среда, 08. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Драган Ђилас: Метро правите где је град, а не да град ниче око метроа; Синиша Мали: Стара траса није добра, ту већ иду аутобуси и трамваји

Kоментари (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 29 септембар 2017 08:46
Дарко
Ово што Ђилас прича је нешто што је здраворазумно. Не улазим сада у друге приче о њему, али ово око метроа је 100% у праву.
Препоруке:
95
6
2 петак, 29 септембар 2017 08:47
Милован
Тамо не копамо ТБМ, тамо чак не морамо ни царт анд цовер да радимо... можемо да останемо на површини, тамо је инвестиција драстично мања, не бацамо паре,


Већ могу да га видим, дошао из провинције, тесне фрула панталонице тегет боје, ципеле од жуте коже у шпиц, лЕптоп на столу, кошуља са високом крагном и крије поглед у страну...

Трља руке јер мисли да ће да дође у посед стотина хектара државног земљишта и да се обогати. А ти се народе београдски љуљај и даље у трамвајима и нек те пробија промаја у распаднутим аутобусима док се твојим парама плаћа превоз напредњачкој багри.
Препоруке:
100
4
3 петак, 29 септембар 2017 08:48
sunce vam zarko
Ovde treba sto bi moja baba rekla da proradi jedna usr... Motka. Kako je lepo razbacivati se rudjim novcem. Treba metro od aerodroma do grada. Eto imam I ja ideje jer meni take odgovara.
Препоруке:
85
2
4 петак, 29 септембар 2017 09:12
Gojko
Kad stane jedan tramvaj, staje sav prevoz u Bulevaru, a nema ni jedna autobuska linija. Samo ljudi u Bulevaru znaju koje je to mučenje. A ovo što hoće da urade sa metroom je najobičnija budalaština...
Препоруке:
80
2
5 петак, 29 септембар 2017 09:36
небитан
Овај Мали само што још није отворено рекао: метро градим на најнебулознијој локацији јер ћу за такву локацију добити највећи мито.
А што се тиче здравог разума, Срби су се одавно поздравили са њим и прогутаће и ову СНСовску свињарију без икаквих проблема. Чак и уз чињеницу да готово нико од Београђана неће имати потребе да користи овако пројектован метро, јер чак и ако заживе ти фараонски подухвати у Макишу и Ада Хуји они и даље неће обухватати више од 5% београдске популације. Углавном, још једном се потврђује да је постојање СНСа искључиво са намером да се себи прибави богатство а Србима нанесе непроцењива штета.
Препоруке:
92
3
6 петак, 29 септембар 2017 09:47
Пуноглавци у метроу
Ја предлажем трасу Макиш - Војловица - Обедска бара и да се на Дунаву изгради величанствени мост који ће носити име Александар Вучић.

Насеља која ће до краја века бити изграђена нека се зову по мученицима који су то створили за децу данашњих гузоња.

Поред Макиша прва станица и прво насеље Др Синиша Мали, само да не користе отровне боје приликом изградње.

Друга станица Горан Весић Даунтаун, насеље младих менаџера СНС.

Трећа у Београду на Дунаву, БГХ2о2, нека се зове Александрија, по генијаллном стратегу, градитељу и затирачу слабих и немоћних, Александру Вучићу. (Александрија је изграђена 2034. године после потонућа прве Беоглантиде БГХ2о)

Све тако до Обедске баре где ће нићи насеље Др Марјан Ристичевић Циту.
Препоруке:
104
2
7 петак, 29 септембар 2017 11:41
pam
Pitao sam se - zasto Djilas uporno cuti i sada vidim:A sta da prica i sa kime?
Prko dve decenije sam ziveo u jednoj evropskoj metropoli, Frankfurtu, obisao celu Evropu i Aziju i ne mogu da verujem sta prica Mali!Samo prebogati mogu da planiraju(ali jos ne grade) metro linije tamo gde jos nema nikakvog naselja. Metroom se RESSAVA problem a ne planira grad.Kao sa prugom, drumom...gradi se izmedju postojeci naselja, a ne u prazno.
Ili je ovo sve izmisljeno u izbornoj kampanji koja samo sto nije pocela ili mi vise nismo normalni ljudi pa bi prva metro linija, ustvari, trebala da nas vodi do bolnice ili ludnice.
Препоруке:
60
2
8 петак, 29 септембар 2017 11:43
Milosav
Sve strucnjak do strucnjaka, vode neke virtuelne rasprave, a metroa nigde. A i sta ce nam, kad nas je svake godine za po 30.000 manje...
Препоруке:
38
6
9 петак, 29 септембар 2017 11:46
Zabrinuti
Dijalog "reformatora". Posto je ova garnitura potrosena, sada se sprema "opozicija" da nastupi na izborima u Beogradu, sa sve podrskom nekog od apartcika n-tog reda iz prijateljske nam EU. Jedino za birace koji pate od amnezije su Djilas, Jankovic, Jeremic i prijatelji im iz rascepganog DS-a opozicija, u pravom smislu te reci. Jesu, u smislu privilegija i nastavka pljacke. Tamo gde su stali 2012. godine, da nastave. Beograd, moj dom za vreme studiranja, vise ne prepoznajem. Novi Beograd, gde sam ziveo za vreme studiranja u blokovima iole izgradjen po nekoj logici, kvazi logici. Ostatak, blagi uzas. A svake godine sve i vise pridoslica, jer je, na zalost, Srbija van Beograda pustahija. S pravom cu reci moj Beograd, grad koji me je lepo docekao i ispratio po diplomiranju. Nikada mi nije palo na pamet da po svaku cenu ostanem, jer kolika god da mi je plata ne moze pokriti i troskove eventualnog kredita za stan, reziju, gorivo... I da ne duzim, niko od ovih "eksperata" da pomene...
Препоруке:
24
15
10 петак, 29 септембар 2017 11:51
Zabrinuti
... stanje infrastrukture, tj. stepen devastiranosti iste. Grad koji je projektovan nekada za nekoliko puta manje i vozila i stanovnika, po mom misljenju, je na ivici pucanja. Zasto se "reformatori" ne ugledate na Ljubljanu i njihovu populacionu politiku, validna iz bivse SFRJ. Sire gledano, ovim stavljate do znanja da Vas i ne zanima ostatak Srbije, samo Beograd, grad koji vise ne lici na sebe u svakom pogledu. Koja sve susa i tmusa ispliva i sednu u fotelje gradskih rukovodilaca, da se zahvalimo Bogu sto grad nije devastiran potpuno. I da ne duzim, svi ste se vi izredjali na vlasti poslednjih decvenija, a rezultat svih vasih veleumnih mera i poteza je propast, ne samo Beograd, nego citave Srbije, uz istovremenu nabreklost vasih novcanika. I na ovim izborima, za Beograd i sledecim posle njih, opet ce Srbija moci da bira izmedju dva zla, a izlaznost ce biti, po mom misljenju nikad manja. Ali, posto imamo "reformski izborni zakon i uredne spiskove", legitimitet je obezbedjen. Pih!!!
Препоруке:
30
11
11 петак, 29 септембар 2017 11:53
Betelgeuse
Треба веровати малом, ипак је он доктор. А кад си доктор, онда све знаш. Још више знаш када рад плагираш.

А знаш макар 2х више када си и оно све испред докторског рада завршио а да немаш појма где и када.

Јер онда мислиш да знаш и више од правих доктора. Настрану то што ниси доктор за конкретну област, а чак и да си прави доктор за ту област си квалификован баш као и жена која наплаћује улаз у клозет.

Али, ако запне, па се неким чудом деси да ни доктор не зна, питају правника, јер он, иако никад није радио у струци, ТЕК СВЕ ЗНА!
Препоруке:
52
1
12 петак, 29 септембар 2017 11:58
Коле
Блаженопочивши старац Гаврило Бошњачки одавно је, још пре двадесетак-тридесетак година говорио да ће безумство београдско однети вода, да ће град бити разнесен побеснелим водама Саве и Дунава. Како видимо, припреме за то су поодмакле. Кад избуше подземље савско и дунавско, вода ће у једном непознатом, али неизбежном тренутку покуљати у старе лагуме и нове метро-бушотине, као у руском филму ”Метро”, али ће те воде до краја разрушити све старо и ново у безум-граду што није на чвршћим хумовима...
Препоруке:
60
5
13 петак, 29 септембар 2017 12:14
пензионер Цвико
Ово је опет пример где се политичари мешају у послове струке. После се чудимо зашто таква решења резултирају глупостима. Пре свега, не одређује превоз где ће се путници возити већ путници одређују трасу тј. превоз. Ако су капацитети превозних средстава на некој траси постали мали а пропусна моћ постојећих путева се не може повећати, онда се мора ићи под земљу. Према томе препустимо стручњацима овај посао а општински и државни органи морају обезбедити новац и контролу утрошка како би се спречило мито а и друге коруптивне активности. Подсећам да је тунел кроз Фрушку гору у време демократа коштао око 32 милиона евра а у време Вучића 110 (у питању су пројектоване цене). Према томе важна је независна контрола што је у овим условима, кад председавајућа виче на службенике Скупштине, готово немогуће. Нема решења.
Препоруке:
28
3
14 петак, 29 септембар 2017 12:25
hm...
Sumanuti megalomanski projekat Aleksandra Vučića "Beograd na vodi'' konačno je propao. Zamišljen je kao velika praonica para Vučićevog kartela, uz pomoć šeika iz Ujedinjenih arapskih emirata. Istražni timovi američke obaveštajne službe CIA i kontraobaveštajne FBI-a, u okviru globalne borbe protiv kriminala, nakon sprovedene istrage u junu mesecu, zabranila je šeicima i njihovim kompanijama dalje finansiranje i pranje para preko projekta "Beograd na vodi''. Vučić pokušava da lažima opravda prekid radova i sunovrat ove megalomanije, koja bi u crno zavila glavni grad Srbije, da je realizovana.
Препоруке:
36
3
15 петак, 29 септембар 2017 12:29
.
Г. Мали, прогласите унутрашњи дијалог и готова ствар, шта се ту напрежете да објасните нешто што је свима јасно.
Препоруке:
35
3
16 петак, 29 септембар 2017 12:34
zima86
Od 86 političari se u sve meŠaju i zato je Srbija tačno tamo, gde joj je mesto .
Препоруке:
20
3
17 петак, 29 септембар 2017 12:42
Mali, zbogom
Kaže Mali da stara trasa nije dobra jer tuda već idu autobusi i metroi. Pa o tome je reč, da tuda više ne idu tramvaji i autobusi, i da se smanje gužve i zagađanje. Mali, mali, mali si bio i ostao.
Препоруке:
34
2
18 петак, 29 септембар 2017 13:16
Спиридон
петак, 29 септембар 2017 08:47 Милован
Тамо не копамо ТБМ, тамо чак не морамо ни царт анд цовер да радимо...


Већ могу да га видим, дошао из провинције, тесне фрула панталонице тегет боје, ципеле од жуте коже у шпиц, лЕптоп на столу, кошуља са високом крагном и крије поглед у страну


Покушавам само да схватим ко је ту неписмени буздован, госн Царт анд Цовер, ови из Н1 или сви у комплету, зато што би ваљда требало да буде Cut and Cover или ти посрбљено Кат енд Ковер. Еј земљо Србијо, Београде граде какви тебе кулови воде, па ово је дно сваког дна...
Препоруке:
18
4
19 петак, 29 септембар 2017 13:27
gandra
dve kriminogene grupacije kojima je mesto u zatvoru zamajavaju gladne mase - dizu dimnu zavesu iza koje ce da obave zajednicku pljacku - ovo je bizarno do bola!
Препоруке:
20
11
20 петак, 29 септембар 2017 13:28
nenad
Ako kaze Mali, to je kao da je rekao Vucic.
Znaci, narod ce podrzati!
Препоруке:
17
9
21 петак, 29 септембар 2017 13:32
Gradjanin
Vucic je rekao da ce Mali dati ostavku tokom leta.
Evo nas skoro pred zimom.

Ali, evo i izbora za gradsku upravu Beograda.
Ono sto je SNS mogla da radi na nivou Srbije (glasovi umrlih, nestalih, odseljenih, sa Kosova, nepostojecih itd), nece moci da radi u gradu.

Grad je manji, lakse se kontrolise izborni proces.
Ali, moramo i mi da se angazujemo. Da udjemo u izborne organe i komisije, da budemo prisutni i budni.

Ko umesto na izbore ode na fudbal, neka se posle ne ljuti sto jos uvek vladaju Vucic, Dacic, Vulin i C°.
Препоруке:
31
5
22 петак, 29 септембар 2017 13:43
boban
Metro se gradi da bi rasteretio ulicni saobracaj i drasticno skratio vreme transfera putnika .
Sinisa Mali ne samo da je dokazani kriminalac ,nego je i dokazano glup kriminalac.Kupio je 24 stana u Bugarskoj,pa tvrdi da je neko zloupotrebio bas njegovo ime i potpis.Pa ko je lud da kupi stanove na ime drugog coveka i to bas srpskog politicara koji je upleten u brojne kriminalne radnje.Onda je prisvojio 10 hektara u Vrscu.Pa je hteo da pokloni nekom "Kinezu" vrsacke vinokgrade,pa mu "neko" placa 60 000 Evra godisnje skolovanje dece,pa daje zeni 90 000 Evra djeparca,pa bije i maltretira svoju zenu,pa ................
Препоруке:
44
1
23 петак, 29 септембар 2017 13:45
Посуноврати ме нежно
Аман људи немојте још и метро, доста нам је гужви у саобраћају и овако.
Препоруке:
9
11
24 петак, 29 септембар 2017 14:12
Меда
Нашла се два магарца на брвну па умишљају да су овнови... са стране гледају биволи и мазге умишљају да су паметнији јер навијају за једног или другог.

Незна се ко математички више тежи нултој интелигенцији, ови што су "паметнији" али нису ништа урадили кад су имали власт или ови други што су на власти јер су "паметнији" али не ураде ништа.

А онда дође неки Милован и коментарише да је све ствар тога јер је неко од њих "из провинције". О Боже ироније, та иста "провинција која ће да плати вечите покушаје да се постане метропола а зна се од чега пита "не мере бити"
Препоруке:
7
14
25 петак, 29 септембар 2017 15:12
Ma pred izbore kopiraju Tadića
Vučić podiže penzije procentualno??! Znači njegova mama će dobiti najveće povećanje a moja mama 500 din?! Obnavljaju škole na kredit, znači i ja to plaćam a oni se hvale...
Препоруке:
12
2
26 петак, 29 септембар 2017 15:52
Патриота из Топлице
@ Спиридон

У праву сте Спиридоне, наравно. Али шта ће том магарцу у његовом излагању уопште то "Cut and cover"? То је ваљда нови, виши ниво "паметног" изражавања у односу на ону другу, на жалост већ доста распрострањену будаласту поштапалицу "benefit" за коју, наравно, постоји стара, недвосмислена српска реч. Ваљда протагонисти овог новоговора мисле да тако изгледају умније, боље обавештени, упућени у материју... А шта се крије иза њихове приче са непотребним енглеским речима? Ништа. Осим Бгд на води из кога сада испумпавају воду јер АВ силеџије и бахате незналице нису хтели да слушају бројне апеле стручњака, фонтане која ће на минусу да штрца воду обојену шареним светлима и "да пева, у инат онима који мрзе". А сутра, ако их не спречимо, ето и нове идиотске инвестиције ради нечег што ће бити некада, можда. И комунисти су у својој зрелијој фази бар слушали реч струке у капиталним пројектима (сетимо се Бранка Пешића и "Газеле"). А ови "стручњаци", они су баш "Cut and cover", аферим!
Препоруке:
8
2
27 петак, 29 септембар 2017 16:15
Патриота из Топлице
(2)
А код смо код милиона квадрата у Макишком пољу и метроа који би лудаци да унапред изграде за те квадрате, треба их упитати како све то скупа стоји у односу на тзв. "Заштићену зону београдског водоводе"? Мада, верујем да се за то много не узбуђују пошто је у духу модерне филозофије г. Вебера да се у циљу бескомпромисног издизања рада и успеха као једине исправне идеологије, Београдски водовод прода некоме ко уме да ради и управља, и који ће "економским ценама" научити грађане Београда да штеде воду, не морају увек кад су жедни да пију, још мање да се купају. Онда ни заштитна зона за производне капацитете БВ у Макишком пољу и неће бити тако важна. Кад неко штеди скупу воду, мања је шанса да се разболи јер је заштитна зона умањена па вода и није баш идеално чиста! Идемо напред, не треба мрзети, треба радити и само радити! "Arbeit macht frei", зар не веберолози? Али, и добра српска мотка је лековита, кад нема друге и кад трпило пукне!
Препоруке:
15
1
28 петак, 29 септембар 2017 18:36
Nista ne razumem
Mali kao strucnjak za sampinjone i pranje para, sada je postao i Doktor za Metro?
Препоруке:
9
2
29 петак, 29 септембар 2017 18:48
Мика Дорћолац
Мали је се разуме у Метро ко Марица у криви... Метро се прави да се растерети саобраћај, треба почети у граду, а линије продужавати како град расте.
Препоруке:
14
1
30 петак, 29 септембар 2017 19:16
и тако ми...
...већ сад бивамо лагано заробљени у "сукоб политика" научника и менаџера др Малог и успешног медијског и маркетинг могула г. Ђиласа - двојице људи са "визијом" која се додуше исцрпљује у грађењу потемкинових села за бесмислено високе износе чији највећи део завршава у џеповима актуелне камариле на власти. Али боже мој, навикли смо. Ако је Ђилас алтернатива - боли ме живо .... брига ко ће од њих двојице да ме краде и прави на магарца! Метро у Београду? Па могли сте онда и Човића да избунарите или ону тројицу СПО битанги, то вам је све исто - нису проблем "људи" него систем - непрекинут низ турбо, мега корупције који посебно на том ("престоничком") нивоу власти траје већ деценијама.
Препоруке:
9
1
31 петак, 29 септембар 2017 19:23
Sten
Gospodinu Sinisi Malom jedino zameram na nedoslednosti. Moj predlog je da se metro gradi na Pasuljanskim Livadama. Tamo je svo zemljiste drzavno, pa ce da ga prodaju oni koji su na vlasti. Prednosti su jos i to sto tamo nema ni autobusa ni tramvaja, niti bilo kakvog drugog prevoza. A ako imamo u vidu da je to nenaseljeno podrucje pa ne moraju ni da se prave tuneli, nego metro moze da ide iznad zemlje, ne mora ni da staje, pa je zato mnogo brzi, onda nije tesko zakljuciti da su Pasuljanske Livade idealna metro lokacija.
Препоруке:
10
2
32 петак, 29 септембар 2017 19:44
Ведримир Облачевић
Ој Србијо, међу шљивама!

А зашто се београдски метро уопште прави у Београду? Каква је то наопака логика?

Сва срећа те имамо препаметног вршиоца дужности председника, па се макар Београд на води не гради тамо где не би требало, то јест у Београду, него тамо где би, то јест нигде.

Зашто се градска власт лепо не угледа на републичку, и не почне да гради метро на истом месту?
Препоруке:
4
2
33 петак, 29 септембар 2017 19:59
Dzabe ste krecili
Dok rasklasni i bahati primitivci grade kao Rimski carevi idiotluke po Beogradu, Srbija nam je sve manja i siromasnija. To je siguran recept da novi urbanisticki plan jednog dana donosu Nemci kao 1941. Posle nekog novog 6. aprilskog bombardovanja. Sve zahvaljuci garniturama iz kojih su se ispileli Djilas i Mali.
Препоруке:
10
2
34 петак, 29 септембар 2017 21:29
mrljavko
DEO 1
Nisam uspeo da procitam sve do kraja, obzirom da mi se dize kosa na glavi.
“То су пројекти који кроз развој метроа вам доводе миллијарде евра нових инвестиција”.
Tako nesto moze da kaze samo totalni “IDIOT”
Pa ocigledno da je taj Mali veoma malouman, ali je pogodan medijum za mutljanje i sprovodjenje odredjenih bombaskih politika putem njega.
O kakvi investicijama govori.
Zbog metroa.
Stvarno komi-tragedija.
O investicijama moze da se govori, ako postoje cvrsti ugovori koji investicije donose i to nikakve veze nema sa metroom, sem za ubedjenje svih glupih. Beograd je grad koji je imao svoj arhitektonski profil vremena kojem je pripadao i sprckano i nasilno uguravanje u njegov okvir necega sto ne odgovara, razumnom coveku samo dolazi da se uhvati za glavu. Nista vise i ocekivati veliku, veliku tragediju promasaja koncipiranu na ledjima neizmernih bombasa i blefera.
Препоруке:
11
1
35 петак, 29 септембар 2017 21:31
mrljavko
DEO 2
Poslovni Beogrd je trebalo izgraditi I urediti na nekom novom slobodnom prostoru, gde se I luka na Dunavu moze izgraditi, a plato koko zeleznicke stanice skromno preurediti.
Prvo treba poceti sa nekim biznisom, pa kad taj ide na bazi njega graditi I razvijati. To je bar pravilo kapitalisticke privrede. Izvrnuti sistem gradnje dekretima je samo suplja, ako nema ni kinte u dzepu.
Ovo sto prica Mali, je nesto sto se odomacilo. Laganje I bombasenje, a da su jednovremeno sve tel azi bliske razmisljanjima sizofrenicara. Koji drski I beskrupulozni maloumni brbljivac.
Препоруке:
11
1
36 петак, 29 септембар 2017 21:35
»Бошко« ░
Највећи проблем тренутно је ко ће да буде више паметан око "виртуелног метроа" који се "гради" преко 40година.

Сећам се први пут сам видео велелепну слику метроа 1978 а метро је баш прелазио на новобеоградску страну на мосту који неодољиво подсећа на ђиласово "архитектонско чудо од моста" за које је бачено пара као за два моста.

Како сам се "обрадовао" кад сам видео да је станица метроа баш испред моје зграде. Јееее супер

И 40година касније исте раскопане улице, исти дрндави аутобуси са возачима који возе "тракторске приколице са кромпиром" а на путнике, а политичари који лажу исто као и за време док је Тито био жив.

ПС а на месту где је требала да буде станица метроа, 2 пута се "самоископала" за ових 40 година јер је терен који није добро насут нестајао и по пет метара у дубину и пар метара ширине.

Једини знак да сам у "европи" је да сам "окпољен" максијима са увозним ђубретом од хране.
Препоруке:
13
17
37 субота, 30 септембар 2017 01:22
E bre
Majko moja....
Препоруке:
5
0
38 субота, 30 септембар 2017 03:25
Милорад Радовић
О једној ствари треба посебно повести рачуна приликом планирања линија ,
а то је да делови траса почетних и завршних станица не заврше у територијама
других држава.
Препоруке:
4
0
39 субота, 30 септембар 2017 08:59
mrljavko
citam komentare, pa neko pomenu neki novac. Kakav novac, toga nema. Mozda dinar i po u kasi i ni kinte vise, ali zato ce da dodju milioni i investitori do m oga.em tako se trubi. gologuzanska retorika.
Препоруке:
2
0
40 субота, 30 септембар 2017 09:42
Maki
Sadasnja zeleznicka stanica treba umesto muzeja da postane glavna metro stanica gde ce ukrstati 4 linije, jedna od batajnice do visnjice, druga od orlovace do vince, treca od kumodraza do aerodroma I cetvrta od borce do barica. Preko karadjordjeve I gavrila principal u tunel, stari zeleznicka most sad je metro most, nadzemno kroz Novi beograd I visnjice podzemno kroz bulevar, zarkovo, vozdovac I gornji zemun...
I kroz siroku raspravu o tome I opste odobravanje da krenemo vec jednom I da vise ne menjamo planove zbog provizija I lopovluka
Препоруке:
2
0
41 субота, 30 септембар 2017 10:34
Мирјана Ниш
Аман - заман београџени, Мали и Велики. Доста бре!
Уместо Макишких поља и ливада и ширења Београда, дајте мало пара за села и градове. Макиш треба да буде забавни парк, излетиште, водоградња - никакве Карићеве будалаштине тамо не требају. То је само покушај прања пара и пљачке.
Још је добро ако дају Карићу,јер ако навале Шеици и Динкићи, ево нам Макиша на води, а града без воде.
Коме тај Макиш треба, ко ће га населити, нишлије?.. Нестајемо, а градимо разне воде да дођу странци да нас поједу у супи...
Улажимо у Ниш, Лесковац, Пирот, Врање. Улажимо у домове културе, писменост, спортске објекте у сваком селу...
Да се врати народ из виртуалног у стварни живот.
Препоруке:
2
0
42 субота, 30 септембар 2017 10:45
Конобар
АВ и кадар СНС-предузећа, горе није могло нити ће икада бити гори састав: незнање посла који се врши у Србији, Србији и народу Србије долази главе.Празне главе, са купљеним дипломама и статусом - е од тога ништа црње нема!
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер