четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Медведев и ми

Kоментари (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 26 октобар 2009 22:15
Родољуб
Г. Вукадиновићу, гледао сам Вас скоро по неким "панелима", па тазе у "Двоуглу", а синоћ и г. Антонића у "Утиску недеље".

Искрено... нисте обојица "штоф" за политичаре, па вам пријатељски саветујем - дижите руке!

Не дај Боже да помислите да Вас вређам, али сте превише одмерени и културни да бисте се качили са тим башибозуком, поготов ако мислите да поштујете слоган НСПМ-а!

----

Довољна су два човека - Ваш супарник из "Политике" и ссиноћњи Зоран Остојић... па да се види колико треба да будете, хммм.... "кварни", нереални, да немате свој став... или барем да причате небулозе и упадате свима у реч, да би сте постали "квалитетан" политичар.

Није довољна истина и родољубље... :(
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 26 октобар 2009 22:32
Биљана
Напросто, постоје ствари које морамо решити сами са собом и где нам, уколико се сами не саберемо и не засучемо рукаве, не може помоћи ни Русија, ни Америка ни господ бог.

Ја ово понављам сваки дан као папагај и због вере да ћемо се коначно окренути себи, 5ог октобра сам оставила децу кући и изашла на улицу. Девет година касније осећам се као шизофреничар међу нормалнима или као нормална међу шизофреничарима, али у сваком случају, још увек чекам да се ОКРЕНЕМО САМИ СЕБИ. Све нам треба, а не производимо ништа, свуда нас сврби, а ми чекамо туђу руку да нас почеше, памтимо речи и заборављамо дела, верујемо у немогуће а не верујемо у остварљиво, хоћемо да будемо подстанари и надничари а не домаћини и газде.
Б92 је заменио РТС, тајкуни су променили штићенике, Јул је уступио место НВО, медији су неке друге протерали а неке треће усвојили, правих опет нема нигде, једноумље је променило боју, више није црвено, сад је жуто.
И у праву сте, председника Медведева већина народа би дочекала одушевљено, само да је тако нешто дозвољено.
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 26 октобар 2009 22:39
Милош, онај са ФБ
Поштовање г. Вукадиновићи.
Право у мету и са стилом.
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 26 октобар 2009 23:22
PREDRAG
@Rodoljub
Vec duze ne pisem komentare u NSPM-u jer su uvek moji komentari ili zestoko iseceni ili u potpunosti izbaceni,ali iskren da budem na tom mom principijelnom stavu( da ne pisem vise komentare )najvise mi zameraju prijatelji koji su me bukvalno zamolili da napisem komentar na upravo vase gledanje na stvari @Rodoljube(ako se ne varam par puta sam komentarisao vase komentare i siguran sam da me se secate).Kao prvo hocu da vam kazem da sam isto tako i ja gledao taj utisak nedelje u kome je gostovao Antonic,Jeremic i po vama skoro heroj Ostojic.I pitam se da li ste vi to odgledali do kraja? Da jeste verovatno vam ne bi promakli komentari gledalaca na istog tog Ostojica(koje nemam nameru da ponavljam).I u najmanju ruku cudi vase potajno divljenje Ostojicu(bez obzira sto ste ga okrpili u svom opisu)i promovisanje istog u politicara kakav prolazi?Znate ne treba biti prepametan da bi se zakljucilo da se urlanjem obicno maskira nedostatak glasa,jer onaj ko ume da peva dovoljno je da i pevusi za razliku od onog koji ne poseduje glas ne pomaze mu da se dere iz petnih zila.Tako i u ovom slucaju to sto je Ostojic pokazao elementarno ne poznavanje gradiva(do smeha)a uz to koristeci i ruke i noge i mimiku i pantomimu samo je izraz njegove nemoci i politicke adolescencije.Samo to i nista vise...Ni manje ni vise!I sa tim svojim ponasanjem RIBE NA SUVOM jos vise je istakao gospodstvo,manire,kulturu,vaspitanje i nada sve blistavu pamet i razloznost Antonica i Jeremica.I bilo je pravo zadovoljstvo gledati i slusati takva dva gospodina(svako u svojoj oblasti)i jednog loseg amatera(bez oblasti)koji za sve trajanje emisije nije uspeo da skrpi ni jednu pametnu recenicu.Smesno je ali prvo sto sam jutros dobio po elektronskoj posti bila je nova izreka koja ce zameniti cuvenog Maksima LUPA KO OSTOJIC U UTISKU NEDELJE.U tom smislu smesne su i vase preporuke Vukadinovicu i Antonicu DA DIZU RUKE.Sta to znaci? NAJBOLJI DA SE SKLONE PRED NAJGORIM?E nece moci @Rodoljube...
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 26 октобар 2009 23:27
Umesto komentara
Dragi Srbi,

pogledajte ovaj dzingl i sve ce nam biti mnogo jasinije!

http://www.youtube.com/watch?v=DqsEToHuqik
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 26 октобар 2009 23:34
Milance
Gospodine Vukadinovicu morate da shvatite da su neke stranke "Preduzeca" OURi koji dobijaju novac sa one strane atlantika. Kao dobri direktori svojih preduzeca oni se trude da im preduzece dobro posluje i da pricaju ono sto traze vlasnici akcija iz Washingtona. Oni radnici preduzeca koji strajkuju tj ne dobijaju redovno novac ili gazde nisu zadovoljne njima ne glasaju za novi zakon o informisanju iako su iz istog preduzeca.
Kesh samo kesh i to je sve.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 26 октобар 2009 23:42
Стева Надрљански
Не дај Боже да помислите да Вас вређам, али сте превише одмерени и културни да бисте се качили са тим башибозуком, поготов ако мислите да поштујете слоган НСПМ-а!

Довољна су два човека - Ваш супарник из "Политике" и ссиноћњи Зоран Остојић... па да се види колико треба да будете, хммм.... "кварни", нереални, да немате свој став... или барем да причате небулозе и упадате свима у реч, да би сте постали "квалитетан" политичар.

Није довољна истина и родољубље


Браво, Родољубе, ко да си ми из главе читао. Иако знам да нам је свима доста приче и да сви хоћемо неку акцију, за Вукадиновића и Антонића просто у политичком куплерају нема места. Иако не видим политичко решење за ово (у смислу, странке, избори, итд.), не бих волео да га тражимо тако што ћемо ову двојицу (или десеторицу, двадесеторицу) гурати да се млате са којекаквим башибозуком по парламенту.

А што су Медведева скривали од народа, разлог је прост: њему би пљескали, а њима звиждали.
Препоруке:
0
0
8 уторак, 27 октобар 2009 00:00
PREDRAG
@Rodoljub
I za nastavak reci cu vam jos i to da licno meni opasniji su oni(sad vec vi)koji su spremni da ustuknu pred takvim jednim ponasanjem i da cak zameraju ljudima poput Vukadinovica,Antonica sto nisu POLITICKE TABADZIJE i sto imaju SVOJ NIVO.Znate tamo GDE IMA ARGUMENATA NEMA GALAME pa sta ima onda da vas cudi stalozenost Vukadinovica i Antonica?Ne daj Boze da su takvi i daleko bilo.Vukadinovic i Antonic su sigurni u snagu svojih argumenata i svoje znanje i u svakom slucaju nemaju potrebe da se bore za svoju istinu gerilskim nacinom.Ono sto rade Vukadinovic i Antonic bice utkano u nasu savremenu istoriju za razliku od nekog Ostojica i njemu slicnih koji su od jada revolverasi za neku paru.Samo PUCNJI U PRAZNO su to,jer vise niko nije bas toliko lud da za takvima krene.Tako da ce i Ostojic i njemu slicni ostati USAMLJENI JAHACI sve dotle dok i definitivno ne ispadnu iz sedla.Izvinjavam se na vestern terminologiji,ali sve to neodoljivo podseca na nisko budzetni vestern(nek mi ne bude zamereno).Od mene toliko Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели samo jednom reci cu redakciji NSPM-a da se izvinjavam za svoju nedoslednost i bez obzira na to sto ste me oterali sa stranica komentatora zelim vam uspeha u radu a posebno Vukadinovicu i Antonicu.
Препоруке:
0
0
9 уторак, 27 октобар 2009 00:12
Konstantin P.
Ne znam kako Vam uspeva Djordje,
da u svakom novom clanku sa sve manje reci,
uspevate da sve jasnije i po vladajucu kliku sve ubitacnije prikazete aktuelnu stvarnost Srbije.

Nekako zamisljam Tadicevce kako svaki put drhte otvarajuci stranice sa Vasim novim tekstovima,
kao sto su nekada drhtali Zivkovicevi otvarajauci NIN sa Tijanicevim tekstovima.

Biljani: Maestralno gospodjo Biljana. Zahvaljujuci Vama i nekolicini drugih poverovao sam da ova institucija - "Komentar citalaca" zaista ima smisla. Hvala Vam! Srdacan pozdrav i poziv: Komentarisite!
Препоруке:
0
0
10 уторак, 27 октобар 2009 00:18
Љубиша Спасојевић
За Биљану

Одличан опис наше стварности. Додао бих још само да је жуто постало црно.
Препоруке:
0
0
11 уторак, 27 октобар 2009 00:58
ТОПОЉ
Који ли је ово пут господине Ђорђе да вас на "Политици" цензуришу?"Медведев и ми",наслов са сајта НСПМ."Руска карта",наслов из "Политике".Шта смета цензорима "Политике"?"Медведев и ми",крије у себи јаку поруку.Велики број Срба више воли руског предсједника од Бориса Тадића.Такође,велика већина Срба више вјерује Русији него овој данашњој Србији.Има ли горе казне по актуелну власт,као и чињенице колико је иста пожељна међу сопственим народом?"У сваком случају,још и пре него што се руски председнички "Иљушин"спустио на сурчински аеродром,по српским рефорским медијима кренула је операција "контроле штете".Овај пасус не постоји у "Политикиној"верзији ваше колумне.Као да је модератор лично Бошко Јакшић,и као да се он препознао у овој реченици.Да подсјетим,његова колумна "Два,три питања Медведеву",уочи саме посјете,спада у операцију "контроле штете".Између осталог."Само без превише емоција",поручивали су са свих страна,и то они који са врућим емоцијама чекају сваки нови рутински извештај Европске комисије и сваку изјаву Олија Рена".И ово је такође доживљено као субверзија те је исто тако обрисано.У овој вашој опаски поштовани Ђорђе,могу да се препознају многи.Како режимски новинари тако и они у бјегу.Алузија је ово на потпредсједника ваздуха(тако га иначе моја маленкост доживљава)Млађана Динкића.Колико су текстови медијског репресивног апарата били испуњени сарказмом( и послије посјете настављени),толико је бјегунац отклонио сваку сумњу.Сасвим искрено: између побјегуље и вашингтонско-медијских курсиста заправо не постоји разлика.Ако русофобични медији и русофобични Динкић не пишу и не говоре директно негативно онда пишу и причају свашта.Са друге стране постоје они који мудро ћуте.Варају се они који мисле да су они добротвори и некакви кућепазитељи.Што би рекао Милутин Топаловић читајући Пантелијин тестамент:"Ко је вас познавао ни пакао му неће тешко пасти".Оно што никада не могу избрисати из душе овог нрода је следеће:Руски предсједник доживљава се као свој.
Препоруке:
0
0
12 уторак, 27 октобар 2009 01:11
Раде Призренац
Да смо могли боље дочекати Медведева то стоји, али ту није крива само власт, мислим могле су и неке опозиционе странке да организују скуп од барем 10 хиљада грађана, уопште не би било битно колико би ти људи физички били близу Медведеву, и да ли би га видели уопште, било би битно само да то забележе камере, да се види да Србија има алтернативу.
Иначе у Србији сви су добили овом посетом. Чак мислим да су највећи добинтици Медведевљеве посете управо представници Друге Србије. Сада ће својима у ЕУ рећи: "Сувише нас притискате, мало нам и пара дајете, зато је народ "слуђен" Русима, јер се нада да ће од њих добити оно што није од вас. Зато дајте нам паре да можемо боље да делујемо и "оним примитивцима" избијемо Мајку Русију из главе."
Препоруке:
0
0
13 уторак, 27 октобар 2009 05:30
Vodimo ljubav a ne rat!
Jasno je da zbližavanje su Rusijom nije nekakva sumanuta vizija ili samovoljna odluka srpskog režima (tj.vladajuće socdemokratske koalicije). U pitanju je novi kurs nemačkih i uopšte evropskih socdemokrata. Najbolji primer, sliku i priliku aktuelnog trenda među evropskim socdemokratama, predstavlja Gerhard Šreder, bivši šef nemačkih socdemokrata koji je u međuvremenu postao menadžer ruskog Gasproma.

Zbog toga, napadi na lik i delo gospodina Vukadinovića koji dolaze iz nekih režimskih medija, pa čak i od nekih predstavnika režima, mogu da budu ili rezultat neobaveštenosti ili veoma loše namere.
Препоруке:
0
0
14 уторак, 27 октобар 2009 08:37
Станоје
Једна примедба: "господ бог" се пише "Господ Бог".
то нико није приметио? Никоме није заметало?
Препоруке:
0
0
15 уторак, 27 октобар 2009 09:10
м. -ић
Драги г. Вукадиновићу, бојим се да то МИ нисмо само МИ него смо МИ и ОНИ. Па да је г. Медведев дошао да се поздрави с НАМА, ОНИ би му какво, не дај Боже, зло учинили. ОНИ то би, верујте, јер би им ОНИ ТАМО тако наредили, а ОНИ ТАМО све знају најбоље и морају се слушати. Онда бисмо МИ били оптужени, онако колективно. И онда би Русија и оно мало подршке за НАС укинула, а ОНИ би се радовали заједно с ОНИМА ТАМО. Дупла срећа за ЊИХ, а посебно за ЊИХ ТАМО. Најискреније, јако је добро што је г. Медведев мудро избегао да ЊИМА пружи тако лепу прилику, а себе изложи опасности. МИ г. Медведева, а нарочито земљу коју представља, волимо, и г. Медведев тачно зна колико га волимо. Не морамо се пренемагати. И то на жалост, и није тако много као што то МИ мислимо. Јер, руку на срце, МИ ни саме себе баш не волимо. Да саме себе волимо, не би међу НАМА било ЊИХ. А г. Медведев зна да мора да се чува баш ЊИХ. Лако је Бушу да иде међу Арнауте. Код њих нема ЊИХ. Зато, дочим је све то друго што написасте исправно и разумно, али што се тиче изласка г. Медведева међу НАС, ту је можда нешто друго било у питању.
Препоруке:
0
0
16 уторак, 27 октобар 2009 09:57
Jasna Simonović
Divno ste primetili da smo postali “prva vest” na CNN-u..Eh, što je bolje ne iskoristismo.
Dok su nas vraćali unazad do narednog bloka na uglu Beogradske i Bulevara, lepo sam bila primetila da nam je drug Tito davao zastavice i puštao nas bliže i lepo odlučila da se pomerimo do Vukovog spomenika gde je kontakt sa “mobilnim” ruskim predsednikom bio prisniji...Zaboravih tamo na Puškinov spomenik od emocija....
I lepo sam kod nekog branila “politilkog tajfuna” kada reče da je to mafijaški vrh ekonomskih tajkuna: “Uzeo Putin visokonadograđene cene lekova u svoje ruke”, rekoh, ali me dočeka sledeće mišljenje: “Vi biste svakoga dočekali ovde u Beogradu, i Tačija!?”...”Da”, rekoh ja, svakoga ko zna da se pokaje”..
Eto, ne mogu se emocije sprečavati, Đorđe, čak i kada se sprečavaju, ne brinite...kao ni da mladi neće znati šta je 20.oktobar 1944. Nema porodice...
I u pravu ste da “da nam Rusija nije odobrila kredit od miljardu dolara ne bismo znali da se ne valja preterano zaduživati”...Veliko dobro donese Medvedev!
I daj Bože da nam ne samo Rusi, već i “mi” “pokupujemo sve živo” jer je vreme da se ljudima koji nisu gradili nelegalizovane objekte, nisu pokrali državnu imovinu, nisu bili neprijatelji države, nisu izneli novac iz zemlje, vrati svoje...
Meni zaključak da”svako gleda svoje interese” nije ciničan...Ali zaista onaj ko ne zna šta je Pravi interes treba mnogo da radi na sebi i na ekonomiji koja se ne zove “zaduživanje”....
Zašto birati i vagati ”Amer il’ Rus” kad je kod nas odavno “patentirana” ta legura...
Sa “zasukanim rukavima”, kao osobi koja je u “nspm primatu” kod naroda, drago mi je što ste “uradili nešto što nije uobičajeno za urednika” i spustili se u “razgovor” sa komentarom uz neki tekst...Samo tako...
Hvala što delite svoje znane misli sa nama...
ps. I kad nam “ne može pomoći ni Rusija, ni Amerika ni gospod bog”, uvek nam može pomoći Gospod Bog....
Препоруке:
0
0
17 уторак, 27 октобар 2009 10:28
Родољуб
Г.Предраже, нажалост, нисте ме схватили. Мораћу да почнем да користим [irony] и [/irony] тагове у тексту да не бих више упадао у овакве ситуације. Очигледно, нису довољни наводници ни смајлији. Но, то иде на душу овој невербалној комуникацији преко Нет-а...

Не бих ни реаговао да нисте употребили реч "херој", па макар и у изврнутом облику, што је тешко разумљиво, јер хероји не могу бити изразито зле особе. сложићете се.

Не мислим да се овде сада превише превдам, али моје гађење наспрам тог човека (и свима сличнима) ми је допуштало само онолико речи које сам употребио у мом коментару.

А што се тиче мог савета уредницима НСПМ, остаје у свом пуном облику (неироничном), до даљњег. Ионако се на панелима не добија битка, а сигурно не пуштањем коментара гладалаца у програм иако можда то некоме личи на уједињење испод једне идеје, али...

... него, реците ми ви, г. Предраже... којој политичкој опцији припада НСПМ (?), и где ту може да се учлани, допринесе, бори, дотира, пишу пароле, лепе плакати, држе ватрени говори... итд.?

Могу сваки дан да гледам ТВ-панеле, могу да пишем овде докле год имам струје, али су избори једини прави пресек ко је успешније рекламирао своју робу.

Поздрав!
Препоруке:
0
0
18 уторак, 27 октобар 2009 12:10
Кризимир Рецесионовић
Пише се Господ Бог, дакле великим почетним словима а не као што сте Ви написали.

Ако занемаримо да је, напокон, зарад Србије, Русија неспремна ушла у Први светски рат...


Када се говори о томе мора се имати у виду да одлуку о уласку Русије у Први светски рат није донео руски цар; уместо њега одлуку је донела Немачка, објавом рата 1. августа 1914. Често се заборавља да је Аустроугарска објавила рат Русији тек 6. августа, гоњена од Немачке. Неко је тим поводом лепо приметио да је Немачка потегла мач да заштити савезника кога нико није нападао, што је ствар који недвосмислено указује на то ко је одговоран за избијање рата. Уствари, ми никада са сигурношћу нећемо знати, како би Руси поступили, да их нису Немци ставили пред свршен чин. Али нас је цар спасао 1916. када је запретио Французима да ће изаћи из рата ако се српска војска не извуче на Крф.
Препоруке:
0
0
19 уторак, 27 октобар 2009 12:35
Божо Бјелак
Много коментара, осврта, много изјава, много еуфорије. Посјета није историјска из више разлога. Међутим, моју пажњу привлачи нешто друго, што, бојим се, НСПМ неће објавити. „Млађе генерације не би знале да ли је тог 20 октобра 1944. године српска престоница окупирана или ослобођена“. Е, ово је, господине Вукадиновићу, озбиљно историјско питање. Не желим да коментаришем, желим да изнесем чињенице. Јосипа Броза су пред зору (прије тога успавали су шефа обезбјеђења пуковника Балетића, који је стражарио у предњем дијелу пећине.) Енглези буквално отели из пећине на Вису и авионом одвезли у Москву. Са Стаљином је договорено да совјетска војска прође само преко Србије. Совјећани су „покупили“ бугарске фашистичке бригаде (које су четири године палиле и жариле по једном дијелу Србије, само покољ у Бојник селу остаће забиљежен у крвавим пировима Бугара), подвели су их под своју команду. Данас када Бугари славе дан ослобођења (лично сам био присутан 2005. и 2006.), на акдемијама у говорима, износе да су ослобађали Србију и прозивају имена својих хероја, погинулих Бугара, у ослобађању Београда.Зашто Броз и Черчил нису дозволили да Црвеноармејци прегазе Хрватску, Словенију, то зна свако мало дијете. Броз се, као србофобична личност, плашио једино четника. Да су Совјећани (Руси) прешли преко Хрватске, не би се након Другог светског рата одржала толика усташија. Затим је Броз измислио Сремски фронт. Покупио је сву српску младеж која је била антикомунистичка, али и антифашистичка, жртвово је да би српске породице, углавном богате и угледне, привукао на своју страну. Сремски фрон, стратешки, није имао никаквог смисла. Натјерати младе необучене Србе у равницу, на нишан Њемцима је велика срамота. Не минимизирам посјету, али ће од ње ускоро да боли глава, кога, видјећемо.
Препоруке:
0
0
20 уторак, 27 октобар 2009 12:41
Neću da budem Švabo!
Uopšte mi nije jasno zbog čega se niko nije setio da postavi par jednostavnih pitanja: zbog čega bismo mi bili deo EU? Kada su to Nemci postali naši prijatelji? Zbog čega bismo živeli u zajednici sa Nemcima, Austrijancima, Italijanima ili sa neopetenističkom Francuskom?

I kakve veze sa tim ima Rusija? Rusija je dobar, možda i najbolji prijatelj tog jednolikog društvanceta belih hrišćanskih naroda u koje bismo mi želeli da uđemo, a koje se zove E_v_r_o_p_a.

Da li je moguće da smo svi poverovali da postoji nekakva suštinska razlika između mračne, konzervativne, matore, rasističke, antisemitske, feudalne zajednice belih hrišćanskih naroda, dakle Evrope, i sa druge strane, mračne, konzervativne, matore, rasističke, antisemitske, feudalne Rusije?
Препоруке:
0
0
21 уторак, 27 октобар 2009 13:27
франчек
Родољубе, можда и ја схватам превише буквално па ми опрости, али што да се ико склања од простака, нек се склањају они, да имају образа и знају шта је срамота давно би то урадили и сами. Да, галамиће јер друго ни не знају, па шта. На ту галаму им се веровало деведесетих јер је власт сам била лажљива без краја па су заједно слудили народ да верује да им је спас да постану робље странаца и да рачун никад неће стићи.
А што се тиче "...учлани, допринесе, бори, дотира, ..." линк ти је на почетној страни. Нема чланске књижице, а шта ће ти - да је показујеш ко Радован? Пароле и остало? Ово је права политика, незахвалан посао, аплаузе не очекуј, пљување је вероватније, али је нешто што ти је верујем јасно да мора да се ради. Попричај мало са пријатељима, нема везе у којо су странци, не могу да верујем да многи до сад не сумњају у исправност пута "без алтернативе"
Препоруке:
0
0
22 уторак, 27 октобар 2009 13:37
Смиљански
Одличан текст,и да не будем претенциозан,свакодневно имам сличне дискусије.Ово је право стање ствари,а разлог томе је дугогодишња анти-руска(српска) кампања.
Препоруке:
0
0
23 уторак, 27 октобар 2009 13:48
PREDRAG
@Rodoljub
Hvala vam Rodoljube sto ste donekle imali potrebu da se bar ogradite od doticnog Ostojica i da iznesete svoj jasni stav o njemu.I mislim da upotrebili ste pravu rec GADJENJE za njega i njemu slicne.Tu rec GADJENJE i ja potpisujem.Sto se tice vase tvrdnje da heroji ne mogu biti izrazito zle osobe(tako bi trebalo da bude)vise nego dovoljno je da samo pogledamo oko sebe i vec je demantovana ta vasa tvrdnja.Na veliku zalost u drzavi kakva je nasa na celu koje je rezim ovakav kakav jeste to je vrlo moguce i vrlo jeste.Zao mi je sto vam to ne mogu malo podrobnije objasniti jer bi za primer toga morao navesti mnoge licnosti iz politicke nabedjene elite ukljucujuci i samog predsednika Tadica sto mi NSPM propustio ne bi.Nikad nije pa i sad nece(znam iz iskustva).Tako da se ovo na ovome i zavrsava-CUTANJE...I ponovo se ne saglasavam sa vama na savetu Vukadinovicu i Antonicu(ni za sada)da se dizu ruke od borbe protiv tih i takvih.Jer dozvolite mi da primetim ako oni dignu ruke Srbija ostaje u raljama istih tih za koje smo se slozili da nista drugo osim gadjenja ne bude u nama.U tom slucaju ako se ne cuje njihova misao gasi se i prestaje i poslednja nada da ce ovom ludilu jednom doci kraj.A kraj mora doci,jer sve ima svoj kraj pa i ovaj POLITICKI OPIJUM...Pre ili kasnije tamo neki zalutali drzavni velikodostojnici i pase tipa Sutanovca,Dinkica,onog nesretnog ministra zdravlja(ni ime necu da mu spomenem)...(Koliki bi spisak tu bio)Nece jos dugo zariti i paliti.E zato su nasusno potrebni Vukadinovic i Antonic da sav taj kalambur u vlasti i oko vlasti poklope sa svojim mislima.Oni sve vide i dokle god ukazivali budu na sav taj kalambur u vlasti ZA SRBIJU IMA NADE.I ja duboko verujem da MISAO VUKADINOVICA I ANTONICA PREZIVECE OVAJ POLITICKI BORDEL U SRBIJI.I sve bas tako kako oni i rade. Gospodski i bez podizanja tona,razlozno i pametno kako i dolikuje intelektualcima.Jer bitke koje su oni dobili vec su predodredile pobednika.
Препоруке:
0
0
24 уторак, 27 октобар 2009 14:25
Далибор
Господ Бог се пише великим словима :)
Препоруке:
0
0
25 уторак, 27 октобар 2009 14:36
Мирослав Ђукић
"Контрола штете" је заиста била на висини, али није успела да "покрије штету" у потпуности. Народ је успео да покаже своје одушевљење због посете Медведева, преко својих изабраних представника у Скупштини, својих владика и првобораца, а некима је успело да и изблиза виде медведева и кличу му "Русија-Србија". Није тако било увек уштогљено и службено. Сећам се када је својевремено М. Горбачов посетио Београд, ишао је слободно Кнез-Михајловом, народ га је поздравио са одушевљењем. Да је Медведеву пружена прилика да се обрати народу, показало би се да је његов и Путинов рејтинг међу Србима већи него већине српских главешина. Дакле, није само поређење са посетом Бајдена разлог за "контролу".
Препоруке:
0
0
26 уторак, 27 октобар 2009 14:57
Jasna Simonović
Rodoljub je lepo "boldirao" svoj zaključak, ali je interesantno da je "neboldirani" tekst privukao veću pažnju. Napisao je da su "избори једини прави пресек ко је успешније рекламирао своју робу"...
A to znači da ljudi koji se ispred nspm pojavjuju u javnosti treba da u rukama imaju "robu"...Da bi se imala roba, treba da se ima novac, a da bi se imao novac, treba da se ima biznis..i to legitimni...A onda je i država od dobrog "štofa"...
Препоруке:
0
0
27 уторак, 27 октобар 2009 15:25
PREDRAG
@Rodoljub
Malo ste me zatekli @Rodoljube sa pitanjem da vam odgovorim kojoj politickoj opciji pripada NSPM?Pokusacu da vam odgovorim za pocetak kratko i jasno.POLITICKA OPCIJA NSPM JE OPCIJA ZDRAVO MISLECIH LJUDI.Ljudi kojima je neprimereno da trguju sa MORALOM,CASCU,POSTENJEM,OBRAZOVANJEM,IDEJOM,PAMECU...Da
Sve sto postoji kao pozitivno u filozofiji,sociologiji,istoriji,psihologiji...moze se naci u radovima Vukadinovica i Antonica,naravno i mnogih drugih kojima je NSPM kuca.Posebno bih isto tako istakao i Andjelkovica.To je kuca onih kojima nije tesno u sopstvenoj kozi i kojima nije sladji zalogaj iz tudje ruke.To je kuca visoko moralnih i cestitih ljudi.Licno ja(verujte nisam usamljen)KUNEM SE I POTPISUJEM SVAKU REC,SVAKU MISAO IZ PERA VUKADINOVICA,ANTONICA,ANDJELKOVICA...Citajuci njih vise nego jasno je da na nasu veliku srecu nije proslo vreme pameti,da jos uvek nije doslo do sumraka ljudskog roda,da koliko god namerno kljukali nas instant vrednostima PRAVE VREDNOSTI OPSTAJU I OSTAJU.To je kao kad zivite zivot zbog koga se necete stideti ni pred sobom ni pred drugim ljudima jer je duboko u skladu moralnih principa.To je kao kad za nekog kazu da sopstveni zivot nije proziveo uzalud.To je jedina normalna i prava opcija u vremenu smeca,mesto gde nemate osecaj da ste u kontejneru...NSPM JEDNA ZA SVA VREMENA.I na kraju uz vas komentar da izbori pokazuju ko je najbolje reklamirao svoju robu dodacu jos i to da sve manje je onih kojima se uz svu reklamu moze prodati ROG ZA SVECU,kao da je isto tako sve manje i onih(uz svu nemastinu i muku)koji su spremni da kupuju na rasprodaji stvari od kojih nece imati nikakve koristi samo zato sto su na rasprodaji.A pogotovo je manje onih koji kupuju sa daljinskim u ruci i sedeci na divanu.Uvek je tu u pitanju neka obmana kad mnogo reklame ima...Iskreno,dobra roba uvek nadje kupca i bez reklame.Mozda nad tim treba da se zamislimo svi mi?Ili bar neki?NEKA SE ZAMISLE BAR ONI KOJI ZNAJU DA MISLE???
Препоруке:
0
0
28 уторак, 27 октобар 2009 20:33
PREDRAG
Naravno da je sve napisano od strane profesora Vukadinovica ziva istina.Naravno da je kao i uvek u svemu u pravu...Samo uzecu sebi za slobodu da progovorim o necemu sto ni veliki Vukadinovic a ni komentatori(pazljivo sam procitao sve komentare)ni jednom spomenuli nisu.Radi se o zahvalnosti predsednika Rusije srpskom narodu na postovanju i cuvanju spomenika oslobodiocima Beograda.Medvedev je bukvalno upotrebio rusku rec koja se odnosi na odrzavanje tih spomenika i to u smislu da nisu zarasli travom,da nisu osteceni,da imena i prezimena boraca nisu izbledela...I koliko god mi mislili da predsednik nije znao da pred njegovu posetu Beogradu ide GENERALNO SPREMANJE istih tih spomenika grdno se varamo i mi i Boris Tadic sa svojom ekipom.Da je znao i da zna u maniru ljubaznog gosta stavio nam je to do znanja.Samo pitanje je ko je se iz nase politicke vrhuske postideo? Ko je pocrveneo posle te recenice predsednika Rusije?Verovatno NIKO nije! A i sto?Zar bi nam prvi put bilo da pospremamo kucu samo zato sto gosti su na pragu?NI PRVI NI POSLEDNJI PUT NIJE, NITI CE BITI.A zacudjujuce da niko nije shvatio(za sada se cuti o tome)koliko nas je predsednik Medvedev suocio sa onim ko smo i sta smo?Iskreni da budemo ko je to iz nase politicke vrhuske(osim Dacica i njegovih)ikad to cenio i postovao Rusiju?Zar smo zaboravili svu pljuvacku od strane aktuelnog ministra Dinkica?Zar smo zaboravili da smo iz svojih skola izbacili ruski jezik?Mogao bih navoditi primere do sutra.Zato cu samo reci(niko nek se ne zacudi)RUSI SU ODAVNO PROCITALI OVU NASU REZIMSKU GARNITURU i nije poslo za rukom Borisu i njegovima da obmanu Rusiju.A sto se samog odnosa medju narodima tice jasno je da mi osecamo ruski narod kao bratski,ali isto to vazi i za ruse(to nema veze sa aktuelnim rezimom).I bas je bilo veliko zadovoljstvo slusati i videti predsednika Rusije u ovoj nasoj Srbiji u koju vec godinama cestit svet ne dolazi...Na veliku zalost sto je to tako...Koga da pitamo zasto je to tako?
Препоруке:
0
0
29 уторак, 27 октобар 2009 20:48
НаСтражи @ Predrag
Све што бих рекао, Ви сте већ рекли. Свака част. Поздрав!
Препоруке:
0
0
30 уторак, 27 октобар 2009 22:51
Родољуб
Ето, мислимо исто а свађамо се око тога. Жалосно, али то је тако "српски". Очигледно, није српски "ћутати", већ се "покрвити око заједничког циља"!

.....................

Хвала г.Стево, хвала гђо.Јасна. Схватили сте ме правилно, а сам сам себи крив што увек пишем дубоко иронично, па испада да сам кретен. Но, ту не могу да се мењам...

.....................

Свима осталима којима сам "сумЉив", да прекинем ја ово, или да започнем ново прегањање:

Мислим исто што и Ви, али не видим КО ће то да нас политички организује? Писање по сајту НСПМ и давање лове да он опстане је далеко од мог виђења политичког рада и БОРБЕ. То је теоретски и финансијски део, што јесте неопходно, али није довољно. Но, не птужујем НСПМ, он је такав какав је, један ФЕЊЕР око кога се окупљају и слепи миши и лептири и муве зунзаре! Ако ме разумете?

Не гађајте ме тако простачки партијским књижицама, нити линковима, Фрањчек... јер, нисам никада имао ниједну! Таман сам стизао до ње, када сам се волшебно освешћивао и одустајао! (Богу хвала!)

Свеједно, имам намеру да пре напуштања ове димензије стекнем барем једну, а било би ОДЛИЧНО да на њој пише... (зините да вам кажем!)

........................

Не идем ни на један други сајт. Неки су превише "православни", потребно је да се малтене, прекрстите када кликнете на линк, као да улазите у Цркву... неки су већи нацисти од оног одбеглог "Фирера", а некима је очигледно тешко да смисле шта хоће од себе...

Овде на НСПМ је "моја мера": грађански национализам, неагресиван, али... врло одлучан и сјајно интелектуално поткован!

Па, цео ЛДП нема интелектуалаца колико се овде дневно скупи само да попије кафу и прокоментарише нечији текст! Зашто је онда тај ЛДП ВЛАСТ, а нико од нас није, нити се наслућује да има претензија?

Толико од мене (до даљњег), поштована господо! Извините ако смо се погрешно разумели.

Поздрав!
Препоруке:
0
0
31 уторак, 27 октобар 2009 22:56
Стева Надрљански
Naravno da je sve napisano od strane profesora Vukadinovica ziva istina.Naravno da je kao i uvek u svemu u pravu... veliki Vukadinovic


Г. Предраже, добро сте ово елаборирали, али не верујем - без увреде - да г. Вукадиновићу баш прија оволико ваше... хм, дивљење. Мени се заиста допада већина оног што напише, али ипак мислим да га не бисмо требали стављати на искушење да почне о себи мислити као о неком пророку: он пророкује, а ми хорски одобравамо, тј. дивимо се. Знам да је довољно матор да се не упеца на то, али опет ко зна: жив је човек, од крви и меса... Можда га не треба хвалити баш у лице, боље да га хвалимо некако иза леђа, да се не погорди и да не почне, као што се то многима десило, свашта о себи да замишља, а онда је готово... Човек је кварљива роба.
А мислим да је њему довољно за сада и то што види да његов глас наилази на добар одјек и да један добар део поштеног света поштује оно што он говори, јер може лакше да артикулише своје мишљење, што није баш сваком дато. А то се види и по томе што је од њега којекакав башибозук направио крвног непријатеља.
Надам се да се не љутите.
Препоруке:
0
0
32 среда, 28 октобар 2009 00:21
Биљана
Konstantin P и Љубиша Спасојевић - хвала на лепим речима о мом коментару. Ја нећу престати да се борим за Србију која је самостална, своја и успешна.
Препоруке:
0
0
33 среда, 28 октобар 2009 14:32
u milosti cenzora
niko nije komentarisao ilustraciju u politici uz DjV tekst?
za one koji nisu videli- seseljev lik uz krilaticu "karlovac,virovitica,vladivostok"
Препоруке:
0
0
34 среда, 28 октобар 2009 17:24
Rikard Baric
Tačno je da se pravopisno piše "Gospod Bog", ali je jos tačnije da se moli gospodu bogu koji nije objekt stvarnosti. Vukadinović ima pravo.
Препоруке:
0
0
35 среда, 28 октобар 2009 20:45
PREDRAG
@Steva Nadrljanski
Postovani,hvala sto vam se dopada vecina od onog sto napisem(ono sto mi NSPM propusti)ali sam vise nego siguran da bi vam se dopalo i ono sto mi nikad NSPM nije objavio.Ponekad se i sam pitam zasto moji komentari nisu bas u milosti NSPM-a i cini mi se da ste mi upravo vi pomogli da to shvatim.Na tome hvala vam ogromno.Samo zasto mi zamerate ako istinski postujem ono sto profesor Vukadinovic govori i pise? Po meni nije preterivanje,hvaljenje,dodvoravanje...Vukadinovica ne poznajem licno ali godinama pomno pratim njegovu pojavu na politickoj sceni Srbije i postenja radi mora se reci ono sto jeste.A jeste da je najbolji(da nam je takvih vise)u onome sto radi.Prava misao dovedena do savrsenstva,misao koja nikad nece biti izbrisana,misao koja se temelji na nauci a ne kojekakve govorancije.Covek VELIKE MISLI BIO I OSTAO.Samo u drustvu u kome vazi pravilo DA DVA LOSA UBISE MILOSA,drustvu u kome je ustolicen princip negativne selekcije pocinje da se namece pravilo da se Vukadinovic NE DAJ BOZE HVALI.A ko namece to pravilo?To vec oni o kojima ste vi napisali.Ne boje se oni ni mene ni vas ni mnogih drugih oni SE BOJE VUKADINOVICA.Pa zar nije vise nego ocigledno koga sve dovode u razno razne politicke emisije a Vukadinovica nigde...Da li je to neko ogranicio po minimumu prisustvo Vukadinovica na televiziji?Ko se to boji onog sto on ima da kaze?Moj problem je sto u svim svojim komentarima stvari nazivam pravim imenom i zato sam pod makazama NSPM-a...Samo crno je crno a belo je belo i na drugo ne pristajem...A verujem da i vi ste takvi@Steva Nadrljanski i drago mi je zbog toga.S postovanjem Stevo(ako je to vase ime).
Препоруке:
0
0
36 среда, 28 октобар 2009 21:09
PREDRAG
@NaStrazi
Hvala na vasem komentaru.Za onoga koji pise(bar se trudi)komentare na sajtu NSPM-a nema veceg priznanja od reci koje ste vi napisali i uputili ih meni.To samo znaci da ni jedna rec koju sam napisao nije otisla uzaludno vec je nasla odjeka u drugom coveku.Po meni to je i svrha pisanja komentara,tek da se proverimo kako razmisljamo i da li su te nase misli zdrave i prihvatljive i od drugih.Jos jednom ogromno vam hvala na razumevanju.
Препоруке:
0
0
37 четвртак, 29 октобар 2009 04:08
Ђорђе Вукадиновић
Само једна, не нарочито битна напомена о ствари која је, рекао бих, непотребно привукла, односно одвукла пажњу неких коментатора. Господа "Далибор" и "Станоје" су, наравно, сасвим у праву када је реч о исправном писању израза "Господ Бог". И вероватно би било боље, тј. било мање неспоразума да сам написао тако. Али је господин Барић, заправо, одлично погодио моју основну намеру, која понекад зна да иде и контра - уосталом, врло релативних и код нас врло често промењивих - лекторских конвенција. Ја, наиме, у овом тексту уопште нисам имао на уму конкретног, живог, хришћанског "Господа Бога", чије би ми зазивање у датом контексту звучало помало неприлилично и бласфемично, него сам само колоквијално употребио ту препознатљиву фразу, којом, понављам, нисам реферирао ни на коју одређену личност, а поготово не на свог "Господа Бога" (Христа), него сам само, помало иронично, алудирао на неку свемоћну (над)земаљску силу ("ни Руси, ни Американци, ни господ бог"). Толико о томе. Иако ми је, морам признати, помало необично, да не кажем, и мало "секантски", да поводом овог текста и свих питања која се у вези са њим могу поставити уопште водим(о)ову граматичко-теолошку расправу. С поштовањем, Ђ.В.
Препоруке:
0
0
38 четвртак, 29 октобар 2009 18:16
Jasna Simonović
Đorđe Vukadinović...lepo i potrebno objašnjenje...iako mi je bilo jasno i pre da niste imali nameru da vređate Živog Boga...(verujem da i vi smatrate da je svakodnevno "kolokvijalno korišćenje" u srpskom jeziku otišlo do dna i dalje....naravno to se odnosi na negativne izreke što u ovom tekstu nije slučaj, ali može biti predmet nečijeg interesovanja)...

Eto, koliko znači kada autor "dobjasni" čitaocima...

A onda i mi komentatori nešto naučimo, npr. da "sekantski" stil nije uvek nužno negativan...

sve najbolje
Препоруке:
0
0
39 субота, 31 октобар 2009 00:33
Teofilo Stivenson
Srbi su poslednji odustali od kvazi-komunizma i Jugoslavije, a izgleda da ce poslednji prihvatiti realnost i odbaciti Eutopiju. Nije u pitanju samo peta kolona, brojna, organizovana i histericna, koja je uzurpirala vlast, ekonomiju, silu i medije u nasoj zemlji, vec i letargicna, i moram da kazem otupljena i medijski zatupljena masa koja je mogla da izadje na ulice i pozdravi retkog gosta i prijatelja iz inostranstva, koja moze da zahteva postenije i pristojnije politicare, i koja, ima pravo i moze (ali, zasto nece?!) da prozbori i tu proskribovanu recenicu: Hocemo slobodu.

Srpsko gostoprimstvo, bestidno evocirano u danima zvizdanja francuskoj himnji i pogibije gostujuceg navijaca, sada se pretvorilo u kic paradu i PR marifetluke demokratske stranke. U isto vreme teror manjine se priblizava tacki kada ce se nekome suditi i za primisao da pridje Novom Pazaru, da objavi nesto u novinama ili na Internetu, ili da na dukserici nosi reci iz pesme cije stihove niko pouzdano ne moze da citira (zato su sumnjivi).

Srbija je najneslobodnija zemlja u Evropi. Pokazna vezba Zapada, whipping boy i negativac, americki success story u vremenu totalnog poloma imperije i reorganizacije sveta. Pored ovakve vlasti, g. Vikadinovicu, spasce nas mozda samo nas ruralni izolacionizam, neznanje i primitivizam, ali ne ono o cemu Vi i g. Antonic mastate - jacanje institucija, sloboda govora i izrazavanja, politicko organizovanje i odlucivanje. da li to znaci da je kod nas, ali i u Istocnoj Evropi, kao i na Bliskom Istoku, 'demokratski projekat' u svojoj sadasnjoj formi propao? Verovatno - da. I verovatno - ne, zauvek. Mozda valja pokusati i nesto drugo? A mozda treba sacekati pa probati drugaciji model demokratije, kada se iz ovog izbavimo?

Hvala zbog pojasnjenja dobronamerne 'religiozne' reference'. U Vase dobre namere niko ne sumnja.
Препоруке:
0
0
40 субота, 31 октобар 2009 12:28
Јасна Симоновић
Teofilo Stivenson ...
"Србија је најнеслободнија земља у Европи"...Тачно..Она није слободна, јер је сама себи на главу ставила "правни и економски" крчаг Југославије, а рука јој није довољно дуга да из крчага извади здраву воду, глава недовољно паметна да крчаг спусти и одлије муљ, очи недовољно бистре да види знаке за Прави пут...Али зато Србија земља може да чује себе, а то што се чује ви сте много боље описали него ја, па да не понављам...хвала
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер