недеља, 28. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Никола Јовановић: Горан Весић на два сумњива тендера донео одлуку о куповини турских аутобуса, уместо оних домаће фирме "Икарбус"

Kоментари (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 21 април 2019 14:28
Кад уђеш у градски...
...све саме бабе. Бесплатно се возе!

Ваљда да убију време.

И све обожавају Вучића и Весића.
Препоруке:
44
11
2 недеља, 21 април 2019 14:31
Србољуб
Такозвани "тендери са сликом".

Новогодишња расвета је пример. Скоро свако комунално предузеће прави такве тендере углавном за увозну робу. ЕПС је правио за бројила. Тешко зарађене девизе одлазе странцима а домаће фирме отпуштају раднике.
Овај за аутобусе се пример Вучијевих лажи. Раде све у интересу странаца. Провизије да не спомињем. Одржавање је 70% ауто индустрије. Шпански трамваји су можда били јефтинији али резервни делови су прескупи.

Погана секта на власти уместо да чува и развија ово мало производње што имамо ради све даје уништи.
Препоруке:
74
2
3 недеља, 21 април 2019 14:57
баш ме чуди
а ја сам мисло да је Весић " патријота" који је штрајком спреман да брани "скупштину"

кад оно он брани сопствену пљчаку исто као и Вучићева банда
Препоруке:
62
2
4 недеља, 21 април 2019 16:21
Русољуб Ненатовић
Чекајте... А где је Мерцедес?

Вучић је рекао да је овај аутобус понос Србије и да се нада да ће бити још толико аутобуса и возила, наводећи да више нећемо морати да их увозимо из Пољске, већ да ћемо имати свој, српски, "Мерцедес".*

* Преузето са: https://www.sns.org.rs/novosti/vesti/vucic-srpski-mercedes-je-nas-ponos-i-dika
Препоруке:
52
2
5 недеља, 21 април 2019 16:39
Тендер
Зашто је тендер „цртан“ за те стране произвођаче тиме што је тражено да је компанија произвела 4.000 аутобуса у претходне три године, са екстремно кратким роком за испоруку и минималном кубикажом мотора која је смањена у односу на ону која се за Београд стандардно купује, додао је Јовановић.
Врло прост одговор, то је учињено за то да домаћа компанија никад не може да добије посао, јер од ње не мође да се тражи провизија, а и кад би је добили проблем како је изнети из земље, а овако странац уплаћује одмах тамо где треба.
Препоруке:
56
2
6 недеља, 21 април 2019 16:57
Е, мој
Весићу, весићу, где ће ти душа? А Вућић се уби прековремено склапајући Мерцедес.
Препоруке:
46
2
7 недеља, 21 април 2019 21:54
Пророчанство
Неће Срби у рај док њима не буде крај.
Препоруке:
34
2
8 понедељак, 22 април 2019 07:21
Ах
Лопови и то тешки - за толико је очигледно. Почело је давно набавкама Пежоа за полицију још док је Застава радила а наставило се тендерима за уградњу билмеза увозом у свим приликама. Све док се лопине свих боја не стрпају у затвор и лустрирају а законом забрани набавка стране робе за јавне потребе када постоје домаћи произвођачи биће овако нажалост.
Препоруке:
30
2
9 понедељак, 22 април 2019 08:50
Dragan
Napredni su završili doktorat na temu “Bahato ugradjivanje”.

Njima kvalitet proizvoda ništa ne znači, samo ko daje veći %.
A kad za sebe lično kupuju onda gledaju svaku sitnicu.
Препоруке:
22
1
10 понедељак, 22 април 2019 10:03
Branko Vidovic
Da se vodi racuna o svemu a ne suprotno moglo bi da bude ovako:

Ako Beogradu treba 500 autobusa i ako je vek autobusa na primer pet godina to je sto autobusa godisnje. Grad bi mogao da dogovori sa Ikarbusom da isporucuje dva autobusa nedeljno i da to placa iz svojih sredstava. Tako bi se obezbedila ravnomerna proizvodnja, gradjani bi se vozili u relativno novim, ispravnim autobusima a vise desetina porodica zaposlenih u Ikarbusu bi pristojno zivelo. Pored toga Ikarbus bi mogao da proizvodi autobuse i za druge kupce bez velikih finansijskih opterecenja.
Ovako cemo se voziti par godina u novim autobusima a posle toga vise godina u "krsevima" i otplacivati skupe kredite.
Препоруке:
21
1
11 понедељак, 22 април 2019 10:45
Nemamo ništa protiv
Skupite dokaze pa predajte tužbu! Nemamo ništa protiv da svako ko se ogrešio o zakon zaglavi dugogodišnju robiju!
Препоруке:
13
2
12 понедељак, 22 април 2019 11:22
пензионер Цвико
Јел ово покушај Јовановића да сруши Весића са власти или јавни акт подизања оптужнице док се то званично не уради, или и једно и друго или празна прича, по ко зна који пут?
Препоруке:
8
10
13 понедељак, 22 април 2019 11:25
Турас
И мала деца знају како се све дрпа на "тендерима".
Чуди ме да Никола незна .
Препоруке:
11
4
14 понедељак, 22 април 2019 13:01
@ скупите доказе па предајте тужбу
Коме да предају тужбу?
Зар независлном правосуђу?
Од писања тужби и повлачења по срБском правосуђу корист нема нико, сем можда адвоката, ако и они имају и наравно судија - сталан посал и сигурна плата, а за правду ко те пита.
Препоруке:
9
4
15 понедељак, 22 април 2019 16:11
Dule
Svi tenderi ili javne nabavke su takve. Da bi neka firma mogla da učestvuje na nekoj javnoj nabavci mora da uz ponudu dostavi hrpu raznih papira i sertifikata.Nedavno sam gledao tender za remont pumpi na jednom vodovodu, tražili su saobraćajnu dozvolu kao dokaz da posedujete terensko vozilo sa kojim možete odvesti i dovesti remontovane pumpe, diplome radnika, ISO90001, OHAS itd. Uglavnom ne tenderima može učestvovati jedan mali broj podobnih firmi koje imaju preko 50 zaposlenih, jer većina ostalih ne zadovoljova tražene zahteve. A kada pogledate sam predmer kao da ga je sastavljao netko sa osnovnom školom.
Препоруке:
9
2
16 понедељак, 22 април 2019 18:09
трагикомично
а где нам је градоначелник?
Препоруке:
5
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер