субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Нисам ослободио Фљору Бровину и знам шта пише у Мирослављевом Јеванђељу – али не знам да ли за Вучића још важи Устав Србије и Резолуција 1244, као ни о чему се, заправо, у скупштини гласало

Kоментари (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 30 мај 2019 08:48
budjavi
Djordje, svaka Vam cast !
Препоруке:
138
7
2 четвртак, 30 мај 2019 08:50
Uzrok i posledice
Pokazatelj situacije u vezi slobode govora opozicije i vlasti u Skupstinije uključen mikrofon predsednika i isključen g.Vukadinovic.
Препоруке:
113
1
3 четвртак, 30 мај 2019 08:54
Nista ne razumem
Profesor Vukadinovic je odrzao javni cas funkcionalno nepismenom primitivcu Mucicu. Mucic pokusava da zbija sale, kako bi motivisao njegovu bandu iz Skupstine ili drugi polusvet. Medjutim njegove navodne "sale" a ni nesrpski jezik izrazavanja niko ne razume, sve sto kaze je nedoreceno, osim sto se pravio ozbiljan i premestao djozluke sa laznom dioptrijom po nosu uz neodredjeni pogled u daljinu? Te fore ima kada god ne zna sta ce da slaze sledece. Pogled u daljinu, levo, desno i guranje naocara po nosu. Valjda gleda sve do Londona, do "skole" u kojoj je prosao osnovnu obuku? Podrska hrabrom profesoru Vukadinovicu, on je penicilin za Mucica, izgazio ga je u Skupstini kao mace muskatle !!!
Препоруке:
135
1
4 четвртак, 30 мај 2019 09:01
хух
Ето није Вучић толико страшан као што га се плаше становници са "смањеним примањима" па у страху да не смањује још гласају за њега.

САм Вукадиновић је издржао сву канонаду напада коју је Вучић спремио за целу опозицију.

И док је Вучић говорио несувисло, лудачки, полуистинама лажима,

није одговорио ни на једно кључно питања посланика Вукадиновића.

Да се вратимо на Вучићеве "тајне партије шаха и потезе"

Вучић је изабран да "спасе косово" од "издајника" Тадића

Вучићев једини "потез" је да се Косово и Метохија врати у институције Србије и а војска и полиција гарантују суверенитет и људска права као и свим становницима Србије.
Препоруке:
85
1
5 четвртак, 30 мај 2019 09:07
Велизар
Одлично речено Ђорђе. Вучић је болан зато и вуче болне потезе. Његов ум измишља свакакве глупости да би оправдао издају Србије. Предаја Косова је умоболна. Ум(о)Болан је у скупштини изјавио да КиМ нису део Србије да би Шиптари само након 24 часа потврдили те Вучићеве речи упадом на север Косова. Он је крвник српског народа гори од Тачија и Харадинаја јер омогућава уништење Срба на Косову (и шире) као председник Србије са умишљајем.
Препоруке:
103
2
6 четвртак, 30 мај 2019 09:08
Ršum
Nema nama spasa... Vuciceva govorancija je uvod u metastazu teritorijalne i svake druge propasti Srbije...
Препоруке:
78
3
7 четвртак, 30 мај 2019 09:17
da ...
Odlicno sto je g. Vukadinovic imao konferenciju za stampu i tu objasnio svoje pozicije u odnosu na drski i bahati nacin kojim je predsednik Vucic odgovarao na pitanja.
Ali nije to nista slucajno..Mi mozemo da nagadjamo oko toga kako su NIkolic i Vucic uopste dosli na vlast 2012 u smislu ciji sve interesi su ih ustolicili ..
znaci potrebna nam je hronologija tih dogadjaja da bi pojasnili kakvu ulogu igraju pojedine zemlje EU u postavljanju vlasti u Srbiji i kojim mehanizmima se to radi.
Vucic se ponasa onako kako se ponasa..mahinacijama i uz pomoc interesnih grupa i kriminlanih grupa prigrabio je vlast u Srbiji..EU na sve to do danas gleda prihvatljivo..sve samo da im se potpise "sveobuhvatni" ..Zasto im je to KIM toliko vazno.Pa cak i da Beograd pristane (a ne sme ..) KIM ne moze da se odrzi kao nezavistan, on je propali zapadni projekat.
Ponovnim pogledom na izbore 2016e, kojim je navodno g. Scott ugurao dss/dveri u Skupstinu. Vucic je hteo da crkne ali ne zbog Scotta..
Препоруке:
65
1
8 четвртак, 30 мај 2019 09:21
@@
Ето ти Обилића, гњидо.
Препоруке:
76
0
9 четвртак, 30 мај 2019 09:22
da ...nastavak
Vucic je hteo da crkne jer kradja glasova od dss/dveri nije bila dovoljno velika.
Moramo se ozbiljno zapiati kakvu je ulogu cesid igrao u svim izborima jer mislim
da je cesid jedna od kljucnih karika izborne kradje. A sponzori su strane ambasade i nvo. Verujem da postoji jedna masa od priblizno oko 500 hiljada glasova kojima je moguce manipulisati u izbornom procesu. Dalje sumnjam da je Vucic dobio 1,8 miliona, mislim da je realnije da je samo oko 1,2 miliona glasalo; Ko zna kako su prepravljani spiskovi. Kad kaze "vasi" misli verovatno na dss koji je kasnije napao preko sluzbi i nastojao da rasturi stanku da "nikad vise ne udje u skupstinu.."
pa sta rade sluzbe koje sluze vucicu nego prepraspodeljuju i otvaraju i zatvaraju stranke. Radikalski mracnjaci i njihovi pomagaci. Ovo je veliki problem jer su gradjani Srbije taoci EU uticaja citaj Nemacke, Austrije, Britanije, jednim delom SAD..
koji nam postavljaju krajnje destruktivne vlasti. Dugo cemo se mi boriti za nasu slobodu.
Препоруке:
77
1
10 четвртак, 30 мај 2019 09:42
Hепоробљени Србин
Не поштује драмосер ни Устав Србије, ни Резолуцију 1244, што га "квалификује" за моментално хапшење! Захваљујући јаудима од тзв. "судија", који "уживају" у заветрини драмосерове задњице и "глуме" "судије", драмосер се слободно шета и манијачки силује здрав разум! А ретардиране гегуле му на то још и аплаудирају.
Препоруке:
84
0
11 четвртак, 30 мај 2019 10:17
Управо тако
Александар Вучић воли да шаље различите поруке. Он често наступа ратоборно, борбено „патриотски“, гласно, често и неумесно и претећи, са једне стране. А са друге стране, одмах после и одмах након тих порука, заправо, чини ствари које су овом не само директно супротне, него су, заправо, директно капитулантске, неуставне, незаконите и морам да кажем – велеиздајничке!
Препоруке:
58
1
12 четвртак, 30 мај 2019 10:22
синиша
Колико се ја разумем и у оно што се тражи и о оно о чему се говори ето шта је у питању.
Вучић добија редовно чврге у главу, и понеки шамар што од Тачија и Харадинаја што од Грасија и осталих из " међународних чиниоца".

И човеку је досадило. Зар вама не би. Стално вам лупају чврге и шамаре.

Сад би он хтео да те чвге и шамаре не лупају њему него нама.

Са своје стране ја то не могу да прихватим. Не могу да прихватим чврге које њему следују и које он редовно добија.

НЕКАКО СЕ НАМЕШТА И ЗА ЧВРГЕ И ЗА ШАМАРЕ КОЈЕ МУ ЛУПАЈУ ТАЧИ И ХАРАДИНАЈ.
Препоруке:
44
0
13 четвртак, 30 мај 2019 10:29
три_корне_пенал
Све сатрапе који су гласали за ово и све оне раније који су подржали Бриселски споразум...све посланике побројати именом и презименом и направити списак и објавити га.

Против сам спискова, против сам етикетирања људи, али по овоме се гледа ко је климоглавац, а ко има интегритет. У личном животу радите шта хоћете, али да правите циркус са општим добром, то неће моћи.

Данас се сви сећају само Милошевића, Ђинђића, Коштунице, а врхушке испод њих која је само аплаудирала и скидала кајмак нико се не сећа.

То је за њих био бизнис. Профитирало је много људи којих се нико не сећа, а њихове су одлуке исто важне и погрешне као и председника.
Препоруке:
64
2
14 четвртак, 30 мај 2019 10:38
неко
Претпостављам , да се већина( бар посетилаца НСПМ)слаже са оценом да је седница била само једна у низу ПРЕДСТАВА. Али, никако да "протумачимо" улогу Русије у тим ПРЕДСТАВАМА. И претпостављам, да само идиоти могу да помисле, како Русија( руска власт) "нема појма" шта се дешава у Србији. А, кад је већ ПРЕДСТАВА, ајде да, зарад потомства у Србији, неко "изађе" са тумачењем свега што се дешава на политичкој сцени у Србији, али без "задршке". Опште је познато, да у геополитичким приликама, главну реч о подели (планетарној, не регионалним, у које спада и Србија) воде најјачи. Могуће је да се око поделе Србије још нису договорили, те отуда ово "мрцварење". А, ПРЕДТАВА је режирана од стране свих који би да се "овајде" од и у Србији. Није баш све тако просто, али је бар лако "погодити" , да се ниједна власт у Србији, ево већ 100 година( а, можда и дуже) ништа не пита, већ спроводи у дело оно што "главни" хоће, како би нешто ушићарили. Па и Русија !
Препоруке:
41
5
15 четвртак, 30 мај 2019 10:38
Dragan
Analize stanja su ekstra, ogoljeni su izdaja i pljačka.

Ali...šta nam vredi kad policiju, sudstvo, medije, banke, budžet drže isti ti koji pljačkaju i izdaju. Svi alati su u njihovim rukama.

Kako se izboriti za normalan sistem i život?
Препоруке:
48
1
16 четвртак, 30 мај 2019 10:48
Aleksandar Mihailović
Čitavo skupštinsko zasedanje i ono što se događalo u raznim studijima gde su bili gosti iz režima ili po njihovoj preporuci "analitičari" i "komentatori" bilo je namenjeno ubeđivanju naroda da je kapitulacija nešto OK i kompromis, da je pretvaranje sopstvenog naroda u nacionalnu manjinu na sopstvenoj teritoriji nešto normalno, uz garancije da će imati rezervate, a da je davanje države teroristima i zločincima samo najobičnije "razgraničenje", naravno, sa sopstvenom pameću. Implementacija Borkovih parafa i potpisivanje Briselskog sporazuma bez ikakve garaancije i zahteva da se to stvarno i uradi, davanje ustupaka a 7g ne proglašavanje svega potpisanog ništavim jer se jedna potpisnica ne drži svojih obaveza, je samo pokazatelj amaterizma, neznanja i narcisoidne sujete u vođenju/vodanju države stazama i bogazama Domanovićevih junaka. Tek da je svakom jasno, čeka ga prokletstvo ko pljune na pretke, istoriju, rezultate Balkanskih i oba svetska rata, ko rasturi Srbiju i njenu budućnost.
Препоруке:
55
1
17 четвртак, 30 мај 2019 11:04
!!!
Čestiti gospodin Vukadinović je po kozna koji put raskrinkao šiptarskog lobistu Velikog Lažova i veleizdajnika, dramosera Aleksandra Vuqija!

Aleksandar Vučić je najveći veleizdajnik i šiptarski lobista svih vremena, i to nam je predsednik, nazovi države!!!
Препоруке:
71
1
18 четвртак, 30 мај 2019 11:35
Све рационално и добро примећено уз малу примедбу да Кумановски споразум није ни у каквој вези са бриселском издајом јер је само технички споразум у вези са резолуцијом 1244.
Главно и суштинско питање остаје не да ли се Вучић бави издајом јер је то очигледно већ шта ће преостала опозиција урадити у вези тога?
Бојим се да неки у опозицији само чекају да Вучић одради издају да би се наставило са евроинтеграцијама наравно по њиховом и са њима у главној улози што је комплетна заблуда и чак идиотлук. Вучић ће издајом Косова, ако му прође поред цркве и народа, само цементирати своју власт јер са опозицијом ала Шутановац може да мете под.
Препоруке:
47
3
19 четвртак, 30 мај 2019 11:44
Deda Mile ima farmu
Navijam za Đorđa ali... Uvek to famozno "ali"! Glavno pitanje i suština svega je: Koliko je ljudi u Srbiji čulo i videlo Đorđevu konferenciju za štampu? Značajno manje nego što je gledalo prenos zasedanja, i to 3 dana kasnije kada su događaji na severu KiM i izveštaj EK glavne teme! Dalje, tačno je da je Đorđe uspeo da pred širim auditorijumom, postavi neka nezgodna pitanja i iznese neke konstatacije, ali (opet ono famozno) AV je u svom monologu,neodgovarajući na pitanja i baratajući neistinama na koje (ovo je suština) Đorđe nije imao pravo na repliku, uspeo da obesmisli i otupi oštricu pitanja! Razumem i stav da se u etar kaže i iznese drugačije mišljenje, ali AV je postavio takav sistem kojim će sve to obesmisliti i marginalizovati a pri tome imati i upora da kaže: Eto, omogućio sam da se kaže, da se čak i glasa protiv!
I dalje mislim da je prisustvo na sednici bila pogrešna odluka.
Препоруке:
41
6
20 четвртак, 30 мај 2019 11:57
пензионер Цвико
Kад се не поштује Устав Србије, потпуно занемарује резолуција 1244, не износи платформа пред народ а од њега се тражи да "прогута жабу", кад се у име демократије не допушта одговор народног посланика председнику, кад се на овако важном месту износе лажи, кад се мирно седи у скупштини док Албанци бију Србе и истовремено заклиње се у скупштини како бране Србе на Косову и Метохији, кад председник преноси новинарске извештаје, чека реакција великих, онда ту нема државе. Све су исто то могли да одраде у некој кафани. Нема разлике. На једном нашем порталу прочитао сам јасну вест, изјаву Косачова да ће се Русија умешати ако влада Србије позове. Ово је вест за наивне јер је нисам нашао у руским медијима. Али добро ако је и тако. Само да Русија прихвати замену, па да порука гласи: ако НАРОД У СРБИЈИ без обзира на реаговање званичне власти, затражи руско деловање, Русија ће се одазвати". Друге нам нема.
Препоруке:
37
2
21 четвртак, 30 мај 2019 12:09
Рокенролер
Аргументовано и надахнуто збори Ђорђе.
Дабоме, као широко постављени интелектуалац хоће и да одужи. Проблем је само у томе што особа којој одговара једноставно не може да разуме језик аргумената, доказа, пристојности, ИСТИНЕ.
Из конфорне зоне превртљивости, опсенарства, манипулативности, Вучић је неповратно прешао у стање патолошког лажова, увек спремног на агресивно изговарање свакојаких бесмислица што је пред "широким аудиторијумом", дипломатским кором и Радојичићем пуним балконом, још једном исказао.
Где ће крај? Бог зна. Тоталитарног лажова морамо нерестано разобличавати. Честитке Ђорђу. Нема предаје.
Препоруке:
50
0
22 четвртак, 30 мај 2019 12:54
ћутање је одговор
Да видимо како ће одговорити на јасну,отворену и недвосмислену понуду Косачова(Русије).
Као вама,нама?
Или ће ћутати.
Препоруке:
30
1
23 четвртак, 30 мај 2019 13:53
Oposum
Eh da, gospodine Vukadinoviću u pravu ste. Taj Vučić se sramotno odrekao Ustava Srbije i gazi ga brutalno svakoga dana i biće kad tad nadam se priveden pred pravosudne organe ove zemlje i snosiće konsekvence zbog tog veleizdajničkog čina. Osim toga Vučić naravno brutalno gazi i sva važeća međunarodna dokumenta, među kojima je i za nas najvažniji dokument po pitanju Kosmeta naravno Rezolucija SB UN 1244 i tim gaženjem nam nanosi strahovito velike štete. Ali šta vredi ajde kako gospodine Vukadinoviću to objasniti ovom zaista NEODGOVORNOM narodu koji TRPI ova Vučićeva poniženja i gleda svojim očima nestanak svoje države i NIŠTA ne preduzima! Što se tiče Skupštine i o čemu se to glasalo u njoj ovih dana, pa to je enigma i za samog Vučića naravno, drugim rečima glasalo se ni za šta, usvojen je Vučićev "izveštaj" za Kosmet koji ne vredi ništa, koji Srbiju dodatno baca na kolena jer nema nikakvu pravnu težinu, plus sadržaj teksta u njemu je grozan, nejasan i užasno loš za srpske interese!
Препоруке:
29
0
24 четвртак, 30 мај 2019 13:57
!!!
@ћутање је одговор

Kako li će veleizdajnik odgovoriti je zaista velika dilema. Pa kako, nikako, prvo mora po mišljenje u neku zapadnu ambasadu.Pa kad se uzmu u obzir šiptarski interesi, smisliće mu nešto okruglo pa na ćoše da kaže Rusima.Onda tabloidi paljba kako smo najjači,a narodu zadruga i rijaliti...I tako do priznanje države šiptarima... Kako drugačije!?Zar očekujete drugačije?!
Препоруке:
33
0
25 четвртак, 30 мај 2019 14:27
Мики
КОСОВО НИЈЕ ИЗГУБЉЕНО ЗА СРБИЈУ, већ је отето и окупирано од Запада и Албанаца
Косово није изгубљено, као кључ од стана, фудбалска лопта или мобилни телефон. Немогуће је баш загубити Грачаницу, Пећку патријаршију, Дечане… Косово је отето и окупирано.
Рат за Косово завршен је Кумановским споразумом и Резолуцијом 1244 Уједињених нација, по којима је Србија целовита држава,а Косово и Метохија су њена јужна покрајина.
Кључна битка за статус Косова водила се у Савету безбедности УН 2007.год. када је, после неуспешних преговора Срба и Албанаца, фински дипломата Марти Ахтисари предложио свој план који је у себи отварао формалну могућност да Косово у перспективни постане независно.
Али, после вета Руске Федерације, Србија је у Уједињеним нацијама однела дипломатску победу и формално сахранила Ахтисаријеву подвалу.
И актуелни Бриселски споразум, као и дијалог унутар ЕУ, формално су статусно неутрални и не прејудицирају никакав будући статус Косова и Метохије. Ништа ни ту није — изгубљено.
Препоруке:
40
0
26 четвртак, 30 мај 2019 15:38
bog dano vic
svaka Vam čast Gospodine Vukadinoviću kad imate snage da se nosite sa ssEssELJEVSKIM TALOGOM...
Препоруке:
34
14
27 четвртак, 30 мај 2019 16:10
Господине професоре...
... ниско вам се поклањам.

Мислио сам да таквих величина, као што сте ви, више нема у српском народу.

Пронађите, молим вас, и охрабрите још наших људи као што сте ви.
Препоруке:
30
2
28 четвртак, 30 мај 2019 17:06
Часлављов
Поштовани Ђорђе, ја за вас имам само велико поштовање и одобравање, и велику захвалност за ваше вредно, мудро и храбро ношење бремена скупштинске опозиције.

И немојте замерити ове моје добронамерне речи: Ђорђе, али прошло је време за памет и учтивост. Политика је постала позориште, фарса, ријалити, и тако је требало ту скупштинску седницу и режирати. Том јадном председнику још јадније Србије требало је на седници рећи да је лажов, да је глуп, да је слабић и кукавица. Требало му је рећи да нема мозга, да нема срца и да нема м.да. Баш тако је требало рећи, да се све лепо чује и види на телевизији. И знам ја да ви, Ђорђе, нисте никакав циркузант, и да то ви нисте могли. Али мислим да је прилику требало искористити.
Препоруке:
28
2
29 четвртак, 30 мај 2019 17:44
Боња
Г-дин Вукадиновић је, као и увек, сасвим у праву, али је неко поставио кључно питање: "Колико је људи видело и чуло ову конференцију за штампу?!" Мислим да је грешка што опозиционе странке нису учествовале у "расправи" о КиМ. То је била прилика да се нешто јавно каже, а да је било опструкције - видело би се и чуло. Ја сам ту седницу пратила само први дан, нисам стигла да слушам од почетка.Не/срећом па је овај гудио пар сати. А то је негде и поента - да се и они заинетресовани за целу причу максимално измрцваре. Оно што ми је било интересантно јесте Вучићева реакција на Шешељеве "добронамерне" савете. Само што није заплакао. Ок, сигурно има ту његове одличне глуме, али су му требале 2-3 "оде" да се опорави и поново буде препознатљиви диктатор. "Опозиција" је, случајно или намерно, почела да пева Вучићеву песму о друштву и економији, без КиМ. Колико нам је свима стало до Космета, а дође до потписивања неког "споразума", може да се покаже само на један и једини начин:
Препоруке:
11
6
30 четвртак, 30 мај 2019 17:50
Боња
масовним демонстрацијама! Ономе коме је стварно стало - изаћи ће, мирно, на улицу! То је једино што може, што би требало, да нас сабере и окупи! Против непотизма, партократије, медијског мрака, лажи и спиновања, пљувања, клеветања, ниподаштавања, ок - не мора и не може свако, али за КиМ не сме бити изговора!
Препоруке:
23
0
31 четвртак, 30 мај 2019 19:44
Турас
Ђорђе Вукадиновић .
Добро је што Србија још увек има овакве појединце као што је Вукадиновић . Ако не могу данас да значајно учине промене у србској политици , могу бар да нас врате - поред оволиких лажи владе - у стварност . Да одрже континуитет вере у истинитост ситуације у којој се Србија налази . Мора се признати господо , да је то свесна жртва нашег Вукадиновића .
Препоруке:
18
1
32 четвртак, 30 мај 2019 19:54
bog dano vic
ssEssELJEVSKI TALOG užasavate argumentima, poštenjem i doslednošću, osobinama koje oni nemaju a tako bi želeli da ih imaju. Nikad taj tupan ne bi završio pravni fakultet da mu to nije sredio VEVIKI DEBEVI VADIKAV. Eto alapača sa diplomom postade predsednik narodu koji ga takvog i zaslužuje mirili se mi sa tim ili ne...
Препоруке:
16
6
33 четвртак, 30 мај 2019 20:40
Bolje jez u skupstini (samo ovaj put)
nego puz golac na Bgd betonu
Dobro je da je i takva vlast ocajna, losa, sazvala tu sednicu da pokazu jos jednom, ko zna da gleda, na sta lice. Vredelo je da opozicija NE dodje, ali i oni koji su stariji ili nisu Savez,da su dosli,da budu svesno udarani kao sto se i desilo, vredjani. Ali ko mora da ima posla sa takvim minotaurima koji su vlast ili lazna opozicija, mora biti spreman da isturi i svoje bodlje, i to one koje bodu najteze i najvise, kao jez ali skupstinski jez; stoga dobro je sto je Vukadinovic izasao jer kako bi znali da na putu od R 1244 do Briselskih sporazuma vlada prava zbrka alavih vlasti kojima je KIM bio balast, ili su koristili KIM da se obogate; a da drugi iz milosrdja pomazu narod na KIM. Solidan hladan tus A.V. je doziveo samo sedmicu pre, pa sta da radimo. Nije lako, hoces funkciju, a nisi u stanju da je vrsis, a radikalski lazes decenijama. Nema druge nego da se radikali novi i stari pobede. Nemam ni najmanje sumnje da ce se to desiti. Sigurno !
Препоруке:
15
1
34 четвртак, 30 мај 2019 22:18
Bezdan
Ma g.Vukadinović još oštrije podvucite i rsazobličite sve perfidnosti ovih koji rade za šiptarski režim Odlična analiza zasnovana na činjenicama, a kod njih toga nema
Препоруке:
15
0
35 четвртак, 30 мај 2019 22:30
телетабис
После гласања написао сам коментар и замолио оне који се разумеју, јер ја мало теже схватам, да ми објасне шта се гласало у Скупштини?

Сад ми је лакше, нисам једини који не схвата игроказ у Скупштини.

ПС. нико ми није одговорио на питање, и то је потврда да и остатак коментатора нема појма шта се гласало.
Препоруке:
15
0
36 четвртак, 30 мај 2019 22:43
Браво Ђорђе !!!
.
БРАВО ЂОРЂЕ!!!

НА ОВАЈ И ОВАКАВ ТЕКСТ СНС “КАДРОВИ” НЕМАЈУ ОДГОВОРЕ.
ЗАТО ЛАЖУ, увек лажу што доказује да никда нису у праву.
МУЉАТОРИ И ЛАЖОВИ СУ ОНИ,
БЕСТИДНИЦИ. ДОЧЕПАЛИ СЕ НАРОДНОГ НОВЦА ПА ПРАВЕ ОРГИЈЕ НА СВАКОМ МЕСТУ....
Препоруке:
20
1
37 четвртак, 30 мај 2019 23:11
Звонимир Бгд
Шта је био проблем да и ми изађемо са својом платформом?

ЕУ, господине Вукадиновићу. ЕУ! Знате и сами као доследан евроскептик, што изузетно ценим код вас.
То погубно "безалтернативно" усмерење српске политике ка чланству Србије у ЕУ! Ето, то је проблем над проблемима, из којег проистичу скоро сви други проблеми и Србије и жалосне политичке сцене коју гледамо.
Утемељено петооктобарском катастрофом и непромењено до данас кроз све различите персоналне гарнитуре власти кроз које смо прошли и које се по том питању нису разликовале. Данас се то погубно усмерење наставља. Све брже. И све погубније...
Препоруке:
15
1
38 четвртак, 30 мај 2019 23:50
Саучесник
Госн. Вукадиновић, у првом делу свога коментара разложно излаже да у погледу ослобађања Флоре Бровине и других осуђених зликоваца није био у влади и да са тиме нема никакве одговорности. Међутим, Вучић заборавља да је он тада био у Нардоној Скупштини као посланик Радикалне странке и да је био саучесник у наведеним догађајима јер су били парламентарна странка. Уколико су били против требали су да напусте скупштину као протест тадашњој политици. Исто се односи и на остале догађааје-глупости које је претходна власт пре 2012 чинила. Сећам се када је било гласање о резолуцији о Сребреници да је Вучко, Тома и остали побегли и нису смели да гласају против резолуције , вероватно да се не замере некоме.
Значи вучко и бивши радикали као и СнС су били саучесници а не госн. Вукадиновић. Иначе у неким случајевима мора се бити човек али то кошта.
Препоруке:
10
1
39 четвртак, 30 мај 2019 23:51
Јеремија Крстић
Вучић да да оставку и да се врати на "Север" великог стадиона.
Препоруке:
15
0
40 петак, 31 мај 2019 00:06
Звонимир Бгд

Саучесник
...Уколико су били против требали су да напусте скупштину као протест тадашњој политици. … Сећам се када је било гласање о резолуцији о Сребреници да је Вучко, Тома и остали побегли и нису смели да гласају против резолуције , вероватно да се не замере некоме.

Развеселио ме Ваш коментар. Сасвим је противречан.
Препоруке:
4
1
41 петак, 31 мај 2019 07:42
Конобар
Вучић се бави издајом, и то очигледно...

Опозиција у акцију...

Српски интелектуалци у акцију...

СПЦ у акцију...

Није више довољно описивати стање и констатовати рад издајника. Манипулише и слуђује народ...убија здраву памет, осиротели народ је у бунилу и хаосу уништених институција Србије.
Препоруке:
19
0
42 петак, 31 мај 2019 16:15
MP 1
Da li je ono O Kovacevic u emisiji "Da mozda ne" prezrivo rekla da Dj. Vukadinovic nije bitan a ni njegovo izlaganje i konferencija za novinare ? O.K. prokomentarisala na pricu C. Jovanovica koji je vrlo pripremljeno pokusavao da razvodni kako se Srbija istorijski odnosila prema KIM-u i sta je sadasnjost. Povrsno gledamo bilo bi nekom i ubedljivo ako se malo dublje ne pogleda. Emisija na rts-u je bila orkestrirana samo vredi pazljivo slusati tekst koji je (dramaturg u politici) Jovanovic tada izrekao. Naucio je tekst na pamet..kad onako iskolaci oci, znaci da je naucio, pa da se preslisa da nije zaboravio. Ima male dramske pauze da vidi kakav je efekat postigao..to je bilo perfidno podmetanje u tv emisiji sa vecom gledanoscu od prosecne.
Smatram da je Kovacevic bila NEprofesionalna jer svaki narodni poslanik koji savesno obavlja svoj posao i oseca obavezu da govori istinu je vredan paznje i postovanja.
Sramota RTS sta sebi dozvoljavaju i koliko stete nanose javnoj reci !
Препоруке:
22
1
43 петак, 31 мај 2019 18:23
"Пантер"
Хвала вам у име нормалних Срба што сте присуствовали и што сте дискутовали на седници Скупштине.
Препоруке:
20
1
44 субота, 01 јун 2019 00:16
Mирослав Ђукић
Браво! Није Вучић у свађи са г. Вукадиновићем, ни са Светим синодом, ни са опозицијом,најмање са народом. Вућић је у свађи са самим собом! У тој сважи му нико, па ни Господ Бог, не може помоћи!
Препоруке:
5
0
45 субота, 01 јун 2019 07:45
Milentije
Primer kako treba medijski nastupati, u situaciji zagađenja i pometnje u informativnom prostoru, ciljano proizvedenih i održavanih zbog odsustva objektivnih argumenata vlasti. Vučić nema viziju za rešavanje velikih političkih pitanja (tu se ništa nije promenilo od devedesetih godina, kada se pojavio na političkoj sceni), a nema ni potreban realni kapacitet za pregovore na internacionalnoj sceni (saučesnik i eksponent neodgovorne politike devedesetih godina koja je ostavila katastrofalne rezultate). Potrebno je jasno iznositi argumente i čvrsto se držati suštine i najbitnijih pitanja velikog nacionalnog problema i ne dozvoliti skretanje paženje i zamagljivanje, niti trikove usavršene u radikalskoj školi.
Препоруке:
4
0
46 субота, 01 јун 2019 11:12
Конвертит
Ко једном слаже - други пут му се не верује! Ко стално лаже - поставе га за Председника Србије. Да испослује обећано.
Препоруке:
5
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер