среда, 22. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ер Берлин поднео захтев за стечај - Етихад обуставља финансирање

Kоментари (9) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 15 август 2017 15:06
pohapsiti sve u srbiji
Pogledajte
Ta kompanija proglasi stečaj
Dalje od države uzima pozajmicu 150 miliona eura
I pojavljuje se druga kompanija kupac !
Jasno čisto ...

Sve pohapsiti u Srbiji
Što hiljada air Srbija lopova
Banke, vladu sve
Šta oni rade u Srbiji????

Gde je normalno
A gde kriminal neslućenih razmera...
Препоруке:
19
0
2 уторак, 15 август 2017 15:49
»Бошко« ░
Етихад има удео од 49 одсто у Алиталији, 29 одсто Ерберлина, 40 одсто Ер Сејшела, 19,9 одсто Вирџин Аустралије и 24 одсто индијског Џет ервејза. Етихад је сувласник Ер Србије са уделом од 49 одсто.


ЈАТ имовина процењена на 250 милиона долара а Етихад "уложио" 40 милиона долара кредита и постао "сувласник" са 49% и преузме комплетну контролу над ЈАТом

Тако функционише дебилна напредњачка "математика"

И док је Етихад "улагао" у ЕрБерлин, ЕрСрбија је "музла" Србију.

И уместо обаћаног профита Србији и ЕрСрбији од ~3.5 милијарди долара, петогодишње "управљање" Етихада над ЕрСрбијом коштаће нас до следеће године +1 милијарду долара... и наравно изгубљен Аеродром Београд да доноси профит од аеродромских такси јер ће бити дат под концесију па ће следћих 30-40 година "инвеститори" који понуде највећу "провизију" Вучићу извлачити профит.
Препоруке:
61
64
3 уторак, 15 август 2017 16:24
Neka se pripremi...
...a neka se pripremi Air Serbia. Ko ono bese doveo Etihad u Srbiju?
Препоруке:
18
0
4 уторак, 15 август 2017 19:29
B@lkanski špijun digitalizovani
Air Berlin koji ima 121 avion (u prevodu vazduplohov) u vlasništvu i 79 u najmu je propao i ide u stečaj. Ko im je kriv pa na mesto general managera ne postave našeg Kondića koji sa 20+1 vazduplohovom ostvaruje prvi put u ovom veku istorijske rezultate.
Препоруке:
14
0
5 уторак, 15 август 2017 20:22
Радгост
»Бошко« ░

ЈАТ имовина процењена на 250 милиона долара а Етихад "уложио" 40 милиона долара кредита и постао "сувласник" са 49% и преузме комплетну контролу над ЈАТом

Управо тако-за 40 милиона УСД купили имовину вредну 125 милиона УСД-можда и више.
Него, да имовина ипак није вреднија? После Другог рата ДФЈ није имала авиопревозника за превоз комерцијалног терета-путника и робе, па је први превозник била совјетска ЈУСТА. Тада је у свету било уобичајено да је државни авиопревозник истовремено власник аеродрома. Зато је 1949. основан ЈАТ и у земљишним књигама аеродром Београд укњижен као имовина ЈАТа; да се избегну могући неспоразуми са Совјетима. Тако је било до краја СФРЈ. Ако у земљишним књигама није било промена, Ер Србија- наследница ЈАТа, јесте власница аеродрома (земљишта) Београд.
Краљ Александар 1929. основао авиокомпанију Аеропут. Није звао Арапе за сувласнике.
Препоруке:
9
0
6 уторак, 15 август 2017 21:18
Nista ne razumem
Treba zatvoriti Air Srbiju. A onda zatvoriti one koji stoje iza dovodjenja Etihada u Srbiju. Pa onda pozatvarati one koji su pre toga upravljali JAT-om, G17, DS i ostale pljackase.
Препоруке:
9
0
7 среда, 16 август 2017 04:42
»Бошко« ░
Nista ne razumem
Treba zatvoriti Air Srbiju. A onda zatvoriti one koji stoje iza dovodjenja Etihada u Srbiju. Pa onda pozatvarati one koji su pre toga upravljali JAT-om, G17, DS i ostale pljackase.

Много је то пљачкаша за затвор. ЈАТ је од оснивања био предвиђен за пљачку отварањем локалних аеродрома (сви летови у бившој Југославији су били губитак, и ЈАТ је увек покривао домаћи губитак, са приходом од иностраних летова

Замисли да треба да похапсиш све руководиоце Србије у задњих 50 година, који су још живи и увек били умешани у пљачку ЈАТа било довођењем "нових директора" или "представника", политичких одлука о нерентабилним летовима

ЈАТ страна представништва су била увек "утешна места" за све политичаре и "елиту" за које није имало места у амбасадаа широм света
Препоруке:
0
2
8 среда, 16 август 2017 05:07
»Бошко« ░
Радгост
Него, да имовина ипак није вреднија?
Нису дали ни 40 мил долара, него кредит до 2018. Фактички нису дали ништа осим "памети" па 800 милиона уложевних "имамо профит" 460 хиљада долара

Тешко је проценити имовинско односе и вредност ЈАТа, али Аеродром Београд, није једин аеродром на коме је ЈАТ остао "кратких рукава". Политичким одлукама о прављењу локалних аеродрома у свим "државама" бивше југострадије, ЈАТ је не само да учествује у финансирању, него је морао и да изгради своје механичарске базе и да лети са губитком у домаћем саобраћају. После "распада" нешто је спашено али је већина опљачкано
Недоступни податци (убијен директор) о пљачки ЈАТа током 90тих за продате авионе(22) и представништва, али ЈАТ је опљачкан и издвајањем ЈАТ Технике, Привредне авијације, ЈАТ кетеринг, ЈАТ саобраћајни центар...

ЈАТ је класична прича о пропасти привреде у лажној политичкој "економији", бирократизацијом и пљачком од комуниста до Вучића и Дачића

Много је то лопова
Препоруке:
2
2
9 четвртак, 17 август 2017 16:54
QQ
Er berlin je jedna od najgorih kompanija koja posluje u Evropi. Toliko su losi da svaba sa 80.000 letova ode u minus od skoro 800 mili0na evra.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер