JAT i njegovog naslednika je odavno trebalo rasformirati. Nikad nije bilo sanse da budu profitabilni.
Препоруке:
7
2
2
четвртак, 15 август 2019 18:50
Nista ne razumem
Potrebno je da svi funkcioneri SNS-a, umesani drzavni funkcioneri, poslanici rezima i ostali ucesnici u kriminalnim ugovorima o Jatu, prodaji PKB-a, Beogradu na vodi, Fijatu i drugim stetama nanetim Srbiji i njenim gradjanima krivicno odgovaraju. Takodje da im imovina bude zaplenjena radi obestecenja, a ako ne bude dovoljno, da clanovi SNS-a, bliski rodjaci, poslovni partneri nadoknade razliku do pune naknade stete. Sva drzavna-drustvena imovina i zemljiste koje su prevarom naprednjaci ili njihove pretece oteli mora biti nacionalizovana. Imovina u cilju nakdnade stete im odmah mora biti oduzeta i pre nego sto se sudski procesi okoncaju, jer Srbija ne moze da ceka. Drzavni funkcioneri jednom moraju licno odgovarati za stetu koju su naneli drustvu.
Препоруке:
13
1
3
четвртак, 15 август 2019 19:24
да није у губитку,био би на добитку
Има за то мајстор једно генијално објашњење,
да нема губитака из дуголинијског даобраћаја,ЈАТ(ЕрСрбија)би пословала позитивно.
Али,како би шиптари путовали за Америку?
Препоруке:
5
1
4
петак, 16 август 2019 03:20
ех
Највећа имовина ЈАТа у овом облику 2013 су били слотвои на аеродромима који су џабе дати Етихаду јер ЕрСрбија попуњава и лети на Етихадовим летовима са губитком као и све остале авио компаније из европе које су пропале под Етихадом
Зашто нам је био потребан Етихад
Па свака будала може да изнајми авионе и пилоте по папреним трошковима
а онда губитак да пребаци да плаћају порески обвезници у Страдији
Препоруке:
1
0
5
петак, 16 август 2019 09:22
безваздушни простор
А ко су ти "којима не сме да се помене име" који су били у ротацији 12 година од 2000 године откако је убијен "дете ЈАТа" из Пожаревца и Милошевићев директор Жика Петровић.
До данашњег дана није утврђено ко је убио Петровића
а није ни утврђено "ко су фантоми" на власти до 2012 који су направили претходни губитак
230 милиона долара или +400 милиона долара
Обзирм да је тај износ унет у јавни дуг чији је то дуг сада и умсто којих "фантома" грађани треба да отплате почетни дуг ЈАТа
Просто је невероватно како смо спремни да заборавимо без проблема 230 милиона долара
да нема губитака из дуголинијског даобраћаја,ЈАТ(ЕрСрбија)би пословала позитивно.
Али,како би шиптари путовали за Америку?
Зашто нам је био потребан Етихад
Па свака будала може да изнајми авионе и пилоте по папреним трошковима
а онда губитак да пребаци да плаћају порески обвезници у Страдији
До данашњег дана није утврђено ко је убио Петровића
а није ни утврђено "ко су фантоми" на власти до 2012 који су направили претходни губитак
230 милиона долара или +400 милиона долара
Обзирм да је тај износ унет у јавни дуг чији је то дуг сада и умсто којих "фантома" грађани треба да отплате почетни дуг ЈАТа
Просто је невероватно како смо спремни да заборавимо без проблема 230 милиона долара