четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милорад Додик: Пресуда Ратку Младићу је шамар српском народу и српским жртвама; пресудом Младићу је осуђено наше право на слободу и отаџбину

Kоментари (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 22 новембар 2017 17:28
Kapa dole
Капа ти доле јуначе.Хвала ти истини, на паметној и лепој речи. Живели......
Препоруке:
78
25
2 среда, 22 новембар 2017 17:55
@
Kao kad bi u Zagrebu za presudu Artukovicu onomad izjavio da je to samar hrvatskom narodu.
Препоруке:
15
75
3 среда, 22 новембар 2017 18:21
Dodice,
mi to znamo, ali pokusaj da to kazes i dokazes aktuelnim upravljacima i vlastima u Beogradu.
Zapusice ti usta! Postaces fasista u tom slucaju.
Препоруке:
58
14
4 среда, 22 новембар 2017 19:50
Расија
Морамо да се окупимо око идеје која се зове Република Српска, Србија, српски народ, и неговати све што нас чини слободарским народом.
Препоруке:
61
5
5 среда, 22 новембар 2017 20:11
Петер РВ
Дали да захвалимо Додику на оне безбројне манифестације које је он организовао као подршку Младићу?
Препоруке:
28
6
6 четвртак, 23 новембар 2017 11:22
Форевер Јанг
Признавање КОсова је шамар српском народу, па МИле пре неки дан рече да нема ништа проотив.
Препоруке:
22
13
7 четвртак, 23 новембар 2017 11:44
@ Петер РВ
Herren Peter, не треба да се захваљујеш Додику, него Додиковој пробосанској, пробошњачкој, протурској, проЕУ-ропској и проНАТОовској СзП опозицији (вјерним Бакировим коалиционим партнерима, корисним идиотима, тројанским коњима и Говеда-рицама); ликовима попут Обрена Петровића, званог "Мујо од Добоја", илити О'мер-бег Петровић, затим "Змају од Прњавора" Првом пендреку "новог" СДС-а и Бакир-аге, Др Агану Мек(е)тићу, затим Мић-аги Мићићу од Јање и Бијељине, Мирку "Преобраћенику" Шаровићу, (b)Ali(j)as Мирси Шаховићу, Младену Бос(н)ићу, Зехрудину Крсмановићу, или првом курсаџији "Конрада Аденауера" Буранијићу... Да и не помињем "Српског Комшића" Иванића, Пандуревићку, и остала(е) Говеда-рице...
Препоруке:
27
5
8 четвртак, 23 новембар 2017 12:34
Мики
Дали је фашистички запад ударио шамар само Србима ?? Дивљи запад сваке године удара шамар некој држави света. Вечна слава Муамер ел Гадафи , Хусеину , Чаушеску.Да сада Русија не брани Сирију Асад би био под земљу.
Јачи увек побеђује и пише историју.
Препоруке:
28
4
9 четвртак, 23 новембар 2017 12:44
Goran Jevtovic
Dodik me je strahovito razocarao izjavom datom o Kosovu. Gde predlaze izdajnickom Vucicevom rezimu priznanje Kosova.Kao zalog za ocepljenje RS.To sto Dodik radi je vrlo opasno subzerzivno delovanje po obrascu NATO pete kolone.Instalirane nakon 5 Oktobra 2000.Dodik bi morao znati da po rezoluciji saveta bezbednosti 1244.Teritorija Kosova je neotudjivi deo Republike Srbije.I kao takvo je ne deljivo.Bojim se da je gospodin Dodik duboko zagazio u jednu matricu koja je trasirana nakon 5 Oktoba.On bi morao znati da Kosovo i RS se sa pravne strane ne mogu porediti.RS je Entitet unutar BiH a Kosovo je sastavni deo Republike Srbije.Sto je potvrdjeno rezolucijom 1244.
Препоруке:
23
9
10 четвртак, 23 новембар 2017 13:06
Goran Jevtovic
Rasija@ Gospodine slazem se je neophodno jedinstvo.Ali ne moze se Srpsko jedinstvo graditi na negaciji Kosova I Metohije.Mi smo 1999 pobedili NATO koji je tacno 600 puta bio jaci nominalno od tadasnje VJ.Uspesno smo odbranili teritoriju Kosova i Metohije.A NATO hijene smo doveli u situaciju da sednu za pregovaracki sto.I sad nekakav Dodik bi da deli ili poklanja ili sta vec.Krvlju odbanjeno samo zato jer bi da na konto nezavisnosti Kosova.On krene u nezakonitu secesiju RS.Opet napominjem pravni status RS i Kosova I Metohije nije isti.RS je entitet unutar BiH.A Kosovo i Metohoja JE sastavni i neotudjivi deo Republike Srbije.On bi to morao znati da nikakva trgovina RS za Kosovo I Metohiju ne dolazi u obzir.
Препоруке:
23
6
11 четвртак, 23 новембар 2017 13:15
Сима
Оцењује да би се, гледајући пресуде, могло закључити да овде није вођен тежак грађански рат, већ да се афирмише муџахединска идеологија Алије Изетбеговића.


Сасвим тачно.

Но што се тиче Додика:

То што ми имамо љигавог Вучића и онда када се појави неко као Додик и одмах нам се чини да је он човек. То није само зато што је Додик у праву, већ више зато што нам се Вучић толико гади.
Препоруке:
11
4
12 четвртак, 23 новембар 2017 13:41
Martina
Da li postoji pravda u svetu .
Da li postoji pravda u Srbiji .
Da li postoji pravda za srpski narod i GENERALA RATKA MLADIĆA .

JA ga nisam osudila , najbitnije je SUD mene i SUD naroda koji je važniji od Haga i to je FAKT- razlika u FORMATU .
ŽIVEO SRPSKI HEROJ RATKO MLADIĆ

ŽIVEO SRPSKI HEROJ RATKO MLADIĆ
...........
ŽIVEO SRPSKI HEROJ RATKO MLADIĆ
..........
ŽIVEO SRPSKI HEROJ RATKO MLADIĆ
..........
ŽIVEO SRPSKI HEROJ RATKO MLADIĆ
..........
ŽIVEO SRPSKI HEROJ RATKO MLADIĆ
..........

HAG Haški tribunal - produžena ruka NATO-a, Presuda Mladiću biće presuda celom narodu u Srpskoj. Srpski heroj RATKO MLADIĆ za uvek će biti u srcu i ostao si mi drag, branio si samo naš kućni prag. ŽIVEO SRPSKI HEROJ RATKO MLADIĆ.
Препоруке:
23
6
13 четвртак, 23 новембар 2017 14:10
Jovo
Evo ga ko i Momčilo Krajišnik kad su ga novinari pitali u jeku događaja u Srebrenici koja je najveća mana srpskog naroda ? " Ne ume da mrzi" odgovori Krajišnik
Препоруке:
17
4
14 четвртак, 23 новембар 2017 14:13
KIKI
DA li muslimani REPUBLICI SRPSKOJ I DODIKU PRETE: „Srbe treba istrebiti“.
a, RUSI OTKRIVAJU ZAŠTO je general Mladić osuđen!
Što je više prevara i laži , RATKO MLADIĆ nam je miliji i draži i svako treba da misli svojom glavom, pogotovo svi srbi srpskog porekla .

JA želim da se naprave spomeniki i ulice u svakom gradu Srbije RATKO MLADIĆ . Ti si moj i naš heroj", branio si samo naš kućni prag, da se ulice u Srbiji zovu Ulica Generala MLADIĆA.

ŽIVEO SRPSKI HEROJ RATKO MLADIĆ
Препоруке:
17
6
15 четвртак, 23 новембар 2017 16:16
Акакије Акакијевич
@Goran Jevtovic
Каква је ово подметачина?
Горан Јевтовић је образован, паметан и изнад свега - ПИСМЕН човек који је увек писао ћирилицом, а овај текст наводи на помисао да га је писао неписмен или пијан човек. Ово НИЈЕ писао пуковник Горан Јевтовић!!! Ово је подметачина!
Препоруке:
2
11
16 четвртак, 23 новембар 2017 16:43
Конобар
За све злочине у грађанском рату на просторима бивше СФРЈ криви су фашисти ''цивилизованог''Запада.Закували су и повлачили конце да би један хумани народ као што су Срби прогласили за одговорним и да би Србе који су пет одбрамбених ратова са тим истим ''цивилизованим''Западом водили у 20.веку окарактерисали као џукеле. Па ко је творац фабрика смрти?Па ко је стрељао децу-ђаке изводећи их из учионица? Багра. Такву неправду цивилизација не памти и сада гледајте шта раде: суде српским херојима-родољубима и још се исчуђавају како то да српски народ воли Генерала Младића.Нису задовољни што вазали у Србији нису народу променили свест.Багра.

Геноцид који су ''цивилизовани''учинили у Србији посипањем уранијума по српским ораницама покушали да припишу Слободану Милошевићу.Багра
Препоруке:
13
4
17 четвртак, 23 новембар 2017 16:48
Goran Jevtovic
Akakije@ pisem sa mobilnog telefona da ne bude nikakve zabune.
Препоруке:
5
4
18 четвртак, 23 новембар 2017 16:55
АНАЛИТИЧАР
Пуна подршка најјачем савременом српском политичару Председнику Републике Српске господину Додику. Као прво на њему и на екипи која води Српску је велики посао заштите прекодринских и прекодунавских Срба да српски народ не би потпуно нестао западно од Дрине. С тим у вези разумијем везу са ХДЗ-ом и Човићем као контратежу СДА и бошњацима, разним мајкама Сребренице и осталим фантомима.

Као друго, имам утисак као човјек који цијени и воли Председника Додика да је већ једно годину и по у контраритму или су му савјетници лоши. Зашто то кажем. Шта нам је требала бламажа око Референдума, у политици/ рату никада не прети ако претњу не можеш остварити. Друго, ужасно лоша изјава ако може Косово ван Србије онда може Српска ван Босне. Као прво, Космет је у Србији, био и биће. Као друго, Босна је одвајкада српска држава а Српска поготово. Како Срби да мијењају Српску за Косово када су и Српска и Космет наши. Дакле, уз пуну подршку Председнику само мали савјет. Мало мање запаљиво наступати.
Препоруке:
10
7
19 четвртак, 23 новембар 2017 17:49
Goran Jevtovic
Analiticar@ Potpuno zlonamerna je Dodikova uporedba RS sa Kosovom i Metohijom.Prvo I osnovno RS je sastavni deo Medjunarodno priznate BiH overene potpisom. Svih relevantni Svetski faktora pa samim tim i potpisom Predsednika Milosevica .Dakle sa te strane suvetenitet BiH je ne deljiv.Isto to JE slucaj sa Kosovom i Metohijom to jest Srbijom.Rezolucija 1244 eksplicitno kaze da je Kosovo i Metohija nedeljivo deo Srbije.Ako cemo raditi protiv sebe onda cemo pogaziti suverenitet BiH.Zarad Dodikovi fantazmagorija o samostalnoj RS.Jer NATO satrapi bi jedva docekali takav Dodikov nepromisljen potez.Da bi momentalno otvorili pitanje Raske i Vojvodine.Time bi steta bila nemerljiva.Zato se Dodik mora prizvati zdravom razumu.
Препоруке:
5
5
20 четвртак, 23 новембар 2017 18:13
Slavko
Analiticar@ Opet pogresno tumacenje pravni kategorija.I pogresno povlacenje paralela izmedju RS i Kosova i Metohije.RS je Entitet ovo je vrlo bitno napomenuti .U okviru Medjunarodno priznate drzave BiH.E sad mi taj Entitet mozemo nazivati Srpskim sto fakticki i jest.Ali ga ne mozemo posmatrati separatnim delom BiH.Jer on to pravno nije on je sastavni deo BiH.Ma koliko se nama to ne svidjalo.Isto je sa Kosovom i Metohijom bez obzira sto je KiM na prevaru okupirano.Jednostavno moramo se drzati pravni kategorija.Jer svaka protiv pravna secesija RS otvara put.Za novo kasapljenje Srbije. Zato je vrlo vazno postovati suverenitet BiH.Jer svaki Dodikov nepromisljen potez otvara put.Ka novom cerenju Srbije.
Препоруке:
1
9
21 четвртак, 23 новембар 2017 18:16
Петер РВ
@Goran Jevtovic
Напротив, страховито сам био разочаран кад су Срби из РС-е прихватили једног очигледног агента Вашингтона и ТелАвива, као предсједника. Како је ико могао да заборави начин на који је Додик дошао на власт, а да му се не згади на то биће?
Ко се усуђује да заборави да је Додика довео на власт онај исти Холбрук који је организовао и наоружао оне шиптарске терористе на Косову?
Ко сад има право да буде разочаран у Додика кад он отворено подстрекује Вучића да преда Косово?
Шамарање Српског Народа је одпочело, по-одавно, са доласком на власт оваквих ЦИА-устоличених патриота!
Препоруке:
8
8
22 четвртак, 23 новембар 2017 18:58
АНАЛИТИЧАР
Goran Jevtovic

Драги пуковниче славне српске Војске прије несрећног Петог Октобра у праву сте да нас никуда не би одвела траса "распакивања" Дејтона јер нас Срба нема ни милион и 70 000 у Босни. У току рата Војска Републике Српске је једва одржавала огроман фронт а могу да замислим на шта би сада личио рат са поприлично уморном српском популацијом и уз 250 000 Срба мање него прије двадесет година. Друго, Република Српска нема права да себе брани на штету Србије али исто тако Србија нема права да ако издајничке власти у Београду крену у слијепу улицу ЕУ да им Брисел поставља ултиматум да даве нас Србе у Српској и БХ. Београд и Бања Лука морају да једни другима држе леђа а не да воде себичне политике и да гледају парцијалне интересе. Али схватите и забринутост Милорада Додика када види да Вучић продаје косметске Србе. Ако њих продаје како би тек олако продао Републику Српску. Зато чврсто се држати Дејтона који гарантује Реп. Српску и Резолуције 1244 која гарантује Космет у Србији
Препоруке:
4
10
23 четвртак, 23 новембар 2017 20:13
Акакије
Пуковниче!
Кад је то Додик ПРЕДЛОЖИО Вучићу да преда Косово (и Метохију)?
Позната ми је само његова изјава у којој је рекао, приближно овако: ".... ако Србија (наравно, мислећи на Вучића и његову напрдЊАКАЧКУ клику) хоће да призна Косово, ја немам ништа против, признаћу је и ја!"
То НИЈЕ никакав предлог, а јесте ШАМАРЧИНА свима онима који размишљају као Вучић и подржавају његову политику промене свести народу и добровољног одрицања од Косова и Метохије.
С друге стране, Додик ако призна Косовску шиптарску Репубљик, он одмах, пред међународном заједницом (каква год она да јесте), има легитимно и политичко право да тражи признање самосталне Републике Српске!
Дубоко сам убеђен да је САДА, нама из УжаС-а, неупоредиво важније (и неупоредиво РЕАЛНИЈЕ) уједињење са Републиком Српском, него да трошимо енергију на повратак Косова које је тренутно под неприкосновеном заштитом моћне шапе мутиране атавистичке азијатско-џингис-канске разобручене силе, тзв. САД или ЕУ.
Препоруке:
7
6
24 четвртак, 23 новембар 2017 20:15
Goran Jevtovic
Analiticar@ Vrlo opasna su vremena zato je jako bitno ne povlaciti ishitrene poteze.Jer steta moze biti ogromna.Koliko god mi bili nezadovoljni stanjem u kojem zivimo vec 25 godina.Moramo istrajavati NA Medjunarodnom pravu i normama.Jer kao sto sam napomenuo NATO satrapi jedva bi docekali. Neki nepromisljen potez na koji kao sto vidimo je spteman Predsednik Dodik.Sve i kad bi NATO satrapi i dozvolili secesiju RS.To nebi proslo bez velike cene koju bi Srbiji ispostavili.Pre svega cenu vezanu za prostore Preseva Medvedje I Bujanovca i Raske oblasti.To bi bio potpuni geostrateski poraz za Srbiju.Jer bi izgubili kopnenu vezu i sa Makedonijom. I sa Grckom ali i sa Crnom Gorom.Doziveli bi potpuni geopoliticki sah mat.
Препоруке:
10
5
25 четвртак, 23 новембар 2017 20:29
Goran Jevtovic
Analiticar@ Sto se Dejtonskog sporazuma tice.On nije idealan ali je jedino moguc.Zato je vazno drzati se osnovnih pravnih postulata koje on daje RS.Medjutim ono sto mi u Srbiji moramo preduzeti.To je da okupimo sve zdrave ne korumpirane Patriote.I da izvedemo na ulice bar 100.000 ljudi.I da trazimo suspenziju svih potpisanih sporazuma sa NATO.Tu posebno mislim na sporazuma Ajpap.Koji direktno NATO uvodi u Srbiju.Nije sada vreme za resavanje ekonomski problema.Koji su da se razumemo vrlo bitni.Prioritet mora biti borba protiv otvorene NATO okupacije.Tek kad se to odradi tek nakon toga.Mozemo da se posvetimo ekonomskim problemima.Prosto moramo da imamo neke prioritete.Ne mozemo sve probleme od jednom resavati.
Препоруке:
10
5
26 четвртак, 23 новембар 2017 21:02
Goran Jevtovic
Akakije@ Sama Dodikova uzjava gde on kaze postovacu svaku odluku koju Beograd donese o KiM.Jasno govori da Dodik vec zna koja ce to odluka biti.Pa onda kaze dalje,ako moze KiM zasto nebi mogla i RS?To je jasna kordinisana fingirana igra koju Dodik vodi sa Vucicem u paru.Jer otkud Dodik da za usporedbu sa KiM uzima RS?Paralela se nikako ne moze povlaciti izmedju RS I KiM prosto pravno to nije isto.KiM je neotudjivi sastavni deo Republike Srbije.Okupiran od strane NATO na prevaru.RS je sastavni deo BiH ciji je status jasno definisan Dejtonskim sporazumom.Prema tome nikakva paralela je nemoguca.Kao sto sam napomenuo paralela SA KiM se moze povuci.Ako cemo krenuti u secesiju RS kako su Siptarski teroristi uradili na KiM.
Препоруке:
9
4
27 четвртак, 23 новембар 2017 22:42
Посматрач
Грешите Милораде. Пресуда Младићу је “пресуда Младићу” а не пресуда српском народу. Иако су се представљали као “спасиоци” и “бранитељи” српског народа, Милошевић, Караџић и Младић нису усрећили свој народ.
Препоруке:
1
7
28 четвртак, 23 новембар 2017 23:27
Акакије
@Goran Jevtovic
Medjutim ono sto mi u Srbiji moramo preduzeti.To je da okupimo sve zdrave ne korumpirane Patriote.I da izvedemo na ulice bar 100.000 ljudi.I da trazimo suspenziju svih potpisanih sporazuma sa NATO.
Ама, Горане, нема теорије!!! НЕМА ТЕОРИЈЕ !!!
Кога да изведеш на улице? Па ваљда знаш да нас годишње умре 30.000 душа више него оних што се рађају! Хееееј!!! У гробове, масовно, биолошки, одлазе они који су били спремни да у сваком тренутку жртвују чак и свој живот за Отаџбину. Остају,... остају и попуњавају празна места само генерације и генерације испраних и испразних мозгова...
Страшно и ужасно! То су наша деца. Наша деца коју нисмо могли отети нити заштити од деценијског, орвеловског, НЕ "испиРања" мозга, већ "испиЈања" мозга.
Препоруке:
2
2
29 петак, 24 новембар 2017 10:57
Goran Maksimovic
@pukovnik Jevtovic

Zasto smatrate da se radi o dogovorenoj igri Vucica i Dodika? Mozda Dodik trazi izlaz iz ove Pat situacije gdje ne moze ni sa (Vucicevom) Srbijom a ni protiv nje?

Apsurdne su teze kako je Dodik "agent CIA i Tel Aviva". General Mladic je spasio opstanak srpskom narodu u BiH stvaranjem vojske RS i ustrojstvom jedinstva komande u najtezim uslovima. Milorad Dodik je ocuvao policiju RS u okrilju RS bez Koje bi RS sada bila prazna ljustura. Bas kao sto je i sever KiM nakon Vuciceve briselske kapitulacije. Djela a ne rjeci.
Препоруке:
2
1
30 петак, 24 новембар 2017 12:15
Goran Jevtovic
Goran Maksimovic@ Postovani napisao Sam fingirana igra Dodika i Vucica koja sluzi kao maska za priznanje KiM.Objasnicu i kako,i Dodik i Vucic savrseno dobro znaju da RS ne moze dobiti nezavisnost.Na nikakav pravni nacin jer je BiH Medjunarodno priznata Drzava.Cak I od Srbije koja je po Dejtonu garant takve BiH.Sta se onda radi? Dodik kroz svoju izjavu datu kako on nema nista protiv nezavisnosti Kosova.Time salje ciljanu defetisticku poruku naj vecem delu Rodoljubivi snaga.Da je borba za Kosovo izgubljena i da ga se treba odreci zarad ocepljenja RS.Onda taj Rodoljubivi deo postaje smeksan i odustaje od borbe za KiM.Na taj nacin Dodik pomaze Vucicu u donosenju konacne odluke.Jer time se tupi Patriotska ostrica I potpuno se sve umrtvljuje.
Препоруке:
1
1
31 петак, 24 новембар 2017 12:29
Goran Jevtovic
Goran Maksimovic@ Setite se samo do pre 5 godina silni Rodoljubivi perjanica.Koji su se zaklinjali u KiM I Rusiju.A danas su oni glavna Vuciceva snaga koja ima.Potpuno razumevanje za izdajnicku politiku.Treba li tu da navodim gomile analiticara koji su se Vucicu uvukli na ono mesto.Opravdavajuci i relativizujuci svaki izdajnicki potez vlasti.Na sve to dodajte i Dodika koji u Rodoljubivom delu javnosti vazi za Patriotu.Koji se stavlja u sluzbu onih koji treba da priznaju KiM i da Srbiju uvuku u NATO.Dakle cilj je omeksati ili bolje reci napraviti glinu.Od onog dela Patriotski snaga i prakticno Vucicu omoguciti.Bez ikakvog pritiska I odgovornosti donosenje konacne odluke o KiM.To je kladicno subverzivno delovanje protivu glavnog nacionalnog intetesa KiM.
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер