недеља, 28. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Зорана Михајловић: Изградња Моравског коридора од Појата до Прељине треба да почне у јуну ове године

Kоментари (10) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 19 март 2019 12:33
Zabrinuti
"Процењена вредност радова је око 800 милиона евра."

Ravnicarski predeo, a cena kao da se gradi auto - put preko Himalaja
Препоруке:
18
0
2 уторак, 19 март 2019 12:53
Ova Zoka iz G17+ ...
...je glasala za rezoluciju o Srebrenici
Препоруке:
18
1
3 уторак, 19 март 2019 12:55
Ponuda
Kinezi su ponudili isto proslog leta za $500 miliona.
Gde i kome ode razlika?
Препоруке:
19
0
4 уторак, 19 март 2019 13:28
Ova gradi puteve svaki bogovetni dan
od silnih puteva i autoputeva, za proteklih 7 nesnosnih godina, izgradili su samo tih 40 km od Preljine do Ljiga. Za manje od tog perioda Hrvatska je izgradila stotine kilimetara autoputeva i to na vrlo teskom terenu!
Usput ova garda na vlasti ne zna da puteve treba odrzavati, mogu misilti na sta lice posle ove zime. I samo cekamo da ova gospodja objavi po ko zna koji put da pocinje izgradnja puta Nis - Pristina ili nekog drugog ,vec 100 puta najvljenog
Препоруке:
14
1
5 уторак, 19 март 2019 13:40
@Ponuda
...pa lopurdama na vlasti koju su im krezubasi i nepismeni omogucili.
Препоруке:
10
1
6 уторак, 19 март 2019 13:57
пензионер Цвико
@ Zabrinuti,

Од како је СНС на власти цене радова односно инвестиција су порасле за два или више пута. Карактеристичан је пример тунела кроз Фрушку Гору. Од почетних 32 цена је до доласка СНС-а цена је скочила на 110 милиона евра (задња процена из 2016 г). Цену од 32 милиона први су изговорили демократе. И ту је верујем било "уграђивања" пре градње а сада 110. Они који граде су ништа спрам "грађевинаца" који су увећали пардон изградили цену. Гледао сам цене "бушилице" на сајту Алибаба. Машина са транспортом не може да кошта више од 650.000 евра. То је највећа инвестиција. Све остало мање кошта, поготово ако у ископаном материјалу има материјала од којег се прави цемент. Према анимацији на "Јутјубу" одлагање ископаног материјала може се искористити за "равнање" зенљишта у околини, дакле површи за нове винограде, итд.
Препоруке:
10
0
7 уторак, 19 март 2019 14:22
фрљ
Хоће ли АВ да одговара и за штетотинске нео-либерале с којима дели власт ?
Препоруке:
9
1
8 уторак, 19 март 2019 14:30
Курсула
Плаћају 300 милиона више американцима него кинезима како би им каубоји "помогли" да признају НАТО сурогат на КиМ. Без америчке залеђине, тешко би се АВ смео усудити на то.
Али, као што је познато, то није коначна цифра. Видећете, са накнадним радовима та цифра ће прећи милијарду евра.
Једини циљ окупације је пљачка, била и остала.
Препоруке:
12
0
9 уторак, 19 март 2019 16:08
Pitawa
Iz kojih izvora?
Ko će da otplaćuje te kredite?
Препоруке:
4
0
10 уторак, 19 март 2019 18:09
Згрожен актуелним стањем у сваком погледу
... а већ у јулу, од Појата до Казабланке.
Идееемо напрдно до краја!
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер