понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милан Ћулибрк: Дугови Јата расту и шест година после гашења, Ер Србија још увек лети само захваљујући пореским обвезницима

Kоментари (5) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 15 август 2019 18:34
Rupa bez dna
JAT i njegovog naslednika je odavno trebalo rasformirati. Nikad nije bilo sanse da budu profitabilni.
Препоруке:
7
2
2 четвртак, 15 август 2019 18:50
Nista ne razumem
Potrebno je da svi funkcioneri SNS-a, umesani drzavni funkcioneri, poslanici rezima i ostali ucesnici u kriminalnim ugovorima o Jatu, prodaji PKB-a, Beogradu na vodi, Fijatu i drugim stetama nanetim Srbiji i njenim gradjanima krivicno odgovaraju. Takodje da im imovina bude zaplenjena radi obestecenja, a ako ne bude dovoljno, da clanovi SNS-a, bliski rodjaci, poslovni partneri nadoknade razliku do pune naknade stete. Sva drzavna-drustvena imovina i zemljiste koje su prevarom naprednjaci ili njihove pretece oteli mora biti nacionalizovana. Imovina u cilju nakdnade stete im odmah mora biti oduzeta i pre nego sto se sudski procesi okoncaju, jer Srbija ne moze da ceka. Drzavni funkcioneri jednom moraju licno odgovarati za stetu koju su naneli drustvu.
Препоруке:
13
1
3 четвртак, 15 август 2019 19:24
да није у губитку,био би на добитку
Има за то мајстор једно генијално објашњење,
да нема губитака из дуголинијског даобраћаја,ЈАТ(ЕрСрбија)би пословала позитивно.
Али,како би шиптари путовали за Америку?
Препоруке:
5
1
4 петак, 16 август 2019 03:20
ех
Највећа имовина ЈАТа у овом облику 2013 су били слотвои на аеродромима који су џабе дати Етихаду јер ЕрСрбија попуњава и лети на Етихадовим летовима са губитком као и све остале авио компаније из европе које су пропале под Етихадом

Зашто нам је био потребан Етихад

Па свака будала може да изнајми авионе и пилоте по папреним трошковима

а онда губитак да пребаци да плаћају порески обвезници у Страдији
Препоруке:
1
0
5 петак, 16 август 2019 09:22
безваздушни простор
А ко су ти "којима не сме да се помене име" који су били у ротацији 12 година од 2000 године откако је убијен "дете ЈАТа" из Пожаревца и Милошевићев директор Жика Петровић.

До данашњег дана није утврђено ко је убио Петровића

а није ни утврђено "ко су фантоми" на власти до 2012 који су направили претходни губитак

230 милиона долара или +400 милиона долара

Обзирм да је тај износ унет у јавни дуг чији је то дуг сада и умсто којих "фантома" грађани треба да отплате почетни дуг ЈАТа

Просто је невероватно како смо спремни да заборавимо без проблема 230 милиона долара
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер