петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

"Стожероманија" и недостатак веродостојности

Kоментари (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 05 јануар 2018 01:58
Slobodni mislilac
Bez nekog posebnog pretjerivanja u prognozama mislim da će SNS i Aleksandar Vučić "vladati" Republikom Srbijom još najmanje 10 godina, tamo do 2028 godine, sasvim dovoljno da Republiku Srpsku "uvedu" u Evropsku uniju. Vjerojatno će "vladati" i duže, ali neću da budem "preslobodan" u političkim prognozama. Ko misli da je to previše dug period ili nemoguće neka "pogleda" situaciju u Republici Srpskoj koliko vlada SNSD i Milorad Dodik, zatim Crnoj Gori Đukanović, pa i u Republici Srbiji koliko je "vladao" Slobodan Milošević i njegov SPS koji i sada (SPS) vlada u kolaciji sa SNS-om.Takođe i vlast u Federaciji BiH (HDZ i SDA) vlada 25 godina.
Препоруке:
21
6
2 петак, 05 јануар 2018 04:19
Тачка без повратка
"....нема ни снажног студентског покрета који је свим протестима у време владавине Слободана Милошевића давао додатну снагу и смисао."

А нема ни пара којима је тај покрет финансиран - из иностранства. Невероватно је да многи учесници "демократске револуције" то не схватају.
Препоруке:
34
10
3 петак, 05 јануар 2018 04:33
Боба
Опозициони лидери и лидерчићи не схватају да нуђењем промене ликова на власти немају никакве шансе јер оно што нуди већина њих већ нуди Вучић и то са позиција власти са којих се најлакше и најкрупније лаже без последица.
Само када схвате да прво морају да нађу заједнички циљ а он није само рушење Вучића и некомпромитоване људе да буду на челу опозиционог макар и привременог фронта имаће неке шансе.
Дотле нека гледају како Вучић и унапред и пост фактум краде изборе. Ако не протестују значи да се слажу са безнађем у које су подједнако и они и Вучић довели Србију.

@поробљени понављач
У праву сте за шансе Вучића са оваквом опозицијом али за десет година неће постојати никаква ЕУ налик на ову данашњу а најмање она која би примила вечите кандидате Турску и Србију подједнако и то на нашу срећу.
Препоруке:
13
6
4 петак, 05 јануар 2018 12:39
брљ
Добро је да сви схватају значај ујединилачког фактора ка успеху у заузимању /одржавању власти... Не ваља што немају реалну представу о политичком `тржишту` на српској политичкој сцени. А `хиперпродукција` разних маргиналаца (а ту су и они који су на маргину `склизнули`) битније и не утиче на ту `пијацу`?! А режим већ држи своју, већ прилично шарену `менажерију`...
Препоруке:
6
4
5 петак, 05 јануар 2018 13:09
пензионер Цвико
Пре свега, није Вучић јак већ је опозиција слаба. По оствареним резултатима исти су. Или краће казано: Курта и Мурта. Ови што се називају опозиција ни су ни "о" од опозиције али медији их надувавају. Од муве надувају слона. Наш проблем је што се не појављују нови људи па се пред нашим очима врте увек исти. Досадили су са својим лажима. И изборни систем су направили да је пробој у њихове редове немогућ. Не бирамо људе већ странке. Кад странка добије гласове онда поставља своје изабранике. И наравно увек исти људи. Без овог многи лидери странака били би анонимуси. Не би прошли на изборима поготово ови из гарнутуре Курта и Мурта. Е сад после свега није ми јасно зашто треба новац да би се неко поштен (верујем да их има) пробио у политички врх? Зар се верује новцу? Па задњих 27 година не да смо преварени него изварани и ми опет верујемо оном ко више плати за пропаганду. Невероватно. Ај људи да мало другачије размишљамо. А и медији би могли да нам представе такве људе а не ријалити слике.
Препоруке:
15
6
6 петак, 05 јануар 2018 13:18
Ђорђе
"Када нам се обраћају „лидери“ опозиционих странака (које не могу да покрију нити један посто бирачког тела), ствара се утисак да они представљају моћне и многобројне организације, а они су у ствари само гротескни генерали без војске који су изгубили осећај за реална дешавања и односе политичких снага у нашем политичком животу."

Ја савршено добро разумем ову реченицу,јер ме на свакодневном нивоу мучи ова људска особина. То је нешто дубински детињасто и незрело. Не сагледавају свет око себе. Не виде себе реално, што је последица тога да не гледају свет око себе. Беже од бола који би им проузроковала њихова реална свест о самима себи. Мисле да су оно што би желели да буду. Зато човек не зна ни како да их критикује, како да им приђе. Од огромне сујете која се јавља кад човек хоће да им каже нешто, човек не зна како да им приђе. Пошто су у свађи са стварношћу, биће и у свађи са вама ако им предочите нешто реално.
Препоруке:
12
1
7 петак, 05 јануар 2018 14:59
kgb
пензионер Цвико@

Ti si jedan od učesnika udruženog zločinačkog poduhvata u pljačkaškoj privatizaciji stanova devedesetih godina, a neviđena drskost je to da si i penzioner. "Boško", koji se iz nepoznatih razloga, depersonalizovao i sad kao "nik" koristi misao, ima te na crnoj listi na koju je stavio sve one koji su krivci za njegovo nerešeno stambeno pitanje. Da ne govorimo o tome kako redovno pozivaš na bojkot izbora čime rušiš svaki opozicioni napor da se nešto promeni u zemlji. Glavni si trn u oku opozicionog delovanja, nazadnjak sa naprednim motivima. Da tebe nema opozicija bi srušila Vučića dok si rekao piksla. Antinapredna i antinazadna, vesela i mračna, žuta i bela, kao Lego kocke složna opozicija.
Препоруке:
8
12
8 петак, 05 јануар 2018 15:16
неко рече
Не бирамо људе већ странке. Кад странка добије гласове онда поставља своје изабранике. И наравно увек исти људи. Без овог многи лидери странака били би анонимуси. Не би прошли на изборима поготово ови из гарнутуре Курта и Мурта.
-----------------------------------------
Зато што влада политичка олигархија. Они тргују, они се смењују на власти, они држе медије, све државне функције, они деле и поделиће тих 8.000 функција у Београду као из свог џепа. Све лепи неки људи, ко с рекламе. Били они АВ или с друге стране, они су сви слични, не одговарају никоме, на политичкој сцени су двадесет година, лако их је препознати. То су лидери и руководиоци мултивел политичких предузећа. То су изданици служби безбедности које су их инсталирале и који контролишу грађане и преко портала да би знали шта чинити.

После свега није ми јасно зашто треба новац да би се неко поштен пробио у политички врх? Зар се верује новцу?
---------------------------------------------
Да, само се том Богу моле.
Препоруке:
9
4
9 петак, 05 јануар 2018 15:31
ЗАЈЕДНИЧКИ ЦИЉ ЈЕ УПРАВО ОСЛОБАЂАЊЕ НАШИХ МЕДИЈА И ИНСТИТУЦИЈА, И ДОВОЂЕЊЕ НЕКОМПРОМИТОВАНИХ ЉУДИ НА ЊИХОВО ЧЕЛО, СА ТОМ ПРИЧОМ ПРОТИВ ПАРТИОКРАТИЈЕ ДЈБ ЈЕ ОСВОЈИО НЕНАДАНИХ 15%ГЛАСОВА
Само када схвате да прво морају да нађу заједнички циљ а он није само рушење Вучића и некомпромитоване људе да буду на челу опозиционог макар и привременог фронта имаће неке шансе.

Већина грађана верује у ЕУ, а и они који су еуроскептици, а има их све више, не би да се врате у праисторију, рат и изолацију. Овај народ био је триста година под турском окупацијом, и прича о евроазијским интеграцијама, турским и кинеским фирмама звучи ако не горе, онда слично овој причи о ЕУ (Курта и Мурта). Јер свако се пита, шта је алтернатива ако не ЕУ.
И пошто је народ имао прилике да се увери да су "сви исти" - сви краду кад дођу на власт, једно причају, а друго раде, онда верујући да пуно боље не може ћуте и трпе и преживљавају чекајући боље. Нико није глуп па да не конта шта ради власт, али већина мисли да битно боље не може и нада се само да рата и међународне изолације не буде поново.
700.000 њих се у међувремну учланило инфилтрирало у систем, и добро им је. Има људи који добро живе.
Препоруке:
12
2
10 петак, 05 јануар 2018 15:53
лаку ноћ
Све више сам убеђен да се власт у ствари никад не мења. Можда у парламенту. Али када изгубе власт, они остају ту у парламенту, само с оне стране, као опозиција.
Исти људи седе 60 година у полицији, правосуђу, јавним службама. Време је стало, ништа се није променило.
Само су се црвени пресвукли у плаве и жуте и наставили даље. Њихова деца и унуци су данас на њиховим местима, они су у пензији, пишу колумне, шетају кучиће, возају јахте, то је један за мене све исти затворен и стран круг који нас мрзи и поргања без повода и разлога.
А избори, револуције, које једу своју децу...све су то бајке. Сви смо ми помало социјалисти, то је њихов слоган. Да, не ми, већ они учесници, били и остали вечни, несмењиви, њихово је царство земаљско, из њега се шири трулеж, ништа се ту изгледа не може.
Да може, зар би били толики редови пред страним амбасадама, зар би богата држава Србија била преплаћена на народну кухињу?
Мањина смо, осуђени на живот у гету, а то није демократија.
Препоруке:
15
2
11 петак, 05 јануар 2018 16:17
ZEMUNAC
KO ima i malo mozga vidi da je u SRBIJI diktatura,a opozicija je samo pozoriste da se odglumi neka demokratija!Iza scene podelili su uloge i svi rade za istu firmu MMF,od kojeg i opoziciji isplacuju plate!Nije dovoljno pisati kritike,ako u osnovi ne postoji nikakva namera da se opozicija ujedini!Mnogi opozicionari,da pomenemo i kuma,gdina SESELJA,su direktni saradnici rezima,a gdin Obradovic i oni koji zastupaju prave patriotske varijante nemaju tezinu,ni broj sledbenika da budu prava opozicija!Gdin Vukadinovic lepo kritikuje diktaturu,no sta imamo od toga?Glas istine,ne menja realnost,rasprodaju Srbije,bate i kumove su na vlasti uz nedodirljivog Velikog Vodju!On stalno pominje da ne sedi na dve,nego na SRPSKOJ stolici,koju je verovatno kupio u IKEI!ZA tu stolicu,nezavisnu,kako tvrdi,predao je Sev.Kosovo,pustio FBI u Srbiju,dao NATO legionarima da se slobodno setaju po nezavisnoj drzavi!Samo ulica,ako se situacija pogorsa,je neko resenje i pobesneli radnici!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
11
4
12 петак, 05 јануар 2018 16:51
@ ЗЕМУНАЦ
Нема од те улице ништа.
Свака та улица кад се деси је под нечијом контролом споља и неко је ту улицу дебело платио Курти или Мурти који су ту да глуме некакве лидере.
А ако се стварно деси улица, онда нека нам је Бог на помоћи. Ко преживи причаће.
Нисмо ми на то спремни, али нисмо ни далеко од те националне катастрофе да се међусобно још и поубијамо за крај као у оном рату, на задовољство наших многобројних суседа. Незаборавите, и на улици страдају недужни, а не политичка фукара, баш као и у сваком рату. Поздрав.
Препоруке:
12
2
13 петак, 05 јануар 2018 17:53
пензионер Цвико
@ kgb,
Ви мора да сте на некој дроги. Овако се још нико није налупао на мој рачун. Нисам знао да сам са овог портала толико утицајан колико Ви тврдите. Хвала Вам на оваквој (дез)информацији. Једини је проблем што не иду заједно "мој утицај" и слаб одзив на мој позив за бојкот. Зашто не пишете ћирилицом? По поруци коју нам свима шаљете рекло би се да сте велики Србин уверен да може својом главом кроз зид...
Препоруке:
11
9
14 петак, 05 јануар 2018 20:05
kgb
пензионер Цвико@

U arhivi vas vodimo kao "dobronamerni penzioner". Sudeći po vašem agresivnom odgovoru na moj komentar, imate začuđujuće nizak prag tolerancije. Skrivate se pod maskom dobronamernosti. Komentar uopšte nije na vaš račun, ali vi očigledno ne shvatate sarkazam i ironiju. Problem je mnogo ozbiljniji. Vi više ne možete prepoznati ko vam misli zlo, a ko dobro. Ko vas shvata ozbiljno, a ko se s vama sprda. Zato i pozivate na bojkot, jer više ništa ne možete da definišete, ni prema čemu da se odredite. O dvodimenzionalnom načinu razmišljanja da ne govorim. Za vas postoje samo veliki i mali Srbi. Ali da više ne zloupotrebljavam prostor ispod ovog stvarno kvalitetnog i uistinu dobronamernog teksta. Inače, Vučinića u arhivi vodimo kao Don Kihot.
Препоруке:
7
12
15 петак, 05 јануар 2018 22:03
Давид Елазар 3
Није ми јасно зашто тако озбиљни људи исправни у родољубљу, великог знања и успешни у политичким тумачењима (као М. Вучинић, Ђ. Вукадиновић, С. Антонић) упорно истрајавају на тако досадној и помало аматерској идеји као што је "уједињавање опозиције" и "борба против диктатуре". (Жао ми је ако личим на СНС бота - није ми то намера).
Препоруке:
11
3
16 петак, 05 јануар 2018 22:33
пензионер Цвико
@ kgb,
Сад је доста. Основно је кад неког оптужујете за нешто морате изнети или пружити конкретне, необориве доказе. Обзиром да то до сада нисте урадили, прекидам сваки даљи дијалог са вама. У поднаслову НСПМ-а ( у лиду) јасно пише даје ово портал за политичку теорију и друштвена истраживања. Ваша писанија никако се не може уврстити у ово. Поздрав!
Препоруке:
10
6
17 субота, 06 јануар 2018 01:42
kgb
пензионер Цвико@

У поднаслову НСПМ-а ( у лиду) јасно пише даје ово портал за политичку теорију и друштвена истраживања.Ваша писанија никако се не може уврстити у ово.

Slažem se,iako se moglo pročitati nešto između redova.Ali moraćete priznati da ni vaš odgovor na moj prvi komentar ne poseduje "specifičnu težinu" da bi ga mogli nazvati političkom teorijom i društvenim istraživanjem.Na kraju ste ostavili tri tačke što je znak otvorenosti za dijalog,koji ste, u nedostatku argumenata,imperativno prekinuli pozivajući se na pravila, koja ste predhodno sami prekršili.NSPM ne doživljavam kao grdno sudilište, nego portal gde je dozvoljena slobodna razmena mišljenja u granicama pristojnosti.Sigurno da vam i ovaj moj komentar, ako ga pročitate, neće delovati kao da ima puno veze sa tekstom, ali verujte da ukazuje na ono za šta se Vučinić godinama u svojim tekstovima zalaže,a to je kultura dijaloga. Dijaloga bez "konkretnih i neoborivih dokaza" koji nedostaje današnjoj opoziciji.
Препоруке:
8
5
18 субота, 06 јануар 2018 13:57
Турас
Каже Вучинић за опозицију -гротескни генерали без војске који нису свесни садашње реалности - само жеља за приоритетом , стожером као главна преокупација тзв. опозиције Србије .Даље анализе су нама на НСПМ познате и тачне до бола . Наша назови опозиција личи на пса који није способан да брани своју територију , због СНС тарабе кроз коју безопасно лаје . Биће све тако докле газде хране куче да без везе арлауче . А газде знамо ко су .
Препоруке:
5
3
19 субота, 06 јануар 2018 14:27
Турас
КОМЕНТАРИ -
Многи овде коментаришу ,тако да се своди на на две од више алтернатива . Моје запажање да је - условно коментарима - прва у погрешном систему ,аутоматски изборима . Рецимо непосредно гласање свих пуноправних грађана за скупштину .Данас имамо посредно гласање за представнике партија(!?)на одређени мандат . И ту настају манипулације . Али чик промени систем ! Причамо о демократији у ритама . Систему који на све личи само не на ПРАВУ парламентарну демократију .
Отуда данашња карикирана опозиција .Сада долази главно . Неки коментари кажу да само помаже улица . То зна и опозиција али она чека да народ место њих вади кестење из ватре .Они ће као и у Слобино време (где је било западних плаћеника за ширење побуне)да се ставе на чело "колоне" . Зато господо, приче о опозицији су Гримове (немачке)и немају значаја .
Препоруке:
5
6
20 субота, 06 јануар 2018 15:29
Jos jedan "Tribalac"
Izborni potencijal SRS i SNS ne dolazi od ove ili one politike, jer njihove birace politika ne zanima. Njihov izborni potencijal je u tome sto su oni umeli da se obrate drustvenom talogu koji je gladan bukvalno svega i da im poruce da je njihovo vreme konacno doslo! SNS nudi nadnicarima, batinasima, taksistima, klosarima, soferima, fizikalcima i dilerima diplome u 40 im i 50 im godinama, potom i zaposlenje ili javnu funkciju kao potvrdu njihovog novog statusa a onda kao slag na tortu i priliku da se u odnosu 1000 na jednoga obracunaju sa svima onima koje su do juce oslovljavali sa "izvolite gazda". Opozicija ni dan danas nije u stanju da shvati koliku silu cine fizikalci na mestu predsednika opstina, navijaci na funkcijama u policiji, soferi u ministarstvima itd jer ti ljudi ne zastupaju neku politiku nego jedinstvenu sansu koju im je Vucic pruzio u zivotu i koji ce pre poginuti nego sto ce hteti da se vrate na predjasnje.
Препоруке:
8
7
21 субота, 06 јануар 2018 16:39
@ Још један "Трибалац"
Сад видите како је нама било за време Тита.
Али вама тада полуписмена фукара са машинобраваором на челу није сметала. Држали сте њигову слику на зиду ишли на партијске састанке.
Било вамо онда лепо, нисте примећивали да поред вас постоје неки људи који робијају због вица, немају и не могу, а сад одједном примећујете и чудом се чудите откуд шофери, керамичари и водоинсталатери на кључним местима.
Све је исто, само Вас више нема.
Препоруке:
9
3
22 субота, 06 јануар 2018 16:46
@ Турас
Неки коментари кажу да само помаже улица . То зна и опозиција али она чека да народ место њих вади кестење из ватре .Они ће као и у Слобино време (где је било западних плаћеника за ширење побуне)да се ставе на чело "колоне" . Зато господо, приче о опозицији су Гримове (немачке)и немају значаја.

Управо тако. Али су заборавили да и обичан свет данас чита паметне књиге и да је интернет чудо. Сви су они ратни или поратни профитери, али и народ није више наиван. Учланило се све у неке странке, ко за време Тита и фура свој фазон. А они који за то немају стомак гребу да негде оду или се труде да не мисле.
Што да њихово знање вреди за Харвард, а наше за улицу?
Доста је било.
Препоруке:
6
4
23 субота, 06 јануар 2018 16:51
МИР БОЖИЈИ ХРИСТОС СЕ РОДИ!
Волите и чувајте своју децу, склањајте их од политичког олоша коме је циљ само да они и њихова деца добро живе. Због тога и постоје медији - телевизије, штампа, портали и гомила гмизаваца који раде за њих јер немају избор или су себе убедили да је тако.
Пропаганда је чудо, истина је ретко вредна ствар у мору лажи којом нас трују сви.
Препоруке:
9
1
24 субота, 06 јануар 2018 20:46
brzi
Ovde svi pričate o mačetu a imate posla sa psom. Pričam o pogrešnoj percepciji vas pojedinaca koji gotovo o svemu odlučujete sami na svakim izborima. Setite se malo unatrag belih lističa, gluposti par excelance, koja je bila poslednji čavo u sanduk zvani suštinski povratak jednopartiskog sistema u državu ( nekada je bila jedina partija KP danas je SNS) dok svi okolo ( opozicija) služe za okras i formaliziranje da se jednopartiski sistem može zvati višepartiski politički sistem. Ali največa žalost je u tome da se vama to ne događa po prvi put nego su se te i takve rabote na vašoj političkoj sceni događale još za vreme Kraljevine Jugosavije kada je u pojedinim madnatima tadašnja radikalna stranka na teritoriji Srbije vladala i sa 90% svojih izaslanika u narodnu skupštinu Srbije. Ali to morate svako sam kod sebe da odlučite kada idete na izbore šta je bolje za avs kao pojedinca ili da glasate kako urlaju mediji ili da glasate po svom razumu za onoga koji najviše vama odgovara.
Препоруке:
5
5
25 недеља, 07 јануар 2018 05:33
@kgb
Проблем је што се са ајкулом не може водити дијалог.
Препоруке:
5
2
26 недеља, 07 јануар 2018 11:47
"Пантер", Апел, Колоне
Чињеница да међу потписницима Апела за одбрану Косова и Метохије који је покренуо политички савет ДСС-а нема неких познатих опозиционара, код мене је изазвао осећај неверице али и туге. Никада нисам био симпатизер ДСС-а, још мање њихов члан, а нисам ни фан Војислава Коштунице нити млађаног Милоша Јовановића. АЛИ КОСОВО ЈЕ ИЗНАД СВИХ И ИЗНАД СВЕГА.
Ако поводом потписивања овог Апела неке особе нису могле да превазиђу своје сујете, калкулације, осветољубивост - онда је цела та прича о уједињеној опозицији једноставно бесмислена.Када и око чега је бити јединствени и уједињени ако нису поводом једног Апела за спас КиМ?
Препоруке:
5
2
27 недеља, 07 јануар 2018 13:12
kgb
@kgb@

Проблем је што се са ајкулом не може водити дијалог.

Verujem da mislite na politički dijalog uopšte, u celoj državi i na svim nivoima. Sve te političke rasprave više mi liče na Balaševićev "Bluz mutne vode" sa lukavom mrenom i glupim smuđem, karašem i bandarom, nego na ajkule i okean. O ribama koje žive na tuđ račun i onima koji ispadaju šarani, da i ne govorimo. Štuke na vrhu i som koji nam rešava sudbinu su klasika. Grgeč je glupan, ali je krupan,
pa male ribice guta u slast.
Mreža je razapeta, pa ko se upeca. Pozdrav.
Препоруке:
3
3
28 недеља, 07 јануар 2018 15:01
@kgb
Ајкула је била само метафора. Мислио сам на ситуације у животу појединца или народа, свеједно, када друга страна једноставно не жели дијалог. Један од еклатантних примера за то је илузија Француске и Енглеске да је са Хитлером могућ дијалог. Упркос Минхенског споразума и невероватних уступака датих том приликом немачкој страни - Хитлер их је ипак напао. Једноставно - Немачка је желела рат и никакви дијалози, уступци, компромиси нису могли да је зауставе у том науму.
Коментаришући тај "дијалог" са Немачком - Черчил је много година касније изјавио - изгубили смо част али ипак нисмо сачували мир.
Укратко, постоје ситуације када је са неким појединцем, групом, организацијом, државом бесмислено преговарати јер она поступа у складу са својим категоричким императивом, у складу са оним што чини њену суштину или као што то каже шкорпија у филму "Игра плакања" - таква ми је природа, и прождере зеца који је веровао да су склопили "пакт о ненападању".
Препоруке:
4
3
29 недеља, 07 јануар 2018 15:08
Ујка Васа
Можда још увек није све изгубљено. Можда ће код неких политичких лидера, истакнутих појединаца ... прорадити политички инстинкт, можда ће се ипак придружити Апелу за одбрану КиМ. Зар не увиђају да је њихов кредибилитет у питању?
Препоруке:
3
2
30 недеља, 07 јануар 2018 20:52
kgb
@kgb@

U pravu ste. Siledžija razume samo jezik sile. Nema tu mesta za objašnjenja i dokazivanje. Ustupci mogu da budu katastrofalni. Što se tiče Čerčila, mit kao i svi drugi mitovi. Bio je nikakav strateg, Galipolje ide na njegovu dušu, kao i ovo što ste pomenuli. Njegov je život bio niz poraza, što je i sam priznao u memoarima. Kroz kratki dijalog sa "penzionerom Cvikom" nisam nastojao da uspostavim "pakt o nenapadanju". Ako vas ne mrzi, pročitajte pažljivije. Niti "penzonera" doživljavam kao nekoga ko bi se poslužio silom u odsudnom momentu usled nedostatka argumenata. Pre bi se poslužio "višom silom", uz pomoć zakona i vlasti obračunao se sa protivnikom. Daleko je on od ajkule.
Препоруке:
4
3
31 недеља, 07 јануар 2018 22:44
Tomislav Milanović
Na političkoj sceni Srbije neće se ništa značajno dešavati narednih nekoliko decenija. Promene treba očekivati kada budemo manjina u sopstvenoj zemlji, a oni, koji se budu nastanili na ovim prostorima sigurno neće glasati za Srbe. I to što neki stalno pričaju "ne damo Kosovo", to vam je isto kao da ste rekli ne damo Palestinu, Madagaskar, Indoneziju... Kosovo se samo koristi za skupljanje političkih poena kod onih ljudi koji nisu dobro upućeni, a u Srbiji takvih ima koliko hoćete.
Препоруке:
6
1
32 понедељак, 08 јануар 2018 00:20
залудан труд
Из чланка: "Овај ограничавајући низ фактора може се превладати ако се унутар опозиционих снага ствара свест о неопходности обједињавања њиховог политичког деловања као основног предуслова ..."


Грешка у овом прилазу је што се верује да су опозиционе снаге, шта год да је то, способне да унутар себе створе било какву свест, или било шта корисно, паметно и поштено. Ја у то не верујем, мислим да су исти као власт, само што тренутно нису на власти.
Не може ова опозиција НИШТА унутар себе, они су слаби, не знају, нису свесни, немају довољно интегритета.
Што се тиче новца, није га ни Бели имао, па је освојио више гласова него три четвртине опозиције.

Треба неко нов, продоран, самоуверен, с добрим политичким инстинктом, с визијом ...

Србији треба неко ко ће је ослободити југословенства и брозовског комунизма, променити систем, успоставити здрав систем вредности. Нити има икакву представу о томе садашња власт, нити то зна и уме опозиција. Чекамо ...
Препоруке:
3
0
33 понедељак, 08 јануар 2018 10:54
@ Томислав Милановић
Одличан коментар.
Али док има оваца...дотле ће бити и оних који добро живе као ратни и поратни профитери. Мало лево, па десно, опа цупа, није битно која је партија, само да су у партију и да су у врху.
То им од бабе остало.
Дошли дивљи,отерали питоме.
Да су знали како, ваљда би своју кућу сачували.
Али криви им други, као и нама овде.
А ми "срБи" ништа криви нисмо, ни што нас воде и обмањују увек несрби који се представљају као великосрби.
Препоруке:
3
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер