vec do 2025 bi stigao i prvi voz, a tada vec ostareli Aca Vu tzv. Baba Evropa bi razume se - prvi prodavao karte.
brze pruge Sprdije!
Препоруке:
8
0
2
понедељак, 25 септембар 2017 22:38
Poštar
Pa šta će nam onda metro od 5 milijardi evra kada postojeća železnica završava posao? Toliko dobro praznite Srbiju, da će postati pusta za vaše vlasti.
Препоруке:
9
0
3
понедељак, 25 септембар 2017 23:26
пензионер Цвико
Хм? Београд би МОГАО ... Ово је предизборна патка... После избора биће позната фраза: нису се стекли услови ...
Препоруке:
6
0
4
уторак, 26 септембар 2017 00:22
»Бошко« ░
у развој пројекта ширења железничких линија требало уложити више од 306 милиона евра до 2021. године Ипак, закључак је да би ово ипак била добра инвестиција, пошто је студија показала да ће на сваки евро капитала који се уложи у овај пројекат, зарада бити већа од 1,30 евра.
Тако сте и за ЈАТ причали да ће "посао века" донети у току "уговора о управљању" до 2018. донети ЕрСрбији чистих 600 милиона долара профита, а индиректна добит Србији да буде ~3 милијарде долара.
Србија опљачкана са Аеродромом за ~800 милиона долара, и Аеродром "мора под концесију" а ми правимо воз за новог газду.
Све може када више од пола Страдије нема ни пола мозга, а остатак нема ни мозак
А шта каже "студија изводљивости" за колико деценија ће почети да "стиже" та "зарада" од 1.30 евра на уложених 1 евро или ће возови и пруга, пропасти пре тога?
И колико ће десетина милиона евра изгубити досадашњи превозници а колико десетина милиона евра је камата на кредит
brze pruge Sprdije!
Тако сте и за ЈАТ причали да ће "посао века" донети у току "уговора о управљању" до 2018. донети ЕрСрбији чистих 600 милиона долара профита, а индиректна добит Србији да буде ~3 милијарде долара.
Србија опљачкана са Аеродромом за ~800 милиона долара, и Аеродром "мора под концесију" а ми правимо воз за новог газду.
Све може када више од пола Страдије нема ни пола мозга, а остатак нема ни мозак
А шта каже "студија изводљивости" за колико деценија ће почети да "стиже" та "зарада" од 1.30 евра на уложених 1 евро или ће возови и пруга, пропасти пре тога?
И колико ће десетина милиона евра изгубити досадашњи превозници а колико десетина милиона евра је камата на кредит