti bilo koje izbore na kim. sve ostalo je krsenje rezolucije i medjunarodnog prava. a upravo to organizovano cine kojekavi vucici, djurici i ostali simici i trajkovici. tragedija je da niko u tzv opoziciji nije u stanju da to jasno i glasno artikulise, vec opet neki ruski desetar mora da diskretno podseca na ono sto treba neko ovde da uradi. u ovoj sali ne samo da nema srba, vec nema ni pismenih srba. i posle treba da glasam za leve ili desne. da biram izmedju tadica i nikolica? vucica i jeremica? bogami necu, bojkot - svih. sto veca bojkotska apstinencija urusava legitimitet i levih i desnih, otvarajuci vrata da neko sutra, ako se rodi, ponisti sve, pocne izpocetka, a levo-desnu bagru spremi iza resetaka.
Препоруке:
16
1
12 четвртак, 05 септембар 2019 10:09
Алекса
овај "joca" има отворени проблем са логиком.
какве везе имају деца владајућих Руса са исељавањем на Запад? много више их одлази, да се врате.
уосталом, и Лавров је своју вратио.
за Русију Запад више није опасан на начин да привлачи, али још има зубе, истина старе.
а Русија није толико ни антиамеричка, ни још више антизападноевропска да руши мостове знања, културе и трговине.
да "joca" има косу најежила би му се на саму помисао Србије од Лисабона до Владивостока.
где је ту простор за пљачку и убијање, како су навикли на Западу?
Препоруке:
18
2
13 четвртак, 05 септембар 2019 10:21
Zabrinuti
udri, bacuska, samo udri i razoblicavaj rugobe i lazi sadasnjice
Препоруке:
24
2
14 четвртак, 05 септембар 2019 11:05
гандра
било би лепо да је овај руски став чврст и непроменљив - у шта нисам сигуран - а и не може им се ништа ни замерити ако крену у трговину - србија на челу државе има велеиздајника а сад руси треба да нас бране од нас самих - нема логике
Препоруке:
15
1
15 четвртак, 05 септембар 2019 11:14
И како сада да ОН људски изда, а обећао?
Рече човек да је Косово глобално питање које за решавање тражи повољне глобалне услове, који сада нису, у оквирима међународног права и на основу Резолуције 1244.
Да покушам да преведем и оном клипану који је тренутно на пар дана у Будимпешти – не издај, сачекај, бори се, не одустај од међународног права и поготово не одричи се српске тапије на Косово и Метохију.
И не могу да се сетим када је АВ или неко из његовог стада последњи пут поменуо територијални интегритет и суверенитет Србије, резолуцију 1244, међународно право, цивилизацијске вредности итд.
Ах, да, па АВ је доведен и опстаје на власти уз пуну подршку Америке само са циљем разарања Србије, Српства и коначног признања независности окупираног Косова.
Препоруке:
19
1
16 четвртак, 05 септембар 2019 11:23
Путин нам је послао...
... велемајстора глобалне политике.

Е, сад. Ако смо паметни?
Препоруке:
29
2
17 четвртак, 05 септембар 2019 11:39
Kosmet je Srbija. Zapadni okupator, kompradorski veleizdajnici i njihovi rijaliti sledbenici nisu.
Samo bratski, partizanski i nepokolebljivo. Idemo zajedno, Rusijo! NIKAD u EU-NATO!
Препоруке:
23
2
18 четвртак, 05 септембар 2019 12:04
joca
treba raspisati konkurs da se nadje sorab ili rus koji vozi ladu,stedi u rubljama,nece da ide u nemacku ,ne nosi farmerice i ne masta da dete smesti u kanadu...cinjenice srblji cinjenice a ne price nastao multipolarni svet koji u stvarnosti ne postoji
Препоруке:
7
20
19 четвртак, 05 септембар 2019 12:08
"Пантер"
Овај човек ме одушевљава.
Препоруке:
19
0
20 четвртак, 05 септембар 2019 12:28
брљ
Тачно, ако запад од 1998.г. није схватио да голом силом, притисцима, обманама и лажним обећањима не може да реши отимачину српског КиМ - неће ни у наредних 20 година. А где и какав ће да буде тада, ко може да му гарантује. А пут међународног права (рез. 1244 СБ УН) и принципијелности јесте - проверен. Замрзнути конфликти су свуда по свету. Чак су неки и прикривени - попут великомађарског противљења трианонском миру...
Препоруке:
13
0
21 четвртак, 05 септембар 2019 12:28
брљ
Тачно. Ако запад од 1998.г. није схватио да голом силом, притисцима, обманама и лажним обећањима не може да реши отимачину српског КиМ - неће ни у наредних 20 година. А где и какав ће да буде тада, ко може да му гарантује. А пут међународног права (рез. 1244 СБ УН) и принципијелности јесте - проверен. Замрзнути конфликти су свуда по свету. Чак су неки и прикривени - попут великомађарског противљења трианонском миру..
Препоруке:
7
0
22 четвртак, 05 септембар 2019 13:32
Воже сачувај ме пријатеља од непријатеља ћу се чувати сам
Кад те "пријатељ" овако "братски загрли"

по досадашњем искуству
не знаш да ли је пијан
или ће та ти забоде нож у леђа.


Рус само умирује "јагањце пред клање" са својим бесмисленим изјавама које потичу из санкцијама девастиране Русије којој кад Трамп пресеч Северни ток ће почети да народ умире од глади
Препоруке:
5
19
23 четвртак, 05 септембар 2019 14:38
Тања Пауновић
Слажем се Ваша екселенцијо, али зашто ви као једна од најмоћнијих држава на свету не преузмете иницијативу и покажете недвосмислено да сте у сваком тренутку спремни и да војно браните националне интересе Републике Србије имајући у виду чињеницу да држава Србија јесте за моћну Русију приоритет у националној стратегији.Ви то можете јер сте јаки и војно супериорни, пример Сирије, где сте једну катасрофалну ситуацију преокренули и решили надмоћно без примера у новијој светској историји.
Препоруке:
9
1
24 четвртак, 05 септембар 2019 16:28
Eho
Rusi imaju kroz ovakve intervjue savršeni izgovor za buduće generacije da su se zauzimali za pravedno rješenje. Čisto sumnjam da će se oni suprotstaviti nekom rješenju koje bi usuglasili Srbija i Kosovo pod pokroviteljstvom zapada. Odmah bi ih optužili za maligni utjecaj, ugrožavanje mira, agresivnu politiku itd. Moguće je najprije da će se ovaj novi entuzijazam ispuhati kroz vrijeme kao što reče i harčenko i na kraju da ostane sve po starom. Postoje izvediva rješenja ali pored Srbije i kim oko njega se trebaju usuglasiti glavne sile
Препоруке:
2
8
25 четвртак, 05 септембар 2019 16:52
Сармат
Русија је сачувала и Србију и Републику Српску осмог јула 2015 у Њујорку.То је жива истина као што је истина да су и из власти и из опозиције тврдили да се у Сребреници десио геноцид.Тачно је оно што тврди његова екселенција господин Александар Боцан Харченко поводом Резолуције 1244.Међутим,треба бити искрен и отворено признати да темеље и Србије и Републике Српске руше Срби(прецизније речено такозвани Срби)који су се иселили на Запад и зарад својих ******,евра и долара муче оне који су остали да живе и у Србији и у Републици Српској.Ти лажни Срби одласком на Запад(посебно истичем њихову дјецу,мада ни они ни по чему не заостају за својом дјецом)постали су Американци,Канађани,Аустралијанци,Новозеланђани,Нијемци и шта све не, у зависности гдје живе.Њима мора бити све потчињено.Њима се не смијеш замјерати.Њихове ******,њихови еври и долари важнији су и од КиМ,генерално Србије,и од РС.Ја сам одлучио да проговорим о правом узроку српске несреће.Нећу више да ћутим.
Препоруке:
9
2
26 четвртак, 05 септембар 2019 17:10
gavrilo
RUSIMA JE POTPUNO JASNO KOJE DOVEO av-A NA VLAST I STO MORA DA ODRADI. Ali je tu i druga strana medalje, sve to mora da prodje kroz savjet bezbjedosti, znaci jedan VETO i sve je prasina!ali to znaci i da Rusija treba da bude veca Srbija od nje same jer mi imamo IZDAJNIKA par ekselans!
Препоруке:
9
1
27 четвртак, 05 септембар 2019 17:15
Onako usput
Ambasador Ruske Federacije Nj.e. g. Aleksandar B. Harčenko je diplomatski rekao "da Rusija treba i želi da učestvuje u pregovorima" o Kosovu i Metohiji. Ali je rekao "ako to Beograd bude zahtevao". Tu je suština problema. Beograd (čitaj - predsednik Vučić) ne želi da se Rusija uključuje u pregovore na isti način kao SAD ili "Quinta". Zato što se samo Ruska Federacija, i NR Kina, poziva na Medjunarodno pravo i Rezoluciju SB UN 1244. A Srbija ne želi da se služi tim argumentima. Jer bi ti dokumenti potpuno poništili sve dosadašnje napore Srbije da pomogne državnosti "Kosova". Na Rusiji ostaje mogućnost da kontroliše pregovore samo preko uzajamnog (tajnog) uvažavanja i konsultovanja izmedju velikih sila. Jer SAD neće želeti da se suprotstavljaju Rusiji i Kini kada se radi o primeni Medjunarodnog prava. Zato što ga je prethodna administracija 1999. godine drastično pogazila.
Препоруке:
8
1
28 четвртак, 05 септембар 2019 17:20
е како је лепо бити русофил
Тања Пауновић
Слажем се Ваша екселенцијо, али зашто ви као једна од најмоћнијих држава на свету не преузмете иницијативу и покажете недвосмислено да сте у сваком тренутку спремни и да војно браните националне интересе Републике Србије/quote]Деца остала без оца увек кукају "мајци"

- која је гласала за Рез.244 којом су Срби проглашени агресорима на КиМ а војно и политичко руководство завршило у Хагу, а НАТО од гресора проглашен "мировним трупама"
- да би на инагурацији Путан први гос био Клинтон и још одржао предавање у Рсукој скупштини да буду дробри војници шевјкови те напустише Руси КиМ а Срби изгинуше 2004
- "моћна русија" која нас је продала за пишљивих ~15 милијарди долара 1999 сада грца у стотинама милијарди длоара и принуђена да продаје оружје турској и ирану за гас који реекспртује европи да приживи од санкција које јој је увела европа и САД

Зар нерече "екселенција" кад је дошао да Русија подржава сваки "компромис" између 2срба и шитпара"
Препоруке:
1
6
29 четвртак, 05 септембар 2019 20:53
Русофил?
Поспрдна реч. Хрвати нам подметнули? А многи Срби је још увек користе!?

Ваљда је природно волети најближег брата.

Божија заповест каже: Љуби ближњег свог.
Препоруке:
7
0
30 петак, 06 септембар 2019 00:55
Бојан, Приштина
Иде час када ће се око Косова а можда и на Косову, показати свачији траг, што би рекао Лаушевић у улози Обилића.

Када буду одредили датум потписивања некаквог Уговора о миру, нормализацији, свеобухватном уређењу односа са Шиптарским сецесиониатима - тада ћемо видети и Русе, колико је то њихово позивање на 1244 која данас има реалних 10% снаге у односу на период кад је донесена
-видећемо и снс власт, видећемо опозицију
-видећемо нас саме какав ћемо и ми одговор дати

И опет што би у филму рекао и Обилић: Свачији траг ће се показатикао у снегу, какви будемо тада на тј. око Косова такви ћемо бити до века
Препоруке:
1
1
31 петак, 06 септембар 2019 11:24
"легенда" која траје већ 20 година
- да нисмо капитулирали
- да нисмо проглашени агресорима
- да нам није руководство политичко и војно завршили робији у Хагу
- да војска полиција и милошевићева "српска листа" нису побегли са КиМ

је само производ патологије савести дезертера кукавица и издајника из деведесетих који перу издјничке гаће измишљајући бајке

о милошевићу и "победи мира"
Препоруке:
0
1
32 петак, 06 септембар 2019 12:23
Бојан, Приштина
Много си досадан, и то што ти пишеш су чисте глупости, немаш појма о животу.

Кад је Милошевић дошао на власт, стање на Косову је било овакво:

-Шиптари су имали сву власт и администрацију, практично већ били република те се чекало да то формализују крос скупштину тј извршно веће
-Имали су комплетну милицију
-Косово је било посебно војни простор а имали су и Територијалну одбрану
-Имали су потпуну подршку запада са којим су координирати да распад СФРЈ почне управо на Косову цепање Србије
-1990 је шиптара н КиМ било више него икад, Милошевић чим је дошао почео је да мења структуру, прво да дели станове Србима у градовима као што су Шиптари делили себи у односу 13:1, дошло је доста избеглица, Црногораца чак су се и поједини косовци враћали из уже Србије.

Шта је Слоба могао да уради друго?

Или да није Слоба, ко би онда блесави Вук, Весна Пешић?
Препоруке:
2
1
33 петак, 06 септембар 2019 12:33
Бојан, Приштина
2

Милошевић је имао две опције или да 1.укине ту наказу брозову аутономију, која је паралисала Србију уопште, а не само Космет
2.Или да чека кратко време да они у Скупштини прогласе сецесију а њихова, милиција, војска спроведу стање на терену јер имају све полуге и пре бројни народ.
Чисто да знаш да по закону ни ЈНА ни Милиција из остатка Србије није смела да пређе админ. линију на Мњрдару без дозволе власти на Косову.

Слоба је направио генијални трик да су Албанци у Скупштини сами укинули аутономију по накарадно Уставу 1974.
Послао војску, преузео милицију у блиц кругу и решио ствар без метка и Шиптаре оставио у чуду.

Амери и Циа су саветовали арнауте д се повуку из органа управе и даље знамо шт је било.

Значи, не лупетај више, не банализуј и не упрошћавај ствари које су биле претешко.

Ми смо толико били у канџама да нама нема које је могао да помогне да избегнемо оно што смо сви знали да нас чека. Борили смо се за част и гурали док може јер предаја није опција
Препоруке:
2
1
34 петак, 06 септембар 2019 18:22
жив је слоба умро није док је дебилчина из "србије"
Бојан, Приштина

Слоба је направио генијални трик да су Албанци у Скупштини сами укинули аутономију по накарадно Уставу 1974.
Послао војску, преузео милицију у блиц кругу и решио ствар без метка и Шиптаре оставио у чуду.

На ком психијатријском одељењу и које болнице ви милошевићеци у оквиру терапије ментално поремећених расправљате о "генијалности" бедника кои се одрекао Српства и Православља и постоа Брозов злочинац заједно са полуделом супругом, амерички агент и идиот који је својим "генијалним одлукама" довео до смрти и затирања Српског народа у СФРЈ

И док је "слбоа геније" са супругом убијао пребија и хапсио Србе ви милошевићева "српса листа2 сте од 1991-1998 наоружали 20 хиљада шиптара даа убијају Србе , док су у Београду једини пуцали полудели милошевићеци "контрамитингаши" у Драшковићеце да би 1999 милошевићеви и драшковићеци заједно са Шешељем Вучиићем предали КиМ капитулирајући милошевићеву комплетну "генијалноу политику"
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер