Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Stožeromanija" i nedostatak verodostojnosti

Komentari (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 05 januar 2018 01:58
Slobodni mislilac
Bez nekog posebnog pretjerivanja u prognozama mislim da će SNS i Aleksandar Vučić "vladati" Republikom Srbijom još najmanje 10 godina, tamo do 2028 godine, sasvim dovoljno da Republiku Srpsku "uvedu" u Evropsku uniju. Vjerojatno će "vladati" i duže, ali neću da budem "preslobodan" u političkim prognozama. Ko misli da je to previše dug period ili nemoguće neka "pogleda" situaciju u Republici Srpskoj koliko vlada SNSD i Milorad Dodik, zatim Crnoj Gori Đukanović, pa i u Republici Srbiji koliko je "vladao" Slobodan Milošević i njegov SPS koji i sada (SPS) vlada u kolaciji sa SNS-om.Takođe i vlast u Federaciji BiH (HDZ i SDA) vlada 25 godina.
Preporuke:
21
6
2 petak, 05 januar 2018 04:19
Tačka bez povratka
"....nema ni snažnog studentskog pokreta koji je svim protestima u vreme vladavine Slobodana Miloševića davao dodatnu snagu i smisao."

A nema ni para kojima je taj pokret finansiran - iz inostranstva. Neverovatno je da mnogi učesnici "demokratske revolucije" to ne shvataju.
Preporuke:
34
10
3 petak, 05 januar 2018 04:33
Boba
Opozicioni lideri i liderčići ne shvataju da nuđenjem promene likova na vlasti nemaju nikakve šanse jer ono što nudi većina njih već nudi Vučić i to sa pozicija vlasti sa kojih se najlakše i najkrupnije laže bez posledica.
Samo kada shvate da prvo moraju da nađu zajednički cilj a on nije samo rušenje Vučića i nekompromitovane ljude da budu na čelu opozicionog makar i privremenog fronta imaće neke šanse.
Dotle neka gledaju kako Vučić i unapred i post faktum krade izbore. Ako ne protestuju znači da se slažu sa beznađem u koje su podjednako i oni i Vučić doveli Srbiju.

@porobljeni ponavljač
U pravu ste za šanse Vučića sa ovakvom opozicijom ali za deset godina neće postojati nikakva EU nalik na ovu današnju a najmanje ona koja bi primila večite kandidate Tursku i Srbiju podjednako i to na našu sreću.
Preporuke:
13
6
4 petak, 05 januar 2018 12:39
brlj
Dobro je da svi shvataju značaj ujedinilačkog faktora ka uspehu u zauzimanju /održavanju vlasti... Ne valja što nemaju realnu predstavu o političkom `tržištu` na srpskoj političkoj sceni. A `hiperprodukcija` raznih marginalaca (a tu su i oni koji su na marginu `skliznuli`) bitnije i ne utiče na tu `pijacu`?! A režim već drži svoju, već prilično šarenu `menažeriju`...
Preporuke:
6
4
5 petak, 05 januar 2018 13:09
penzioner Cviko
Pre svega, nije Vučić jak već je opozicija slaba. Po ostvarenim rezultatima isti su. Ili kraće kazano: Kurta i Murta. Ovi što se nazivaju opozicija ni su ni "o" od opozicije ali mediji ih naduvavaju. Od muve naduvaju slona. Naš problem je što se ne pojavljuju novi ljudi pa se pred našim očima vrte uvek isti. Dosadili su sa svojim lažima. I izborni sistem su napravili da je proboj u njihove redove nemoguć. Ne biramo ljude već stranke. Kad stranka dobije glasove onda postavlja svoje izabranike. I naravno uvek isti ljudi. Bez ovog mnogi lideri stranaka bili bi anonimusi. Ne bi prošli na izborima pogotovo ovi iz garnuture Kurta i Murta. E sad posle svega nije mi jasno zašto treba novac da bi se neko pošten (verujem da ih ima) probio u politički vrh? Zar se veruje novcu? Pa zadnjih 27 godina ne da smo prevareni nego izvarani i mi opet verujemo onom ko više plati za propagandu. Neverovatno. Aj ljudi da malo drugačije razmišljamo. A i mediji bi mogli da nam predstave takve ljude a ne rijaliti slike.
Preporuke:
15
6
6 petak, 05 januar 2018 13:18
Đorđe
"Kada nam se obraćaju „lideri“ opozicionih stranaka (koje ne mogu da pokriju niti jedan posto biračkog tela), stvara se utisak da oni predstavljaju moćne i mnogobrojne organizacije, a oni su u stvari samo groteskni generali bez vojske koji su izgubili osećaj za realna dešavanja i odnose političkih snaga u našem političkom životu."

Ja savršeno dobro razumem ovu rečenicu,jer me na svakodnevnom nivou muči ova ljudska osobina. To je nešto dubinski detinjasto i nezrelo. Ne sagledavaju svet oko sebe. Ne vide sebe realno, što je posledica toga da ne gledaju svet oko sebe. Beže od bola koji bi im prouzrokovala njihova realna svest o samima sebi. Misle da su ono što bi želeli da budu. Zato čovek ne zna ni kako da ih kritikuje, kako da im priđe. Od ogromne sujete koja se javlja kad čovek hoće da im kaže nešto, čovek ne zna kako da im priđe. Pošto su u svađi sa stvarnošću, biće i u svađi sa vama ako im predočite nešto realno.
Preporuke:
12
1
7 petak, 05 januar 2018 14:59
kgb
penzioner Cviko@

Ti si jedan od učesnika udruženog zločinačkog poduhvata u pljačkaškoj privatizaciji stanova devedesetih godina, a neviđena drskost je to da si i penzioner. "Boško", koji se iz nepoznatih razloga, depersonalizovao i sad kao "nik" koristi misao, ima te na crnoj listi na koju je stavio sve one koji su krivci za njegovo nerešeno stambeno pitanje. Da ne govorimo o tome kako redovno pozivaš na bojkot izbora čime rušiš svaki opozicioni napor da se nešto promeni u zemlji. Glavni si trn u oku opozicionog delovanja, nazadnjak sa naprednim motivima. Da tebe nema opozicija bi srušila Vučića dok si rekao piksla. Antinapredna i antinazadna, vesela i mračna, žuta i bela, kao Lego kocke složna opozicija.
Preporuke:
8
12
8 petak, 05 januar 2018 15:16
neko reče
Ne biramo ljude već stranke. Kad stranka dobije glasove onda postavlja svoje izabranike. I naravno uvek isti ljudi. Bez ovog mnogi lideri stranaka bili bi anonimusi. Ne bi prošli na izborima pogotovo ovi iz garnuture Kurta i Murta.
-----------------------------------------
Zato što vlada politička oligarhija. Oni trguju, oni se smenjuju na vlasti, oni drže medije, sve državne funkcije, oni dele i podeliće tih 8.000 funkcija u Beogradu kao iz svog džepa. Sve lepi neki ljudi, ko s reklame. Bili oni AV ili s druge strane, oni su svi slični, ne odgovaraju nikome, na političkoj sceni su dvadeset godina, lako ih je prepoznati. To su lideri i rukovodioci multivel političkih preduzeća. To su izdanici službi bezbednosti koje su ih instalirale i koji kontrolišu građane i preko portala da bi znali šta činiti.

Posle svega nije mi jasno zašto treba novac da bi se neko pošten probio u politički vrh? Zar se veruje novcu?
---------------------------------------------
Da, samo se tom Bogu mole.
Preporuke:
9
4
9 petak, 05 januar 2018 15:31
ZAJEDNIČKI CILj JE UPRAVO OSLOBAĐANjE NAŠIH MEDIJA I INSTITUCIJA, I DOVOĐENjE NEKOMPROMITOVANIH LjUDI NA NjIHOVO ČELO, SA TOM PRIČOM PROTIV PARTIOKRATIJE DJB JE OSVOJIO NENADANIH 15%GLASOVA
Samo kada shvate da prvo moraju da nađu zajednički cilj a on nije samo rušenje Vučića i nekompromitovane ljude da budu na čelu opozicionog makar i privremenog fronta imaće neke šanse.

Većina građana veruje u EU, a i oni koji su euroskeptici, a ima ih sve više, ne bi da se vrate u praistoriju, rat i izolaciju. Ovaj narod bio je trista godina pod turskom okupacijom, i priča o evroazijskim integracijama, turskim i kineskim firmama zvuči ako ne gore, onda slično ovoj priči o EU (Kurta i Murta). Jer svako se pita, šta je alternativa ako ne EU.
I pošto je narod imao prilike da se uveri da su "svi isti" - svi kradu kad dođu na vlast, jedno pričaju, a drugo rade, onda verujući da puno bolje ne može ćute i trpe i preživljavaju čekajući bolje. Niko nije glup pa da ne konta šta radi vlast, ali većina misli da bitno bolje ne može i nada se samo da rata i međunarodne izolacije ne bude ponovo.
700.000 njih se u međuvremnu učlanilo infiltriralo u sistem, i dobro im je. Ima ljudi koji dobro žive.
Preporuke:
12
2
10 petak, 05 januar 2018 15:53
laku noć
Sve više sam ubeđen da se vlast u stvari nikad ne menja. Možda u parlamentu. Ali kada izgube vlast, oni ostaju tu u parlamentu, samo s one strane, kao opozicija.
Isti ljudi sede 60 godina u policiji, pravosuđu, javnim službama. Vreme je stalo, ništa se nije promenilo.
Samo su se crveni presvukli u plave i žute i nastavili dalje. Njihova deca i unuci su danas na njihovim mestima, oni su u penziji, pišu kolumne, šetaju kučiće, vozaju jahte, to je jedan za mene sve isti zatvoren i stran krug koji nas mrzi i porganja bez povoda i razloga.
A izbori, revolucije, koje jedu svoju decu...sve su to bajke. Svi smo mi pomalo socijalisti, to je njihov slogan. Da, ne mi, već oni učesnici, bili i ostali večni, nesmenjivi, njihovo je carstvo zemaljsko, iz njega se širi trulež, ništa se tu izgleda ne može.
Da može, zar bi bili toliki redovi pred stranim ambasadama, zar bi bogata država Srbija bila preplaćena na narodnu kuhinju?
Manjina smo, osuđeni na život u getu, a to nije demokratija.
Preporuke:
15
2
11 petak, 05 januar 2018 16:17
ZEMUNAC
KO ima i malo mozga vidi da je u SRBIJI diktatura,a opozicija je samo pozoriste da se odglumi neka demokratija!Iza scene podelili su uloge i svi rade za istu firmu MMF,od kojeg i opoziciji isplacuju plate!Nije dovoljno pisati kritike,ako u osnovi ne postoji nikakva namera da se opozicija ujedini!Mnogi opozicionari,da pomenemo i kuma,gdina SESELJA,su direktni saradnici rezima,a gdin Obradovic i oni koji zastupaju prave patriotske varijante nemaju tezinu,ni broj sledbenika da budu prava opozicija!Gdin Vukadinovic lepo kritikuje diktaturu,no sta imamo od toga?Glas istine,ne menja realnost,rasprodaju Srbije,bate i kumove su na vlasti uz nedodirljivog Velikog Vodju!On stalno pominje da ne sedi na dve,nego na SRPSKOJ stolici,koju je verovatno kupio u IKEI!ZA tu stolicu,nezavisnu,kako tvrdi,predao je Sev.Kosovo,pustio FBI u Srbiju,dao NATO legionarima da se slobodno setaju po nezavisnoj drzavi!Samo ulica,ako se situacija pogorsa,je neko resenje i pobesneli radnici!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
11
4
12 petak, 05 januar 2018 16:51
@ ZEMUNAC
Nema od te ulice ništa.
Svaka ta ulica kad se desi je pod nečijom kontrolom spolja i neko je tu ulicu debelo platio Kurti ili Murti koji su tu da glume nekakve lidere.
A ako se stvarno desi ulica, onda neka nam je Bog na pomoći. Ko preživi pričaće.
Nismo mi na to spremni, ali nismo ni daleko od te nacionalne katastrofe da se međusobno još i poubijamo za kraj kao u onom ratu, na zadovoljstvo naših mnogobrojnih suseda. Nezaboravite, i na ulici stradaju nedužni, a ne politička fukara, baš kao i u svakom ratu. Pozdrav.
Preporuke:
12
2
13 petak, 05 januar 2018 17:53
penzioner Cviko
@ kgb,
Vi mora da ste na nekoj drogi. Ovako se još niko nije nalupao na moj račun. Nisam znao da sam sa ovog portala toliko uticajan koliko Vi tvrdite. Hvala Vam na ovakvoj (dez)informaciji. Jedini je problem što ne idu zajedno "moj uticaj" i slab odziv na moj poziv za bojkot. Zašto ne pišete ćirilicom? Po poruci koju nam svima šaljete reklo bi se da ste veliki Srbin uveren da može svojom glavom kroz zid...
Preporuke:
11
9
14 petak, 05 januar 2018 20:05
kgb
penzioner Cviko@

U arhivi vas vodimo kao "dobronamerni penzioner". Sudeći po vašem agresivnom odgovoru na moj komentar, imate začuđujuće nizak prag tolerancije. Skrivate se pod maskom dobronamernosti. Komentar uopšte nije na vaš račun, ali vi očigledno ne shvatate sarkazam i ironiju. Problem je mnogo ozbiljniji. Vi više ne možete prepoznati ko vam misli zlo, a ko dobro. Ko vas shvata ozbiljno, a ko se s vama sprda. Zato i pozivate na bojkot, jer više ništa ne možete da definišete, ni prema čemu da se odredite. O dvodimenzionalnom načinu razmišljanja da ne govorim. Za vas postoje samo veliki i mali Srbi. Ali da više ne zloupotrebljavam prostor ispod ovog stvarno kvalitetnog i uistinu dobronamernog teksta. Inače, Vučinića u arhivi vodimo kao Don Kihot.
Preporuke:
7
12
15 petak, 05 januar 2018 22:03
David Elazar 3
Nije mi jasno zašto tako ozbiljni ljudi ispravni u rodoljublju, velikog znanja i uspešni u političkim tumačenjima (kao M. Vučinić, Đ. Vukadinović, S. Antonić) uporno istrajavaju na tako dosadnoj i pomalo amaterskoj ideji kao što je "ujedinjavanje opozicije" i "borba protiv diktature". (Žao mi je ako ličim na SNS bota - nije mi to namera).
Preporuke:
11
3
16 petak, 05 januar 2018 22:33
penzioner Cviko
@ kgb,
Sad je dosta. Osnovno je kad nekog optužujete za nešto morate izneti ili pružiti konkretne, neoborive dokaze. Obzirom da to do sada niste uradili, prekidam svaki dalji dijalog sa vama. U podnaslovu NSPM-a ( u lidu) jasno piše daje ovo portal za političku teoriju i društvena istraživanja. Vaša pisanija nikako se ne može uvrstiti u ovo. Pozdrav!
Preporuke:
10
6
17 subota, 06 januar 2018 01:42
kgb
penzioner Cviko@

U podnaslovu NSPM-a ( u lidu) jasno piše daje ovo portal za političku teoriju i društvena istraživanja.Vaša pisanija nikako se ne može uvrstiti u ovo.

Slažem se,iako se moglo pročitati nešto između redova.Ali moraćete priznati da ni vaš odgovor na moj prvi komentar ne poseduje "specifičnu težinu" da bi ga mogli nazvati političkom teorijom i društvenim istraživanjem.Na kraju ste ostavili tri tačke što je znak otvorenosti za dijalog,koji ste, u nedostatku argumenata,imperativno prekinuli pozivajući se na pravila, koja ste predhodno sami prekršili.NSPM ne doživljavam kao grdno sudilište, nego portal gde je dozvoljena slobodna razmena mišljenja u granicama pristojnosti.Sigurno da vam i ovaj moj komentar, ako ga pročitate, neće delovati kao da ima puno veze sa tekstom, ali verujte da ukazuje na ono za šta se Vučinić godinama u svojim tekstovima zalaže,a to je kultura dijaloga. Dijaloga bez "konkretnih i neoborivih dokaza" koji nedostaje današnjoj opoziciji.
Preporuke:
8
5
18 subota, 06 januar 2018 13:57
Turas
Kaže Vučinić za opoziciju -groteskni generali bez vojske koji nisu svesni sadašnje realnosti - samo želja za prioritetom , stožerom kao glavna preokupacija tzv. opozicije Srbije .Dalje analize su nama na NSPM poznate i tačne do bola . Naša nazovi opozicija liči na psa koji nije sposoban da brani svoju teritoriju , zbog SNS tarabe kroz koju bezopasno laje . Biće sve tako dokle gazde hrane kuče da bez veze arlauče . A gazde znamo ko su .
Preporuke:
5
3
19 subota, 06 januar 2018 14:27
Turas
KOMENTARI -
Mnogi ovde komentarišu ,tako da se svodi na na dve od više alternativa . Moje zapažanje da je - uslovno komentarima - prva u pogrešnom sistemu ,automatski izborima . Recimo neposredno glasanje svih punopravnih građana za skupštinu .Danas imamo posredno glasanje za predstavnike partija(!?)na određeni mandat . I tu nastaju manipulacije . Ali čik promeni sistem ! Pričamo o demokratiji u ritama . Sistemu koji na sve liči samo ne na PRAVU parlamentarnu demokratiju .
Otuda današnja karikirana opozicija .Sada dolazi glavno . Neki komentari kažu da samo pomaže ulica . To zna i opozicija ali ona čeka da narod mesto njih vadi kestenje iz vatre .Oni će kao i u Slobino vreme (gde je bilo zapadnih plaćenika za širenje pobune)da se stave na čelo "kolone" . Zato gospodo, priče o opoziciji su Grimove (nemačke)i nemaju značaja .
Preporuke:
5
6
20 subota, 06 januar 2018 15:29
Jos jedan "Tribalac"
Izborni potencijal SRS i SNS ne dolazi od ove ili one politike, jer njihove birace politika ne zanima. Njihov izborni potencijal je u tome sto su oni umeli da se obrate drustvenom talogu koji je gladan bukvalno svega i da im poruce da je njihovo vreme konacno doslo! SNS nudi nadnicarima, batinasima, taksistima, klosarima, soferima, fizikalcima i dilerima diplome u 40 im i 50 im godinama, potom i zaposlenje ili javnu funkciju kao potvrdu njihovog novog statusa a onda kao slag na tortu i priliku da se u odnosu 1000 na jednoga obracunaju sa svima onima koje su do juce oslovljavali sa "izvolite gazda". Opozicija ni dan danas nije u stanju da shvati koliku silu cine fizikalci na mestu predsednika opstina, navijaci na funkcijama u policiji, soferi u ministarstvima itd jer ti ljudi ne zastupaju neku politiku nego jedinstvenu sansu koju im je Vucic pruzio u zivotu i koji ce pre poginuti nego sto ce hteti da se vrate na predjasnje.
Preporuke:
8
7
21 subota, 06 januar 2018 16:39
@ Još jedan "Tribalac"
Sad vidite kako je nama bilo za vreme Tita.
Ali vama tada polupismena fukara sa mašinobravaorom na čelu nije smetala. Držali ste njigovu sliku na zidu išli na partijske sastanke.
Bilo vamo onda lepo, niste primećivali da pored vas postoje neki ljudi koji robijaju zbog vica, nemaju i ne mogu, a sad odjednom primećujete i čudom se čudite otkud šoferi, keramičari i vodoinstalateri na ključnim mestima.
Sve je isto, samo Vas više nema.
Preporuke:
9
3
22 subota, 06 januar 2018 16:46
@ Turas
Neki komentari kažu da samo pomaže ulica . To zna i opozicija ali ona čeka da narod mesto njih vadi kestenje iz vatre .Oni će kao i u Slobino vreme (gde je bilo zapadnih plaćenika za širenje pobune)da se stave na čelo "kolone" . Zato gospodo, priče o opoziciji su Grimove (nemačke)i nemaju značaja.

Upravo tako. Ali su zaboravili da i običan svet danas čita pametne knjige i da je internet čudo. Svi su oni ratni ili poratni profiteri, ali i narod nije više naivan. Učlanilo se sve u neke stranke, ko za vreme Tita i fura svoj fazon. A oni koji za to nemaju stomak grebu da negde odu ili se trude da ne misle.
Što da njihovo znanje vredi za Harvard, a naše za ulicu?
Dosta je bilo.
Preporuke:
6
4
23 subota, 06 januar 2018 16:51
MIR BOŽIJI HRISTOS SE RODI!
Volite i čuvajte svoju decu, sklanjajte ih od političkog ološa kome je cilj samo da oni i njihova deca dobro žive. Zbog toga i postoje mediji - televizije, štampa, portali i gomila gmizavaca koji rade za njih jer nemaju izbor ili su sebe ubedili da je tako.
Propaganda je čudo, istina je retko vredna stvar u moru laži kojom nas truju svi.
Preporuke:
9
1
24 subota, 06 januar 2018 20:46
brzi
Ovde svi pričate o mačetu a imate posla sa psom. Pričam o pogrešnoj percepciji vas pojedinaca koji gotovo o svemu odlučujete sami na svakim izborima. Setite se malo unatrag belih lističa, gluposti par excelance, koja je bila poslednji čavo u sanduk zvani suštinski povratak jednopartiskog sistema u državu ( nekada je bila jedina partija KP danas je SNS) dok svi okolo ( opozicija) služe za okras i formaliziranje da se jednopartiski sistem može zvati višepartiski politički sistem. Ali največa žalost je u tome da se vama to ne događa po prvi put nego su se te i takve rabote na vašoj političkoj sceni događale još za vreme Kraljevine Jugosavije kada je u pojedinim madnatima tadašnja radikalna stranka na teritoriji Srbije vladala i sa 90% svojih izaslanika u narodnu skupštinu Srbije. Ali to morate svako sam kod sebe da odlučite kada idete na izbore šta je bolje za avs kao pojedinca ili da glasate kako urlaju mediji ili da glasate po svom razumu za onoga koji najviše vama odgovara.
Preporuke:
5
5
25 nedelja, 07 januar 2018 05:33
@kgb
Problem je što se sa ajkulom ne može voditi dijalog.
Preporuke:
5
2
26 nedelja, 07 januar 2018 11:47
"Panter", Apel, Kolone
Činjenica da među potpisnicima Apela za odbranu Kosova i Metohije koji je pokrenuo politički savet DSS-a nema nekih poznatih opozicionara, kod mene je izazvao osećaj neverice ali i tuge. Nikada nisam bio simpatizer DSS-a, još manje njihov član, a nisam ni fan Vojislava Koštunice niti mlađanog Miloša Jovanovića. ALI KOSOVO JE IZNAD SVIH I IZNAD SVEGA.
Ako povodom potpisivanja ovog Apela neke osobe nisu mogle da prevaziđu svoje sujete, kalkulacije, osvetoljubivost - onda je cela ta priča o ujedinjenoj opoziciji jednostavno besmislena.Kada i oko čega je biti jedinstveni i ujedinjeni ako nisu povodom jednog Apela za spas KiM?
Preporuke:
5
2
27 nedelja, 07 januar 2018 13:12
kgb
@kgb@

Problem je što se sa ajkulom ne može voditi dijalog.

Verujem da mislite na politički dijalog uopšte, u celoj državi i na svim nivoima. Sve te političke rasprave više mi liče na Balaševićev "Bluz mutne vode" sa lukavom mrenom i glupim smuđem, karašem i bandarom, nego na ajkule i okean. O ribama koje žive na tuđ račun i onima koji ispadaju šarani, da i ne govorimo. Štuke na vrhu i som koji nam rešava sudbinu su klasika. Grgeč je glupan, ali je krupan,
pa male ribice guta u slast.
Mreža je razapeta, pa ko se upeca. Pozdrav.
Preporuke:
3
3
28 nedelja, 07 januar 2018 15:01
@kgb
Ajkula je bila samo metafora. Mislio sam na situacije u životu pojedinca ili naroda, svejedno, kada druga strana jednostavno ne želi dijalog. Jedan od eklatantnih primera za to je iluzija Francuske i Engleske da je sa Hitlerom moguć dijalog. Uprkos Minhenskog sporazuma i neverovatnih ustupaka datih tom prilikom nemačkoj strani - Hitler ih je ipak napao. Jednostavno - Nemačka je želela rat i nikakvi dijalozi, ustupci, kompromisi nisu mogli da je zaustave u tom naumu.
Komentarišući taj "dijalog" sa Nemačkom - Čerčil je mnogo godina kasnije izjavio - izgubili smo čast ali ipak nismo sačuvali mir.
Ukratko, postoje situacije kada je sa nekim pojedincem, grupom, organizacijom, državom besmisleno pregovarati jer ona postupa u skladu sa svojim kategoričkim imperativom, u skladu sa onim što čini njenu suštinu ili kao što to kaže škorpija u filmu "Igra plakanja" - takva mi je priroda, i proždere zeca koji je verovao da su sklopili "pakt o nenapadanju".
Preporuke:
4
3
29 nedelja, 07 januar 2018 15:08
Ujka Vasa
Možda još uvek nije sve izgubljeno. Možda će kod nekih političkih lidera, istaknutih pojedinaca ... proraditi politički instinkt, možda će se ipak pridružiti Apelu za odbranu KiM. Zar ne uviđaju da je njihov kredibilitet u pitanju?
Preporuke:
3
2
30 nedelja, 07 januar 2018 20:52
kgb
@kgb@

U pravu ste. Siledžija razume samo jezik sile. Nema tu mesta za objašnjenja i dokazivanje. Ustupci mogu da budu katastrofalni. Što se tiče Čerčila, mit kao i svi drugi mitovi. Bio je nikakav strateg, Galipolje ide na njegovu dušu, kao i ovo što ste pomenuli. Njegov je život bio niz poraza, što je i sam priznao u memoarima. Kroz kratki dijalog sa "penzionerom Cvikom" nisam nastojao da uspostavim "pakt o nenapadanju". Ako vas ne mrzi, pročitajte pažljivije. Niti "penzonera" doživljavam kao nekoga ko bi se poslužio silom u odsudnom momentu usled nedostatka argumenata. Pre bi se poslužio "višom silom", uz pomoć zakona i vlasti obračunao se sa protivnikom. Daleko je on od ajkule.
Preporuke:
4
3
31 nedelja, 07 januar 2018 22:44
Tomislav Milanović
Na političkoj sceni Srbije neće se ništa značajno dešavati narednih nekoliko decenija. Promene treba očekivati kada budemo manjina u sopstvenoj zemlji, a oni, koji se budu nastanili na ovim prostorima sigurno neće glasati za Srbe. I to što neki stalno pričaju "ne damo Kosovo", to vam je isto kao da ste rekli ne damo Palestinu, Madagaskar, Indoneziju... Kosovo se samo koristi za skupljanje političkih poena kod onih ljudi koji nisu dobro upućeni, a u Srbiji takvih ima koliko hoćete.
Preporuke:
6
1
32 ponedeljak, 08 januar 2018 00:20
zaludan trud
Iz članka: "Ovaj ograničavajući niz faktora može se prevladati ako se unutar opozicionih snaga stvara svest o neophodnosti objedinjavanja njihovog političkog delovanja kao osnovnog preduslova ..."


Greška u ovom prilazu je što se veruje da su opozicione snage, šta god da je to, sposobne da unutar sebe stvore bilo kakvu svest, ili bilo šta korisno, pametno i pošteno. Ja u to ne verujem, mislim da su isti kao vlast, samo što trenutno nisu na vlasti.
Ne može ova opozicija NIŠTA unutar sebe, oni su slabi, ne znaju, nisu svesni, nemaju dovoljno integriteta.
Što se tiče novca, nije ga ni Beli imao, pa je osvojio više glasova nego tri četvrtine opozicije.

Treba neko nov, prodoran, samouveren, s dobrim političkim instinktom, s vizijom ...

Srbiji treba neko ko će je osloboditi jugoslovenstva i brozovskog komunizma, promeniti sistem, uspostaviti zdrav sistem vrednosti. Niti ima ikakvu predstavu o tome sadašnja vlast, niti to zna i ume opozicija. Čekamo ...
Preporuke:
3
0
33 ponedeljak, 08 januar 2018 10:54
@ Tomislav Milanović
Odličan komentar.
Ali dok ima ovaca...dotle će biti i onih koji dobro žive kao ratni i poratni profiteri. Malo levo, pa desno, opa cupa, nije bitno koja je partija, samo da su u partiju i da su u vrhu.
To im od babe ostalo.
Došli divlji,oterali pitome.
Da su znali kako, valjda bi svoju kuću sačuvali.
Ali krivi im drugi, kao i nama ovde.
A mi "srBi" ništa krivi nismo, ni što nas vode i obmanjuju uvek nesrbi koji se predstavljaju kao velikosrbi.
Preporuke:
3
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner